Αποτελέσματα live αναζήτησης

88278/11-11-2021 Ανάπτυξη και λειτουργία ειδικής πλατφόρμας στο πληροφοριακό σύστημα του e-Ε.Φ.Κ.Α. για την επιτάχυνση της απονομής των συνταξιοδοτικών παροχών από τον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.)


Δημοσιεύθηκε στις : [ 19-11-2021 ]
Κατηγορία: Ασφαλιστικά ΕΦΚΑ, Λοιπά

88278/11-11-2021
Ανάπτυξη και λειτουργία ειδικής πλατφόρμας στο πληροφοριακό σύστημα του e-Ε.Φ.Κ.Α. για την επιτάχυνση της απονομής των συνταξιοδοτικών παροχών από τον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.)


Αριθμ. 88278/2021

(ΦΕΚ Β' 5350/18-11-2021)

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ - ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις

α) Της παρ. 7γ. του άρθρου 255 του ν. 4798/2021 «Κώδικας δικαστικών υπαλλήλων και λοιπές επείγουσες διατάξεις» (Α' 68),

β) του ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις» (Α' 184), ιδίως του Κεφαλαίου Στ' του Μέρους Α' και της παρ. 19 του άρθρου 107,

γ) του ν. 4624/2019 «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις» (Α' 137),

δ) του ν. 4623/2019 «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα» (Α' 134), ιδίως του άρθρου 47,

ε) του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 27ης Απριλίου 2016, για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (Γενικός Κανονισμός Προστασίας Δεδομένων - Γ.Κ.Π.Δ./General Data Protection Regulation - G.D.P.R.),

στ) του ν. 4622/2019 «Επιτελικό κράτος: οργάνωση, λειτουργία και διαφάνεια της Κυβέρνησης, των κυβερνητικών οργάνων και της κεντρικής δημόσιας διοίκησης» (Α' 133),

ζ) του ν. 4387/2016 «Ενιαίο Σύστημα Κοινωνικής Ασφάλισης - Μεταρρύθμιση ασφαλιστικού - συνταξιοδοτικού συστήματος - Ρυθμίσεις φορολογίας εισοδήματος και τυχερών παιγνίων και άλλες διατάξεις» (Α' 85),

η) του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα (π.δ. 63/2005, Α' 98), σε συνδυασμό με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α' 133).

2. Το π.δ. 134/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» (Α' 168).

3. Το π.δ. 40/2020 «Οργανισμός του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης» (Α' 85).

4. Το π.δ. 8/2019 «Οργανισμός Ηλεκτρονικού Εθνικού Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης: e- Ε.Φ.Κ.Α.» (Α' 8).

5. Το π.δ. 81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους - Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α' 119).

6. Το π.δ. 83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 121).

7. To π.δ. 2/2021 «Διορισμός Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α' 2).

8. Την υπό στοιχεία Υ6/09-07-2019 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υπουργό Επικρατείας» (Β' 2902).

9. Την υπό στοιχεία 118944 ΕΞ 23-10-2019 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Λειτουργία Κέντρου Διαλειτουργικότητας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης» (Β' 3990).

10. Την υπό στοιχεία 3981 ΕΞ 25-02-2020 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Παροχή Υπηρεσίας Αυθεντικοποίησης Χρηστών oAuth2.0 σε Πληροφοριακά Συστήματα τρίτων Φορέων» (Β' 762).

11. Την υπό στοιχεία 29810 ΕΞ 2020 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Διαδικασία αυθεντικοποίησης υπαλλήλων του δημοσίου τομέα σε ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες» (Β' 4798).

12. Την υπό στοιχεία 5620 ΕΞ 26-02-2021 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων για την υποβολή αιτήσεων και την έκδοση εγγράφων μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr ΕΨΠ) καθώς και για τη χρήση των θυρίδων φορέων και χρηστών που τηρούνται σε αυτή» (Β' 849).

13. Την υπό στοιχεία 6810 ΕΞ 2021/09.03.2021 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Λειτουργία Εθνικού Μητρώου Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.)» (Β' 988).

14. Την υπ' αρ. 75292/6-10-2021 εισήγηση της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

15. Το γεγονός ότι με την παρούσα απόφαση δεν προ-καλείται δαπάνη στον κρατικό προϋπολογισμό,

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1
Δημιουργία πλατφόρμας για την επιτάχυνση απονομής συντάξεων


Από τον Ηλεκτρονικό Εθνικό Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης (e-Ε.Φ.Κ.Α.) δημιουργείται ειδική πλατφόρμα προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr- ΕΨΠ), για την ανάθεση από τους ενδιαφερόμενους ασφαλισμένους ή δικαιοδόχους προς τους πιστοποιημένους επαγγελματίες της παρ. 2 του άρθρου 255 του ν. 4798/2021 (Α' 68) του έργου σύμπραξης στη διαδικασία απονομής συνταξιοδοτικών παροχών από τον e-ΕΦΚΑ και για την παροχή υπηρεσιών επιτάχυνσης της απονομής συνταξιοδοτικών παροχών.

Άρθρο 2
Πρόσβαση στην πλατφόρμα


1. Χρήστες της ειδικής πλατφόρμας είναι
α) οι ενδιαφερόμενοι ασφαλισμένοι ή δικαιοδόχοι,
β) τα φυσικά πρόσωπα που είναι εγγεγραμμένα στο μητρώο πιστοποιημένων επαγγελματιών, σύμφωνα με τα άρθρα 11, 12 και 13 της υπ' αρ. 45891/2.7.2021 (Β' 2954) απόφασης του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και
γ) οι αρμόδιοι υπάλληλοι του e-ΕΦΚΑ.

2. Η πρόσβαση των χρηστών των περ. α' και β' της παρ. 1 γίνεται σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 4727/2020 (Α' 184) και συγκεκριμένα με τη χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (ΓΓΠΣΔΔ) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet). Η πρόσβαση των χρηστών της περ. γ' της παρ. 1 γίνεται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ' αρ. 29810 ΕΞ 2020 (Β' 4798) απόφαση του Υπουργού Επικρατείας.

3. Η πρόσβαση στην πλατφόρμα διενεργείται είτε απευθείας στην ηλεκτρονική διεύθυνση «https://apps.efka.gov.gr/bAccess/» είτε μέσω σχετικού ηλεκτρονικού συνδέσμου προσβάσιμου μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ).

Άρθρο 3
Διαδικασία ανάθεσης έργου στους πιστοποιημένους επαγγελματίες


1. Ο ενδιαφερόμενος ασφαλισμένος ή δικαιοδόχος κατά τη διαδικασία υποβολής του αιτήματος συνταξιοδότησης επιλέγει τη δυνατότητα δρομόλογησης του αιτήματός του σε πιστοποιημένο επαγγελματία του μητρώου της περ. β' της παρ. 2 του άρθρου 255 του ν. 4798/2021.

2. Πριν από την υποβολή του αιτήματος χρήσης της υπηρεσίας ανάθεσης του ανωτέρω έργου και για τον σκοπό της κρίσης του αιτήματος, οι ανωτέρω χρήστες ενημερώνονται για τους όρους επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα από τους διαχειριστές της πλατφόρμας, σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 255 του ν. 4798/2021.

Άρθρο 4
Εξειδίκευση στοιχείων λειτουργίας και υπηρεσιών της πλατφόρμας


1. Στην πλατφόρμα ορίζονται ειδικοί ρόλοι διαχειριστών από τις αρμόδιες υπηρεσίες του e- Ε.Φ.Κ.Α ανάλογα με τις αρμοδιότητές τους. Οι διαχειριστές έχουν την ευθύνη παραμετροποίησης και προσαρμογής της πλατφόρμας σύμφωνα με τις υπηρεσιακές και επιχειρησιακές ανάγκες που ενδέχεται να προκύψουν κατά την παραγωγική της λειτουργία.

2. Μετά την ανάθεση του έργου, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 3, ο πιστοποιημένος επαγγελματίας δύναται να έχει πρόσβαση μέσω της ανωτέρω πλατφόρμας στα δικαιολογητικά και λοιπά στοιχεία του αναθέτοντα ασφαλισμένου ή δικαιοδόχου που τηρούνται σε πληροφοριακά συστήματα του e-ΕΦΚΑ και άλλων φορέων του δημόσιου τομέα, (Μητρώο Πολιτών, φορολογικό μητρώο της ΑΑΔΕ κ.λπ.) και τα οποία απαιτούνται για τη διαπίστωση του χρόνου ασφάλισης του ασφαλισμένου ή δικαιοδόχου, τον υπολογισμό του οφειλόμενου ποσού ασφαλιστικών εισφορών, για την αναγνώριση πλασματικού χρόνου ασφάλισης και τη σύνταξη των σχετικών βεβαιώσεων και σχεδίων απόφασης που προβλέπονται στην παρ. 1.β. του άρθρου 255 του ν. 4798/2021. Η ανωτέρω πρόσβαση παρέχει τη δυνατότητα διαχείρισης των στοιχείων απεικόνισης του χρόνου ασφάλισης και ασφαλιστικών οφειλών. Οι απαιτούμενες διασυνδέσεις της πλατφόρμας με άλλα πληροφοριακά συστήματα γίνεται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ.) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σύμφωνα με το άρθρο 47 του ν. 4623/2019 και το άρθρο 84 του ν. 4727/2020.

3. Επιπροσθέτως, μέσω της πλατφόρμας μπορούν να παρέχονται οι ακόλουθες δυνατότητες για την επιτάχυνση της απονομής των συνταξιοδοτικών παροχών:

α) η παρακολούθηση της πορείας του έργου που ανατέθηκε σε πιστοποιημένο επαγγελματία,

β) η υποβολή αίτησης αναγνώρισης πλασματικών χρόνων ασφάλισης,

γ) η διαχείριση ραντεβού των πιστοποιημένων επαγγελματιών,

δ) η καταχώρηση των βεβαιώσεων και σχεδίων απόφασης που προβλέπονται στην παρ. 1.β. του άρθρου 255 του ν.4798/2021, τις οποίες συντάσσει ο πιστοποιημένος επαγγελματίας,

ε) η τήρηση και επικαιροποίηση του μητρώου πιστοποιημένων επαγγελματιών του άρθρου 255 του ν. 4798/2021,

στ) η δυνατότητα εκπαίδευσης στη χρήση εφαρμογών και μηχανογραφικών συστημάτων των επαγγελματιών μετά την ολοκλήρωση της θεωρητικής εκπαίδευσής τους και πριν την πιστοποίησή τους,

η) εργασίες πρωτοκόλλου για τις αρμόδιες υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ.

Άρθρο 5
Επεξεργασία στοιχείων και αιτήσεων


1. Η έκδοση της πράξης απονομής της συνταξιοδοτικής παροχής και κάθε άλλης διοικητικής πράξης που απαιτείται για την απονομή, διενεργείται από τους υπαλλήλους του e-Ε.Φ.Κ.Α. μέσω του πληροφοριακού συστήματός του.

2. Οι αρμόδιοι υπάλληλοι του e-Ε.Φ.Κ.Α ανακτούν τις βεβαιώσεις και τα σχέδια αποφάσεων που έχουν συνταχθεί και υπογραφεί από τον πιστοποιημένο επαγγελματία μέσω της ανωτέρω πλατφόρμας, η οποία διασυνδέεται με το πληροφοριακό σύστημα του e-Ε.Φ.Κ.Α., ώστε να καταστεί δυνατή η έκδοση της πράξης απονομής της συνταξιοδοτικής παροχής και κάθε άλλης διοικητικής πράξης που απαιτείται.

3. Οι αρμόδιοι υπάλληλοι του e-Ε.Φ.Κ.Α. δύναται να επαληθεύουν την ορθότητα των στοιχείων των βεβαιώσεων και των σχεδίων αποφάσεων και μέσω διασύνδεσης με τις βάσεις δεδομένων άλλων φορέων του δημόσιου τομέα, η οποία πραγματοποιείται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ.) της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, σύμφωνα με το άρθρο 47 του ν. 4623/2019 και το άρθρο 84 του ν. 4727/2020. Για τον ανωτέρω σκοπό διατίθενται μέσω του ΚΕ.Δ. στον e- Ε.Φ.Κ.Α. διαδικτυακές υπηρεσίες.

Άρθρο 6
Ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων


1. Για τους σκοπούς εφαρμογής της παρούσης, ο Ηλεκτρονικός Εθνικός Φορέας Κοινωνικής Ασφάλισης (e-ΕΦΚΑ) λειτουργεί ως Υπεύθυνος Επεξεργασίας, σύμφωνα με τις διατάξεις του Γενικού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (ΓΚΠΔ) και οφείλει να τηρεί όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από τον Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 (ΓΚΠΔ), καθώς και τις διατάξεις του ν. 4624/2019.

2. Στο πλαίσιο της λειτουργίας της ανωτέρω πλατφόρμας υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον e-ΕΦΚΑ δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που αφορούν στις ακόλουθες κατηγορίες Υποκειμένων:
i) φυσικά πρόσωπα εγγεγραμμένα στο μητρώο πιστοποιημένων επαγγελματιών,
ii) ασφαλισμένοι του e-ΕΦΚΑ,
iii) υπάλληλοι του e-ΕΦΚΑ.

3. Οι κατηγορίες δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από τον e-ΕΦΚΑ για τις ανωτέρω κατηγορίες Υποκειμένων είναι:

i) Ως προς τους πιστοποιημένους επαγγελματίες: α) στοιχεία ταυτοποίησης, β) στοιχεία επικοινωνίας (κινητό και e-mail), γ) διεύθυνση έδρας, δ) αριθμός μητρώου δικηγορικού συλλόγου ή αριθμός επαγγελματικής ταυτότητας λογιστή - φοροτεχνικού Α' τάξης, ε) οποιοδήποτε προσωπικό δεδομένο τους απαιτείται σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

ii) Ως προς τους ασφαλισμένους του e-ΕΦΚΑ: α) στοιχεία ταυτοποίησης, β) στοιχεία επικοινωνίας (κινητό και e-mail), γ) διεύθυνση κατοικίας, δ) δεδομένα οικογενειακής κατάστασης, ε) δεδομένα που σχετίζονται με τον εργασιακό βίο (πχ χρόνος έναρξης ασφάλισης, τυχόν στοιχεία σχετικά με ιδιωτική ασφάλιση, έτη απασχόλησης κ.λπ.), στ) οποιοδήποτε προσωπικό δεδομένο τους σχετίζεται με την εφαρμογή της κοινωνικοασφαλιστικής νομοθεσίας και το οποίο είναι σε γνώση του e- ΕΦΚΑ βάσει αυτής, ζ) οποιοδήποτε προσωπικό δεδομένο αναζητήσει μέσω των διασυνδέσεων με τις βάσεις δεδομένων άλλων φορέων του δημόσιου τομέα, που πραγματοποιούνται μέσω του Κέντρου Διαλειτουργικότητας (ΚΕ.Δ.) και αποκλειστικά για τους σκοπούς της παρούσας.

iii) Ως προς τους υπαλλήλους του e-ΕΦΚΑ: α) στοιχεία ταυτοποίησης, β) θέση, γ) λοιπά δεδομένα που προκύπτουν ή σχετίζονται με τη διαδικασία πρωτοκόλλησης που διενεργείται μέσω της πλατφόρμας.

Τα στοιχεία επικοινωνίας των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ και των πιστοποιημένων επαγγελματιών αντλούνται από το Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας του άρθρου 17 του ν. 4704/2020 (Α' 133), εφόσον είναι καταχωρισμένα. Σε διαφορετική περίπτωση, τα στοιχεία επικοινωνίας των ασφαλισμένων του e-ΕΦΚΑ αντλούνται από την ηλεκτρονική αίτηση συνταξιοδότησης και τα στοιχεία επικοινωνίας των πιστοποιημένων επαγγελματιών αντλούνται από τους οικείους Δικηγορικούς Συλλόγους ή το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδας.

4. Για τον σκοπό και τη νομική βάση επεξεργασίας ισχύουν τα οριζόμενα στην παρ. 6 του άρθρου 255 του ν. 4798/2021.

5. O e-ΕΦΚΑ έχει την υποχρέωση λήψης και διαρκούς τήρησης των κατάλληλων και αναγκαίων τεχνικών μέτρων ασφάλειας των πληροφοριών και, κατ' ελάχιστον, την καταγραφή και παρακολούθηση των προσβάσεων, τη διασφάλιση ιχνηλασιμότητας και την προστασία των διακινούμενων δεδομένων, προσωπικού ή μη χαρακτήρα, από κάθε παραβίαση, καθώς και από σκόπιμη ή τυχαία απειλή.

6. Κατά τη διεκπεραίωση κάθε διαδικασίας που αφορά στην παραγωγική λειτουργία της πλατφόρμας και περιγράφεται στην παρούσα απόφαση, οι αρμόδιες υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ εφαρμόζουν όλα τα οργανωτικά μέτρα που ορίζονται στα προηγούμενα άρθρα. Οι διαχειριστές και χρήστες της ανωτέρω πλατφόρμας έχουν την υποχρέωση χρήσης των λαμβανομένων πληροφοριών αποκλειστικά και μόνον για τον σκοπό που περιγράφεται στην παρούσα απόφαση.

7. Τα προσωπικά δεδομένα τηρούνται για το χρονικό διάστημα που ορίζεται από τη νομοθεσία περί κοινωνικής ασφάλισης.

Άρθρο 7
Έναρξη ισχύος


Η ισχύς της παρούσας απόφασης αρχίζει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Με απόφαση του Διοικητή του e-ΕΦΚΑ καθορίζεται η έναρξη λειτουργίας της ειδικής πλατφόρμας.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 11 Νοεμβρίου 2021

Οι Υπουργοί

Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ

Επικρατείας
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ

Want to see comments? Unfortunately this feature requires cookies currently not allowed by your settings. You may click here to change them if you wish to use this feature.

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης