ΠΟΛ.1127/14.7.1992 Εκσυγχρονισμός διαδικασιών έκδοσης πιστοποιητικών
Δημοσιεύθηκε στις : [ 14-07-1992 ]
Κατηγορία: Λοιπά
ΠΟΛ.1127/14.7.1992
Εκσυγχρονισμός διαδικασιών έκδοσης πιστοποιητικών
ΠΟΛ. 1127/14.7.92
Εκσυγχρονισμός διαδικασιών έκδοσης πιστοποιητικών
Θέμα: «Απλούστευση διαδικασιών»
1. Ως γνωστόν, βασική προϋπόθεση για την επιτυχία της αποφασισθείσης
από την Ευρωπαϊκή Κοινότητα πλήρους οικονομικής ενοποιήσεώς της, εντός των αμέσως
προσεχών ετών, είναι η σύγκλισή των, σε διαφορετικό επίπεδο αναπτύξεως ευρισκομένων
οικονομιών των κρατών μελών της και ειδικότερα για τη χώρα μας η με ταχύτερους
ρυθμούς οικονομική αυτής ανάπτυξη με σκοπό την προσέγγιση του επιτυγχανόμενου
από την Κοινότητα μέσου όρου των βασικών μακροοικονομικών μεγεθών (πληθωρισμός
4-5%, δημοσιονομικό έλλειμμα δημόσιου τομέα 3% και συνολικό δημόσιο χρέος 60%
επί ακαθαρίστου εγχώριου προϊόντος).
Άμεση και επιτακτική προβάλλει επομένως η ανάγκη της κατ'
απόλυτη προτεραιότητα προωθήσεως των ως άνω δημοσιονομικών στόχων και της γενικότερης
εξυγιάνσεως της Δημόσιας Οικονομίας μας, η οποία θ’ αποτελέσει και τη βάση της
αναπτύξεως και της εθνικής μας οικονομίας.
Στον τομέα αυτό το υπουργείο Οικονομικών καταβάλλει τα δύο
τελευταία χρόνια πολύ σημαντική προσπάθεια με τη λήψη σειράς μέτρων, τόσο για
τη βελτίωση της υφιστάμενης οργανωτικής υποδομής του, όπως τη μηχανοργάνωση
των Δ.Ο.Υ., την εγκατάσταση σ’ αυτές συσκευών FAX, την πρόσληψη επιστημονικού προσωπικού
με αξιοκρατικά κριτήρια κατόπιν αυστηρού διαγωνισμού και την μετεκπαίδευση του
προσωπικού, όσο και για τη ριζική αναμόρφωση με αναπτυξιακούς προσανατολισμούς
του φορολογικού συστήματος και τον περιορισμό της φοροδιαφυγής.
Σοβαρός όμως ανασχετικός παράγοντας στην προσπάθεια αυτή είναι
η μεγάλη έλλειψη ειδικευμένου φοροτεχνικού προσωπικού, η οποία ανάγκασε την ηγεσία
του υπουργείου Οικονομικών στον περιορισμό των ελεγκτικών διαδικασιών και καθιέρωση
συστήματος συνοπτικών φορολογικών ελέγχων.
Τα προβλήματα από την έλλειψη φοροτεχνικού προσωπικού επιτείνονται
από την καθιέρωση, από άλλα υπουργεία, Ν.Π.Δ.Δ. και Δημ. Οργανισμούς με εγκυκλίους,
υπουργικές αποφάσεις ή νομοθετικά κείμενα, της υποχρεώσεως των πολιτών να προσκομίζουν
στις υπηρεσίες των υπουργείων αυτών κ.λπ.
Οργανισμών πιστοποιητικό της αρμόδιας Δημόσιας Οικονομικής
υπηρεσίας (Δ.Ο.Υ.) με το οποίο θα επιβεβαιώνονται (συνήθως κατόπιν ελέγχου της
Δ.Ο.Υ.) ορισμένα στοιχεία της δραστηριότητός των προκειμένου να τύχουν αδείας
ασκήσεως της δραστηριότητος ή κάποιας άλλης παροχής ήσσονος πολλές φορές σημασίας
(όπως π.χ. για τη σίτιση απόρων σπουδαστών κ.ά.).
Η εργασία αυτή της εκδόσεως σωρείας πιστοποιητικών από τις
Δ.Ο.Υ. είναι επίπονος, χρονοβόρα και απασχολεί επί καθημερινής βάσεως 000 υπαλλήλους
(για τις μεγάλες τουλάχιστον Δ.Ο.Υ.) πέραν του απαιτούμενου πολλές φορές προσωπικού
εξωτερικών ελέγχων για την επιτόπου μετάβαση στην έδρα της επιχειρήσεως και για
τη διασταύρωση των προς επιβεβαίωση οικονομικών στοιχείων από τα τηρούμενα βιβλία
και στοιχεία αυτής.
Η κατάσταση αυτή είναι απαράδεκτη διότι:
α) Εκτρέπει τους φοροτεχνικούς υπαλλήλους των Δ.Ο.Υ. από
την επιτέλεση των κυρίων και πρωταρχικής, κατά τα προεκτεθέντα, σημασίας δημοσιονομικών
καθηκόντων των και την απασχόλησή των για την εξυπηρέτηση ήσσονος σημασίας σκοπιμοτήτων
άλλων υπουργείων και υπηρεσιών, και
β) καθυστερεί από χρονοβόρες διαδικασίες την προώθηση επενδυτικών
δραστηριοτήτων ιδιωτών εξαρτωμένων από τη λήψη σχετικών αδειών από τις υπηρεσίες
διαφόρων υπουργείων και Οργανισμών.
2. Για τη βελτίωση της ως άνω κατάστασης και της απαλλαγής
των Δ.Ο.Υ. και των πολιτών από τη χρονοβόρο αυτή διαδικασία, το υπουργείο Οικονομικών
συμπεριέλαβε διάταξη στην παράγραφο 4 του άρθρου 33 του Ν. 1882/1990 «μέτρα για
την περιστολή της φοροδιαφυγής και άλλες διατάξεις» ΦΕΚ 43 Α/23.3.90 με την οποία
ορίστηκε ότι, «τα πιστοποιητικά που εκδίδονται από τις Δ.Ο.Υ. σχετικά με την
υποβολή δήλωσης φορολογίας εισοδήματος ή το ύψος του εισοδήματος των φορολογουμένων
για διάφορες χρήσεις κατά τις κείμενες διατάξεις, αντικαθίστανται με τα αποστελλόμενα
εκάστοτε από το ΚΕ.Π.Υ.Ο. εκκαθαριστικά σημειώματα επί της φορολογίας αυτής».
Με την ως άνω ρύθμιση δεν καλύπτεται όμως μεγάλος αριθμός
άλλων περιπτώσεων, όπως οι περιπτώσεις που τα αιτούμενα από τα άλλα υπουργεία
προς επιβεβαίωση από τις Δ.Ο.Υ. στοιχεία δεν προκύπτουν από τα εκκαθαριστικά σημειώματα
των φορολογούμενων πολιτών, ως επίσης και οι περιπτώσεις κατά τις οποίες δεν
υφίσταται υποχρέωση υποβολής δηλώσεως εισοδήματος, οπότε δεν εκδίδεται και εκκαθαριστικό
αυτής σημείωμα(περίπτωση απόρων γονέων, σιτιζομένων φοιτητών κ.λπ.).
3. Στα πλαίσια αναληφθείσης πρωτοβουλίας από την υπηρεσία
του υπουργείου Προεδρίας της Κυβερνήσεως για την απλοποίηση των διαδικασιών και
ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, οργανώθηκε πρόσφατα στο υπουργείο αυτό σχετική
σύσκεψη κατά την οποία υιοθετήθηκαν οι ως άνω στην παράγραφο 1 της παρούσας εκτιθέμενες
γενικές επισημάνσεις της υπηρεσίας μας και αποφασίστηκαν επί του θέματος τα’
ακόλουθα:
Με εξαίρεση τα πιστοποιητικά, που καθιερώθηκαν από φορολογικού
περιεχομένου διατάξεις για τον περιορισμό της φοροδιαφυγής και τη διασφάλιση
των πρωταρχικής σημασίας δημοσιονομικών συμφερόντων της Πολιτείας, τα οποία διατηρούνται
και θα εξακολουθούν, ως είναι ευνόητο, να εκδίδονται από τις Δ.Ο.Υ., όλα τα’
άλλα πιστοποιητικά τα οποία έχουν καθιερωθεί με εγκυκλίους, αποφάσεις ή νομοθετικά
κείμενα άλλων υπουργείων, Ν.Π.Δ.Δ., Ο.Τ.Α., Δημοσίων Οργανισμών και υπηρετούν
ήσσονος σημασίας σκοπιμότητες αυτών, καταργούνται και υποκαθίστανται με την κάτωθι
απλουστευμένη διαδικασία.
α) Στις περιπτώσεις που τα προς επιβεβαίωση οικονομικά στοιχεία
προκύπτουν από προσκομιζόμενο, από τον ενδιαφερόμενο για τη λήψη της σχετικής
αδείας ή άλλης οιασδήποτε παροχής πολίτη, εκκαθαριστικό σημείωμα της φορολογικής,
του εισοδήματός του, δηλώσεως, θα προωθούνται οι σχετικές διαδικασίες προς εξυπηρέτησή
του επί τη βάσε ι του εκκαθαριστικού αυτού σημειώματος κατ’ εφαρμογή της διατάξεως
του άρθρου 33 παρ. 4 του Ν. 1882/1990.
β) Σ τις περιπτώσεις που δεν υποβάλλεται δήλωση εισοδήματος
ή τα απαιτούμενα από την αρμόδια υπηρεσία ως άνω στοιχεία δεν προκύπτουν από το
εκκαθαριστικό σημείωμα, η επιβεβαίωση των στοιχείων αυτών δε θα πραγματοποιείται
με τη χρονοβόρα διαδικασία της μετά προηγούμενο έλεγχο εκδόσεως σχετικού
πιστοποιητικού από την αρμοδία Δ.Ο.Υ., αλλά θα γίνεται από τον ίδιο τον ενδιαφερόμενο
πολίτη με προσωπική του ποινική ευθύνη με δήλωσή του, του Ν. 1599/1986.
Η υπεύθυνη αυτή δήλωση, απευθυνόμενη από τον πολίτη προς την
υπηρεσία, που ζητά την επιβεβαίωση των οικονομικών του στοιχείων, θα κατατίθεται
από αυτόν εις διπλούν στην αρμόδια για τη φορολογία του εισοδήματός του Δ.Ο.Υ.
Η μία των ως άνω δηλώσεων θα παραλαμβάνεται από την αρμόδια
Δ.Ο.Υ., θα πρωτοκολλάται απ' αυτήν και θα ταξινομείται στο φάκελο των «προς έλεγχο
στοιχείων» του ενδιαφερόμενου πολίτη, θα παραδίδεται δε μαζί με τα λοιπά φορολογικά
στοιχεία του φακέλου του στον ελεγκτή που θα ενεργήσει εν καιρώ τον τακτικό ή
συνοπτικό φορολογικό έλεγχο προς εξακρίβωση των εν γένει φορολογικών υποχρεώσεων
αυτού. Επί της άλλης ομοίας δηλώσεως θα καταχωρείται από εξουσιοδοτημένο από
τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. όργανο ταυτάριθμη πράξη με την οποία θα βεβαιούται
ότι: «παραλήφθηκε όμοια δήλωση προς έλεγχο» και θα παραδίδεται αυτοστιγμεί στον
ενδιαφερόμενο πολίτη, ο οποίος και θα την προσκομίζει στην αρμόδια, για την άμεση,
βάσει αυτής, ικανοποίηση του αιτήματός του, υπηρεσία.
Σε περίπτωση που κατά το διενεργηθησόμενο εκ των υστέρων
κατά τα προεκτεθέντα φορολογικό έλεγχο από την αρμόδια ΔΟΥ διαπιστωθεί ανακρίβεια
των δηλωθέντων από τον ενδιαφερόμενο πολίτη στοιχείων, θα συντάσσεται από το
αρμόδιο ελεγκτικό όργανο σχετική έκθεση η οποία, αφού θεωρηθεί από τον επόπτη
ελέγχου και τον Προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ., θα διαβιβάζεται πάραυτα στην υπηρεσία
που έκαμε χρήση της ψευδούς δηλώσεως κατά την έκδοση της σχετικής πράξεώς της,
η οποία και θα μεριμνά για την ανάκληση της πράξεως και την ποινική δίωξη του
Ψευδώς δηλώσαντος ενώπιόν της πολίτη, κατ’ εφαρμογήν των διατάξεων του Ν.
1599/1986.
4. Ενόψει των προεκτεθέντων και προς άμεση υλοποίηση αυτών,
παρακαλούνται οι διευθύνσεις οργανώσεως των υπουργείων ή οι αρμόδιες υπηρεσίες
των Ν.Π.Δ.Δ., Ο.ΤΑ και Δημόσιων Οργανισμών να ενημερώσουν το ταχύτερο δυνατόν
και το αργότερο μέχρι 1.10.1992 τις υπηρεσίες τους επί της αποφασισθείσης μεταβολής
ώστε να μην απαιτούν πλέον από τους πολίτες την προσκόμιση πιστοποιητικών των
Δ.ο.Υ. για την προώθηση των αιτημάτων τους, αλλά ν' αρκούνται στην προσκομιζόμενη
υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/1986 επί της οποίας θα έχει καταχωρηθεί σχετική πράξη
της αρμόδιας Δ.Ο.Υ. ότι παραλήφθηκε όμοια δήλωση προς έλεγχο.
Σε περίπτωση που η προσκόμιση πιστοποιητικού της Δ.Ο.Υ. προβλέπεται
από ισχύουσα διάταξη νόμου παρακαλούνται ωσαύτως οι ως άνω υπηρεσίες όπως μεριμνήσουν
για την άμεση προώθηση σχετικής τροποποιητικής διατάξεως για την ανάλογο προσαρμογή
της ισχύουσας νομοθεσίας με την επελθούσα μεταβολή.
5. Οι Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) προς τις οποίες
απευθύνεται η παρούσα εγκύκλιος διαταγή παρακαλούνται ωσαύτως όπως από
1.10.1992 ακολουθούν απόλυτα την ως άνω, στην παράγραφο 3 της διαταγής, λεπτομερώς
περιγραφόμενη απλουστευμένη διαδικασία και παύσουν να εκδίδουν από της ημερομηνίας
αυτής τα μέχρι τούδε εκδιδόμενα σχετικά πιστοποιητικά. Το προσωπικό που εχρησιμοποιείτο
στην έκδοση των καταργουμένων πιστοποιητικών, να διατεθεί στην προώθηση του πρωταρχικής
σημασίας ελεγκτικού, βεβαιωτικού και εισπρακτικού έργου.
Επίσης, παρακαλούνται όπως για την απλούστευση των διαδικασιών
κάμνουν ευρύτερη χρήση των πρόσφατα τοποθετηθεισών συσκευών τηλεομοιοτυπίας (FAX) για την ταχύτερη συγκέντρωση
στοιχείων, από άλλες συναρμόδιες Δ.Ο.Υ., απαραιτήτων για την προώθηση σχετικών
αιτημάτων των πολιτών.
6. Το υπουργείο Προεδρίας, προς το οποίο ωσαύτως κοινοποιείται
το παρόν, παρακαλείται όπως, στα πλαίσια της αρμοδιότητάς του, παρακολουθήσει
την υλοποίηση της ληφθείσης αποφάσεως και ταχύτερης εφαρμογής της, απλουστευθείσης
δι’ αυτής, διαδικασίας.
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618
Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618
Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618
Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».
Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».
Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.
Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)
Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:
► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)
► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)
► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)
► Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:
210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618