Η Ιταλία εφαρμόζει από 1.1.2020 φόρο στις ψηφιακές υπηρεσίες
10 Ιανουάριος 2020

- Η επιβάρυνση ανέρχεται σε 3% επί των ακαθαρίστων εσόδων τα οποία προκύπτουν στην από την παροχή διαφημιστικών υπηρεσιών μέσω ψηφιακών μέσων αλλά και από τα έσοδα ορισμένων που προέρχονται από ορισμένες ψηφιακές πλατφόρμες
Στον νόμο για την έγκριση του προϋπολογισμού της Ιταλίας ο οποίος δημοσιεύθηκε το 2019, περιέχονται αρκετές φορολογικές διατάξεις εκ των οποίων οι περισσότερες αφορούν πολυεθνικές επιχειρήσεις. Σύμφωνα με τον νόμο 160 από την 1η Ιανουαρίου εισάγεται φόρος ψηφιακών υπηρεσιών, ο οποίος είναι παρόμοιος με τον φόρο που έχει προταθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
Η επιβάρυνση ανέρχεται σε 3% επί των ακαθαρίστων εσόδων τα οποία προκύπτουν στην από την παροχή διαφημιστικών υπηρεσιών μέσω ψηφιακών μέσων αλλά και από τα έσοδα ορισμένων που προέρχονται από ορισμένες ψηφιακές πλατφόρμες. Για να υπαχθεί μια επιχείρηση στις διατάξεις που επιβάλουν τον φόρο αυτό, θα πρέπει να έχει έσοδα τουλάχιστον 750 εκ. ευρώ εκ των των οποίων τα 5.5 εκ. ευρώ να προέρχονται από Ιταλικές πηγές ψηφιακών υπηρεσιών.
Η επιβάρυνση ανέρχεται σε 3% επί των ακαθαρίστων εσόδων τα οποία προκύπτουν στην από την παροχή διαφημιστικών υπηρεσιών μέσω ψηφιακών μέσων αλλά και από τα έσοδα ορισμένων που προέρχονται από ορισμένες ψηφιακές πλατφόρμες. Για να υπαχθεί μια επιχείρηση στις διατάξεις που επιβάλουν τον φόρο αυτό, θα πρέπει να έχει έσοδα τουλάχιστον 750 εκ. ευρώ εκ των των οποίων τα 5.5 εκ. ευρώ να προέρχονται από Ιταλικές πηγές ψηφιακών υπηρεσιών.
Δείτε το επόμενο Webinar του κόμβου
Άρθρο 14 κώδικα ΦΠΑ – Παροχή υπηρεσιών μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών (Β2C)
Στις : 21-01-2021 17:30
Εισηγητές: Κορρές Λεωνίδας, Τσιατούρας Φώτης