Ειδήσεις Εργατικά Ασφαλιστικά

Εκτός του ΕΟΠΥΥ γιατροί, μηχανικοί και δικηγόροι

Εκτός του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας μένουν οι γιατροί, οι μηχανικοί και οι δικηγόροι που ασφαλίζονται στο Ενιαίο Ταμείο Ασφάλισης Αυτοαπασχολουμένων (ΕΤΑΑ).

Το «πάγωμα» της ένταξης του ΕΤΑΑ στον ΕΟΠΥΥ για παροχές ασθενείας αποφάσισε - κάνοντας χρήση του «παραθύρου» του νόμου των κ. Λοβέρδου και Κουτρουμάνη (ν. 4075/2012 άρθρο 44) που δίνει τη δυνατότητα αυτοεξαίρεσης των Ταμείων υπό προϋποθέσεις - ο υπηρεσιακός υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης Α. Ρουπακιώτης. Την απόφαση αυτή ανακοίνωσε ο υπουργός στους εκπροσώπους των επιστημόνων και στο διοικητή του ΕΤΑΑ Αργύρη Ζαφειρόπουλο που επίμονα ζητούσαν να μην ενταχθούν οι ασφαλισμένοι και οι συνταξιούχοι στον ΕΟΠΥΥ από την 1η Ιουνίου. Και να γίνει χρήση του άρθρου 44 το οποίο ορίζει ότι «μέχρι τις 31.12.2012 και μετά τη σύνταξη αναλογιστικής μελέτης που θα αποδεικνύει τη βιωσιμότητα τους, ταμεία, τομείς και κλάδοι υγείας που υπήχθησαν και προβλέπεται να υπαχθούν στον ΕΟΠΥΥ, δύνανται με αποφάσεις των αντιπροσωπευτικότερων οργανώσεων των ασφαλισμένων κάθε ταμείου η τομές η κλάδου να εξαιρούνται από την ένταξη του ΕΟΠΥΥ, μετατρεπόμενοι αυτοδίκαια σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου (ΝΠΙΔ) υποχρεωτικής ασφάλισης. Με τη μετατροπή τους σε ΝΠΙΔ απαγορεύεται οποιαδήποτε χρηματοδότηση από τον κρατικό προϋπολογισμό».

Μελέτες 

«Η εξαίρεσή μας ήταν μια μεγάλη επιτυχία του ΕΤΑΑ και των διοικήσεων των επιστημονικών μας φορέων ΤΕΕ, Παν. Ιατρικός Σύλλογος, Παν. Οδοντιατρικός Σύλλογος, Παν. Φαρμακευτικός, συμβολαιογράφων, δκηγόρων Πειραιά κ.ά.» δηλώνει στην «Η» ο διοικητής του ΕΤΑΑ Αργ. Ζαφειρόπουλος αποκαλύπτοντας ότι «το ΕΤΑΑ, με βάση τις αποφάσεις που ελήφθησαν, συγκέντρωσε όλα τα απαραίτητα στοιχεία, τα απέστειλε με νομική γνωμοδότηση στους υπουργούς Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης και Υγείας και, τελικά, ο υπουργός Αντ. Ρουπακιώτης έκανε αποδεκτή την πρόταση για τη μη ένταξη στον ΕΟΠΥΥ με υπουργική απόφαση που υπογράφηκε την Παρασκευή». Οπως εξηγεί ο διοικητής του ΕΤΑΑ:

«Οι ασφαλισμένοι θα εξακολουθήσουν να παίρνουν τα φάρμακά τους όπως πριν, χωρίς να χρειάζεται να τα πληρώνουν, κάτι που θα έπρεπε να κάνουν αν είχαμε ενταχθεί στον ΕΟΠΥΥ ενώ δεν θα του δοθεί η περιουσία των τομέων υγείας» και

«Μέχρι το τέλος του έτους θα συνταχθούν οι αναλογιστικές μελέτες. Οποιεσδήποτε άλλες ενέργειες τυχόν απαιτηθούν (π.χ αλλαγές ακόμη και σε επίπεδο εισφορών) θα αντιμετωπισθούν μετά την ολοκλήρωση αυτών των αναλογιστικών μελετών».

Να σημειωθεί ότι το ΕΤΑΑ εξυπηρετεί τις υποχρεώσεις του προς τους φαρμακευτικούς συλλόγους με μικρές καθυστερήσεις λόγω κυρίως έλλειψης προσωπικού.



Πηγή: ΗΜΕΡΗΣΙΑ ONLINE




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description gkazan | Ιουνίου 5, 2012 10:00 π.μ. | Reply
Γι'αυτό έγινε ο Ρουπακιώτης Υπουργός Εργασίας και Κοιν.Ασφαλ.;;;;; Για να κλείσει η μπίζνα και να εξαιρεθούν οι δικηγόροι;;; (έβαλαν και κανα δυο ακόμα έτσι για να μην καρφωνόμαστε)...
image description 235711 | Ιουνίου 5, 2012 10:51 π.μ. | Reply
ωραίο πράμα η κοινωνική ασφάλιση... μόνο που κάποιοι είναι πιο "κοινωνικοί" από άλλους....
image description Your Name | Ιουνίου 5, 2012 10:33 π.μ. | Reply
Αν κάποιο ταμείο έχει οικονομική αυτοτέλεια, τότε ας παραμείνει εκτός ΕΟΠΥΥ και εκτός, βεβαίως, κρατικής χρηματοδότησης και ας κάνει τα κουμάντα του. ΟΜΩΣ με τις εισφορές των μελών του και όχι να πληρώνουν όλοι οι υπόλοιποι εισφορές για ταμεία προ(ρ)νείας δικηγόρων και λοιπά γαμησιάτικα...
image description Your Name | Ιουνίου 5, 2012 11:26 π.μ. | Reply
Είμαι μηχανικός. Έχετε δίκιο που φωνάζετε. Πρέπει να καταργηθεί ο κοινωνικός πόρος. ΧΘΕΣ.
image description Your Name | Ιουνίου 5, 2012 10:09 π.μ. | Reply
Ήταν δυνατόν δικηγόροι γιατροί και μηχανικοί να την πατούσαν έτσι;
image description Your Name | Ιουνίου 5, 2012 10:40 π.μ. | Reply
Μας δεν είναι κοινοί θνητοί ελεύθεροι επαγγελματίες αυτοί..
image description MARIA | Ιουνίου 5, 2012 11:55 π.μ. | Reply
ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ. ΕΙΝΑΙ Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ, ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΥΝΟΗΜΕΝΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΕΥΛΟΓΑ ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΞΕΦΕΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΜΠΑΧΑΛΟ.
ΟΜΩς Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ ΝΠΙΔ ΚΑΙ Η ΜΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ, ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΤΑΙ ΤΟ ΕΤΑΑ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ, (ΚΑΤΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΧ) Η ΟΠΟΙΑ ΟΜΩΣ ΣΤΑΔΙΑΚΑ ΘΑ ΑΦΗΣΕΙ ΑΠΕΞΩ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΩΧΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ, ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ. ΟΔΗΓΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΣΑΦΗ ΠΛΕΟΝ ΤΡΟΠΟ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ, ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΘΑ ΕΥΝΟΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ. ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΙΑΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΒΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΣΙΓΟΥΡΟΙ ΟΤΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΘΑ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΗ ΟΜΑΔΑ ΤΩΝ ΤΥΧΕΡΩΝ???? ΑΛΛΟ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΑΔΙΚΙΕΣ, ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ, ΛΑΜΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΟ. ΔΕΝ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Η ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΣΟΣΤΑ ΠΧ ΑΝΕΡΓΙΑΣ, ΕΡΓΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΚΛΠ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΣΤΩ ΚΙΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΘΕΛΑ ΑΝ ΒΡΕΘΩ ΣΕ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΒΟΗΘΗΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΡΕΘΩ ΣΕ ΠΑΡΑΓΚΟΥΠΟΛΗ
image description Your Name | Ιουνίου 5, 2012 2:16 μ.μ. | Reply
Το ταμείο των μηχανικών ήταν πάντα ανεξάρτητο, με αναλογία εργαζόμενου προς συνταξιούχο 1/7 περίπου αντί 1/3 η και χειρότερα στα ΙΚΑ ΣΥΚΑ Δημόσιο κλπ. Αποζημίωση γιοκ , ταμείο ανεργίας γιοκ και πληρωμη εισφορών της ταξης των 300 ευρώ το μήνα ( αλλά και με σχετικά χαμηλή σύνταξη αναλογιστικών μελετών γαρ) απο τη στιγμή που παίρνεις άδεια εξάσκησης επαγγέλματος, δουλεύεις δεν δουλεύεις. Αυτά για κάποιες μίζερες λαικοφωνούλες και ημιμαθείς παραπονιάρες
image description tONI | Ιουνίου 5, 2012 3:10 μ.μ. | Reply
Παρόλα αυτά συνάδελφε δε μπορείς να μην αναγνωρίσεις ότι ο κοινωνικός πόρος είναι 100% άδικος. Χτίζει σπίτι ο αγρότης, ο μετανάστης, ο μανάβης και πληρώνει για να πάρουμε σύνταξη εμείς. Κ άλλα τέτοια γραφικά. Όσο για την αναλογία, φοβάμαι ότι θα αλλάξει πολύ μετά από 30 χρόνια. Προς το πολύ δυσμενέστερο. Πάντως συμφωνώ ότι ένα εύρωστο ταμείο το οποίο στο μεγαλύτερο ποσοστό οφείλει την ευρωστία του στις εισφορές των μελών του, δεν είναι δίκαιο να συγχωνευτεί με ένα προβληματικό. Άλλα ότι κ να πούμε εμείς, είμαστε άσχετοι ουσιαστικά. Όλα αυτά θα έπρεπε να είναι θέματα για τα οποία θα αποφασίζουν αμερόληπτοι και καταρτισμένοι αναλογιστές, πέρα από μικροκομματισμούς και συντεχνιακά συμφέροντα. Ελλάδιστάν... τι να λέμε τώρα...
image description Your Name | Ιουνίου 5, 2012 4:26 μ.μ. | Reply
Αφού με κάθε μας αναπνοή πληρώνουμε τους Δικηγόρους και τους Μηχανικούς, πως να μην έχετε απαιτήσεις μετά;
Μια ελάχιστη αμοιβή για άδεια, μια ενεργειακό πιστοποιητικό, μια το ένα μια το άλλο, όλοι τη δική σας συντεχνία πληρώνουμε.
image description Your Name | Ιουνίου 5, 2012 4:50 μ.μ. | Reply
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΣΜΕΔΕ ΥΓΙΕΣ ΤΑΜΕΙΟ; ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΠΟΙΟΥ;
ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΛΗΡΩΝΕ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΛΟΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.
image description tONI | Ιουνίου 5, 2012 5:33 μ.μ. | Reply
Οι Μηχανικοί απολαμβάναμε ένα σωρό προνόμια, τα οποία κρυβόταν πίσω και από ορισμένες αδικίες. Αλλά αυτό το πράγμα που το ένα επάγγελμα κατηγορεί όλα τα άλλα παίζει να είναι ελληνικό φαινόμενο. Εδώ οι μηχανικοί σφαζόμαστε και μεταξύ μας. Είναι στο ίδιο στυλ "οι έλληνες είμαστε γαμάτοι, οι ξένοι φταίνε...". Όχι ρε φίλε κ ότι όλη η Ελλάδα πληρώνει τη συντεχνία των μηχανικών.. (που όντως υπάρχει). Η Ελλάδα πληρώνει τον παρτακισμό του 85% του πληθυσμού της. Είτε μηχανικών, είτε λογιστών, είτε δικηγόρων, είτε αγροτών. Κοινωνική συνείδηση 0. Απλά ο Α παρτάκιας εξασφάλισε παραπάνω προνόμια και λίπος να κάψει από τον Β παρτάκια και τώρα κλαψουρίζει και τα ρίχνει στη Μέρκελ.
image description Auditor | Ιουνίου 5, 2012 5:59 μ.μ. | Reply
Ο λογιστής δεν έχει και δεν είχε ποτέ ελάχιστες αμοιβές.
Επίσης η υπογραφή του ήταν απαραίτητη σε λίγες περιπτώσεις.

Αντιθέτως οι μηχανικοί είχαν εξασφαλίσει να βυζαίνουν πολύ καλύτερα το σύστημα. Τόσο με την υπογραφή τους, όσο και με τις ελάχιστες αμοιβές τους.
image description tONI | Ιουνίου 5, 2012 6:38 μ.μ. | Reply
Νομίζω θα ήταν καλό να είναι υποχρεωτική η υπογραφή των μηχανικών και των λογιστών σε μια σειρά από ουσιώδη θέματα. Ώστε ύστερα από δειγματοληπτικό έλεγχο να τσακίζεις όποιον μηχανικό ή λογιστή κάνει τα στραβά μάτια για χάρη του πελάτη του και κατ επέκταση για χάρη της τσέπης του. Η ελάχιστη αμοιβή είναι το έγκλημα. Όπως κ ο κοινωνικός πόρος και οι παράλογοι περιορισμοί στην άσκηση του επαγγέλματος. Εκεί συμφωνώ. Φέρτε τον Τσίπρα να ανοίξει τα επαγγέλματα!! (εδώ γελάμε)
image description Your Name | Ιουνίου 5, 2012 7:30 μ.μ. | Reply
Μάλλον ο toni για να βλέπει συντεχνίες στους μηχανικούς θαναι των ΤΕΙ αρα οχι μηχανικός αλλά στρίβειν δια του 11-12 μεσο όρο στι πανελλαδικές και μετά φυσικα αναζήτηση και απαίτηση όλων των επαγγελματικών δικαιωμάτων ( αν- και για να το ξέρει -αυτά όλα δίνονται με μια λογική χρονική διαφορά φάσης). Οσον αφορά την ελάχιστη αμοιβή καλό θα ήταν να ανατρέξετε στο πως ξεκίνησε να εφαρμόζεται αυτή και με τι σκοπό. Εκτος κι αν είστε όλοι κατω των 40 οπότε την κάτσαμε....κι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε. Οσον αφορά πάλι την απλούστατη φορολογική δήλωση Ε1 Ε9 κλπ, οταν παλιά πήγαινα σε λογιστή επαιρνε αν θυμάμαι καλά 30.000δρχ για 10 λεπτά δουλειάς για να βάλει 5 νούμερα σε 5 κουτάκια.Οι άδειες όμως και τα δικαιώματα του μηχανικού δεν είναι (σε παρόμοια σύγκριση) να σου αλλάξει πχ λάμπα ο ηλεκτρολόγος στο σπίτι με υπογραφή μηχανικού...Ημαρτον!!!!
image description tONI | Ιουνίου 5, 2012 11:03 μ.μ. | Reply
Κλασσικός έλληνας.. Σπάω πλάκα εδώ στο taxheaven κ κάνω το κομμάτι μου πάντως! Φίλε μου είμαι πολιτικός μηχανικός. Μπήκα το 99 στο ΕΜΠ 11ος, βγήκα στα 6 χρόνια με 7,5 κ έκανα ένα μεταπτυχιακό στο ΕΜΠ και ένα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο.. Ντάξει;;; σου κάνω;; το πέρασα το test?? Επίσης η μητέρα μου είναι αρχιτεκτόνισσα και ο πατέρας μου πολιτικός μηχανικός. Κ οι 2 του Αριστοτελείου.. Τώρα;; καλύτερα;; Μπορώ να μιλήσω για άδικα προνόμια μηχανικών, δικηγόρων, συμβολαιογράφων, φαρμακοποιών και γιατρών; Κάντε επιτέλους ΜΙΑ φορά στη ζωή σας μία αυτοκριτική. ΜΙΑ.. Αλλά όχι.. Οι άλλοι και η Μέρκελ φταίνε για όλα.. ΥΓ: Για να μη μου λες τρέλες, ότι μπλοφάρω, Θα σου πω ονόματα: Βάγιας, Ρασιάς, Τάσσιος, Γκίνη, Ερμόπουλος, Σιγάλας, Σπυράκος, Καρύδης, Τρέζος, Τσουκαντάς, Γεωργιάνου, Κόλλιας, Γκίνη, Αμφιθέατρο 18, Εργαστήριο Αντισεισμικής Τεχνολογίας, 222, rock cafe, κτλ κτλ. Ότι άλλο θες στη διάθεσή σου..
image description tONI | Ιουνίου 5, 2012 11:58 μ.μ. | Reply
Όσο για το υφάκι σου ως προς τα επαγγελματικά δικαιώματα, άσε τα σάπια.. το ξέρεις ότι έχουμε καταδικάσει τους υπομηχανικούς σε αιώνια έλλειψη δυνατότητας να υπογράφουν μεγάλα έργα... Ακόμα και αν είναι διάνοιες που απλά κάναν τη βλακεία στα 18 τους να κοιτάνε άλλα πράγματα. Ενώ οι λογιστές του ΤΕΙ αν δεν κάνω λάθος μπορούν με μία διαφορά φάσης όπως λες και εσύ να αποκτήσουν πλήρη δικαιώματα. Διορθώστε με αν κάνω λάθος για τους λογιστές...
image description ΧΑΡΗΣ | Ιουνίου 5, 2012 7:17 μ.μ. | Reply
ΕΙΜΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΑΣ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΤΟ 2009 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΙΟ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΟΥΤΕ ΕΜΒΟΛΙΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ. ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. ΑΥΤΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΛΟΓΙΚΟ;
image description trapezokomos | Ιουνίου 5, 2012 8:28 μ.μ. | Reply
χωρις να θέλω να θίξω κανέναν (ειλικρινά) είναι λογικό να κάνω έναρξη μιας Ο.Ε. ,να κάνω εγώ όλη τη νομική δουλειά (καταστατικά κτλ) και να πληρώνει ο πελάτης ταμείο νομικών;όσο για τα κουτάκια που συμπληρώνουμε οι λογιστές δεν είναι υποχρεωτικό να πάς σε λογιστή την απλή δήλωση.την κάνεις μόνος σου αν θέλεις.την πάς όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις και εγώ που διάβασα και ξέρω τι κάνω την κάνω σε 5 λεπτά και σωστά.και με 30.000 δρχ (ας μη την μελετάμε την δραχμή) με ζαλιζουν και όλη τη χρονιά για απορίες ,συμβουλές οι ίδιοι και όλοι οι γνωστοί τους...είναι ντροπή επαγγελματίες που παρέχουν υπηρεσίες να μιλάνε για ποσότητα και χρόνο.πουλάμε γνώση ,ευθύνη και κάλυψη.σύμφωνα με αυτήν την άποψη δηλαδή οι μηχανικοί ζωγραφίζετε 5 γραμμές στο autocad και την δουλειά την κάνουν οι ερ΄γατες...ρε παιδιά μη τα ισοπεδώνουμε όλα...
image description Your Name | Ιουνίου 6, 2012 9:20 π.μ. | Reply
σωστος ο τραπεζοκομος.
Το Ε1 και το Ε9 δεν τα υποβάλλει υποχρεωτικά λογιστής.
Αν θελεις να τα δωσεις σε λογιστη, θα βρεις πολυ ανταγωνιστικες τιμες, καθως δεν υπαρχει ελαχιστη αμοιβη.
Πως θα σου φαινοταν ομως όταν πχ έκανες έναρξη εργασιών να πληρωνες και ενα παραβολο για το οικονομικο επιμελητηριο (οπως πληρωνουμε ταμειο νομικων) πχ. ή οταν εχτιζες σπιτι εκτος απο την υποχρεωτικη αμοιβη του μηχανικου να ηταν υποχρεωτικη και η δηλωση Ε9 απο λογιστη με μια ελαχιστη αμοιβη ας πουμε.... 200 ευρώ η οσο κρινει ο κρατισμος που μας ταϊζει τελωσπαντων.
image description Your Name | Ιουνίου 6, 2012 9:12 π.μ. | Reply
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΓΙΑ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΜΑΣ. ΠΗΡΕ ΤΟ ΜΗΤΡΩΟ ΠΑΓΙΩΝ, ΕΤΡΕΞΕ ΜΙΑ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΝΑΠΟΣΒΕΣΤΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΕΒΓΑΛΕ ΕΝΑ ΥΠΟΛΟΙΠΟ, ΕΒΑΛΕ ΣΦΡΑΓΙΔΑ ΚΑΙ ΠΗΡΕ 3 ΧΙΛΙΑΡΙΚΑ.
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΜΗ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ 5 ΛΕΠΤΩΝ.
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΓΝΩΣΗ, ΜΟΝΟ ΠΟΥ Η ΜΕΛΕΤΗ ΑΥΤΗ ΗΘΕΛΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΒΟΗΘΟΣ ΛΟΓΙΣΤΗ.
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο