Αποτελέσματα live αναζήτησης

Εορταστική προσφορά κόμβου

16 Δεκέμβριος 2020
Εορταστική προσφορά κόμβου

Ο κόμβος Taxheaven, όπως πέρυσι έτσι και φέτος δρομολόγησε μια μεγάλη εορταστική προσφορά για τους συναδέλφους.

Όσοι ανανεώσουν ή κάνουν νέα συνδρομή στο πακέτο «FULL PACK» θα έχουν όφελος 80,00 ευρώ, αφού γι' αυτούς η τελική τιμή του πακέτου θα διαμορφωθεί στα 300,00 ευρώ για ένα χρόνο (από τα 380,00 που ισχύει). Την ίδια προνομιακή τιμή των 300,00 ευρώ (για ένα έτος) θα έχουν και όσοι διαθέτουν μία ή και τις δύο άλλες συνδρομητικές υπηρεσίες του κόμβου (Αρχείο Νόμων-Αποφάσεων και Webinars) και επιθυμούν να ενταχθούν έως 20.1.2021 στο πακέτο «FULL PACK» (στις τιμές δεν περιλαμβάνεται Φ.Π.Α. 24%).

Πατήστε εδώ για αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος ή τηλεφωνήστε στα γραφεία του κόμβου να ενημερωθείτε περαιτέρω

Εναλλακτικά, όσοι αγοράσουν, ανανεώσουν ή ενταχθούν στο πακέτο «FULL PACK» και δεν επιθυμούν την έκπτωση των 80,00 ευρώ, μπορούν να λάβουν ως δώρο για ένα χρόνο το πρόγραμμα ψηφιακό ωράριο αξίας ετήσιας συνδρομής 150,00 ευρώ + ΦΠΑ για όλους τους πελάτες τους.


Τι είναι το ψηφιακό ωράριο;

Το ψηφιακό ωράριο είναι μια cloud πλατφόρμα για την ωρομέτρηση του προσωπικού σε κάθε πελάτη του λογιστικού γραφείου που έχει εργαζομένους και θέλει να καταγράφει για δική του πληροφόρηση την πραγματική απασχόληση του προσωπικού του. Με την εισαγωγή των προσωπικών κωδικών εισόδου η πλατφόρμα διαχειρίζεται όλα τα στοιχεία προσέλευσης και αποχώρησης  εξάγοντας κόστος και διάρκεια απασχόλησης (κανονική, υπερεργασία και υπερωρία).
 
    Ξεχωριστή πλατφόρμα διαχείρισης εργαζομένων για κάθε πελάτη σας

Για τον κάθε πελάτη (συνδρομητής της πλατφόρμας) του λογιστικού γραφείου υπάρχει προσωπική πλατφόρμα και κωδικούς (που παρέχει το λογιστικό γραφείο) για την διασύνδεση όλων των γραφείων και υποκαταστημάτων της εταιρείας με το λογιστικό γραφείο χωρίς γέφυρες ή ανέβασμα αρχείων αλλά με άμεση επικοινωνία της κάθε πληροφορίας.
 
    Μαζική εισαγωγή υπαλλήλων από ΕΡΓΑΝΗ

Αρχικά ο συνδρομητής της πλατφόρμας μπορεί να ανεβάσει τους πελάτες του είτε από φόρμα ή μαζικά μέσω excel αρχείου. Εισάγοντας τους κωδικούς ΕΡΓΑΝΗ για τον κάθε πελάτη μας μπορούν να εισαχθούν μαζικά στην πλατφόρμα οι (ενεργεί) εργαζόμενοι  και να προβούμε σε διορθώσεις, μεταβολές των εργαζομένων είτε ο πελάτης του λογιστικού γραφείου (προσθήκη φωτογραφίας, βάρδιες, πίνακας βαρδιών με διάρκεια  απασχόλησης) είτε ο συνδρομητής της πλατφόρμας. Υπάρχει η δυνατότητα άντλησης των καταστάσεων ( σε pdf αρχείο ) προσωπικού από το ΕΡΓΑΝΗ και υποβολή του συμπληρωματικού ωραρίου Ε4 στο ΕΡΓΑΝΗ.
 
    Εκτύπωση καρτών παρουσίας με φωτογραφία εργαζομένου

Η πλατφόρμα για τον κάθε εργαζόμενο δημιουργεί  barcode και υπάρχουν αναφορές με εκτύπωση της κάρτας προσέγγισης με τα στοιχεία του (φωτογραφεία, κωδικός) και το barcode. Η κάρτα προσέγγισης ανά εργαζόμενο τυπώνεται (από το λογιστικό γραφείο ή τον πελάτη του) για πλαστικοποίηση μαζικά ή ανά πελάτη με δυνατότητα αποστολής μαζικού email στον κάθε εργαζόμενο.
 
    Προσελεύσεις εργαζομένων με κάρτα παρουσίας barcode

Για τον κάθε πελάτη του λογιστικού γραφείου μπορούν να δημιουργηθούν βάρδιες κατά περίπτωση με δυνατότητα να εισαχθούν στον πίνακα απασχόλησης διάρκειες απασχόλησης ανά εργαζόμενο. Με απλό τρόπο επιλέγουμε βάρδια και διάρκεια και με enter μετακινούμαστε στην επόμενη ημέρα. Μπορούμε να επιλέξουμε την προβολή αναφοράς με τις βάρδιες του μήνα με ή χωρίς την διάρκεια απασχόλησης.

Οι κινήσεις καταγραφής των παρουσιών και απουσιών των εργαζομένων ενημερώνεται είτε από προσελεύσεις που καταγράφει offline ρολόι παρουσίας μέσω import excel file είτε πληκτρολογώντας ή αυτόματα (ώρα εισόδου και ώρα εξόδου) εφόσον ο χρήστης της πλατφόρμας έχει συνδέσει usb πιστόλι barcode στο χώρο προσέλευσης της επιχείρησης όπου το κόστος απόκτησης από οποιοδήποτε προμηθευτή ξεκινάει από 15€.

Επιλέγοντας το κουμπί ώρες απασχόλησης έχουμε ανάλυση της κάθε ημέρας της περιόδου επιλογής μας ανά εργαζόμενο σε διάρκεια απασχόλησης, κανονικές ώρες, υπερεργασία και υπερωριακή απασχόληση.
 
    Ψηφιακή αρχειοθέτηση εγγράφων με συγχρονισμό με το dropbox

Για τον κάθε πελάτη του λογιστικού γραφείου υπάρχει δυνατότητα ψηφιακής αρχειοθέτησης εγγράφων απευθείας στο dropbox του πελάτη από την πλατφόρμα. Στην καρτέλα του πελάτη εισάγουμε τους κωδικούς που παρέχονται από το drobbox και πλέον δημιουργούμε όσες κατηγορίες (που λειτουργούν ως φίλτρα) αρχειοθέτησης θέλουμε με δυνατότητες αναζήτησης εντός της πλατφόρμας ενώ τα έγγραφα αποθηκεύονται αυτόματα στο drobox του πελάτη μας.
 
    Προσβασιμότητα από παντού και εξαγωγή αρχείων

Χωρίς πρόσθετες χρεώσεις σε χρήστες και αριθμό πελατών το λογιστικό γραφείο παρέχει μία ακόμα δυνατότητα στους πελάτες του όπου με προσωπικούς κωδικούς έχουν προσβασιμότητα από παντού χωρίς πρόσθετες χρεώσεις σε χρήστες ή εγκαταστάσεις. Οι αναφορές που προκύπτουν από την πλατφόρμα εξάγονται σε αρχεία όπως excel, pdf, html, csv, txt για τυχόν πρόσθετη επεξεργασία.

Σύντομη 4' παρουσίαση της πλατφόρμας με ήχο και εικόνα   Επιλέξτε εδώ για προβολή αναλυτικού manual οδηγιών της πλατφόρμας


Want to see comments? Unfortunately this feature requires cookies currently not allowed by your settings. You may click here to change them if you wish to use this feature.

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης