Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις

Υπ. Ανάπτυξης - Σύσκεψη για την εισιτηριοδιαφυγή

Σύσκεψη για το θέμα της εισιτηριοδιαφυγής πραγματοποιήθηκε σήμερα το πρωί στο Υπουργείο Μεταφορών, υπο τον γενικό γραμματέα Νίκο Σταθόπουλο με τις διοικήσεις οργανισμών και εκπροσώπους εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
 
Έγινε μια πρώτη ανταλλαγή απόψεων και τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσουν και άλλες συσκέψεις με τις εταιρίες, επιμέρους, για την εξειδίκευση των μέτρων κατά της λαθρεπιβίβασης.
 
Σε δέκα μέρες περίπου το Υπουργείο θα ανακοινώσει τα μέτρα για την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής.

Στόχος της προσπάθειας του Υπουργείου, μέσω της μέιωσης του λειτουργικού κόστους των ΔΕΚΟ και της αύξησης των εσόδων από την αντιμετώπιση της εισιτηριοδιαφυγής, είναι να αποτρέψει την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων με μέτρα που θα λειτουργήσουν ως ισοδύναμα.





Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description gkazan | Σεπτεμβρίου 7, 2012 4:15 π.μ. | Reply
Ήθελα να ξερα πόσες διαολο-συσκέψεις χρειάζονται στα 13 χρόνια που λειτουργεί το υπερκοστολογημένο ΜΕΤΡΟ, για να βάλουν μπάρες σε όλους τους σταθμούς (και στον ΗΣΑΠ) ή να αναγκάσουν τους πάντες να εισέρχονται από την μπροστινή είσοδο του λεωφορείου...Σε τελική με τόσους κηφήνες στο Δημόσιο, ας έβαζαν, ξανά, εισπράκτορες στο λεωφορείο...αντί να αυξάνουν διαρκώς τα εισητήρια...
image description ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ | Σεπτεμβρίου 7, 2012 12:20 μ.μ. | Reply
δωρεάν μεταφορά με τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, για τους ανεργους μαθητες φοιτητες. μείωση των εισητηριων για τους εργαζομενους. περιορισμός των ι.χ στην πολη. αναπτυξη των μεσων μαζικης μεταφορας.
image description tONI | Σεπτεμβρίου 7, 2012 12:10 μ.μ. | Reply
Η μόνη μου διαφωνία είναι η εξής: Για τους μαθητές και τους φοιτητές, που προέρχονται από πλούσιες οικογένειες γιατί να είναι δωρεάν οι μεταφορές;;; Γιατί να πληρώνουν φόρους οι φτωχοί για να απολαμβάνουν κοινωνικές παροχές οι πλούσιοι;;
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • ΑΓΡΟΤΕΣ
Up
Close
Close
Κλείσιμο