Σχόλια

Όπως τροποποιήθηκε με την Κ.Υ.Α. 2.34745/οικ.3.2350/19.12.2012.

Δημοσιεύθηκε στις : [ 08-04-2010 ]

Αριθμ. Πρωτ: 6252/246/31.3.2010 Πρόγραμμα επιχορήγησης 4.000 Νέων Ελευθέρων Επαγγελματιών - Γυναικών, ηλικίας 22-64 ετών με το διακριτικό τίτλο «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 22-64»

(Πρόγραμμα επιχορήγησης 4.000 Νέων Ελευθέρων Επαγγελματιών - Γυναικών, ηλικίας 22-64 ετών με το διακριτικό τίτλο «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 22-64»)

Κατηγορία: Ασφαλιστικά - ΙΚΑ - ΤΕΒΕ - Λοιπά (ΠΡΟ ΕΦΚΑ)

Αθήνα, 31 Μαρτίου 2010
Αριθμ. Πρωτ: 6252/246

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Ι
Ταχ.Δ/νση: Πειραιώς 40
Τ.Κ.: 101-82
Πληροφορίες: Αικ.Σωτηρίου
Τηλ: 2105295184/ 2131516072
Fax: 210-5242942
E-Mail: [email protected]


ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ


Πρόγραμμα επιχορήγησης 4.000 Νέων Ελευθέρων Επαγγελματιών - Γυναικών, ηλικίας 22-64 ετών με το διακριτικό τίτλο «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 22-64»


Έχοντας υπόψιν:
1.Τις διατάξεις του άρθρου 90 του κώδικα, ο οποίος κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ.63/2005 «Κωδικοποίηση της νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» (ΦΕΚ 98 Α).
2.Τις διατάξεις του Π.Δ 368/1989 «Οργανισμός του Υπουργείου Εργασίας» (ΦΕΚ 163 Α).
3.Τις διατάξεις του Ν.2956/2001 «Αναδιάρθρωση του Ο.Α.Ε.Δ και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 258 Α).
4.Τις διατάξεις του άρθρου 29 του Ν.1262/1982 (ΦΕΚ 70 Α) «Για την παροχή κινήτρων ενίσχυσης της οικονομικής και περιφερειακής ανάπτυξης της χώρας και τροποποίησης συναφών διατάξεων» όπως έχει τροποποιηθεί με τα άρθρα 6 και 7 του Ν.1836/1989 (ΦΕΚ 79 Α) και το άρθρο 6 του Ν.2434/1996 (ΦΕΚ 188 Α).
5.Την ισχύουσα εθνική και κοινοτική νομοθεσία που αφορά στην υλοποίηση και διαχείριση προγραμμάτων.
6.Τις διατάξεις του άρθρου 4 παρ.1 Ν.3614/2007 (ΦΕΚ 267 Α) «Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2007-2013»
7.Τις διατάξεις του άρθρου 22 παρ.3 του Ν.2362/1995 «Περί Δημόσιου Λογιστικού, ελέγχου των δαπανών του Κράτους και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 247 Α).
8.Την Υπουργική απόφαση Συστήματος Διαχείρισης με αριθμό 14053/ΕΥΣ 1749/27.03.2008 όπως τροποποιείται και ισχύει κάθε φορά.
9.Την αριθμ.53672/4775/17.07.2008 απόφαση της Υπουργού Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας «Εκχώρηση αρμοδιοτήτων διαχείρισης για πράξεις του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» στον «Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού», όπως τροποποιήθηκε με την αριθμ. 9.12276/οικ.6.1615/15.07.2009 απόφαση (ΦΕΚ 1501 Β).
10.Τις διατάξεις του Π.Δ 185/2009 (213 Α) «Ανασύσταση του Υπουργείου Οικονομικών, συγχώνευση του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών με τα Υπουργεία Ανάπτυξης και Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και μετονομασία του σε «Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας», μετατροπή του Υπουργείου Μακεδονίας − Θράκης σε Γενική Γραμματεία Μακεδονίας – Θράκης και υπαγωγή στο Υπουργείο Εσωτερικών της Γενικής Γραμματείας Μακεδονίας – Θράκης και της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής»
11.Την αριθμ.2876/07.10.2009 (2234 Β) απόφαση του Πρωθυπουργού «Αλλαγή τίτλου Υπουργείων».
12.Την αριθμ.2672/2009 απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομικών «Καθορισμός αρμοδιοτήτων του Υφυπουργού Οικονομικών» (2408 Β).
13.Την αριθμ.6809/ΔΙΟΕ 232απόφαση του Πρωθυπουργού και της Υπουργού Οικονομίας, ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας «Καθορισμός αρμοδιοτήτων του Υφυπουργού Οικονομίας, ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας».
14.Την αριθμ.1130/09/09.03.2010 απόφαση του Δ.Σ του ΟΑΕΔ που διαβιβάσθηκε στην υπηρεσία μας με το αριθμ. Β111815/15.03.2010 έγγραφο.
15.Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας Κοινής Υπουργικής Απόφασης προκαλείται σε βάρος του προϋπολογισμού του ΟΑΕΔ – ΚΑΕ 2493, δαπάνη ύψους 96.000.000 ευρώ που θα καλυφθεί με κοινοτική συγχρηματοδότηση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και επιχορήγηση του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων στο πλαίσιο του Θεματικού Άξονα 3, Άξονες Προτεραιότητας 7, 8, 9: «Διευκόλυνση της πρόσβασης στην απασχόληση» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού» 2007 – 2013. Επίσης σε βάρος του προϋπολογισμού του ΟΑΕΔ προκαλείται δαπάνη από τη διενέργεια ελέγχων, η οποία δεν μπορεί να εκτιμηθεί εκ των προτέρων καθόσον εξαρτάται από πραγματικά γεγονότα (αριθμός πραγματοποιούμενων ελέγχων κλπ).
 

Αποφασίζουμε
 

Την κατάρτιση προγράμματος επιχορήγησης 4.000 Νέων Ελευθέρων Επαγγελματιών-Γυναικών, ηλικίας 22-64 ετών με το διακριτικό τίτλο «ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΝΕΡΓΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΗΛΙΚΙΑΣ 22-64» ως εξής:
 

Άρθρο 1
Αντικείμενο προγράμματος- Στόχος του προγράμματος
 

Σκοπός του προγράμματος είναι η προώθηση ανέργων γυναικών στην απασχόληση, μέσω της οικονομικής ενίσχυσης επιχειρηματικών πρωτοβουλιών.
Ο αριθμός των ωφελουμένων ανέργων γυναικών θα ανέλθει συνολικά στα 4.000 άτομα.
Προτεραιότητα θα δοθεί στις άνεργες γυναίκες:
•με δικαίωμα επιδότησης ανεργίας
•που θα αναπτύξουν δραστηριότητα σε καινοτόμους κλάδους και ιδιαίτερα στην πράσινη ανάπτυξη και
•μέλη εταιρείας (Ο.Ε., Ε.Ε. για το ομόρρυθμο μέλος της ή Ε.Π.Ε.), που μετέχουν με ποσοστό από 51% έως 60% στο εταιρικό κεφάλαιο.
 

Άρθρο 2
Πλαίσιο ένταξης − χρηματοδότηση −επιλέξιμες περιοχές


Το πρόγραμμα υλοποιείται στο πλαίσιο του Ν. 3614/2007 «Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2007−2013», όπως ισχύει.

1. Οι δαπάνες για την εφαρμογή του προγράμματος προβλέπεται να συγχρηματοδοτηθούν από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους (ΠΔΕ του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας), στο πλαίσιο του ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΤΟΧΟΥ 3, Άξονες Προτεραιότητας 7, 8, 9: «Ενδυνάμωση των πολιτικών ισότητας, σε όλο το εύρος της Δημόσιας Δράσης» του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007 – 2013». Η μέγιστη δαπάνη θα ανέλθει συνολικά στο ποσό των 87.408.000 ευρώ.

Οι πιστώσεις θα μεταβιβάζονται μέσω της Συλλογικής απόφασης του Υπουργείου Εργασίας Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας (ΣΑΕ 134/8, κωδικός πράξης 2010ΣΕ13480006).

Η αναλογούσα Εθνική Συμμετοχή, καθώς και η αντίστοιχη κοινοτική συνδρομή της πράξης, θα καλυφθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και θα βαρύνει τον ΚΑΕ 2493. Οι σχετικές εισροές των πόρων του Ε.Κ.Τ. θα αποτελέσουν έσοδα του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων και θα εκταμιεύονται σύμφωνα με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο.

2. Σύμφωνα με το Εθνικό Στρατηγικό Πλαίσιο Αναφοράς 2007−2013 ως επιλέξιμες γεωγραφικές περιοχές του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007−2013» ορίστηκαν και οι 13 περιφέρειες της χώρας. Οι Άξονες Προτεραιότητας εξειδικεύουν τις στρατηγικές παρεμβάσεις του Ε.Π. στην ακόλουθη χωρική κλίμακα:

• Άξονας Προτεραιότητας 7 στις οκτώ (8) Περιφέρειες Αμιγούς Στόχου Σύγκλισης: Kρήτη, Ιόνια Νησιά, Β. Αιγαίο, Ανατολική Μακεδονία & Θράκη, Ήπειρος, Θεσσαλία, Δυτική Ελλάδα και Πελοπόννησος,

• Άξονας Προτεραιότητας 8 στις τρεις (3) Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου: Αττική, Κεντρική και Δυτική Μακεδονία,

• Άξονας Προτεραιότητας 9 στις δύο (2) Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου: Νότιο Αιγαίο και Στερεά Ελλάδα.

Θα προκληθεί δαπάνη ύψους 87.408.000 € (ΣΑΕ 134/8, κωδικός πράξης 2010ΣΕ13480006 και ΚΑΕ 2493), η οποία επιμερίζεται ως εξής:

Με βάση τους Άξονες Προτεραιότητας 7,8,9 του Γενικού στόχου 3 του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007−2013» τα ποσά και οι θέσεις για τις προβλεπόμενες πράξεις του προγράμματος εξειδικεύονται ως εξής:

• Άξονας Προτεραιότητας 7 για τις οκτώ ως άνω Περιφέρειες Αμιγούς Στόχου Σύγκλισης: ποσό 39.384.000 € και θέσεις 1.641.

• Άξονας Προτεραιότητας 8 για τις τρεις ως άνω Περιφέρειες Σταδιακής Εξόδου: ποσό 34.944.000 € και θέσεις 1.456.

• Άξονας Προτεραιότητας 9 στις δύο ως άνω Περιφέρειες Σταδιακής Εισόδου: ποσό 13.080.000€ και θέσεις 545.

Το τμήμα του προϋπολογισμού που δεν θα καλυφθεί από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007 – 2013» θα καλυφθεί από τον προϋπολογισμό του Ο.Α.Ε.Δ.

Οι δαπάνες ανά έτος επιμερίζονται ως εξής:

Για το έτος 2010: 15.846.000 €

Για το έτος 2011: 39.369.000 €

Για το έτος 2012: 22.452.800 €

Για το έτος 2013: 9.740.200 €

Τα ποσά ανά έτος, δύνανται να ανακατανεμηθούν, ανάλογα με την υλοποίηση του προγράμματος, με απόφαση του Διοικητή του Οργανισμού, χωρίς υπέρβαση του συνολικού προϋπολογισμού.

Το πρόγραμμα εντάσσεται στον Γενικό Στόχο 3: «Ενδυνάμωση των Πολιτικών Ισότητας των φύλων σε όλο το εύρος της Δημόσιας Δράσης», Άξονες Προτεραιότητας 7, 8 και 9 με κωδικό θεματικής προτεραιότητας 69 του Ε.Π. « Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007−2013», το οποίο και εκχωρείται σύμφωνα με τις διατάξεις της με αριθ. 4804/11.12.2012 (ΦΕΚ 3329/Β΄/12−12−2012) κοινής απόφασης του Υφυπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και του Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας με θέμα: Εκχώρηση αρμοδιοτήτων διαχείρισης για πράξεις κρατικών ενισχύσεων του Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007−2013» στον ΟΑΕΔ.

Οι ενισχύσεις που προβλέπονται στην παρούσα ΚΥΑ χορηγούνται βάσει του Κανονισμού (ΕΚ) αριθ. 1998/2006 της Επιτροπής για τις ενισχύσεις ήσσονος σημασίας (de minimis). Η ενίσχυση που θα λάβει μια επιχείρηση βάσει της παρούσας ΚΥΑ, αθροιζόμενη με οποιαδήποτε άλλη de minimis ενίσχυση έχει λάβει ή θα λάβει η επιχείρηση, δεν πρέπει να υπερβαίνει το ποσό των 200.000 ευρώ σε οποιαδήποτε περίοδο τριών οικονομικών ετών. Το συνολικό ποσό ενισχύσεων ήσσονος σημασίας που χορηγείται σε μια επιχείρηση που δραστηριοποιείται στον τομέα των οδικών μεταφορών δεν πρέπει να υπερβαίνει το ποσό των 100.000 ευρώ σε οποιαδήποτε περίοδο τριών οικονομικών ετών.

(Το άρθρο 2, τέθηκε όπως αντικαταστάθηκε με την Κ.Υ.Α. 2.34745/οικ.3.2350/19.12.2012)

Άρθρο 3
Ρόλος του ΟΑΕΔ - Δικαιούχοι των πράξεων
 

Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 29 του ν.1262/1982(ΦΕΚ 70/Α’/16.6.1982) «Για την παροχή κινήτρων ενίσχυσης της οικονομικής και περιφερειακής ανάπτυξης της χώρας και τροποποίηση συναφών διατάξεων», όπως τροποποιήθηκε με τα άρθρα 6 & 7 του ν. 1836/1989(ΦΕΚ 79/Α/14.3.1989) και το άρθρο 6 του ν.2434/1996(ΦΕΚ 188/Α/20.8.1996) ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), υλοποιεί προγράμματα επιχορήγησης επιχειρηματικών πρωτοβουλιών απασχόλησης.
 

Σύμφωνα με το άρθρο 4 παρ. 1 του Ν. 3614/2007 ο Οργανισμός Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ), στο πλαίσιο του προγράμματος, ασκεί καθήκοντα Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης (ΕΦΔ). Για την πράξη αυτή δικαιούχοι είναι οι άνεργες γυναίκες που ανοίγουν νέα επιχείρηση.
 

Άρθρο 4
Δικαιούχοι και προϋποθέσεις συμμετοχής
 

Έλεγχος πληρότητας πρότασης
1.Οι ενδιαφερόμενες θα πρέπει:
1.1 Να έχουν την ιδιότητα του ανέργου (διαθέτοντας δελτίο ανεργίας σε ισχύ την ημερομηνία έναρξης της δραστηριότητάς τους ή μέχρι και τριάντα (30) ημέρες πριν την έναρξη) και να έχουν ωφεληθεί από τη διαδικασία της εξατομικευμένης προσέγγισης.
1.2. Να έχουν παρακολουθήσει σεμινάριο επιχειρηματικότητας σε Κέντρο Προώθησης της Απασχόλησης (ΚΠΑ) του ΟΑΕΔ.
1.3. Να είναι έλληνες πολίτες ή πολίτες άλλου κράτους μέλους της ΕΕ ή να είναι ομογενείς που έχουν δικαίωμα διαμονής και απασχόλησης στη χώρα μας.
1.4. Να διαθέτουν αριθμό φορολογικού μητρώου (ΑΦΜ)
1.5. Να έχουν κάνει έναρξη δραστηριότητας μετά τη δημοσίευση της απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
1.6. Να έχουν συμπληρώσει το 22ο έτος της ηλικίας τους και να είναι μέχρι 64 ετών.
Είναι δυνατή η επιχορήγηση επιχείρησης που έχει το ίδιο αντικείμενο δραστηριότητας με επιχείρηση που λειτουργούσε στον ίδιο χώρο από άλλο επαγγελματία μέσα στο τελευταίο εξάμηνο πριν από την ημερομηνία έναρξης εργασιών της νέας επιχείρησης στη ΔOΥ, μόνο σε περιπτώσεις που δεν έχει πραγματοποιηθεί μεταφορά ή μεταβίβαση ή αγορά της παλαιάς επιχείρησης ή του εξοπλισμού αυτής.
Δύναται να υπαχθεί στο Πρόγραμμα, με την προϋπόθεση ότι μετέχει με ποσοστό
τουλάχιστον 51% στο εταιρικό κεφάλαιο, μέλος:
- Ομόρρυθμης Εταιρείας(Ο.Ε.)
- Ετερόρρυθμης Εταιρείας(Ε.Ε.), μόνο για το ομόρρυθμο μέλος της και
- Ε.Π.Ε.
 

2. ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ
Δεν μπορούν να υπαχθούν στο πρόγραμμα:
2.1. Επαγγέλματα που απαιτούν την ύπαρξη κενής θέσης (π.χ. συμβολαιογράφοι, δικαστικοί επιμελητές κλπ.) και συνεπώς η δημιουργία επιχείρησης δεν εξαρτάται από την απόφαση και την πρωτοβουλία του ενδιαφερόμενου, που θα μπορούσε να ενισχυθεί με την παροχή της επιχορήγησης.
2.2.Όσες απασχοληθούν με την εκμετάλλευση επιβατικού δημοσίας χρήσεως (ΤΑΧΙ), λεωφορείου ή φορτηγού δημοσίας χρήσεως.
2.3. Όσες δημιουργούν εποχικές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις αποκλειστικά χωματουργικών εργασιών, φροντιστήρια, εργαστήρια ή κέντρα ελευθέρων σπουδών, καντίνες, περίπτερα, φαρμακεία, επιχειρήσεις που λειτουργούν αποκλειστικά και μόνο τις βραδινές ώρες (10 μ.μ. – 6 π.μ.), καθώς και επιχειρήσεις που παρέχουν ψυχαγωγικές υπηρεσίες μαζικού χαρακτήρα (νυκτερινά κέντρα διασκέδασης, αναψυκτήρια, κ.ά.), τυχερά, ψυχαγωγικά ή ηλεκτρονικά παιχνίδια, πρακτορεία ΠΡΟΠΟ, ΛΟΤΤΟ, λαχείων και συναφή αυτών.
2.4. Πλανόδιες επιχειρήσεις.
2.5. Κυλικεία σχολείων, Οργανισμών κλπ. που η ανάθεση της λειτουργίας και εκμετάλλευσης τους γίνεται κατόπιν πλειοδοτικού διαγωνισμού.
2.6. Οι επιχειρήσεις εκείνες που έχουν σύνθετο αντικείμενο δραστηριότητας και το ένα εξ’ αυτών περιλαμβάνεται στις εξαιρέσεις.
2.7. Ανώνυμες Εταιρείες (Α.Ε.),
2.8. Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον τομέα της αλιείας, της υδατοκαλλιέργειας και του άνθρακα, στην πρωτογενή παραγωγή γεωργικών προϊόντων, οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με την μεταπώληση σε μεταπράτες ή εμπόρους ή χαρακτηρίζονται ως προβληματικές.
2.9. Όσες έχουν επιχορηγηθεί από προγράμματα ΝΕΕ κατά το παρελθόν
2.10. Όσες είχαν άλλη επιχείρηση από την 1.1.2000 και μετά.
 

Άρθρο 5
Διάρκεια και ποσό επιχορήγησης
Η διάρκεια της επιχορήγησης ορίζεται σε τριάντα έξι (36) μήνες.
Το ποσό της επιχορήγησης για κάθε νέα ελεύθερη επαγγελματία που υπάγεται στο πρόγραμμα καθορίζεται στα 24.000,00 €.
Η πρώτη δόση, ύψους 6.000,00 ευρώ καταβάλλεται μετά την έκδοση της απόφασης υπαγωγής και τα υπόλοιπα 18.000,00 ευρώ σε τρεις (3) ισόποσες ετήσιες δόσεις των 6.000,00 ευρώ η κάθε μία, καταβαλλόμενη στο τέλος κάθε έτους από την υπαγωγή της και αφού θα έχει πραγματοποιηθεί τουλάχιστον ένας επιτόπιος έλεγχος κατά το ενδιάμεσο χρονικό διάστημα, όπου και διαπιστώνεται η κανονική λειτουργία της επιχείρησης.
 

Άρθρο 6
Διαδικασία αίτησης συμμετοχής
Οι δικαιούχοι υποβάλλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα, με ηλεκτρονικό τρόπο στην ειδική περιοχή του δικτυακού τόπου του ΟΑΕΔ (www.oaed.gr).
 

Άρθρο 7
Λεπτομέρειες υλοποίησης του προγράμματος


Η διαδικασία υπαγωγής των NEE στο πρόγραμμα, περιλαμβάνει τρία στάδια.

1ο στάδιο: Ηλεκτρονική υποβολή αίτησης, στη σχετική περιοχή του δικτυακού τόπου του ΟΑΕΔ.

Πριν την υποβολή της ηλεκτρονικής αίτησης, θα πρέπει να έχουν προηγηθεί κατά σειρά:

• η εξατομικευμένη προσέγγιση από εργασιακό σύμβουλο του ΟΑΕΔ,

• η παρακολούθηση προγράμματος συμβουλευτικής επιχειρηματικότητας σε ΚΠΑ του ΟΑΕΔ,

• η έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας στην αρμόδια ΔΟΥ.

2ο στάδιο: Αξιολόγηση σε επίπεδο κατηγορίας κριτηρίων−Επιλεξιμότητα

Επιλογή των προς χρηματοδότηση επιχειρηματικών σχεδίων, από Τριμελή Επιτροπή Αξιολόγησης που θα συσταθεί με απόφαση του Διοικητή του ΟΑΕΔ. Η αξιολόγηση θα γίνει βάσει των παρακάτω κριτηρίων αξιολόγησης, πράξη κρατικών ενισχύσεων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007−2013», όπως εγκρίθηκαν από την Επιτροπή Παρακολούθησης του συγκεκριμένου Επιχειρησιακού Προγράμματος και συγκεκριμένα:

Α. Εξετάζεται η πληρότητα της υποβαλλόμενης αίτησης ως προς:

• τη χρήση της τυποποιημένης ηλεκτρονικής αίτησης, με συμπληρωμένα όλα τα υποχρεωτικά πεδία, και

• το ότι ο ενδιαφερόμενος έχει την ιδιότητα του ανέργου (έχει ωφεληθεί από τη διαδικασία της εξατομικευμένης παρέμβασης και έχει παρακολουθήσει το σεμινάριο επιχειρηματικότητας πριν την έναρξη επιτηδεύματος).

Β. Εξετάζεται εάν το επιχειρηματικό σχέδιο πληροί τα παρακάτω κριτήρια:

1. Σαφής περιγραφή του φυσικού αντικειμένου της πράξης ως προς τα βασικά, τεχνικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά της προκήρυξης.

2. Συμβολή της προτεινόμενης πράξης στους στόχους του αντίστοιχου Άξονα Προτεραιότητας / Θεματικής Προτεραιότητας / Κατηγορίας Πράξεων του Επιχειρησιακού Προγράμματος.

3. Συνάφεια και επάρκεια του ενδιαφερομένου με το αντικείμενο της επιχειρηματικής δραστηριότητας και επαρκή τεκμηρίωση με ύπαρξη τυπικών προσόντων ή/ και επαγγελματικής εμπειρίας.

4. Οικονομοτεχνική επάρκεια του επιχειρηματικού σχεδίου (εξέταση πιθανής ύπαρξης επιπλέον χρηματοδοτικών πόρων, π.χ. μέσω τραπεζικού δανεισμού).

5. Ύπαρξη καινοτομιών στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θα παρέχει η επιχείρηση ή/ και στη διαδικασία παραγωγής και διάθεσης αυτών, με προτεραιότητα σε καινοτόμες επιχειρηματικές προτάσεις που βασίζονται στις νέες τεχνολογίες ή δραστηριότητα σε καινοτόμους κλάδους και ιδιαίτερα στην πράσινη ανάπτυξη.

6. Ύπαρξη στοιχείων δικτύωσης, δηλαδή παραγωγικές και άλλες διασυνδέσεις με υφιστάμενες επιχειρήσεις καθώς και/ ή συμπράξεις μεταξύ δύο ή περισσότερων ανέργων για τη δημιουργία κοινής επιχείρησης.

Σχετικά με τα κριτήρια της κατηγορίας Α, που αφορούν την πληρότητα της υποβαλλόμενης αίτησης, η Επιτροπή είναι υπεύθυνη να επιβεβαιώσει την ορθότητα των στοιχείων της αιτουμένης και αποτελούν λόγο αποκλεισμού από το πρόγραμμα.

Όσον αφορά στα κριτήρια της κατηγορίας Β, η Επιτροπή εξετάζει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του υποβεβλημένου επιχειρηματικού σχεδίου και το αξιολογεί σύμφωνα με το κάθε κριτήριο με χρήση κλίμακας (υψηλή, μέση, χαμηλή). Ο τρόπος αξιολόγησης θα εξειδικεύεται περαιτέρω στη σχετική πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.

Η συνολική αξιολόγηση όπως προκύπτει από την ανωτέρω διαδικασία αποτελεί τη βάση για τη τελική έγκριση ή απόρριψη της αίτησης της ενδιαφερομένης για υπαγωγή στο πρόγραμμα.

3ο στάδιο: Ένταξη

Η ένταξη στο πρόγραμμα πραγματοποιείται, ύστερα από την θετική έγκριση του επιτόπιου ελέγχου (στο χώρο της επιχείρησης) από εκπρόσωπο του Οργανισμού.

Ο πρώτος επιτόπιος έλεγχος πραγματοποιείται εντός 30 ημερών από την ημερομηνία αξιολόγησης των επιχειρηματικών σχεδίων από την Τριμελή Επιτροπή και ορίζεται κατόπιν συνεννοήσεως των ελεγκτών με την επαγγελματία. Οι ελεγκτές πρέπει να ενημερώσουν την επαγγελματία για το σύνολο των απαιτούμενων δικαιολογητικών που πρέπει να βρίσκονται στον χώρο της επιχείρησης, προκειμένου να ελεγχθούν.

Συγκεκριμένα ελέγχονται τα κάτωθι:

3.1. Βεβαίωση έναρξης της δραστηριότητας της επιχείρησης από τη ΔΟΥ.

3.2. Εξοφλημένα τιμολόγια ή λογιστικά έγγραφα ισοδύναμης αποδεικτικής αξίας περασμένα στα επίσημα θεωρημένα από την αρμόδια ΔΟΥ βιβλία της επιχείρησης τους, αξίας ίσης με το ποσό που αναλογεί στην 1η δόση, όπως ορίζεται στο πρόγραμμα (6.000 €), που αφορούν σε δαπάνες (λειτουργικά έξοδα, δαπάνες παροχής υπηρεσιών, αποσβέσεις παγίων κ.λπ.).

3.3. Καταστατικό σύστασης της Εταιρείας, εφόσον πρόκειται για Εταιρεία στην οποία συμμετέχει ο ενδιαφερόμενος.

3.4. Μισθωτήριο θεωρημένο από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. ή τίτλο ιδιοκτησίας του χώρου στον οποίο στεγάζεται η επιχείρηση ή παραχωρητήριο θεωρημένο από την αρμόδια Δ.Ο.Υ. όταν ο ιδιοκτήτης είναι σύζυγος ή συγγενής α΄ βαθμού.

3.5. Άδεια για την άσκηση του επαγγέλματός, όπου απαιτείται καθώς και εγγραφή στο αρμόδιο Επαγγελματικό Επιμελητήριο. Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος δύναται να διαθέτει είτε η ίδια είτε ένας τουλάχιστον από τους απασχολουμένους στην επιχείρησή της και σε περίπτωση εταιρείας είτε ο ένας τουλάχιστον από τους εταίρους που απασχολείται στην εταιρεία είτε ένας από τους απασχολουμένους σ΄ αυτή.

3.6. Να απασχολούνται αποκλειστικά στην επιχείρησή τους και να είναι ασφαλισμένες κατά κύριο λόγο στον Ασφαλιστικό Φορέα που υπάγεται η επιχείρηση.

3.7. Η επιχείρηση να λειτουργεί ανεξάρτητα και σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο (εκτός χώρου κατοικίας), κατά τρόπο ώστε να εξυπηρετεί ικανοποιητικά το σκοπό της. Επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση η λειτουργία της επιχείρησης σε χώρο (κατάλληλα διαμορφωμένο) εντός της οικίας της επαγγελματία στις περιπτώσεις:

α) μητέρας παιδιού σε προσχολική ηλικία, β) γυναίκας που φροντίζει στην οικία της, συγγενείς α΄ βαθμού με αναπηρία, άνω του 70%. Για τις περιπτώσεις αυτές οι ενδιαφερόμενες απαιτείται να προσκομίζουν βεβαιώσεις, πιστοποιητικά κ.λπ. από δημόσιους φορείς.

(Το άρθρο 7, τέθηκε όπως αντικαταστάθηκε με την Κ.Υ.Α. 2.34745/οικ.3.2350/19.12.2012)


Άρθρο 8
Τεκμηρίωση λειτουργίας – παραστατικά
1. Τεκμηρίωση λειτουργίας
Ως τεκμηρίωση λειτουργίας της επιχείρησης, θεωρούνται οι δαπάνες που είναι απαραίτητες για την ικανοποίηση του στόχου της πράξης , αποδεικνύονται δε σύμφωνα με τα απαραίτητα δικαιολογητικά και παραστατικά που προβλέπει ο Κ.Β.Σ.
Δαπάνες, όπως: λειτουργικά έξοδα (π.χ. μίσθωση χώρου, κατανάλωση ΔΕΗ), παροχής υπηρεσιών (π.χ. νομική υποστήριξη, λογιστική υποστήριξη), πρώτες ύλες (π.χ. γραφική ύλη), αποσβέσεις παγίων (π.χ. εξοπλισμός), για τη λειτουργία της επιχείρησης θεωρούνται ως τεκμηρίωση λειτουργίας της επιχείρησης και πιστοποιούνται με εξοφλημένα τιμολόγια, περασμένα στα επίσημα θεωρημένα από την αρμόδια Δ.Ο.Υ βιβλία της επιχείρησης και συνάδουν με την ικανοποίηση του στόχου της πράξης. Tα εν λόγω τιμολόγια θα πρέπει να αντιστοιχούν σε αξία τουλάχιστον ίση με το εκάστοτε ποσό της επιχορήγησης, μέχρι την ολοκλήρωση της πράξης.
 

2. Παραστατικά
Ο ΟΑΕΔ και οι δικαιούχοι θα τηρούν ειδικό φάκελο με το σύνολο των δικαιολογητικών και παραστατικών για το διάστημα που ορίζουν οι σχετικοί
Κανονισμοί μετά την τελευταία πληρωμή, δηλαδή κατ’ ελάχιστον μέχρι το τέλος του 2020.
Σε κάθε παραστατικό που αφορά πληρωμές της πράξης, θα αναγράφεται ο τίτλος της πράξης, το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα και ο αριθμός ΟΠΣ.
 

3. Πληρωμές δικαιούχων
3.1.
Καταβολή 1ης δόσης
Εφόσον η έκθεση του επιτόπιου ελέγχου είναι θετική, η ΝΕΕ καλείται να προσέλθει στην Υπηρεσία μέσα σε είκοσι (20) ημερολογιακές ημέρες, από την ημερομηνία γνωστοποίησης της ένταξής της, και να προσκομίσει:
• Αίτηση πληρωμής της 1ης δόσης,
• Τιμολόγιο που εκδίδεται σύμφωνα με το άρθρ.12 παρ.3 Προεδρικού Διατάγματος 186/92 ΚΒΣ,
• Βεβαίωση ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητας, όπου απαιτείται και
• Αριθμό Τραπεζικού Λογαριασμού, προκειμένου να της χορηγηθεί η πρώτη δόση.
 

3.2. Καταβολή επόμενων δόσεων
Κατά το τριανταεξάμηνο (36 μήνες) διάστημα της επιχορήγησης η ΝΕΕ δεσμεύεται με τη λήξη κάθε έτους, από την ένταξή της στο πρόγραμμα και μέσα σε προθεσμία εξήντα (60) ημερολογιακών ημερών, να προσκομίσει :
• Αίτηση στην οποία θα δηλώνει ότι η επιχείρηση της λειτουργεί κανονικά και ότι το σύνολο της δαπάνης του προαναφερθέντος χρονικού διαστήματος είναι τουλάχιστον ίσο με το ποσού της 2ης, της 3ης ή της 4ης δόσης που πρόκειται να εισπράξει, όπως αυτά εμφανίζονται σε εξοφλημένα τιμολόγια ή ή λογιστικά έγγραφα ισοδύναμης αποδεικτικής αξίας περασμένα στα επίσημα θεωρημένα από την αρμόδια ΔΟΥ βιβλία της επιχείρησης τους.
• Τιμολόγιο και επικυρωμένα φωτοαντίγραφα του βιβλίου εσόδων – εξόδων του προηγούμενου έτους ή βεβαίωση καταβολής Φ.Π.Α. στη Δ.Ο.Υ.
• Βεβαίωση ασφαλιστικής και φορολογικής ενημερότητας, όπου απαιτείται. Σύμφωνα με τις με αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Α/10067/2007 και ΔΙΑΔΠ/Φ.Α.1.1/2407/26-01-2009 ΚΥΑ τα παραπάνω δικαιολογητικά αναζητούνται αυτεπάγγελτα από την αρμόδια για την έκδοση της διοικητικής πράξης Υπηρεσία. Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 14 του ν. 3614/ 2007, το ποσό της επιχορήγησης δεν παρακρατείται και δεν εκχωρείται.
 

3.3. Λοιποί όροι υλοποίησης του προγράμματος
Η ενταγμένη στο πρόγραμμα υποχρεούται να ενημερώνει την Υπηρεσία εγκαίρως και γραπτώς για οποιαδήποτε αλλαγή στα στοιχεία που έχει δηλώσει με την αίτηση για ένταξή της.
Η επιχείρηση δεν πρέπει να διακόψει τη λειτουργία της ή να προβεί σε μεταβολή των όρων και των προϋποθέσεων του προγράμματος στην τριετία (3ετία) από την έναρξη δραστηριότητας της, άλλως διακόπτεται η επιχορήγηση με επιστροφή του καταβληθέντος ποσού, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 9.
Σύμφωνα με το άρθ. 14.3 του Ν. 3614/2007 και το αρθ. 80 του 1083/2006 Ε.Κ. οι χρηματοδοτήσεις στους δικαιούχους πραγματοποιούνται το συντομότερο δυνατό και στο συνολικό ποσό της δημόσιας συνεισφοράς. Κανένα ποσό και για οποιαδήποτε αιτία δεν αφαιρείται ούτε παρακρατείται, ούτε εισπράττεται οποιαδήποτε ειδική επιβάρυνση ή άλλο τέλος ισοδύναμου αποτελέσματος, το οποίο θα είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση των ποσών αυτών.
 

Άρθρο 9
Διακοπή Επιχορήγησης
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί παράβαση όρου ή όρων ή προϋποθέσεων, μετά από οποιαδήποτε πληρωμή ποσού της επιχορήγησης στην Ν.Ε.Ε., θα εφαρμόζονται οι διατάξεις των παρ. 7 και 8 του άρθρου 29 του Ν.1262/82, όπως συμπληρώθηκε από τα άρθρα 6 και 7 του Ν. 1836/89 και η επιχορήγηση θα διακόπτεται με επιστροφή του αναλογούντος ποσού.
 

Άρθρο 10
Παραγραφή Αξίωσης
 

Εάν η ΝΕΕ καταθέσει εκπρόθεσμα δικαιολογητικά για την καταβολή επιμέρους δόσης, η αξίωσή της για το συγκεκριμένο ποσό παραγράφεται χωρίς διακοπή της επιχορήγησης, με απόφαση του Προϊσταμένου της αρμόδιας Υπηρεσίας Απασχόλησης του Οργανισμού, εφόσον η επιχείρηση λειτουργεί και εξακολουθούν να τηρούνται οι όροι και προϋποθέσεις του Προγράμματος.
 

Άρθρο 11
Ανάκληση Υπαγωγής στο Πρόγραμμα
Εάν μετά την ένταξη της ΝΕΕ στο πρόγραμμα, διαπιστωθεί ότι δεν τηρεί τους όρους ή τις προϋποθέσεις του, ο Προϊστάμενος της αρμόδιας Υπηρεσίας Απασχόλησης με απόφασή του θα ανακαλεί την υπαγωγή της επαγγελματία στο πρόγραμμα ανεξάρτητα από το όργανο που την εξέδωσε.
 

Άρθρο 12
Επίλυση Διαφορών
Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει μεταξύ των υποψηφίων ή ενταγμένων στο πρόγραμμα νέων ελεύθερων επαγγελματιών (Ν.Ε.Ε.) και των Υπηρεσιών του ΟΑΕΔ, θα επιλύεται με απόφαση της Επιτροπής Επίλυσης Ενστάσεων, ύστερα από ένσταση που θα υποβάλλει η ενδιαφερόμενη (μέσα σε τριάντα (30) ημερολογιακές ημέρες από την κοινοποίηση της απόρριψης του αιτήματος ή της απορριπτικής απόφασης στην ενδιαφερόμενη).
 

Άρθρο 13
Προθεσμία Υποβολής Αιτήσεων – Διαδικασία - Κάλυψη Θέσεων
• Η προθεσμία έναρξης και λήξης της υποβολής των «αιτήσεων υπαγωγής στο πρόγραμμα» των υποψηφίων καθώς και η κατανομή των θέσεων θα καθοριστεί με σχετικές αποφάσεις του Διοικητή του Ο.Α.Ε.Δ..
• Θα εκδοθεί πρόσκληση υποβολής αιτήσεων, η οποία θα καθορίζει κάθε λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσης.
 

Άρθρο 14
Διαδικασία παρακολούθησης και ελέγχου του προγράμματος


Ο ΟΑΕΔ ασκεί τους προβλεπόμενους από το Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου των ΕΠ του ΕΣΠΑ, ελέγχους στους δικαιούχους της πράξης του προγράμματος οποιαδήποτε χρονική στιγμή, προκειμένου να διαπιστωθεί η τήρηση των όρων του προγράμματος.

Η Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης του ΕΠ «Διοικητικής Μεταρρύθμισης 2007−2013» διατηρεί το δικαίωμα να πραγματοποιεί ελέγχους στον ΟΑΕΔ, ως προς την τήρηση των καθηκόντων του, ως Ενδιάμεσου Φορέα Διαχείρισης.

Έλεγχοι σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στους σχετικούς κανονισμούς και το Ν. 3614/2007 διενεργούνται από την Αρχή Πιστοποίησης, την Αρχή Ελέγχου (ΕΔΕΛ), καθώς και τα αρμόδια όργανα της Ε.Ε.

Οι έλεγχοι του προγράμματος θα διενεργούνται από υπαλλήλους του ΟΑΕΔ σύμφωνα με τα οριζόμενα στην κοινή υπουργική απόφαση υπ’ αριθ. 2/34255/0022/6−6−2001, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει, καθώς και της με αριθμό 2854/1−7−2008 απόφασης του Δ.Σ. του ΟΑΕΔ.

Οι επιτόπιες επαληθεύσεις, καθώς και οι έλεγχοι, συνίστανται στην επαλήθευση της παράδοσης των συγχρηματοδοτούμενων υπηρεσιών και της πραγματοποίησης των δαπανών, που δηλώνουν οι δικαιούχοι, σύμφωνα με τους όρους της απόφασης ένταξης των πράξεων, του συμφώνου αποδοχής όρων της απόφασης ένταξης και της υπογραφείσας σύμβασης, καθώς και τη συμμόρφωση των εμπλεκόμενων φορέων με τους κοινοτικούς κανόνες καθ’ όλη την περίοδο υλοποίησης του προγράμματος, οι οποίοι βασίζονται στο εγκεκριμένο Σύστημα Διαχείρισης και Ελέγχου των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων του ΕΣΠΑ καθώς και την Υπουργική απόφαση του Συστήματος με αριθ. πρωτ. 14053/ΕΥΣ 1749/27.3.2008 (ΦΕΚ 540/Β΄).

(Το άρθρο 14, τέθηκε όπως αντικαταστάθηκε με την Κ.Υ.Α. 2.34745/οικ.3.2350/19.12.2012)

Άρθρο 15
Τήρηση όρων πληροφόρησης και δημοσιότητας


Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς των πράξεων θα πρέπει να τηρούν τους κανόνες πληροφόρησης και δημοσιότητας των ενεργειών τους όπως αυτοί καθορίζονται από τον Κανονισμό (ΕΚ) 1828/2006 της Επιτροπής της 8ης Δεκεμβρίου 2006 και τις διατάξεις εφαρμογής του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007−2013».

Στα πλαίσια διαφάνειας και ελέγχου της σώρευσης των κρατικών ενισχύσεων που λαμβάνουν οι δικαιούχοι του προγράμματος, θα δημοσιοποιούνται τα ποσά που λαμβάνουν ως κρατική ενίσχυση.

Σύμφωνα με το άρθ. 7 του ανωτέρω Κανονισμού (ΕΚ) θα γίνεται ηλεκτρονική ή με άλλο τρόπο δημοσιοποίηση του καταλόγου δικαιούχων, των ονομασιών των πράξεων και του ποσού της δημόσιας χρηματοδότησης που χορηγείται στις πράξεις.

Σε κάθε περίπτωση δημοσιοποίησης/δημοσίευσης των πράξεων, εκ μέρους του ΟΑΕΔ, των Δικαιούχων, γίνεται μνεία για την συμμετοχή στη χρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και ειδικότερα του Ευρωπαϊκού Κοινωνικού Ταμείου και του Ελληνικού Δημοσίου και ειδικότερα του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007−2013».

Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς είναι υποχρεωμένοι να τηρούν και να καταθέτουν στοιχεία φυσικού αντικειμένου βάσει του Παραρτήματος ΧΧΙΙΙ σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στον Κανονισμό (ΕΚ) 1828/2006 της Επιτροπής της 8ης Δεκεμβρίου 2006, βάσει των οδηγιών της Ειδικής Υπηρεσίας και τις απαιτήσεις των πράξεων.

Τα εν λόγω στοιχεία αφορούν:

• Σε ηλικιακά δεδομένα των ωφελουμένων

• Σε δεδομένα για ευάλωτες ομάδες ωφελουμένων

• Στο μορφωτικό επίπεδο ωφελουμένων

Όλοι οι φορείς υποχρεούνται να τηρούν αρχείο των δράσεων δημοσιότητας που υλοποιούν, ως προς το φυσικό και το οικονομικό τους αντικείμενο.

(Το άρθρο 15, τέθηκε όπως αντικαταστάθηκε με την Κ.Υ.Α. 2.34745/οικ.3.2350/19.12.2012)

Άρθρο 16
Σύσταση − Συγκρότηση Επιτροπών
 

Οι Επιτροπές που θα κριθούν αναγκαίες στο πλαίσιο της παρούσης, θα συσταθούν/συγκροτηθούν με απόφαση του Διοικητή του ΟΑΕΔ. Οι ανωτέρω Επιτροπές αποτελούνται από υπαλλήλους του ΟΑΕΔ ή/ και από εμπειρογνώμονες.
Το έργο των Επιτροπών αυτών, θα καθορίζεται στις αποφάσεις σύστασης/συγκρότησης τους σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος.


Άρθρο 17
Τελικές διατάξεις


Λεπτομέρειες εφαρμογής του προγράμματος, εξειδικεύονται περαιτέρω με αποφάσεις του Δ.Σ. του ΟΑΕΔ, μετά τη σύμφωνη γνώμη της οικείας Διαχειριστικής Αρχής.
Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ
O ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
ΣΤΑΥΡΟΣ ΑΡΝΑΟΥΤΑΚΗΣ
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΟΒΕΡΔΟΣ



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο παρών ιστοχώρος και όλα τα κείμενα και δεδομένα που εμπεριέχονται σε αυτόν, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά των νομοθετικών και διοικητικών κειμένων (Νόμοι,  Διατάγματα, Υπουργικές Αποφάσεις, ΠΟΛ., Διοικητικές Πράξεις και Λύσεις κ.α.), των νομολογιακών κειμένων (Δικαστικές Αποφάσεις κ.α.), των περιλήψεων αυτών και της τήρησής τους σε βάση δεδομένων, των συσχετίσεων μεταξύ τους και των ειδικών εργαλείων αναζήτησης, αποτελούν αντικείμενο ειδικής επεξεργασίας και πνευματικής δημιουργίας και προστατεύονται από την νομοθεσία περί Πνευματικής Ιδιοκτησίας και Συγγενικών Δικαιωμάτων και δη  από τους νόμους  2121/1993,  2557/1997, 2819/2000, τη Διεθνή Σύμβαση της Βέρνης (ν. 100/1975), τη Διεθνή Σύμβαση της Ρώμης (ν. 2054/1992) και τις Οδηγίες 91/100/ΕΟΚ, 92/100/ΕΟΚ, 93/83/ΕΟΚ, 93/98/ΕΟΚ ΚΑΙ 96/9/ΕΟΚ.
Η ιδιοκτησία επ’ αυτών αποκτάται χωρίς καμία διατύπωση και χωρίς την ανάγκη ρήτρας απαγορευτικής των προσβολών της.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ: Η αναδημοσίευση και η με οποιονδήποτε τρόπο αναπαραγωγή, εξ’ ολοκλήρου, τμηματικά ή περιληπτικά, των οιωνδήποτε κειμένων ή δεδομένων περιλαμβάνονται στον παρόντα ιστοχώρο, χωρίς την έγγραφη άδεια της δικαιούχου εταιρείας.


Email:
Θέμα:
Μήνυμα:
 
Δημιουργία νέας κατηγορίας

Your Categories

  • Παπαδημητριου
Up
Close
Close
Κλείσιμο