Ανέστειλαν την απεργία τους οι βυτιοφορείς, συνεχίζουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών
14 Μάιου 2008
Σχόλια
- Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης 3 λεπτά
- Την αναστολή της απεργίας της αποφάσισε η Ομοσπονδία βυτιοφορέων, ωστόσο στη Θεσσαλονίκη οι ιδιοκτήτες βυτίων έχουν διαχωρίσει τη θέση τους. Την ίδια ώρα, οι ιδιοκτήτες φορτηγών επιμένουν στις κινητοποιήσεις. Ανακούφιση των οδηγών, οριακή η κατάσταση στην αγορά.
Ανέστειλαν την απεργία τους οι βυτιοφορείς, συνεχίζουν οι ιδιοκτήτες φορτηγών
Την αναστολή της απεργίας της αποφάσισε η Ομοσπονδία βυτιοφορέων, ωστόσο στη Θεσσαλονίκη οι ιδιοκτήτες βυτίων έχουν διαχωρίσει τη θέση τους. Την ίδια ώρα, οι ιδιοκτήτες φορτηγών επιμένουν στις κινητοποιήσεις. Ανακούφιση των οδηγών, οριακή η κατάσταση στην αγορά.
Τη συνέχιση της απεργίας αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών κατά την ψηφοφορία στη γενική συνέλευση του κλάδου, από την οποία απουσίαζαν όμως οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης.
H Συνέλευση άρχισε λίγο μετά τη μία μετά το μεσημέρι της Πέμπτης και στη διάρκειά της διατυπώθηκαν διάφορες προτάσεις που αφορούσαν τόσο την αναστολή όσο και τη συνέχιση της απεργίας.
Συγκεκριμένα, οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων πρότειναν τη λήξη της απεργίας και αποχώρησαν από την αίθουσα, ενώ αντίθετα οι ιδιοκτήτες των φορτηγών τάχθηκαν, στην πλειοψηφία τους, υπέρ της συνέχισης της απεργίας. Τελικά οι προτάσεις τέθηκαν σε ψηφοφορία και επί συνόλου 72 ψήφων οι 43 τάχθηκαν υπέρ της συνέχισης.
Εν συνεχεία, οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων συνεδρίασαν στον Ασπρόπυργο. Αν και αρχικά είχαν δηλώσει ότι θα συνταχθούν με την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, τελικά αποφάσισαν την αναστολή των κινητοποιήσεών τους και δήλωσαν ότι η τροφοδοσία της αγοράς με καύσιμα αρχίζει τα ξημερώματα της Πέμπτης.
Πάντως, οι ιδιοκτήτες βυτίων στη Θεσσαλονίκη έχουν διαχωρίσει τη θέση τους από τις αποφάσεις της Ομοσπονδίας του κλάδου και αναμένεται να αποφασίσουν συνέχιση των κινητοποίησεων. Η απόφαση αναμένεται να ληφθεί αργά το βράδυ της Τετάρτης.
Οι βυτιοφορείς δηλώνουν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από τα όσα υποσχέθηκε η κυβέρνηση και επιφυλάχθηκαν να επαναλάβουν τις κινητοποιήσεις. Πάντως, σημείωσαν το γεγονός ότι ο υπουργός Μεταφορών Κ.Χατζηδάκης υποσχέθηκε να εξετάσει εκ νέου στο μέλλον το αίτημα για αύξηση άνω του 5%, σε συνδιασμό με τις τιμές του πετρελαίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, φαίνεται ότι υπήρξε συμφωνία κυβέρνησης και απεργών βυτιοφορέων στην αύξηση (από 0,8% σε 1%) της αυξομείωσης του όγκου λόγω θερμοκρασίας και για τη νοθεία στα ρεζερβουάρ των βυτίων.
Παράλληλα, οι απεργοί έχουν λάβει υποσχέσεις για το θέμα του ασφαλιστικού τους από την υπουργό Απασχόλησης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά. Ωστόσο, μερίδα των απεργών εκτιμά ότι οι δεσμεύσεις αυτές δεν αρκούν και τάσσεται υπέρ της συνέχισης της απεργίας προκειμένου να διεκδικηθεί μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης, από το 5% που δίνει το υπουργείο Μεταφορών.
«Μάχη» για λίγα λίτρα καυσίμων δίνουν και την Τετάρτη οδηγοί και επαγγελματίες, ενώ προβλήματα παρουσιάζονται και στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα στην έλλειψη καυσίμων παρουσιάζονται στην περιφέρεια. Σχεδόν παντελής είναι η έλλειψη υγρών καυσίμων σε όλη την Ανατολική Μακεδονία και την Ξάνθη.
Στη Λάρισα άνοιξαν τρία στα 70 πρατήρια και στην Κοζάνη δύο στα 51, ενώ στην Αρκαδία και το Ρέθυμνο ήταν όλα κλειστά. Ελάχιστα τα πρατήρια υγρών καυσίμων, που λειτούργησαν στην περιοχή της Πάτρας. Σε αδιέξοδο βρίσκεται ολόκληρη η Κρήτη, ενώ κανονικά γίνεται η τροφοδοσία των πρατηρίων υγρών καυσίμων στην Κέρκυρα.
Χθες, Τρίτη, στην Αττική, περίπου το 1/3 των πρατηρίων τροφοδοτήθηκαν με καύσιμα και άνοιξαν για να εξυπηρετήσουν τους οδηγούς.
Κανονικά κινούνται τα αστικά και τα σχολικά λεωφορεία, τα ασθενοφόρα και τα άλλα οχήματα κοινωφελών οργανισμών αφού ανεφοδιάζονται από την Αστυνομία και τον Στρατό. Τα ΚΤΕΛ ανακοίνωσαν πως έχουν επάρκεια καυσίμων για μία εβδομάδα.
Δικηγόροι κατά του «ελεύθερου» στα φορτηγά
Η Ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, με αφορμή τα όσα αναφέρονται στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για ελεύθερη κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων στο εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας, σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη επισημαίνει τις υποχρεώσεις της Πολιτείας (που πηγάζουν από το Σύνταγμα) για την προστασία της ζωής των πολιτών και επισημαίνει το μεγάλο αριθμό τροχαίων ατυχημάτων που σημειώνονται στη χώρα μας.
Ειδικότερα, η ανακοίνωση της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων του κράτους αναφέρει τα εξής:
«1. Η χώρα μας είναι στις πιο υψηλές θέσεις θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, κάθε δε φορά που συμβαίνει κάποιο πολύνεκρο δυστύχημα, η Πολιτεία σπεύδει να δηλώσει ότι θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα, όταν δε αυτά τα μέτρα ληφθούν, σπανίως εφαρμόζονται για διάφορους λόγους, με αποτέλεσμα τα θύματα από τροχαία να έχουν αυξητική τάση και ο ένας να μεταθέτει τις ευθύνες στον άλλο.
2. Σύμφωνα με τα άρθρα 5 παράγραφος 5 και 21 παράγραφος 3 του Συντάγματος το κράτος είναι υποχρεωμένο να λαμβάνει μέτρα για την προστασία της υγείας και της ζωής των πολιτών.
3. Ως εκ τούτου είμαστε βέβαιοι ότι η Πολιτεία θα σεβαστεί πρώτη τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από το Σύνταγμα, ιδιαίτερα όταν αυτές αφορούν στη ζωή των πολιτών».
Πηγή In.gr
Την αναστολή της απεργίας της αποφάσισε η Ομοσπονδία βυτιοφορέων, ωστόσο στη Θεσσαλονίκη οι ιδιοκτήτες βυτίων έχουν διαχωρίσει τη θέση τους. Την ίδια ώρα, οι ιδιοκτήτες φορτηγών επιμένουν στις κινητοποιήσεις. Ανακούφιση των οδηγών, οριακή η κατάσταση στην αγορά.
Τη συνέχιση της απεργίας αποφάσισαν οι ιδιοκτήτες φορτηγών κατά την ψηφοφορία στη γενική συνέλευση του κλάδου, από την οποία απουσίαζαν όμως οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων δημόσιας χρήσης.
H Συνέλευση άρχισε λίγο μετά τη μία μετά το μεσημέρι της Πέμπτης και στη διάρκειά της διατυπώθηκαν διάφορες προτάσεις που αφορούσαν τόσο την αναστολή όσο και τη συνέχιση της απεργίας.
Συγκεκριμένα, οι ιδιοκτήτες των βυτιοφόρων πρότειναν τη λήξη της απεργίας και αποχώρησαν από την αίθουσα, ενώ αντίθετα οι ιδιοκτήτες των φορτηγών τάχθηκαν, στην πλειοψηφία τους, υπέρ της συνέχισης της απεργίας. Τελικά οι προτάσεις τέθηκαν σε ψηφοφορία και επί συνόλου 72 ψήφων οι 43 τάχθηκαν υπέρ της συνέχισης.
Εν συνεχεία, οι ιδιοκτήτες βυτιοφόρων συνεδρίασαν στον Ασπρόπυργο. Αν και αρχικά είχαν δηλώσει ότι θα συνταχθούν με την απόφαση της Γενικής Συνέλευσης, τελικά αποφάσισαν την αναστολή των κινητοποιήσεών τους και δήλωσαν ότι η τροφοδοσία της αγοράς με καύσιμα αρχίζει τα ξημερώματα της Πέμπτης.
Πάντως, οι ιδιοκτήτες βυτίων στη Θεσσαλονίκη έχουν διαχωρίσει τη θέση τους από τις αποφάσεις της Ομοσπονδίας του κλάδου και αναμένεται να αποφασίσουν συνέχιση των κινητοποίησεων. Η απόφαση αναμένεται να ληφθεί αργά το βράδυ της Τετάρτης.
Οι βυτιοφορείς δηλώνουν ότι δεν είναι ικανοποιημένοι από τα όσα υποσχέθηκε η κυβέρνηση και επιφυλάχθηκαν να επαναλάβουν τις κινητοποιήσεις. Πάντως, σημείωσαν το γεγονός ότι ο υπουργός Μεταφορών Κ.Χατζηδάκης υποσχέθηκε να εξετάσει εκ νέου στο μέλλον το αίτημα για αύξηση άνω του 5%, σε συνδιασμό με τις τιμές του πετρελαίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, φαίνεται ότι υπήρξε συμφωνία κυβέρνησης και απεργών βυτιοφορέων στην αύξηση (από 0,8% σε 1%) της αυξομείωσης του όγκου λόγω θερμοκρασίας και για τη νοθεία στα ρεζερβουάρ των βυτίων.
Παράλληλα, οι απεργοί έχουν λάβει υποσχέσεις για το θέμα του ασφαλιστικού τους από την υπουργό Απασχόλησης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά. Ωστόσο, μερίδα των απεργών εκτιμά ότι οι δεσμεύσεις αυτές δεν αρκούν και τάσσεται υπέρ της συνέχισης της απεργίας προκειμένου να διεκδικηθεί μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης, από το 5% που δίνει το υπουργείο Μεταφορών.
«Μάχη» για λίγα λίτρα καυσίμων δίνουν και την Τετάρτη οδηγοί και επαγγελματίες, ενώ προβλήματα παρουσιάζονται και στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Τα μεγαλύτερα προβλήματα στην έλλειψη καυσίμων παρουσιάζονται στην περιφέρεια. Σχεδόν παντελής είναι η έλλειψη υγρών καυσίμων σε όλη την Ανατολική Μακεδονία και την Ξάνθη.
Στη Λάρισα άνοιξαν τρία στα 70 πρατήρια και στην Κοζάνη δύο στα 51, ενώ στην Αρκαδία και το Ρέθυμνο ήταν όλα κλειστά. Ελάχιστα τα πρατήρια υγρών καυσίμων, που λειτούργησαν στην περιοχή της Πάτρας. Σε αδιέξοδο βρίσκεται ολόκληρη η Κρήτη, ενώ κανονικά γίνεται η τροφοδοσία των πρατηρίων υγρών καυσίμων στην Κέρκυρα.
Χθες, Τρίτη, στην Αττική, περίπου το 1/3 των πρατηρίων τροφοδοτήθηκαν με καύσιμα και άνοιξαν για να εξυπηρετήσουν τους οδηγούς.
Κανονικά κινούνται τα αστικά και τα σχολικά λεωφορεία, τα ασθενοφόρα και τα άλλα οχήματα κοινωφελών οργανισμών αφού ανεφοδιάζονται από την Αστυνομία και τον Στρατό. Τα ΚΤΕΛ ανακοίνωσαν πως έχουν επάρκεια καυσίμων για μία εβδομάδα.
Δικηγόροι κατά του «ελεύθερου» στα φορτηγά
Η Ολομέλεια των Δικηγορικών Συλλόγων Ελλάδος, με αφορμή τα όσα αναφέρονται στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για ελεύθερη κυκλοφορία των βαρέων οχημάτων στο εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας, σε ανακοίνωσή της την Τετάρτη επισημαίνει τις υποχρεώσεις της Πολιτείας (που πηγάζουν από το Σύνταγμα) για την προστασία της ζωής των πολιτών και επισημαίνει το μεγάλο αριθμό τροχαίων ατυχημάτων που σημειώνονται στη χώρα μας.
Ειδικότερα, η ανακοίνωση της Ολομέλειας των Δικηγορικών Συλλόγων του κράτους αναφέρει τα εξής:
«1. Η χώρα μας είναι στις πιο υψηλές θέσεις θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, κάθε δε φορά που συμβαίνει κάποιο πολύνεκρο δυστύχημα, η Πολιτεία σπεύδει να δηλώσει ότι θα λάβει τα κατάλληλα μέτρα, όταν δε αυτά τα μέτρα ληφθούν, σπανίως εφαρμόζονται για διάφορους λόγους, με αποτέλεσμα τα θύματα από τροχαία να έχουν αυξητική τάση και ο ένας να μεταθέτει τις ευθύνες στον άλλο.
2. Σύμφωνα με τα άρθρα 5 παράγραφος 5 και 21 παράγραφος 3 του Συντάγματος το κράτος είναι υποχρεωμένο να λαμβάνει μέτρα για την προστασία της υγείας και της ζωής των πολιτών.
3. Ως εκ τούτου είμαστε βέβαιοι ότι η Πολιτεία θα σεβαστεί πρώτη τις υποχρεώσεις της που απορρέουν από το Σύνταγμα, ιδιαίτερα όταν αυτές αφορούν στη ζωή των πολιτών».
Πηγή In.gr
Δείτε το επόμενο Webinar του κόμβου
Τα «δύσκολα» του ΦΠΑ - Πρακτική προσέγγιση με ερωτήσεις-απαντήσεις
Στις : 28-09-2023 17:30
Εισηγητές: Κορρές Λεωνίδας
Ακολουθήστε το taxheaven.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα οικονομικά νέα