Αποτελέσματα live αναζήτησης

ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ.

3 Ιανουάριου 2008 Σχόλια
  • Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης 1 λεπτά
  • Με κοινή απόφαση του Υφυπουργού Εσωτερικών κ. Χρήστου Ζώη και του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών κ. Νικόλαου Λέγκα, οι παρακάτω δέκα διοικητικές διαδικασίες, οι οποίες εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (Μ.Τ.Π.Υ.), διεκπεραιώνονται πλέον και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.):
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟY ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ κ. ΧΡΗΣΤΟΥ ΖΩΗ
ΕΝΤΑΞΗ ΝΕΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΤΑ ΚΕΠ.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ
ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΤΗΛ. 2103393636, 2103393605
Fax. 2103393665
Αθήνα 3 Ιανουαρίου 2008
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

10 ΝΕΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΣΤΑ Κ.Ε.Π.

Με κοινή απόφαση του Υφυπουργού Εσωτερικών κ. Χρήστου Ζώη και του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών κ. Νικόλαου Λέγκα, οι παρακάτω δέκα διοικητικές διαδικασίες, οι οποίες εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Μετοχικού Ταμείου Πολιτικών Υπαλλήλων (Μ.Τ.Π.Υ.), διεκπεραιώνονται πλέον και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.):


    1. Διεκπεραίωση Αίτησης - Δήλωσης Μετόχου για επιχορήγηση δανείου
    2. Διεκπεραίωση Αίτησης - Δήλωσης Ασφαλισμένου για αλλαγή διεύθυνσης
    3. Διεκπεραίωση Αίτησης - Δήλωσης για αλλαγή λογαριασμού τραπέζης (όπου πιστώνεται το μέρισμα)
    4. Διεκπεραίωση Αίτησης και δικαιολογητικών για αναγνώριση χρόνου προυπηρεσίας
    5. Διεκπεραίωση Αίτησης - Δήλωσης Μετόχου για τη χορήγηση Βεβαίωσης Εξόφλησης Οφειλής
    6. Διεκπεραίωση Αίτησης - Δήλωσης Μερισματούχου για έκδοση Βεβαίωσης χορήγησης μερίσματος
    7. Διεκπεραίωση Αίτησης - Δήλωσης Μετόχου για την επιστροφή αχρεωστήτως καταβληθεισών δόσεων δανείου
    8. Διεκπεραίωση Αίτησης και δικαιολογητικών για μεταβίβαση μερίσματος θανόντος μερισματούχου στην οικογένεια (χήρα σύζυγο και ορφανά τέκνα)
    9. Διεκπεραίωση Αίτησης - Δήλωσης Μερισματούχου για προεξόφληση μερισμάτων
    10. Διεκπεραίωση Αίτησης - Δήλωσης Μερισματούχου για προεξόφληση σύνταξης

Όπως αναφέρει σε δήλωσή του ο Υφυπουργός Εσωτερικών κ. Χρήστος Ζώης, «Τα Κ.ΕΠ. έχουν κατακτήσει την εμπιστοσύνη των πολιτών. Όμως δεν εφησυχάζουμε. Προσθέτουμε νέες διαδικασίες με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Με σχέδιο και ρεαλισμό μειώνουμε τη γραφειοκρατία και το χρόνο εξυπηρέτησης στα γκισέ της δημόσιας διοίκησης και διασφαλίζουμε την πρόσβαση του πολίτη στη δημόσια πληροφορία. Με αξιοπιστία, ποιότητα και αποτελεσματικότητα».

    



Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης