Γνωμ. 28/984/1988

Οι λογαριασμοί διαφημιστικών εταιριών κατά το Λογιστικό Σχέδιο

1 Ιαν 1988

Taxheaven.gr
Οι λογαριασμοί διαφημιστικών εταιριών κατά το Λογιστικό Σχέδιο

Νο 28. Γνωμ. 984/1988

Σχετικά με το λογιστικό χειρισμό ορισμένων λογαριασμών συναλλαγών των διαφημιστικών εταιριών, το Υπουργείο Εθνικής Οικονομίας, έδωσε με το παραπάνω έγγραφό του τις ακόλουθες διευκρινίσεις:

1. Τα τιμολόγια των διαφημιστικών μέσων, όπως τα περιγράφετε, αφορούν εργασίες τρίτων (facon) που γίνονται για λογαριασμό της εταιρίας σας. Τα έξοδα αυτά, στη Γενική Λογιστική, καταχωρούνται στο λογ/σμό 61.03.00 επεξεργασίας (facon) από τρίτους.

2. Οι εκπτώσεις που λαμβάνετε και αφορούν τα πιο πάνω τιμολόγια καταχωρούνται σε πίστωση του λογ/σμού 61.03.00.

3. Εφόσον, όπως αναφέρετε στο έγγραφό σας, ασχολείστε με παραγωγή διαφημιστικού υλικού, τα τιμολόγια για την αγορά του υλικού που χρησιμοποιείται στην παραγωγή καταχωρούνται στους λογ/σμούς αποθεμάτων της ομάδας 2, κατά περίπτωση (24 ή 25).

4. Και τα υλικά του σχεδιαστηρίου σας, το οποίο συμμετέχει στην παραγωγή διαφημιστικού υλικού, καταχωρούνται στους οικείους λογ/σμούς της ομάδας 2 (24 ή 25).

5. Τα εκδιδόμενα στο όνομα των πελατών σας τιμολόγια παροχής υπηρεσιών διαφήμισης καταχωρούνται στο λογ/σμό 73 "έσοδα από παροχή υπηρεσιών". Τα τιμολόγια που αφορούν την πώληση διαφημιστικού υλικού καταχωρούνται στο λογ/σμό 71 "πωλήσεις έτοιμων προϊόντων".

Taxheaven.gr