Αποτελέσματα live αναζήτησης

Κ.Υ.Α. Αριθμ. πρωτ.: 6251/245/31.3.2010 Κ.Υ.Α. Αριθμ. πρωτ.: 6251/245/31.3.2010


Σχόλια: Όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με τις Κ.Υ.Α. 21445/856/27-10-20101195/71/21-01-2011 και 4990/171/10.4.2012.


Δημοσιεύθηκε στις : [ 09-04-2010 ]
Κατηγορία: Επενδύσεις - Αναπτυξιακά κίνητρα

Κ.Υ.Α. Αριθμ. πρωτ.: 6251/245/31.3.2010
Ειδικό τετραετές πρόγραμμα προώθησης της απασχόλησης με επιχορήγηση των ασφαλιστικών εισφορών για την πρόσληψη 40.000 ανέργων.


Αθήνα, 31 Μαρτίου 2010
Αριθμ. Πρωτ: 6251/245

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Ι

Ταχ.Δ/νση: Πειραιώς 40
Τ.Κ.: 101-82
Τηλ: 2105295184
Fax: 210-5242942
Πληροφορίες: Αικ.Σωτηρίου
E-Mail: [email protected]

ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ  ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

ΘΕΜΑ: Ειδικό τετραετές πρόγραμμα προώθησης της απασχόλησης με επιχορήγηση των ασφαλιστικών εισφορών για την πρόσληψη 40.000 ανέργων.

Έχοντας υπόψιν:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του κώδικα, ο οποίος κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ.63/2005 «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» (ΦΕΚ 98 Α).

2. Τις διατάξεις του Π.Δ 368/1989 «Οργανισμός του Υπουργείου Εργασίας» (ΦΕΚ 163 Α).

3. Τις διατάξεις του Ν.2956/2001 «Αναδιάρθρωση του Ο.Α.Ε.Δ και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 258 Α).

4. Τις διατάξεις του άρθρου 29 του Ν.1262/1982 (ΦΕΚ 70 Α) «Για την παροχή κινήτρων ενίσχυσης της οικονομικής και περιφερειακής ανάπτυξης της χώρας και τροποποίησης συναφών διατάξεων» όπως έχει τροποποιηθεί με τα άρθρα 6 και 7 του Ν.1836/1989 (ΦΕΚ 79 Α) και το άρθρο 6 του Ν.2434/1996 (ΦΕΚ 188 Α).

5. Τις διατάξεις του άρθρου 18 του Ν.3833/2010 «Προστασία της Εθνικής Οικονομίας - επείγοντα μέτρα για την αντιμετώπιση της δημοσιονομικής κρίσης» (ΦΕΚ 40/Α/15-03-2010).

6. Τις διατάξεις του άρθρου 22 παρ.3 του Ν.2362/1995 «Περί Δημόσιου Λογιστικού, ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 247 Α).

7. Τις διατάξεις του Π.Δ 185/2009 (213 Α) «Ανασύσταση του Υπουργείου Οικονομικών, συγχώνευση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με τα Υπουργεία Ανάπτυξης και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και μετονομασία του σε «Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας», μετατροπή του Υπουργείου Μακεδονίας - Θράκης σε Γενική Γραμματεία Μακεδονίας - Θράκης και υπαγωγή στο Υπουργείο Εσωτερικών της Γενικής Γραμματείας Μακεδονίας - Θράκης και της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής»

8. Την αριθμ.2876/07.10.2009 (2234 Β) απόφαση του Πρωθυπουργού «Αλλαγή τίτλου Υπουργείων».

9. Την αριθμ.2672/2009 απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών «Καθορισμός αρμοδιοτήτων του Υφυπουργού Οικονομικών» (2408 Β)

10. Την αριθμ.1247/16.03.2010 απόφαση του Δ.Σ του ΟΑΕΔ που διαβιβάσθηκε στην υπηρεσία μας με το αριθμ.Β113263/ 23.03.2010 έγγραφο.

11. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας Κοινής Υπουργικής Απόφασης προκαλείται σε βάρος του προϋπολογισμού του ΟΑΕΔ - ΚΑΕ 2493, δαπάνη ύψους 501.424.000 ευρώ η οποία θα βαρύνει τον αλληλόχρεο λογαριασμό ΙΚΑ - ΟΑΕΔ. Για το τρέχον οικονομικό έτος, η εν λόγω δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των 91.168.000 ευρώ. Επίσης, προκαλείται δαπάνη από τη διενέργεια ελέγχων της υλοποίησης του προγράμματος, το ύψος της οποία δεν μπορεί να εκτιμηθεί εκ των προτέρων καθόσον εξαρτάται από πραγματικά γεγονότα (αριθμός πραγματοποιούμενων ελέγχων κλπ).

Αποφασίζουμε

Την κατάρτιση ειδικού τετραετούς προγράμματος ενίσχυσης εργοδοτών με επιχορήγηση που αντιστοιχεί στο ύψος των συνολικών ασφαλιστικών εισφορών για την πρόσληψη 40.000 ανέργων, ως εξής:

Αρθρο 1
Αντικείμενο προγράμματος- Στόχος του προγράμματος

Σκοπός του προγράμματος είναι η δημιουργία νέων θέσεων εργασίας με την επιχορήγηση μέρους του μισθολογικού και μη μισθολογικού κόστους, που αντιστοιχεί στο ύψος των ασφαλιστικών εισφορών, που ως βάση υπολογισμού λαμβάνονται οι αποδοχές που αντιστοιχούν μέχρι του ύψους του κατώτατου βασικού μισθού, όπως ορίζεται κάθε φορά από την ΕΓΣΣΕ, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, ως κίνητρο για την πρόσληψη 40.000 άνεργων, για πλήρη απασχόληση, με έμφαση στους νέους έως 30 ετών και στις ειδικές ομάδες ανέργων οι οποίες αναλύονται ως εξής :
άνεργοι που βρίσκονται στο στάδιο πλησίον της σύνταξης και στους οποίους υπολείπονται μέχρι 1.500 ημέρες ασφάλισης ή έως 5 έτη για την συμπλήρωση του ορίου ηλικίας για τη θεμελίωση της κατώτατης σύνταξης γήρατος του ΙΚΑ- ΕΤΑΜ
• γυναίκες μακροχρόνια άνεργες, άνω των 45 ετών και άνεργες γυναίκες, άνω των 50 ετών
• πολύτεκνοι/νες και τρίτεκνοι/νες
• αρχηγοί μονογονεϊκών οικογενειών
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε ιδιωτικές επιχειρήσεις και γενικά εργοδότες του ιδιωτικού τομέα, με προτεραιότητα στις μικρές επιχειρήσεις που απασχολούν έως 50 άτομα κατά την ημερομηνία εκδήλωσης ενδιαφέροντος για ένταξη στο πρόγραμμα, και ιδιαίτερα εκείνες που δραστηριοποιούνται σε καινοτόμους κλάδους όπως η πράσινη οικονομία. Στόχος είναι η ενίσχυση της καθαρής αύξησης των νέων θέσεων εργασίας και της απασχόλησης, πρόσθετες εκείνων που τυχόν δημιουργούνται στο πλαίσιο επενδυτικού σχεδίου ενταγμένου σε άλλο καθεστώς ενισχύσεων.

Αρθρο 2
Πλαίσιο ένταξης - χρηματοδότηση - επιλέξιμες περιοχές

 1. Οι δαπάνες για την εφαρμογή του προγράμματος προβλέπεται να χρηματοδοτηθούν από πόρους του ΟΑΕΔ. Η μέγιστη δαπάνη θα ανέλθει συνολικά στο ποσό των 501.424.000 ευρώ και θα βαρύνει τον αλληλόχρεο λογαριασμό ΙΚΑ-ΟΑΕΔ.
Ως επιλέξιμες γεωγραφικές περιοχές ορίζονται οι 13 περιφέρειες της χώρας. Η κατανομή του έργου σε περιφερειακό επίπεδο ορίζεται ως εξής:
Άξονας Προτεραιότητας Αμιγούς Στόχου Σύγκλισης στις οκτώ (8) Περιφέρειες: Κρήτη, Ιόνια Νησιά, Β. Αιγαίο, Ανατολική Μακεδονία & Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα και Πελοπόννησος,
Άξονας Προτεραιότητας Σταδιακής Εξόδου στις τρεις (3) Περιφέρειες: Αττική, Κεντρική και Δυτική Μακεδονία,
Άξονας Προτεραιότητας Σταδιακής Εισόδου στις δύο (2) Περιφέρειες: Νότιο Αιγαίο και Στερεά Ελλάδα.
Θα προκληθεί δαπάνη ύψους 501.424.000 ευρώ (ΚΑΕ   2493) η οποία επιμερίζεται ως εξής:
Με βάση τους Άξονες Προτεραιότητας τα ποσά και οι θέσεις για τις προβλεπόμενες πράξεις του προγράμματος εξειδικεύονται ως εξής:
• Άξονας Προτεραιότητας για τις οκτώ ως άνω   Περιφέρειες Αμιγούς Στόχου Σύγκλισης: ποσό 232.660.736,00 € και 18.560 θέσεις
• Άξονας Προτεραιότητας για τις τρεις ως άνω   Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου: ποσό 194.615.190,00 € και 15.525 θέσεις
• Άξονας Προτεραιότητας στις δύο ως άνω Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου: ποσό 74.148.074,00 € και 5.915 θέσεις

Συνολικά ο προϋπολογισμός του έργου είναι 501.424.000 ευρώ και κατανέμεται σε ετησία βάση ως εξής:

2010: 91.168.000,00 €
2011: 170.940.000,00 €
2012: 125.356.000,00 €
2013: 79.772.000,00 €
2014: 34.188.000,00 €

2. Οι ενισχύσεις που προβλέπονται στην παρούσα ΚΥΑ χορηγούνται βάσει του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1998/2006 της Επιτροπής για τις ενισχύσεις ήσσονος σημασίας (de minimis). Η ενίσχυση που θα λάβει μια επιχείρηση βάσει της παρούσας ΚΥΑ, αθροιζόμενη με οποιαδήποτε άλλη de minimis ενίσχυση έχει λάβει ή θα λάβει η επιχείρηση, δεν πρέπει να υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ σε οποιαδήποτε περίοδο τριών οικονομικών ετών. Το συνολικό ποσό ενισχύσεων ήσσονος σημασίας που χορηγείται σε μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τομέα των οδικών μεταφορών δεν πρέπει να υπερβαίνει το ποσό των 100.000 ευρώ σε οποιαδήποτε περίοδο τριών οικονομικών ετών.

Αρθρο 3
Ρόλος του ΟΑΕΔ - Δικαιούχοι των πράξεων

Σύμφωνα με τον Ν. 2956/2001 (ΦΕΚ Α'258), μεταξύ των σκοπών του ΟΑΕΔ είναι η ενίσχυση και διευκόλυνση της ένταξης του ανθρώπινου δυναμικού της χώρας στην αγορά εργασίας, και σύμφωνα με το άρθρο 18 του ν. 3833/2010 (ΦΕΚ Α 40).

Άρθρο 4
Δικαιούχοι, ωφελούμενοι και προϋποθέσεις συμμετοχής

1. Επιχειρήσεις
Δικαιούχοι είναι όλες οι ιδιωτικές επιχειρήσεις και γενικά εργοδότες του ιδιωτικού τομέα.
Για να υπαχθεί μια ιδιωτική επιχείρηση στο πρόγραμμα, δεν θα πρέπει να έχει προβεί, κατά τη διάρκεια του εξαμήνου πριν την αίτηση υπαγωγής στο πρόγραμμα, σε μείωση προσωπικού λόγω καταγγελίας σύμβασης εργασίας. Σε περίπτωση απόλυσης, η επιχείρηση θα πρέπει να έχει προβεί σε αντικατάσταση του μισθωτού έως την ημερομηνία υποβολής της αίτησης συμμετοχής στο πρόγραμμα.
Η ανωτέρω προϋπόθεση ισχύει και για επιχειρήσεις που δημιουργήθηκαν μετά από μεταβίβαση ή αλλαγή νομικής μορφής ή διάλυση και επαναλειτουργία στον ίδιο ή σε άλλο χώρο με το αυτό αντικείμενο δραστηριότητας.
Στο πρόγραμμα μπορούν να ενταχθούν και γυναίκες αυτοαπασχολούμενες, που απασχολούν έως ένα (1) άτομο, για τη δημιουργία μίας (1) νέας θέσης εργασίας με σκοπό την υποστήριξη της λειτουργίας της ατομικής τους επιχείρησης, για χρονικό διάστημα από έξι (6) έως δεκαοκτώ (18) μήνες, κατά το διάστημα απουσίας τους από την επιχείρηση λόγω κυοφορίας, λοχείας ή φροντίδας παιδιών εφόσον κατά τον έλεγχο υπαγωγής προσκομίσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Μετά τη λήξη του χρονικού διαστήματος για το οποίο θα ενταχθούν στο πρόγραμμα (από 6 έως 18 μήνες), εφόσον το επιθυμούν δύνανται να συνεχίσουν, το πρόγραμμα σύμφωνα με τους όρους της με αριθμ. 6251/31−3−2010 Κ.Υ.Α.
Δεν υπάγονται:
- Όλες οι επιχειρήσεις που διέπονται, όσον αφορά στην πρόσληψη του προσωπικού τους, από τις διατάξεις του ν. 2190/1994 (Φ.Ε.Κ. 28/Α/03.03.1994) και του ν. 3812/2009 (Φ.Ε.Κ. 234/Α/28.12.2009).
- Τα νυχτερινά κέντρα και οι εταιρείες προσωρινής απασχόλησης (άρθρο 20 του ν. 2956/2001), για μισθωτούς τους που παρέχουν εργασία σε άλλον εργοδότη (έμμεσος εργοδότης).
- Οι επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών καθαριότητας και φύλαξης.
- Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της αλιείας, της υδατοκαλλιέργειας και του άνθρακα, στην πρωτογενή παραγωγή γεωργικών προϊόντων, οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με την μεταπώληση σε μεταπράτες ή εμπόρους ή χαρακτηρίζονται ως προβληματικές.
- Ατομικές επιχειρήσεις για άτομα που είναι σύζυγοι ή συνδέονται με α΄ βαθμού συγγένεια εξ αίματος ή εξ αγχιστείας με τον επιχειρηματία.
- Οι Ο.Ε., Ε.Ε., Α.Ε., και Ε.Π.Ε. για τους ομόρρυθμους εταίρους στις Ο.Ε. και Ε.Ε., για τα μέλη του Δ.Σ. στις Α.Ε., για τους εταίρους στις Ε.Π.Ε., καθώς και οι σύζυγοι και οι συγγενείς α΄ βαθμού εξ αίματος ή εξ αγχιστείας αυτών.
- Οι συνεταιρισμοί για τα μέλη τους.
- Όταν το αντικείμενο εργασιών μίας επιχείρησης είναι σύνθετο και το ένα από τα αντικείμενα εξαιρείται του προγράμματος.

(Όπως το άρθρο 4 τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. 21445/856/27-10-2010)


Αρθρο 5
Διαδικασία υπαγωγής

Οι επιχειρήσεις που επιθυμούν να ενταχθούν στο πρόγραμμα, εφόσον υπάρχουν κενές θέσεις, υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση υπαγωγής στην Υπηρεσία, το ΚΠΑ ή ΚΠΑ2 που βρίσκεται πλησιέστερα στην περιοχή έδρας της επιχείρησης επιλέγοντας από τη σχετική στήλη.
Εάν η επιχείρηση διατηρεί υποκαταστήματα, τότε η αίτηση θα υποβάλλεται στην Υπηρεσία, στην αρμοδιότητα της οποίας υπάγεται η έδρα ή το υποκατάστημα που θα απασχοληθεί το προς επιχορήγηση προσωπικό.
Η υποβολή των αιτήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω του ΚΠΑ ή ΚΠΑ 2 στην περίπτωση που η επιχείρηση δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο ή και μέσω των ΚΕΠ.

Άρθρο 6
Λεπτομέρειες υλοποίησης του προγράμματος

1. Μετά την αποδοχή της ηλεκτρονικής αίτησης από το σύστημα υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων του Οργανισμού, για την οποία ενημερώνεται ηλεκτρονικά ο δικαιούχος, οφείλει εντός πέντε (5) ημερών να προσκομίσει στην Υπηρεσία (ΚΠΑ ή ΚΠΑ 2) αντίγραφο της ανωτέρω αίτησης και υπεύθυνης δήλωσης στις οποίες θα έχει τεθεί η υπογραφή του νόμιμου εκπρόσωπου και η σφραγίδα της επιχείρησης. Ο Προϊστάμενος της Υπηρεσίας ταυτόχρονα με την παραλαβή των ανωτέρω θα προβαίνει στην έκδοση της εγκριτικής ή απορριπτικής απόφασης. Η εγκριτική απόφαση θα κοινοποιείται άμεσα στον δικαιούχο καθώς και στο υποκατάστημα του ΙΚΑ που ανήκει η επιχείρηση.
2. Ύστερα από την εγκριτική απόφαση θα ελέγχεται άμεσα από τον αρμόδιο υπάλληλο «διαχειριστή» η διαθεσιμότητα του εργατικού δυναμικού, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που έχουν καθορισθεί για τις θέσεις απασχόλησης που ζητά η επιχείρηση, ενημερώνοντας σχετικά τον Προϊστάμενο και όλους τους εργασιακούς συμβούλους της Υπηρεσίας.
3. Μέσα από τη διαδικασία εγγραφής των ανέργων στο σύστημα προσφοράς – ζήτησης εργασίας, και ύστερα από την διαδικασία εξατομικευμένης προσέγγισης και σύμφωνα με τις προτάσεις που περιέχονται στα ατομικά σχέδια δράσης, θα γίνεται η παραπομπή τους στις επιχειρήσεις από τους εργασιακούς συμβούλους των Υπηρεσιών, με στόχο τη σύζευξη προσφοράς και ζήτησης.
4. Μετά την εγκριτική απόφαση, η επιχείρηση οφείλει να προχωρήσει στην πρόσληψη εντός τριάντα πέντε (35) ημερών από την εγκριτική απόφαση. Εάν δεν υπάρχει διαθέσιμο εργατικό δυναμικό η αίτηση τίθεται σε «αναμονή» διάρκειας επτά (7) ημερών μετά το πέρας των τριάντα πέντε (35) ημερών από την προέγκριση. Η πρόσληψη καταχωρείται ηλεκτρονικά από την επιχείρηση. Σε περίπτωση που οι θέσεις, που έχει αιτηθεί, δεν καλυφθούν εντός της ανωτέρω προθεσμίας θεωρούνται άκυρες.
5. Μετά την εξατομικευμένη προσέγγιση των ανέργων, την υπόδειξή τους στις ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις και την τελευταία πρόσληψη, ο υπεύθυνος διαχειριστής ενημερώνει το σύστημα ότι η αίτηση περνάει στο στάδιο της «έγκρισης» και ολοκληρώνει την έγκριση στο σύστημα.

(Όπως το άρθρο 6 τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. 1195/71/21-01-2011)


Άρθρο 7

Ποσό και διάρκεια επιχορήγησης

1. Ως ποσό επιχορήγησης ορίζεται το ποσό που αντιστοιχεί στις ασφαλιστικές εισφορές ή σε μέρος αυτών, όπως παρακάτω υπολογίζεται κατ’ έτος, για όλους τους κλάδους κύριας ασφάλισης του Ι.Κ.Α.−Ε.Τ.Α.Μ. και της επικουρικής ασφάλισης του ΕΤΕΑΜ, καθώς και στις ασφαλιστικές εισφορές ή σε μέρος αυτών, εκείνων που το Ι.Κ.Α. εισπράττει ή συνεισπράττει υπέρ Φορέων και Κλάδων Κοινωνικής Ασφάλισης.
Για τους εργαζόμενους, που αντί του ΕΤΕΑΜ, ασφαλίζονται σε άλλα Επικουρικά Ταμεία, ως ποσό επιχορήγησης ορίζεται το ποσό που αντιστοιχεί στις ασφαλιστικές εισφορές ή σε μέρος αυτών, για όλους τους κλάδους κύριας ασφάλισης του Ι.Κ.Α.−Ε.Τ.Α.Μ., καθώς και στις ασφαλιστικές εισφορές ή σε μέρος αυτών, των αντίστοιχων Επικουρικών Ταμείων, καθώς και στις ασφαλιστικές εισφορές ή σε μέρος αυτών εκείνων που το Ι.Κ.Α. εισπράττει ή συνεισπράττει υπέρ Φορέων και Κλάδων Κοινωνικής Ασφάλισης.
Επίσης, ως ποσό επιχορήγησης ορίζεται επιπλέον το ποσό που αντιστοιχεί στις ασφαλιστικές εισφορές ή σε μέρος αυτών, των δώρων Χριστουγέννων και Πάσχα και των επιδομάτων αδείας, για τους μήνες που αυτά καταβάλλονται.
Ως βάση για τον ποσοστιαίο υπολογισμό των ποσών επιχορήγησης για το ανωτέρω πρόγραμμα, λαμβάνονται οι πραγματικές ακαθάριστες μηνιαίες αποδοχές των εργαζομένων/επιχορηγουμένων που αντιστοιχούν μέχρι του ύψους των 751,39 ευρώ.
Το ποσό επιχορήγησης υπολογίζεται σε ποσοστό επί των ασφαλιστικών εισφορών (εργοδοτών και εργαζομένων):
α) για τους κοινούς άνεργους,
• εκατό τοις εκατό (100%) για το πρώτο έτος,
• εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) για το δεύτερο έτος,
• πενήντα τοις εκατό (50%) για το τρίτο και
• είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) το τέταρτο έτος
β) για τους νέους και τις ειδικές ομάδες ανέργων, όπως περιγράφονται στο άρθρο 1,
• εκατό τοις εκατό (100%) για το πρώτο και το δεύτερο έτος και
• πενήντα τοις εκατό (50%) για το τρίτο και το τέταρτο έτος από την κάθε πρόσληψη και αποδίδεται μέσω της χρέωσης του αλληλόχρεου λογαριασμού Ι.Κ.Α.−Ο.Α.Ε.Δ. και της αντίστοιχης πίστωσης του λογαριασμού του εργοδότη, εκτός του ποσού επιχορήγησης, που αντιστοιχεί σε ασφαλιστικές εισφορές ή μέρους αυτών, των λοιπών επικουρικών ταμείων, το οποίο καταβάλλεται απευθείας στην επιχείρηση.
Ομοίως θα καταβάλλονται απευθείας στους εργοδότες ποσά επιχορήγησης που ικανοποιούνται μετά από την θεραπεία των ενστάσεών τους.
Η διάρκεια της επιχορήγησης ορίζεται σε σαράντα οκτώ (48) μήνες.
Μετά τη λήξη της επιχορήγησης οι επιχειρήσεις δεσμεύονται να διατηρήσουν το προσωπικό για δώδεκα (12) μήνες ακόμα.
2. Το ποσό επιχορήγησης για τις γυναίκες αυτοαπασχολούμενες που απασχολούν έως ένα (1) άτομο, για το προσωπικό των κατηγοριών 7.1α΄ και 7.1β΄ του παρόντος που θα προσλάβουν, για την υποστήριξη της λειτουργίας της ατομικής τους επιχείρησης, για χρονικό διάστημα από έξι (6) έως δεκαοκτώ (18) μήνες, κατά το διάστημα απουσίας τους από την επιχείρηση λόγω κυοφορίας, λοχείας ή φροντίδας παιδιών υπολογίζεται σε ποσοστό επί των ασφαλιστικών εισφορών (εργοδοτών και εργαζομένων) ως εξής:
α) για τους κοινούς άνεργους,
• εκατό τοις εκατό (100%) για την χρονική περίοδο έως δέκα οχτώ (18) μήνες,
• εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) για το υπολειπόμενο χρονικό διάστημα έως την συμπλήρωση του δεύτερου έτους,
• πενήντα τοις εκατό (50%) για το τρίτο έτος και
• είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) το τέταρτο έτος
β) για τους νέους και τις ειδικές ομάδες ανέργων, όπως περιγράφονται στο άρθρο 1,
• εκατό τοις εκατό (100%) για την χρονική περίοδο έως δέκα οχτώ (18) μήνες και την περίοδο από δέκα εννιά (19) έως είκοσι τέσσερις (24) μήνες και
• πενήντα τοις εκατό (50%) για το τρίτο και το τέταρτο έτος από την κάθε πρόσληψη και αποδίδεται μέσω της χρέωσης του αλληλόχρεου λογαριασμού Ι.Κ.Α.−Ο.Α.Ε.Δ. και της αντίστοιχης πίστωσης του λογαριασμού του εργοδότη, εκτός του ποσού επιχορήγησης, που αντιστοιχεί σε ασφαλιστικές εισφορές ή μέρους αυτών, των λοιπών επικουρικών ταμείων, το οποίο καταβάλλεται απευθείας στην επιχείρηση.
Ομοίως θα καταβάλλονται απευθείας στους εργοδότες ποσά επιχορήγησης που ικανοποιούνται μετά από την θεραπεία των ενστάσεων τους.
Η διάρκεια της επιχορήγησης ορίζεται για χρονικό διάστημα από έξι (6) μήνες έως δεκαοκτώ (18) μήνες.
Μετά τη λήξη της επιχορήγησης, οι γυναίκες αυτοαπασχολούμενες εφόσον το επιθυμούν, δύναται να συνεχίσουν το πρόγραμμα, για το υπολειπόμενο χρονικό διάστημα μέχρι την συμπλήρωση των σαράντα οκτώ (48) μηνών επιχορήγησης και της δέσμευσης των δώδεκα (12) μηνών χωρίς επιχορήγηση, σύμφωνα με τους όρους της με αριθμ. 6251/31−3−2010 Κ.Υ.Α.
3. Στο πρώτο τρίμηνο κάθε έτους, μέρος του αναφερόμενου συνολικού ποσού επιχορήγησης που έχει αποδοθεί μέσω του αλληλόχρεου στο προηγούμενο έτος και αφορά σε ποσό που αντιστοιχεί στις ασφαλιστικές εισφορές ή σε μέρος αυτών των κλάδων ασθένειας σε είδος, χρήμα και επαγγελματικού κίνδυνου του Ι.Κ.Α. – Ε.Τ.Α.Μ., καταβάλλεται στο Ι.Κ.Α.−Ε.Τ.Α.Μ. σε χρήμα και ταυτόχρονα πιστώνεται ισόποσα o αλληλόχρεος, αφού οι αρμόδιες Υπηρεσίες του Ι.Κ.Α. διαβιβάσουν στα αρμόδια Κ.Π.Α. ή Κ.Π.Α.2 κατάσταση με αναλυτικά στοιχεία των επιχορηγούμενων επιχειρήσεων και των ασφαλισμένων, που έχουν υπαχθεί στο πρόγραμμα.

(Όπως το άρθρο 7 τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. 21445/856/27-10-2010 και το τέταρτο εδάφιο της παραγράφου 1 αντικαταστάθηκε με την Κ.Υ.Α. 4990/171/10.4.2012)


Άρθρο 8

Έναρξη, όροι και διαδικασία επιχορήγησης

Δικαιολογητικά:
Η αρμόδια Υπηρεσία θα προβαίνει στην, αναφερόμενη στο άρθρο 7, καταβολή της επιχορήγησης αφού ελέγξει τα κάτωθι δικαιολογητικά που η επιχορηγούμενη επιχείρηση υποβάλλει:
1) Έντυπη κατάσταση που θα περιλαμβάνει:
• το ονοματεπώνυμο των προσληφθέντων βάσει του προγράμματος,
• τη χρονολογία πρόσληψης,
• τα ημερομίσθια που πραγματοποιήθηκαν κατά μήνα,
• το συνολικό μηνιαίο ακαθάριστο ποσό που δικαιούται ο εργαζόμενος, το οποίο δε θα είναι κατώτερο του προβλεπόμενου από τις οικείες Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίες (Σ.Σ.Ε.),
• το ποσό που αντιστοιχεί στις μηνιαίες ασφαλιστικές εισφορές με τα αντίστοιχα ποσοστά εισφορών, όπως εμφανίζονται στις ΑΠΔ,
• το μηνιαίο ποσό επιχορήγησης, με το οποίο βαρύνεται ο αλληλόχρεος λογαριασμός Ι.Κ.Α.−Ο.Α.Ε.Δ., σύμφωνα με το πρόγραμμα,
• το μηνιαίο ποσό επιχορήγησης που καταβάλλεται εκτός του αλληλόχρεου λογαριασμού Ι.Κ.Α.−Ο.Α.Ε..Δ.
• στη στήλη της υπεύθυνης δήλωσης, τις υπογραφές των προσληφθέντων μισθωτών, ότι απασχολήθηκαν και πληρώθηκαν το χρονικό διάστημα για το οποίο ζητείται η επιχορήγηση.
2) Αναλυτικές περιοδικές δηλώσεις (Α.Π.Δ.),οι οποίες μπορούν να υποβληθούν και σε ηλεκτρονική μορφή, συνοδευόμενες με υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνεται ότι τα στοιχεία που εμπεριέχονται είναι αληθή.
3) Κατάσταση προσωπικού και ωρών εργασίας θεωρημένη από το Σ.Ε.Π.Ε.
4) Βεβαίωση ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητας, όπου απαιτείται. Σύμφωνα με τις με αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Α΄/10067/2007 και ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.1.1/2407/26−01−2009 κοινές υπουργικές αποφάσεις τα παραπάνω δικαιολογητικά αναζητούνται αυτεπάγγελτα από την αρμόδια για την έκδοση της διοικητικής πράξης Υπηρεσία. Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 3614/ 2007, το ποσό της επιχορήγησης δεν παρακρατείται και δεν εκχωρείται.
5) Τιμολόγιο με το ποσό που αντιστοιχεί στο ποσό επιχορήγησης
Διαδικασία καταβολή επιχορήγησης:
Εντός των πρώτων τριάντα (30) ημερών, που ακολουθούν τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της Α.Π.Δ. του κάθε τριμήνου, η επιχείρηση υποβάλλει την αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για την καταβολή της επιχορήγησης, όπως αναφέρονται στην ανωτέρω παράγραφο.
Η Υπηρεσία εκδίδει άμεσα την εγκριτική απόφαση για την καταβολή της επιχορήγησης, εφόσον έχει προηγηθεί θετικός επιτόπιος έλεγχος κατά τη διάρκεια του τριμήνου και μέχρι την ημερομηνία υποβολής της αίτησης. Στις περιπτώσεις που δεν έχει διενεργηθεί έλεγχος μέχρι την υποβολή της αίτησης, ο έλεγχος θα διενεργείται πριν την έκδοση εγκριτικής απόφασης.
Ειδικότερα στον πρώτο επιτόπιο έλεγχο για την καταβολή της επιχορήγησης θα ελέγχονται και τα αναφερόμενα τόσο στην ηλεκτρονική αίτηση όσο και στην Υπεύθυνη Δήλωση ((λειτουργία της επιχείρησης, μείωση προσωπικού λόγω απόλυσης κατά το προηγούμενο 6μηνο κ.λ.π.). Σε περίπτωση που δεν τηρούνται οι όροι του προγράμματος η Υπηρεσία (ΚΠΑ, ΚΠΑ2) θα προβαίνει σε ανάκληση της εγκριτικής απόφασης.
Σε όλους του επιτόπιους ελέγχους που αφορούν στην καταβολή της επιχορήγησης οι ελεγκτές θα ελέγχουν εάν έχουν καταβληθεί οι απαιτητές ασφαλιστικές εισφορές ή έχουν ρυθμιστεί.
Στη συνέχεια, η Υπηρεσία κοινοποιεί την εγκριτική απόφαση για την καταβολή της επιχορήγησης στο Υπο− κατάστημα του ΙΚΑ, που ανήκει η έδρα της επιχείρησης, και ταυτόχρονα υποβάλλει στην αρμόδια Περιφερειακή Διεύθυνση για ενταλματοποίηση της δαπάνης την εγκριτική απόφαση με τα σχετικά δικαιολογητικά. Το Υποκατάστημα του ΙΚΑ θα κοινοποιεί στο ΚΠΑ χρηματικό κατάλογο, στον οποίο θα αποτυπώνεται το σύνολο των ασφαλιστικών εισφορών, που αντιστοιχεί στο ποσό της επιχορήγησης, για την πίστωση του λογαριασμού του εργοδότη και χρέωση του αλληλόχρεου λογαριασμού.
Όροι:
Κάθε άτομο που υπάγεται στο πρόγραμμα επιχορηγείται από την ημερομηνία πρόσληψής του.
Η επιχορήγηση θα υπολογίζεται για κάθε μήνα πλήρους απασχόλησης για τους μισθωτούς και για τους ημερομισθίους, εφόσον υπάρχουν είκοσι (20) τουλάχιστον ημέρες ασφάλισης, που αντιστοιχούν σε πλήρες ωράριο εργασίας.
Εφόσον το προηγούμενο προσωπικό της επιχείρησης εργαζόταν λιγότερο από είκοσι (20) ημέρες το μήνα και εξακολουθεί να εφαρμόζεται το ίδιο καθεστώς απασχόλησής του και μετά την υπαγωγή της επιχείρησης στο πρόγραμμα, τότε θα συνεχίζεται κανονικά η επιχορήγηση. Σε αντίθετη όμως περίπτωση (πλήρης απασχόληση του μη επιχορηγούμενου προσωπικού) η επιχείρηση υποχρεούται να το απασχολεί και να το ασφαλίζει τουλάχιστον για είκοσι (20) ημέρες ασφάλισης κατά μήνα.
Κατά τη διάρκεια της δέσμευσης πρέπει να υπάρχουν είκοσι (20) τουλάχιστον ημέρες ασφάλισης κατά μήνα
για κάθε μισθωτό επιχορηγούμενο ή μη.
Κατά τη διάρκεια του συνολικού προγράμματος (διάρκεια επιχορήγησης και περίοδος δέσμευσης) είναι δυνατόν ο μισθωτός, επιχορηγούμενος ή μη, να πραγματοποιήσει μόνο για (3) τρεις μήνες κατ’ έτος, κάτω των είκοσι (20) ημερών ασφάλισης.
Ως τρίμηνα, για την υλοποίηση του συγκεκριμένου προγράμματος θεωρούνται τα τρίμηνα για τα οποία υπάρχει υποχρέωση του εργοδότη υποβολής Α.Π.Δ. (Ιανουάριος έως Μάρτιος, Απρίλιος έως Ιούνιος, Ιούλιος έως Σεπτέμβριος, Οκτώβριος έως Δεκέμβριος).

(Όπως το άρθρο 8 τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. 1195/71/21-01-2011)


Άρθρο 9
Χρόνος υποχρεωτικής απασχόλησης – Δεσμεύσεις

Οι επιχειρήσεις υποχρεούνται να διατηρήσουν τις θέσεις εργασίας (παλαιές και νέες) καθ’ όλη τη διάρκεια του συνολικού προγράμματος, που ανέρχονται συνολικά σε 60 μήνες, εκτός των περιπτώσεων της παρ. 7.2 του παρόντος, που δεν επιθυμούν να συνεχίσουν το πρόγραμμα μέχρι την συμπλήρωση των σαράντα οκτώ (48) μηνών επιχορήγησης και της δέσμευσης των δώδεκα (12) μηνών χωρίς επιχορήγηση.
Σε περίπτωση που η επιχείρηση μειώσει το προσωπικό της και εφόσον δεν το αντικαταστήσει μέσα σε τριάντα
(30) ημέρες, το πρόγραμμα θα διακόπτεται κατά τόσες θέσεις εργασίας όσες μειώθηκε το προσωπικό.
Είναι δυνατή η επιμήκυνση της ως άνω προθεσμίας, κατά τριάντα (30) ημέρες, μετά από απόφαση του Προϊσταμένου της Υπηρεσίας.
Σε περίπτωση μη αντικατάστασης λόγω έλλειψης ειδικότητας (που θα διαπιστώνεται από την Υπηρεσία) σε επιχορηγούμενη θέση θα διακόπτεται η επιχορήγηση μόνο για τη θέση αυτή, χωρίς άλλες επιπτώσεις για τον εργοδότη.
Ως μείωση προσωπικού θεωρείται η καταγγελία σύμβαση εργασίας, καθώς και η εθελουσία έξοδος που γίνεται με πρωτοβουλία του εργοδότη, μέσω προγραμμάτων παροχής οικονομικών κυρίως κινήτρων.


(Όπως το άρθρο 9 τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. 21445/856/27-10-2010)


Αρθρο 10

Επιμήκυνση Προγράμματος

Είναι δυνατή η επιμήκυνση του χρόνου επιχορήγησης κατά τριάντα (30) το πολύ ημέρες με ισόχρονη δέσμευση της επιχείρησης, για μη απόλυση προσωπικού, σε περίπτωση:
α) δικαιολογημένης ασθένειας εργαζομένου,
β) μη λειτουργίας της επιχείρησης λόγω θερινών διακοπών,
γ) άδειας άνευ αποδοχών που χορηγείται μετά από αίτηση του εργαζομένου. Η επιμήκυνση γίνεται μετά από αίτηση της επιχείρησης και απόφαση του Προϊσταμένου της κατά τόπον αρμόδιας Υπηρεσίας του ΟΑΕΔ.
Επίσης σε περίπτωση αντικατάστασης μισθωτού μέσα στην προθεσμία των τριάντα (30) ημερών είναι δυνατή η επιμήκυνση του χρόνου επιχορήγησης και δέσμευσης του εργοδότη κατά τριάντα (30) ημέρες για κάθε άτομο που αντικαταστάθηκε, μετά από αίτηση του εργοδότη και απόφαση του αρμόδιου Προϊσταμένου της Υπηρεσίας Απασχόλησης.

 Αρθρο 11
Διακοπή επιχορήγησης

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση όρου ή όρων ή προϋποθέσεων, μετά από οποιαδήποτε καταβολή ποσού της επιχορήγησης στην επιχείρηση με απόδοση μέσω του αλληλόχρεου, θα εφαρμόζονται οι παράγραφοι 4 και 5 του άρθρου 18 του ν.3833/2010 (ΦΕΚ 40/Α/15-03-2010), για την διακοπή της επιχορήγησης.
Στην περίπτωση που το ποσό της δαπάνης έχει καταβληθεί από τον ΟΑΕΔ αχρεωστήτως απευθείας στην επιχείρηση, θα εφαρμόζονται οι διατάξεις του άρθρου 29 του ν.1262/1982 (ΦΕΚ 70/Α'/16.6.1982), όπως ισχύει, για την απόδοση στον ΟΑΕΔ.
Για το ποσό που θα αποδοθεί στον ΟΑΕΔ, και στις δυο ανωτέρω περιπτώσεις, αποφασίζει ο Προϊστάμενος της αρμόδιας Υπηρεσίας, που αποφαίνεται με αιτιολογημένη απόφασή του για τη διακοπή της επιχορήγησης με επιστροφή του αχρεωστήτως καταβληθέντος ποσού.
Αχρεωστήτως καταβληθέν ποσό είναι το αναλογούν ποσό που προκύπτει από τον υπολογισμό του καταβληθέντος ποσού επί των μηνών που δεν τήρησε η επιχείρηση τους όρους του προγράμματος δια των μηνών του συνολικού προγράμματος.

Άρθρο 12
Παραγραφή αξίωσης

Σε περίπτωση εκπρόθεσμης υποβολής των δικαιολογητικών για καταβολή της επιχορήγησης πέραν της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών του μήνα που ακολουθεί τη λήξη της προθεσμίας υποβολής της Α.Π.Δ. του κάθε τριμήνου, τότε η αξίωσή του για το συγκεκριμένο ποσό παραγράφεται χωρίς διακοπή της επιχορήγησης, με απόφαση του Προϊσταμένου της αρμόδιας Υπηρεσίας Απασχόλησης του Οργανισμού, εφόσον η επιχείρηση λειτουργεί και εξακολουθούν να τηρούνται οι όροι και προϋποθέσεις του Προγράμματος.
Είναι δυνατή η επιμήκυνση της ως άνω προθεσμίας, κατά τριάντα (30) ημέρες, μετά από απόφαση του Προϊσταμένου της Υπηρεσίας.

Αρθρο 13
Ανάκληση υπαγωγής στο πρόγραμμα

Υστέρα από τη λήξη της προθεσμίας των σαράντα δύο (42) ημερών για την πρόσληψη, ο Προϊστάμενος της αρμόδιας Υπηρεσίας Απασχόλησης προβαίνει στην ολική ανάκληση της εγκριτικής απόφασης, στην περίπτωση που η επιχείρηση δεν κάλυψε το σύνολο των αιτηθεισών θέσεων ή σε μερική ανάκληση στην περίπτωση που η επιχείρηση κάλυψε μέρος των αιτηθεισών θέσεων.

 Αρθρο 14
Επίλυση διαφορών

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ των ενταγμένων στο συνολικό πρόγραμμα και των Υπηρεσιών Απασχόλησης του ΟΑΕΔ, θα επιλύεται με απόφαση της Ειδικής Επιτροπής.
Οι ενστάσεις θα υποβάλλονται στη Διοίκηση του ΟΑΕΔ μέσω της Υπηρεσίας στην οποία έχει κατατεθεί η αίτηση για ένταξη της επιχείρησης στο πρόγραμμα μέσα σε τριάντα (30) ημέρες από την κοινοποίηση της απόρριψης του αιτήματος από την Υπηρεσία ή της απορριπτικής απόφασης.
Κάθε διαφορά που τυχόν προκύψει μεταξύ του ΟΑΕΔ και του οικείου ασφαλιστικού φορέα ως προς το ύψος του ποσού που πρέπει να αποδοθεί στον ΟΑΕΔ επιλύεται με Απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.

Άρθρο 15
Διαδικασία παρακολούθησης και ελέγχου του προγράμματος

Οι έλεγχοι στους δικαιούχους του προγράμματος θα διενεργούνται από υπαλλήλους του Ο.Α.Ε.Δ., σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ’ αριθμ. 2/34255/0022/6−6−2001 κοινή υπουργική απόφαση όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καθώς και με την με αριθμό 2854/01−07−2008 απόφαση του Δ.Σ. του Ο.Α.Ε.Δ., οποιαδήποτε χρονική στιγμή, προκειμένου να διαπιστωθεί η τήρηση των όρων του προγράμματος.
Οι έλεγχοι πραγματοποιούνται τόσο πριν όσο και μετά την υποβολή της σχετικής αίτησης για την καταβολή της επιχορήγησης και οπωσδήποτε μέσα στο χρονικό διάστημα αναφοράς (48 μήνες επιχορήγησης και 12 μήνες δέσμευσης).
Για τους επιτόπιους ελέγχους που πραγματοποιούνται κατά τη διάρκεια υλοποίησης του συνολικού προγράμματος, η αρμόδια Υπηρεσία του Ο.Α.Ε.Δ. συντάσσει σχετικές εκθέσεις τις οποίες διατηρεί στο φάκελο της επιχείρησης ή του φορέα και στις οποίες καταγράφονται με λεπτομέρεια αν τηρούνται οι όροι της ένταξης.
Αντίγραφο της έκθεσης παραδίδεται στον φορέα ή στην επιχείρηση.
Για τον έλεγχο των όρων υλοποίησης και την επίτευξη των στόχων του συνολικού προγράμματος, ο Ο.Α.Ε.Δ. τηρεί ξεχωριστό φάκελο για κάθε επιχείρηση που εντάσσεται στο πρόγραμμα. Ο φάκελος αυτός διατηρείται στις Υπηρεσίες Απασχόλησης του Ο.Α.Ε.Δ. και περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που αφορούν τη σχέση της επιχείρησης με το συνολικό πρόγραμμα, ξεκινώντας από την αίτηση και μέχρι τη λήξη του χρόνου διατήρησης του προσωπικού, παραστατικά υπαγωγής και καταβολής της επιχορήγησης, παραστατικά δαπανών τόσο της δικαιούχου επιχείρησης όσο και της Υπηρεσίας που καταβάλλει την επιχορήγηση, διοικητικές πράξεις της Υπηρεσίας όπως εγκριτικές αποφάσεις, αποφάσεις έναντι πιθανών ενστάσεων, εκθέσεις ελέγχων κ.λ.π..
Οι ελεγχόμενες επιχειρήσεις υποχρεούνται:
• Να παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια κατά τον έλεγχο, στους ελεγκτές υπαλλήλους .
• Να τηρούν τα αποδεικτικά στοιχεία και τα έγγραφα που αναφέρονται στην παρούσα απόφαση για τουλάχιστον 3 χρόνια από την αποπληρωμή του προγράμματος.
Για την ομαλή πορεία των προγραμμάτων την επίτευξη των στόχων τους, θα παρακολουθούνται κάθε μήνα:
— οι δεσμευθείσες θέσεις
— οι καλυφθείσες θέσεις, οι οποίες προκύπτουν μετά την έκδοση των εγκριτικών αποφάσεων
— η καταβολή των επιχορηγήσεων κ.λ.π.
Η οικονομική διαχείριση του προγράμματος διενεργείται, στην Υπηρεσία υλοποίησης του προγράμματος, μέσω ξεχωριστής λογιστικής μερίδας στην οποία καταχωρούνται, διακριτά για κάθε επιχορηγούμενη επιχείρηση, όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με τα διακριτικά χαρακτηριστικά των αντίστοιχων παραστατικών τους (ημερομηνία, είδος και αριθμός παραστατικού, κατηγορία, ποσό και αιτιολογία δαπάνης).


(Όπως το άρθρο 15 τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. 1195/71/21-01-2011)


Αρθρο 16
Τελικές διατάξεις
Λεπτομέρειες εφαρμογής του προγράμματος, εξειδικεύονται περαιτέρω με αποφάσεις του Δ.Σ. του ΟΑΕΔ.



Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ                                                                       
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ                                                                        
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ
                                                                                                      
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης