Αποτελέσματα live αναζήτησης

ΔΙΔΑΔ/Φ.69/182/οικ. 17896/20-09-2021 Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (61η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) - Υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου

Κατηγορία: Λοιπά
Αφορά : Λειτουργία του Δημοσίου από τη Δευτέρα, 20.09 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 27.09 και ώρα 6:00 - Υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου

ΔΙΔΑΔ/Φ.69/182/οικ. 17896/20-09-2021
Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (61η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) - Υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου


ΔΙΔΑΔ/Φ.69/182/οικ. 17896/20-09-2021 Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του

Taxheaven
Αποφάσεις - αρθρογραφία
Αθήνα, 20/9/2021
Αριθμ. Πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.69/182/οικ. 17896

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ

Ταχ. Δ/νση: Βασ. Σοφίας 15
Τ.Κ. 106 74 Αθήνα
Τηλέφωνα: Για υπαλλήλους και υπηρεσίες του Δημοσίου:
213131-3337,-3340, -3378, (για θέματα COVID) 213131-3259, - 3257, -3249 (για προσλήψεις ΙΔΟΧ)
Email: [email protected]
Τηλέφωνα: Για τους υπαλλήλους των Ο.Τ.Α. α' και β' βαθμού:
213 1364382 (για μόνιμο προσωπικό),
2131364323, 2131364372, 2131364327, 2131364367 (για προσωπικό ιδιωτικού δικαίου), 2131364-029,-030
Email: [email protected]
Τηλέφωνα: Για την εφαρμογή Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα: 2131313383

ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ

ΘΕΜΑ: Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (61η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) - Υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου


Σχετ.: Όλες οι σχετικές με το θέμα εγκύκλιες οδηγίες της Υπηρεσίας μας (βλ. Παράρτημα).

Σε συνέχεια των σχετικών με το θέμα εγκυκλίων, στο πλαίσιο της περιοδικής ενημέρωσής σας σχετικά με τα μέτρα που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, σας γνωρίζουμε κατά λόγο αρμοδιότητας τα εξής:

Α. ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ COVID-19


Εκδόθηκε η αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ.57069/17.9.2021 (ΦΕΚ Β' 4337) ΚΥΑ με θέμα «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας, για το διάστημα από τη Δευτέρα, 20 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 27 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 6:00.». 

1. Με τις διατάξεις του άρθρου 1 της ως άνω ΚΥΑ προβλέπεται εκ νέου η θέσπιση έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. 1 της παρ. 1 του άρθρου 1 της ως άνω Κ.Υ.Α. που αφορούν στις δημόσιες υπηρεσίες προβλέπονται τα εξής:


A/A ΠΕΔΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
1. Δημόσιες υπηρεσίες

Διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου μία (1) φορά την εβδομάδα για όλους τους εργαζόμενους που δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες υπό την έννοια των παρ. 2 και 3 του άρθρου 10 αντιστοίχως, οι οποίοι παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία εντός ή των εγκαταστάσεων της υπηρεσίας τους, με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR) ή με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο Π.Δ. 84/2001 (Α' 70), ή σε ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτη ιατρό, με δική τους δαπάνη σύμφωνα με την αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.55570/12.9.2021 (Β' 4207) Κοινή Υπουργική Απόφαση.

• Ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία καθορίζεται με βάση τη φύση των καθηκόντων των εργαζομένων και τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας στο ποσοστό που έχει προσδιοριστεί με το πλάνο εργασιών κάθε υπηρεσίας μέχρι την έναρξη ισχύος της παρούσας.

• Οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 2.1 - 2.9. της περ. 2 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17-9-2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών, Β' 4011), επανέρχονται στην εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία.

• Οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 1.1 - 1.11. της περ. 1 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17-9-2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών), επανέρχονται στην εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία, σε θέσεις που δεν έχουν επαφή με κοινό.

• Ειδικά για το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό θα κρίνεται από την Διοίκηση κάθε φορέα η αξιοποίησή του στις κατάλληλες θέσεις αναλόγως της κατηγορίας κινδύνου που ανήκει.

• Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε
εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.

• Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.

• Συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων και διενέργεια συναντήσεων εργασίας είτε μέσω τηλεδιάσκεψης, είτε τηρουμένης της απόστασης του ενάμισι (1,5) μέτρου και με τη συμμετοχή έως επτά (7) ατόμων. Κατά τη λειτουργία συλλογικών οργάνων που διενεργούν διαδικασίες στις οποίες προβλέπεται συνέντευξη, αυτή διενεργείται είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων χωρίς τη φυσική παρουσία του καλούμενου σε συνέντευξη είτε δια ζώσης εφόσον πληρούται το ως άνω όριο. Σε περίπτωση διενέργειας συνέντευξης εξ αποστάσεως το συλλογικό όργανο ορίζει τους αναγκαίους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας της διαδικασίας αναφορικά με την ταυτοπροσωπία του καλούμενου και τη μη υποβοήθησή του από εξωγενείς παράγοντες.

• Συνεδριάσεις συλλογικών οργάνων με φυσική παρουσία, χωρίς τον περιορισμό ατόμων του προηγούμενου σημείου, αποκλειστικά για πλήρως εμβολιασμένους, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10, και νοσήσαντες το τελευταίο εξάμηνο, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 10, τηρουμένων των υγειονομικών μέτρων [απόσταση ενάμισι (1,5) μέτρου μεταξύ των παρευρισκόμενων, αναλογία του ενός (1) ατόμου ανά πέντε (5) τ.μ., χρήση μάσκας και αντισηπτικού].

• Τα επιμορφωτικά προγράμματα του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης (ΕΚΔΔΑ) δύνανται να υλοποιούνται με φυσική παρουσία, υπό την προϋπόθεση τήρησης των μέτρων του σημείου 8 της ΚΥΑ για τη λειτουργία των ΑΕΙ
 

 

1. Με τις διατάξεις της νέας ως άνω ΚΥΑ προβλέπεται εκ νέου η υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου σύμφωνα με τα οριζόμενα στην αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.55570/12.9.2021 (Β' 4207) Κοινή Υπουργική Απόφαση μία (1) φορά την εβδομάδα για όλους τους εργαζόμενους που δεν είναι πλήρως εμβολιασμένοι ή νοσήσαντες υπό την έννοια των παρ. 2 και 3 του άρθρου 10 της σχετικής ισχύουσας ΚΥΑ, αντιστοίχως, οι οποίοι παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία εντός ή των εγκαταστάσεων της υπηρεσίας τους, με τη μέθοδο μοριακού ελέγχου (PCR) ή με τη χρήση ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου κορωνοϊού COVID-19 (rapid test) σε ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια, όπως ορίζονται στο Π.Δ. 84/2001 (Α' 70), ή σε ιδιωτικές κλινικές ή σε φαρμακεία ή σε ιδιώτη ιατρό, με δική τους δαπάνη. Για την εφαρμογή της εν λόγω ΚΥΑ παρέχονται οδηγίες στην 60η εγκύκλιο της Υπηρεσίας μας και στο Κεφάλαιο Β' της παρούσας.

2. Όσον αφορά τη στελέχωση των υπηρεσιών του Δημοσίου επισημαίνεται ότι για το διάστημα από 20.9.2021 έως 27.9.2021 ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία καθορίζεται με βάση τη φύση των καθηκόντων των εργαζομένων και τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας, στο ποσοστό που έχει προσδιοριστεί με το πλάνο εργασιών κάθε υπηρεσίας μέχρι την έναρξη ισχύος της νέας ΚΥΑ. Ως εκ τούτου εξακολουθεί να ισχύει το ίδιο ποσοστό τηλεργασίας που είχε προσδιοριστεί βάσει του πλάνου εργασιών κάθε Υπηρεσίας έως τις 19.9.2021 (σχετικές οι αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.55400/10.9.2021, Β' 4206, και Δ1α/ΓΠ.οικ.55732/13.9.2021, Β' 4214 ΚΥΑ).

3. Σε ό,τι αφορά τις εκλογές των αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά και πειθαρχικά συμβούλια, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του αρ. 1 της ισχύουσας ΚΥΑ προβλέπεται ότι «5. Εκλογές ανάδειξης αιρετών εκπροσώπων των υπαλλήλων του Δημοσίου στα υπηρεσιακά και πειθαρχικά συμβούλια δύνανται να διενεργούνται δια ζώσης αποκλειστικά εφόσον οι εκλογείς δεν υπερβαίνουν τους εκατόν πενήντα (150) και επιδεικνύουν πιστοποιητικό εμβολιασμού [με ολοκληρωμένο τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19 προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10] ή αρνητικό διαγνωστικό τεστ νόσησης για κορωνοϊό COVID-19 (PCR ή rapid test, σύμφωνα με την παρ. 3 το άρθρου 10). Στο ως άνω όριο δεν συμπεριλαμβάνονται εκλογείς που έχουν ψηφίσει ήδη δια αλληλογραφίας κατά τις κείμενες διατάξεις».

4. Όσον αφορά τις συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων υπενθυμίζεται ότι εφόσον δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για συμμετοχή όλων των μελών αυτών δια ζώσης είναι δυνατή η συμμετοχή δια ζώσης μόνο όσων πληρούν τις προϋποθέσεις εμβολιασμού ή νόσησης και η συμμετοχή των υπολοίπων μέσω τηλεδιάσκεψης.

5. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τα σημεία 4 και 5 της παρ. 1 του άρθρου 1 της αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.55400/10.9.2021 (ΦΕΚ Β' 4206) ΚΥΑ:
Για το προσωπικό που έχει τεθεί ή τίθεται σε αναστολή άσκησης των καθηκόντων του και κατά τη διάρκεια του χρονικού διαστήματος αυτού νοσεί από κορωνοϊό Covid-19, ισχύουν τα εξής:
o Ο εργαστηριακός μοριακός έλεγχος (PCR) του συμπτωματικού εργαζόμενου να γίνεται σε δημόσια δομή.
o Σε περίπτωση που ο πρώτος εργαστηριακός έλεγχος έχει γίνει σε ιδιωτική δομή θα επιβεβαιώνεται εντός εικοσιτετραώρου (24) σε δημόσια δομή υγείας.
o Δεν επιτρέπεται η προσκόμιση εκ των προτέρων ληφθέντος δείγματος και η δειγματοληψία διενεργείται εντός της δημόσιας δομής με παρουσία περισσότερων του ενός (1) ατόμων με αρμοδιότητα δειγματοληψίας.

Στην περίπτωση αυτή και, εφόσον έχουν τηρηθεί τα ανωτέρω, η αναστολή άσκησης καθηκόντων αίρεται με απόφαση του φορέα από την ημερομηνία καταχώρισης του κρούσματος στο μητρώο ασθενών. Σε κάθε περίπτωση επισημαίνεται ότι η εν λόγω ρύθμιση θεσπίστηκε για πρώτη φορά στο πλαίσιο της προϊσχύουσας ΚΥΑ με τα μέτρα προστασίας για την εβδομάδα από 13.9.2020 έως 20.9.2021 και χρόνο έναρξης ισχύος την 13η.9.2021 και ως εκ τούτου η αναστολή άσκησης καθηκόντων δύναται να αρθεί μόνο μετά την ημερομηνία αυτή και εφόσον έχουν τηρηθεί τα ανωτέρω ως προς τη διαδικασία διάγνωσης της νόσησης.

Β. ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ

Σε συνέχεια της 60ης εγκυκλίου της Υπηρεσίας μας, με την οποία δόθηκαν οδηγίες για την εφαρμογή της αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.55570/12.9.2021 (Β' 4207) Κοινής Υπουργικής Απόφασης «Εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 σε υπαλλήλους του Δημοσίου που παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία στον τόπο εργασίας», διευκρινίζονται τα εξής:

Β.1. ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Κατόπιν ερωτημάτων που τίθενται στην Υπηρεσία μας σε ό,τι αφορά το πεδίο εφαρμογής της αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.55570/12.9.2021 (Β' 4207) Κοινής Υπουργικής Απόφασης, διευκρινίζεται περαιτέρω ότι σύμφωνα με την παρ. 3β του αρ. 1 της σχετικής αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.55570/12.9.2021 (Β' 4207) ΚΥΑ, υπάλληλοι, οι οποίοι δεν έχουν απαλλαγεί από την υποχρέωση εμβολιασμού και για τους οποίους προβλέπεται το διοικητικό μέτρο της αναστολής καθηκόντων σύμφωνα με τις προαναφερόμενες διατάξεις, λόγω του ότι δεν συμμορφώνονται με την υποχρέωση αυτή, δεν εφαρμόζεται σε αυτούς η υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου, καθώς από τις ισχύουσες διατάξεις το προσωπικό αυτό τελεί σε αναστολή, οπότε και δεν παρέχει εργασία με αυτοπρόσωπη παρουσία. Επιπλέον, σε καμία περίπτωση για τους υπαλλήλους, για τους οποίους προβλέπεται ως μέτρο η αναστολή καθηκόντων συνεπεία της μη συμμόρφωσής τους με τον υποχρεωτικό εμβολιασμό, δεν ισχύει το μέτρο του υποχρεωτικού διαγνωστικού ελέγχου σε αντικατάσταση του υποχρεωτικού εμβολιασμού, καθώς βάσει των ισχυουσών διατάξεων η αναστολή αίρεται μόνο για τις προβλεπόμενες στις σχετικές διατάξεις περιπτώσεις (ιδίως νόσηση, πραγματοποίηση πρώτης δόσης εμβολιασμού).

Βάσει των ανωτέρω, υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ως άνω ΚΥΑ έχουν και οι υπάλληλοι για τους οποίους προβλέπεται υποχρέωση εμβολιασμού σύμφωνα με το άρθρο 206 του ν.4820/2021 και την σχετική ΚΥΑ, με την οποία επεκτάθηκε το πεδίο εφαρμογής της εν λόγω διάταξης, εφόσον παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία λόγω διενέργειας της 1ης δόσης του εμβολίου και μέχρι την ολοκλήρωση του εμβολιασμού τους και την παρέλευση δεκατεσσάρων (14) ημερών από αυτή.

Τέλος, υπενθυμίζεται ότι το προσωπικό που έχει απαλλαγεί από την υποχρέωση εμβολιασμού με απόφαση της αρμόδιας Υγειονομικής Επιτροπής κατά τα οριζόμενα στην αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.50933/13.8.2021 κοινή απόφαση του Υπουργού και του Αναπληρωτή Υπουργού Υγείας (Β' 3794) έχει υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 2 του άρθρου 3 της αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.55570/12.9.2021 (Β' 4207) ΚΥΑ, ήτοι υπόκειται σε υποχρεωτικό διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19, ο οποίος αποκλειστικά για τα πρόσωπα αυτά, δύναται να διενεργείται δωρεάν σε δημόσιες δομές.

Σε κάθε περίπτωση τα πρόσωπα του άρθρου 1 της ΚΥΑ έχουν υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου σύμφωνα με τα οριζόμενα στην ΚΥΑ μόνο εφόσον παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία έστω και μία ημέρα εντός της εργάσιμης εβδομάδας. Το προσωπικό που απουσιάζει για παράδειγμα με μακροχρόνιες άδειες, όπως ενδεικτικά άδεια ανατροφής τέκνου ή μακροχρόνια αναρρωτική άδεια καθίσταται υπόχρεο για διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου με τη λήξη της μακροχρόνιας απουσίας και την επιστροφή στην εργασία με φυσική παρουσία, και μάλιστα, εφόσον απουσίαζαν κατά την 13η/9/2021, ημερομηνία έναρξης ισχύος της ΚΥΑ, έχουν στη διάθεσή τους προθεσμία τριών (3) εργασίμων ημερών για την υποβολή αίτησης από την υποχρέωση έναντι αντιτίμου διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 και με επιβάρυνσή τους, εφόσον συντρέχει ιατρικός λόγος για μη εμβολιασμό. Ωστόσο, κατά το χρονικό διάστημα της ανωτέρω προθεσμίας υποβολής αιτήσεων απαλλαγής και κατά το χρονικό διάστημα της προθεσμίας απάντησης από την αρμόδια υγειονομική επιτροπή, υποχρεούνται σε διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 έναντι αντιτίμου και με επιβάρυνσή τους, σύμφωνα με το άρθρο 2 της ΚΥΑ.

Β.2. ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ - ΕΚΔΟΣΗ ΒΕΒΑΙΩΣΗΣ


Όσον αφορά την εφαρμογή του άρθρου 5 της ΚΥΑ διευκρινίζονται τα εξής:
Για την έκδοση της προβλεπόμενης στην ως άνω διάταξη βεβαίωσης οι υπόχρεοι σε διενέργεια διαγνωστικού ελέγχου μεταβαίνουν στην πλατφόρμα gov.gr και στον εξής σύνδεσμο https://www.gov.gr/ipiresies/ugeia-kai-pronoia/koronoios-covid-19/bebaiose- arnetikou-diagnostikou-elegkhou-koronoiou-covid-19 και εκδίδουν τη σχετική βεβαίωση υπό την προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί η καταχώριση του αποτελέσματος από τον φορέα που διενήργησε τον διαγνωστικό έλεγχο, σύμφωνα με το άρθρο 4 της ΚΥΑ. Η προβλεπόμενη στο άρθρο 5 της ΚΥΑ εναλλακτική δυνατότητα επίδειξης βεβαίωσης αρνητικού αποτελέσματος από τον φορέα ή τον ιδιώτη ιατρό που διενήργησε τον έλεγχο, ισχύει μόνο μέχρι την καταχώριση του αποτελέσματος από τον φορέα που διενήργησε τον έλεγχο στο Μητρώο Ασθενών COVID-19 και την έκδοση της βεβαίωσης αρνητικού διαγνωστικού ελέγχου κατά τα ανωτέρω.

Επισημαίνεται ότι ο έλεγχος εγκυρότητας των ως άνω βεβαιώσεων που εκδίδονται από την πλατφόρμα gov.gr σύμφωνα με το άρθρο 205 του ν.4820/2021 διενεργείται μέσω ειδικής ηλεκτρονικής εφαρμογής που είναι προσβάσιμη μέσω του συνδέσμου https://covidfree.gov.gr/, όπου και παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή της.

Για τη δυνατότητα κατάρτισης της ανωτέρω λίστας μέσω του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου θα ακολουθήσει νεότερη εγκύκλιος της Υπηρεσίας μας.

Β.3. ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΗ ΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ


Όσον αφορά τις συνέπειες σε περίπτωση μη συμμόρφωσης με την υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου επισημαίνεται ότι σύμφωνα με το άρθρο 6 της αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.55570/12.9.2021 (Β' 4207) ΚΥΑ, αυτές συνίστανται αποκλειστικά στην επιβολή του προβλεπόμενου στις διατάξεις αυτές διοικητικού προστίμου. Οι διατάξεις της αριθ. Δ1α/ΓΠ.οικ.26390/24.4.2021 ΚΥΑ «Εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 σε υπαλλήλους του Δημοσίου που παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία στον τόπο εργασίας» (Β' 1686), όπως είχε τροποποιηθεί, αναφορικά με την υποχρέωση διενέργειας αυτοδιαγνωστικού ελέγχου και τις συνέπειες μη συμμόρφωσης με αυτή την υποχρέωση καταργήθηκε με την παρ. 2 του άρθρου 10 της νέας ΚΥΑ.

Β.4. ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ

Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 10 της αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.55570/12.9.2021 (Β' 4207) ΚΥΑ, «Κατά την πρώτη εφαρμογή της παρούσας, ο υποχρεωτικός διαγνωστικός έλεγχος νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 του άρθρου 2 διενεργείται οποτεδήποτε εντός της εργάσιμης εβδομάδας κάθε υπαλλήλου/εργαζομένου, χωρίς οιαδήποτε περαιτέρω δυσμενή συνέπεια».

Γ. ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ COVID 1
9


Υπενθυμίζεται η υποχρέωση των Υπηρεσιών για τη συμπλήρωση σε ημερήσια βάση του παρουσιολογίου COVID 19, σύμφωνα με τις αναλυτικές οδηγίες που έχουν παρασχεθεί με τις εγκυκλίους της Υπηρεσίας μας.

Δ. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ


1. Οι αποδέκτες της παρούσας εγκυκλίου παρακαλούνται να την κοινοποιήσουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στους υπαλλήλους και σε όλους τους φορείς που υπάγονται ή εποπτεύονται από αυτούς.

2. Οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Προσωπικού, στις οποίες υπάγονται δεδομένου ότι είναι αδύνατη η υπαγωγή των πραγματικών περιστατικών στις εφαρμοστέες κατά περίπτωση έκτακτου χαρακτήρα ρυθμίσεις από την Υπηρεσία μας.

3. Ερωτήματα που αφορούν στην υπαγωγή ή μη συγκεκριμένων Υπηρεσιών του Δημοσίου ή συγκεκριμένων κατηγοριών προσωπικού στις διατάξεις του αρ. 206 του ν. 4820/2021 περί της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού ή την εξαίρεση υπαλλήλων από την εν λόγω υποχρέωση για λόγους υγείας θα πρέπει να απευθύνονται στο Υπουργείο Υγείας (σχετικές οι αρ. 53η, 54η και 56η εγκύκλιοι της Υπηρεσίας μας).

4. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την υποχρεωτική τηλεργασία, η Υπηρεσία μας σε καμία περίπτωση δεν είναι αρμόδια για τον υπολογισμό του προβλεπόμενου ποσοστού, καθώς η πραγματική κατάσταση και οι ανάγκες κάθε Υπηρεσίας, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του εν λόγω μέτρου, τελούν σε αποκλειστική γνώση και κρίση της οικείας Υπηρεσίας.

5. Εφόσον ανακύπτουν ερωτήματα, τα οποία δεν καλύπτονται από τις οδηγίες που έχουν δοθεί με τις σχετικές εγκυκλίους, οι Διευθύνσεις Προσωπικού αποκλειστικά θα απευθύνονται για περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις στην Υπηρεσία μας, στους αριθμούς που αναγράφονται στην παρούσα εγκύκλιο. Κατόπιν των ανωτέρω, η Υπηρεσία μας θα επιλαμβάνεται επί μεμονωμένων ερωτημάτων υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, μόνο εφόσον αποδεικνύεται ότι έχει λάβει σχετικώς γνώση η Υπηρεσία του υπαλλήλου ή εφόσον συνοδεύονται από την άποψη της Υπηρεσίας, όπου και θα εκτίθενται τα πραγματικά περιστατικά.

6. Οι Διευθύνσεις Προσωπικού για θέματα του προσωπικού και των Υπηρεσιών του Δημοσίου θα αποστέλλουν κατά προτεραιότητα τυχόν ερωτήματα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]

7. Ειδικότερα, όσον αφορά στην αποστολή ερωτημάτων που αφορούν σε υπαλλήλους και υπηρεσίες ΟΤΑ, οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στη Διεύθυνση Προσωπικού του φορέα τους. Σε περιπτώσεις που οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού κρίνουν ότι δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν ζητήματα που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των εγκύκλιων οδηγιών, θα απευθύνονται αποκλειστικά στις οικείες Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και, εφόσον κριθεί απαραίτητο, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις θα επικοινωνούν με τη Διεύθυνση Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου για περαιτέρω διευκρινίσεις μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης [email protected] ή στους σχετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς για τους ΟΤΑ που αναγράφονται στις πληροφορίες της παρούσας. Κατόπιν των ανωτέρω, επισημαίνεται ότι μεμονωμένα ερωτήματα υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, δεν θα απαντώνται.

8. Η Υπηρεσία μας δεν επιλαμβάνεται ερωτημάτων για θέματα της παρούσας εγκυκλίου που αφορούν τους δικαστικούς υπαλλήλους, το πάσης φύσεως ένστολο προσωπικό, τους εκπαιδευτικούς και το διοικητικό και λοιπό προσωπικό των σχολικών μονάδων, τους εργαζομένους που υπηρετούν στο Υπουργείο Υγείας, σε φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας, στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, στις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΟΣΕ, ΟΑΣΘ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Εγνατία, καθώς και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς εν προκειμένω αρμόδιοι αποκλειστικά είναι οι φορείς, στους οποίους ανήκουν οργανικά οι εν λόγω υπάλληλοι.

9. Υπενθυμίζεται ότι κατά λόγο αρμοδιότητας κάθε προϊστάμενης αρχής για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί σε αυτήν, θα πρέπει οι αρμόδιοι προϊστάμενοι, σταθμίζοντας την υποχρέωση αφενός προστασίας της υγείας των υπαλλήλων, αλλά και της δημόσιας υγείας γενικότερα και αφετέρου εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος, να προβαίνουν στο πλαίσιο της συνετής χρήσης της διακριτικής τους ευχέρειας σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για τη διασφάλισή τους τηρώντας τις ισχύουσες διατάξεις καθώς και τις παρασχεθείσες οδηγίες από την Υπηρεσία μας.

10. Η παρούσα εγκύκλιος έχει αναρτηθεί κεντρικά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, www.ypes.gr, καθώς και στη διαδρομή «Ανθρώπινο Δυναμικό Δημοσίου Τομέα - Οδηγίες COVID 19».



Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΓΙΑΝΝΗ




ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:
ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ:


1) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/108/οικ.7874/12.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΦΠΩ46ΜΤΛ6-87Χ),
2) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/109/οικ.8000/16.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΤΣΟ46ΜΤΛ6-6Ι1),
3) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/110/οικ.8189/20.3.2020 (ΑΔΑ: 6Δ8Ι46ΜΤΛ6-8ΞΩ),
4) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/111/οικ.8196/23.3.2020 (ΑΔΑ: 6 Ω4Υ46 ΜΤΛ6 -ΖΕΒ),
5) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/112/οικ. 8632/2.4.2020 (ΑΔΑ: ΩΗ5446ΜΤΛ6-ΟΩΧ),
6) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/113/9246/29.4.2020 (ΑΔΑ:6ΣΜ046ΜΤΛ6-014),
7) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/114/9708/8.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΘΓΘ46 ΜΤΛ6-ΘΘΦ),
8) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/115/9670/18.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΩ4446 ΜΤΛ6-ΠΡΧ),
9) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/116/10486/26.5.2020 (ΑΔΑ: 62Η746ΜΤΛ6-ΓΜΛ),
10) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/118/11134/29.5.2020 (ΑΔΑ: ΩΒ3Π46ΜΤΛ6-Ε9Ψ),
11) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/119/οικ.11682/9.6.2020 (ΑΔΑ: 9Β3Π46ΜΤΛ6-Χ5Α),
12) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/120/12705/30-6-2020 (ΑΔΑ: 6ΙΤΠ46ΜΤΛ6-ΙΡΘ),
13) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/123/14268/29.7.2020 (ΑΔΑ: ΩΛΟΟ46ΜΤΛ6-ΘΜΨ),
14) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/124/οικ.15984/17.8.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΙ946ΜΤΛ6-ΝΟΒ),
15) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/125/16452/31.8.2020 (ΑΔΑ: Ψ6Μ246ΜΤΛ6-ΜΕΦ),
16) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316/20.9.2020 (ΑΔΑ: ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ),
17) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/127/17682/22-09-2020 (ΑΔΑ: ΨΧ6Θ46ΜΤΛ6-8Ε0),
18) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/128/17765/2.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΣΧΒ46ΜΤΛ6-Ρ3Π),
19) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 (ΑΔΑ: 9 Π ΨΤ46ΜΤΛ6 -ΧΞΤ),
20) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/131/οικ.19907/23.10.2020 (ΑΔΑ: 66Κ046ΜΤΛ6-ΤΙ9),
21) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/3.11.2020 (ΑΔΑ: Ω2Δ946ΜΤΛ6-72Η),
22) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133/οικ. 20764/7.11.2020 (ΑΔΑ: Ψ48Γ46ΜΤΛ6-ΛΣΡ),
23) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/οικ. 21190/13.11.2020 (ΑΔΑ: ΨΞ8046ΜΤΛ6-5ΩΙ).
24) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/136/οικ. 22080/30.11.2020 (ΑΔΑ:ΩΓ3Π46ΜΤΛ6-ΑΘ1),
25) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/137/οικ.22414/07.12.2020 (ΑΔΑ:ΨΝΣΚ46ΜΤΛ6-5Ξ2),
26) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/138/οικ.22959/14-12-2020 (ΑΔΑ: 60ΝΣ46ΜΤΛ6-Α1Χ),
27) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/139/οικ.431/11-01-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΥΡ46ΜΤΛ6-4ΧΣ),
28) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/140/οικ.1031/20.01.2021 (ΑΔΑ: ΨΒ3Τ46ΜΤΛ6-ΩΝ10),
29) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/141/οικ.1387/25-01-2021 (ΑΔΑ: 6ΤΝΧ46ΜΤΛ6-ΝΔ4),
30) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/142/οικ.1813/01.02.2021 (ΑΔΑ: ΩΙΤΘ46ΜΤΛ6-9Φ1),
31) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/143/οικ.2343/08-02-2021 (ΑΔΑ: 620346ΜΤΛ6-ΝΙ1),
32) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/144/οικ.2605/11-02-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΦΕ46ΜΤΛ6-ΞΑ4),
33) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/146/οικ.3713/01-03-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΩΞ46ΜΤΛ6-ΨΚΔ),
34) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/147/οικ. 4166/08.03.2021 (ΑΔΑ: 93ΓΗ46ΜΤΛ6-4Α0),
35) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/148/οικ.4600/16-03-2021 (ΑΔΑ: 67Β046ΜΤΛ6-156),
36) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/149/οικ.5132/23-03-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΤΧ46ΜΤΛ6-ΣΔΗ),
37) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/151/οικ.5525/29-03-2021 (ΑΔΑ: 6ΑΠ646ΜΤΛ6-89Χ),
38) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 154/οικ. 6020/05-04-2021 (ΑΔΑ: ΨΒΒΔ46ΜΤΛ6-6Ψ3),
39) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/155/οικ.6602/13-04-2021 (ΑΔΑ: 9ΖΝΗ46ΜΤΛ6-ΕΟΟ),
40) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/156/οικ.6988/20-04-2021 (ΑΔΑ: Ψ2ΛΟ46ΜΤΛ6-ΔΘΦ),
41) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/157/οικ.7330/23-04-2021 (ΑΔΑ: 647Δ46ΜΤΛ6-0ΝΞ),
42) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/158/οικ.7423/26-04-2021 (ΑΔΑ: Ω29046ΜΤΛ6ΔΘΝ),
43) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/160/οικ.8032/10.05.2021 (ΑΔΑ: Ω1Γ846ΜΤΛ6-50Ξ),
44) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/161/οικ.8599/17-5-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΒ946ΜΤΛ6-ΟΦΚ),
45) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/162/οικ.9207/24-5-2021 (ΑΔΑ: 6Ω2Ξ46ΜΤΛ6-ΓΡΠ).
46) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/163/οικ.10556/01-06-2021 (ΑΔΑ:ΨΑΨΒ46ΜΤΛ6-ΠΩΟ),
47) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/164/οικ.11266/08.06.2021 (ΑΔΑ: ΨΖΕ946ΜΤΛ6-7ΚΣ),
48) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/166/οικ.12332/14-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΓΧ46ΜΤΛ6-8ΩΤ),
49) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/167/οικ.13250/28-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΓΣ646ΜΤΛ6-2Γ8),
50) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/168/οικ.13727/5-7-2021 (ΑΔΑ: 6ΚΦ346ΜΤΛ6-23Φ),
51) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/170/οικ.14187/13.07.2021 (ΑΔΑ: ΩΔ0Ε46ΜΤΛ6-Γ18),
52) αρ. ΔΙΔΑΔ/φ.69/171/οικ. 14578/19.07.2021 (ΑΔΑ: ΩΣΖ946ΜΤΛ6-Φ4Γ),
53) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/172/οικ. 15287/28.7.2021 (ΑΔΑ: Ψ3ΞΣ46ΜΤΛ6-ΟΧ9),
54) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/174/οικ. 15591/02.08.2021 (ΑΔΑ: 60ΨΥ46ΜΤΛ6-ΛΞΡ),
55) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/175/οικ. 15910/09.08.2021 (ΑΔΑ:ΨΥΣ946ΜΤΛ6-6Α0),
56) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/176/οικ. 16259/16-8-2021 (ΑΔΑ: 94Η846ΜΤΛ6-Γ4Τ),
57) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/177/οικ.16474/23.8.2021 (ΑΔΑ: 6Γ7Ν46ΜΤΛ6-6ΣΘ),
58) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/178/οικ. 16663/26.8.2021 (ΑΔΑ: 9ΚΗΩ46ΜΤΛ6-ΕΜ2),
59) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/179/οικ. 16812/30.8.2021 (ΑΔΑ: 6ΤΤΡ46ΜΤΛ6-ΑΨ7),
60) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/180/οικ. 17530/13-9-2021 (ΑΔΑ ΩΚΦΥ46ΜΤΛ6-Ι2Ε).


Want to see comments? Unfortunately this feature requires cookies currently not allowed by your settings. You may click here to change them if you wish to use this feature.

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης