Ειδήσεις Οικονομικές Ειδήσεις
Αλλες ειδήσεις

Μοντέλο Η.Π.Α. - Νέο φορολογικό σύστημα αμερικανικού τύπου

Αλλάζει εκ βάθρων το μοντέλο φορολογίας εισοδήματος φυσικών προσώπων, με το οικονομικό επιτελείο να προετοιμάζει την εφαρμογή ενός απλού συστήματος πάνω σε αμερικανικά πρότυπα, το οποίο βασίζεται στον κανόνα «έσοδα μείον έξοδα».

Σύμφωνα με πληροφορίες, το νέο σύστημα προβλέπει πως από τα συνολικά εισοδήματα κάθε φορολογούμενου θα αφαιρούνται όλες οι δαπάνες, με εξαίρεση όσες αφορούν την απόκτηση περιουσιακών στοιχείων και την αποπληρωμή λογαριασμών κοινής ωφέλειας.

Το «καθαρό» ποσό που θα προκύπτει θα φορολογείται με συντελεστές από 25% έως 45%. Επειδή όπως γίνεται αντιληπτό το φορολογητέο εισόδημα μετά την αφαίρεση των δαπανών θα είναι χαμηλότερο, αυξάνονται οι συντελεστές φορολόγησης, που σήμερα ξεκινούν από το 10% για εισοδήματα έως 12.000 ευρώ.

Στο οικονομικό επιτελείο πιστεύουν πως με το νέο σύστημα, το οποίο αναμένεται να εφαρμοστεί για τα εισοδήματα του 2013, οι επιτηδευματίες και οι ελεύθεροι επαγγελματίες θα δηλώνουν πλέον κατά πολύ υψηλότερα εισοδήματα, καθώς οι φορολογούμενοι θα ξεκινήσουν εκ νέου το «κυνήγι» των αποδείξεων, προκειμένου να γλιτώσουν φόρους.

Παράλληλα, και για την καλύτερη λειτουργία του συστήματος, η εφαρμογή του θα συνδυαστεί με την ηλεκτρονική... παρακολούθηση της έκδοσης των αποδείξεων λιανικής πώλησης.

Κατά τις ίδιες πληροφορίες θα δοθούν κίνητρα (π.χ. επιστροφή ποσών) για τη χρησιμοποίηση της κάρτας αποδείξεων, πιστωτικών και χρεωστικών καρτών.

Επίσης θα γίνει διασύνδεση όλων των ταμειακών μηχανών των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης αγαθών και παροχής υπηρεσιών με τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών, ώστε ακόμη και τα στοιχεία των αποδείξεων που εκδίδονται μέσω συναλλαγών με μετρητά να καταγράφονται σε πραγματικό χρόνο.

Πιο αναλυτικά, επί της ουσίας ως «αφορολόγητο» όριο εισοδήματος θα αναγνωρίζεται το συνολικό ύψος των δαπανών του κάθε φορολογούμενου, εκτός όσων αφορούν σε αγορές ακινήτων, αυτοκινήτων και άλλων περιουσιακών στοιχείων.

Οι δαπάνες θα... εκπίπτουν 100% από τα συνολικά εισοδήματα, μισθούς, συντάξεις, ενοίκια, αγροτικά εισοδήματα κ.ά.

Το πλαίσιο
Στο νέο σύστημα υπόψη θα λαμβάνονται όλες οι δαπάνες, που βάσει του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου χρησιμοποιούνται σήμερα για την κατοχύρωση του αφορολόγητου ορίου των 5.000 ευρώ (δαπάνες για αγορές καταναλωτικών αγαθών και παροχή υπηρεσιών, δαπάνες για διόδια, ασφάλιστρα αυτοκινήτων κ.ά.) αλλά και όσες παρέχουν μειώσεις φόρου σε ποσοστό 10%, όπως ενοίκια, νοσήλια, έξοδα για ιατρικές επισκέψεις και εξετάσεις, δίδακτρα φροντιστηρίων, ασφάλιστρα ζωής, δαπάνες για ανανεώσιμες πηγές ενέργειας κ.λπ.

Πέρα από τα όσα ξοδεύει κανείς για την αγορά περιουσιακών στοιχείων, δεν θα λαμβάνονται υπόψη για την κατοχύρωση του αφορολόγητου ορίου και οι δαπάνες για την πληρωμή λογαριασμών ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, τηλεφωνίας και εισιτηρίων.

Το «καθαρό» ποσό που θα μένει μετά την αφαίρεση όλων των παραπάνω δαπανών από τα δηλούμενα εισοδήματα θα υπόκειται σε φόρο με νέα κλίμακα, στην οποία ο κατώτατος συντελεστής φόρου θα ανέρχεται σε 25% και ο ανώτατος πιθανότατα θα φτάνει στο 45%.




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description Νίκος | Αυγούστου 25, 2012 9:40 μ.μ. | Reply
Δεν πάμε καθόλου καλά μου φαίνεται. Αντι να ελαφρυνθούμε στο θέμα της φορολογίας, γίνεται ακόμα πιο βαριά. Έστω ότι κάποιος έχει εισόδημα 26000 και συνολικές δαπάνες 6500. Με το σημερινό σύστημα θα πληρώσει φόρο 3920. Με το καινούριο 26000-6500=19500*25%(φόρος)=4850.
Μεγαλύτερς φόρος θα προκύπτει και από τα μικρότερα εισοδήματα...
image description America America | Αυγούστου 25, 2012 10:38 μ.μ. | Reply
Και τι περίμενες από Αμερικάνικο σύστημα; Τα άτομα ζούν για να καταναλώνουν. Το ΑΕΠ τους στηρίζεται όλο και περισσότερο στην κατανάλωση.
"Shop untill you drop"
image description Savings | Αυγούστου 25, 2012 10:55 μ.μ. | Reply
Η αποταμίευση θα τιμωρείται.
Ότι βγάζεις θα το καταναλώνεις, αλλιώς θα το πληρώνεις σε φόρο.

Ωραία!

Κινήσεις και σκέψεις απελπισίας, όπως πάντα.
Μετά απ' αυτό, κοιτάξτε και σε τι κατάσταση βρίσκεται ο κοινωνικός ιστός στην Αμερική.
image description SARAKINOS | Αυγούστου 25, 2012 10:56 μ.μ. | Reply
Σωστά. Το είχε δηλώσει απερίφραστα ο "πιο αποτυχημένος Υπουργός Οικονομικών" σύμφωνα με τα ευρωπαϊκά ΜΜΕ κ. Ε΄Βενιζέλος με την περιβόητη προτροπή "Να ξοδεύετε τα χρήματα που σας περισσεύουν, μην τα φυλάτε στο σπίτι!
image description Νίκος | Αυγούστου 26, 2012 12:23 π.μ. | Reply
Αυτός γιατί δεν τα ξοδεύει; Γιατί αν τα ξόδευε, σίγουρα δεν θα είχε 2.700.000€ μετρητά μαζί με τη σύζυγό του, σύμφωνα με το πόθεν έσχες του.
image description Dimitris | Αυγούστου 26, 2012 1:46 μ.μ. | Reply
Αφου κυριοι ειστε εντελως αχρηστοι γιατι δεν εφαρμοζετε εδω και σαραντα χρονια καποιο φορολογικο συστημα μιας προηγμενης χωρας και μας ταλεπωρηται με τους καθε ηλιθιους??????????Ευτυχως πλεον το παραδεχτηκατε ειναι μια αρχη...
image description broster | Αυγούστου 26, 2012 6:46 μ.μ. | Reply
Το πρόβλημα είναι ότι πάιρνουν μόνο το φορολογικό σύστημα των "Δυτικων" χωρών ενώ το σύστημα παροχών και μισθών-εισοδημάτων είναι των χωρών των Βαλκανιών μη σου πω της Ινδίας , άρα λοιπόν είναι από την αρχή καταδικασμένο να αποτυχεί .. Άλλωστε οι περισσότεροι δεν καταναλώνουν επειδή δεν έχουν και όχι επειδή φοροδιαφεύγει ο κάθε επαγγελματίας , άρα λοιπόν θα έχουμε επιβάρυνση φόρου σε αυτούς που με δυσκολία τα βγάζουν πέρα .
image description alex | Αυγούστου 26, 2012 7:39 μ.μ. | Reply
toulaxiston twra tha lamvanetai up opsin oi dapanes.
pio dikaio ayto to systima giati kapoios pou ksodeyei gia na fai i gia otidipote allo , forologeitai gia ayta pou tou exoyn meinei stin tsepi
gia fantasteite kapoion pou pernei 1000 eurw ton mina kai exei kai paidia kai zei sto enoikio kai ksodeyei ta 700eyrw giati na min tou ta afairesei kai ta 700?kai na forologithei mono gia ta 300?
dikaiotero ayto to forologiko kai einai kai apo ton ARI
image description ik | Αυγούστου 27, 2012 10:54 π.μ. | Reply
Όχι μην λες τέτοια, αλλοιώνει την αγανάκτηση ρε φίλε...

Άσε τους να σκυλιάσουν πριν καταλάβουν την είδηση, άσε τα παιδιά να τσιρίξουν, μην τους το χαλάς
image description ANTONIO | Αυγούστου 28, 2012 4:06 μ.μ. | Reply
me 1000€ mhniaia shmera plhrwneis 1000*12=12000-5000 aforologhto *10%=700€ enw me to neo gia 300€ (akouson) katharo eisodhma*12=3600*25%=900€ ara k sta xamhlotera 8a exei epiptwsh!!!
image description Γιώργος | Αυγούστου 26, 2012 7:09 μ.μ. | Reply
Γιατί ρε παιδιά δεν θα παίρνουν υπόψη τις δαπάνες για ΔΕΗ ΕΥΔΑΠ ΟΤΕ? Τόσα χρήματα σε χαράτσια που δίνουμε δεν είναι δαπάνες δηλαδή? Αυτό το σχέδιο τιμωρεί την αποταμίευση χρημάτων. Άντε από δώ καλύτερα άχρηστοι.
image description panagiotis | Αυγούστου 27, 2012 12:54 π.μ. | Reply
καλα λεει ο Γιωργος, γιατι να μην λαμβανονται υποψη τα εξοδα ΔΕΗ ΕΥΔΑΠ ΟΤΕ;;; αφορουν υπηρεσιες πρωτης αναγκης και μαλιστα ειναι σημαντικο εξοδο το οποιο περιεχει και ενα σωρο αλλους φορους. Αυτο δεν πρεπει να γινει δεκτο και σε περιπτωση που παει να εφαρμοστει να γινει επανασταση. Αρκετα τους βαρεθηκα τους απατεωνες τους αχρηστους τους τεμπεληδες και τα λαμογια.
image description Johnnyhacsnet | Αυγούστου 27, 2012 9:39 π.μ. | Reply
Αποταμίευση τέλος λοιπόν...
image description eleni | Αυγούστου 27, 2012 10:45 π.μ. | Reply
giati yparxei periptosi na exei 6500 mono exoda bre niko?
image description Alexios | Αυγούστου 27, 2012 10:46 π.μ. | Reply
Για να θυμηθούμε και τον Αίσωπο,στο αντίθετό του,επιβραβεύονται τα τζιτζικια (λαμόγια,μπουζουκόβιοι,οι δανείζοντες για να ξοδεύουν) και θα κυνηγούν τους νοικοκύριδες και οικογενειάρχες βλέπε μυρμύγκια που αποταμιέυουν και έχουν για τις δύσκολες ώρες.Σκόπος τους είναι να μας βάλουν στο χέρι όλους και να φτωχύνουμε υπέρ κάποιον που γίνονται πλούσιοι από τέτοιες κρίσεις!! Για να είναι πραγματικά δίκαιο και σωστό θα πρέπει να δηλώσουν όλοι τις καταθέσεις τους πρώτα,και μετά να αφαιρούνται από το φορολογητέο όλα τα έξοδα και των κοινοφελών οργανισμών,όλοι οι φόροι και τα χαράτσια που πληρώνουμε και αυτά που απομένουν,αν απομείνει κάτι να παίρνουμε βεβαίωση καταθέσεων από τις Τράπεζες και να φορολογούνται με το κλασικό ποσοστό των καταθέσεων.Έτσι θα δώσεις κίνητρο και για κατανάλωση χωρίς τις υπερβολές του παρελθόντος και θα μπούν κάποια λεφτά στις Τράπεζες για να στηριχθεί το Τραπεζικό σύστημα και το κράτος τα λεφτά που θα δανειζόταν για τις Τράπεζες θα μπορέσει να τα ρίξει στην αγορά με την αποπληρωμή των χρεών του!!
image description Thanos | Αυγούστου 27, 2012 11:21 π.μ. | Reply
Συνάδελφοι νομίζω ότι βιαστήκαμε λιγάκι να καταδικάσουμε το νέο μέτρο
το οποίο με την πρώτη ματιά νομίζω ότι ωφελεί τα χαμηλά εισοδήματα.
Σίγουρα έχω κάποιες ενστάσεις αρχικά , όπως λογαριασμοί κοινωφελών
οργανισμών κ.λ.π. αλλά αν είναι να αυξήσει την κλίμακα καλύτερα να τους
αφήσει απ΄έξω.Όσο για έμμεση φορολόγηση αποταμιεύσεων ούτε λόγος.
Δέν περισσεύουν λεφτά για αποταμίευση.
Αυτά με την πρώτη ανάγνωση.Στην πορεία θα το δούμε καλύτερα.
image description spirosp | Αυγούστου 27, 2012 11:55 π.μ. | Reply
Πλάκα κάνουμε... Ο κάθε συνταξιούχος θα πρέπει να κόβει μηνιάτικο σε Λογιστή... Δεν μπορεί να εφαρμοστεί κάτι τέτοιο...
image description maria | Αυγούστου 27, 2012 11:27 π.μ. | Reply
Το γεγονός ότι θα δίνουμε πλήρη αναφορά για το τι τρώμε, τι φοράμε, πως διασκεδάζουμε και γενικότερα πως ζούμε δεν απασχόλησε κανέναν; Διότι για 'μένα αυτό είναι το χειρότερο απ' όλα.....
image description FROZEN | Αυγούστου 27, 2012 11:04 π.μ. | Reply
Κοίτα κόψιμο για την αποταμίευση! Δηλαδή σας περισσεύουν για να αποταμιεύετε;
image description Κατερίνα Γιαννακούλη | Αυγούστου 27, 2012 11:07 π.μ. | Reply
Προβλέπεται νέο φιάσκο (βλέπε: προσαύξηση αφορολόγητου λόγω αποδείξεων). Οι μεν μη έχοντες εισόδημα πλέον του εμφανούς και συνεπώς δηλούμενου, θα ζητούν αποδείξεις για τα πάντα και ενδεχομένως θα μαζεύουν και από αυτούς που τους "περισσεύουν" και έτσι δεν θα πληρώνουν καθόλου φόρο. Οι δε έχοντες μη εμφανές εισόδημα και ως εκ τούτου μη δηλούντες δεν θα ζητούν αποδείξεις ή θα τις "δίνουν" σ' αυτούς που τις χρειάζονται και συνεπώς φόρο δεν θα πληρώνουν ούτε αυτοί, ούτε οι φοροδιαφεύγοντες "προμηθευτές τους".
image description manavis | Αυγούστου 27, 2012 12:05 μ.μ. | Reply
Όλοι θα ζητάνε αποδείξεις από τον υδραυλικό, τον μηχανικό, τον δικηγόρο επειδή δε θα τους νοιάζει ο 23% ΦΠΑ, γιατί θα γλιτώνουν 25% φόρο από το ποσό που θα εκπίπτει από τη φορολογία εισοδήματος. (+2%) Οι φοροδιαφεύγοντες θα μειωθούν πάρα πολύ έτσι.. Θα είναι δύσκολο να γίνεται τράμπα στις αποδείξεις με αυτό τον τρόπο.. Οι Αμερικάνοι δεν είναι χαζοί. Βέβαια χρειάζεται προσοχή ώστε να ληφθούν υπόψη οι ιδιαιτερότητες των λευκών αφρικανών που ζούνε σαν αμερικάνοι, αλλά συχαίνονται τους αμερικάνους.
image description SARAKINOS | Αυγούστου 27, 2012 11:17 μ.μ. | Reply
Γιατί τους ανοίγεις τα μάτια κοπέλα μου; Κράτα και ένα παράθυρο κλειστό. Υπάρχουν και άλλα. Θυμάσαι το φιάσκο των αποδείξεων;
image description styliaris | Αυγούστου 27, 2012 11:57 π.μ. | Reply
βασανίζομαι...
image description trapezokomos | Αυγούστου 27, 2012 11:14 π.μ. | Reply
εμένα πάντως μου φαίνεται πολύ πιο δίκαιο αυτό το σύστημα.φοροδοτική ικανότητα έχουν τα άτομα που τους περισσεύουν.και εαν εφαρμοστεί σωστά αυτό το σ΄υστημα πιστεύω ο κόσμος που γονάτισε φέτος θα αναπνεύσει.γιατί 9/10 δεν έχουν 6500 ευρω δαπανες έχουν 20000 ευρώ δαπανες.γιατί η ιστορία με το 10% εώς 100ευρώ με τα ενοίκια έκανε όλη την ελλάδα να φτιάχνει εικονικά μισθωτήρια με αποτέλεσμα το κράτος να μην εισπράττει ευρώ.αν μπορούσε επίσης κάποιος να μας δωσει μερικά στοιχεία για τις αποταμιεύσεις των Ελλήνων το 2012 γιατί έχω την πεποίθηση πως δεν υπάρχουν και πολλές.όσο για την άποψη "θα μας κάνουν αμερικάνους με την υπερκατανάλωση ",μήπως δεν είμαστε ήδη Αμερικάνοι;όσο υπήρχε χρήμα το κατασπαταλούσαμε αδιάκοπα.ο Ελληνας 3 πράγματα πληρώνει μου έλεγε ο παππούς μου: ΤΗΝ ΦΙΓΟΥΡΑ , ΤΗΝ ΚΑΨΟΥΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΛΑΓΙΣΙΑ ΤΗΝ ΤΣΙΠΟΥΡΑ!!!!
image description Petr | Αυγούστου 27, 2012 12:17 μ.μ. | Reply
Το σύστημα είναι ανάσα για αυτούς που δεν βγαίνουν. Αλλά το βάρος θα πέφτει σε αυτούς που κάνουν αποταμιεύσεις. Είναι δυνατόν να φορολογείς π.χ. κάποιον επειδή βγάζει 20.000 και θέλει να κανει και 7.000 αποταμίευση το χρόνο? Δεν υπάρχει κοινωνία χωρίς την μεσαία τάξη. Δεν μπορούμε να ποινικοποιησουμε κάποιον επειδή δεν ξοδευει και θέλει να έχει μια ασφαλεια με τις καταθέσεις του. Συμφωνώ απόλυτα στο να δωθούν ανάσες ζωής στους ανθρώπους που υποφέρουν και δεν βγαίνουν....αλλά η λύση θα ήταν να πιαστει το 1/4 της μαύρης οικονομίας της Ελλάδας. Ομολογω όμως οτι το νέο φορολογικό θα είναι αρκετά αποτελεσματικό ως προς τη φοροδιαφυγή αφού και οι γρίες πλέον θα ζητάνε αποδειξεις...
image description 1956 | Αυγούστου 27, 2012 12:56 μ.μ. | Reply
ΠΩΣ ΘΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΕΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΤΗΡΕΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ? ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΔΕΚΟ Π.Χ ΜΕ ΞΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ .ΚΙ ΑΝ ΟΙ ΔΑΠΑΝΕΣ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΑΒΑΣ ΑΠΟ ΚΑΜΜΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΛΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΠΕΜΕΙΝΕ ,ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ? ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΡΕΥΣΤΟΥ ΘΑ ΠΡΟΤΙΜΑΣ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΥΣΕΙΣ ΤΟ ΦΠΑ ? ....ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΕΣ !!! ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΕΤΣΙ ΘΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ?
image description Nick | Αυγούστου 27, 2012 12:39 μ.μ. | Reply
Πολύ σωστή παρατηρηση 1956.
Εγώ ναι μεν έχω σχετικά καλό εισόδημα αλλά βοηθάω Μάνα και Αδελφό άνεργο!
Και θα πληρώνω και θα φορολογούμαι!!
image description Thanos | Αυγούστου 27, 2012 12:22 μ.μ. | Reply
Συμφωνώ.Σωστός manavis kai trapezokomos.
Maria μην έχεις φοβικό σύνδρομο.Κανείς δεν νοιάζεται για το τι κάνεις αλλά μόνο για το πόσο στοιχίζει αυτό που κάνεις.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΙΑΝΝΑΚΟΥΛΗ αυτό το σενάριο ίσχυε και μέχρι τώρα.Αν όμως ισχύσουν οι κάρτες αγορών τότε;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
image description Nick | Αυγούστου 27, 2012 1:55 μ.μ. | Reply
Τι ΦΜΥ θα παρακρατέιται?
Θεωριτικά κάποιος μπορεί να έχει έξοδα όσα έσοδα!
image description Petr | Αυγούστου 27, 2012 1:18 μ.μ. | Reply
ΑΠΟΡΙΑ....μιας και δεν αναφέρθηκε πουθενά. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει απο 1/1/13 παρακρατηση φόρου ΦΜΥ στον μισθωτο? Αφού στο τέλος της περιόδου θα γίνεται ο υπολογισμός Έσοδα-Εξοδα τι θα κρατήσεις από τον μισθο?? Πάμε δηλαδή για αύξηση καθαρών μισθών σε όλους?
image description CharlieBlue | Αυγούστου 27, 2012 2:47 μ.μ. | Reply
Προς τα κορίτσια του υπουργείου: θέλετε να ανεβάσετε τον ελάχιστο συντελεστή φυσικών προσώπων στα επίπεδα μιας ΟΕ. ΟΚ. Να το φάμε. Να είμαστε ο καθένας μας μια ατομική επιχείρηση. Μα να περνάνε *όλα* τα έξοδα, όπως και στις επιχειρήσεις: και το ρεύμα με το δήμο του, και το τηλέφωνο, και τα έξοδα μεταφοράς και όλα. Άντε γιατί, ά
image description metro | Αυγούστου 27, 2012 2:03 μ.μ. | Reply
Τι να πώ.πραγματικά..8 στους 10 βαρκουλες χάνονται..Η μέρες της ψευτοευήμεριας πέρασαν,και μάλιστα ανεπιστρεπτή.Και χαίρομαι γιατί είμαστε άξιοι ευθυνών,τον βλεπουμε τον πάτο και τώρα μόνο προς τα πάνω.Κατα τ άλλα οι 8 στους 10 αμερόληπτοι,αντικειμενικοί και πάνω απ όλα νομοθέτες..ΣΥγχαρητήρια λοιπόν..
image description γαπ | Αυγούστου 27, 2012 2:02 μ.μ. | Reply
Περιμένετε πρώτα να βγεί τπτ και μετά κρίνετε.Τι λαός θε μου.Ξυπνήστε επιτέλους.
image description Thanos Larissa | Αυγούστου 27, 2012 2:51 μ.μ. | Reply
metro:
Αν μπορείς γίνε λίγο πιο σαφής ,γιατί με τους χρησμούς ,δεν κάνουμε δουλειά.
Αντί να σνομπάρεις όσους λένε την γνώμη τους, αποκαλώντας τους νομοθέτες,
πές μας την άποψη σου για το νέο σύστημα φορολόγησης.
Περιμένουμε με μεγάλη αγωνία εκτός κι αν την φιλάς για να την ακούσουμε το βράδυ στην TV στις ειδήσεις



image description konst27 | Αυγούστου 27, 2012 4:49 μ.μ. | Reply
Πραγματικά αν δεν επιτρέψουν να δηλώνονται οι δαπάνες για λογαριασμούς ΔΕΗ-ΟΤΕ-ΕΥΔΑΠ είναι ελεϊνοί οι άνθρωποι άντε μην πω καμιά κουβέντα τώρα.

Και όσο για το σύστημα μην βιάζεστε να το επιβραβεύσετε, για το μάζεμα αποδείξεων για το αφορολόγητο, θα δηλώνει ο καθένας οτι θέλει γιατί απλά δεν υπάρχει περίπτωση να μετράν οι εφορίες μια μια τις αποδείξεις από το περίπερτο των 0.5 λεπτών και μην μου πεί κανείς οτι θα περάσουν όλοι από φορολογικό έλεγχο γιατί θα γελάσω. Ο πολίτης και πάλι δεν έχει συμφέρον να ζητήσει απόδειξη από επαγγέλματα που ήδη φοροδιαφεύγουν γιατί θα τους πάνε την τελική τιμή πολύ πάνω από το 23%. Ο υδραϋλικός μαζί με την αποφυγή της πληρωμής του ΦΠΑ γλυτώνει και άλλα πράγματα από τυχόν επιπλέον φορολόγηση οπότε και πάλι συμφέρει τον πολίτη να μην κόψει απόδειξη και να τα πληρώσει μέσω εφορίας, και θα πληρώσει λιγότερα από αυτά που γλύτωσε.
image description manavis | Αυγούστου 27, 2012 4:44 μ.μ. | Reply
Δηλαδή ρε φίλε τι μας λες; Ότι ο υδραυλικός θα μας λέει 600 χωρίς απόδειξη, 1000 με απόδειξη γιατί θα πληρώσω και φόρο εισοδήματος;; Κ εμείς οι πελάτες θα κάτσουμε και θα τον κοιτάμε;; Κατά τα άλλα μας έχει φάει η επανάσταση και το κατηχητικό..
image description fdervos | Αυγούστου 27, 2012 4:35 μ.μ. | Reply
konst27 ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΗ ΦΟΡΟΚΑΡΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΜΙΑ ΜΙΑ
image description konst27 | Αυγούστου 27, 2012 6:25 μ.μ. | Reply
manavis λέω αυτό ακριβώς που διάβασες, είχε τύχει παλαιότερα π.χ σε συνεργείο μετακομίσεων και από 800-900ευρώ πόσο ήτανε η τιμή τους μας την έκαναν 500 χωρίς απόδειξη, δηλαδή πολύ πάνω από 23% έκτπωση, επίσης υπάρχουν περιπτώσεις επαγγελματιών που κάνουν στρογγυλοποιήσεις στις τιμές με απόδειξη π.χ 240ευρώ χωρίς ενώ με απόδειξη κανονικά έιναι 296.2 και στο πάει ο άλλος 300ευρώ στρογγυλό. Επίσης οι χαμηλόμισθοι που έτσι και αλλιώς μαζεύουν τα χρήματα δεν θα ζητάνε απόδειξη, το παιχνίδι θα παιχτεί για οσους έχουν μεγάλα εισοδήματα και θα κυνιγάνε το παραμικρό. Αν είναι απλά οτι θα πληρώσεις στο ΦΠΑ να το γλυτώνεις από τον φόρο δεν νομίζω να γίνει κάτι, σίγουρα θα μειωθεί η φοροδιαφυγή αλλά όπως είπες οτι μας έποιασε πολύ επαναστατικότητα καλό θα είναι να μην μας ποιάνουν και πολλοί πανυγιρισμοί από ορισμένους οτι ήρθε η στιγμή να συντρίψουμε την φοροδιαφυγή και άλλα τέτοια.
image description manavis | Αυγούστου 27, 2012 6:07 μ.μ. | Reply
Δε μου έχει τύχει αυτό που λες και μου φαίνεται εξαιρετικά παράλογο. Για να το λες θα έχεις παραπάνω εμπειρία δε διαφωνώ. ΑΛΛΑ εάν ως πελάτες ανεχθούμε επαγγελματίες που θα μας λένε τιμή με ΦΠΑ ανώτερη από το +23% και δεν τους πάρουμε με τις πέτρες είμαστε για λύπηση. Κ αφήστε τις πλατείες, τις πορείες και τις ψευτοεπαναστάσεις. Αυτό αναφέρω όταν λέω για επαναστάσεις και κατηχητικά. Ας φροντίσουμε να κάνουμε μια προσωπική επανάσταση τριγύρω μας και μετά ας πιάσουμε τα λάβαρα για κάτι παραπάνω..
image description fdervos | Αυγούστου 27, 2012 4:47 μ.μ. | Reply
Η ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΠΟΥ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ!!!
image description CharlieBlue | Αυγούστου 27, 2012 5:07 μ.μ. | Reply
Κ εγώ που έλεγα να αρχίσω να αποταμιεύω... εμ θα έρθει το κράτος να μου τα φάει -επειδής δεν καταναλώνω- εμ είμαι άχρηστος για την κοινωνία : ( ας πάει... Πες με μόνο τη γνώμη σου για το ακόλουθο σκεπτικό: αποταμιεύω, τράπεζα μαζεύει ζεστό, επιχειρηματίας παίρνει δάνειο κ επενδύει, γυρνά το χρήμα στην οικονομία, αποτέλεσμα αυτή αναπτύσεται. Δηλαδής, η προτεστάντικη φιλοσοφία (εργασία και αποταμίεση) που στηριξε τις δυτικές οικονομίες, είναι λάθος; Αφού στον κόσμο μας κάποιοι φύση -ή θέση ; ) - αποταμιεύουν κ καποιοι επενδύουν, δε γίνεται όλοι όλα...
image description Νίκος | Αυγούστου 27, 2012 5:00 μ.μ. | Reply
Eleni από τη στιγμή που δεν θα αφαιρούνται οι δαπάνες για ΔΕΗ, ΟΤΕ κλπ, αν κάποιος μένει σε δικό του σπίτι ή φιλοξενείται μπορεί να έχει δαπάνες 6500 το χρόνο (540 ευρώ το μήνα)
image description Νίκος | Αυγούστου 27, 2012 5:05 μ.μ. | Reply
Και χώρια που στο πρώτο παράδειγμα που έδωσα στην αρχή, μπορεί ο φόρος να μην ειναι 25% να είναι 30% ή 35%. Οπότε φανταστείτε 19500*30%=5850€ ή 19500*35%=6825€
image description SakRets | Αυγούστου 27, 2012 8:44 μ.μ. | Reply
Πιστεύω ότι σαν σύστημα είναι πολύ καλό και γι' αυτό υπάρχει και στην Αμερική. Οι μετέπειτα συντελεστές σίγουρα θα μπορούσαν να γίνουν περισσότεροι οπότε και θα ήταν πιο δίκαιο.
Αλλά όπως και να έχει είναι πιο δίκαιο γιατί αναγνωρίζει ολόκληρες τις δαπάνες όπως ιατρικά, ενοίκια, φάρμακα, δίδακτρα, ασφάλιστρα, εστιατόρια, καύσιμα, και οτιδήποτε άλλο που στο παρελθόν πάντα τα παζαρεύανε κάθε χρόνο.
Το βρίσκω σχετικά πιο τίμιο, και τώρα που όλα χρειάζονται, από όλους θα απαιτείται απόδειξη.
image description Thanos | Αυγούστου 27, 2012 9:15 μ.μ. | Reply
Αγαπητέ Νίκο σέβομαι την άποψη σου χωρίς ωστόσο να την συμμερίζομαι.
Μπορεί με την γνωστή μέθοδο να κάνεις τους αριθμούς να χορεύουν στον
ρυθμό σου αλλά είναι ολοφάνερο ότι το νέο σύστημα θα βοηθήσει τους
οικονομικά ασθενέστερους.
Συμφωνώ με SakRets.
image description SakRets | Αυγούστου 27, 2012 9:23 μ.μ. | Reply
Και ο Νίκος έχει δίκιο, αλλά εάν αυτό το σύστημα σταθεροποιηθεί μέσα στα χρόνια τότε ό κάθε πολίτης θα μπορεί να κάνει κάποιον προϋπολογισμό και στον καιρό με αλλαγές των συντελεστών θα εξομαλύνεται ο φόρος.;
image description Split | Αυγούστου 27, 2012 10:02 μ.μ. | Reply
Δεν θεωρώ πως θα παραμένει για καιρό ένα τέτοιο σύστημα στην χώρα μας, θυμήθηκε τι έγινε όταν δίνανε μπόνους με τις αποδείξεις το 2011, με αποτέλεσμα να μειωθούν τα φορολογικά έσοδα του κράτους. Μακάρι να το εφαρμόσουν με δέσμευση κάποιων ετών γιατι πραγματικά θα υπάρχει μια δικαιωσινη σε μεγάλο βαθμό.
image description SARAKINOS | Αυγούστου 27, 2012 11:54 μ.μ. | Reply
Μιλάμε όλοι ακούγοντας τα παπαγαλάκια των ΜΜΕ για "Αμερικάνικο Σύστημα". Ξέρεις κάποιος από όσους γράφουν εδώ πως λειτουργεί; Τι δικλείδες ασφαλείας για φοροδιαφυγή έχει; Προσωπικά μόνο από αμερικάνικες ταινίες έχω δει τους λογιστές να "κακίζουν" τους πελάτες τους γιατί δεν έχουν αποδείξεις. Γνωρίζω όμως ότι μπορούν να μπουν στο σπίτι σου και να ζητήσουν ακόμα και το στεφανοχάρτι, ακόμα και για πίνακα που σου δώρισαν, το συμβόλαιο δωρεάς. Αντιλαμβανόμαστε με τι έχουμε να κάνουμε; Δεν μπορώ να διαβάζω επιπόλαιες κρίσεις , αρνήσεις ή καταφάσεις...
image description bill | Αυγούστου 28, 2012 12:32 π.μ. | Reply
Άμα εφαρμοστεί αυτό για τα εισοδήματα του 2013 τότε μιλάμε για οικονομικό έτος 2014. Υπομονή να δούμε αν θα ζούμε μέχρι τότε και τα ξαναλέμε. Μπορεί να μιλάμε για μετά από 2 χρόνια αλλά είναι πολύ μεγάλος ο δρόμος μέχρι τότε αν λάβουμε ως δεδομένα τις καταστάσεις που βιώνουμε τώρα. Επίσης συμφωνώ οτι για να δουλέψει ένα σύστημα πρέπει να πάρεις 99-100% όλο το σύστημα ως είναι από την άλλη χώρα και όχι απλά να κάνεις μπαλώματα και να παίρνεις ορισμένα μέρη από το σύστημα.
image description 1956 | Αυγούστου 28, 2012 11:12 π.μ. | Reply
Ας φιλοσοφησουμε λιγακι...Ολη η ανθρωπινη συναλλαγη πραγματοποιειται κυριως μεταξυ ιδιωτων.π.χ μου πουλας κατι και σε πληρωνω .Ξαφνικα ερχεται το κρατος και μπενει αναμεσα μας και ζητα ας πουμε ΦΠΑ.Και ετσι χωρις να το καταλαβουμε γινομαστε αμισθοι υπαλληλου του κρατους .Ο ΦΠΑ ΧΡΕΩΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΧΡΕΩΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ ΑΤΕΡΜΟΝΑ και δεν φτανει τις περισσοτερες φορες στον προορισμο του.Αν ο καθε πολιτης σαν μια και μοναδικη οικονομικη οντοτητα πληρωνε απευθειας το φορο του δεν θα ηταν καλλλιτερα ? .......αρα χρειαζομαστε αυτο σαν βαση σκεψης για ενα νεο οικονομικο μοντελο (βεβαια οχι μονο στην Ελλαδα)....λεμε τωρα .....
image description psam | Αυγούστου 28, 2012 11:30 π.μ. | Reply
Η δική μας δήλωση (μισθωτοί επιστήμονες και οι δύο) έχουμε 88.500 εισόδημα και η εφορία μας είναι 22.000 χωρίς την αλληλεγγύη ενώ μαζεύω άνετα αποδείξεις των 30.000 ευρώ. Αν προσθέσουμε και τις αποδείξεις ασφαλίστρων, γιατρών, διοδίων, παιδικού σταθμού κλπ. και τις κυνηγήσω κι άλλο, εκτιμώ ότι φτάνω άνετα τις 45-50 χιλιάδες. 88500-50000=38500 φορολογητέα. Με 40%βγαίνει 15.400 φόρος, άρα με συμφέρει!
Μακάρι να το κάνουνε έτσι!
image description Elias | Αυγούστου 28, 2012 12:07 μ.μ. | Reply
OYOYAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOYOYOY!!!!!
Θα το πιούμε κι αυτό το ποτήρι κύριοι.
Μην παραπονιέστε, η πολιτεία δουλειά μας δίνει.
image description Asxetos | Αυγούστου 29, 2012 1:39 μ.μ. | Reply
Ειμαι νεος αποφοιτος Τει Λογιστικης , δουλευω για 300 το μηνα ανασφαλιστος πληρες ωραριο με προυπηρεσια 3 χρονων και ειμαι σιγουρος οτι ξερω πολυ περισσοτερα απο το αφεντικο μου και ολα αυτα γινονται γιατι οπου και αν εψαξα δουλεια ολοι μου ελεγαν δε βγαινουμε και δε βγαινουμε και τα εξοδα ειναι περισσοτερα απο τα εσοδα και αυτο υποτιθεται ειναι το προβλημα σημερα... Τωρα κλετε γιατι δε μπορειτε να βαλετε λεφτα στο καλαμι?? Γιαυτο εχουμε παει καταδιαολου γιατι ο αλλος βγαζει το κωλο του και τα φυλαει να φανε τα "αχρηστα" παιδια του που δε θα μπορουν να ζησουν αλλιως. Ακου εκει αποταμιευση τη στιγμη που αλλοι ψοφολογανε της πεινας... Και ναι ειναι δικαιωμα του καθενος να αποταμιευει αλλα οχι να κλεβει εκτος και αν μου πει κανενας οτι ειναι νομιμος και του μενουν και να αποταμιευσει...
image description SOS | Αυγούστου 29, 2012 11:47 μ.μ. | Reply
SOS - κάντε αναζήτηση στο google τη φράση "ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ" και ενημερωθείτε τι ξεκινάει σύντομα στην Αμερική - SOS
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

    Up
    Close
    Close
    Κλείσιμο