Συνημμένα

Δημοσιεύθηκε στις : [ 02-05-2014 ]

Αριθμ. πρωτ.: ΔΙΠΙΔ/Β2. Δ/213/οικ.11097/30.4.2014 Σχετικά με Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημοσίου Τομέα του ν.4250/14 (Α’ 74)

(Σχετικά με Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημοσίου Τομέα του ν.4250/14 (Α’ 74))

Κατηγορία: Λοιπά

Αθήνα, 30 Απριλίου 2014
Αριθμ. Πρωτ.:ΔΙΠΙΔ/Β2. Δ/213/οικ.11097

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ\ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ

Ταχυδρομική Διεύθυνση: Βασ. Σοφίας 15
106 74, Αθήνα
τηλ. (για θέματα προσωπικού) 2131313240, 3253, 3275, 3201
τηλ. (για θέματα οργάνωσης)
2131313121,2131313133

ΘΕΜΑ: Σχετικά με Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημοσίου Τομέα του ν.4250/14 (Α’ 74)

Α. Ενέργειες σχετικά με το προσωπικό των συγχωνευόμενων-καταργούμενων φορέων ν.4250/14 (Α΄74)

Σας γνωρίζουμε ότι στο ΦΕΚ 74 Α΄ δημοσιεύτηκε ο νόμος 4250/2014 «Διοικητικές Απλουστεύσεις- Καταργήσεις, Συγχωνεύσεις Νομικών Προσώπων και Υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα- Τροποποίηση διατάξεων Π.Δ. 318/1992 (Α 161) και λοιπές ρυθμίσεις», στον οποίο μεταξύ άλλων, ρυθμίζονται ζητήματα προσωπικού των συγχωνευόμενων-καταργούμενων φορέων με στόχο την αναδιοργάνωση των κρατικών δομών και την αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη λειτουργία δημοσίων οργανισμών και φορέων, με όσο το δυνατόν μικρότερο δημοσιονομικό κόστος.

Συνοπτικά, η συντελεσθείσα με τον υπόψη νόμο αναδιάρθρωση περιλαμβάνει την κατάργηση-συγχώνευση φορέων που δεν κρίνονται πλέον απαραίτητοι και παράλληλα απομακρύνεται μέρος του προσωπικού τους. Συγκεκριμένα, οι Ι.Δ.Α.Χ. υπάλληλοι των Ν.Π.Ι.Δ. που καταργούνται οδηγούνται σε υποχρεωτική αποχώρηση,  ενώ οι υπάλληλοι των Ν.Π.Δ.Δ. εντάσσονται στο πρόγραμμα της κινητικότητας με πρόβλεψη όμως ρητών εξαιρέσεων.

Συνεπώς, με την επιφύλαξη ειδικότερων ρυθμίσεων, τα βασικά βήματα που θα πρέπει να ακολουθηθούν από τα αρμόδια όργανα (εκκαθαριστές και, όπου δεν προβλέπεται, το εποπτεύον Υπουργείο) είναι τα εξής:

A. ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ/ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

Για τους υπαλλήλους που υπηρετούσαν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου:

i) Εκδίδεται η διαπιστωτική πράξη λύσης της σύμβασης εργασίας, κατ’ εφαρμογή της περ. α’ της παρ.1 του άρθρου 19 του ν.4250/2014, με παράλληλη ανάρτηση στον ιστοτόπο ΔΙΑΥΓΕΙΑ και δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως καθώς και κοινοποίηση στη Γενική Δ/νση Κατάστασης Προσωπικού του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

ii) Εκδίδεται η διαπιστωτική πράξη μη λύσης της σύμβασης εργασίας των υπαλλήλων οι οποίες κατά την ημερομηνία ισχύος του νόμου, βρίσκονταν σε κατάσταση εγκυμοσύνης ή λοχείας, δηλ. δεκαοκτώ μήνες μετά τον τοκετό και μεριμνούν για την έκδοση της πράξης μεταφοράς στον φορέα όπου μεταφέρονται οι αρμοδιότητες.

iii) Αποστέλλεται στη Γενική Διεύθυνση Κατάστασης Προσωπικού, έγγραφο (συνοδευόμενο από ηλεκτρονικό αρχείο excel στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]), στο οποίο θα αποτυπώνονται τα στοιχεία των υπαλλήλων (ΑΦΜ- Επώνυμο- Όνομα), για τους οποίους διαπιστώνεται η λύση της σχέσης εργασίας προκειμένου να διαγραφούν από το Μητρώο Μισθοδοτούμενων Ελληνικού Δημοσίου.

Για τους υπαλλήλους που υπηρετούσαν με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου:

i) Εκδίδεται η διαπιστωτική πράξη θέσης σε διαθεσιμότητα, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της υποπαραγράφου Ζ2 της παρ.Ζ του άρθρου πρώτου του ν.4093/2012, όπως ισχύει

ii) Εκδίδεται η διαπιστωτική πράξη εξαίρεσης από τη διαθεσιμότητα, για τους υπαλλήλους που εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ.2 περ.Δ΄του άρθρου 90 του ν.4172/2013, όπως ισχύει καθώς και για τους υπαλλήλους που εμπίπτουν στις διατάξεις της περ. α’ της παρ.1 του άρθρου 19 του ν.4250/2014 (υπάλληλοι οι οποίες κατά την ημερομηνία ισχύος του νόμου, βρίσκονταν σε κατάσταση εγκυμοσύνης ή λοχείας).

iii) Αποστέλλεται στη Γενική Διεύθυνση Κατάστασης Προσωπικού, έγγραφο (συνοδευόμενο από ηλεκτρονικό αρχείο excel στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]), στο οποίο θα αποτυπώνονται τα στοιχεία των υπαλλήλων (ΑΦΜ- Επώνυμο- Όνομα), για τους οποίους διαπιστώνεται τόσο η θέση σε διαθεσιμότητα όσο και η εξαίρεση από αυτήν.

Β. ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ

i) Εκδίδεται η διαπιστωτική πράξη θέσης σε διαθεσιμότητα, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων της παρ.1β του άρθρου 19 του ν.4250/2014.

ii). Εκδίδεται η διαπιστωτική πράξη εξαίρεσης από τη διαθεσιμότητα, για τους υπαλλήλους που εμπίπτουν στις διατάξεις της παρ.2 περ.Δ΄του άρθρου 90 του ν.4172/2013, όπως ισχύει

iii). Αποστέλλεται στη Γενική Διεύθυνση Κατάστασης Προσωπικού, έγγραφο (συνοδευόμενο από ηλεκτρονικό αρχείο excel στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected]), στο οποίο θα αποτυπώνονται τα στοιχεία των υπαλλήλων (ΑΦΜ- Επώνυμο- Όνομα), για τους οποίους διαπιστώνεται τόσο η θέση σε διαθεσιμότητα όσο και η εξαίρεση από αυτήν.

Στη συνέχεια, ακολουθεί πίνακας με τις βασικές ενέργειες ανά Φορέα:

Βλέπε συνημμένο αρχείο

Σημειώνεται ότι για το προσωπικό των φορέων που καταργούνται, χωρίς μεταφορά των αρμοδιοτήτων τους, ισχύουν οι διατάξεις του άρθρου 19 του ν.4250/2014.

Β.Παρακολούθηση της πορείας υλοποίησης καταργήσεων ή συγχωνεύσεων νομικών προσώπων και υπηρεσιών του Δημόσιου Τομέα κατ΄ εφαρμογή του Ν. 4250/2014

Προκειμένου να καταστεί εφικτή, μέσω κεντρικού συντονισμού, η αποτελεσματική παρακολούθηση της πορείας υλοποίησης των καταργήσεων/συγχωνεύσεων που επήλθαν με τις διατάξεις του Κεφαλαίου Β΄ του Ν. 4250/2014, με στόχο τον εντοπισμό τυχόν καθυστερήσεων (όσον αφορά π.χ. στην ολοκλήρωση της διενεργούμενης εκκαθάρισης και των διαδικασιών που αφορούν στο προσωπικό, στην αξιοποίηση των ιδιόκτητων κτιρίων και την λήξη των μισθώσεων των μη ιδιόκτητων, στην διασφάλιση, μεταφορά και αξιοποίηση του κάθε είδους εξοπλισμού, στην αποτελεσματική άσκηση των μεταφερόμενων αρμοδιοτήτων κ.τ.λ.) και την επιτάχυνση, όπου απαιτείται, των προβλεπόμενων ενεργειών, παρακαλούμε όπως ενημερώσετε άμεσα και μέχρι τις 9 Μαϊου σχετικά την υπηρεσία μας.

Ειδικότερα διευκρινίζεται ότι η σχετική προς την υπηρεσία μας πληροφόρηση, θα περιλαμβάνει, ανά φορέα με τις αναγκαίες, ανάλογα με την περίπτωση (κατάργηση ή συγχώνευση), προσαρμογές, το σύνολο των στοιχείων που παρατίθενται κατωτέρω ως υπόδειγμα.

Η αποστολή των σχετικών στοιχείων θα γίνεται με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στη διεύθυνση [email protected] (Δ/νση Οργανωτικής Ανάπτυξης – Τμήμα Οργάνωσης Κεντρικής Διοίκησης, τηλ: 2131313109 και 2131313121), ενώ επιπλέον, σημειώνεται ότι καθώς η παρακολούθηση της πορείας υλοποίησης των καταργήσεων/συγχωνεύσεων είναι μία συνεχής, δυναμική, διαδικασία κρίνεται επιτακτική η ανάγκη ορισμού αρμοδίων σε κάθε Υπουργείο οι οποίοι έχοντας συντονιστικό ρόλο στη συλλογή των απαραίτητων στοιχείων θα επικοινωνούν με την υπηρεσία μας κάθε φορά που τίθεται θέμα επικαιροποίησης των στοιχείων αυτών.



Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

Συνημμένα



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά των νομοθετικών και διοικητικών κειμένων (Νόμοι,  Διατάγματα, Υπουργικές Αποφάσεις, ΠΟΛ., Διοικητικές Πράξεις και Λύσεις κ.α.), των νομολογιακών κειμένων (Δικαστικές Αποφάσεις κ.α.), των περιλήψεων αυτών και της τήρησής τους σε βάση δεδομένων, των συσχετίσεων μεταξύ τους και των ειδικών εργαλείων αναζήτησης, αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη  από τους νόμους  2121/1993,  2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ.
Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ: Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.


Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Δηλώσεις 2017
Up
Close
Close
Κλείσιμο