Αποτελέσματα live αναζήτησης

Αριθ. Φ.80000/οικ.25379/312/29.8.2013 Αριθ. Φ.80000/οικ.25379/312/29.8.2013


Σχόλια: Σύμφωνα με το άρθρο 33 του ν. 4321/2015, ορίζεται:
"Ατομική ειδοποίηση που εκδίδεται από το Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (Κ.Ε.Α.Ο.) προς τους οφειλέτες του και αποστέλλεται με συστημένη επιστολή κατά τα οριζόμενα στη Φ.80000/οικ.25379/312/29.8.2013 απόφαση Υπουργού Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, θεωρείται ότι έχει νομίμως κοινοποιηθεί μετά την παρέλευση δεκαπέντε (15) ημερών από την ημέρα αποστολής της, εάν η ταχυδρομική διεύθυνση του παραλήπτη βρίσκεται στην Ελλάδα. Σε περίπτωση που η ταχυδρομική διεύθυνση είναι εκτός Ελλάδας, η ατομική ειδοποίηση θεωρείται ότι έχει κοινοποιηθεί νομίμως μετά την παρέλευση τριάντα (30) ημερών από την ημέρα αποστολής της. Σε περίπτωση που η επιστολή δεν παραδοθεί και δεν κοινοποιηθεί στον οφειλέτη ή στον εκπρόσωπό του για οποιονδήποτε λόγο, το Κ.Ε.Α.Ο. ζητά από την ταχυδρομική υπηρεσία την επιστροφή αυτής με συνοδευτικό κείμενο, στο οποίο περιλαμβάνονται οι ακόλουθες πληροφορίες: α) η ημερομηνία, κατά την οποία η συστημένη επιστολή προσκομίσθηκε και παρουσιάστηκε στην ως άνω διεύθυνση και β) ο λόγος για τη μη κοινοποίηση ή τη μη βεβαίωση της κοινοποίησης. Το Κ.Ε.Α.Ο. μεριμνά, προκειμένου αντίγραφο της συστημένης επιστολής να βρίσκεται στη διάθεση της αρμόδιας υπηρεσίας του και να μπορεί αυτή να παραδοθεί στον οφειλέτη ή τον εκπρόσωπό του οποιαδήποτε στιγμή και αδαπάνως.


Δημοσιεύθηκε στις : [ 24-10-2013 ]
Κατηγορία: Ασφαλιστικά - ΙΚΑ - ΤΕΒΕ - Λοιπά (ΠΡΟ ΕΦΚΑ)

Αριθ. Φ.80000/οικ.25379/312/29.8.2013
Διαδικασία είσπραξης και ηλεκτρονικής διαχείρισης των ληξιπρόθεσμων ασφαλιστικών οφειλών εντός του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ)


Αριθ. Φ.80000/οικ.25379/312

(ΦΕΚ Β' 2699/23-10-2013)

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις της παρ. 10 του άρθρου 101 του ν. 4172/2013 (Α' 167).

2. Τις διατάξεις του άρθρου 1 του π.δ. 189/2009 (Α' 221) και του άρθρου 4 του π.δ. 85/2012 (Α' 141), όπως ισχύει.

3. Το π.δ/γμα 213/1992 (Α' 102) «Οργανισμός της Γενικής Γραμματείας Κοινωνικών Ασφαλίσεων».

4. Το υπ' αριθμ. 86/2012 (Α' 141) π.δ/γμα «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».

5 Τις γνώμες των οικείων ασφαλιστικών οργανισμών (ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ΟΑΕΕ, ΟΓΑ, ΕΤΑΑ).

6. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (κωδικοποιητικό π.δ. 63/2005, Α' 98), και το γεγονός ότι, από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού, ούτε σε βάρος των προϋπολογισμών των ΙΚΑ - ΕΤΑΜ, ΟΑΕΕ, ΟΓΑ και ΕΤΑΑ,

αποφασίζουμε:

Α. Διαβίβαση της Πράξης Βεβαίωσης Οφειλής στο Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ).

1. Οι ασφαλιστικοί οργανισμοί διαβιβάζουν την Πράξη Βεβαίωσης Οφειλής που εκδίδουν στο ΚΕΑΟ, εντός μηνός από τη σύνταξή της.

2. Η διαβίβαση των Πράξεων από τους ασφαλιστικούς οργανισμούς στο ΚΕΑΟ γίνεται αυτοματοποιημένα, μέσω μηχανογραφικής εφαρμογής.

3. Οι Πράξεις διαβιβάζονται μεμονωμένα σε πραγματικό χρόνο μέσω ηλεκτρονικής υπηρεσίας (web service), ή γίνεται ομαδοποίησή τους και αποστέλλονται συγκεντρωτικά μέσω ηλεκτρονικού αρχείου.

4. Οι τεχνικές προδιαγραφές της ηλεκτρονικής αποστολής καθορίζονται από τη Διεύθυνση Πληροφορικής του ΚΕΑΟ σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις των ασφαλιστικών οργανισμών και την ΗΔΙΚΑ.

5. Στο ΚΕΑΟ διαβιβάζονται τα στοιχεία που περιλαμβάνει η Πράξη Βεβαίωσης Οφειλής.

6. Οι Πράξεις Βεβαίωσης Οφειλής ταξινομούνται ανά ασφαλιστικό οργανισμό και ανά κατηγορία, ανάλογα με το είδος της οφειλής. Σε κάθε ασφαλιστικό οργανισμό και σε κάθε κατηγορία δίνεται διακριτό χαρακτηριστικό.

7. Κατά την παραλαβή της Πράξης Βεβαίωσης Οφειλής γίνεται έλεγχος πληρότητας, ορθότητας και συνέπειας στοιχείων από το πληροφοριακό σύστημα του ΚΕΑΟ. Σε περίπτωση που τα στοιχεία που έχουν διαβιβαστεί είναι ελλιπή ή λανθασμένα, ώστε να μην είναι δυνατή η ταυτοποίηση του οφειλέτη, ενημερώνεται άμεσα ο ασφαλιστικός οργανισμός, και η Πράξη Βεβαίωσης Οφειλής τίθεται σε εκκρεμότητα μέχρι την αποστολή των αναγκαίων στοιχείων από τους ασφαλιστικούς οργανισμούς.

Β. Εγγραφή Οφειλής στο Ειδικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Εσόδων του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ).

1. Μετά την ολοκλήρωση των ελέγχων από το πληροφοριακό σύστημα του ΚΕΑΟ και την παραλαβή της Πράξης Βεβαίωσης Οφειλής, αποδίδεται, με ηλεκτρονικό τρόπο, μοναδικός αριθμός ΚΕΑΟ.

Η απόδοση του μοναδικού αριθμού ΚΕΑΟ γίνεται με σειριακό τρόπο ανά ημερολογιακό έτος.

2. Κατά την πρώτη εφαρμογή, οι Πράξεις Βεβαίωσης Οφειλής που διαβιβάζονται από τους ασφαλιστικούς οργανισμούς στο ΚΕΑΟ, και για τις οποίες έχει συνταχθεί ή εκδοθεί χρηματικός κατάλογος από τους ασφαλιστικούς οργανισμούς, δεν θα λάβουν μοναδικό αριθμό ΚΕΑΟ.

Ο αριθμός βεβαίωσης που έχουν λάβει στον ασφαλιστικό οργανισμό θεωρείται οιονεί μοναδικός αριθμός ΚΕΑΟ.

Οι Πράξεις Βεβαίωσης Οφειλής που διαβιβάζονται από τους ασφαλιστικούς οργανισμούς στο ΚΕΑΟ, και για τις οποίες δεν έχει συνταχθεί ή εκδοθεί χρηματικός κατάλογος από τους ασφαλιστικούς οργανισμούς λαμβάνουν μοναδικό αριθμό ΚΕΑΟ.

Ως ημερομηνία έναρξης παραγραφής των οφειλών στις ανωτέρω περιπτώσεις λαμβάνεται η ημερομηνία που προβλέπεται από τις οικείες διατάξεις των ασφαλιστικών οργανισμών.

3. Με την απόδοση μοναδικού αριθμού ΚΕΑΟ στην Πράξη Βεβαίωσης Οφειλής, αυτή καθίσταται νόμιμος εκτελεστός τίτλος, και εγγράφεται ηλεκτρονικά στο Ειδικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Εσόδων του ΚΕΑΟ.

Το ΚΕΑΟ επιδιώκει την είσπραξη της οφειλής, ενώ το ποσό που εισπράττεται αποτελεί έσοδο των οικείων ασφαλιστικών οργανισμών.

Ταυτόχρονα ενημερώνεται το Ηλεκτρονικό Μητρώο Οφειλετών στο οποίο καταχωρούνται τα στοιχεία του οφειλέτη και της οφειλής.

Στους οφειλέτες αποδίδεται Αριθμός Μητρώου Οφειλέτη ΚΕΑΟ, και ο αριθμός μητρώου του οφειλέτη στον ασφαλιστικό οργανισμό καταχωρείται ως στοιχείο στο λογαριασμό του οφειλέτη που τηρείται στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Οφειλετών του ΚΕΑΟ.

4. Μετά την εγγραφή στο Ειδικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Εσόδων, παύει κάθε αρμοδιότητα είσπραξης, ρύθμισης ή λήψης μέτρων αναγκαστικής είσπραξης των ασφαλιστικών οργανισμών για τις οφειλές που διαβιβάστηκαν στο ΚΕΑΟ.

5. Στο ΚΕΑΟ διαβιβάζεται άμεσα κάθε Πράξη Βεβαίωσης Οφειλής που συντάσσεται από τους ασφαλιστικούς οργανισμούς, ανεξαρτήτως ποσού, εφόσον αφορά οφειλέτη για τον οποίο υπάρχει οφειλή σε εκκρεμότητα ή σε ρύθμιση στο ΚΕΑΟ, η οποία αφορά τον ασφαλιστικό οργανισμό που συντάσσει την Πράξη Βεβαίωσης Οφειλής.

6. Η διαδικασία, όπως περιγράφεται στο παρόν Κεφάλαιο, ολοκληρώνεται εντός δύο (2) εργάσιμων ημερών από τη διαβίβαση της Πράξης Βεβαίωσης Οφειλής από τους ασφαλιστικούς οργανισμούς στο ΚΕΑΟ.

Γ. Διαχωρισμός Οφειλών σε άμεσα και μη εισπράξιμες - Ενημέρωση Οφειλέτη - Είσπραξη Οφειλής

1. Μετά την εγγραφή της Πράξης Βεβαίωσης Οφειλής στο Ειδικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Εσόδων του ΚΕΑΟ, οι οφειλές διαχωρίζονται από το πληροφοριακό σύστημα του ΚΕΑΟ σε άμεσα εισπράξιμες και μη, βάσει κριτηρίων που καθορίζονται από την Διεύθυνση Ανάλυσης και Αξιολόγησης Κινδύνου του ΚΕΑΟ.

2. Οι υπηρεσίες του ΚΕΑΟ δίνουν προτεραιότητα στις οφειλές που χαρακτηρίζονται σύμφωνα με τα ανωτέρω ως άμεσα εισπράξιμες, και προχωρούν στην ενημέρωση του οφειλέτη για την ύπαρξη της οφειλής, εντός προθεσμίας πέντε (5) εργάσιμων ημερών.

3. Ο οφειλέτης ενημερώνεται από τις υπηρεσίες του ΚΕΑΟ για το σύνολο της οφειλής του με έναν ή περισσότερους από τους παρακάτω τρόπους:

i) Μέσω τηλεφωνικού κέντρου (call center).

ii) Μέσω μηνύματος κινητής τηλεφωνίας (sms).

iii) Μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email).

iv) Μέσω του διαδικτυακού ηλεκτρονικού λογαριασμού του ΚΕΑΟ, κατόπιν πιστοποίησης.

v) Μέσω γραπτής ειδοποίησης που αποστέλλεται στην επαγγελματική του διεύθυνση ή στη διεύθυνση κατοικίας του.

Με τις παραπάνω ειδοποιήσεις, ο οφειλέτης καλείται να εξοφλήσει ή να ρυθμίσει το σύνολο της οφειλής του άμεσα, εντός προθεσμίας δέκα (10) εργάσιμων ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης, με την υπενθύμιση ότι σε περίπτωση μη συμμόρφωσής του θα ακολουθήσει η λήψη μέτρων αναγκαστικής είσπραξης σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ΚΕΔΕ - Ν.Δ. 356/1974).

4. Ο οφειλέτης μπορεί να εξοφλήσει το σύνολο ή μέρος της οφειλής του (κεφάλαιο και τυχόν προσαυξήσεις), ή να υπαχθεί σε καθεστώς ρύθμισης οφειλών, σύμφωνα με τις ισχύουσες κάθε φορά διατάξεις, εφόσον υφίσταται δυνατότητα ρύθμισης για το είδος της οφειλής.

Μερική εξόφληση της οφειλής χωρίς υπαγωγή σε καθεστώς ρύθμισης δεν αναστέλλει τη διαδικασία λήψης μέτρων αναγκαστικής είσπραξης.

Η οφειλή αναπροσαρμόζεται στο τρέχον ασφάλιστρο και μετά την έκδοση της Πράξης Βεβαίωσης Οφειλής και την απόδοση μοναδικού αριθμού ΚΕΑΟ, για τις περιπτώσεις που προβλέπεται από τις διατάξεις των οικείων ασφαλιστικών οργανισμών.

Σε περίπτωση ύπαρξης οφειλών σε περισσότερους του ενός ασφαλιστικούς οργανισμούς, η εξόφληση ή η ρύθμιση οφειλών γίνεται ανά ασφαλιστικό οργανισμό. Ο οφειλέτης έχει τη δυνατότητα να εξοφλήσει ή να ρυθμίσει το σύνολο των οφειλών του προς τους ασφαλιστικούς οργανισμούς, ή να επιλέξει να εξοφλήσει ή να ρυθμίσει το σύνολο των οφειλών του προς έναν ασφαλιστικό οργανισμό, αφήνοντας σε εκκρεμότητα τις οφειλές προς τους λοιπούς ασφαλιστικούς οργανισμούς.

Αρμόδια υπηρεσία για την υπαγωγή του οφειλέτη σε καθεστώς ρύθμισης είναι η περιφερειακή υπηρεσία του ΚΕΑΟ στην οποία βρίσκεται η έδρα ή η μόνιμη κατοικία του οφειλέτη, για το σύνολο των οφειλών ανά την επικράτεια προς τους ασφαλιστικούς οργανισμούς που εντάσσονται στο ΚΕΑΟ και αφορούν τον ίδιο οφειλέτη. Οι ανωτέρω υπηρεσίες ελέγχουν τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την υπαγωγή σε καθεστώς ρύθμισης και εκδίδουν τις σχετικές αποφάσεις.

Η εξόφληση της οφειλής ή σε περίπτωση ρύθμισης η καταβολή της δόσης γίνεται στις περιφερειακές υπηρεσίες του ΚΕΑΟ ή στις περιφερειακές υπηρεσίες του ΙΚΑ - ΕΤΑΜ ή σε Τραπεζικά Ιδρύματα με χρέωση λογαριασμού μέσω ΔΙΑΣ.

5. Οι εισπράξεις του ΚΕΑΟ αποτυπώνονται ηλεκτρονικά στα λογιστικά βιβλία του ΚΕΑΟ μέσω της ανάπτυξης διεπαφών με το υποσύστημα οικονομικής διαχείρισης του πληροφοριακού συστήματος που υποστηρίζει το ΚΕΑΟ.

Δ. Αποστολή Ατομικής Ειδοποίησης στον οφειλέτη

Σε περίπτωση που ο οφειλέτης δεν ανταποκριθεί εντός της ως άνω προθεσμίας δέκα εργάσιμων ημερών, και εντός μηνός από την εγγραφή της Πράξης Βεβαίωσης Οφειλής στο Ειδικό Ηλεκτρονικό Μητρώο Εσόδων του ΚΕΑΟ, αποστέλλεται στον οφειλέτη Ατομική Ειδοποίηση.

Στην Ατομική Ειδοποίηση αναγράφονται αναλυτικά το είδος και το ποσό της οφειλής ανά Πράξη Βεβαίωσης Οφειλής, αναπροσαρμοσμένο στις περιπτώσεις που προβλέπεται από τις διατάξεις των οικείων ασφαλιστικών οργανισμών, με τα αναλογούντα πρόσθετα τέλη, προσαυξήσεις ή άλλες τυχόν επιβαρύνσεις, όπως αυτά έχουν διαμορφωθεί την ημερομηνία έκδοσης της Ατομικής Ειδοποίησης.

Στον οφειλέτη δίνεται αποκλειστική προθεσμία είκοσι (20) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της Ατομικής Ειδοποίησης, προκειμένου να εξοφλήσει ή να ρυθμίσει την οφειλή του.

Η Ατομική Ειδοποίηση αποστέλλεται είτε εγγράφως είτε ηλεκτρονικά.

Η έγγραφη ειδοποίηση αποστέλλεται με συστημένη επιστολή ή επιδίδεται με υπάλληλο του ΚΕΑΟ ή δικαστικό επιμελητή.

Η ηλεκτρονική ειδοποίηση κοινοποιείται σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.3979/2011 (ΦΕΚ 138, Α'), ή σύμφωνα με τις διατάξεις που εκάστοτε ισχύουν για την ηλεκτρονική κοινοποίηση. Στην περίπτωση αυτή ως ημερομηνία παραλαβής της Ατομικής Ειδοποίησης θεωρείται η ημερομηνία ηλεκτρονικής πρόσβασης του οφειλέτη στην εφαρμογή «Ηλεκτρονική Ενημέρωση Οφειλετών» του ΟΠΣ - ΙΚΑ, η οποία καταχωρείται ηλεκτρονικά και μπορεί να αποτυπωθεί εγγράφως.

Ατομική Ειδοποίηση αποστέλλεται και στις περιπτώσεις οφειλών που είχαν υπαχθεί σε καθεστώς ρύθμισης στο ΚΕΑΟ, και εκπίπτουν αυτής.

Ε. Λήψη μέτρων αναγκαστικής είσπραξης

Μετά τη λήξη της προθεσμίας των είκοσι (20) ημερών που τίθεται στην Ατομική Ειδοποίηση και εφόσον ο οφειλέτης δεν εξοφλήσει ή ρυθμίσει την οφειλή του, τα Περιφερειακά Τμήματα του ΚΕΑΟ, προβαίνουν στη λήψη μέτρων αναγκαστικής είσπραξης, σύμφωνα με τον Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων (ΚΕΔΕ - Ν.Δ. 356/1974).

Τα μέτρα αναγκαστικής είσπραξης που λαμβάνονται διαφοροποιούνται ανά κατηγορία οφειλέτη, και προσδιορίζονται από τις Διευθύνσεις Ανάλυσης και Αξιολόγησης Κινδύνου και Αναγκαστικών Μέτρων Είσπραξης και Νομικής Υποστήριξης του ΚΕΑΟ.

Σε ειδικές κατηγορίες οφειλετών του ΙΚΑ - ΕΤΑΜ δύναται, εκτός των ανωτέρω μέτρων αναγκαστικής είσπραξης, να αναστέλλεται η δυνατότητα υποβολής ΑΠΔ μέσω διαδικτύου κατ' εφαρμογή του άρθρου 17 του ν.3846/2010 (ΦΕΚ 66, Α')

Σε περίπτωση που για τον ίδιο οφειλέτη, υπάρχουν περισσότερες της μίας οφειλές προς έναν ή περισσότερους ασφαλιστικούς οργανισμούς, κατά τη διάρκεια της λήψης μέτρων αναγκαστικής είσπραξης, αντικείμενο διεκδίκησης από το ΚΕΑΟ αποτελεί το συνολικό ποσό της οφειλής προς τους ασφαλιστικούς οργανισμούς.

Κατά τη διαδικασία λήψης μέτρων αναγκαστικής είσπραξης είναι δυνατή η υπαγωγή του οφειλέτη σε καθεστώς ρύθμισης.

Στ. Ενημέρωση Ασφαλιστικών Οργανισμών - Χορήγηση Ασφαλιστικής Ενημερότητας ή Πιστοποιητικού Οφειλής.

1. Σε όλα τα στάδια της διαδικασίας είσπραξης και λήψης μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης στο ΚΕΑΟ, ενημερώνεται το Ηλεκτρονικό Μητρώο Οφειλετών που τηρείται στο ΚΕΑΟ, καθώς και οι οικείοι ασφαλιστικοί οργανισμοί.

Για την ενημέρωση των ασφαλιστικών οργανισμών, η Διεύθυνση Πληροφορικής του ΚΕΑΟ σε συνεργασία με τις αρμόδιες Διευθύνσεις των ασφαλιστικών οργανισμών ή την ΗΔΙΚΑ, αναπτύσσει και λειτουργεί σχετική μηχανογραφική εφαρμογή, είτε με χρήση ηλεκτρονικών υπηρεσιών (web services) είτε με χρήση διαδικτυακής εφαρμογής σε πιστοποιημένους χρήστες υπαλλήλους των ασφαλιστικών οργανισμών.

2. Η ασφαλιστική ενημερότητα ή το πιστοποιητικό οφειλής σε περίπτωση υπαγωγής σε ρύθμιση οφειλών, χορηγείται από τις αρμόδιες υπηρεσίες των ασφαλιστικών οργανισμών. Για τη χορήγηση των ανωτέρω οι υπηρεσίες των ασφαλιστικών οργανισμών πραγματοποιούν έλεγχο στο Ηλεκτρονικό Μητρώο Οφειλετών σχετικά με την ύπαρξη οφειλής που έχει διαβιβαστεί στο ΚΕΑΟ. Σε περίπτωση που υπάρχει στο ΚΕΑΟ οφειλή σε εκκρεμότητα, ανεξάρτητα τον ασφαλιστικό οργανισμό που αφορά αυτή, δεν χορηγείται ασφαλιστική ενημερότητα ή πιστοποιητικό οφειλής.

Ζ. Πληροφοριακή Υποδομή Υποστήριξης του ΚΕΑΟ

Για την πληροφοριακή υποδομή του ΚΕΑΟ αξιοποιείται το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα (ΟΠΣ) του ΙΚΑ - ΕΤΑΜ, έτσι όπως αυτό προσαρμόζεται για την κάλυψη των ειδικών αναγκών και απαιτήσεων του ΚΕΑΟ.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 29 Αυγούστου 2013

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΒΡΟΥΤΣΗΣ

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης