Αποτελέσματα live αναζήτησης

1 δις οι χρήστες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω κινητού στα τέλη του 2016

16 Ιούνιου 2016 Σχόλια
1 δις οι χρήστες χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω κινητού στα τέλη του 2016
© Taxheaven - H εικόνα προστατεύεται από τον νόμο περι πνευματικής ιδιοκτησίας - Δείτε περισσότερα στους όρους χρήσης
  • Εκτιμώμενος χρόνος ανάγνωσης 2 λεπτά

Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας - ΣΕΠΕ
http://www.sepe.gr/


της Νατάσας Φραγκούλη, [email protected]

Κρίσιμη μάζα αποκτούν σταδιακά οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες που παρέχονται μέσω κινητών τηλεφώνων, μεταμορφώνοντας το χώρο των τραπεζικών συναλλαγών, όπως τον γνωρίζαμε μέχρι σήμερα. Το λεγόμενο “mobile money” όχι μόνο έχει αρχίσει να αποκτά οπαδούς ανά τον κόσμο, αλλά οι εκτιμήσεις ανεβάζουν τον αριθμό των χρηστών αντίστοιχων υπηρεσιών σε 1 δισεκατομμύριο, έως τα τέλη του 2016.


Μάλιστα, σύμφωνα με νέο report της Strategy Analytics (Mobile Money Forecast 2010-2022), ο αριθμός αυτός ισοδυναμεί με το 20% των μοναδικών χρηστών κινητών τηλεφώνων, ήτοι περίπου 1 στους 5 κατόχους μιας κινητής συσκευής αναμένεται να κάνει χρήση χρηματοοικονομικών υπηρεσιών του κινητού του.

Η αγορά των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω κινητού τηλεφώνου, που, ήδη, βρίσκεται ως κορυφαίο θέμα στην ατζέντα των τραπεζικών ιδρυμάτων ανά τον κόσμο, αναμένεται να αποκτήσει, έως το 2022, τη δομή μιας “ώριμης” αγοράς. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Strategy Analytics, η αξία των χρηματοοικονομικών συναλλαγών μέσω κινητών τηλεφώνων θα ξεπεράσει τα $200 δις το 2016, για να υπερδιπλασιαστεί στα $571 δις έως τα τέλη του 2022.

Οι αναλυτές της εταιρείας εκτιμούν ότι, την αγορά των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω κινητών θα τροφοδοτήσει σε μεγάλο βαθμό, η ζήτηση για βασικές τραπεζικές υπηρεσίες στις αναδυόμενες αγορές, αλλά και η αυξανόμενη διείσδυση των υπηρεσιών “mobile money” σε περιοχές, όπως η Αφρική.

Ο ρόλος των social media

Καταλύτη για τη συγκεκριμένη αγορά θα αποτελέσει η είσοδος των social media στο χώρο των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω κινητών συσκευών. Η συγκεκριμένη τάση έχει, ήδη, αρχίσει να αναπτύσσεται, επιτρέποντας στους χρήστες να χρησιμοποιούν τις online πλατφόρμες των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και για τραπεζικές εργασίες (καταθέσεις, πληρωμές, κ.λπ.).

Αν και οι αναλυτές της εταιρείας δεν δείχνουν να συμμερίζονται την άποψη ότι τα social media μπορεί να είναι οι τράπεζες του μέλλοντος, θεωρούν ότι το συγκεκριμένο κανάλι, εφόσον όντως αξιοποιηθεί προς αυτήν την κατεύθυνση, μπορεί να απογειώσει το λεγόμενο “mobile money” σε παγκόσμιο επίπεδο.

Εκτός από τα social media, κομβικό ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη της νεόκοπης αγοράς των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω κινητών, αναμένεται να διαδραματίσουν οι περιοχές του πλανήτη με χαμηλή διείσδυση των τραπεζικών υπηρεσιών. Υπό αυτό το σκεπτικό, κάθε άλλο παρά ανεδαφική είναι η εκτίμηση της Strategy Analytics ότι σχεδόν το 75% των χρηστών υπηρεσιών “mobile money” θα προέρχεται από την περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού, της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής. 

Σε κάθε περίπτωση, πάντως, εκτίμηση των αναλυτών είναι ότι τα θέματα της ασφάλειας των συναλλαγών θα παίξουν κομβικό ρόλο στην περαιτέρω ανάπτυξη των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών μέσω κινητού τηλεφώνου, κατεύθυνση προς την οποία εστιάζουν όλες οι εμπλεκόμενες στην αγορά δυνάμεις. 







Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης