Αποτελέσματα live αναζήτησης

ΥΠΑΚΠ. Aρ. πρ. 1224/20.12.06 ΥΠΑΚΠ. Aρ. πρ. 1224/20.12.06


Σχόλια:


Δημοσιεύθηκε στις : [ 20-12-2006 ]
Κατηγορία: Εργατικά - Απασχόληση

ΥΠΑΚΠ. Aρ. πρ. 1224/20.12.06
Εγκύκλιος εφαρμογής Υπουργικής απόφασης 1222/20-12-2006 "Επιμόρφωση εργοδοτών και εργαζομένων για θέματα άσκησης καθηκόντων τεχνικού ασφάλειας Προγράμματα 2007




EΛΛHNIKH ΔHMOKPATIA
YΠOYPΓEIO ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ KAI KOINΩNIKΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
ΓENIKH Δ/NΣH ΣYNΘHKΩN KAI YΓIEINHΣ THΣ EPΓAΣIAΣ   
Aθήνα :  20-12-2006
Aρ. πρωτ:  1224

Δ/ΝΣΗ
Δ24  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ,
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ  
    
Tαχ. Δ/νση:         Πειραιώς 40
Ταχ. Κώδικας:    101 82 AΘHNA


Θέμα: Εγκύκλιος εφαρμογής Υπουργικής απόφασης 1222/20-12-2006 "Επιμόρφωση εργοδοτών και εργαζομένων για θέματα άσκησης καθηκόντων τεχνικού ασφάλειας Προγράμματα 2007".


Η εγκύκλιος αυτή αφορά τα προγράμματα επιμόρφωσης εργοδοτών επιχειρήσεων Β’ κατηγορίας και εργαζομένων σε επιχειρήσεις Β’ και Γ’ κατηγορίας και διευκρινίζει τον τρόπο και τις διαδικασίες εφαρμογής των προβλεπομένων στις παραπάνω αναφερόμενες αποφάσεις.
(Α) ΓΕΝΙΚΑ
1. Σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία για την ασφάλεια και υγεία των εργαζομένων σε όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως αριθμού εργαζομένων ο εργοδότης έχει την υποχρέωση να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες τεχνικού ασφάλειας.
Ο τεχνικός ασφάλειας είναι σύμβουλος του εργοδότη και των εργαζομένων και σε γενικές γραμμές η αποστολή του είναι:
α) να επιθεωρεί τακτικά τις θέσεις εργασίας από πλευράς υγιεινής και ασφάλειας της εργασίας, να αναφέρει στον εργοδότη οποιαδήποτε παράλειψη των μέτρων υγιεινής και ασφάλειας, να προτείνει μέτρα αντιμετώπισής της και να επιβλέπει την εφαρμογή τους.
β) να μεριμνά ώστε οι εργαζόμενοι στην επιχείρηση να τηρούν τους κανόνες υγιεινής και ασφάλειας της εργασίας και να τους καθοδηγεί για την αποτροπή του επαγγελματικού κινδύνου που συνεπάγεται η εργασία τους.
2. Επίσης ο εργοδότης έχει υποχρέωση να έχει μία γραπτή εκτίμηση των κινδύνων στην επιχείρησή του την οποία συντάσσει ο τεχνικός ασφάλειας.
Στη γραπτή εκτίμηση κινδύνου γίνεται μία συστηματική εξέταση όλων των πλευρών κάθε διεξαγόμενης εργασίας και καταγράφονται:

  • Τι θα μπορούσε να προκαλέσει ζημιές και βλάβες
  • Κατά πόσο θα μπορούσαν να εξαλειφθούν οι πηγές κινδύνου, και εάν όχι
  • Τι μέτρα πρόληψης και προστασίας εφαρμόζονται ή πρέπει να εφαρμοστούν.


3. Για τον καθορισμό των προσόντων του τεχνικού ασφάλειας και για τον υπολογισμό του χρόνου απασχόλησής του οι επιχειρήσεις κατατάσσονται σε τρεις κατηγορίες Α, Β, Γ (υψηλής, μεσαίας και χαμηλής επικινδυνότητας). Ο χρόνος απασχόλησης του τεχνικού ασφάλειας εξαρτάται από τον αριθμό των εργαζομένων και την επικινδυνότητα της επιχείρησης.
4. Προκειμένου οι εργοδότες να ανταποκριθούν στην παραπάνω υποχρέωση τους έχουν τη δυνατότητα να αναθέτουν τα καθήκοντα αυτά:

  • σε άτομα της επιχείρησης (πτυχιούχους ΑΕΙ ή ΤΕΙ με την προβλεπόμενη ειδικότητα) ή
  • σε άτομα εκτός της επιχείρησης (πτυχιούχους ΑΕΙ ή ΤΕΙ με την προβλεπόμενη ειδικότητα) ή
  • σε ΕΞΥΠΠ ή
  • σε εργαζόμενο της επιχείρησης (κάτοχο απολυτηρίου τεχνικού λυκείου ή μέσης τεχνικής σχολής ή άλλης αναγνωρισμένης τεχνικής επαγγελματικής σχολής του εσωτερικού ή ισότιμων σχολών του εξωτερικού ή κάτοχο άδειας άσκησης επαγγέλματος εμπειροτέχνη και με οκταετή προϋπηρεσία που λογίζεται από την απόκτηση του απολυτηρίου ή της άδειας, εφόσον όμως αυτός απασχολείται με πλήρες ωράριο στην επιχείρηση) μετά από κατάλληλη επιμόρφωση τουλάχιστον 35 ωρών και εφόσον η επιχείρηση ανήκει στην Β ή Γ κατηγορία επικινδυνότητας και απασχολεί μέχρι 50 άτομα.


5. Σε ορισμένες περιπτώσεις επιχειρήσεων δίνεται η δυνατότητα και στους ίδιους τους εργοδότες να αναλαμβάνουν οι ίδιοι τα καθήκοντα του τεχνικού ασφάλειας εφόσον έχουν τα κατάλληλα προσόντα. Οι περιπτώσεις αυτές είναι:
α. Στις επιχειρήσεις που υπάγονται στη Γ κατηγορία και απασχολούν μέχρι 50 άτομα με την προϋπόθεση της κατάλληλης επιμόρφωσης (π.δ. 17/96 άρθρο 4 §2γ). Για τον καθορισμό των όρων και προϋποθέσεων της επιμόρφωσης αυτής έχει εκδοθεί η 1223/20-12-2006 Υπουργική απόφαση.
β. Στις επιχειρήσεις που υπάγονται στις κατηγορίες Β ή Γ και απασχολούν λιγότερους από 50 εργαζόμενους, εάν ο εργοδότης είναι πτυχιούχος (ΑΕΙ) ή (ΤΕΙ) και έχει μία από τις ειδικότητες τεχνικών ασφάλειας που προβλέπονται για τον κλάδο οικονομικής δραστηριότητας που ανήκει η επιχείρησή του (ν. 3144/03 άρθρο 9 §5 πρώτο εδάφιο).
γ. Στις επιχειρήσεις που υπάγονται στην κατηγορία Β και απασχολούν λιγότερους από 20 εργαζόμενους, εάν ο εργοδότης είναι πτυχιούχος (ΑΕΙ) ή (ΤΕΙ) και έχει μία από τις ειδικότητες τεχνικών ασφάλειας που δεν προβλέπεται όμως για τον κλάδο οικονομικής δραστηριότητας που ανήκει η επιχείρησή του, με την προϋπόθεση κατάλληλης επιμόρφωσης τουλάχιστον 35 ωρών (ν. 3144/03 άρθρο 9 §5 δεύτερο εδάφιο).
δ. Στις επιχειρήσεις που υπάγονται στη κατηγορία Β και απασχολούν μέχρι και 6 εργαζόμενους, με την προϋπόθεση κατάλληλης επιμόρφωσης τουλάχιστον 35 ωρών και εφόσον ο εργοδότης είναι πτυχιούχος τεχνικής ειδικότητας Τεχνικού Επαγγελματικού Εκπαιδευτηρίου ή Ινστιτούτου Επαγγελματικής Κατάρτισης ή άλλης αναγνωρισμένης τεχνικής επαγγελματικής σχολής και το αντικείμενο των σπουδών του σχετίζεται με τη δραστηριότητα της επιχείρησής του (ν. 3144/03 άρθρο 9 §6 πρώτο εδάφιο).
ε. Στις επιχειρήσεις που υπάγονται στην κατηγορία Β και απασχολούν μέχρι και 3 εργαζόμενους με την προϋπόθεση κατάλληλης επιμόρφωσης τουλάχιστον 35 ωρών και εφόσον ο εργοδότης έχει άδεια άσκησης τεχνικού επαγγέλματος εμπειροτέχνη και το αντικείμενο της άδειας του σχετίζεται με τη δραστηριότητα της επιχείρησής του ή αποδεδειγμένα ασκεί επί δεκαετία και πλέον την οικονομική δραστηριότητα για την οποία θα αναλάβει τις υποχρεώσεις του τεχνικού ασφάλειας. (ν. 3144/03 άρθρο 9 §6 δεύτερο εδάφιο).
στ. Αυτοαπασχολούμενοι εργοδότες που δεν απασχολούν προσωπικό έχουν το δικαίωμα επιμόρφωσης, εφόσον έχουν τα υπόλοιπα προβλεπόμενα προσόντα, αλλά καμία υποχρέωση παρακολούθησης ενός τέτοιου προγράμματος δεν έχουν.
6. Επισημαίνεται ότι είναι στην απόλυτα διακριτική ευχέρεια των εργοδοτών να επιλέξουν να αναθέσουν τα καθήκοντα του τεχνικού ασφάλειας σε άτομα εντός ή εκτός της επιχείρησης ή να συνάψουν σύμβαση με ΕΞΥΠΠ ή να επιμορφώσουν εργαζόμενους της επιχείρησής τους ή να επιμορφωθούν οι ίδιοι στις περιπτώσεις που αυτό επιτρέπεται.
7. Εφόσον επιλέξουν την περίπτωση να επιμορφωθούν οι ίδιοι ή να επιμορφώσουν εργαζόμενο της επιχείρησής τους, είναι ελεύθεροι να επιλέξουν όποιον φορέα επιμόρφωσης επιθυμούν, μεταξύ αυτών που υλοποιούν τέτοια προγράμματα επιμόρφωσης.
Τα κριτήρια επιλογής μπορεί να είναι οικονομικά, τόπου επιμόρφωσης, χρόνου, ποιότητας προγραμμάτων ή όποια κριτήρια οι ίδιοι θεωρούν ότι τους εξασφαλίζουν τις καλύτερες συνθήκες για τη συμμετοχή τους στο επιμορφωτικό πρόγραμμα
Σε κάθε περίπτωση, συνιστάται στους ενδιαφερόμενους εργοδότες, πριν δηλώσουν συμμετοχή σε επιμορφωτικό πρόγραμμα, να έρχονται σε σχετική επικοινωνία με τα συλλογικά τους όργανα (σύλλογοι, ομοσπονδίες, επιμελητήρια κλπ.).
8. Με την Υπουργική απόφαση 1222/20-12-2006 "Επιμόρφωση εργοδοτών και εργαζομένων για θέματα άσκησης καθηκόντων τεχνικού ασφάλειας Προγράμματα 2007" καθορίστηκαν οι όροι και οι προϋποθέσεις επιμόρφωσης εργοδοτών και εργαζομένων που αναφέρονται παραπάνω στις παραγράφους 4 και 5. Ειδικότερα καθορίστηκαν:

  • οι φορείς που μπορούν να εκτελούν τα προγράμματα επιμόρφωσης,
  • οι προδιαγραφές των χώρων επιμόρφωσης,
  • το ελάχιστο περιεχόμενο των προγραμμάτων και οι ομάδες των εκπαιδευομένων,
  • τα προσόντα εκπαιδευτών,
  • το περιεχόμενο των αιτήσεων, η διαδικασία έγκρισης και οι λοιπές προϋποθέσεις,
  • ο έλεγχος εκτέλεσης των προγραμμάτων.

9. Οι εργοδότες που επιθυμούν να επιμορφωθούν οι ίδιοι ή να επιμορφώσουν εργαζόμενο της επιχείρησής τους πρέπει να απευθύνονται στους φορείς που έχουν δικαίωμα να εκτελούν τέτοια προγράμματα επιμόρφωσης και να υποβάλλουν τυποποιημένη αίτηση σύμφωνα με τα σχετικά υποδείγματα που επισυνάπτονται στη παρούσα εγκύκλιο.
10. Φορείς που χρησιµοποιούν ως µέσο προσέλκυσης των εργοδοτών και των εργαζοµένων για επιµόρφωση σε προγράµµατά τους ισχυρισµούς, ότι εκπροσωπούν ή συνεργάζονται µε το Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας ή ότι οι εργοδότες είναι υποχρεωµένοι να επιµορφωθούν ή ότι στην περίπτωση µη επιµόρφωσής τους το Υπουργείο Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας θα τους επιβάλλει κυρώσεις ή παρόµοιους "παραπλανητικούς" ισχυρισµούς θα αποκλείονται από τη συµµετοχή τους σε νέα προγράµµατα. Όταν απευθύνονται σε εργοδότες θα πρέπει να τους στέλνουν την συνημμένη στην παρούσα εγκύκλιο ενημερωτική επιστολή.
11. Εάν ο φορέας επιμόρφωσης από την εξέταση της αίτησης διαπιστώσει ότι στο πρόσωπο του εργοδότη ή του εργαζόμενου που προτείνει δεν συντρέχουν οι απαραίτητες προϋποθέσεις ενημερώνει τον εργοδότη που υπέβαλε την αίτηση και του επιστρέφει οπωσδήποτε και την εισπραχθείσα τυχόν προκαταβολή για τη συμμετοχή του στο πρόγραμμα. Η Υπηρεσία μας θα διαγράφει από τους εκπαιδευόμενους άτομα που δεν έχουν τα απαιτούμενα προσόντα. Απαγορεύεται στον φορέα υλοποίησης να χορηγεί σε άτομα που δεν έχουν τα προβλεπόμενα προσόντα πιστοποιητικό παρακολούθησης.


(Β) ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΙ, ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


1. Οι εργοδότες των επιχειρήσεων της Β΄ κατηγορίας επικινδυνότητας και οι εργαζόμενοι της Β΄ ή Γ΄ κατηγορίας επικινδυνότητας για τους σκοπούς της επιμόρφωσης κατατάσσονται σε οκτώ ομάδες (άρθρο 4 Απόφασης):

1. Ομάδα Ι: Επισκευή και συντήρηση μεταφορικών μέσων.
Συνεργεία επισκευής μεταφορικών μέσων (Ηλεκτρολογεία, Φανοποιεία, Ταπετσαρίες, Βουλκανιζατέρ, βαφές αυτοκινήτων κ.λ.π) 
2. Ομάδα ΙΙ: Πρατήρια υγρών και αερίων καυσίμων.
Αποθήκευση και μεταφορά καυσίμων γενικά (π.χ. όλα τα βενζινάδικα)
3. Ομάδα ΙΙΙ: Επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών.
Παρασκευή, και επεξεργασία ειδών διατροφής  και ποτών.
4. Ομάδα IV: Επιχειρήσεις κατασκευής παντός είδους από ξύλο.
Κάθε είδους κατεργασία ξύλου, (π.χ. κατασκευή και τοποθέτηση, κουφωμάτων, ντουλαπιών, κατασκευή επίπλών κλπ).
5. Ομάδα V: Επιχειρήσεις κατασκευής και επισκευής παντός είδους από μέταλλο.
Αργυροχρυσοχόοι, μηχανουργεία, κατασκευές από αλουμίνιο, σιδηρουργεία.
6. Ομάδα VI: Επιχειρήσεις παραγωγής κλωστοϋφαντουργικών υλών, κατεργασίας δερμάτων και γουναρικών, και κατασκευής παντός είδους από ύφασμα, δέρμα και γούνα.
7. Ομάδα VIΙ: Οικοδομικά και άλλα παρόμοια επαγγέλματα.
Εκσκαφές, μπετατζήδες, εργασίες σιδηρού οπλισμού, κτίστες, σοβατζήδες ηλεκτρολόγοι, υδραυλικοί, τοποθετήσεις πλακιδίων, τοποθετήσεις μαρμάρων, ελαιοχρωματιστές, εργασίες μονώσεων εγκαταστάσεις φυσικού αερίου, θέρμανσης εξαερισμού, ψύξης ή κλιματισμού, ανελκυστήρων κλπ.
8. Ομάδα VIII: Όλες οι υπόλοιπες επιχειρήσεις που δεν κατατάσσονται στις προηγούμενες ομάδες.
Μονάδες παραγωγής και διακίνησης σκυροδέματος, τοποθέτηση τεντών, επεξεργασία χάρτου, εκτυπώσεις εκδόσεις, κατασκευή προϊόντων από πλαστικό, τοποθετήσεις και κατεργασία υαλοπινάκων, τοποθετήσεις κοινών κλιματιστικών, κατασκευή και αναγόμωση πυροσβεστήρων, ανυψωτικές εργασίες κλπ
2. Για όλες τις ομάδες η ελάχιστη διάρκεια επιμόρφωσης είναι 35 ώρες.
3. Για τις ομάδες I, II, III, IV, V, VI και VIII το θεματολόγιο του προγράμματος επιμόρφωσης είναι κοινό και διαφορετικό για την ομάδα VIΙ.
Η ανάλυση του κάθε θέματος του θεματολογίου θα πρέπει να προσαρμόζεται στα ιδιαίτερα προβλήματα ασφάλειας και υγείας των εργαζομένων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις της κάθε ομάδας εκπαιδευομένων.
4. Η βεβαίωση επιμόρφωσης για τις ομάδες I, II, III, IV, V, VI και VIII δεν ισχύει για τις επιχειρήσεις της ομάδας VII ούτε και το αντίστροφο.
5. Κάθε ομάδα επιμόρφωσης περιλαμβάνει μόνο εκπαιδευόμενους της αντίστοιχης κατηγορίας. Στην κάθε ομάδα μπορεί ταυτόχρονα να συμμετέχουν εργοδότες και εργαζόμενοι.
 Κατ εξαίρεση σε πόλεις με πληθυσμό κάτω των 50.000 κατοίκων και εφόσον δεν είναι δυνατό να συγκροτηθούν τμήματα επιμόρφωσης εργοδοτών και εργαζομένων αντίστοιχα των ομάδων Ι έως και VI οι εργοδότες των εν λόγω ομάδων μπορούν να εντάσσονται στην ομάδα VIΙΙ. Η ρύθμιση αυτή δεν εφαρμόζεται για το νομό Αττικής και το νομό Θεσσαλονίκης.
6. Τα προγράμματα επιτρέπεται να εκτελούνται Σάββατο και Κυριακή όχι όμως κατά τις λοιπές επίσημες αργίες (Χριστούγεννα, Πάσχα κλπ.).
6.1. Παρέχεται η δυνατότητα στους φορείς να υποβάλλουν αιτήσεις προγραμμάτων από 2-1-2007 έως και 26-1-2007 με προθεσμία υλοποίησης 25 ημερών. Για τις αιτήσεις που θα υποβληθούν μετά την 29-01-2007 θα τηρηθεί η προβλεπόμενη στην περίπτωση 3 της παραγράφου (Γ) προθεσμία των 40 ημερών.
6.2. Ειδικότερα ορίζεται ως καταληκτική ημερομηνία διεξαγωγής της τελευταίας ημέρας των προγραμμάτων η 20-12-2007.
6.3. Δεν επιτρέπεται η διεξαγωγή προγραμμάτων από 2-4-2007 έως και 10-4-2007.
6.4. Δεν θα γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων για έγκριση προγραμμάτων κατά το χρονικό διάστημα 23-7-2007 έως και 14-8-2007.
7. Η υπαγωγή των εκπαιδευομένων σε μια από τις ομάδες επιμόρφωσης γίνεται με ευθύνη του φορέα επιμόρφωσης και με βάση τα στοιχεία της αίτησης κάθε εργοδότη η οποία θα πρέπει να είναι πλήρως συμπληρωμένη και υποχρεωτικά να αναγράφεται ο αριθμός των εργαζομένων στην επιχείρηση.
8. Ο αριθµός ωρών επιµόρφωσης ανά ηµέρα ορίζεται στις 5 ώρες.
9. Ο µέγιστος αριθµός ωρών επιµόρφωσης ηµερησίως για κάθε εκπαιδευτή δεν µπορεί να είναι μεγαλύτερος των 5. Στις ώρες αυτές συνυπολογίζονται και οι ώρες αναπλήρωσης. Ο αριθµός ωρών του ίδιου εκπαιδευτή στην ίδια οµάδα εκπαιδευοµένων την ίδια ηµέρα δεν µπορεί να υπερβαίνει τις 3 ώρες. Ο περιορισµός αυτός δεν ισχύει για την περίπτωση των νησιών. Στις ώρες αυτές δεν συνυπολογίζονται οι ώρες αναπλήρωσης.


(Γ) ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

1. α) Οι αιτήσεις για την έγκριση εκτέλεσης των προγραμμάτων υποβάλλονται από τους φορείς που έχουν το δικαίωμα αυτό στη Διεύθυνση Διαχείρισης της Πληροφόρησης, Επιμόρφωσης και Παρακολούθησης Πολιτικής Συνθηκών Εργασίας για θέματα Ασφάλειας και Υγείας (Δ24) του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, Πειραιώς 40, 101 82 Αθήνα.
β) Οι αιτήσεις παραλαμβάνονται μόνον από την υπηρεσία πρωτοκόλλου του Υπουργείου (Πειραιώς 40, ισόγειο) ακόμα και όταν αποστέλλονται με courier ή συστημένες. Αιτήσεις που θα υποβάλλονται στην υπηρεσία μας στην οδό Επικούρου 29 δεν θα γίνονται δεκτές.
γ) Προσοχή τα έντυπα που συμπληρώνονται είναι εκείνα του έτους 2007. Έντυπα παλαιοτέρων ετών δεν γίνονται δεκτά.
2. Όπως αναφέρεται στο άρθρο 6 παράγραφος 2β της Υπ. Απόφασης 1222/20-12-2006 οι φορείς που κατά το έτος 2003 έως 2006 δεν είχαν διενεργήσει προγράµµατα επιµόρφωσης εργοδοτών Γ΄ ή Β ΄ κατηγορίας ή εφόσον πρόκειται να χρησιµοποιήσουν εκπαιδευτές, οι οποίοι δεν είχαν εγκριθεί για συµµετοχή σε αντίστοιχα προγράµµατα από 2003 έως 2006, πρέπει πριν την υποβολή της σχετικής αίτησης για έγκριση εκτέλεσης προγράµµατος να υποβάλλουν στη Διεύθυνση Διαχείρισης της Πληροφόρησης, Επιμόρφωσης και Παρακολούθησης Πολιτικής Συνθηκών Εργασίας (Δ24) αίτηση µε την οποία να γνωρίζουν την πρόθεση τους να διενεργήσουν τέτοια προγράµµατα επισυνάπτοντας όλα τα απαραίτητα παραστατικά για τον φορέα υλοποίησης των προγραµµάτων (π.χ. ΚΕΚ, Επιµελητήριο κλπ.) καθώς και για τους εκπαιδευτές (πτυχίο, βιογραφικό σημείωμα, βεβαίωση προϋπηρεσίας κλπ.). Μετά τη σχετική γνωµοδότηση της Διεύθυνσης Διαχείρισης της Πληροφόρησης, Επιμόρφωσης και Παρακολούθησης Πολιτικής Συνθηκών Εργασίας για θέματα Ασφάλειας και Υγείας (Δ24) ότι οι φορείς και οι εκπαιδευόµενοι πληρούν τις σχετικές προϋποθέσεις, οι εν λόγω φορείς θα µπορούν να προβούν στην υποβολή της σχετικής αίτησης για έγκριση υλοποίησης προγράµµατος επιµόρφωσης.
3. Οι αιτήσεις πρέπει να υποβάλλονται 40 τουλάχιστον ημέρες πριν την ημερομηνία έναρξης εκτέλεσης των προγραμμάτων και θα αφορούν προγράμματα που θα εκτελεστούν εντός διαστήματος 90 ημερολογιακών ημερών. Για παράδειγμα εάν μία αίτηση πρωτοκολλείται στο Υπουργείο την 02-04-2007 το πρόγραμμα πρέπει να εκτελείται στο διάστημα από 11-05-2007 (40 ημέρες) έως 30-06-2007 (90 ημέρες).
Η κάθε αίτηση πρέπει να αφορά ένα μόνο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Συνοδεύεται από διαβιβαστικό του φορέα στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός πρωτοκόλλου του φορέα και σαν θέμα σημειώνεται "Πρόγραμμα επιμόρφωσης Β΄ κατηγορίας". Επί του διαβιβαστικού αυτού τίθεται από την Υπηρεσία Γενικού Πρωτοκόλλου του Υπουργείου η σφραγίδα με τον αριθμό πρωτοκόλλου του Υπουργείου και την ημερομηνία κατάθεσης.
4. Στην περίπτωση που υποβάλλονται μαζί περισσότερα του ενός προγράμματα, κάθε πρόγραμμα θα συνοδεύεται από ξεχωριστή αίτηση και διαβιβαστικό και θα τοποθετείται σε ιδιαίτερο φάκελο ώστε να παίρνει διαφορετικό αριθμό πρωτοκόλλου του Υπουργείου.
Κάθε φάκελος προγράμματος εξωτερικά πρέπει να φέρει την ένδειξη «Πρόγραμμα επιμόρφωσης Β΄ κατηγορίας».
5. Μετά την υποβολή των αιτήσεων καμία περαιτέρω αλλαγή ή προσθήκη δεν θα γίνεται δεκτή, εκτός της δυνατότητας που παρέχεται για μία και μοναδική αίτηση αλλαγής εκπαιδευομένων μέχρι και 25 ημέρες μετά την υποβολή της αίτησης και με την προϋπόθεση ότι το πρόγραμμα δεν έχει εγκριθεί από το ΣΥΑΕ και δεν έχει εκδοθεί σχετική εγκριτική Υπουργική Απόφαση.
6. Ο φάκελος κάθε προγράμματος πρέπει να περιέχει:

  • Διαβιβαστικό της αίτησης
  • Το ΕΝΤΥΠΟ Α: Στοιχεία του προγράμματος. (Στο ΕΝΤΥΠΟ Α προσαρτώνται τα κατά περίπτωση απαιτούμενα παραστατικά που αφορούν την αίθουσα εκτέλεσης του προγράμματος). Το ΕΝΤΥΠΟ Α υποβάλλεται και σε ηλεκτρονική μορφή.
  • ΕΝΤΥΠΟ Γ1 ή Γ2 κατά περίπτωση με θεωρημένο το γνήσιο της υπογραφής
  • Το ΕΝΤΥΠΟ Δ: Κατάσταση εκπαιδευομένων [Στο ΕΝΤΥΠΟ Δ προσαρτώνται αντίγραφα των αιτήσεων των εργοδοτών πλήρως συμπληρωμένα (υποχρεωτική αναγραφή αριθμού εργαζομένων) με τα συνημμένα παραστατικά τους (μόνο ένα από αυτά που απαιτούνται)] Το ΕΝΤΥΠΟ Δ υποβάλλεται και σε ηλεκτρονική μορφή.

ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ
Τα παραστατικά επιχειρήσεων για επιμόρφωση των ίδιων των εργοδοτών είναι:
α) Μέχρι και 3 άτομα (ένα από όλα)
1) 10 χρόνια αποδεδειγμένη λειτουργία της επιχείρησης (βεβαίωση επιμελητηρίου ή έναρξη άσκησης επαγγέλματος από την εφορία) ή
2) άδεια άσκησης επαγγέλματος εμπειροτέχνη με το ίδιο αντικείμενο της δραστηριότητας της επιχείρησης

β) Μέχρι και 6 άτομα (ένα από όλα)
Πτυχίο τεχνικής ειδικότητας από :
1) Τεχνικό επαγγελματικό εκπαιδευτήριο ή
2) Ινστιτούτο Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) ή
3) Αναγνωρισμένη τεχνική επαγγελματική σχολή ή
4) Απολυτήριο Τεχνικού επαγγελματικού Λυκείου (Τεχνικής ειδικότητας)
Τα παραστατικά επιχειρήσεων για επιμόρφωση των εργαζομένων τους (ένα από όλα)
α) Απολυτήριο Τεχνικού επαγγελματικού Λυκείου (Τεχνικής ειδικότητας) ή
β) Αναγνωρισμένη τεχνική επαγγελματική σχολή ή
γ) Άδεια άσκησης επαγγέλματος εμπειροτέχνη
για τα ανωτέρω (εργαζόμενο) απαιτούνται και οκτώ (8) χρόνια τουλάχιστον από την απόκτήση του τίτλου σπουδών και να είναι με πλήρη απασχόληση στην επιχείρηση. Άλλα παραστατικά δεν θα γίνονται δεκτά.
7. Η έγκριση του προγράμματος γίνεται με Υπουργική απόφαση. Αντίγραφο της απόφασης αυτής, το ΕΝΤΥΠΟ Α και το ΕΝΤΥΠΟ Δ καθώς και σε περίπτωση αλλαγών το ΕΝΤΥΠΟ Δ1 κατατίθενται από τους φορείς εκτέλεσης των προγραμμάτων έγκαιρα και οπωσδήποτε πριν την έναρξη εκτέλεσης του προγράμματος στην αρμόδια για τον έλεγχο εκτέλεσης του προγράμματος υπηρεσία του Σώματος Επιθεώρησης Εργασίας (Σ.ΕΠ.Ε.) του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας.
 Η εγκριτική Απόφαση αποστέλλεται στους φορείς με Fax ή e-mail ή σε περίπτωση τεχνικού προβλήματος παραλαμβάνονται από τους φορείς από την Υπηρεσία της Δ24, Επικούρου 29, 4ος όροφος.
8. Επιτρέπεται αντικατάσταση των εγκριθέντων εκπαιδευομένων μέχρι τον αριθμό 10, με την προϋπόθεση ότι το αργότερο μέχρι και είκοσι πέντε (25) ημέρες μετά την υποβολή της αρχικής αίτησης και με την προϋπόθεση ότι το πρόγραμμα δεν έχει εγκριθεί από το ΣΥΑΕ και δεν έχει εκδοθεί Υπουργική Απόφαση, υποβάλλεται (ΕΝΤΥΠΟ Δ1) στη Διεύθυνση Διαχείρισης της Πληροφόρησης, Επιμόρφωσης και Παρακολούθησης Πολιτικής Συνθηκών Εργασίας για θέματα Ασφάλειας και Υγείας (Δ24) του Υπουργείου. Το υποβαλλόμενο ΕΝΤΥΠΟ Δ1 θα συνοδεύεται και από τις αιτήσεις των εργοδοτών με τα συνημμένα παραστατικά τους.
9. Κατά την εκτέλεση του προγράμματος θα τηρείται ημερήσιο παρουσιολόγιο που θα έχει τη μορφή του ΕΝΤΥΠΟΥ Ε.
10. Μετά την εκτέλεση του προγράμματος θα υποβάλλονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης της Πληροφόρησης, Επιμόρφωσης και Παρακολούθησης Πολιτικής Συνθηκών Εργασίας για θέματα Ασφάλειας και Υγείας (Δ24)του Υπουργείου:
α. σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή το ΕΝΤΥΠΟ ΣΤ: Κατάσταση των τελικώς εκπαιδευθέντων και
β. πρωτότυπα όλων των παρουσιολογίων.
11. Μετά την υποβολή του ΕΝΤΥΠΟΥ ΣΤ και των παρουσιολογίων στη Διεύθυνση Διαχείρισης της Πληροφόρησης, Επιμόρφωσης και Παρακολούθησης Πολιτικής Συνθηκών Εργασίας του Υπουργείου θα δίνονται σε όσους παρακολούθησαν το πρόγραμμα οι κατά περίπτωση σχετικές βεβαιώσεις επιμόρφωσης σύμφωνα με τα υποδείγματα των ΕΝΤΥΠΩΝ Ζ1, Ζ2, Ζ3 και Ζ4.
12. Οι αρμόδιες για τον έλεγχο καλής εκτέλεσης των προγραμμάτων υπηρεσίες του Υπουργείου Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας καταγράφονται στο ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ι της παρούσας εγκυκλίου. Ο έλεγχος μεταξύ των άλλων θα αφορά την παρουσία και την "ταυτοπροσωπία" των εκπαιδευτών και των εκπαιδευομένων.
13. Αίτηση που δεν είναι σωστά και πλήρως συμπληρωμένη και δεν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά δεν θα εγκρίνεται.
14. Η συμπλήρωση των εντύπων πρέπει να γίνεται με προσοχή, άλλως η ανακρίβεια αποτελεί λόγο απόρριψης του προγράμματος. Σημειώνεται ότι για τα στοιχεία αυτά γίνεται από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου η σχετική ηλεκτρονική επεξεργασία και ως εκ τούτου καθίσταται ακόμη επιτακτικότερη η απόλυτη τήρηση των συγκεκριμένων απαιτήσεων. 


15. Όλα τα παραπάνω έντυπα έχουν προκαθορισμένη μορφή και βρίσκονται στη σελίδα του Υπουργείου στη διεύθυνση http://www.ypakp.gr [στο πεδίο e-Βιβλιοθήκη ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ στην Γενική Διεύθυνση Συνθηκών και Υγιεινής της εργασίας]. Μόνο τα έντυπα αυτής της μορφής του έτους 2007 επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται, ώστε να μη δημιουργούνται ασάφειες και η διαδικασία ελέγχου να γίνεται ομοιόμορφα και αποτελεσματικά. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται παρέμβαση και διαμόρφωση άλλων μορφών εντύπων έστω και σε επί μέρους ενότητες των εντύπων αυτών. Η οποιαδήποτε παρέμβαση αποτελεί λόγο απόρριψης της αίτησης του προγράμματος.
16. Η υποβολή σε ηλεκτρονική μορφή γίνεται με CD ή δισκέτα όχι όμως και με e-mail. Η δισκέτα ή CD υποβάλλεται για λόγους πρακτικούς εντός φακέλου ενσωματωμένου στο φάκελο της αίτησης. Η δισκέτα θα έχει επικολλημένη ετικέτα με τα στοιχεία του προγράμματος (επωνυμία φορέα και αριθμό πρωτοκόλλου αίτησης του φορέα), ώστε να είναι μονοσήμαντα αναγνωρίσιμη. Κάθε αρχείο πρέπει να έχει την ονομασία του σχετικού εντύπου π.χ. «ΕΝΤΥΠΟ Α», «ΕΝΤΥΠΟ Δ» κλπ.
17. Όλα τα έγγραφα που υποβάλλονται αποτελούν το φάκελο της αίτησης. Πρέπει να περιέχονται σε ντοσιέ Α4 πλαστικό με έλασμα με διαφανές εξώφυλλο ή εναλλακτικά σε ντοσιέ (με στενή ράχη) με 2 κρίκους με μαλακό εξώφυλλο διαφανούς χρώματος με ενδιάμεσο διαχωριστικό και στις δύο περιπτώσεις. Στο πρώτο μέρος περιέχονται τα έντυπα της αίτησης Α, Γ1, Δ κλπ. με αύξουσα σειρά, ενώ μετά το διαχωριστικό τα στοιχεία των αιτήσεων των εργοδοτών με τα επισυναπτόμενα παραστατικά (πτυχίο κλπ). Η αίτηση κάθε εργοδότη και τα συνοδεύοντα αυτή παραστατικά σημειώνονται στο πάνω δεξί μέρος με κυκλίσκο εντός του οποίου αναγράφεται ο α/α που αντιστοιχεί στο συγκεκριμένο εργοδότη (ή εργαζόμενό του) όπως περιλαμβάνεται στο έντυπο Δ ή για την περίπτωση υποβολής αλλαγών στο έντυπο Δ1. Η υποβολή εντύπων και δικαιολογητικών που δεν βρίσκονται ταξινομημένα μέσα στο συγκεκριμένο φάκελο, αποτελεί λόγο απόρριψης της αίτησης του προγράμματος.  Η τήρηση των αναφερομένων εδώ διευκολύνει ουσιαστικά και σημαντικά το έργο της υπηρεσίας μας.
18. Αντίστοιχες διαδικασίες πρέπει να τηρούνται και στην υποβολή των σχετικών εντύπων κλπ. μετά την εκτέλεση κάθε προγράμματος.
19. Κατά τη διεξαγωγή του προγράμματος τα σχετικά έντυπα πρέπει να συμπληρώνονται επιμελώς και ανελλιπώς. Περιπτώσεις π.χ. υπογραφής εκ των προτέρων στο παρουσιολόγιο των ωρών άφιξης ή αναχώρησης αποτελούν λόγους να θεωρηθεί ότι καταστρατηγούνται οι όροι εκτέλεσης του προγράμματος με όλες τις σχετικές συνέπειες.
20. Σε περίπτωση ματαίωσης διεξαγωγής ενός προγράμματος πρέπει να γνωστοποιείται έγκαιρα στις αρμόδιες υπηρεσίες του Σ.ΕΠ.Ε. και τη Διεύθυνση Διαχείρισης της Πληροφόρησης, Επιμόρφωσης και Παρακολούθησης Πολιτικής Συνθηκών Εργασίας για θέματα Ασφάλειας και Υγείας η ματαίωση αυτή. 
21. Στο συνημμένο στην παρούσα εγκύκλιο Παράρτημα Ι αναγράφονται οι αρμόδιες υπηρεσίες του Σ.ΕΠ.Ε. για τη χορήγηση των κατά περίπτωση απαιτούμενων βεβαιώσεων και στο Παράρτημα ΙΙ περιέχονται συμπληρωματικές παρατηρήσεις για τη συμπλήρωση των εντύπων.
22. Η παρουσία των εκπαιδευομένων είναι απαραίτητη σε όλη την διάρκεια του προγράμματος. Ελλιπής παρακολούθηση συνεπάγεται την εκ νέου παρακολούθηση του ενδιαφερόμενου σε νέο πρόγραμμα

Ο ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ

 

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΓΙΑΚΟΥΜΑΤΟΣ


 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης