Αποτελέσματα live αναζήτησης

Αριθ. πρωτ.: οικ.28115/12.7.2012 Αριθ. πρωτ.: οικ.28115/12.7.2012


Δημοσιεύθηκε στις : [ 13-07-2012 ]
Κατηγορία: Εργατικά - Απασχόληση

Αριθ. πρωτ.: οικ.28115/12.7.2012
Αποστολή αιτημάτων των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και των ΝΠΙΔ αυτών για την κάλυψη εποχικών και πρόσκαιρων αναγκών, στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και έναντι αντιτίμου από τους ωφελούμενους, και λοιπών αναγκών


Αθήνα, 12 Ιουλίου 2012
Αριθ. Πρωτ.: οικ. 28115

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ 
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝ. Δ/ΝΣΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΟΤΑ 
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΟΤΑ 

Ταχ.Δ/νση : Σταδίου 27
Τ.Κ. : 10183 Αθήνα
Τηλέφωνo : 213-1364000
FAX : 213-1364383, -389

ΘΕΜΑ: Αποστολή αιτημάτων των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και των ΝΠΙΔ αυτών για την κάλυψη εποχικών και πρόσκαιρων αναγκών, στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων και έναντι αντιτίμου από τους ωφελούμενους, και λοιπών αναγκών

Όπως γνωρίζετε, στο ΦΕΚ 85/Α΄ δημοσιεύθηκε ο ν.4071/2012 «Ρυθμίσεις για την Τοπική Ανάπτυξη, την Αυτοδιοίκηση και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση – Ενσωμάτωση Οδηγίας 2009/50/ΕΚ». Από τις οικείες ρυθμίσεις του νόμου αυτού, σε συνδυασμό με τις όμοιες του ν.4057/2012 «Πειθαρχικό δίκαιο Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου» (54/Α΄), προκύπτει το νέο θεσμικό πλαίσιο που καθορίζει τις περιπτώσεις προσλήψεων που υποβάλλονται για έγκριση στην Επιτροπή της ΠΥΣ 33/2006, όπως ισχύει, ή τα λοιπά προβλεπόμενα όργανα.

Ειδικότερα, από τις διατάξεις της παρ.20α του Ένατου άρθρου του ν.4057/2012 προβλέφθηκε ότι για την κίνηση διαδικασιών πρόσληψης ή διορισμού μόνιμου προσωπικού, προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, καθώς και προσωπικού με θητεία, με σύμβαση ορισμένου χρόνου ή μίσθωσης έργου ή οποιασδήποτε άλλης μορφής στους φορείς της παρ.1 του άρθρου 14 του ν.2190/1994 όπως ισχύει (όπου εντάσσονται και οι ΟΤΑ και οι επιχειρήσεις αυτών) απαιτείται έγκριση της ΠΥΣ 33/2006 όπως ισχύει.

Ωστόσο, με τις διατάξεις του άρθρου 12 του νεώτερου ν.4071/2012, συγκεκριμένες κατηγορίες προσωπικού που προσλαμβάνονται στους ΟΤΑ και στα ΝΠΙΔ της τοπικής αυτοδιοίκησης είτε εξαιρέθηκαν από την υποχρέωση χορήγησης έγκρισης από οποιοδήποτε όργανο (έκτακτο προσωπικό για την εκτέλεση έργων με αυτεπιστασία, εργατοτεχνικό προσωπικό έως πέντε ημερομισθίων μηνιαίως, υδρονομείς άρδευσης, καθώς και προσωπικό με συμβάσεις δίμηνης το πολύ διάρκειας, για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών ή εποχικών ή πρόσκαιρων αναγκών) είτε υπήχθησαν σε διακριτή διαδικασία έγκρισης (προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου για την κάλυψη αναγκών ανταποδοτικού χαρακτήρα, καθώς και προσωπικό ορισμένου χρόνου ή συμβασιούχοι έργου των οποίων η αμοιβή προέρχεται αποκλειστικά από αντίτιμο που εισπράττει ο εργοδότης φορέας από τους ωφελούμενους για την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας). Για τις ρυθμίσεις του άρθρου 12 ν.4071/2012 σας ενημερώσαμε αναλυτικά με την αριθμ. 37/28-5-2012 εγκύκλιό μας.

Επιπλέον, σύμφωνα με σχετικό έγγραφο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, δεν απαιτείται ούτε μετά την ισχύ του ν.4057/2012 έγκριση για το προσωπικό ειδικών θέσεων των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού (ειδικοί σύμβουλοι, ειδικοί συνεργάτες, επιστημονικοί συνεργάτες κ.λπ.), καθώς εξομοιώνεται από άποψη συνεπειών με τους μετακλητούς υπαλλήλους.

Συνεπώς, υπό αυτά τα δεδομένα, οι περιπτώσεις πρόσληψης προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου ή σύναψης συμβάσεων έργου για τις οποίες απαιτείται αποστολή αιτήματος από τους φορείς της αυτοδιοίκησης, προκειμένου να λάβουν έγκριση από τα αρμόδια όργανα, είναι οι εξής:

1. Προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου με συμβάσεις μέγιστης διάρκειας οκτώ ή (προκειμένου για παιδικούς σταθμούς) έντεκα μηνών για την κάλυψη παροδικών αναγκών. Εδώ εντάσσονται και οι συμβάσεις στο πλαίσιο της υλοποίησης κοινοτικών ή λοιπών συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων

2. Συμβάσεις μίσθωσης έργου, και

3. Προσωπικό ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και συμβασιούχοι μίσθωσης έργου αμειβόμενοι αποκλειστικά από έσοδα προερχόμενα από αντίτιμα που εισπράττει ο φορέας για την παροχή της συγκεκριμένης υπηρεσίας στους ωφελούμενους (π.χ. δημοτικά ωδεία).

Όσον αφορά τους φορείς που υπάγονται στην ανωτέρω διαδικασία έγκρισης, αυτοί είναι:

· Οι ΟΤΑ α΄ βαθμού (δήμοι, ΝΠΔΔ αυτών, δημοτικά ιδρύματα, Σύνδεσμοι ΟΤΑ)

· Οι ΟΤΑ β΄ βαθμού (Περιφέρειες, ΝΠΔΔ αυτών)

· Τα Περιφερειακά Ταμεία Ανάπτυξης, τα οποία αποτελούν ΝΠΙΔ του β΄ βαθμού αυτοδιοίκησης, έπειτα από την ισχύ των άρθρων 190 και επόμενα του Προγράμματος «Καλλικράτης» (ν.3852/2010 όπως ισχύει)

· Η ΚΕΔΕ και οι ΠΕΔ

· Η ΕΝΠΕ

· Οι πάσης φύσεως επιχειρήσεις, εταιρείες κ.λπ. των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού, των οποίων οι συμβάσεις εγκρίνονται πλέον από την Επιτροπή της ΠΥΣ 33/2006 όπως ισχύει (άρθρο ένατο παρ.20α του ν.4057/2012).

Έτσι, για την πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου, εφόσον απαιτείται χορήγηση έγκρισης, είτε από την Επιτροπή της ΠΥΣ 33/2006 όπως ισχύει, είτε υπό τη μορφή έκδοσης Κοινής Απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών (πλην των ανταποδοτικών, για τα οποία ήδη προωθήθηκε η διαδικασία), οι εν λόγω φορείς πρέπει να αποστείλουν τα αιτήματά τους διά των υπηρεσιών σας (Αποκεντρωμένες Διοικήσεις), στο Υπουργείο Εσωτερικών, προκειμένου να προωθηθούν για έγκριση, σύμφωνα με την εξής διαδικασία:

1. Προσωπικό με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου:

Τα αιτήματα των φορέων πρέπει να περιέλθουν στην υπηρεσία μας το αργότερο έως 20-7-2012, συνοδευόμενα από:

α) απόφαση δημοτικού, περιφερειακού ή διοικητικού συμβουλίου (ανάλογα αν πρόκειται για δήμο, Περιφέρεια, νομικό πρόσωπο δημοσίου δικαίου, σύνδεσμο κ.λ.π.), με την οποία θα περιγράφεται λεπτομερώς ο λόγος για τον οποίο απαιτείται η πρόσληψη τέτοιου είδους προσωπικού, κατά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητα,

β) αντίγραφο του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας, εφόσον πρόκειται για ΟΤΑ α΄ βαθμού, στον οποίο θα πρέπει να έχουν προβλεφθεί οι θέσεις του αιτούμενου προσωπικού, σύμφωνα με την παράγραφο 1 του άρθρου 205 του ΚΚΔΚΥ (ν.3584/2007).

Εάν δεν έχει δημοσιευθεί ο νέος ΟΕΥ, θα ληφθούν υπόψη οι παλαιοί, όπως ενδεχομένως έχουν τροποποιηθεί επ’ αφορμή των διατάξεων του ν.4024/2011,

γ) βεβαίωση της οικονομικής υπηρεσίας των παραπάνω φορέων ότι έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό τους οι σχετικές πιστώσεις για το τρέχον έτος,

δ) το Παράρτημα Β της παρούσης, συμπληρωμένο. Η ορθή και επιμελής συμπλήρωση του παραρτήματος κρίνεται επιβεβλημένη, αφού από αυτή προκύπτει, εάν πρόκειται για εποχιακές ή άλλες περιοδικές ή πρόσκαιρες ανάγκες ή τις ανάγκες σε προσωπικό για προγράμματα ή έργα που χρηματοδοτούνται ή επιδοτούνται από διεθνείς οργανισμούς.

ε) προκειμένου για επιχειρήσεις ΟΤΑ, αναλυτικό πίνακα με τις εγκρίσεις για την πρόσληψη προσωπικού ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που έλαβαν από την υπηρεσία σας κατά το προηγούμενο έτος, προκειμένου να τηρηθεί η δέσμευση του άρθρου 11 ν.3833/2010 όπως ισχύει περί περιορισμού του αριθμού των εγκρίσεων σε ποσοστό 10 % κατ’ έτος, σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα.

στ) Σε περίπτωση που τα αιτήματα των φορέων θα καλύψουν εποχικές ανάγκες, σύμφωνα με την παρ.8 του άρθρου 9 του ν.3812/2009 είναι απαραίτητο οι φορείς να αποστέλλουν αίτημα παροχής γνωμοδότησης για πλήρωση θέσεων εποχικών αναγκών προκειμένου να εκδοθεί η προβλεπόμενη απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Εσωτερικών, ύστερα από γνώμη του ΑΣΕΠ. Το σχετικό υπόδειγμα διατίθεται στην ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ (www.asep.gr), στη διαδρομή: Συμβάσεις/ορισμένου χρόνου (ΣΟΧ)-Εποχικό/Υποδείγματα ανακοινώσεων/Αίτημα χορήγησης γνωμοδότησης εποχικού προσωπικού, και θα πρέπει να αποστέλλεται στο Υπουργείο μας και ηλεκτρονικά, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: [email protected].

Εν συνεχεία, αφού διαπιστώσετε, έπειτα από έλεγχο όλων των δικαιολογητικών, ότι πρόκειται πράγματι για ανάγκες που μπορούν να καλυφθούν μόνο με την πρόσληψη τέτοιου προσωπικού, προβαίνετε στη σύνταξη εισηγητικής έκθεσης, στην οποία αιτιολογείται, πλήρως και με σαφήνεια, η αναγκαιότητα της έγκρισης. Εάν διαπιστώσετε ότι δεν συντρέχουν οι προϋποθέσεις για τη σύναψη τέτοιων συμβάσεων, δεν προωθείτε τα σχετικά αιτήματα.

Τα υπό προώθηση αιτήματα, συνοδευόμενα από τα προπαρατεθέντα στοιχεία, καθώς και την εισηγητική έκθεση του Γενικού Γραμματέα Αποκεντρωμένης Διοίκησης, διαβιβάζονται συγκεντρωτικά για όλους τους φορείς, και όχι μεμονωμένα, στη Διεύθυνση Οργάνωσης και Λειτουργίας ΟΤΑ του Υπουργείου Εσωτερικών.

2. Συμβάσεις μίσθωσης έργου

Μία σημαντική μεταβολή που έχει επέλθει ως προς την αντιμετώπιση των αιτημάτων για τη σύναψη των συμβάσεων μίσθωσης έργου από τους ΟΤΑ και τα ΝΠΙΔ αυτών είναι η λήξη της ισχύος των μεταβατικών διατάξεων του ν.3812/2009, με τις οποίες δινόταν, υπό προϋποθέσεις, η δυνατότητα σύναψης συμβάσεων έργου ειδικοτήτων αντίστοιχων με προβλεπόμενες στους Οργανισμούς Εσωτερικής Υπηρεσίας ή τους Κανονισμούς Προσωπικού κ.λπ. των φορέων.

Ειδικότερα, στις διατάξεις του άρθρου 40 παρ.4 και 5 του ν.4024/2011 ορίζεται ότι δεν επιτρέπεται πλέον η σύναψη σύμβασης μίσθωσης έργου: α) για την κάλυψη διοικητικών αναγκών ή γραμματειακής υποστήριξης του φορέα, και β) εφόσον από τις διατάξεις του οικείου οργανισμού ή κανονισμού ή οργανισμού εσωτερικής υπηρεσίας των φορέων προβλέπονται οργανικές θέσεις (κενές ή καλυμμένες) ειδικότητας αντίστοιχης με αυτές για τις οποίες προτείνεται η κατάρτιση σύμβασης έργου με φυσικά πρόσωπα.

Τα αιτήματα των φορέων για τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου πρέπει να αποσταλούν έως τις 20-7-2012 στην υπηρεσία σας, συνοδευόμενα από:

α) απόφαση δημοτικού, περιφερειακού ή διοικητικού συμβουλίου, με την οποία θα περιγράφεται λεπτομερώς ο λόγος για τον οποίο απαιτείται η ανάθεση τέτοιου έργου,

β) βεβαίωση της οικείας οικονομικής υπηρεσίας ότι έχουν εγγραφεί στον προϋπολογισμό των οικείων φορέων οι σχετικές πιστώσεις για το τρέχον έτος,

γ) το Παράρτημα Γ της παρούσης, συμπληρωμένο

δ) αντίγραφο του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας ή Κανονισμού Προσωπικού του φορέα, ώστε να διαπιστωθεί, εάν προβλέπονται θέσεις αντίστοιχης ειδικότητας με τις αιτούμενες. Εάν δεν έχει δημοσιευθεί ο νέος ΟΕΥ, θα ληφθούν υπόψη οι παλαιοί, όπως ενδεχομένως έχουν τροποποιηθεί επ’ αφορμή των διατάξεων του ν.4024/2011. Εφόσον προβλέπονται τέτοιες θέσεις, τα αιτήματα δεν θα προωθούνται,

ε) προκειμένου για επιχειρήσεις ΟΤΑ, αναλυτικό πίνακα με τις εγκρίσεις για τη σύναψη συμβάσεων μίσθωσης έργου που έλαβαν από την υπηρεσία σας κατά το προηγούμενο έτος, ώστε να διασφαλισθεί ότι θα τηρηθεί η δέσμευση του άρθρου 11 του ν.3833/2010, όπως ισχύει, για τον περιορισμό του αριθμού των εγκρίσεων σε ποσοστό 10 % κατ’ έτος, σύμφωνα με το συνημμένο υπόδειγμα.

Αφού διαπιστώσετε, έπειτα από τον έλεγχο όλων των δικαιολογητικών, ότι πρόκειται για γνήσιες συμβάσεις έργου που δεν υποκρύπτουν σχέση εξαρτημένης εργασίας και δεν καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες, προβαίνετε στη σύνταξη εισηγητικής έκθεσης, στην οποία αιτιολογείται, πλήρως και με σαφήνεια, η αναγκαιότητα χορήγησης της σχετικής έγκρισης.

Τα υπό προώθηση αιτήματα, συνοδευόμενα από τα προπαρατεθέντα στοιχεία, καθώς και την εισηγητική σας έκθεση, διαβιβάζονται από τις υπηρεσίες σας συγκεντρωτικά για όλους τους φορείς, και όχι μεμονωμένα, έως τις 20-7-2012 στο ΑΣΕΠ, για την εφαρμογή των διατάξεων του ν.3812/2009 όπως ισχύει.

Όπως προαναφέρθηκε με αφορμή τα αιτήματα των επιχειρήσεων, βάσει των διατάξεων του άρθρου 11 ν.3833/2010 όπως ισχύει, οι εγκρίσεις για την πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου και για τη σύναψη συμβάσεων έργου στους φορείς αρμοδιότητάς μας θα είναι μειωμένες τουλάχιστον κατά 10 % για το 2012 σε σχέση με το 2011. Από τον περιορισμό αυτό εξαιρείται το προσωπικό ανταποδοτικού χαρακτήρα, το προσωπικό και οι συμβασιούχοι έργου που αμείβονται αποκλειστικά από έσοδα υπό τη μορφή αντιτίμου, όπως επίσης και οι, πάσης φύσεως, συμβασιούχοι που απασχολούνται στο πλαίσιο συγχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων, κατά το σκέλος που δεν επιβαρύνεται ο Κρατικός Προϋπολογισμός ή οι Κεντρικοί Αυτοτελείς Πόροι, καθώς σκοπός της διάταξης αυτής είναι η μείωση της δημοσιονομικής επιβάρυνσης. Οι εισηγήσεις των Γενικών Γραμματέων των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων επί των αιτημάτων των φορέων πρέπει να συνταχθούν λαμβάνοντας υπόψη την παράμετρο αυτή, περικόπτοντας τον αριθμό των ατόμων τουλάχιστον κατά 10 %, σύμφωνα με τα προεκτεθέντα.

Για τα ανωτέρω να ενημερώσετε άμεσα τους φορείς αρμοδιότητάς σας, εφιστώντας τους την προσοχή, ώστε να περιορίσουν τα αιτήματά τους στα απολύτως απαραίτητα, δεδομένης της δυσμενούς κατάστασης στην οποία βρίσκεται η χώρα.

Το Υπουργείο παραμένει στη διάθεσή σας για κάθε περαιτέρω διευκρίνιση και πληροφορία.





Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗΣ

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης