Αποτελέσματα live αναζήτησης

O πόλεμος άρχισε για τις τηλεπικοινωνίες

12 Ιανουάριος 2007
  • Ξεκινάει ο επιχειρηματικός πόλεμος του Internet για τη διεκδίκηση περισσότερων από 500 εκατ. ευρώ. Ο ΟΤΕ και οι ανταγωνιστές...του παίρνουν θέσεις μάχης, καθώς μέσα στο 2007 προβλέπεται ότι περίπου ένα εκατομμύριο Ελληνες θα αποκτήσουν μια μόνιμη γραμμή σύνδεσης στο Internet.,.....

Ξεκινάει ο επιχειρηματικός πόλεμος του Internet για τη διεκδίκηση περισσότερων από 500 εκατ. ευρώ. Ο ΟΤΕ και οι ανταγωνιστές...του παίρνουν θέσεις μάχης, καθώς μέσα στο 2007 προβλέπεται ότι περίπου ένα εκατομμύριο Ελληνες θα αποκτήσουν μια μόνιμη γραμμή σύνδεσης στο Internet.

Ταυτόχρονα, «ανοίγει» και το τελευταίο μονοπωλιακό κομμάτι της αγοράς, καθώς ο οργανισμός τηλεπικοινωνιών παύει από φέτος να είναι η μοναδική εταιρεία που μπορεί να προσφέρει τηλεφωνικές συνδέσεις και δημιουργούνται προϋποθέσεις για να μειωθούν οι τιμές.

Στους περίπου ένα εκατομμύριο καταναλωτές που θα αποκτήσουν ευρυζωνική σύνδεση θα προσφερθεί η δυνατότητα να αποδεσμευτούν πλήρως από τον ΟΤΕ. Καθένας από αυτούς τους καταναλωτές υπολογίζεται ότι θα ξοδεύει τουλάχιστον 40-50 ευρώ το μήνα. «Ο μετακινούμενος πληθυσμός θα φέρει τζίρο άνω των 500 εκατ. ευρώ» συνειδητοποιούν οι εταιρείες και προετοιμάζονται να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους.

Η επιχειρηματική μάχη θα εκτυλιχθεί σε τρία μέτωπα:

*Μέτωπο τιμών: Με περίπου 35-40 ευρώ, ο συνδρομητής θα μπορεί να αποκτήσει μόνιμη σύνδεση στο Internet με ταχύτητα τουλάχιστον 4 Mbps (σήμερα οι περισσότεροι χρήστες υπηρεσιών ADSL συνδέονται με ταχύτητα 1024 kbps) αλλά και τη δυνατότητα να κάνει απεριόριστες αστικές και υπεραστικές κλήσεις χωρίς να πληρώνει επιπλέον. Στην τιμή αυτή συμπεριλαμβάνεται και το πάγιο που πληρώνουμε σήμερα στον ΟΤΕ.

Αν κάποιος το θελήσει, θα μπορεί να απευθύνεται σε μια ιδιωτική εταιρεία για να του χορηγεί γραμμή (μπορεί να διατηρήσει τον αριθμό τηλεφώνου του ή να πάρει καινούριο). Οποιος θέλει να έχει μόνο τη σύνδεση στο Διαδίκτυο θα πληρώνει περίπου 20 ευρώ. Σήμερα, με αυτό το ποσό αγοράζεις μια σύνδεση ενός Mbps. Πολύ σύντομα, με τα ίδια χρήματα οι ταχύτητες θα τετραπλασιαστούν.

*Μέτωπο τηλεπικοινωνιακού δικτύου: Για την παροχή ταχύτερου Internet στους πελάτες αλλά και τη διάθεση τηλεφωνικών γραμμών, οι ανταγωνιστές του ΟΤΕ πρέπει να αναπτύξουν ιδιόκτητες υποδομές. Πρέπει να εγκαταστήσουν μηχανήματα μέσα στα τηλεπικοινωνιακά κέντρα του ΟΤΕ και στη συνέχεια να σκάψουν στους κεντρικούς δρόμους για να συνδέσουν τα μηχανήματα με το κεντρικό τους δίκτυο.

Αυτό προϋποθέτει χρόνο και χρήμα. Ηδη τα «αποτυπώματα» σε κεντρικούς δρόμους του Λεκανοπεδίου από αυτή την προσπάθεια είναι εμφανή, καθώς η μία εταιρεία σκάβει μετά την άλλη.

Ιδιόκτητη υποδομή αναπτύσσουν αυτό το διάστημα η FORTHnet, η Hellas On Line της Sistema και της Intracom, η νεοσύστατη On Telecom, η Tellas της ΔΕΗ και της Wind, η Vivodi και άλλοι.

*Μέτωπο λιανικής: Οι ευρυζωνικές υπηρεσίες είναι «καινούριο φρούτο» για τον έλληνα καταναλωτή και οι εταιρείες κρίνουν ότι πρέπει να έρθουν σε απευθείας επαφή με τον πελάτη τους για να τον «εκπαιδεύσουν» αλλά και για να του παρουσιάσουν νέες υπηρεσίες που θα κυκλοφορήσουν σύντομα στην αγορά. Για παράδειγμα, μέσω της σύνδεσής μας στο Internet θα μπορούμε να επιλέγουμε κινηματογραφικές ταινίες τις οποίες θα προβάλλουμε στον υπολογιστή ή την τηλεόραση.

Μέσω του υπολογιστή θα μπορούμε να παρακολουθούμε ακόμη και προγράμματα της τηλεόρασης (IP-TV). Προφανώς, το βάρος δεν θα πέσει στα κανάλια που μεταδίδουν το πρόγραμμά τους δωρεάν αλλά σε «κωδικοποιημένα προγράμματα» που προσελκύουν το ενδιαφέρον (π.χ. αθλητικές μεταδόσεις). Η επιθυμία για απευθείας επαφή με τον πελάτη είναι ο λόγος για τον οποίο ολοένα και περισσότερες εταιρείες ενισχύουν τα δίκτυα καταστημάτων που εξειδικεύονται σε προϊόντα και υπηρεσίες τεχνολογίας.

Η Infoquest του Θ. Φέσσα ξεκίνησε ήδη καινούρια αλυσίδα με την επωνυμία «You». Η Multirama προχωράει στην ίδρυση μεγάλων καταστημάτων με επιφάνεια άνω των 1.000 τ.μ. το καθένα.

Η E-Shop που καθιερώθηκε ως εταιρεία ηλεκτρονικών πωλήσεων αναπτύσσει συνεχώς καταστήματα σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, ενώ η Microland του Θ. Αθανασούλη επεκτείνει το δίκτυό της και εκτός Αθηνών (η εταιρεία έχει επενδύσει σε «ηλεκτρονικά καταστήματα»). Η FORTHnet γίνεται η 5η τηλεπικοινωνιακή εταιρεία (μετά τις Vodafone, ΤΙΜ, Cosmote και ΟΤΕ) που προχωράει στην ίδρυση ιδιόκτητης αλυσίδας καταστημάτων.

Το χάρτη της λιανικής προϊόντων τεχνολογίας αναμένεται να συμπληρώσει ο όμιλος Dixons ο οποίος θα αναπτύξει στην Ελλάδα αλυσίδα καταστημάτων με προϊόντα τεχνολογίας. Οι εταιρείες θα επιδιώξουν να αμφισβητήσουν την πρωτοκαθεδρία των καταστημάτων «Πλαίσιο» που κατέχουν το μεγαλύτερο μερίδιο στην ελληνική αγορά.
 
Πηγή ε-portal.gr



Θέλετε να δείτε τα σχόλια; Η προβολή των σχολίων απαιτεί την ενεργοποίηση των cookies, επιλογή η οποία έχει απενεργοποιηθεί απο εσάς.
Μπορείτε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies πατώντας εδώ και να επιτρέψετε την προβολή των σχολίων σε κάθε άρθρο.

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης