Αποτελέσματα live αναζήτησης

ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ (Ε9) ΤΩΝ ΕΤΩΝ 2005 – 2008

  • Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών ανακοινώνει ότι είναι σε εξέλιξη η αποστολή των ειδοποιητηρίων στους πολίτες για τους οποίους διαπιστώθηκε ότι η Δήλωση ή οι Δηλώσεις Στοιχείων Ακινήτων (Ε9) που υπέβαλαν κατά τα έτη 2005 έως 2008 εμφανίζουν λάθη και παραλείψεις ως προς τα ακίνητα του Πίνακα 1 των Δηλώσεων. Τα λάθη και οι παραλείψεις που έχουν αναδειχθεί καθιστούν αδύνατη τη δημιουργία αξιόπιστης και πλήρους εικόνας της περιουσιακής κατάστασης του πολίτη την 1/1/2008 και, κατ’ επέκταση, την έκδοση εκκαθαριστικού σημειώματος Ε.Τ.ΑΚ.
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ  ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ    

31 Μαρτίου 2009
    
Δ Ε Λ Τ Ι Ο   Τ Υ Π Ο Υ
ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΛΛΕΙΨΕΩΝ ΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΗΛΩΣΕΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ (Ε9) ΤΩΝ ΕΤΩΝ 2005 – 2008

Η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών ανακοινώνει ότι είναι σε εξέλιξη η αποστολή των ειδοποιητηρίων στους πολίτες για τους οποίους διαπιστώθηκε ότι η Δήλωση ή οι Δηλώσεις Στοιχείων Ακινήτων (Ε9) που υπέβαλαν κατά τα έτη 2005 έως 2008 εμφανίζουν λάθη και παραλείψεις ως προς τα ακίνητα του Πίνακα 1 των Δηλώσεων. Τα λάθη και οι παραλείψεις που έχουν αναδειχθεί καθιστούν αδύνατη τη δημιουργία αξιόπιστης και πλήρους εικόνας της περιουσιακής κατάστασης του πολίτη την 1/1/2008 και, κατ’ επέκταση, την έκδοση εκκαθαριστικού σημειώματος Ε.Τ.ΑΚ.

Στα αποστελλόμενα ειδοποιητήρια περιλαμβάνονται:
-    Τα συγκεκριμένα λάθη και παραλείψεις που εντοπίστηκαν
-    Οδηγίες για τις ενέργειες στις οποίες πρέπει να προβεί ο ενδιαφερόμενος προκειμένου να αποκατασταθούν τα εντοπισμένα λάθη και παραλείψεις
-    Ειδικός πενταψήφιος προσωπικός κωδικός, που θα χρησιμοποιηθεί για τις ανάγκες επικοινωνίας του ενδιαφερομένου με την Υπηρεσία για τη διευθέτηση του θέματος.

Η διαδικασία αποκατάστασης των λαθών και παραλείψεων που περιλαμβάνονται στα συγκεκριμένα ειδοποιητήρια γίνεται μέσω επικοινωνίας με το τηλεφωνικό κέντρο (call center) της Υπηρεσίας στο τηλέφωνο 801 111 2277 που λειτουργεί Δευτέρα έως Παρασκευή (εκτός αργιών) από 8:00 έως 18:00. Το τηλεφωνικό κέντρο του οποίου η λειτουργία ξεκίνησε σήμερα, έχει ως βασικό στόχο την ελαχιστοποίηση της ταλαιπωρίας των πολιτών, απαλλάσσοντάς τους από την υποχρέωση προσέλευσης στις αρμόδιες Δ.Ο.Υ.

Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να επικοινωνούν με το τηλεφωνικό κέντρο μόνο εφόσον έχουν λάβει σχετικό ειδοποιητήριο και εντός χρονικού διαστήματος δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του. Για τη διευκόλυνση της διαδικασίας οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να έχουν διαπιστώσει τα λάθη/τις ελλείψεις που αναγράφονται στο ειδοποιητήριο σε σχέση με τις αντίστοιχες Δηλώσεις Ε9 που έχουν υποβάλει, ώστε να έχουν διαθέσιμες τις σωστές πληροφορίες που αφορούν στα ακίνητά τους.

Το Υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών, προσβλέπει στη συνεργασία των πολιτών για την διόρθωση λαθών και παραλείψεων στις Δηλώσεις Στοιχείων Ακινήτων. Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την  ΠΟΛ 1148/2008, οι διορθώσεις που πραγματοποιούνται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου επέχουν θέση Δήλωσης Στοιχείων Ακινήτων.



Θέλετε να δείτε τα σχόλια; Η προβολή των σχολίων απαιτεί την ενεργοποίηση των cookies, επιλογή η οποία έχει απενεργοποιηθεί απο εσάς.
Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies πατώντας εδώ και να επιτρέψετε την προβολή των σχολίων σε κάθε άρθρο.

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης