Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Aπόφαση για διασταύρωση στοιχείων για να εντοπιστούν όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που αμείβονται από το δημόσιο

Aπόφαση για διασταύρωση στοιχείων για να εντοπιστούν όλα τα φυσικά και νομικά πρόσωπα που αμείβονται από το δημόσιο.

Ευρεία επιχείρηση διασταύρωσης στοιχείων, ώστε να εντοπιστεί ο ακριβής αριθμός των αμειβόμενων από το Δημόσιο φυσικών προσώπων και κυρίως εκείνων, οι οποίοι αποφεύγουν να δηλώσουν τα εν λόγω εισοδήματα, ξεκινά η κυβέρνηση, όπως προκύπτει από κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα και Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνη Μανιτάκη.

Σύμφωνα με την απόφαση, ώς τις 31 Δεκεμβρίου 2012 θα πρέπει να απογραφούν οι εξής κατηγορίες φυσικών προσώπων που μισθοδοτούνται από το Δημόσιο:

* Τα μέλη της κυβέρνησης και οι υφυπουργοί, καθώς και οι γενικοί και ειδικοί γραμματείς.

* Το προσωπικό της Βουλής και οι ειδικοί και επιστημονικοί συνεργάτες των βουλευτών.

* Τα φυσικά πρόσωπα που απασχολούνται στο Δημόσιο, τα ΝΠΔΔ και την Τοπική Αυτοδιοίκηση με οποιουδήποτε τύπου σύμβαση έμμισθης εντολής, μίσθωσης έργου ή παροχής ανεξάρτητων υπηρεσιών.

* Τα φυσικά πρόσωπα που δεν αποτελούν τακτικό ή έκτακτο προσωπικό των φορέων αλλά λαμβάνουν αποδοχές ή αμοιβές μέσω της Ενιαίας Αρχής Πληρωμής.

Με βάση την ίδια απόφαση, ώς το τέλος του έτους θα πρέπει ακόμη να απογραφούν:

* Τα φυσικά πρόσωπα που μισθοδοτούνται ή αμείβονται με πάσης φύσεως αμοιβή και συνδέονται με οποιαδήποτε σχέση ή σύμβαση εργασίας ή έργου με τους φορείς του ευρύτερου δημόσιου τομέα που υπάγονται στην παρ. 1 του άρθρου 1 του Ν.2190/1994 (ΦΕΚ 28/Α).

Τα στοιχεία που θα πρέπει να συμπληρώσουν υποχρεωτικά τα εν λόγω πρόσωπα είναι:

* Ονομα, Επώνυμο, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Ονομα Πατέρα, Φύλο, Ημερομηνία Γέννησης, Διεύθυνση Ηλεκτρονικού Ταχυδρομείου, Φορέας Απασχόλησης, Εργασιακή Σχέση, Ημερομηνία Πρόσληψης, Συνολικός Χρόνος Υπηρεσίας, Μισθολογικά Στοιχεία.

* Με την ίδια απόφαση καλείται η Ενιαία Αρχή Πληρωμών να πραγματοποιήσει διασταύρωση των στοιχείων που υποβάλλονται από τους εκκαθαριστές μισθοδοσίας με τη βάση δεδομένων του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου. Για το σκοπό αυτό μπορεί να συνεργαστεί με τρίτους φορείς για την παροχή στοιχείων (ιδιαιτέρως δε με το μητρώο φορολογουμένων TAXIS της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων αλλά ενδεικτικά και με μητρώα ασφαλιστικών φορέων) για λόγους αξιοπιστίας της ταυτοποίησης.

* Κατά τη διάρκεια της διασταύρωσης καταλήγει η απόφαση όταν εντοπίζονται αμειβόμενοι που δεν μπορούν να ταυτοποιηθούν με το μητρώο φορολογουμένων ΤΑΧΙS, θα ενημερώνονται οι εκκαθαριστές μισθοδοσίας, ώστε να προβαίνουν στις απαραίτητες ενέργειες για να επικαιροποιηθούν τα τυχόν λανθασμένα στοιχεία, είτε της Ηλεκτρονικής Αναλυτικής Μισθοδοτικής Κατάστασης, είτε του μητρώου φορολογουμένων TAXIS.

* Όταν εντοπίζονται αμειβόμενοι που δεν μπορούν να ταυτοποιηθούν με το Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου ή έχουν ελλιπή στοιχεία, θα ενημερώνονται οι εκκαθαριστές μισθοδοσίας ώστε να ενημερώνουν με τη σειρά τους, τους πιστοποιημένους προϊσταμένους μονάδων Διοικητικού Προσωπικού για την απογραφή του αμειβόμενου ή την συμπλήρωση των στοιχείων του".

Για τους αμειβόμενους από το Δημόσιο που δεν θα απογραφούν θα υπάρξει διακοπή στην καταβολή των αποδοχών τους.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description Οσο ζω μαθαίνω | Οκτωβρίου 9, 2012 9:37 π.μ. | Reply
Δηλαδή η Ενιαία Αρχή Πληρωμών δεν έχει ΑΦΜ για κάθε καταβολή που κάνει, Η απογραφή των υπαλλήλων του δημοσίου που έγινε δεν περιέχει τα μέλη κυβέρνησης, βουλής, και συνεργάτες.Δεν ξέρετε ποιοί εργάζονται με ειδικές σχέσεις εργασίας σε όλο το δημόσιο. Πως κάνατε πολιτική μείωσης του κόστους της γενικής κυβέρνησης μέχρι τώρα;
image description 2456 | Οκτωβρίου 9, 2012 10:33 π.μ. | Reply
πολυ απλα!μαντευουν τα παντα
image description m.p. | Οκτωβρίου 9, 2012 10:35 π.μ. | Reply
Δεν καταλαβαίνω. Προς τι ολα αυτα??? Προσθετουν ενα ακομη κοστος στην δημόσια διοίκηση, όπως έγινε και με την Ενιαια αρχη πληρωμης. Αν σκοπος της ηταν να μαθει ποσοι αμείβονται απο το Δημοσιο, γιατι δεν κανανε το απλουστατο να παρουν τις εργοδοτικες καταστασεις του ΦΜΥ και τις αντιστοιχες συγκεντρωτικες που εχει και το Δημοσιο υποχρεωση να υποβάλει, όπως ακριβως και ο Ιδιωτικος τομεας.. Αφου εχουν ολα τα στοιχεια στα χερια τους κ το μονο που χρειαζεται ειναι η μια υπηρεσια να ενημερωνει την αλλη, γιατι πρεπει συνεχως να επινοουν νεες διαδικασιες που αυξανουν το κοστος??? ποιον ή τι εξυπηρετει ολο αυτο???
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο