Αποτελέσματα live αναζήτησης

Στο ναδίρ η καταναλωτική εμπιστοσύνη στην Ελλάδα

Σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα βρέθηκε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα, ο οποίος έπεσε, για πρώτη φορά, στις 45 μονάδες, ενώ η Ευρώπη αποτελεί την πλέον απαισιόδοξη γεωγραφική περιοχή του πλανήτη, σύμφωνα με την παγκόσμια έρευνα της Nielsen για την καταναλωτική εμπιστοσύνη το α' τρίμηνο του 2011.

Παγκοσμίως, η μεγαλύτερη ανησυχία των καταναλωτών, το α' τρίμηνο του 2011, είναι η αύξηση στις τιμές των τροφίμων, ενώ για την Ευρώπη πρώτη ανησυχία είναι η αύξηση στους λογαριασμούς του νοικοκυριού. Στην Ελλάδα η εργασιακή ασφάλεια και η οικονομία παραμένουν οι δυο μεγαλύτερες ανησυχίες, με ποσοστά που είναι τα υψηλότερα απ' ό,τι στην Ευρώπη (43% και 38%, αντίστοιχα), αποτυπώνοντας το κλίμα ανασφάλειας και προβληματισμού που επικρατεί στην ελληνική κοινωνία.

Oπως προκύπτει από τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας, ο παγκόσμιος δείκτης ανέβηκε δύο μονάδες το α' τρίμηνο του 2011 και έφτασε τις 92. Αυτή η μικρή άνοδος προέρχεται, κυρίως, από τις περιοχές της Ασίας και της Μέσης Ανατολής, που αποτελούν τις πλέον αισιόδοξες περιοχές του πλανήτη, σε αντίθεση με την Ευρώπη, όπου ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης υπέστη σημαντική πτώση το τελευταίο διάστημα.




Πηγή: www.express.gr


Θέλετε να δείτε τα σχόλια; Η προβολή των σχολίων απαιτεί την ενεργοποίηση των cookies, επιλογή η οποία έχει απενεργοποιηθεί απο εσάς.
Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies πατώντας εδώ και να επιτρέψετε την προβολή των σχολίων σε κάθε άρθρο.

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης