Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Μέσα σε 9 ημέρες τα 89 προαπαιτούμενα και οι 30 διαρθρωτικές αλλαγές για τη δόση

Αγώνα δρόμου εννέα ημερών ξεκινά από σήμερα το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης ώστε μέχρι τις 18 του μήνα, ημέρα διεξαγωγής της Συνόδου Κορυφής, να έχει προωθήσει προς ψήφιση τις περισσότερες κι αν είναι δυνατόν και τις 89 διαρθρωτικές παρεμβάσεις που θέτει ως «προαπαιτούμενες» η τρόικα προκειμένου να δοθεί η έγκριση για την εκταμίευση της δόσης των 31,5 δισ. ευρώ.

Το τελευταίο διήμερο, στη συνεδρίαση του Eurogroup το βράδυ της Δευτέρας και χθες κατά τη διάρκεια των επαφών της Α. Μέρκελ με την ελληνική κυβέρνηση, έγινε σαφές ότι η Ελλάδα θα πρέπει να ετοιμάσει τόσο το δημοσιονομικό όσο και το διαρθρωτικό πακέτο και να έλθει σε συμφωνία με την τρόικα.

Προς την κατεύθυνση αυτή ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας θα έχει από σήμερα νέο και πιθανότατα τον τελικό γύρο διαπραγματεύσεων με τους επικεφαλής της τρόικας Π. Τόμσεν, Κ. Μαζούχ και Μ. Μορς, οι οποίοι επέστρεψαν στην Αθήνα.

Για το δημοσιονομικό πακέτο των 13,5 δισ. ευρώ οι δύο πλευρές έχουν φθάσει κοντά σε συμφωνία καθώς, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, τις χωρίζει απόσταση μικρότερη του 1 δισ. ευρώ για τα μέτρα της επόμενης διετίας.

Το διαρθρωτικό πακέτο αφορά στην προώθηση μεταρρυθμιστικών παρεμβάσεων οι οποίες υπό... κανονικές συνθήκες θα έπρεπε να έχουν θεσμοθετηθεί από τον Ιούνιο κιόλας.

Μεταξύ των 89 αυτών παρεμβάσεων υπάρχουν αρκετές που αναμένεται να ανάψουν νέες «φωτιές», όπως το άνοιγμα των κλειστών επαγγελμάτων με έμφαση σε αυτό του δικηγόρου, οι μειώσεις στα ειδικά μισθολόγια, οι αλλαγές στα εργασιακά (καθιέρωση του κατώτατου μισθού με νόμο), μέτρα για τη μείωση της φαρμακευτικής δαπάνης μεταξύ των οποίων και αύξηση της συμμετοχής των ασφαλισμένων, και αλλαγές στο φορολογικό σύστημα.

Προεργασία
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, έχει γίνει προεργασία και το 80% των διαρθρωτικών αλλαγών θα προωθηθεί εντός των επόμενων ημερών και πάντως πριν από τη διεξαγωγή της Συνόδου Κορυφής. Για τις υπόλοιπες θα επιχειρηθεί να έχουν υιοθετηθεί μέχρι την εκταμίευση της δόσης.

Κατά τις ίδιες πηγές, εντός των επόμενων ημερών αναμένεται μια «βροχή» από τροπολογίες, καθώς ο κύριος όγκος των διαρθρωτικών αλλαγών θα ενταχθεί στο νομοσχέδιο που κατέθεσε στη Βουλή την περασμένη Παρασκευή το υπουργείο Οικονομικών και περιέχει ρυθμίσεις για τη διευκόλυνση των αποκρατικοποιήσεων.

Το νομοσχέδιο αυτό θα συζητηθεί την επόμενη εβδομάδα στο Κοινοβούλιο.

Εξάλλου εκκρεμούν πέντε σχετικά Προεδρικά Διατάγματα σε τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας, ενώ ο υφυπουργός Οικονομικών Γ. Μαυραγάνης αναμένεται να προωθήσει νομοθετική ρύθμιση για φορολογικά ζητήματα.

Οι 30 «καυτές» διαρθρωτικές αλλαγές

1 Θεσμοθέτηση των μειώσεων στα ειδικά μισθολόγια, 12% μεσοσταθμικά.

2 Καθιέρωση του κατώτατου μισθού με νόμο.

3 Απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων που εκκρεμεί από το πρώτο Μνημόνιο.

4 Καθιέρωση προϋπολογισμού συνταγογράφησης για κάθε γιατρό και θέσπιση στόχου για το μέσο κόστος συνταγογράφησης ανά ασθενή.

5 Διάθεση των φόρων υπέρ τρίτων στον κρατικό προϋπολογισμό.

6 Απογραφή των κρατικών περιουσιακών στοιχείων και δημοσιοποίησή τους.

7 Δημοσίευση των στοιχείων για προσλήψεις, αποχωρήσεις και μεταθέσεις.

8 Συγχώνευση όλων των Ταμείων στον ΕΟΠΥΥ. Πρόσφατα αποφασίστηκε να ενταχθούν στον ΕΟΠΥΥ δύο Ταμεία.

9 Τοποθέτηση μόνιμου γενικού γραμματέα φορολογικών θεμάτων στο υπουργείο Οικονομικών με 5ετή θητεία.

10 Αντικατάσταση των διευθυντών Εφοριών, οι οποίοι δεν πιάνουν τους στόχους.

11 Δημοσίευση στο Διαδίκτυο βασικών δεικτών απόδοσης στις Εφορίες.

12 Ενεργοποίηση της Διεύθυνσης Εσωτερικών Υποθέσεων στη φορολογική διοίκηση.

13 Βελτίωση του συστήματος προστασίας πληροφοριοδοτών για τη διαφθορά.

14 Κατάργηση της υποχρεωτικής παρουσίας δικηγόρου για την υπογραφή συμβολαιογραφικών πράξεων.

15 Κατάργηση ελαχίστων ποσών για δικηγόρους που αμείβονται με έμμισθη εντολή.

16 Μηχανογράφηση όλων των νοσοκομείων.

17 Απλοποίηση των διαδικασιών για την επιτάχυνση της εισόδου φθηνότερων γενοσήμων στη λίστα συνταγογραφούμενων φαρμάκων.

18 Διασφάλιση της πρόσβασης τρίτων στην παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη.

19 Διευκόλυνση της αδειοδότησης ώστε να υλοποιηθεί το πρόγραμμα «Ηλιος».

20 Μείωση των εκκρεμών φορολογικών υποθέσεων στα δικαστήρια κατά 50%.

21 Εξάλειψη των ληξιπρόθεσμων οφειλών των ασφαλιστικών ταμείων.

22 Κατάργηση της ελάχιστης αμοιβής για τους ενεργειακούς επιθεωρητές.

23 Ρύθμιση των χρήσεων γης για τα προς αξιοποίηση ακίνητα του Δημοσίου.

24 Δημιουργία αυτόματου ηλεκτρονικού συστήματος που θα συνδέει τη βάση δεδομένων της απογραφής με την Ενιαία Αρχή Πληρωμών.

25 Εφαρμογή της νομοθεσίας για την Ενιαία Αρχή Δημοσίων Προμηθειών.

26 Κατάθεση νομοσχεδίου για τη φορολογική μεταρρύθμιση.

27 Αύξηση των ρυθμών απορρόφησης κονδυλίων από τα κοινοτικά ταμεία.

28 Διακοπή των πληρωμών στις Εφορίες για να απελευθερωθεί προσωπικό.

29 Αξιολόγηση των ιδρυμάτων Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

30 Αρση της απαγόρευσης αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων που προκύπτουν από πτυχία τα οποία εκδόθηκαν μέσω δικαιόχρησης (franchise).




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description JORDAN | Οκτωβρίου 10, 2012 10:52 π.μ. | Reply
ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ....ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΜΑΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΡΘΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΕΙΡΑ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΑΚΕΤΟ....
image description NO MONEY NO HONEY | Οκτωβρίου 10, 2012 10:05 π.μ. | Reply
Έλα άντε να αρχίσει το κράξιμο. Άντε να ξεκινησει η επανάσταση για την ελευθερία της χώρας. Άντε να διαβάσω πάλι ότι μας βάζουν να τσακωνόμαστε μεταξύ μας. Εξάλλου τίποτα από τα παραπάνω δεν χρειάζονται......εμείς το μόνο που θέλουμε είναι να γυρίσουμε 3 χρόνια πριν. Στα ευτυχισμένα χρόνια του πρωταθλητή στο playstation Κώστα Καραμανλή. Τότε που οι εφοριακοί έχτιζαν βίλες, οι άντρες έκαναν μανικιούρ/πεντικιούρ και τα λογιστικά γραφεία είχαν πελάτες είδη δώρων,εσώρουχα,κομμωτήρια,παπουτσάδικα και λοιπά παραγωγικά επαγγέλματα. Αλλά ξέχασα, η επιστροφή στα χρόνια της αφασίας του Καραμανλή περνάει μέσα από τον Αλέξη. Απο το 4% στο 27%.....Πάμε γερά ρε
image description JORDAN | Οκτωβρίου 10, 2012 10:14 π.μ. | Reply
Αν εσύ θες να γυρισεις 3 χρόνια πίσω ή ακόμα καλύτερα 15 η΄25 χρόνια πίσω ο δρόμος ανοιχτός και τα σκυλιά δεμένα.Εμείς όμως δε θέλουμε!!!Και αυτές τις ψευτομαγκιές του στυλ ή τα μέττρα οπως σας τα πασάρουμε εμείς ή πίσω στην αμαρτωλή εποχή που περιγράφεις...πέστα εκεί που σε παίρνει.Κι αν θές συστήσου μας....Μέχρι και ο Παυλόπουλος χθες ομολόγησε πως δεν κρυβει την ανησυχια του γιατί καλώς ή κακως η Γερμανία έχει συγκεντρώσει τη δυναμη στην Ευρώπη και επισημανε πως οταν η Γερμανία συγκεντρώνει πολυ δυναμη στα χέρια της συνήθως υπάρχουν θύματα.Φαντάσου για να μας λένε τετοιες ευγενικες αποψεις οι υποστηρικτες της....τι γινεται στην πραγματικότητα.GO BACK THE PAST λοιπόν και να προσέχεις.....
image description doctor | Οκτωβρίου 10, 2012 10:41 π.μ. | Reply
1. Να πάνε φυλακή και να δημευτεί η περιουσία όλων όσων έκλεψαν το δημόσιο ή ενήργησαν εναντίον του.

32. Να αναζητηθούν οι ανταπαιτήσεις του ελληνικού κράτους από την Γερμανία. Κατοχικό δάνειο (είναι ληξιπρόθεσμη οφειλή που δεν παραγράφεται) και καταβολή των πολεμικών αποζημιώσεων που επιδικάστηκαν υπέρ της Ελλάδος.

image description Ταλαιπωρος Πολίτης | Οκτωβρίου 10, 2012 11:03 π.μ. | Reply
"11 Δημοσίευση στο Διαδίκτυο βασικών δεικτών απόδοσης στις Εφορίες."
Άραγε τι θα περιλαμβάνουν αυτοί οι δείκτες??
-Πόσους κλειδάριθμους / ημέρα έδωσαν
-Πόσες ταυτότητες μισθωτών, συνταξιούχων κλπ αλλάξαν
-Πόσες απαλλαγές ΕΕΤΗΔΕ δώσανε
Γιατί αυτή είναι η καθημερινή δουλειά στις περισσότερες εφορίες...
image description johnjohn | Οκτωβρίου 10, 2012 11:17 π.μ. | Reply
Δημοσίευση στο Διαδίκτυο βασικών δεικτών απόδοσης στις Εφορίες. Δηλαδή πόσα διπλότυπα έκοψαν, πόσα διπλότυπα εισέπραξαν, πόσες διακοπές κάνανε, πόσους κλειδάριθμους έδωσαν, πόσα Τ Α Φ Ε κάνανε, πόσα εκκαθαριστικά εκτύπωσαν . Για όλα αυτά πληρώνονται το διπλάσιο από τους άλλους δημόσιους Υπαλλήλους και το τριπλάσιο και βάλε από τον ιδιωτικό τομέα .και επιπλέον δεν θα γίνει η επιπλέον μείωση 25% για το 2013 διότι λένε δεν θεσπίστηκε το κίνητρο απόδοσης..............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Έχετε πάει στις 8.00 πμ σε εφορία ;;;;;;; Στις 2.30 μμ;;;;;;;;;;;; Το απόλυτο μηδέν , πλην ελαχίστων εξαιρέσεων. Και που να τολμήσεις να κάνεις εκπρόθεσμη διακοπή σε μπλοκάκι . Να κλείσουν οι περισσότερες ΔΟΥ και όλα να γίνουνε ηλεκτρονικά , και μόνον όσοι έχουνε κότσια και διαβάζουν να κάνουν έλεγχο να αμοίβονται και ως Εφοριακοί . Οι υπόλοιπο ως ιδιωτικοί υπάλληλοι και πολύ τους είναι διότι το δημόσιο χρεοκόπησε και ΟΧΙ ο ιδιωτικός τομέας που προσπαθούν να τον χρεοκοπήσουν και αυτόν και επιπλέον δουλεύον και πολύ λιγότερο και ευχαριστώ δεν ακούς.
image description ΠΡΟΔΟΤΕΣ | Οκτωβρίου 10, 2012 11:40 π.μ. | Reply
Ετσι για να πάρετε την δόση κατεβάστε τα παντελόνια ερχόμαστε!! και το 50% των ψηφοφόρων τα κατεβάσανε....ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ.
image description NO MONEY NO HONEY | Οκτωβρίου 10, 2012 11:04 π.μ. | Reply
@Jordan, επειδή την καταστροφη μαλλον δεν την γλυτώνουμε. Υπάρχουν πολλοί σαν και σενα που ονειρευονται την Κουβα και την Βενεζουέλα .......όταν η Ελλάδα θα καταστρέφεται και θα σκοτώνονται Ελληνες μεταξύ Ελλήνων να αναλαβεις και τις ευθύνες σου και να κάνεις την αυτοκριτική σου. Οχι για μένα, ουτε για κανέναν άλλον.....για την πάρτυ σου μονο ρε μάγκα. Οταν θα ζήσουμε τα πεπραγμένα της ...."αριστερής" κυβέρνησης του Αλέξη του Πάνου και της Αλέκας.....δεν θα έχεις καμία δικαιολογία φίλε μου (το εννοώ το φίλε). Ξέρεις πολύ καλά τι σημαίνει έξοδος απο το € και διεθνή απομόνωση της Ελλάδας. Μην πεις ότι δεν ξέρεις τις συνέπειες? Και όμως εσύ διαλέγεις την καταστροφή της χώρας. Οταν θα το ζήσουμε το μπάχαλο λοιπόν θα είναι πολύ αργά για δάκρυα τότε σύντροφε....
image description georkar | Οκτωβρίου 10, 2012 12:41 μ.μ. | Reply
ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
image description JORDAN | Οκτωβρίου 10, 2012 1:08 μ.μ. | Reply
Ακου να δεις παληκάρι μου.Αν εσυ εχεις Τσιπροκόμπλεξ και γενικότερα θέμα με την αριστερα,την Κουβα και τη Βενεζουέλα είναι δικό σου θέμα αλλα....ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.Πέρα απο κάθε ιδεολογία υπάρχει η ΕΛΛΑΔΑ και τις ιδεολογίες αυτη τη στιγμή μη σου πω καλυτερα που τις έχω γραμμένες.Ομως το μόνο που κάνεις είναι να σπέρνεις τον πανικό εκτοξεύοντας ΛΕΖΑΝΤΕΣ χωρις τίποτα μα τίποτα ουσιαστικό.Για να σου τονώσω το ηθικό θα φωνάξω κι εγω μαζί σου ΚΑΤΩ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ!!!Οκ?Χάρηκες τώρα.Θες μήπως καλύτερα να σου πώ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ Γ%^&*# ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.Με όλη μου την καρδιά!!!Όλα αυτα που περιεγραψες θα συμβούν συντομα και μαλιστα ΕΝΤΟΣ του €.Και τότε να κάνεις ΕΣΥ την αυτοκριτική σου!!!Όσο για τα δάκρυα κράτα τα για σένα...εγώ δεν κλαίω!.Ποτέ ο τοκογλύφος σου δε θέλει να σε σώσει...Σίγουρα είναι δυσκολη η μάχη απέναντι σε ένα αψεγάδιαστο συστημα...αλλά με τύπους σαν εσένα σιγουρα στο 1453 θα γυρίσουμε!
image description doctor | Οκτωβρίου 10, 2012 2:10 μ.μ. | Reply
Ναι, αν φύγουμε από το ευρώ θα μας φάει ο λύκος, ζόμπι θα μας δαγκώνουν κάθε βράδυ και θα σκοτώνουμε ο ένας τον άλλον.
Το ότι ΟΛΕΣ οι χώρες του πλανήτη πλην ολίγων και αποτυχημένων εξαιρέσεων έχουν εθνικό νόμισμα σας λέει κάτι;
image description georkar | Οκτωβρίου 10, 2012 12:14 μ.μ. | Reply
Δεν θα γυρισουμε 3 χρονια πισω αλλα 100.Οσο και αν καποιοι επειδη πιστευουν οτι αναβιωνει το μικροαστικο ονειρο για ανελιξη ,κανουν οτι δεν το βλεπουν!!!!!!!!!!!!!!
image description ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ | Οκτωβρίου 10, 2012 12:53 μ.μ. | Reply
Μεγάλε αυτα που περιγράφεις παραπάνω ήδη γίνονται τριγύρω σου και δεν πήρες χαμπάρι.Την διεθνή απομόνωση την έχεις μαζί με την απόλυτη εξάρτηση.Οταν προτάθηκε στο EUROGROUP ο δανεισμός της Ελλαδος να γίνει με μικρότερο επιτόκιο και σε περισότερα χρόνια αποπληρωμής αντέδρασε η Μαρκέλα ΝΑΙΝ,ΝΑΙΝ..........
image description NO MONEY NO HONEY | Οκτωβρίου 10, 2012 1:10 μ.μ. | Reply
Από το 4% στο 27% ο Αλεξης.....αν δεν είναι αυτό ο ορισμός του προβάτου τότε τι είναι?????????? Απο το 0,01% στο 12% οι νεοναζί...........Georkar να σε διορθώσω - δεν θα παμε 100 χρόνια πίσω αλλα 60. Όσοι επιζήσουν θα έχουν να λένε στις επόμενες γενιές ιστορίες εμφυλίου. Δεν ξέρω αν θα είσαι πρόβατο ή βοσκός όμως..... Οσο για την Μάρκελα...θα συμφωνήσω ότι δεν είναι φίλη μας....αλλά αν η απάντηση μας είναι να παραδώσουμε την Ελλάδα στα χέρια της ΑΔΕΔΥ/ΓΕΝΟΠ/ΓΕΣΣΕ/Κλεφτών&αμαρτωλών...τότε θα νοσταλγήσουμε πολύ τον Τομσεν. Οταν -με χίλια ζόρια ναι- θα έρθουν οι αλλαγές στην Ευρώπη και η Ελλάδα δεν θα είναι εκεί θα αναρωτιόμαστε τι πήγε λάθος. Κανονίστε να βγούμε απο το ΝΑΤΟ όπως θέλει ο Αλεξης και η Αλέκα και να μπει στην ΕΕ η Τουρκία. Τότε ξέρετε που θα πάμε αδέλφια? Στο 1453. Μας βλέπουν και τρίβουν τα χέρια τους οι γειτονες μας. Χαίρεται....
image description ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ | Οκτωβρίου 10, 2012 2:37 μ.μ. | Reply
Ορθώς έγινε το 4% 27% .Το οτι στην Ελλαδα το πρώτο κόμμα παίρνει 50 εδρες μπόνους ,ο μόνος τρόπος να ξεκουμπιστουν οι ορακοτάγκοι απο πάνω είναι κάποιο άλλο κόμμα να βγεί πρώτο.Αν ψηφίζαμε όλοι μικρά και διαφορετικά κόμματα με 2,9% τις 300 έδρες θα τις παίρναν οι δύο ορακοτάγκοι και τα κομματόσκυλά τους. Θα σε βόλευε μάλλον αυτό.......... Υ/Γ Ο βοσκος είναι ποιο ακίνδυνος απο αποφοιτο του χαρβαρτ!!
image description broster | Οκτωβρίου 10, 2012 1:06 μ.μ. | Reply
1) Αυτό με τη παραγωγικότητα είναι τεράστιος μύθος που τσιμπάνε οι περισσότεροι , βαριέμαι να αναλύσω περαιτέρω και δεν έχει ουσία , άλλωστε κανείς δεν αλλάζει μυαλά ..... , 2) Το θέμα είναι ευρώ πάση θυσία ή ευημερία του Ελληνικού λαού και της Πατρίδας μας με κάθε κόστος ? , 3) Τα φορολογικά συστήματα που προτείνοντια με βάσει άλλες αναπτυγμένες χώρες (πχ ΗΠΑ, Γερμανία κλπ) δεν μας εξηγούν τουλάχιστον σε μας που δεν πολυκαταλαβαίνουμε , πως αφού είναι τόσο αδιάβλητα δεν πέρνουν χαμπάρι πχ τα μαύρα ταμεία της siemens ή το ξέπλυμα που γίνεται μέσω οφσορ και άλλων .....? 4) Γιατί ντε καλά οι καταθέσεις μας πρέπει να είναι απόρρητες (μιλάμε προς τις ΚΡΑΤΙΚΕΣ ελεγκτικές αρχές) ? 5) Γιατί έχουν φαγωθεί όλοι για κατάργησει "φυσικού" χρήματος , όταν εμείς οι κουτοί δεν αντιλαμβανόμαστε που πάνε τόσα χρήματα από τα Δάνεια της τρόικας μιας και όλοι οι λαόι έχουν απίστευτες δυσκολίες ? 6) Γιατί θέλουν να κλείσουν έναν από τους βασικούς πυλώνες της Ελληνικής Κοινωνίας τη μικρομεσαία επιχείρηση (μάλιστα έχει και φανατικούς υποστηρικτές πχ νο μόνευ νο χόνευ που προφανώς θέλει μονο μεγάλες εταιρείς για να νομίζει ότι έγινε ελιτ της ευρώπης , για μονοπώλια και ολιγοπώλεια βέβαια κουβέντα) ,7) Δεν μας είχαν πρήξει ότι μέσα στην Ε.Ε. θα έχουμε ευημερία (όχι να τρώμε με χρυσά κουτάλια) , γιατί εγώ που δεν είμαι και πολύ μεγάλος θυμάμαι και τη δεκατία του 80 που μπορεί να μην είχαμε πλούτη αλλά είχαμε ασφάλεια , γεμάτο πιάτο και υγεία και παιδεία , το 90 που πράγματι ανέβηκε το βιοτικό επίπεδο μας κανείς δεν εκλέβε και ακόμη και με 100 χιλ. δραχμές (ακόμη και στις αρχές του 00) μπορούσες να περάσεις το μήνα δεν είναι τόσο μακρινά ... Δε λέω επιστροφή στη δραχμή , αλλά όχι και καταστροφή η έξοδος από το Ευρώ ... Μπορεί να γίνουν όλα και μάλιστα άμεσα ...... Αλλά ..... Για πες μας λοιπόν νο μόνευ νο χόνευ που βλέπεις το λάθος στα παραπάνω ? Ή όπιος δεν θέλει το ευρώ με αυτή τη πολιτική είναι συριζαίος ή κομμούνι ή χρυσή αυγή .......
image description tONI | Οκτωβρίου 10, 2012 2:12 μ.μ. | Reply
broster... Διαφωνώ στα περισσότερα που λες. Θα σταθώ όμως στο εξής ένα γιατί προσπαθώ λίγο να σε καταλάβω..
"το 90 που πράγματι ανέβηκε το βιοτικό επίπεδο μας κανείς δεν εκλέβε ". Πλάκα κάνεις έτσι; Πες μου ότι το έγραψες κατά λάθος.. Η' πες ότι εννοείς κάτι διαφορετικό από αυτό που βγαίνει προς τα έξω.. Τι εννοείς κανείς δεν έκλεβε;
image description JORDAN | Οκτωβρίου 10, 2012 2:32 μ.μ. | Reply
tONI πολύ σοβαρή η επιχειραμοτολογία σου..."Διαφώνω σε όσα λες".Εγώ προσωπικα σε θεωρώ εξωγήινο με αυτα που αραδιάζεις κάθε μερα εδώ.Ειλικρινά μου φτιάχνεις το κέφι καποιες στιγμες....
image description tONI | Οκτωβρίου 10, 2012 4:10 μ.μ. | Reply
Jordan τι δεν κατάλαβες; Δεν κάθομαι να απαντάω στην κάθε άποψη με την οποία διαφωνώ. Είτε λόγω χρόνου, είτε λόγω όρεξης. Από όλα αυτά που είπε ο broster μου χτύπησε ιδιαίτερα ένα πράγμα κ τον ρώτησα για αυτό το συγκεκριμένο. Που είναι το περίεργο; Κ κάτι άλλο. Γιατί δεν επιλέγεις να εκφράσεις τη διαφωνία σου με τα λεγόμενά μου αυτά καθ εαυτά τη στιγμή που τα διατυπώνω, παρά μας το παίζεις ιστορία τώρα εκ των υστέρων; Κ γω γελάω φίλε μου όταν βλέπω τα φιλο-συριζάκια να ζορίζονται κ να αφορίζουν σαν άλλοι χρυσαυγίτες.. Ξέρεις έχω βαρεθεί να μαλώνω με τα παλαιο-πασοκια κ τους νεοδημοκράτες κ τα συριζάκια είναι το νέο παιχνίδι μου.
image description Ο ΑΠΟΗΧΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΜΕΡΚΕΛ | Οκτωβρίου 10, 2012 1:41 μ.μ. | Reply
2. Καθιέρωση του κατώτατου μισθού με νόμο (για να μπορούν να εφαρμοστούν με το λιγότερο εργατικό κόστος τα παρακάτω),
17.Απλοποίηση των διαδικασιών για την επιτάχυνση της εισόδου φθηνότερων γενοσήμων στη λίστα συνταγογραφούμενων φαρμάκων.
18. Διασφάλιση της πρόσβασης τρίτων στην παραγωγή ενέργειας από λιγνίτη.
19. Διευκόλυνση της αδειοδότησης ώστε να υλοποιηθεί το πρόγραμμα «Ηλιος».
23. Ρύθμιση των χρήσεων γης για τα προς αξιοποίηση ακίνητα του Δημοσίου.
Για να μην υπάρχουν αυταπάτες σχετικά με την επίσκεψη της φροιλάν Μέρκελ.
image description georkar | Οκτωβρίου 10, 2012 1:04 μ.μ. | Reply
NO MONEY NO HONEY οταν οι τουρκοι πηραν την μιση κυπρο ημασταν στο ΝΑΤΟ!!!!
image description tONI | Οκτωβρίου 10, 2012 2:21 μ.μ. | Reply
Επειδή έχουμε γίνει όλοι experts στο σχολιασμό της εξωτερικής και οικονομικής πολιτικής, θα σου πω το εξής.. Όταν οι Τούρκοι πήραν την Κύπρο, η Κύπρος ήταν εκτός ΝΑΤΟ, επειδή ο "επαναστάτης" ο Μακάριος το έπαιζε ιστορία. Του είχαν ζητήσει να μπει στο ΝΑΤΟ κ αρνήθηκε. Αν είχε μπει η Κύπρος στο ΝΑΤΟ τώρα πιθανόν να ήταν ενωμένη. Είμαι κ εγώ κατά της εξουσίας, κατά των αδικιών, κατά των πολέμων, κατά του ιμπεριαλιστών κτλ κτλ. αλλά όταν ο πολιτικός καλείται να λάβει αποφάσεις για το καλό του λαού του, δρα με ρεαλισμό και διορατικότητα και όχι όπως ο 16αρης ο νέος με ρομαντισμούς. Οι ΗΠΑ και άλλες χώρες είναι ανήθικες χώρες. Αλλά η ελλαδίτσα κ η κυπρος δεν έχουν το μέγεθος για να το παίζουν αυτονομιστές αντάρτες. Δεν μπορώ να βλέπω να λέει ο κόσμος ελαφρά τη καρδία να φύγουμε από ΕΕ κ ΝΑΤΟ, όταν όλοι οι εχθροί μας (Σκόπια, Τουρκία κτλ κτλ.) παρακαλάνε για να μπουν!!! ΕΛΕΟΣ!
image description NO MONEY NO HONEY | Οκτωβρίου 10, 2012 2:11 μ.μ. | Reply
Οποιος θέλει επιστροφή στην δραχμή έχει ή συμφέροντα ή δεν έχει επίγνωση του τι σημαίνει. Επειδή πολύ αριστεροί έχουν καπιταλευτεί τα κείμενα του Βαρουφάκη (εξαιρετικός επιστήμονας) ας τον διαβάσουν γιατί ο χώρος δεν είναι αρκετός για να το αναλύσουμε το τι σημαίνει πρακτικά. Το να βγάινουν όμως ειδήμονες και να παρατρονύνουν τον λαό να φύγουμε απο το € ειναι άκρως επικίνδυνοι. ¨Οσο για τον Αλέξη...ας τελειωνει το παραμύθι. Δεχομαι να συζητήσω τα πάντα, αλλά το ότι ο Αλέξης αγωνιά για το αν η χώρα θα μείνει στο € ή οχι δεν μπορω να το συζητήσω πλέον. Να θυμήσω ότι ο Συνασπισμός είχε ψηφίσει την συνθήκη του Μάαστριχ, αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια. Όσο για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις φυσικά και πρέπει να αναπτυχθούν. Με μία σοβαρή αναπτυξιακή πολιτική και με παραγωγικές δραστηριες με εξαγωγικό χαρακτήρα. Αν εννοούμε μικρομεσαίες επιχειρησεις τις εισαγωγές επίπλων από το Μιλάνο,...τότε καλύτερα να κλείσουν και να κάνουν κάτι άλλο. Για το θέμα της παραγωγικότητας θα το αφήσω όπως το άφησες και εσύ γιατί θα βρεθούμε σε αδιέξοδο. Όσο για την αύξηση του βιωτικού επιπέδου τις προηγουμενες δεκαετίες (με ακορυφωμα την ευρώ εποχή) θέλεις να πεις ότι η ΕΕ ή η ΕΖ δεν έπαιξε τον πλέον καθοριστικό ρόλο σε αυτό? Πως μπήκαν στις τράπεζες τα φθηνά κεφάλαια και κυκλοφόρησαν τα δάνεια παντού με αποτέλεσμα βέβαια την δημιουργια μιας οικονομίας τραβεστί, με απεριοριστες εισαγωγές και διάλυση της παραγωγικής βάσης. Μήπως με την ομπρέλα της ΕΚΤ? Το παίρνω σαν άστοχο το σχόλιο σου.....Σαφώς και οι μεγαλύτερες ευθυνες ανήκουν στην κεντρική πολιτική σκηνή που δημιουργησε τόσα χρόνια ένα πελατειακό κράτος και τα χρήματα που δανείστηκε 1) Δεν είπε στον λαό (που τσίμπησε αλλά όχι δεν ήταν πρόβατα) ότι είναι δανεικά και 2) δεν δημιουργησαν μια ισχυρή οικονομία σε γερές βάσεις. Αλλά τωρα τι ??? Εξοδος από την Ευρώ??? Τσίπρας??? Και τι θα κάνει ο αρχιβοσκός Τσίπρας? Θα φέρει δανεικά απο τον Τσάβες ή θα βγει στις αγορές να δανειστεί με μικρότερο επιτοκιο απο της τρόικας, για να δώσει τις συντάξεις πίσω στον 45αρη συνταξιουχο της Εμπορικής (2,500 το μήνα)? Με παρασέρνεις πάλι και με κανεις και μιλάω για τον Αλέξη. Πάμε παρακάτω...........το μνημόνιο δεν είναι η λύση αγαπητέ να συμφωνήσω. Μοιραία ομως θα έρθουν αλλαγες και η Ελλάδα θα πρέπει να είναι εκει στην Ευρώπη. Αυτό που δεν καταλαβαίνεις είναι ότι η διαφορά μας ειναι στην νοοτροπία. Σε ένα άρθρο που μιλάει για διαρθρωτικές αλλαγές που θα έπρεπε να τις κάνουμε από μόνοι μας,...πάλι το γυρίσαμε στην "Ελεύθερη" Ελλάδα, στην ΕΕ και σε ότι άλλο εξωγενή παράγοντα. Δεν καταλαβαίνουμε ότι έσκασε μια φούσκα, ένα λάθος μοντέλο οικονομίας και βρεθηκαμε παντελώς απροετοίμαστη στην παγκόσμια οικονομική κρίση. Αλλα κανείς δε θέλει να αλλάξει τίποτα......και ενα τελευταίο broster. από το 1 - 30 του άρθρου που βλέπεις το λάθος? Και γιατί αντιδράς στις μεταρρυθμίσεις
image description !!!!! | Οκτωβρίου 10, 2012 2:29 μ.μ. | Reply
Ρε σεις τι στο καλό ειναι αυτος ο NO HONEY NO MONAEY....Ρε μήπως είναι ο Σαμαράς και ξύνεται στο Μαξίμου και κάθεται και κάνει αναρτησεις εδω μέσα????Προσέχτε που μιλάτε και τι λέτε γιατι η Χουντοκρατία ελέγχει τα πάντα και θα μπλέξουμε πουθενά.Αει χάσου μυρμηγκάκι....
image description ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ | Οκτωβρίου 10, 2012 2:30 μ.μ. | Reply
Αν δεις κανένα πρεζόνι να σκοτώνει κανένα γέρο για να πάρει την δόση, δεν τον λές μπράβο καταφερες και πήρες την δόση ....Εσύ αυτό κάνεις βλέπεις το αποτέλεσμα χωρίς την θυσία.
image description τασος | Οκτωβρίου 10, 2012 2:49 μ.μ. | Reply
"έχουν καπιταλευτεί τα κείμενα του Βαρουφάκη"
μάθε πρώτα την ΕΛΛΗΝΙΚΗ γλώσσα και μετά γράψε τις όποιες σαχλαμάρες θέλεις να γράψεις
image description 235711 | Οκτωβρίου 10, 2012 2:47 μ.μ. | Reply
...run Forrest...run
image description NO MONEY NO HONEY | Οκτωβρίου 10, 2012 2:42 μ.μ. | Reply
ΕΛΛΗΝΑ Τάσο έχεις να πεις τίποτα άλλο ? Αν οι σαχλαμάρες μου σε έβαλαν σε καμιά σκέψη εγώ ικανοποιημένος θα είμαι
image description JORDAN | Οκτωβρίου 10, 2012 2:44 μ.μ. | Reply
Κι εμείς το ίδιο ικανοποιημένοι θα νιώσουμε αν σε βάλουμε λίγο να σκεφτείς με τις ανοησίες μας....Και πήγαινε επειγόντως σε ψυχολόγο-τσιπρολόγο γιατί διακρίνω μεγάλο θυμό εναντίον του.Και ο θυμός και η οργή να ξέρεις οτι είναι κακοί σύμβουλοι....ΘΟΛΩΝΟΥΝ ΤΟ ΜΥΑΛΟ.Μη σε τρομάζει ο Τσίπρας....βεγγαλικό ηταν και θα πέσει πάλι απο κει που ανέβηκε.Καλή θεραπεία αδερφέ!!!!
image description NO MONEY NO HONEY | Οκτωβρίου 10, 2012 2:05 μ.μ. | Reply
ΑΙR JORDAN, ρίξε μια ματιά στα σχόλια σου από την αρχή ως το τέλος, Κράξιμο, επιθετικοτητα, καμία πρόταση, μας φταίει το συστημα και και και !! Μάλλον εσένα βλέπω λίγο θολωμένο....αλλα θα μείνω σε κάτι που είπες πιο πάνω. Οτι πέρα από τις ιδεολογίες -που δεν ακολουθω καμία- υπάρχει η Ελλάδα. Άρα συμπεραίνω ότι είμαστε στην ίδια πλευρά και έχουμε την ίδια αγωνία. Και αυτή τη στιγμή οι νέοι Έλληνες επιστήμονες φεύγουν στο εξωτερικό και μας αφήνουν πίσω με τους Συνδικαλιστές, τους μπαχαλάκηδες, τους χιλιάδες κάφρους που συναντάμε κάθε μέρα. Το ανθρωπινο δυναμικό της Ελλάδας θα το "εκμεταλλευτούν" κάποιοι άλλοι........γιατί άραγε??
image description JORDAN | Οκτωβρίου 10, 2012 4:34 μ.μ. | Reply
NO MONEY NO BRAIN (αφου θες λογοπαίγνια με τα ονοματά μας μέσα...ακόμα και αυτό ξέρω να το κάνω καλύτερα απο εσένα) σου επιστρεφω εις ολολκληρο τους χαρακτηρισμους που μου χρεώνεις και πάμε πάλι απο την αρχή.Διαβάζοντας τις απόψεις ειναι σαφές οτι είσαι ενα ακραίο στοιχείο.Απο τη μία η Παπαρήγα που της φταίει για όλα η Ευρώπη και η πλουτοκρατία κι απο την άλλη εσυ κι απο την άλλη εσύ σε ρόλο μπαμπούλα να μας λες οτι εκτός Ευρώπης είμαστε τελειωμένοι,θα μας τσιμπανε τα κουνούπια του Νείλου,η θάλασσα θα γίνει αίμα,δε θα ξημερώνει πλέον στην Ελλάδα,θα πέσει ξηρασία κτλ κτλ.Επειδή έχουμε κατατρομάξει όμως πες μας και κάτι καλό.ΠΩΣ ΟΡΑΜΑΤΙΖΕΣΑΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΕΣΥ??Περιμένω τις απόψεις σου.Γίνε πιο σαφης όμως....Και μετά θα σου περιγράψω κι εγω την τωρινή κατάσταση και φυσικά το τι μας περιμένει πανω-κατω εντος της επομενης 5ετιας.Θελω σαφήνεια όμως και οχι τρομολαγνεία.....Τα ΑΟΥ και τις ζητωκραυγες αστα για τον Ταρζαν στη ζουγκλα....
image description NO MONEY NO HONEY | Οκτωβρίου 10, 2012 2:56 μ.μ. | Reply
@ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΙ ΜΑΣ Είπε:
"Αν δεις κανένα πρεζόνι να σκοτώνει κανένα γέρο για να πάρει την δόση, δεν τον λές μπράβο καταφερες και πήρες την δόση ....Εσύ αυτό κάνεις βλέπεις το αποτέλεσμα χωρίς την θυσία." --- Αν είχες αναγκαστικά δύο επιλογές, να πηδήξεις από τον 2ο ή τον 5ο όροφο. Εσύ τι θα διάλεγες? Τον πέμπτο όροφο επειδή δεν γουστάρεις τους ενοίκους του δεύτερου? Ή τον δεύτερο με μια ελπίδα ότι μπορεί να ζήσεις κιόλας?
image description ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ | Οκτωβρίου 10, 2012 3:25 μ.μ. | Reply
ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΧΡΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΑΡΑ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΑΡΑ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΠΗΓΑΔΙ ΤΡΥΠΙΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΔΩ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.

ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΕΞΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΟΙΤΑΖΕΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΗΣ ΜΑΣ..

ΜΑ ΕΤΣΙ ΚΟΥΚΙΑ ΔΕ ΒΡΑΖΟΝΤΑΙ..

ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ.
image description ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΠΡΙΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ | Οκτωβρίου 10, 2012 3:21 μ.μ. | Reply
ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΔΑΝΕΙΣΤΗΚΑΜΕ ΤΟΣΑ ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΔΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΡΙΞΕΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ....ΤΡΙΧΕΣ ΚΑΤΣΑΡΕΣ.

ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ.
image description georkar | Οκτωβρίου 10, 2012 3:14 μ.μ. | Reply
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxxaa θα τρωμε με χρυσα κουταλια!!!!!
image description NO MONEY NO HONEY | Οκτωβρίου 10, 2012 6:57 μ.μ. | Reply
@Jordan, Ακραίο στοιχείο πρώτη φορά με έχουν πει. Συνήθως οι αριστεροί με λένε νεοφιλελευθερο και οι νεοφιλελευθεροι αριστερό. Αλλα τον δέχομαι τον χαρακτηρισμό. Πάμε λοιπόν πως περιμένω την Ελλάδα μεσα στην ΕΖ/ΕΕ....1) όχι σπάταλο κράτος. Μπορείς να κάνεις άπειρες περικοπές -υγεία,παιδεία,άμυνα,λειτουργικά έξοδα ΠΡΙΝ φτάσεις σε περικοπές μισθων/συντάξεων. Αναγκαστικά λογω προκλητικών μισθων/συνταξεων θα φτάσεις και σε αυτό αλλά από πάνω προς τα κάτω (θες μνημόνιο για αυτό?) 2) Το κράτος με τη χαμηλότερη φοροδιαφυγή στην Ευρώπη. 1-1,5 δις € το χρονο μεσα στην πραγματικη οικονομια. Δεν υπάρχουν δικαιολογίες τύπου φοροδιαφεύγω γιατί δεν μπορω αλλιως. Παραδειγματική τιμωρία (θες μνημόνιο για αυτό?) 3) Φιλικό κράτος προς τον επιχειρηματια και τον πολίτη. Με ευγενικούς δημοσιους υπαλλήλους που θα τρέχουν να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις σε καθε τους συναλλαγή με το δημόσιο (θες μνημόνιο για αυτό?) 4) Αξιολογηση με εξετάσεις και ψυχολογο σε όλους τους δασκαλους/καθηγητές της δευτεροβάθμιας/τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Η χρηματοδότηση να ειναι συνδεδεμένη με τις επιδοσεις του ιδρύματος (θες μνημόνιο για αυτό?) 5) Υποχρεωτική κατάργηση της γραφειοκρατίας. Καμια υπηρεσία δε θα ζητάει από επιχειρηματια/πολίτη έγγραφο που θα είναι διαθεσιμο σε άλλη υπηρεσία. Έτσι μειωνεται και το κοστος για τις επιχειρησεις και η διαφθορά. Αυτο σημαίνει βέβαια ότι κάποιοι λογιστές θα κλείσουν το μαγαζί τους γιατί σε αυτές τις δουλειές βασίζονται (θες μνημόνιο για αυτό?) 6) Απελευθέρωση όλων των κλειστών επαγγελμάτων για να ενισχυθεί ο ανταγωνισμός και μειωθεί το κόστος των υπηρεσιών. (θες μνημόνιο για αυτό?) 7) Υποχρεωτικά αξιολογηση όλων των αστυνομικών από ψυχολογο και επίσης μπονους επίτευξης στόχων για ενίσχυση της ασφάλειας 8) Διπλογραφικό σύστημα σε καθε δημοσιο οργανισμό (Δήμους, περιφέρειες, Υπουργεια κλπ) με δημοσιευση οικονομικών καταστάσεων και υποχρεωτικό έλεγχο από ορκωτούς ελεγκτές. Παραδειγματική τιμωρία σε όσους έκαναν κακοδιαχείρηση (θες μνημόνιο για αυτό?) 9) Δεκαετές στρατηγικό πλάνο ανάπτυξης για τουρισμό / αγροτική πολιτική/ ΑΠΕ κλπ, που θα συνταχθεί από τους πιο "ακραίους" καπιταλιστές τεχνοκράτες Ελληνες και ξένους και δεν θα μπορεί να αλλάξει από καμία βουλή για δέκα χρόνια. (θες μνημόνιο για αυτό?) 10) Αποκρατικοποιησεις / Εκμετάλλευση ακινητων, ΔΕΚΟ, Λιμάνιων, Αεροδρομιων με σκοπό την προσέλκυση ξένων κεφαλάιων (θες μνημόνιο για αυτό?) 11) ...12).....13)....123). Θα μπορούσαμε να πάμε σε πολύ λεπτομέρεια για κάθε περίπτωση αλλα δεν υπάρχει χωρος/χρόνος. Όλα τα παραπάνω έχουν γίνει ήδη από όλα τα Ευρωπαικά κρατη....δυστυχώς εμείς πέρα του ότι δεν γίναμε ποτέ κανονικό Ευρωπαικό κράτος έιχαμε και μία ημικομμουνιστική/ημικαταλιστική οικονομία. Με το ένα πόδι στην Ανατολή με το άλλο στην Ευρώπη. Εχουμε και κρίση ταυτότητας εκτός των άλλων....Ας διαλέξουμε που ανήκουμε τελος πάντων γιατί δεν γίνεται να ειμαστε και στα δύο.....Στα αρνητικά του μνημονίου ειναι. 1) οι περικοπές χωρίς κοινωνικά κριτήρια 2) Η μεγάλη αύξηση της αμεσης/έμμεσης φορολογιας. Το άδικο που ρίχνω στην τρόικα είναι ότι ήταν μπακάληδες. Αντι να πιεσουν το πελατειακό κράτος να προχωρήσει σε αληθινές μεταρρυθμίσεις έλεγαν στα δικά μας τα φυντάνια..΄δεν έκανες αυτό..ε κόψε από δω. Δεν περιορισες την φοροδιαφυγή, παρε αύξηση φορολογίας. Λοιπόν δεν υπάρχει περίπτωση να διορθωθούν τα αρνητικά αν δεν κάνεις πρώτα όλα τα άλλα, που έπρεπε να τα είχαμε κάνει χρόνια χωρίς μνημόνιο. Άρα....η συμβουλή μου ειναι να πιεζεις τον -καρααντιπαθέστατο- Σαμαρά και λοιπούς να εφαρμόσουν τις μεταρρυθμίσεις (οπως αυτές που αναφέρονται στο άρθρο) για να μπορείς να απαιτήσεις μετά μείωση της φορολογίας....αν η απάντηση μας στην Ευρωπη ειναι Ακροαριστερά ή ακροδεξιά ή ελευθερη Ελλάδα και έξοδος απο το ευρώ....τοτε σε κάποια χρόνια διακοπές στο Αιγαίο θα κάνουν μονο οι γειτονες μας. Ψυχραιμία και ανασύνταξη...
image description broster | Οκτωβρίου 10, 2012 7:10 μ.μ. | Reply
Νο μόνευ νο χόνευ , τα 2 πρώτα που γράφεις είναί τουλάχιστον λανθασμένα δεν κάθομαι να γράψω γιατί πρέπει να βγάλω άκρη για τους πελάτες μου στο μπάχαλο . Πάντως 2 παρατηρήσεις , είσαι αλλού νυχτωμένος αν νομίζεις ότι η δουλεία του λογιστή είναι να πηγαίνει έγγραφα από άλλες υπηρεσίες πραγματικά με έστειλες γιατί αν είσαι στο κλάδο θα έβλεπες ότι εμείς πρωτοι ζητούμε την μείωση της γραφειοκρατίας και κάτι τελευταίο ωραία και καλά το άνοιγμα των επαγγλματών , αλλά κοίτα πως θα γίνει στη πράξη ...... Και βέβαια όχι για όφελος του πολίτη .... Θα το δεις στη πράξη ...... Όλα είναι καλά αλλά για να περιοριστεί η φοροδιαφυγή (που δεν υπάρχει στο βαθμό που νομίζεις και μάλιστα όπως την παρουσιαζούν) χρειάζεται 2-3 απλά πράγματα , ανταποδοτικότητα των φόρων και δίκαιο φορολογικό σύστημα , αν τώρα νομίζεις ότι κάτι απ΄αυτό ισχύει τότε κυνήγησε μέχρι τέλους τη φοροδιαφυγή , αλλά αυτή είναι η πικρή αλήθεια ...... Όλα τα άλλα είναι για γεμίζουν οι δημοσιογράφοι τις σελίδες και τα δελτία ....... Σου επαναλμβάν ωόμως ότι σε όλα τα Κράτη η φοροδιαφυγή υπάρχει και έχει γίνει επιστήμη , απλά ίσως δεν υπάρχει σε τόσο βαθμό στις αντίστοιχες μικρομεσαίες επιχειρήσεις (όχι όμως ότι δεν υπάρχει ....) .
image description JORDAN | Οκτωβρίου 10, 2012 10:50 μ.μ. | Reply
Για να μη το κουράζω άλλο.....Τώρα μιλάς πιο ορθολογικά και εκφράζεις μια άποψη που όντως μπορει να σε βάλει σε σκέψεις.Το θέμα είναι οτι σε γενικές γραμμές συμφωνούμε,δηλαδή συμφωνούμε στον τελικό στοχο απλα διαφωνούμε στις μεθόδους κατάκτησης αυτού.Ειλικρινά πιστεύεις οτι αυτά τα μέτρα είναι τόσο "αγνα και αθώα" που αποσκοπούν αποκλειστικά στην εξυγίανση του κράτους (που την θέλω κι εγω) και στην ανάπτυξη (που όλο την ακούμε αλλα ειλικρινά δε βλέπω ουτε ενα ίχνος αναπτυξιακού μέτρου).Δεν υπάρχει άλλη αποψη στο νόμισμα?Όλα είναι για το καλό μας?Εγώ μαζί σου,να επικροτήσω τα όποια θετικά του μνημονίου (σαφως και υπάρχουν) αλλά ο τελικός στόχος ποιός είναι?Να φτάσουμε στξν εξαθλίωση?Να ζούμε με 300€?Να φυτοζωούμε απλώς?Να μη μπορούμε να σπουδάσουμε τα παιδιά μας?Να μαζευόμαστε όλοι σε ένα δωμάτιο να ζεσταθούμε?Όπως καταλαβαίνεις δε μιλάω για πολυτέλειες αλλά για στοιχειώδη αγαθά που εχουμε αρχισει ήδη να νιώθουμε την ελλειψη τους.Το μοντέλο που ακολουθεί το μνημόνιο μας οδηγεί σε εξαθλίωση.Ειλικρινά διαφωνείς σε αυτό?Μη τραβάμε τα άκρα.Όλα έχουν κάποια όρια,ειτε προς τα πάνω ειτε προς τα κάτω...Έτσι όπως πάμε σε λίγα χρόνια οι Έλληνες θα είναι μειονοτητα στη χώρα τους (μεταναστευση,υπογεννητικοτητα,λαθρομεταναστες κτλ) και πόλλοι φοβάμαι οτι εχοντας φτάσει στον πάτο όχι δε θα μας "βοηθήσει" κανείς αλλά ίσως μας δώσουν και τη χαριστική βολή!!!Παν μέτρον άριστον....Μακάρι το δικό σου σενάριο να βγει αληθινό,αλλα πολυ φοβάμαι οτι το μυαλό της παγκόσμιας διακυβέρνησης έχει άλλα σχέδια για τους Έλληνες.Η ιστορία θα δείξει ποιος απο όλους μας εδω μέσα είχε πιάσει απο νωρίς το νόημα και ποιός ονειροβατούσε...Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά δεν έχω δει ακόμα καμμία κινηση που να με κάνει να ταυτιστώ με τις απόψεις σου (τις οποίες βέβαια σαφώς και ΣΕΒΟΜΑΙ).Τέλος,σταματα σε παρακαλώ να αποκαλείς αριστερούς,τσίπριζες,χρυσαυγίτες κτλ όσους διαφωνούν με την εν γένει μνημονιακή πολιτικη.Ίσως προσβάλλεις κάποιους άθελα σου...
image description broster | Οκτωβρίου 10, 2012 6:38 μ.μ. | Reply
Προς τόνι , όταν λέω δεν κλέβαμε εννοώ τους μικρομέσαιους πάντα ...... Αν έχεις αντίθετη άποψη ευχαρίστως , αλλά η δική μου γνώμη είναι ότι το "πάρτι" της φοροδιαφυγής ξεκίνησε επί Σημίτη δηλαδή να το θέσω και χρονολογικά από 95-96 και μετά . Και ξαναδιάβασε αν θες και πες μου που διαφνωνείς με αυτά που γράφω , πραγματικά θα ήθελα να δω την άποψη σου . Α και όσο για το ΝΑΤΟ να σου θυμίσω ότι και επι Ιμίων και Ελλάδα και Τουρκία ήταν μέλή της συμμάχιας(?) και μη ξεχνάμε ότι πλέον το ΝΑτο δεν έχει λόγο ύπρξης από τη πτώση της Σ.Ε. που δημιοργήθηκε ως ομπρέλα προαστασίας και αντίβαρο των Σοβιετικών .
Προς Νο μονευ νο χονευ , να σου θυμίσω ότι πχ το 1996 το επιτόκια καταθέσων απλού λογαριασμού ήταν περίπου 12,5 , τώρα αν θες να αναλύσουμε τα τραπεζικά δεν είναι της ώρας . Διαρθρωτικές αλλάγες τις ονόμασαν , αλλά στην ουσία (αν εξαιρέσω 4-5 συμπαθητικά) όλες οι υπόλοιπες είναι για τον ..... γαΊδαρο καβάλα .... Και για να καταλάβω πρέπει ντε και καλά να είμαστε εξαγωγική χώρα και καθόλου ειαγωγές ? Δηλαδή η εισαγωγή επίπλων απο το Μιλάνο που λες τι κακό έχει ? Τέλος πάντων , θα ρωτήσω κάτι τελευταίο , άντε εμείς έχουμε προβλημα παραγωγικής βάσης , είμαστε όλοι τεμπέληδες και θέλουμε τη δική μας δουλειά , καθόμαστε και τα ξύνουμε κλπ , Η κρίση χρέους στην Ισπανία και Ιταλία γιατί έσκασε αφού έχει όλα αυτά που δεν έχουμε εμείς ..... Και μη ξεχνάτε ότι κόντεψε ή μάλλν πτώχευσε και το ΝτουμπαΊ (αν δε κάνω λάθος) που γινόταν το χάος με τις κατασκευαστικές ..... Μήπως όπως λέτε έσκασε ένα ολόκληρο σύστημα και προσπαθούν να το ρίξουν στις πιο αδύναμες χώρες (από πολιτικό προσωπικό μέχρι ότι σκεφθείς) Και δεν μπορώ να ονομάσω μεταρύθμιση την μείωση της σύνταξης του ΟΓΑ ή την υπερφορολογία των μικρομεσαίων (μισθωτών και επαγγελματιών) που αναγκάζει τους νέους επιστήμονες και μη (όπως γράφεις και εσύ) να φύγουν στο εξωτερικο , αλλά ξέχασα αυτό είναι δημοσιονομική προσαρμογή και μεταρρύθμιση είναι η αξιόποηση Δημόσιας περιουσίας (ξεπούλημα το λέω εγώ αλλά θα με πείς Συριζαίο ....., απλά λέω γιατί να μην την εξορθθολογίσουμε εμείς και να έχουμε τα ωφελή , δυστυχώς χρειαζόμαστε πολιτικούς που να βάζουν το συμφέρον του Λαού και της Πατρίδας πάνω από όλα .....
Και κάτι τελευταίο , όσο λάθος πιστεύεις ότι έχουν αυτοί που πιστεύουν ότι η έξοδος από το Ευρώ είναι η ΄λύση (που και εγώ το πιστεύω αλλά κάτω από κάποιες σημαντικές προυποθέσεις) άλλο τόσο και περισσότερο έχουν αυτοί που λένε ότι η παραμονή στο ευρώ με τη συνέχιση αυτής της καταστροφικής πολιτικής είναι το μόνο πράγμα που μας σώνει από τη τελική κατασροφή ..... Πάντως εγώ αλλιώς τη ξέρω και τη βοήθεια και την αλληλεγγύη , βοήθεια δεν είναι δανεικά με ληστρικόυς όρους (και καλά όμως με χαμηλότερο επιτόκιο από ότι αν ήσουν στις αγορές) , έγω πχ όταν βοηθώ κάποιον και του δίνω λεφτά δεν τα περιμένω άμεσα (λέμε τώρα αν είχα λεφτά!!!) , περιμένω να ξελασπώσει και μετά . Τέλος πάντων έχουμε διαφορά φιλοσοφίας και με τους δυο , προσωπικά δηλαδή πιστεύω στην εντιμότητα του λαόυ μας , κλέφτες και μπαγαμπόντιδες μας κατάντησαν τα λαμόγια , τόσο απλά και πιστεύω σε μια Ευρώπη πραγματικής αλληλεγγύης και όχι με γνώμονα το κέρδος . Να θυμίσω επίσης ότι μπορεί να έχουμε πάρει πολλά χρήματα από Ε.Ε. αλλά επίσης έχουμε δώσει και αρκετά , απλά αυτό επειδή δεν το αναφέρει κανείς ..... Και μην ανακατεύετε κόμματα , αυτή τι στιγμή πραγματικά δεν υπάρχει ούτε αριστερά ούτε δεξία , υπάρχει η σωστή λύση και πορεία ..... Αλλά λύση με Πασοκ και ΝΔ δε νομίζω όσο και ακομάτιστος να είναι κανείς να βλέπει .......
image description tONI | Οκτωβρίου 10, 2012 9:32 μ.μ. | Reply
broster ούτε εγώ μπορώ να αναλύσω μία μία τις απόψεις μου. Διαφωνώ με τα σημεία 1,3,5,7. Αλλά πιο πολύ μου φαίνεται παράλογο στο 7ο σημείο να λες ότι ο μικρομεσαίος Έλληνας δεν έκλεβε πριν τον Σημίτη. Μου φαίνεται τρομερά παράλογο κ εξωπραγματικό να το λες αυτό. Υπήρχε κ η άμεση κλοπή (π.χ. κομπίνες κ χρηματισμοί, μη έκδοση αποδείξεων, φακελάκια, εισφοροδιαφυγές κτλ κτλ) κ η έμμεση κλοπή της ελλάδας (π.χ. άδικος διορισμός των δικών μας παιδιών, αυθαίρετα, μαφίες στα πανεπιστήμια κτλ κτλ) Ήταν όλα πραγματικότητα από πριν. Είμαι 30 χρονών, οι γονείς μου ήταν αριστεροί, πολιτικοποιημένοι κ από μικρός άκουγα ατελείωτες κουβέντες με στελέχη του ΚΚΕ εσωτερικού, παλιούς Ριγάδες, για κομπίνες κ αδικίες παντού κ από πολλούς. Δεν ξέρω πότε ξεκίνησε αυτό. Υποθέτω από τη μεταπολίτευση κ μετά υπήρχε. Δεν ξέρω πιο πριν. Θα μακρηγορήσω κ θα πω χαρακτηριστικά 2 παραδείγματα. Δεκαετία του 80. Συγγενικό μου πρόσωπο πολιτικός μηχανικός στο υπουργείο υγείας έδωσε ομηρικές μάχες με ευνοούμενους του Γεννηματά ώστε να μην προχωρήσουν σε προμήθεια υπερπολυτελών μαρμάρων για νοσοκομείο. Καταλαβαίνεις.. μίζες από πίσω.. Μέσα δεκαετίας του 90. Επισκέπτομαι με τους γονείς μου τον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών. Παρατηρώ ότι οι υπάλληλοι κόβουν δελτία ελευθέρας εισόδου στους ξένους κ τσεπώνουν τα χρήματα που εισπράττουν. Κάνουμε καταγγελία. Παύουν τους επίορκους από τα καθήκοντά τους μόνο για 2 μήνες κ μετά ξανά στον αγώνα της λαμογιάς. Γίνεται ακόμα κ σήμερα αυτό σε όλη τη χώρα. Αν δεις τα στατιστικά στοιχεία που δημοσιεύτηκαν φέτος το καλοκαίρι, είχαμε αύξηση επισκεψιμότητας με μείωση εσόδων!!! ελλαντάρα... Το μόνο που μπορώ να δεχτώ είναι ότι στα μέσα της δεκαετίας του 90, σε αντιδιαστολή με πριν, εντάθηκε το φαινόμενο γιατί όλα τα λαμόγια οι μικρομεσαίοι εκμεταλλεύτηκαν το παρτι της ανώμαλης ανάπτυξης κ την εισροή του χρήματος στην Ελλάδα κ αναπόφευκτα μεγάλωσε ο τζίρος της λαμογιάς. Δεν αυξήθηκαν τα ήδη χιλιάδες μικρομεσαία λαμόγια. Πολύ απλά αυξήθηκε ο τζίρος τους. Η διαφορά μας είναι ότι εσύ είσαι καλόπιστος, ενώ εγώ είμαι κακόπιστος ως προς τον μέσο έλληνα. Δεν ξέρω αν είμαι υπερβολικός έχω όμως ένα σωρό παραστάσεις κ εμπειρίες ανάλογες. Κ επίσης κ εγώ όπως ο no money no honey, με τον οποίο στα περισσότερα συμφωνώ, ήμουν παλιά ακροαριστερός. Ακόμα έχω επαφές με το χώρο, την τσαντίλα κ την οργή μέσα μου, αλλά διαφωνώ κάθετα μαζί τους. Γιατί προσπαθώ στις πολιτικές μου απόψεις να διώξω πλέον κάθε ίχνος ουτοπίας.
image description tONI | Οκτωβρίου 10, 2012 9:29 μ.μ. | Reply
Γράψε λάθος.. Όχι "στελέχη του ΚΚΕ εσωτερικού". "υποστηρικτές του ΚΚΕ εσωτερικού κ συνδικαλιστές εκείνο τον καιρό" είναι ο πιο σωστός όρος.
image description NO MONEY NO HONEY | Οκτωβρίου 10, 2012 8:10 μ.μ. | Reply
Broster, επειδή γράφεις συχνά και έχω διαβάσει σχόλια σου πρέπει να σου πω ότι με έχεις βγάλει αρκετές φορές απο τα ρούχα μου. Τώρα που ανοίχτες λίγο περισσότερο σε βλέπω με μεγαλυτερη συμπαθεια. Πιστεύω (θέλω να πιστεύω) ότι ειμαστε στην ίδια πλευρά. Έχω ένα θεματάκι μαζί σου γιατί είσαι περισσότερο ανεχτικός από όσο πρέπει σε ένα σάπιο status quo. Κάποιες αλλαγές πρέπει να γίνουν οπωσδήποτε και δεν με ενδιαφέρει αν τις επιβάλλει η τρόικα. Ας τις επιβάλλει η τροικα αφού δεν αλλάζουμε μονοι μας. Τωρα στα τελευταια δυο σχόλια σου....οι διαφωνίες μας παραμένουν αλλα συγχώρεσε με και γω εργάζομαι ακόμα και δεν μπορω να το συνεχίσω. Επιφυλλάσομαι για το μέλλον. Απλά να σε αφήσω με μια παρουσιαση http://www.youtube.com/watch?v=Wvyq5AHVrhM (30 λεπτά αλλά αξίζει) και σου κλείνω ξανά το μάτι ότι ένα απο τα μεγαλύτερα προβλήματα μας (το μεγαλυτερο ίσως) ειναι η Ανατολίκη νοοτροπία μας. Ήμουν και γω στα νιάτα μου αριστερός. Αλλα γρήγορα κατάλαβα ότι η αριστερα (της Ελλάδας τουλάχιστον) ειναι η μεγαλύτερη απάτη που υπάρχει. Συνδικαλισμός, αναξιοκρατία, ρουσφέτι, διορισμοί στο δημόσιο ΔΕΝ ειναι αριστερά. Καλό βράδυ
image description broster | Οκτωβρίου 10, 2012 8:19 μ.μ. | Reply
Απλά γράφω εκενυρισμένος όχι επί προσωπικού , αλλά από την καταστάση και πάντα με κίνδυνο να εκτραχυνθώ (το κατανοώ αλλά ΄΄ετσι είμαι δε μπορώ να γράφω με το σις και με το σας !!) και με στεναχωρεί-πληγώνει-εκνευρίζει όταν βλέπω πως υπάρχουν πολλοί που θέλουν μια καλύτερη Ελλάδα αλλά πέφτουν στις παγίδες που στήνουν εμετικά και απροκάλυπτα οι κυβερνώντες . Αν η διαφωνία μας είναι στη φοροδιαφυγή στο προσυπογράφω πως αν μειωθεί άμεσα η φορολογία (άμεση και έμμεση , παγκόσμια πρωτοτυπ΄λια και τα δυο σε υψηλό επίπεδο) και αν κάποια χρήματα από τους φόρους επιστρεφόταν μέσω κοινωνικών παροχών τότε η φοροδιαφυγή στα μικρομεσαία στρώματα απλά δεν θα υπήρχε , αυτό το πιστεύω κυρίως γιατί τον Έλληνα εκτός από την τσέπη τον νοιάζει και το κούτελο ή απλά δεν θέλεις κανείς να σε αποκαλέι κλέφτη . Αυτή τι στιγμή και αν περάσουν τα νέα φορολογικά μέτρα , πραγματικά η φοροδιαφυγή θα γίνει το τελευταίο όπλο επιβίωσης . Και φοροδιαφυγή δεν είναι μόνο η μη έκδοση απόδειξης .... Κατα τα λοιπά , πιστεύω ότι πράγματι στο δημόσιο είχαν ξεφύγει οι μισθοί και κάποια προνόμια ,αλλά άλλο να κάνεις συμμάζαμε και άλλο να καταδικάζεις ένα δάσκαλο πχ να έχει μισθό πείνας 650 ευρώ (ή πόσο είναι ακιρβώς) ή στον ιδιωτικό τομέα να έχεις μισθούς 400-500 και στη πραγματικότητα ακόμη και 300 ευρώ . Ακόμη και η αγροτική παραγωγή δεν μπορεί να γίνει πλέον για τον απλούστατο λόγο ότι δεν συμφέρει και μάλιστα από το καινούργιο έτος οι μικροκαλλιεργητές θα οδηγηθουν στον αφανισμό . Σας το λέω όχι επειδή έτσι μου ήρθε αλλά επειδή το ζω ........
image description NO MONEY NO HONEY | Οκτωβρίου 10, 2012 9:30 μ.μ. | Reply
Δεν ειναι το θέμα της φοροδιαφυγής μόνο (Που είναι τεράστια - απλά κλέβουν πάρα πολλοί απο "λίγο")....θά σου πω μόνο μια ατάκα ενός γνωστού "Αν στην Ελλάδα δεν κατοικούσαν Έλληνες αλλά Εβραίοι...τότε θα δάνειζαν αυτοί τους Ιταλούς/Ισπανούς και θα τους επέβαλλαν μέτρα λιτότητας". Ειναι απίστευτο το πόσες δυνατότητες έχει αυτή η χώρα και πάνε ανεκμετάλλευτες. Στα μέρη μου φτιάχτηκε το COSTANAVARINO και χρειάστηκαν 20 χρόνια !! Και τώρα έχουν ξεσαλώσει να αφήνουν λεφτά οι Ρώσοι. Anyway, δύο πράγματα θέλω μονο να θέσω για περαιτέρω προβληματισμό. Α) Το έχω γράψει και παλιότερα- Ταξιδεύω πολύ συχνά στο εξωτερικό λόγω δουλειάς και στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινουπολης θα βρεις φυλλάδια με τους λόγους για τους οποίους πρέπει να επενδυσει κάποιος στην Τουρκία και όχι στην Ελλάδα. ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ!! Έχουν να κάνουν δουλειά ακόμα αλλα προχωράνε ταχύτατα. Η είσοδος στην Ε.Ε. είναι ο απόλυτος στοχος τους και παλεύουν σκληρά για αυτό. Β) Δεν τρέφω αυταπάτες για αλληλεγγύη απο την Μέρκελ. Αν μπορουσαν να κοψουν τον κρίκο της Ελλάδα από την αλυσιδα θα το είχαν κανει. Και οι αλλαγές στην Ευρωπη δυστυχώς γίνονται αργά αλλά γίνονται. Έστω παρασκηνιακά έχει ανοίξει συζήτηση για Τραπεζική ενοποίηση (με εγγύηση καταθέσεων απο την Ευρώπη) για δημοσιονομική ενοποίηση (θα παίζουν όλοι με τους ίδιους όρους) και κοινή εθνική άμυνα (φανταζεσαι τι θα σημαινε αυτό για τις σχέσεις μας με την Τουρκία?). Για αυτό επιμένω ότι δεν πρεπει να τα διαλύσουμε όλα και να φύγουμε από την Ένωση. Φανταζεσαι να χασουμε τα οφέλη από μια τέτοια ενωμένη Ευρώπη? Απο κει και πέρα το αν εμείς θα ισχυροποιήσουμε τη θέση μας σε μια τέτοια ένωση ειναι δικό μας θέμα και μονο στα χέρια μας βρίσκεται μονο. Οι τρέλες του μνημονιου θα τελειωσουν αργά ή (ελπιζουμε όλοι) γρήγορα. Αλλά αφού δεν μπορούμε να σταθουμε στα πόδια μας μονοι μας και τα όπλα μας είναι μονο νεροπίστολα...να κοιτάξουμε να κρατήσουμε ότι συμμάχους έχουμε γιατί μονοι μας δεν μπορουμε. Καλό βράδυ
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο