Αποτελέσματα live αναζήτησης

Παρουσίαση του αναθεωρημένου Ελληνικού Κώδικα Διαφήμισης - Επικοινωνίας

15 Φεβρουάριου 2007
  • Από την 1η Ιανουαρίου 2007 ισχύει ο νέος αναθεωρημένος Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας, επικαιροποιημένος και με διατάξεις που συνάδουν με τα νέα Μέσα προβολής (τηλεμάρκετινγκ, διαδίκτυο, direct marketing)
Από την 1η Ιανουαρίου 2007 ισχύει ο νέος αναθεωρημένος Ελληνικός Κώδικας Διαφήμισης - Επικοινωνίας, επικαιροποιημένος και με διατάξεις που συνάδουν με τα νέα Μέσα προβολής (τηλεμάρκετινγκ, διαδίκτυο, direct marketing).

Ο νέος κώδικας, που παρουσιάστηκε σε εκδήλωση της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή και του Συμβουλίου Ελέγχου Επικοινωνίας (ΣΕΕ), συντάχθηκε βάσει αντίστοιχων κωδίκων που διέπουν τη διεθνή αγορά και αποτελεί τη μετεξέλιξη του πρώτου αντίστοιχου που ισχύει στη χώρα μας από το 2000 με το νόμο 2863.

Με στόχο την αυτοδέσμευση και τον αυτοέλεγχο, δηλαδή την εξωδικαστική επίλυση των διαφορών και τη διασφάλιση της υψηλής στάθμης στα μέσα ενημέρωσης και τους ευρύτερους τομείς επικοινωνίας, ο Κώδικας, σύμφωνα με τον κ. Δημήτρη Λώλη, πρόεδρο του ΣΕΕ, «αποδεικνύει ότι η αγορά έχει τη δύναμη να προστατέψει τον εαυτό της υπέρ του καταναλωτή».

"Υψηλού επιπέδου εταιρική κοινωνική ευθύνη" χαρακτήρισε το εν λόγω κανονιστικό πλαίσιο ο υφυπουργός Ανάπτυξης κ. Ιωάννης Παπαθανασίου, ενώ στη σημασία του ως «θεσμικού πλαισίου με γνώμονα τη δεοντολογία» επικεντρώθηκε ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης κ. Πάνος Λειβαδάς.

Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ανάπτυξης κ. Ι. Οικονόμου ανέφερε ότι στόχοι του νέου κώδικα είναι η διασφάλιση της αλήθειας και της προστασίας του αισθήματος κοινωνικής ευθύνης. Ο Κώδικας περιλαμβάνει έννοιες και διατάξεις για διαφημίσεις που αφορούν τα παιδιά, καθώς και διατάξεις για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, για την προώθηση των πωλήσεων μέσω τηλεφωνικών και ηλεκτρονικών μέσων και για την προστασία του περιβάλλοντος, καθώς και διατάξεις για διευρυμένη υπευθυνότητα, η οποία αφορά τα πρόσωπα που συντελούν στην εμπορική επικοινωνία.

Αρωγό «στην προώθηση των πωλήσεων, τις χορηγίες και το direct marketing» χαρακτήρισε το νέο Κώδικα ο πρόεδρος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος κ. Γρηγόρης Αντωνιάδης, ενώ στην «ουσιαστική συμβολή της αυτοδέσμευσης» ανεφέρθηκε ο πρόεδρος της Ενωσης Εταιρειών Διαφήμισης-Επικοινωνίας κ. Μανόλης Παπαπολύζος.

Ο αναθεωρημένος Κώδικας αποτελείται από 26 άρθρα (17 παλαιά και εννέα νέα) με έμφαση στην προστασία των παιδιών, των προσωπικών δεδομένων και του περιβάλλοντος, ενώ εισάγει και ειδικό καθεστώς για τις χορηγίες.

Πηγή Κέρδος


Θέλετε να δείτε τα σχόλια; Η προβολή των σχολίων απαιτεί την ενεργοποίηση των cookies, επιλογή η οποία έχει απενεργοποιηθεί απο εσάς.
Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies πατώντας εδώ και να επιτρέψετε την προβολή των σχολίων σε κάθε άρθρο.

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης