Ειδήσεις Ανακοινώσεις Συλλόγων

Αίτημα του Λογιστικού Συλλόγου Αθηνών για παράταση δηλώσεων νομικών προσώπων

ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΩΝ

Σαρπηδόνος 22, 104 42 Αθήνα – Τηλ.: 210 51.38.289, 210 51.57.310-FAX:210 51.32.661
Email: [email protected], [email protected] - Web: www.lsa.gr

ΠΡΟΣ ΤΟΝ
Υπουργό Οικονομικών
κ. ΖΑΝΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟ

Κοινοποίηση:
1. Γεν. Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων 
κ. ΘΕΟΧΑΡΗ ΧΑΡΗ
2. Γεν. Διευθυντή Φορολογίας
κ. ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟ ΔΗΜΗΤΡΙΟ
3. Πανελλήνια Ομοσπονδία Φοροτεχνικών Ελεύθερων Επαγγελματιών (Π.Ο.Φ.Ε.Ε.)
4. TaxHeaven, Κόμβος φορολογικής και λογιστικής ενημέρωσης

Αθήνα, 28 Μαΐου 2012

Θέμα: «ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ»

Με την παρούσα επιστολή θέλουμε να αναφερθούμε στην καταληκτική ημερομηνία των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος των Ε.Π.Ε, δημοσίων επιχειρήσεων, συνεταιρισμών, Α.Ε, κτλ.

Με αφορμή την υπάρχουσα οικονομική κατάσταση, τον όγκο εργασιών των συναδέλφων, καθώς και την ανεπαρκή λειτουργικότητα του συστήματος TAXISNET 

ΖΗΤΑΜΕ

να δοθεί παράταση για την υποβολή των δηλώσεων έως τις 15/06.



Με τιμή
Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος
Κυριακόπουλος Νικόλαος      

Η Γεν. Γραμματέας
Πολίτου Μαρίνα




Τα σχόλια και οι απόψεις που δημοσιεύονται δεν υιοθετούνται από τον κόμβο και εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Θα παρακαλούσαμε πολύ να διατηρήσετε τα σχόλια σας ευγενικά, πολιτισμένα και ουσιώδη. Αποφύγετε χαρακτηρισμούς απέναντι σε άλλους σχολιαστές και προσπαθήστε οι συζητήσεις να γίνονται σε ευπρεπή πλαίσια.

Σχόλια με υβριστικό περιεχόμενο διαγράφονται αυτόματα χωρίς προειδοποίηση.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη από τους νόμους 2121/1993, 2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ. Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ : Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.
ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ: H αναδημοσίευση μόνο των ελεύθερων ειδήσεων του κόμβου και όχι αυτών που η πρόσβαση επιτρέπεται αποκλειστικά στους συνδρομητές του (ένδειξη: αρθρο μόνο για συνδρομητές) με ΡΗΤΗ αναφορά στην πηγή και στον σχετικό σύνδεσμο του άρθρου/είδησης (url).

Παλαιότερα σχόλια

image description Your Name | Μαΐου 28, 2012 3:29 μ.μ. | Reply
PLEASE!!!!!! ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΩΣΕΤΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ......ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΑΙΡΩΣ!!!! PLEASE!!!!!!!!
image description KOSMASKOSMIDIS | Μαΐου 28, 2012 3:06 μ.μ. | Reply
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΖΗΤΑΜΕ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΩΣ ΤΙΣ 30/6, ΤΙΣ 15/7 Κ.Ο.Κ.... έλεος!!! Κάποια φορά πρεπει να τελειώσουμε... Στο τελος θα υποβάλλουμε δηλώσεις για 2 ετη μαζί!
image description APO CHANIA | Μαΐου 28, 2012 3:15 μ.μ. | Reply
8/6 ΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ 30/6 ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΕΓΚΑΙΡΑ.......ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΩΣ 30/6......
image description Your Name | Μαΐου 28, 2012 7:03 μ.μ. | Reply
σωστος!!!!!!!!!!
image description Your Name | Μαΐου 28, 2012 3:43 μ.μ. | Reply
Δεν βγαίνουν οι δόσεις μέχρι το τέλος του έτους ρε παιδιά.
image description Your Name | Μαΐου 28, 2012 3:52 μ.μ. | Reply
etsi k allios den vgainoun
image description Your Name | Μαΐου 28, 2012 3:12 μ.μ. | Reply
Τουλάχιστον για τις χρεωτικές...
image description Your Name | Μαΐου 28, 2012 3:12 μ.μ. | Reply
Τουλάχιστον για τις χρεωτικές...
image description APO CHANIA | Μαΐου 28, 2012 3:54 μ.μ. | Reply
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ ΙΔΕΑ Η ΔΟΣΗ ΤΟΥ ΙΟΥΝΙΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΗ.... ΠΧ 10/6 ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΚΑΙ 30/6 Η Α' ΔΟΣΗ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΑ (ΟΠΟΙΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ) ΕΣΟΔΑ ΕΧΕΙ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ 30/6...ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ............
image description Your Name | Μαΐου 28, 2012 3:26 μ.μ. | Reply
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
image description APO CHANIA | Μαΐου 28, 2012 4:55 μ.μ. | Reply
ΕΠΕΙΔΗ ΦΕΤΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ Φ.Ε. ΥΠΟΒΆΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΝΑΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΤΕΛΩΝ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ "ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ" ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΗ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΩΣ 8/6 (ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ) ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ 10/6 ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΕ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΤΗΣ Β΄ΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ 30/6 ΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΣΟΔΑ ΤΗΣ 31/5 ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΗΣ 30/6 ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΝΑ "ΑΠΟΛΟΓΕΙΤΑΙ" ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΑΡΟ ΜΕ ΤΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟΥ ΕΣΟΔΑ....ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΜΕΣΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ Φ.Π. ΣΤΙΣ 30/6 ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ....ΜΕ ΤΕΛΙΚΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΙΚΟΝΑ "ΧΑΛΑΡΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ" ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΚΛΑΔΟΣ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΤΕΛΟΥΣ ΣΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ...ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΝΟΗΜΑ. ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ.
image description ΜΑΡΙΑΖΑΚ | Μαΐου 28, 2012 4:30 μ.μ. | Reply
O ΛΟΓΙΣΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΞΕΧΑΣΕ ΝΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΦΟΡΟ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΑΦΟΥ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΗΛ.ΦΟΡΟΛ.ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ Η Δ.Ο.Υ. ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ????
image description taxcare | Μαΐου 28, 2012 4:20 μ.μ. | Reply
Συνάδελφοι, μην αναφέρετε ημερομηνίες χωρίς να λάβετε υπ'όψη την πραγματικότητα! Σαφώς οι δηλώσεις, το ΦΑΠ νομικών & οι εκκαθαριστικές όλων των νομικών προσώπων πρέπει να μεταφερθούν Κυριακή 17/6. Οι δηλώσεις των φυσικών προσώπων πρέπει να πάνε 31/7. Οι συγκεντρωτικές καταστάσεις από ....25/6!!!!! πρέπει να πάνε όπως πάντα 30/9 και φυσικά πρέπει να ανασταλλεί η αλλαγή συχνότητας υποβολής της ΑΠΔ που απ'τον Ιούλιο θα είναι μηνιαία!!
image description Your Name | Μαΐου 28, 2012 5:08 μ.μ. | Reply
ΠΑΡΑΤΑΣΗ . ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑΧΟΥΜΕ ΠΑΙΞΕΙ.................
ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΗΜΑΣΤΕ ΟΧΙ ΜΗΧΑΝΕΣ .
image description ΜΑΡΙΛΕΝΑ | Μαΐου 28, 2012 6:15 μ.μ. | Reply
AN ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΑΙΖΕ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ.ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΔΙΔΑΜΕ ΦΠΑ -ΙΝΤΡΑΣΤΑΝΤ-ΛΙΣΤΙΝΓΚ-ΕΝΣΗΜΑ-ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ-ΜΗΝΙΑΙΑ ΒΙΒΛΙΑ.ΠΟΤΕ ΝΑ ΚΑΝΜΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ Φ10 ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΠ ¨, ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ .....ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ.....
image description Γραφικός | Μαΐου 28, 2012 6:49 μ.μ. | Reply
όλα 30 Σεπτεμβρίου ... ότι και να είναι ΦΠΑ, ΔΗΛΩΣΕΙΣ ή μήπως προλαβαίνεις τις συγκεντρωτικές...

οπότε ας βάλουν μια εφικτή ημερομηνία και εμείς να πάμε διακοπές 5-15 Οκτωβρίου γιατί μετά είναι τα ΦΠΑ...έχει και ΑΠΔ... ΝΑ ΚΆΝΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ...άλλαξαν που άλλαξαν ...έχεις και άγχος αν πάρει "παράταση" η "εφικτή-λογική" ημερομηνία που όρισαν
image description ΠΑΝΟΣ | Μαΐου 28, 2012 9:00 μ.μ. | Reply
EΛΕΟΣ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΕΠΕ ΑΕ
image description Your Name | Μαΐου 29, 2012 12:00 π.μ. | Reply
βλεπω την προθεσμια για τις συγκεντρωτικες και γελαω
image description Θανάσης | Μαΐου 29, 2012 1:31 μ.μ. | Reply
... που τις θυμίθηκες?
image description dimitris | Μαΐου 29, 2012 1:28 π.μ. | Reply
ΑΝΤΕ Κ.ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΕ...ΔΩΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ...
image description Ε7 | Μαΐου 29, 2012 8:27 π.μ. | Reply
Ε7 Ε7 Ε7 ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΠΑΡΑΤΑΣΗ????
image description Your Name | Μαΐου 29, 2012 11:34 π.μ. | Reply
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΕΠΕ & ΑΕ ΕΛΕΟΣ ΤΟ ΤΑΧΙS ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΑΛΕΥΕΙ!


image description Θανάσης | Μαΐου 29, 2012 1:28 μ.μ. | Reply
Αν είναι τόοοοσο μεγάλο θέμα τα χρήματα, ας δώσουν παράταση μερικών ημερών μόνο γιά τις μηδενικές - πιστωτικές.
image description Your Name | Μαΐου 29, 2012 9:56 μ.μ. | Reply
ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΧΡΕΩΣΤΙΚΕΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΟ ΤΑΧΙΣ ?? ΩΣ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ 2 ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ....ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΓΙΑ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΑΙ .....ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ? ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΡΙΟ .ΤΙ ΘΑ ΠΡΩΤΟΚΑΝΟΥΜΕ ....
image description Your Name | Μαΐου 29, 2012 10:28 μ.μ. | Reply
Σχολιάστε
image description Your Name | Μαΐου 30, 2012 1:33 π.μ. | Reply
ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΦΑΠ ΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ?????????
image description DEMI | Μαΐου 30, 2012 3:04 μ.μ. | Reply
ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΑ ΣΤΟ TAXIS ΤΟ Ε3 ΓΙΑ ΑΕ, ΕΠΙΛΕΓΩ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ Η ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΜΗΝΥΜΑΤΑΚΙ "ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΟΛΑ ΤΑ ΦΥΛΛΑ ΤΟΥ ΦΥΛΛΟΜΕΤΡΗΤΗ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ"! ΤΣΑΜΠΑ ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΩΡΑ ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΕΙΣ! ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΥΝΤΑΙ ΑΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ...
image description ΚΑΙΤΗ | Μαΐου 30, 2012 4:18 μ.μ. | Reply
ΕΙΜΑΣΤΕ 3 ΑΤΟΜΑ ΚΑΙ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΜΕΡΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ . ΜΑΣ ΠΕΤΑΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΞΩ. ΛΙΓΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΓΙΑΤΙ
ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΕΝΑΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥΣ . .. ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ..........
image description ΚΑΙΤΗ | Μαΐου 30, 2012 4:22 μ.μ. | Reply
ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ . ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΦΙΛΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΕΡΕΣ.
Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Β'ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΒΛΕΠΕΙ!!!!!!!
ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ .!!! ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΑΡΑΤΑΣΗ ΟΙ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΩ ΝΑ ΔΩΣΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο