Γνωμ. 28/984/1988
Οι λογαριασμοί διαφημιστικών εταιριών κατά το Λογιστικό Σχέδιο
1 Ιαν 1988
Taxheaven.gr
Οι λογαριασμοί διαφημιστικών εταιριών κατά το Λογιστικό Σχέδιο
Νο 28. Γνωμ. 984/1988
Σχετικά με το λογιστικό χειρισμό ορισμένων λογαριασμών συναλλαγών των
διαφημιστικών εταιριών, το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, έδωσε με το παραπάνω
έγγραφό του τις ακόλουθες διευκρινίσεις:
1. Τα τιμολόγια των διαφημιστικών μέσων, όπως τα περιγράφετε, αφορούν
εργασίες τρίτων (facon) που γίνονται για λογαριασμό της εταιρίας σας. Τα έξοδα
αυτά, στη Γενική Λογιστική, καταχωρούνται στο λογ/σμό 61.03.00 επεξεργασίας
(facon) από τρίτους.
2. Οι εκπτώσεις που λαμβάνετε και αφορούν τα πιο πάνω τιμολόγια καταχωρούνται
σε πίστωση του λογ/σμού 61.03.00.
3. Εφόσον, όπως αναφέρετε στο έγγραφό σας, ασχολείστε με παραγωγή
διαφημιστικού υλικού, τα τιμολόγια για την αγορά του υλικού που χρησιμοποιείται
στην παραγωγή καταχωρούνται στους λογ/σμούς αποθεμάτων της ομάδας 2, κατά
περίπτωση (24 ή 25).
4. Και τα υλικά του σχεδιαστηρίου σας, το οποίο συμμετέχει στην παραγωγή
διαφημιστικού υλικού, καταχωρούνται στους οικείους λογ/σμούς της ομάδας 2 (24 ή
25).
5. Τα εκδιδόμενα στο όνομα των πελατών σας τιμολόγια παροχής υπηρεσιών
διαφήμισης καταχωρούνται στο λογ/σμό 73 "έσοδα από παροχή υπηρεσιών". Τα
τιμολόγια που αφορούν την πώληση διαφημιστικού υλικού καταχωρούνται στο λογ/σμό
71 "πωλήσεις έτοιμων προϊόντων".
Taxheaven.gr