Αποτελέσματα live αναζήτησης

ΥΠΕΕ Αρ. Πρ.4250/26.03.07 Έλεγχοι αγοράς την περίοδο των εορτών του Πάσχα.


Σχόλια:


Δημοσιεύθηκε στις : [ 26-03-2007 ]
Κατηγορία: Έλεγχος - Πρόστιμα - ΣΔΟΕ

ΥΠΕΕ Αρ. Πρ.4250/26.03.07
Έλεγχοι αγοράς την περίοδο των εορτών του Πάσχα.


Αθήνα, 26/03/07

Αρ. πρωτ.: 4250

Προς:  Όλες τις Περιφερειακές και Επιχειρησιακές Δ/νσεις ΥΠ.Ε.Ε.

Θέμα:«Έλεγχοι  αγοράς την περίοδο των εορτών του Πάσχα.»  
Γενικά

Επιδίωξη των υπηρεσιών της ΥΠ.Ε.Ε., κατά την περίοδο των εορτών του Πάσχα, είναι ο συνεχής έλεγχος της αγοράς, διαθέτοντας προς τούτο όλη την δύναμη του προσωπικού. Ιδιαίτερα στο χρονικό διάστημα από 28/3 έως 15/4 (Κυριακή του Θωμά), οπότε αναμένεται αυξημένη οικονομική δραστηριότητα, επιβάλλεται η εντατικοποίηση των  ελέγχων, οι οποίοι θα πρέπει να είναι στοχευμένοι έλεγχοι, έλεγχοι διακίνησης και εμφανείς έλεγχοι, ώστε να  επιτευχθεί η δημιουργία  κλίματος πρόληψης και συμμόρφωσης των επιχειρήσεων στις υποχρεώσεις τους, που απορρέουν από την ισχύουσα φορολογική και τελωνειακή νομοθεσία, σε σχέση με την έκδοση φορολογικών στοιχείων διακίνησης και αξίας και την ακριβή απόδοση του οφειλόμενου Φ.Π.Α. και του Ε.Φ.Κ.

 Προς την κατεύθυνση της όσο το δυνατόν καλύτερης απόδοσης των ελέγχων αυτών, επισημαίνονται τα ακόλουθα:


I.  ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΡΩΤΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ

1.  ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΟΙ ΕΛΕΓΧΟΙ

 Βαρύτητα θα δοθεί στην πραγματοποίηση στοχευμένων ελέγχων σε:

1.1  Επιχειρήσεις εισαγωγής και χονδρικού εμπορίου, τροφίμων και ποτών, λαχανικών, φρούτων, νωπών και κατεψυγμένων κρεάτων, πασχαλινών ειδών .

1.2 Επιχειρήσεις επεξεργασίας-συγκέντρωσης-φύλαξης-αποθήκευσης-συντήρησης αγροτικών προϊόντων (κρέατα, κηπευτικά, φρούτα κ.λ.π.), επιχειρήσεις εκμετάλλευσης ψυκτικών χώρων και χώρων αποθήκευσης προϊόντων τρίτων, σφαγεία και επιχειρήσεις τυποποίησης αγροτοκτηνοτροφικών προϊόντων.

1.3 Επιχειρήσεις παραγωγής αγροτικών προϊόντων, εκτροφής αμνοεριφίων, άλλων κτηνοτροφικών προϊόντων, λαχανικών-κηπευτικών προϊόντων (θερμοκήπια κ.λ.π.) και οστρακοειδών.

1.4 Καταστήματα λιανικού εμπορίου κρεάτων, λαχανικών, φρούτων, τροφίμων, ποτών, ειδών ζαχαροπλαστείου, ένδυσης, υπόδησης, κοσμημάτων, δώρων και πασχαλινών ειδών.

1.5 Eπιχειρήσεις φιλοξενίας σε αστικά κέντρα και τουριστικά θέρετρα και ιδιαίτερα ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, επιχειρήσεις τουριστικών καταλυμάτων κ.λ.π., που βρίσκονται σε νησιά και επώνυμες περιοχές της υπαίθρου όπου γιορτάζεται παραδοσιακά το Πάσχα.

1.6 Επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών κομμωτηρίου, καλλωπισμού κ.λ.π.

1.7 Επιχειρήσεις παροχής διασκέδασης και ψυχαγωγίας, παροχής φαγητού και ποτού για επιτόπια κατανάλωση και ιδιαίτερα στα κέντρα διασκέδασης με επώνυμους καλλιτέχνες, εστιατόρια και ταβέρνες που συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό πελατών καθώς επίσης και σε επιχειρήσεις τροφής και ποτού για επιτόπια κατανάλωση, που δραστηριοποιούνται κυρίως σε εμπορικά κέντρα ή σε εμπορικούς δρόμους και περιοχές με αυξημένη τουριστική κίνηση.
 Επισημαίνεται  ότι για τα διατιθέμενα αλκοολούχα προϊόντα θα διενεργούνται όσο το δυνατόν περισσότεροι έλεγχοι και  δειγματοληψίες, βάσει και της 104420/17-05-04 εγκυκλίου μας, ώστε να αποτραπεί κατά την περίοδο του Πάσχα, η διάθεση στην κατανάλωση νοθευμένων αλκοολούχων ποτών «μπόμπες», με ότι αυτό συνεπάγεται  τόσο για την υγεία των καταναλωτών όσο και για τα δημόσια έσοδα.

 
2.ΕΛΕΓΧΟΙ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ

Κατά την αναφερόμενη  χρονική περίοδο, οι έλεγχοι διακίνησης θα αποτελέσουν σημαντικό στόχο του προγράμματος δράσης, λόγω του ότι μεγάλο μέρος της οικονομικής δραστηριότητας πραγματοποιείται μέσα από την διακίνηση αγαθών. Για τον λόγο αυτό θα διενεργηθούν, κυρίως, έλεγχοι:

-διακίνησης αγαθών από επιχειρήσεις συγκέντρωσης - φύλαξης - αποθήκευσης - συντήρησης  αγροτικών προϊόντων (ψυκτικοί θάλαμοι, χώροι αποθήκευσης, logistics κ.λ.π.)

-διακίνησης αγροτικών προϊόντων (κρεάτων-λαχανικών-φρούτων-οστρακοειδών) και λοιπών αγαθών από επιχειρήσεις που εμπλέκονται στα διάφορα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας (σφαγεία, θερμοκήπια, τυποποιητήρια, ιχθυοτροφεία κ.λ.π.)

-διακίνησης των παραπάνω αγαθών  από εισαγωγικές επιχειρήσεις

-διακίνησης οίνων και ποτών

Σημειώνεται ότι  οι έλεγχοι διακίνησης αγαθών των ανωτέρω κατηγοριών θα διενεργούνται στο επαρχιακό, αστικό και εθνικό οδικό δίκτυο, στα λιμάνια, στα διόδια και κυρίως σε σημεία του επαρχιακού οδικού δικτύου όπου πιθανόν να παρακάμπτεται το εθνικό δίκτυο ή και σε σημεία σύνδεσης του επαρχιακού  οδικού δικτύου με το εθνικό. Ιδιαίτερη βαρύτητα επίσης να δοθεί σε ελέγχους επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στις κεντρικές αγορές των μεγάλων αστικών κέντρων (Ρέντη κ.λ.π.), ιχθυόσκαλες,   τοπικές  ή δημοτικές αγορές (Βαρβάκειος, Μοδιάνο κ.λ.π.), λαϊκές  αγορές,  κ.λ.π.

 3. ΕΛΕΓΧΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ

 
Με βάση το αυξημένο ενδιαφέρον για τον έλεγχο της πασχαλινής αγοράς, στο αναφερόμενο χρονικό διάστημα, όπως άλλωστε και σε κάθε περίπτωση ελέγχου, στα πλαίσια των ελέγχων διακίνησης και διάθεσης αγαθών σε μη στεγασμένους χώρους όπως σε λαϊκές αγορές και σε παζάρια, στο στόχαστρο των υπηρεσιών της ΥΠ.Ε.Ε. τίθεται και το παραεμπόριο που διενεργείται εκτός των χώρων αυτών (τις παρυφές των λαïκών αγορών), καθώς και σε εμπορικούς δρόμους ή κοντά σε σταθμούς λεωφορείων, τρένων, μετρό, σε πεζοδρόμους κ.λ.π., σύμφωνα με τις οδηγίες που σας έχουν δοθεί με τα με αριθμ. 106100/12-06-05, 108409/3-9-04 και 104831/20-5-04 έγγραφά μας.

Ιδιαίτερη έμφαση θα πρέπει να δοθεί στον έλεγχο ειδών ένδυσης και υπόδησης, ειδών οικιακής χρήσης, μικροσυσκευών, εργαλείων, ρολογιών, υφασμάτων, κεντημάτων κ.λ.π., που προέρχονται κυρίως από τρίτες χώρες (Κίνα, Ταϊλάνδη, Κορέα, Ταϊβάν κ.λ.π.).

Αντικείμενο των ελέγχων αυτών είναι η διαπίστωση της νόμιμης κατοχής των εμπορευμάτων που διακινούνται και διατίθενται προς πώληση όπως, παραστατικά τελωνειακά έγγραφα, φορολογικά στοιχεία διακίνησης και αξίας καθώς και δημόσια έγγραφα νομιμοποίησης διενέργειας συναλλαγών πλανοδίου εμπόρου, άδεια παραμονής και άσκησης επαγγέλματος, νομιμότητα του μεταφορικού μέσου κ.λ.π.

4. ΕΛΕΓΧΟΙ  ΕΙΣΑΓΟΜΕΝΩΝ ΑΜΝΟΕΡΙΦΙΩΝ

 
Λόγω της αυξημένης ζήτησης , κατά την πασχαλινή περίοδο, ζώντων και σφαγίων αμνοεριφίων, αναμένεται  αθρόα εισαγωγή από τρίτες  χώρες.

Για το λόγο αυτό κρίνεται σκόπιμο  να εντείνετε τους ελέγχους, τόσο  κατά το στάδιο της  διακίνησης  όσο και κατά το στάδιο των στοχευμένων ελέγχων (εισαγωγείς, χονδρέμποροι, σφαγεία, κρεοπώλες), σύμφωνα με τις οδηγίες που σας έχουν δοθεί με την 3048/6-3-07 εγκύκλιό μας, ώστε να περιορισθεί το φαινόμενο ελληνοποίησης   αμνοεριφίων προέλευσης άλλων χωρών.

 
5. ΕΜΦΑΝΕΙΣ ΕΛΕΓΧΟΙ


Η συνεχής παρουσία της υπηρεσίας στην αγορά, με την μορφή εμφανών ελέγχων, είναι σημαντική προτεραιότητα των υπηρεσιών της ΥΠ.Ε.Ε. τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, καθόσον στοχεύει στην δημιουργία κλίματος πρόληψης και συμμόρφωσης των επιχειρήσεων, αλλά και προστασίας των καταναλωτών.

Τα συνεργεία ελέγχου  θα πραγματοποιούν εμφανείς ελέγχους σε επίκαιρα σημεία των εμπορικών δρόμων και στα εμπορικά κέντρα των αστικών κέντρων της περιοχής αρμοδιότητός σας, για τη διαπίστωση έκδοσης φορολογικών στοιχείων, τα οποία θα αναζητούνται από τους εξερχόμενους από τα καταστήματα πελάτες. ΕφΆ όσον δεν επιδειχθούν φορολογικά στοιχεία αγοράς θα ακολουθεί ο έλεγχος μέσα στην επιχείρηση, ο οποίος θα αφορά την συγκεκριμένη ελεγκτική επαλήθευση για τη διαπίστωση έκδοσης ή όχι φορολογικού στοιχείου, ενώ θα θεωρούνται τα τηρούμενα βιβλία και στοιχεία, θα ελέγχεται  η νομιμότητα των φορολογικών ταμειακών μηχανών ή των ειδικών μηχανισμών ΕΑΦΔΣΣ και θα αναζητούνται οι υποβληθείσες δηλώσεις Φ.Π.Α.

Σημειώνεται ότι ο καταλογισμός παράβασης δεν αποτελεί αυτοσκοπό αλλά προέχει η ουσιαστική συμμόρφωση των επιχειρήσεων προς τις υποχρεώσεις τους για εμφάνιση των συναλλαγών τους, με στόχο τη διασφάλιση των δημοσίων εσόδων.


II. ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ


1. Αξιοποίηση του προσωπικού

Τα συνεργεία ελέγχου, πέραν εκείνων που θα διατεθούν για τον έλεγχο της διακίνησης εμπορευμάτων, θα στελεχωθούν με την αξιοποίηση του συνόλου των διαθέσιμων υπαλλήλων, ανεξαρτήτως των τμημάτων που αυτοί απασχολούνται.

 

2. Χρόνος διενέργειας των ελέγχων

Η κατανομή των συνεργείων ελέγχου  θα πρέπει να ακολουθεί, κατΆ αρχάς, τις συνθήκες (χρονικά) λειτουργίας της αγοράς. Δηλαδή τις ημέρες συνεχούς λειτουργίας των  καταστημάτων, η κατανομή των συνεργείων ελέγχου πρέπει να είναι μοιρασμένη (πρωί και απόγευμα).

Επισημαίνεται ότι  ιδιαίτερο βάρος πρέπει να δίδεται και στον έλεγχο κατά τις ώρες εφοδιασμού των καταστημάτων. Κρίσιμες ώρες εφοδιασμού είναι οι πρώτες πρωινές ώρες μεταξύ 06.00-08.00, οι πρώτες μεταμεσημβρινές ώρες μεταξύ 14.00-17.00 και αυτές μεταξύ 22.00-24.00, ιδιαίτερα τις ημέρες που τα καταστήματα λειτουργούν και απόγευμα.


3.Προετοιμασία ελέγχου

Για να καταστούν αποτελεσματικότεροι οι στοχευμένοι έλεγχοι πρέπει να υπάρξει:

Αξιοποίηση του REGDATA V

Συγκέντρωση στοιχείων μέσω των υποσυστημάτων του TAXIS

Σωστή αξιοποίηση των μέσων δίωξης (VAN κ.λ.π.)

Αξιοποίηση των πληροφοριών που λαμβάνονται από διάφορες υπηρεσίες, επαγγελματικές οργανώσεις και μεμονωμένα άτομα (μετά από αξιολόγηση ).

III.    ΚΑΤΑΧΩΡΗΣΗ ΣΤΟ ΑΡΤΕΜΙΣ

 
Προκειμένου να είναι εύκολη η παρακολούθηση και ο απολογισμός των ελέγχων της πασχαλινής περιόδου μέσω του συστήματος ΑΡΤΕΜΙΣ θα πρέπει να αναγράφονται υποχρεωτικά και να καταχωρούνται στο πεδίο «Περιγραφή»,  στις εντολές ελέγχου, με κεφαλαία ελληνικά, χωρίς τελείες και κενά, οι χαρακτήρες « ΠΑΣΧΑ07».

 

  Ακριβές αντίγραφο                              Ο Ειδικός Γραμματέας  

                                                                  ΗΛΙΑΣ   ΑΡΓΥΡΟΣ     

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης