Αποτελέσματα live αναζήτησης

ΠΟΛ.1148/10.11.2008 Αποκατάσταση ελλείψεων των στοιχείων των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων μέσω τηλεφωνικού κέντρου και διαδικτύου

Σχόλια: Οπως τροποποιήθηκε με την ΠΟΛ.1043/27.3.2009 Τροποποιήσεις στην 1111400/939/0013 Α.Υ.Υ.Ο., «Αποκατάσταση ελλείψεων των στοιχείων των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων μέσω τηλεφωνικού κέντρου και διαδικτύου, και με την ΠΟΛ.1144/30.11.2009 Τροποποιήσεις της 1111400/939/0013 Α.Υ.Ο.Ο., «Αποκατάσταση ελλείψεων των στοιχείων των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων (Ε9) μέσω τηλεφωνικού κέντρου και διαδικτύου», όπως ισχύει .


Κατηγορία: Φορολογία Κεφαλαίου

ΠΟΛ.1148/10.11.2008
Αποκατάσταση ελλείψεων των στοιχείων των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων μέσω τηλεφωνικού κέντρου και διαδικτύου


ΠΟΛ.1148/10.11.2008 Αποκατάσταση ελλείψεων των στοιχείων των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων μέσω τηλεφωνικού κέντ

Taxheaven
Αποφάσεις - αρθρογραφία

Αθήνα, 10 Νοεμβρίου 2008
Αρ. Πρωτ.:  1111400/939/0013

A.    ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΩΝ & ΤΕΛΩΝΕΙΑΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ
     ΓΕΝ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ
     Δ/ΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ
     ΤΜΗΜΑ Φ.Μ.Α.Π

Β.  ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
      ΓΕΝ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΠΥΟ
       Δ/ΝΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Η/Υ (Δ30)

Ταχ. Δ/νση: Καρ. Σερβίας 8 10184 Αθήνα
Τηλέφωνο:2103375890
Email: [email protected]

ΠΟΛ: 1148


ΘΕΜΑ: «Αποκατάσταση ελλείψεων των στοιχείων των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων μέσω τηλεφωνικού κέντρου και διαδικτύου»


Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ


Έχοντας υπόψη:
1.    Τις διατάξεις της παραγράφου 5 του άρθρου 12 του ν. 3634/2008.
2.    Τις διατάξεις της παραγράφου 2 του άρθρου 23 του ν. 3427/2005.
3.    Την 42362/Υ252/28-9-2007 (ΦΕΚ 1948Β΄/3-10-2007) κοινή Απόφαση του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών περί καθορισμού αρμοδιοτήτων των Υφυπουργών Οικονομίας και Οικονομικών.
4.    Την διευκόλυνση των πολιτών αλλά και την ανάγκη αποσυμφόρησης των Δ.Ο.Υ., στα πλαίσια απλοποίησης των φορολογικών διαδικασιών.
5.    Το γεγονός ότι με την παρούσα Απόφαση προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού η οποία ανέρχεται στο ποσό των δύο εκατομμυρίων τετρακοσίων σαράντα εννέα χιλιάδων εξήντα επτά ευρώ (2.449.067,00 ¤).
ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

Aρθρο 1
Αποκατάσταση λαθών & ελλείψεων των στοιχείων των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων

1.    Η αποκατάσταση των λαθών και ελλείψεων των στοιχείων ακινήτων των υποχρέων πραγματοποιείται αποκλειστικά, είτε μέσω τηλεφωνικού κέντρου (call center), είτε με τη χρήση διαδικτυακής εφαρμογής δικτυακού τόπου του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.
2.    Τα λάθη έχουν ταξινομηθεί σε κατηγορίες ανάλογα με το είδος και το πλήθος τους. Για τη διόρθωση των συγκεκριμένων λαθών, ο υπόχρεος οφείλει να χρησιμοποιήσει τα παραπάνω μέσα διόρθωσης, σύμφωνα με τις υποδείξεις του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών.
3.    Στην περίπτωση που το πλήθος των λαθών υπερβαίνει τα τρία (3) ή δεν είναι εφικτός ο υπολογισμός του Ε.Τ.ΑΚ. μετά την επικοινωνία με το τηλεφωνικό κέντρο, καθίσταται υποχρεωτική η χρήση της διαδικτυακής εφαρμογής από τον φορολογούμενο.
4.    Στην περίπτωση που δεν είναι δυνατή η σύνθεση εικόνας της ακίνητης περιουσίας του υποχρέου βάσει των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων (Ε9) ετών 2005 έως 2008, χρησιμοποιείται η διαδικτυακή εφαρμογή για την εκ νέου καταχώρηση του συνόλου της ακίνητης περιουσίας, όπως αυτή έχει διαμορφωθεί την 1η Ιανουαρίου έτους 2008.
5.    Οι διορθώσεις που πραγματοποιούνται μέσω του τηλεφωνικού κέντρου ή της διαδικτυακής εφαρμογής, επέχουν θέση δήλωσης στοιχείων ακινήτων.

Aρθρο 2
Ταυτοποίηση Υπόχρεου

1.    Η πιστοποίηση του υπόχρεου πραγματοποιείται με τη χρήση του Αριθμού Φορολογικού Μητρώου και του ειδικού κωδικού αναγνώρισης. Ο ειδικός κωδικός αναγνώρισης αποδίδεται και γνωστοποιείται στους υποχρέους με ταχυδρομική επιστολή.
2.    Για την ταυτοποίηση επιπρόσθετα δύναται να χρησιμοποιηθούν ειδικά στοιχεία των πρόσφατων Εκκαθαριστικών Σημειωμάτων Φόρου Εισοδήματος Φυσικών Προσώπων ή του Μητρώου του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Φορολογίας TAXIS.
3.    Ο ειδικός κωδικός αναγνώρισης και τα στοιχεία της παραγράφου 2 του άρθρου αυτού ταυτοποιούν τον υπόχρεο και αποτελούν απόρρητο φορολογικό και προσωπικό στοιχείο. Το σύνολο των ανωτέρω σε συνδυασμό με τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου διαχειρίζεται μόνο ο υπόχρεος έτσι ώστε αυτός ή πρόσωπα της επιλογής του να τον γνωρίζουν και να έχουν τη δυνατότητα χρήσης του, με δική του ευθύνη.
4. Η διάρκεια ισχύος του κωδικού αναγνώρισης είναι περιορισμένη και λήγει στις 22 Δεκεμβρίου 2009.
(Οπως η παράγραφος 4 αντικαταστάθηκε με την ΠΟΛ.1144/30.11.2009)

η προηγούμενη παράγραφος είχε ώς εξής
4. Η διάρκεια ισχύος του κωδικού αναγνώρισης είναι περιορισμένη και λήγει στις 30 Νοεμβρίου 2009
(Οπως η παράγραφος 4 αντικαταστάθηκε με την ΠΟΛ.1043/27.3.2009)

η προηγούμενη παράγραφος είχε ώς εξής

4.    Η διάρκεια ισχύος του κωδικού αναγνώρισης είναι περιορισμένη και λήγει στις 31 Μαρτίου 2009.

Aρθρο 3
Διαδικασία διορθώσεων μέσω τηλεφωνικού κέντρου

Στις περιπτώσεις που έχει προσδιοριστεί η ακίνητη περιουσία των φορολογουμένων κατά την 1η Ιανουαρίου έτους 2008 αλλά δεν μπορεί να υπολογιστεί το Ενιαίο Τέλος Ακινήτων λόγω λαθών που εντοπίστηκαν στις δηλώσεις στοιχείων ακινήτων και αναφέρονται στο παράρτημα Α, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσης, εφόσον δεν ξεπερνούν τα τρία (3) ο υπόχρεος πραγματοποιεί τις απαραίτητες διορθώσεις μέσω τηλεφωνικού κέντρου, ως ακολούθως:

1.    Από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων αποστέλλεται επιστολή όπως το συνημμένο υπόδειγμα Α, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσης, στην οποία αναφέρονται ενδεικτικά τα λάθη ή οι παραλείψεις που αναδείχθηκαν μετά την επεξεργασία των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων των ετών 2005 έως 2008.
2.    Ο υπόχρεος οφείλει εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή της επιστολής της παραγράφου 1 του άρθρου αυτού να επικοινωνήσει με το τηλεφωνικό κέντρο και αφού πραγματοποιηθεί ο έλεγχος ταυτοποίησης σύμφωνα με το άρθρο 2 της παρούσης, να υπαγορεύσει τις απαιτούμενες διορθώσεις στα σημεία που υποδεικνύονται.
3.    Οι διορθώσεις εκτυπώνονται και αποστέλλονται ταχυδρομικά στους υποχρέους, οι οποίοι οφείλουν να τις διατηρούν ως δηλώσεις στοιχείων ακινήτων.
4.    Η τηλεφωνική επικοινωνία ηχογραφείται κατόπιν ενημέρωσης του πολίτη.
5.    Ο υπόχρεος που έχει ειδοποιηθεί προκειμένου να χρησιμοποιήσει το τηλεφωνικό κέντρο για την πραγματοποίηση των απαραίτητων διορθώσεων, δύναται να επιλέξει εναλλακτικά τη χρήση της διαδικτυακής εφαρμογής του άρθρου 4 .της παρούσης.
6.    Στις περιπτώσεις που δεν δύναται να προσδιοριστεί μέσω του τηλεφωνικού κέντρου η γεωγραφική θέση ακινήτου, ο φορολογούμενος πρέπει να χρησιμοποιήσει την διαδικτυακή εφαρμογή του άρθρου 4 της παρούσης, με τους ίδιους κωδικούς ταυτοποίησης. Σε αυτήν την περίπτωση, οι όποιες άλλες διορθώσεις ή συμπληρώσεις έχουν πραγματοποιηθεί μέσω του τηλεφωνικού κέντρου θεωρούνται έγκυρες και δε χρειάζεται να επαναληφθούν στη διαδικτυακή εφαρμογή.

Aρθρο 4
Διαδικασία διορθώσεων με τη χρήση διαδικτυακής εφαρμογής

Στις περιπτώσεις που έχει προσδιοριστεί η ακίνητη περιουσία του υποχρέου κατά την 1η Ιανουαρίου έτους 2008, αλλά δεν μπορεί να υπολογιστεί ορθά το Ενιαίο Τέλος Ακινήτων λόγω λαθών που εντοπίστηκαν στις δηλώσεις στοιχείων ακινήτων και αναφέρονται ενδεικτικά στο παράρτημα Β, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσης, ή δεν είναι δυνατή η διαμόρφωση της εικόνας της περιουσιακής κατάστασης την 1ης Ιανουαρίου 2008, ο υπόχρεος οφείλει να πραγματοποιήσει τις διορθώσεις μέσω διαδικτυακής εφαρμογής ως ακολούθως:

1.    Από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων αποστέλλεται:
α) επιστολή όπως το συνημμένο υπόδειγμα Β, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσης, που αφορά διόρθωση λαθών, παραλείψεων ή μη ακριβούς εντοπισμού της γεωγραφικής θέσης των ακινήτων, που αναδείχθηκαν μετά την επεξεργασία των δηλώσεων στοιχείων ακινήτων των ετών 2005 έως 2008    ή
β) επιστολή όπως το συνημμένο υπόδειγμα Γ, το οποίο αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της παρούσης, που αφορά την εκ νέου καταχώρηση του συνόλου της ακίνητης περιουσίας όπως αυτή έχει διαμορφωθεί την 1η Ιανουαρίου 2008.
2.    Ο υπόχρεος οφείλει εντός δέκα (10) ημερών από την παραλαβή της επιστολής της παραγράφου 1 του παρόντος άρθρου να συνδεθεί με τη διαδικτυακή εφαρμογή στον δικτυακό τόπο   www.e-9.gr   και αφού πραγματοποιηθεί η ταυτοποίηση, σύμφωνα με το άρθρο 2 της παρούσης, να πραγματοποιήσει τις απαιτούμενες διορθώσεις στα σημεία που υποδεικνύονται.
3.    Στην περίπτωση που απαιτείται ο ακριβής εντοπισμός της γεωγραφικής θέσης του ακινήτου, ο υπόχρεος χρησιμοποιεί τον ψηφιακό χάρτη και επιλέγει χωροταξικά τη θέση του ακινήτου.
4.    Στην περίπτωση που οι υποβληθείσες δηλώσεις στοιχείων ακινήτων δεν είναι δυνατόν να αναγνωσθούν ή να συντεθούν με οποιαδήποτε επεξεργασία ο υπόχρεος οφείλει να υποβάλει εξΆ αρχής δήλωση στοιχείων ακινήτων έτους 2008.  
5.    Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας διόρθωσης ή εξ αρχής υποβολής δήλωσης στοιχείων ακινήτων, ο υπόχρεος οφείλει να εκτυπώνει και να διατηρεί τη δήλωση στοιχείων ακινήτων που έχει υποβάλει.

Aρθρο 5

1.    Οι διατάξεις του άρθρου 4 του ν. 3471/2006 για το απόρρητο των συνδιαλέξεων δεν θίγονται.
2.    Κατά τα λοιπά ισχύουν οι ίδιοι όροι χρήσης της δικτυακής πύλης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων, όπως αναφέρονται στο άρθρο 3 της 1022576/28.2.2005 Απόφασης του Υπουργού Οικονομίας και Οικονομικών (Φ.Ε.Κ. 317 Β').

3.    Η παρούσα να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Ο Υφυπουργός Οικονομίας
& Οικονομικών
Αντώνιος Μπέζας

Ακριβές Αντίγραφο
Η Προϊσταμένη της Γραμματείας



Want to see comments? Unfortunately this feature requires cookies currently not allowed by your settings. You may click here to change them if you wish to use this feature.

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης