Αποτελέσματα live αναζήτησης

Άρθρα Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για δηλώσεις εισοδήματος νομικών προσώπων ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα


Δημοσιεύθηκε στις : [ 28-02-2014 ]
Κατηγορία: Φορολογία Εισοδήματος

Άρθρα
Συχνές ερωτήσεις - απαντήσεις για δηλώσεις εισοδήματος νομικών προσώπων ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα


ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ

1.Είμαι ήδη εγγεγραμμένος χρήστης του TAXISnet. Τι πρέπει να κάνω για να υποβάλω δήλωση φορολογίας εισοδήματος για νομικά πρόσωπα ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα;

Για τους ήδη εγγεγραμμένους χρήστες δεν απαιτείται διαδικασία εγγραφής, αλλά ισχύουν οι κωδικοί πρόσβασης (username και κωδικός) που ήδη χρησιμοποιούνται.

Τα Νομικά Πρόσωπα που έχουν εγγραφεί στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες μετά τις 6/12/2010 ή έχουν πιστοποιηθεί εκ νέου, πρέπει να εξουσιοδοτήσουν ένα φυσικό πρόσωπο ως εκπρόσωπο ή λογιστή ή λογιστικό γραφείο για την υποβολή δήλωσης από την εφαρμογή των εξουσιοδοτήσεων του TAXISnet.

2.Ποιοι υποβάλλουν δήλωση φορολογίας εισοδήματος για νομικά πρόσωπα ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα;

Υπόχρεοι στην υποβολή δήλωσης φορολογίας εισοδήματος είναι τα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα ημεδαπά ή αλλοδαπά νομικά πρόσωπα δημόσιου ή ιδιωτικού δικαίου, στα οποία συμπεριλαμβάνονται και τα κάθε είδους ιδρύματα.

3.Ποια είναι η αποδεκτή διαχειριστική περίοδος για τα νομικά πρόσωπα ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα;

Ο φόρος επιβάλλεται κάθε οικονομικό έτος στο συνολικό καθαρό εισόδημα από κάθε πηγή που αποκτάται κατά το αμέσως προηγούμενο ημερολογιακό έτος. Συνεπώς, ως χρονική περίοδος που αποκτάται το εισόδημα λαμβάνεται η ημερολογιακή περίοδος.

Παράδειγμα: για το οικονομικό έτος 2014 ο φόρος επιβάλλεται για το συνολικό καθαρό εισόδημα από 01/01/2013-31/12/2013, εφόσον η αποδεκτή διαχειριστική περίοδος είναι η ημερολογιακή περίοδος από 01/01 έως 31/12 του προηγούμενου έτους.

4.Πότε πραγματοποιείται η υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος για νομικά πρόσωπα ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα;

Η υποβολή δήλωσης φόρου εισοδήματος πραγματοποιείται πάντα μετά το τέλος της διαχειριστικής περιόδου και συγκεκριμένα:

•μέχρι τις 10/3 του οικείου οικονομικού έτους για τα νομικά πρόσωπα ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα που δεν τηρούν Βιβλία Κ.Β.Σ. ή που τηρούν Βιβλία Β΄ Κατηγορίας Κ.Β.Σ

•μέχρι τις 15/4 του οικείου οικονομικού έτους για όλα τα νομικά πρόσωπα ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα που τηρούν Βιβλία Γ΄ Κατηγορίας Κ.Β.Σ. ή που δηλώνουν εισόδημα από την εκμίσθωση ή δωρεάν παραχώρηση γεωργικής γης.

Ειδικά για το οικονομικό έτος 2014, δυνάμει την με αριθμ. ΠΟΛ.1040/3.2.2014, ορίζεται η προθεσμία υποβολής των δηλώσεων φορολογίας εισοδήματος οικονομικού έτους 2014 για τα υπόχρεα νομικά πρόσωπα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παραγράφου 2 του άρθρου 101 του ν.2238/1994, μέχρι τις 15 Απριλίου 2014, ανεξαρτήτως της κατηγορίας βιβλίων του Κ.Β.Σ. που τηρούν.
 
5.Μπορώ να υποβάλω εκπρόθεσμη δήλωση φορολογίας εισοδήματος για νομικά πρόσωπα ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα μέσω TAXISnet;

Οι αρχικές εκπρόθεσμες χρεωστικές δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος Ν.Π. μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, για τα οικ. έτη από 2011 και μετά, υποβάλλονται ηλεκτρονικά μέσω Taxisnet, ενώ οι αρχικές εκπρόθεσμες μηδενικές ή πιστωτικές δηλώσεις  των ανωτέρω Ν.Π. υποβάλλονται χειρόγραφα στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. φορολογίας.

6.Μπορώ να υποβάλω Τροποποιητική δήλωση φορολογίας εισοδήματος για νομικά πρόσωπα ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα μέσω TAXISnet;

Όχι. Οι Τροποποιητικές Δηλώσεις υποβάλονται αποκλειστικά στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. φορολογίας εισοδήματος.

7.Αν οριστικοποιήσω μια δήλωση στο TAXISnet και διαπιστώσω κάποιο λάθος, έχω δυνατότητα διόρθωσης μέσω TAXISnet;

Όχι, μετά την οριστική υποβολή της δήλωσης στο TAXISnet δεν μπορεί να γίνει διόρθωση. Θα πρέπει να απευθυνθείτε στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. φορολογίας εισοδήματος και να υποβάλλετε τροποποιητική – διορθωτική δήλωση.

8.Πότε μια οριστικοποιημένη δήλωση φορολογίας εισοδήματος για νομικά πρόσωπα ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα με χρεωστικό υπόλοιπο θεωρείται και παραληφθείσα;

Μια δήλωση φορολογίας εισοδήματος για νομικά πρόσωπα ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα θεωρείται παραληφθείσα, μετά την οριστική υποβολή της από τις υπηρεσίες του TAXISnet, δεδομένου ότι δυνάμει των διατάξεων του Ν. 4174/2013 αποσυνδέεται η πληρωμή του φόρου από την παραλαβή της δήλωσης και τη βεβαίωση του φόρου.

9.Πώς καταβάλλεται ο φόρος για τα νομικά πρόσωπα ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα;

Είτε  εφάπαξ με έκπτωση 1,5% σε όποια Τράπεζα επιλέξετε με την Ταυτότητα Πληρωμής.

Είτε σε 8 ισόποσες μηνιαίες δόσεις. 

Η επιλογή του τρόπου πληρωμής, εφάπαξ ή με δόσεις, γίνεται μετά την οριστική υποβολή της δήλωσης και την έκδοση της ταυτότητας οφειλής, με την πληρωμή στην Τράπεζα επιλογής σας. Όλες οι δόσεις καταβάλλονται στην Τράπεζα επιλογής σας, η
πρώτη δόση μέχρι την νόμιμη προθεσμία υποβολής της δήλωσης και οι επόμενες επτά (7) μέχρι την τελευταία εργάσιμη για τις δημόσιες υπηρεσίες ημέρα των επτά (7) επόμενων μηνών, από τη λήξη της ημερομηνίας υποβολής της δήλωσης
 
10.Τι συμβαίνει όταν παρέλθει η καταληκτική ημερομηνία πληρωμής (βάσει της Ταυτότητας Πληρωμής) χωρίς να έχει καταβληθεί ο φόρος στην Τράπεζα;

Με την οριστική υποβολή της δήλωσης, αυτή θεωρείται παραληφθείσα και ο φόρος βεβαιώνεται στις προβλεπόμενες από το ν. 2238/1994 δόσεις. Αν παρέλθει η ημερομηνία καταβολής οποιασδήποτε δόσης έχουν εφαρμογή οι διατάξεις των άρθρων 53 και 57 του Ν. 4174/2013 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το Ν. 4223/2013.

11.Πότε συνυποβάλεται το έντυπο Ε2;

Το έντυπο Ε2 συνυποβάλλεται υποχρεωτικά, εφόσον έχουν συμπληρωθεί ποσά στους κωδικούς 200, 800 και 801 του Πίνακα A' της δήλωσης Φ01-012.

Επίσης, το Έντυπο Ε2 συνυποβάλλεται και για τεκμαρτά εισοδήματα από ιδιόχρηση ακινήτων, τα οποία δεν μεταφέρονται σε κανένα πεδίο του Πίνακα Α'.

Από το οικονομικό έτος 2013 και επόμενα είναι υποχρεωτική η αναγραφή του αριθμού της παροχής ρεύματος (ΔΕΗ) του ακινήτου ανεξάρτητα εάν έχει διακοπεί η ηλεκτροδότηση ή είναι κενό. Ο αριθμός αυτός είναι τα 9 πρώτα ψηφία που αναγράφονται στο λογαριασμό ρεύματος στο πεδίο «Αριθμός Παροχής» και τα οποία πρέπει να καταχωρούνται χωρίς κενό μεταξύ τους.
 
12.Πότε συνυποβάλεται το έντυπο Ε3;

 Όσοι δηλώνουν εισοδήματα από εμπορικές επιχειρήσεις (Πίνακας Ε) ή και εισοδήματα από γεωργικές επιχειρήσεις ή εκμεταλλεύσεις (Πίνακας Δ) είναι υπόχρεοι να συνυποβάλουν Έντυπο Ε3.

13.Ποιοι έχουν υποχρέωση να συνυποβάλουν Ισολογισμό;

Υποχρέωση σύνταξης Ισολογισμού έχουν όσοι τηρούν υποχρεωτικά ή προαιρετικά διπλογραφικά βιβλία Κ.Β.Σ. . Η υποβολή του ισολογισμού είναι προαιρετική.

14.Μπορώ να υποβάλω δήλωση φορολογίας εισοδήματος ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα με Ζημιά από Εμπορικές ή Γεωργικές Επιχειρήσεις;

 Η δήλωση με Ζημιά από Εμπορικές Επιχειρήσεις (Πίνακας Ε), αλλά και από Γεωργικές Επιχειρήσεις ή Εκμεταλλεύσεις (Πίνακας Δ) υποβάλλεται μόνο στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. και συμψηφίζεται με το θετικό στοιχείο εισοδήματος που αποκτάται από άλλη πηγή, με βάση τις διατάξεις της παραγρ. 2 του άρθρου 4 του ν. 2238/1994.

15.Είμαι Νομικό Πρόσωπο που έχω τη διαχείριση κληροδοτημάτων. Μπορώ να υποβάλω ηλεκτρονικά δήλωση φορολογίας εισοδήματος για νομικά πρόσωπα μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα;

Ναι. Μπορώ να υποβάλω τη δήλωση ηλεκτρονικά, αρκεί να έχω μόνο ένα (1) κληροδότημα. Τα Ν.Π. που έχουν τη διαχείριση κληροδοτημάτων (κεφαλαίων αυτοτελούς διαχείρισης) θα υποβάλουν διαφορετικό Ε2 για κάθε κληροδότημα. Επομένως όσα Ν.Π. μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα έχουν περισσότερα του ενός κληροδοτήματα θα πρέπει να υποβάλουν τη δήλωση στην αρμόδια Δ.Ο.Υ.

16. Γιατί δεν μπορώ να υποβάλω δήλωση φορολογίας εισοδήματος νομικού προσώπου ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα;

Το πρόγραμμα ελέγχει αν η κατηγορία και η νομική μορφή (στοιχεία από ΜΗΤΡΩΟ TAXIS) του νομικού προσώπου  που επιλέγει να υποβάλει δήλωση ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα (Έντυπο Φ01-012) ανήκει όντως στην κατηγορία των ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγρ.2 του άρθρου 101 του ν.2238/1994.

Στην περίπτωση που δεν σας επιτρέπει το πρόγραμμα να προχωρήσετε σε υποβολή δήλωσης και εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις των νομικών προσώπων ΜΗ κερδοσκοπικού χαρακτήρα, τότε θα πρέπει να απευθυνθείτε στο ΜΗΤΡΩΟ της αρμόδιας Δ.Ο.Υ., ώστε να διορθώσετε την εικόνα του Νομικού Προσώπου 
 
17.Έχω συμπληρώσει τον Ισολογισμό και δεν μου δίνεται η δυνατότητα προσωρινής αποθήκευσης. Πώς θα κάνω προσωρινή αποθήκευση;

Για το συνυποβαλλόμενο έντυπο του Ισολογισμού, η επιλογή της "προσωρινής αποθήκευσης" πραγματοποιείται από οποιαδήποτε σελίδα του βασικού εντύπου.

18.Πώς μπορώ να εκτυπώσω τα συνυποβαλλόμενα έντυπα Ε2, Ε3, Ισολογισμό;

Προσωρινά, δυνατότητα εκτύπωσης των συνυποβαλλόμενων εντύπων, Ε2 και Ε3, υπάρχει μόνο από την εφαρμογή για την υποβολή δήλωσης φορολογίας εισοδήματος Ε1 ( υπηρεσίες προς πολίτες ).

Όσον αφορά στον Ισολογισμό δεν θα δοθεί δυνατότητα εκτύπωσης.
 
19.Η ερώτησή μου δεν υπάρχει στις Συχνές-Ερωτήσεις.Τι να κάνω;

Αν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσα από την επιλογή ο λογαριασμός μου/My TAXISnet.
Αν δεν είστε εγγεγραμμένος χρήστης μπορείτε να υποβάλετε το ερώτημα σας μέσω της φόρμας υποβολής αιτήματος https://www1.gsis.gr/inquiry/newInquiry.htm

Εναλλακτικοί τρόποι επικοινωνίας:

Για θέματα τεχνικής υποστήριξης των εφαρμογών του νέου TAXISnet παρακαλούμε να απευθύνεστε αποκλειστικά και μόνο στο τηλεφωνικό κέντρο 15515 (με αστική χρέωση). Παρακαλούμε ακόμα να λάβετε υπόψη σας ότι η ΓΓΠΣ δεν είναι αρμόδια να σας απαντήσει σε φορολογικά θέματα. Σε τέτοιες περιπτώσεις σας συνιστούμε να απευθυνθείτε στην κεντρική υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών στο τηλέφωνο 210 3375000 ή στις ΔΟΥ.


Ταχ. Δ/νση ΓΓΠΣ : Χανδρή 1 και Θεσσαλονίκης, Τ.Κ. 18346, Αθήνα.


 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης