Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Πρόστιμο 250 ευρώ σε όσους έχουν ανασφάλιστα οχήματα

Πρόστιμο 250 ευρώ σε όσους έχουν ανασφάλιστα οχήματα              

ΠΡΟΣΤΙΜΑ 250 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν 2.000.000 ιδιοκτήτες οχημάτων που κυκλοφορούν ανασφάλιστα σε ολόκληρη τη χώρα. Μέσα στον Οκτώβριο αναμένεται να εκδοθεί υπουργική απόφαση για την επιβολή προστίμων στα ανασφάλιστα ΙΧ, τα οποία θα πρέπει να καταβληθούν από τους φορολογούμενους μέσα σε διάστημα οκτώ ημερών.

Το σχέδιο προβλέπει επίσης βαριές ποινές (πρόστιμο του ΚΟΚ, αφαίρεση πινακίδων, διπλώματος και άδειας κυκλοφορίας για 10 ημέρες) σε όσους αγνοήσουν την προθεσμία των 8 ημερών.

Ειδικότερα, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων θα αποστείλει ταχυδρομικώς επιστολή προς τους ιδιοκτήτες των εμφανιζόμενων ως ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων και θα τους καλεί να εμφανιστούν στις ΔΟΥ και να δώσουν στοιχεία και εξηγήσεις μέσα σε οκτώ ημέρες για το εάν έχουν ασφαλιστεί κανονικά αλλά δεν φαίνονται στα αρχεία ή για κάποιο λόγο εξαιρούνται νομίμως από την ασφάλιση του οχήματός τους (π.χ. διπλωματικό σώμα, δημόσια υπηρεσία κ.λπ.).

Επίσης, σε περίπτωση απόσυρσης ή καταστροφής ή κλοπής ή μεταβίβασης ή κατάθεσης πινακίδων αυτοκίνητου οχήματος, ο ιδιοκτήτης του εμφανιζόμενου ως ανασφάλιστου οχήματος θα πρέπει να παραδώσει ακριβές φωτοαντίγραφο των κατά περίπτωση δικαιολογητικών στην αρμόδια ΔΟΥ.

Μόλις πληρώσει το πρόστιμο των 250 ευρώ, ο ιδιοκτήτης του ΙΧ θα επιλέγει μια ασφαλιστική εταιρία, στην οποία θα καταθέτει το παράβολο που πλήρωσε στην εφορία και στη συνεχεία θα υπογράφει νέο ασφαλιστικό συμβόλαιο.

Από την πλευρά της η ασφαλιστική θα καταβάλλει το παράβολο στο Δημόσιο και θα ενημερώνει το Κέντρο Πληροφοριών για κάθε ανασφάλιστο όχημα το οποίο θα αποκτά σήμα ασφάλισης.

Στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης του ανασφάλιστου οχήματος αγνοήσει το κάλεσμα της εφορίας, θα επιβάλλονται πρόσθετες κυρώσεις όπως αφαίρεση της άδειας οδήγησης, της άδειας κυκλοφορίας και των πινακίδων του οχήματος, που θα αποδίδονται στο δικαιούχο μόνο αφού προσκομιστεί το ειδικό σήμα ασφάλισης.

Αν περάσουν 20 μέρες και ο δικαιούχος δεν εμφανιστεί για την παραλαβή των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας, η αστυνομική αρχή θα αποστέλλει τις πινακίδες κυκλοφορίας προς φύλαξη στην αρμόδια Υπηρεσία Μεταφορών, από όπου θα επιστρέφονται μόνο με την προσκόμιση από τον ενδιαφερόμενο του ειδικού σήματος ασφάλισης.

Από το μέτρο αυτό εκτιμάται ότι στα ταμεία των ασφαλιστικών εταιριών θα εισρεύσουν έσοδα της τάξης των 300.000.000 ευρώ. Οι εισηγητές του σχεδίου εκτιμούν ότι θα υπάρξουν σημαντικά οικονομικά οφέλη και για το Δημόσιο, τόσο από την πληρωμή του παραβόλου όσο και από τους φόρους επί των ασφαλίστρων και εν τέλει από τη φορολόγηση των κερδών που θα έχουν οι ασφαλιστικές εταιρίες από τη δραστηριότητά τους αυτή.
 
Πηγή: Express.gr




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description ΑΛΕΚΑ | Σεπτεμβρίου 24, 2012 2:18 π.μ. | Reply
Από πότε τα προσωπικά δεδομένα του Υπουργείου Μεταφορών (αυτά που βλέπει και η ΔΟΥ) αποτελούν προϊόν κοινής επεξεργασίας με ιδιώτες; ΑΠΟ ΠΟΤΕ το Κράτος έγινε ντίλερ ιδιωτικών εταιρειών ημετέρων; Είναι και αυτό της μόδας;;; Από πού θα μπορεί τεκμηριωμένα να αποδείξει ενώπιον παντός αρμόδιου διοικητικού δικαστηρίου το ελληνικό δημόσιο των ιδιωτών κοτσαμπάσηδων πως ένα ΙΧΕ που για Χ ή ψ λόγω έμεινε 6μηνο και βάλε σε ακινησία χωρίς να προσέλθει σε κάποια ΔΟΥ ο ιδικτήτης να κάνει προσωρινή ακινησία;;; Με μαγική σφαίρα θα πάει σαν επιχείρημα στο ακροατήριο το ελληνικό δημόσιο των ιδιωτών κοτσαμπάσηδων; Μετά δηλαδή από τα νταβατζηλίκια των ενεργειακών επιθεωρήσεων που από όσο μαθαίνουμε πλέον θα αφορούν και τα κλιματιστικά (!!!) πάμε τώρα και στα νταβατζηλίκια του τέστειν κάνω επιχειρηματική πρακτόρευση για λογαριασμό ιδιωτικών ασφαλιστικών εταιρειών ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ; Έλεος ρε αχρείοι!
image description ΑΑΑ | Σεπτεμβρίου 24, 2012 2:35 π.μ. | Reply
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΚΟΛΟΥΘΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΤΟ MARKETBEAST.GR;
«Φωτιά» στην τσέπη των ιδιοκτητών ακινήτων βάζουν από την αρχή του νέου χρόνου δύο αποφάσεις του υπουργείου Περιβάλλοντος που αποτελούν κοινοτικές επιταγές.

Από τη νέα χρονιά, η υποχρέωση για την έκδοση δύο πιστοποιητικών ανεβάζουν το κόστος μεταβίβασης ή μίσθωσης ακινήτων από 300 ευρώ έως 600 ευρώ τουλάχιστον, ανά περίπτωση. Αυτό αναμένεται να προκαλέσει ακόμα μεγαλύτερα προβλήματα στην αγορά ακινήτων που έχει ήδη βυθιστεί στην ύφεση αλλά και να μειώσει και την προσφορά για ενοικίαση κατοικιών αφού το επιπλέον αυτό κόστος επιβαρύνει τους ιδιοκτήτες, αναφέρει το newsit.gr

Όλα αυτά συμβαίνουν καθώς από τη νέα χρονιά θα είναι υποχρεωτική η έκδοση πιστοποιητικού ελέγχου κεντρικής θέρμανσης, το κόστος του οποίου κατ’ ελάχιστο κινείται, αυτή τη στιγμή περί τα 100-150 ευρώ αλλά και η έκδοση πιστοποιητικού ελέγχου των κλιματιστικών, το κόστος του οποίου κινείται περί τα 200-300 ευρώ τουλάχιστον.

Σε αυτά, θα πρέπει να προστεθεί η ούτως ή άλλως υποχρεωτική έκδοση πιστοποιητικού της ενεργειακής επιθεώρησης, το κόστος του οποίου κινείται κατ’ ελάχιστο περί τα 100-200 ευρώ, για ένα σπίτι 100 τ.μ. Η μη έκδοση πιστοποιητικών επισείει πρόστιμα από 1.000 έως 10.000 ευρώ.

Το καλό νέο είναι ότι προκρίνεται η ελεύθερη διαπραγμάτευση για τις αμοιβές των ελεγκτών για την έκδοση πιστοποιητικού που μπορεί να μειώσει σε ορισμένες περιπτώσεις το συνολικό κόστος.

Το έτερο καλό νέο της υπόθεσης είναι ότι μέχρι τώρα, η έκδοση των δυο αυτών επιπλέον πιστοποιητικών ήταν υποχρεωτική για όλους, αφού προβλεπόταν από τον πρόσφατο νόμο ότι εντός τριετίας θα έπρεπε όλα τα ακίνητα της χώρας να περάσουν από ενεργειακή επιθεώρηση.

Ωστόσο, στα πλαίσια της διαβούλευσης που διενεργείται και λόγω των πολύ δυσμενών οικονομικών συνθηκών και ενόψει των νέων μέτρων, προκρίνεται ως φαίνεται ότι σε πρώτη φάση την υποχρέωση αυτή θα έχουν μόνο όσοι μεταβιβάζουν ή ενοικιάζουν το ακίνητό τους. Η επιβάρυνση είναι μικρότερη στις περιπτώσεις πολυκατοικιών με κεντρική θέρμανση καθώς το κόστος επιμερίζεται μεταξύ των ιδιοκτητών. Όχι όμως και στις μονοκατοικίες.

Η Πανελλήνια Ένωση Ιδιοκτητών Ακινήτων εξέφρασε ως αναμενόταν τις αντιρρήσεις της, προτείνοντας να χρησιμοποιηθεί η ηλεκτρονική εφαρμογή που υπάρχει ήδη στον ιστότοπο του υπουργείου Περιβάλλοντος και οι ιδιοκτήτες να λαμβάνουν τα πιστοποιητικά μέσω αυτής πληρώνοντας ένα μικρό παράβολο.

Ωστόσο, το υπουργείο Περιβάλλοντος ανταπαντά ότι αυτό θα μπορούσε να γίνει μόνο στην περίπτωση που θα ήταν δυνατή η διασφάλιση των πραγματικών στοιχείων των ακινήτων.

Οι εκδόσεις των πιστοποιητικών είναι κοινοτικές επιταγές και κρίνονται ως απαραίτητες για την εξοικονόμηση ενέργειας και την προστασία του περιβάλλοντος. Είναι χαρακτηριστικό ότι, όπως υπολογίζεται, το 25% τουλάχιστον των κεντρικών θερμάνσεων στην Ελλάδα, λόγω ελλείψεων στην απόδοση, καταναλώνουν 30%-60% περισσότερο πετρέλαιο.

image description artemis1 | Σεπτεμβρίου 24, 2012 10:23 π.μ. | Reply
εγω εχω αυτοκινητο με πληρωμενο τελος κυκλοφοριας αλλα το εκλεισα στο γκαραζ.
ΔΕΝ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΙΑ!!!!!!
γιατι πρεπει να εχω ασφαλιστηριο?
image description Γιάννης | Σεπτεμβρίου 24, 2012 10:41 π.μ. | Reply
Αρτεμης1 είμαι σίγουρος πως θα σου πούνε: "Παρέδωσε πινακίδες τοτε"
Προσωπικά δεν μου φαίνεται σύννομη η ολη ενέργεια... Εχω πινακίδες και το έχω στον κήπο μου... τι σας νοιάζει... η το εχω στο εξωτερικο και ασφαλισμένο απο εταιρία εκει...
Πάνε να λύσουν ένα θέμα και ανοίγουν άλλα...
image description k | Σεπτεμβρίου 24, 2012 11:39 π.μ. | Reply
Έχω όντως αυτοκίνητο στον κήπο μου,με πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας,γιατί έχει βλάβη και δεν έχω αποφασίσει αν θα το φτιάξω,ή θα πάει για απόσυρση.Ο ασφαλιστής μου,μου είχε πει πως μπορώ να διακόψω την ασφάλεια μέχρι να αποφασίσω,αρκεί να μην κινηθεί το αμάξι.Τελικά,δεν μπορούσα?
image description splitapsou | Σεπτεμβρίου 24, 2012 1:55 μ.μ. | Reply
Μπορούσες και ακόμα μπορείς αλλά μέχρι να βγει η σχετική απόφαση που ένας θεός ξέρει τι θα προβλέπει για τέτοιες περιπτώσεις, θα σου πρότεινα αν δεν έχεις αποφασίσει τι να το κάνεις να του καταθέσεις τις πινακίδες... Δέκα λεπτά θες μαζί με τις πινακίδες και την άδεις στο αρμόδιο τμήμα της ΔΟΥ που ανήκεις...
image description giannis | Σεπτεμβρίου 24, 2012 6:17 μ.μ. | Reply
Με 360ε απο το ταμειο ανεργειας θελουν τα 250ε!!! την τσεπη μας ξερουν να την
αδειαζουνε, αλλα δεν μας βρισκουνε και μια δουλεια μπας και βαλουμε κατι μεσα
για να τα΄ι'σουμε και τα παιδια μας!! εγω στο παιδι μου θα του πω σημερα για φα'ι' εχω το ασφαλειστηριο. και αυριο βλεπουμε τι φορο θα φας.
image description O να μου κοπει το χερι | Σεπτεμβρίου 24, 2012 6:45 μ.μ. | Reply
Πολυ θα'θελα να ηξερα ποσοι απο μας - σας που γραφουμε εδω τους ψηφισαμε- ψηφισατε. Μηπως θα μας συστησουν και την αναλογη εταιρια?

Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο