Αποτελέσματα live αναζήτησης

Αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1166711 ΕΞ 2017 Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθμ. Δ.ΟΡΓ. Α 1001512 ΕΞ 2017/05-01-2017 (Β' 12, 52, 234 και 1032) απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε όργανα Κεντρικών, Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), εξουσιοδότηση υπογραφής σε Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων και Προϊσταμένους ή Υπευθύνους Αυτοτελών Υπηρεσιών, καθώς και ορισμός Δευτερευόντων Διατακτών Υπηρεσιών αυτής»


Δημοσιεύθηκε στις : [ 14-11-2017 ]
Κατηγορία: Οργάνωσης - Επιχειρησιακού Σχεδιασμού

Αριθμ. Δ.ΟΡΓ.Α 1166711 ΕΞ 2017
Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθμ. Δ.ΟΡΓ. Α 1001512 ΕΞ 2017/05-01-2017 (Β' 12, 52, 234 και 1032) απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε όργανα Κεντρικών, Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), εξουσιοδότηση υπογραφής σε Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων και Προϊσταμένους ή Υπευθύνους Αυτοτελών Υπηρεσιών, καθώς και ορισμός Δευτερευόντων Διατακτών Υπηρεσιών αυτής»


Αθήνα, 7 Νοεμβρίου 2017
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ.: Δ.ΟΡΓ.Α 1166711 ΕΞ2017/07-11-2017

(ΦΕΚ Β' 3970/13-11-2017)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ



ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α’-ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ

Ταχ. Δ/νση : Λεωχάρους 2
Ταχ. Κώδικας : 10184 Αθήνα
Πληροφορίες : Άννα Πανταζή
Π. Λυμπερόπουλος
Τηλέφωνο : 210-3222386
Fax : 210-3230829
E-Mail : [email protected]
[email protected]
Url : www.aade.gr

ΘΕΜΑ: Τροποποίηση και συμπλήρωση της αριθμ. Δ.ΟΡΓ. Α 1001512 ΕΞ 2017/05-01-2017 (Β΄ 12, 52, 234 και 1032) απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε όργανα Κεντρικών, Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), εξουσιοδότηση υπογραφής σε Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων και Προϊσταμένους ή Υπευθύνους Αυτοτελών Υπηρεσιών, καθώς και ορισμός Δευτερευόντων Διατακτών Υπηρεσιών αυτής»

ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:
α) του Κεφαλαίου Α' «Σύσταση Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» του μέρους πρώτου του ν. 4389/2016 (Α' 94) και ειδικότερα των υποπαραγράφων α' και γ' της παρ. 6, της περίπτωσης ββ' της υποπαραγράφου θ' της παρ. 4 και των παρ. 1 και 5 του άρθρου 14, της παρ.1 και των υποπαραγράφων ιε' έως ιη' της παρ. 2 και των παρ. 3 και 4 του άρθρου 2, των παρ. 1 έως 4 και 6 έως 8 του άρθρου 19, των παρ. 3 έως 7 του άρθρου 40, του άρθρου 7, καθώς και των παρ. 2 και 3 του άρθρου 41 του νόμου αυτού,
β) του ν. 4412/2016 (Α' 147) «Δημόσιες Συμβάσεις Έργων, Προμηθειών και Υπηρεσιών (προσαρμογή στις Οδηγίες 2014/24/ΕΕ και 2014/25/ΕΕ)» και ειδικότερα της παρ. 2 του άρθρου 6 αυτού, όπως τροποποιήθηκε με τις διατάξεις του άρθρου 11 του ν. 4468/2017 (Α' 61),
γ) του ν. 4270/2014 (A' 143) «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ΕΕ) - δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις.», όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει,
δ) του Π.Δ. 80/2016 (Α' 145) «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους διατάκτες»,
ε) της υποπερ. viii της περ. 2.3 της υποπαραγράφου 2 της παραγράφου Γ' του άρθρου 3 του ν. 4336/2015 (Α' 94) «Συνταξιοδοτικές διατάξεις - Κύρωση του Σχεδίου Σύμβασης Οικονομικής Ενίσχυσης από τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και ρυθμίσεις για την υλοποίηση της Συμφωνίας Χρηματοδότησης.»,
στ) της αριθ. Δ. ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017 (Β' 968 και 1238) απόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

2. Την αριθμ. 75555/289/6.7.2017 (Β' 2336) κοινή απόφαση των Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών «Καθορισμός κριτηρίων υπαγωγής στην έννοια της "χωριστής επιχειρησιακής μονάδας ανεξαρτήτως υπεύθυνης για τη σύναψη συμβάσεων της ίδιας ή ορισμένων κατηγοριών αυτών" του άρθρου 6, παρ. 2, εδάφιο β' του ν. 4412/2016».

3. Την αριθμ. Δ. ΟΡΓ. Α 1001512 ΕΞ 2017/5.1.2017 (Β' 12, 52, 234 και 1032) απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων σε όργανα Κεντρικών, Ειδικών Αποκεντρωμένων και Περιφερειακών Υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), εξουσιοδότηση υπογραφής σε Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων και Προϊσταμένους ή Υπευθύνους Αυτοτελών Υπηρεσιών, καθώς και ορισμός Δευτερευόντων Διατακτών Υπηρεσιών αυτής», όπως τροποποιήθηκε με τις αριθμ. Δ.ΟΡΓ. Α 1066066 ΕΞ 2017/3.5.2017 (Β' 1632) και Δ.ΟΡΓ.Α 1115198 ΕΞ 2017/28-07-2017(Β' 2742 και 3060) όμοιες.

4. Την αριθμ. Δ.ΟΡΓ. Α 1119253 ΕΞ 2017/8.8.2017 (Β' 2823 και 3086) διαπιστωτική πράξη του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Ορισμός των οργανικών μονάδων της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), οι οποίες αποτελούν χωριστές επιχειρησιακές μονάδες, ανεξαρτήτως υπεύθυνες για τη σύναψη συμβάσεων των ίδιων ή ορισμένων κατηγοριών αυτών, οι οποίες πληρούν τα κριτήρια, τους όρους και τις προϋποθέσεις των άρθρων 3 και 4 της αριθμ. 75555/289/6-7-2017 (Β' 2336) κοινής απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Ανάπτυξης και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, τα οποία καθορίσθηκαν σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 6 του ν. 4412/2016 (Α' 147)».

5. Την αριθμ. Δ6Α 1015213 ΕΞ 2013/28.1.2013 (Β' 130 και Β' 372) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών και του Υφυπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών» και την αριθμ. Δ6Α 1145867 ΕΞ 2013/25.9.2013 (Β' 2417) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών «Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων στον Γενικό Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», όπως τροποποιήθηκαν, συμπληρώθηκαν και ισχύουν, σε συνδυασμό με τις διατάξεις της υποπαραγράφου α' της παρ. 3 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016.

6. Τα μηνύματα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας των Προϊσταμένων της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Υ.):
α) από 4 και 5/10/2017, του Αναπληρωτή Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών
β) από 11 και 25/10/2017, της Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Υποστήριξης και Ελέγχου

7. Την αριθ. 1 της 20-1-2016 (Υ.Ο.Δ.Δ. 18) Πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις του πρώτου εδαφίου της παρ. 10 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016.

8. Την ανάγκη ορθής εκτέλεσης του προϋπολογισμού της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.).

9. Το γεγονός ότι, από τις διατάξεις της απόφασης αυτής, δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Προϋπολογισμού της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.),

αποφασίζουμε:

I.- Τροποποιούμε και συμπληρώνουμε τις παραγράφους Α', Β' και Γ' της αριθμ. Δ. ΟΡΓ. Α 1001512 ΕΞ 2017/5.1.2017 (Β' 12, 52, 234 και 1032) απόφασής μας, όπως τροποποιήθηκε, συμπληρώθηκε και ισχύει, ως κατωτέρω:

1.- Στην παράγραφο Α' αυτής:
α) Αντικαθιστούμε το πρώτο εδάφιο της περίπτωσης α' της υποπαραγράφου 1, ως εξής:
«Α. 1.- α) Μεταβιβάζουμε την αρμοδιότητα του διατάκτη, εκτός των περιπτώσεων που η αρμοδιότητα αυτή μεταβιβάζεται με την παρούσα απόφαση σε άλλα όργανα υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), στους Προϊσταμένους οργανικών μονάδων και στον Υπεύθυνο Αυτοτελούς Γραφείου αυτής, που αναφέρονται στη στήλη 3 του κάτωθι Πίνακα, για τις υπηρεσίες που καθορίζονται στη στήλη 2 αυτού, όπως εξειδικεύονται στην περίπτωση β' της παρούσας υποπαραγράφου, ως εξής:».

β) Προσθέτουμε γραμμή, με α/α 14, στον Πίνακα της περίπτωσης α' της υποπαραγράφου 1, ως εξής:



γ) Αντικαθιστούμε τις γραμμές,με α/α 29 και 50,του Πίνακα της περίπτωσης α' της υποπαραγράφου 2, ως εξής:



δ) Στην υποπαράγραφο 2, προσθέτουμε νέα περίπτωση γ', ως εξής:
«γ) Οι Προϊστάμενοι των Τελωνείων Ευζώνων του νομού Κιλκίς και Κρυσταλλοπηγής του νομού Φλώρινας, στους οποίους, από την 01/01/2018, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα του διατάκτη νομαρχιακού προϋπολογισμού, για τον φορέα Υπηρεσιών Τελωνειακής Διοίκησης (233), η οποία έχει μεταβιβασθεί, ιιέγρι και την 31/12/2017, στους Προϊσταμένους των Τελωνείων Κιλκίς και Φλώρινας, είναι αρμόδιοι για την παρακολούθηση και την ολοκλήρωση όλων των εκκρεμών ενεργειών που απαιτούνται για την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους που προβλέπονται στην περίπτωση β' της παρούσας υποπαραγράφου, οι οποίες δεν θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι και την 31/12/2017 από τους Προϊσταμένους των Τελωνείων Κιλκίς και Φλώρινας, αντίστοιχα.»

ε) Στην υποπαράγραφο 4 αντικαθιστούμε:
αα) το πρώτο εδάφιο αυτής, ως εξής:
«Α. 4.- Μεταβιβάζουμε την αρμοδιότητα διενέργειας όλων των προβλεπόμενων διαδικαστικών ενεργειών, βάσει του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου περί προμηθειών, για την ανάθεση προμηθειών και υπηρεσιών, προς κάλυψη, μέσω των Νομαρχιακών Προϋπολογισμών της Φορολογικής και Τελωνειακής Διοίκησης, των αναγκών των Δ.Ο.Υ. της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε. και των Τελωνείων της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ε.Φ.Κ. αυτής, αντίστοιχα, στους κάτωθι Προϊσταμένους οργανικών μονάδων και στους Υπευθύνους Γραφείων αυτών, κατά λόγο αρμοδιότητας, ως εξής:»,

ββ)το πρώτο εδάφιο της περίπτωσης β' και προσθέτουμε δεύτερο εδάφιο σε αυτήν, ως εξής:
«β) για τα Τελωνεία κάθε Νομαρχιακού Προϋπολογισμού και για τις υφιστάμενες υπηρεσίες αυτών, στους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων των Τελωνείων και στους Υπευθύνους Γραφείων αυτών, που αναφέρονται στη στήλη 6 του κάτωθι Πίνακα, των οποίων οι Προϊστάμενοι έχουν την αρμοδιότητα του Διατάκτη του οικείου Νομαρχιακού Προϋπολογισμού, σύμφωνα με την περίπτωση α' της υποπαραγράφου 2 της παρούσας παραγράφου.
Στους Προϊσταμένους των Τμημάτων Διοικητικής Υποστήριξης και Δικαστικού των Τελωνείων Ευζώνων και Κρυσταλλοπηγής μεταβιβάζεται, από 01/01/2018 και η αρμοδιότητα της παρακολούθησης και της ολοκλήρωσης των εκκρεμών διαδικαστικών ενεργειών, οι οποίες δεν θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι και την 31/12/2017, από τους Προϊσταμένους των Γραφείων Διοικητικής Υποστήριξης των Τελωνείων Κιλκίς και Φλώρινας, αντίστοιχα.

γγ) την στήλη 6 των ΚΩΔ. ΝΟΜ. 90-01, 90-04, 90-13, 90-18, 90-19, 90-29 έως 90-31, 90-34, 90-36, 90-38, 90-41, 90-45 έως 9047, 90-49 έως 90-53 του Πίνακα της περίπτωσης β' αυτής.

στ) Προσθέτουμε νέα παράγραφο Β' ως κατωτέρω, συμπληρώνουμε την υφιστάμενη υποπαράγραφο 5 της παραγράφου Α' και την αναριθμούμε σε παράγραφο Δ' και αναριθμούμε τις υφιστάμενες παραγράφους Β' και Γ' σε Γ' και Ε', αντίστοιχα:
«Β.- 1.- Μεταβιβάζουμε στους κατωτέρω Προϊσταμένους οργανικών μονάδων της Α.Α.Δ.Ε. την εξουσιοδότηση να υπογράφουν «Με εντολή Διοικητή» τα κάτωθι, ως εξής:
α) Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού
αα) Αιτήματα προς τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Δημοσιονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών για την μεταφορά πίστωσης και έγγραφα περί επάρκειας πιστώσεων για την ολοκλήρωση διαδικασιών διορισμών, προσλήψεων, αποσπάσεων και μετατάξεων, ανεξαρτήτως ποσού ανά ΚΑΕ.
ββ) Αποφάσεις ανατροπής ανάληψης υποχρέωσης, που αφορούν σε δεσμεύσεις πιστώσεων του Ειδικού Φορέα 23-180 και εκδίδονται με ημερομηνία 31 Δεκεμβρίου εκάστου έτους, ανεξαρτήτως ποσού ανά ΚΑΕ.
γγ) Καταστάσεις Πληρωμής Δαπανών, για τις οποίες Διατάκτης είναι ο Διοικητής και των οποίων δεν είναι δυνατός ο επιμερισμός, καθόσον αφορούν σε περισσότερες της μίας υπηρεσιακές μονάδες της Α.Α.Δ.Ε..

β) Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης
αα) Αποφάσεις που αφορούν στην εκτέλεση του προϋπολογισμού της Α.Α.Δ.Ε. και επιφέρουν μεταβολές πιστώσεων εντός της ίδιας μείζονος κατηγορίας μεταξύ ειδικών φορέων της Α.Α.Δ.Ε., έως του ποσού των 150.000,00 €, ανά ΚΑΕ, προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα Περιφερειακών Υπηρεσιών, που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση.
ββ) Αποφάσεις που αφορούν στη μεταβίβαση πιστώσεων σε Δευτερεύοντες Διατάκτες της Α.Α.Δ.Ε. με επιτροπικά εντάλματα πληρωμής, έως του ποσού των 150.000,00 €, ανά ΚΑΕ, προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα Περιφερειακών και Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών, που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση.
γ) Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης (Ε.Φ.Κ.)
αα) Αποφάσεις που αφορούν στην εκτέλεση του προϋπολογισμού της Α.Α.Δ.Ε. και επιφέρουν μεταβολές πιστώσεων εντός της ίδιας μείζονος κατηγορίας μεταξύ ειδικών φορέων της Α.Α.Δ.Ε., έως του ποσού των 150.000,00 €, ανά ΚΑΕ, προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα Περιφερειακών Υπηρεσιών, που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση.
ββ) Αποφάσεις που αφορούν στη μεταβίβαση πιστώσεων σε Δευτερεύοντες Διατάκτες της Α.Α.Δ.Ε. με επιτροπικά εντάλματα πληρωμής, έως του ποσού των 150.000,00 €, ανά ΚΑΕ, προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα Περιφερειακών και Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών, που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση.
δ) Στους Προϊσταμένους Διευθύνσεων Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών, που υπάνονται στον Διοικητή
Αποφάσεις που αφορούν στη μεταβίβαση πιστώσεων σε Δευτερεύοντες Διατάκτες της Α.Α.Δ.Ε. με επιτροπικά εντάλματα πληρωμής, έως του ποσού των 150.000,00 €, ανά ΚΑΕ, προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα Υπηρεσιών, που υπάγονται στη Διεύθυνση ή εποπτεύονται από αυτήν.
ε) αα) Στους Προϊσταμένους των Τελωνείων Α' τάξεως
Αποφάσεις ορισμού υπολόγου διαχειριστή πάγιας προκαταβολής του Τελωνείου,
ββ) Στους Προϊσταμένους των Τελωνείων Β' τάξεως
Αποφάσεις ορισμού υπολόγου διαχειριστή πάγιας προκαταβολής του Τελωνείου.

2.- Μεταβιβάζουμε στους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων της Α.Α.Δ.Ε. και στους Υπευθύνους των Αυτοτελών Γραφείων αυτής, οι οποίοι ορίζονται ως Διατάκτες ή Δευτερεύοντες Διατάκτες, σύμφωνα με τους Πίνακες των περίπτωσεων α' της υποπαραγράφου 1 και της υποπαραγράφου 3 της παραγράφου Α', αντίστοιχα, την εξουσιοδότηση να υπογράφουν «Με εντολή Διοικητή» τις Καταστάσεις Πληρωμής Δαπανών, για τις οποίες Διατάκτης είναι ο Διοικητής, εκτός των περιπτώσεων που μεταβιβάζονται με την παρούσα σε άλλο όργανο.».

2.- Ύστερα από τα παραπάνω, διαμορφώνουμε τις παραγράφους Α', Β', Γ, Δ' και Ε' της αριθ. Δ. ΟΡΓ. Α 1001512 ΕΞ 2017/5.1.2017 (Β' 12, 52, 234 και 1032) απόφασής μας, ως εξής:

«Α. 1.- α) Μεταβιβάζουμε την αρμοδιότητα του διατάκτη, εκτός των περιπτώσεων που η αρμοδιότητα αυτή μεταβιβάζεται με την παρούσα απόφαση σε άλλα όργανα υπηρεσιών της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), στους Προϊσταμένους οργανικών μονάδων και στον Υπεύθυνο Αυτοτελούς Γραφείου αυτής, που αναφέρονται στη στήλη 3 του κάτωθι Πίνακα, για τις υπηρεσίες που καθορίζονται στη στήλη 2 αυτού, όπως εξειδικεύονται στην περίπτωση β' της παρούσας υποπαραγράφου, ως εξής:





β) Ειδικότερα, οι Προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων και ο Υπεύθυνος του Αυτοτελούς Γραφείου, στους οποίους μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα της περίπτωσης α' της παρούσας υποπαραγράφου, είναι αρμόδιοι για:
αα) την υποβολή τεκμηριωμένων αιτημάτων προς τη Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (Γ.Δ.Ο.Υ.) για τις ανάγκες των
Κεντρικών και Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών, για τις οποίες ορίζονται ως διατάκτες, με έδρα την Αττική,
ββ) την υπογραφή των αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης και Χρηματικών Ενταλμάτων Προπληρωμής, που εκδίδονται από
τη Γ.Δ.Ο.Υ. και αφορούν στις προαναφερθείσες Υπηρεσίες, για τις οποίες υποβάλουν τα ανωτέρω αιτήματα,
γγ) την υπογραφή των αναθέσεων και των συμβάσεων προμήθειας αγαθών και παροχής υπηρεσιών, μέχρι το ανώτατο όριο
της διαδικασίας απευθείας ανάθεσης.

γ) Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα υπογραφής των αποφάσεων για τη σύσταση, τη συγκρότηση και τον ορισμό των μελών των συλλογικών οργάνων/επιτροπών, που προβλέπονται στην εκάστοτε κείμενη νομοθεσία για όλα τα στάδια της διαγωνιστικής διαδικασίας, όπως, για τη διενέργεια διαγωνισμών προμηθειών ή υπηρεσιών, εξέτασης ενστάσεων-προσφυγών και παραλαβής των προμηθειών και υπηρεσιών, που αφορούν στις Υπηρεσίες της Α.Α.Δ.Ε., εκτός των περιπτώσεων που η αρμοδιότητα μεταβιβάζεται με την παρούσα σε άλλα όργανα.

2.- α) Μεταβιβάζουμε την αρμοδιότητα του διατάκτη νομαρχιακού προϋπολογισμού της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), ανά νομό, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις του ν. 4270/2014 (Α' 143), στους Προϊσταμένους των κατωτέρω Δημόσιων Οικονομικών Υπηρεσιών (Δ.Ο.Υ.), για τον φορέα Υπηρεσιών Φορολογικής Διοίκησης, 231 και στους Προϊσταμένους των κατωτέρω Τελωνείων, για τον φορέα Υπηρεσιών Τελωνειακής Διοίκησης, 233, που αναφέρονται στις στήλες 4 και 5 του κάτωθι Πίνακα, αντίστοιχα, ως εξής:





β) Ειδικότερα, οι Προϊστάμενοι των Δ.Ο.Υ. και των Τελωνείων, στους οποίους μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα της περίπτωσης α' της παρούσας υποπαραγράφου, είναι αρμόδιοι για:
αα) την εκτέλεση του νομαρχιακού προϋπολογισμού τους, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4270/2014, όπως έχει συμπληρωθεί, τροποποιηθεί και ισχύει,
ββ) την υπογραφή των αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης, που εκδίδονται από τις κατά τόπον Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.), γγ) την υπογραφή των αποφάσεων για τη σύσταση, τη συγκρότηση και τον ορισμό των μελών των συλλογικών οργάνων/επιτροπών, που προβλέπονται στην εκάστοτε κείμενη νομοθεσία για όλα τα στάδια της διαγωνιστικής διαδικασίας, όπως, για τη διενέργεια διαγωνισμών προμηθειών ή υπηρεσιών, εξέτασης ενστάσεων-προσφυγών και παραλαβής των προμηθειών και υπηρεσιών,
δδ) την υπογραφή των αναθέσεων και των συμβάσεων προμηθειών και παροχής υπηρεσιών των Δ.Ο.Υ. και των Τελωνείων, αντίστοιχα, του νομού,

γ) Οι Προϊστάμενοι των Τελωνείων Ευζώνων του νομού Κιλκίς και Κρυσταλλοπηγής του νομού Φλώρινας, στους οποίους, από την 01/01/2018, μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα του διατάκτη νομαρχιακού προϋπολογισμού, για τον φορέα Υπηρεσιών Τελωνειακής Διοίκησης (233), η οποία έχει μεταβιβασθεί, μέχρι και την 31/12/2017, στους Προϊσταμένους των Τελωνείων Κιλκίς και Φλώρινας, είναι αρμόδιοι για την παρακολούθηση και την ολοκλήρωση όλων των εκκρεμών ενεργειών, που απαιτούνται για την άσκηση των αρμοδιοτήτων τους που προβλέπονται στην περίπτωση β' της παρούσας υποπαραγράφου, οι οποίες δεν θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι και την 31/12/2017 από τους Προϊσταμένους των Τελωνείων Κιλκίς και Φλώρινας, αντίστοιχα.

3.- Για τις Ειδικές Αποκεντρωμένες και τις Περιφερειακές Υπηρεσίες της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.), που αναφέρονται στη στήλη 2 του κάτωθι Πίνακα:
α) Ορίζουμε, ως Δευτερεύοντες Διατάκτες, τους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων της Α.Α.Δ.Ε. και τους Υπευθύνους Γραφείων αυτής, που αναφέρονται στη στήλη 3 του κατωτέρω Πίνακα, για τις πιστώσεις που τους μεταβιβάζονται με Επιτροπικά Εντάλματα (Ε.Ε.) και
β) Μεταβιβάζουμε στους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων της Α.Α.Δ.Ε. και στους Υπευθύνους Αυτοτελών Γραφείων αυτής, που αναφέρονται στη στήλη 4 του κατωτέρω Πίνακα, την αρμοδιότητα διενέργειας όλων των προβλεπόμενων διαδικαστικών ενεργειών, βάσει του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου περί προμηθειών, για την ανάθεση προμηθειών και υπηρεσιών, προς κάλυψη των αναγκών της υπηρεσίας που προΐσταται ο Δευτερεύων Διατάκτης, που ορίζεται στη στήλη 3 του ίδιου Πίνακα, ως εξής:







γ) Ειδικότερα, οι οριζόμενοι ως δευτερεύοντες διατάκτες, στους οποίους μεταβιβάζεται η αρμοδιότητα της περίπτωσης α' της παρούσας υποπαραγράφου, είναι αρμόδιοι για:
αα) την υπογραφή των αποφάσεων ανάληψης υποχρέωσης, που εκδίδονται από τις κατά τόπον Δημοσιονομικές Υπηρεσίες Εποπτείας και Ελέγχου (Δ.Υ.Ε.Ε.),
ββ) την υπογραφή των αποφάσεων για τη σύσταση, τη συγκρότηση και τον ορισμό των μελών των συλλογικών οργάνων/επιτροπών, που προβλέπονται στην εκάστοτε κείμενη νομοθεσία για όλα τα στάδια της διαγωνιστικής διαδικασίας, όπως, για τη διενέργεια διαγωνισμών προμηθειών ή υπηρεσιών, εξέτασης ενστάσεων-προσφυγών και παραλαβής των προμηθειών και υπηρεσιών,
γγ) την υπογραφή των αναθέσεων και των συμβάσεων προμηθειών και παροχής υπηρεσιών.

4.- Μεταβιβάζουμε την αρμοδιότητα διενέργειας όλων των προβλεπόμενων διαδικαστικών ενεργειών, βάσει του ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου περί προμηθειών, για την ανάθεση προμηθειών και υπηρεσιών, προς κάλυψη, μέσω των Νομαρχιακών Προϋπολογισμών της Φορολογικής και Τελωνειακής Διοίκησης, των αναγκών των Δ.Ο.Υ. της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε. και των Τελωνείων της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ε.Φ.Κ. αυτής, αντίστοιχα, στους κάτωθι Προϊσταμένους οργανικών μονάδων και στους Υπευθύνους Γραφείων αυτών, κατά λόγο αρμοδιότητας, ως εξής:

α) για τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) κάθε Νομαρχιακού Προϋπολογισμού και για τις υφιστάμενες υπηρεσίες αυτών, στους Προϊσταμένους των Τμημάτων Ε' ή Γ' - Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης των Δ.Ο.Υ., των οποίων οι Προϊστάμενοι έχουν την αρμοδιότητα του Διατάκτη του οικείου Νομαρχιακού Προϋπολογισμού, σύμφωνα με την περίπτωση α' της υποπαραγράφου 2 της παρούσας παραγράφου, όπως αναφέρονται στη στήλη 6 του κάτωθι Πίνακα, ως εξής:















β) για τα Τελωνεία κάθε Νομαρχιακού Προϋπολογισμού και για τις υφιστάμενες υπηρεσίες αυτών, στους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων των Τελωνείων και στους Υπευθύνους Γραφείων αυτών, που αναφέρονται στη στήλη 6 του κάτωθι Πίνακα, των οποίων οι Προϊστάμενοι έχουν την αρμοδιότητα του Διατάκτη του οικείου Νομαρχιακού Προϋπολογισμού, σύμφωνα με την περίπτωση α' της υποπαραγράφου 2 της παρούσας παραγράφου.
Στους Προϊσταμένους των Τμημάτων Διοικητικής Υποστήριξης και Δικαστικού των Τελωνείων Ευζώνων και Κρυσταλλοπηγής μεταβιβάζεται, από 01/01/2018 και η αρμοδιότητα της παρακολούθησης και της ολοκλήρωσης των εκκρεμών διαδικαστικών ενεργειών, οι οποίες δεν θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι και την 31/12/2017, από τους Προϊσταμένους των Γραφείων Διοικητικής Υποστήριξης των Τελωνείων Κιλκίς και Φλώρινας, αντίστοιχα.













B.- 1.- Μεταβιβάζουμε στους κατωτέρω Προϊσταμένους οργανικών μονάδων της Α.Α.Δ.Ε. την εξουσιοδότηση να υπογράφουν «Με εντολή Διοικητή» τα κάτωθι, ως εξής:
α) Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ανθρώπινου Δυναμικού
αα) Αιτήματα προς τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Δημοσιονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών για την μεταφορά πίστωσης και έγγραφα περί επάρκειας πιστώσεων για την ολοκλήρωση διαδικασιών διορισμών, προσλήψεων, αποσπάσεων και μετατάξεων, ανεξαρτήτως ποσού ανά ΚΑΕ.
ββ) Αποφάσεις ανατροπής ανάληψης υποχρέωσης, που αφορούν σε δεσμεύσεις πιστώσεων του Ειδικού Φορέα 23-180 και εκδίδονται με ημερομηνία 31 Δεκεμβρίου εκάστου έτους, ανεξαρτήτως ποσού ανά ΚΑΕ.
γγ) Καταστάσεις Πληρωμής Δαπανών, για τις οποίες Διατάκτης είναι ο Διοικητής και των οποίων δεν είναι δυνατός ο επιμερισμός, καθόσον αφορούν σε περισσότερες της μίας υπηρεσιακές μονάδες της Α.Α.Δ.Ε..
β) Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Φορολογικής Διοίκησης
αα) Αποφάσεις που αφορούν στην εκτέλεση του προϋπολογισμού της Α.Α.Δ.Ε. και επιφέρουν μεταβολές πιστώσεων εντός της ίδιας μείζονος κατηγορίας μεταξύ ειδικών φορέων της Α.Α.Δ.Ε., έως του ποσού των 150.000,00 €, ανά ΚΑΕ, προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα Περιφερειακών Υπηρεσιών, που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση.
ββ) Αποφάσεις που αφορούν στη μεταβίβαση πιστώσεων σε Δευτερεύοντες Διατάκτες της Α.Α.Δ.Ε. με επιτροπικά εντάλματα πληρωμής, έως του ποσού των 150.000,00 €, ανά ΚΑΕ, προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα Περιφερειακών και Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών, που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση.
γ) Στον Προϊστάμενο της Γενικής Διεύθυνσης Τελωνείων και Ειδικών Φόρων Κατανάλωσης (Ε.Φ.Κ.)
αα) Αποφάσεις που αφορούν στην εκτέλεση του προϋπολογισμού της Α.Α.Δ.Ε. και επιφέρουν μεταβολές πιστώσεων εντός της ίδιας μείζονος κατηγορίας μεταξύ ειδικών φορέων της Α.Α.Δ.Ε., έως του ποσού των 150.000,00 €, ανά ΚΑΕ, προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα Περιφερειακών Υπηρεσιών, που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση.
ββ) Αποφάσεις που αφορούν στη μεταβίβαση πιστώσεων σε Δευτερεύοντες Διατάκτες της Α.Α.Δ.Ε. με επιτροπικά εντάλματα πληρωμής, έως του ποσού των 150.000,00 €, ανά ΚΑΕ, προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα Περιφερειακών και Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών, που υπάγονται στη Γενική Διεύθυνση.
δ) Στους Προϊσταμένους Διευθύνσεων Ειδικών Αποκεντρωμένων Υπηρεσιών, που υπάγονται στον Διοικητή Αποφάσεις που αφορούν στη μεταβίβαση πιστώσεων σε Δευτερεύοντες Διατάκτες της Α.Α.Δ.Ε. με επιτροπικά εντάλματα πληρωμής, έως του ποσού των 150.000,00 €, ανά ΚΑΕ, προκειμένου να ικανοποιηθούν αιτήματα Υπηρεσιών, που υπάγονται στη Διεύθυνση ή εποπτεύονται από αυτήν.
ε) αα) Στους Προϊσταμένους των Τελωνείων Α' τάξεως Αποφάσεις ορισμού υπολόγου διαχειριστή πάγιας προκαταβολής του Τελωνείου,
ββ) Στους Προϊσταμένους των Τελωνείων Β' τάξεως Αποφάσεις ορισμού υπολόγου διαχειριστή πάγιας προκαταβολής του Τελωνείου.

2.- Μεταβιβάζουμε στους Προϊσταμένους των οργανικών μονάδων της Α.Α.Δ.Ε. και στους Υπευθύνους των Αυτοτελών Γραφείων αυτής, οι οποίοι ορίζονται ως Διατάκτες ή Δευτερεύοντες Διατάκτες, σύμφωνα με τους Πίνακες των περίπτωσεων α' της υποπαραγράφου 1 και της υποπαραγράφου 3 της παραγράφου Α', αντίστοιχα, την εξουσιοδότηση να υπογράφουν «Με εντολή Διοικητή» τις Καταστάσεις Πληρωμής Δαπανών, για τις οποίες Διατάκτης είναι ο Διοικητής, εκτός των περιπτώσεων που μεταβιβάζονται με την παρούσα σε άλλο όργανο.

Γ. - Μεταβιβάζουμε την εξουσιοδότηση να υπογράφουν «Με εντολή Διοικητή» τις απαντήσεις, για ερωτήσεις, επερωτήσεις, επίκαιρες ερωτήσεις, αναφορές, καθώς και αιτήσεις κατάθεσης εγγράφων βουλευτών, προς την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών:
α) στους Προϊσταμένους των Γενικών Διευθύνσεων και σε περίπτωση έλλειψης ή απουσίας αυτών, στους Προϊσταμένους των Διευθύνσεων ή Αυτοτελών Υπηρεσιών των ίδιων Γενικών Διευθύνσεων,
β) στους Προϊσταμένους Αυτοτελών Υπηρεσιών ή στους Υπευθύνους Αυτοτελών Γραφείων που υπάγονται στον Διοικητή.

Δ. - 1. α) Η μεταβίβαση αρμοδιοτήτων, σύμφωνα με τις διατάξεις των υποπαραγράφων 1 έως 4 της παραγράφου Α' της παρούσας, στους Προϊσταμένους Γενικών Διευθύνσεων, Διευθύνσεων, Υποδιευθύνσεων, Τμημάτων και Αυτοτελών Τμημάτων, καθώς και στους Υπευθύνους Αυτοτελών Γραφείων και Γραφείων της Κεντρικής Υπηρεσίας, των Ειδικών Αποκεντρωμένων και των Περιφερειακών Υπηρεσιών, ισχύει και για τους νόμιμους αναπληρωτές αυτών, σε περίπτωση έλλειψης, απουσίας ή κωλύματός τους.

β) Τα όργανα στα οποία μεταβιβάσθηκαν αρμοδιότητες, σύμφωνα με τις διατάξεις των υποπαραγράφων 1 έως 4 της παραγράφου Α' της παρούσας, θα υπογράφουν τις ως άνω αναφερόμενες πράξεις χωρίς την αναγραφή της φράσης «Με εντολή Διοικητή»

2. α) Η μεταβίβαση εξουσιοδότησης υπογραφής «Με εντολή Διοικητή», σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων Β' και Γ' της παρούσας, στους Προϊσταμένους οργανικών μονάδων και στους Υπευθύνους Αυτοτελών Γραφείων και Γραφείων της Α.Α.Δ.Ε., ισχύει και για τους νόμιμους αναπληρωτές αυτών, σε περίπτωση έλλειψης, απουσίας ή κωλύματός τους.

β) Τα όργανα στα οποία μεταβιβάσθηκε η εξουσιοδότηση υπογραφής, σύμφωνα με τις διατάξεις των παραγράφων Β' και Γ' της παρούσας, θα υπογράφουν τις ως άνω αναφερόμενες πράξεις με την αναγραφή της φράσης «Με εντολή Διοικητή».

Ε.-α) Οι αριθ. Δ6Α 1112903 ΕΞ 31.7.2014 (Β' 2153 και 2291) και Δ.ΟΡΓ.Α 1041643 ΕΞ 2015/26.3.2015 (Β' 543) αποφάσεις του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων, όπως τροποποιήθηκαν και συμπληρώθηκαν, καθώς και η αριθ. Δ. ΟΡΓ. Α 1115805 ΕΞ 2017 (Β' 2743) όμοια απόφασή μας εξακολουθούν να ισχύουν,
β) Η παρούσα απόφαση ισχύει από της δημοσιεύσεως της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.».

II.- Κατά τα λοιπά ισχύει η αριθ. Δ. ΟΡΓ. Α 1001512 ΕΞ 2017/5.1.2017 (Β' 12, 52, 234 και 1032) απόφασή μας, όπως συμπληρώθηκε και τροποποιήθηκε με τις αριθμ. Δ.ΟΡΓ. Α 1066066 ΕΞ 2017/3.5.2017 (Β' 1632) και Δ.ΟΡΓ.Α 1115198 ΕΞ 2017/28-07-2017 (Β' 2742 και 3060) όμοιες.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης