Αποτελέσματα live αναζήτησης

ΔΙΔΑΔ/Φ.69/179/οικ. 16812/30-08-2021 Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (59η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) - Παρακολούθηση συμμόρφωσης με την υποχρέωση εμβολιασμού

Κατηγορία: Λοιπά
Αφορά : Λειτουργία του Δημοσίου από τη Δευτέρα, 30 Αυγούστου και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου και ώρα 6:00 - Παρακολούθηση συμμόρφωσης με την υποχρέωση εμβολιασμού

ΔΙΔΑΔ/Φ.69/179/οικ. 16812/30-08-2021
Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (59η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) - Παρακολούθηση συμμόρφωσης με την υποχρέωση εμβολιασμού


ΔΙΔΑΔ/Φ.69/179/οικ. 16812/30-08-2021 Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του

Taxheaven
Αποφάσεις - αρθρογραφία
Αθήνα, 30/8/2021
Αριθμ. Πρωτ.: ΔΙΔΑΔ/Φ.69/179/οικ. 16812

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ
ΤΜΗΜΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ

Ταχ. Δ/νση: Βασ. Σοφίας 15
Τ.Κ. 106 74 Αθήνα
Τηλέφωνα: Για υπαλλήλους και υπηρεσίες του Δημοσίου:
213131-3337,-3340, -3378, (για θέματα COVID) 213131-3259, - 3257, -3249 (για προσλήψεις ΙΔΟΧ)
Email: [email protected]
Τηλέφωνα: Για τους υπαλλήλους των Ο.Τ.Α. α' και β' βαθμού:
213 1364382 (για μόνιμο προσωπικό),
2131364323, 2131364372, 2131364327, 2131364367 (για προσωπικό ιδιωτικού δικαίου), 2131364-029,-030
Email: [email protected]
Τηλέφωνα: Για τη μικροεφαρμογή «Covid-tests»: 2131313383

ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ

ΘΕΜΑ: Μέτρα και ρυθμίσεις στο πλαίσιο της ανάγκης περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού (59η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ) - Παρακολούθηση συμμόρφωσης με την υποχρέωση εμβολιασμού


Σχετ.: Όλες οι σχετικές με το θέμα εγκύκλιες οδηγίες της Υπηρεσίας μας (βλ. Παράρτημα).

Σε συνέχεια των σχετικών με το θέμα εγκυκλίων, στο πλαίσιο της περιοδικής ενημέρωσής σας σχετικά με τα μέτρα που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, σας γνωρίζουμε κατά λόγο αρμοδιότητας τα εξής:

Α. ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΥ COVID-19


Εκδόθηκε η αρ. Δ1α/Γ.Π.οικ.52666/27.8.2021 (ΦΕΚ Β' 3958) ΚΥΑ με θέμα «Έκτακτα μέτρα προστασίας της δημόσιας υγείας από τον κίνδυνο περαιτέρω διασποράς του κορωνοϊού COVID-19 στο σύνολο της Επικράτειας, για το διάστημα από τη Δευτέρα, 30 Αυγούστου 2021 και ώρα 6:00 έως και τη Δευτέρα, 6 Σεπτεμβρίου 2021 και ώρα 6:00.». 

1. Με τις διατάξεις του άρθρου 1 της ως άνω ΚΥΑ προβλέπεται εκ νέου η θέσπιση έκτακτων μέτρων προστασίας της δημόσιας υγείας. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις διατάξεις της περ. 1 της παρ. 1 του άρθρου 1 της ως άνω Κ.Υ.Α. που αφορούν στις δημόσιες υπηρεσίες προβλέπονται τα εξής:

A/A ΠΕΔΙΑ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
1. Δημόσιες υπηρεσίες

Διενέργεια αυτοδιαγνωστικού ελέγχου (self-test) τουλάχιστον μία (1) φορά την εβδομάδα για όλους τους εργαζόμενους των δημοσίων υπηρεσιών, οι οποίοι παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία εντός ή εκτός των εγκαταστάσεων της υπηρεσίας τους, σύμφωνα με τους κανόνες της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.26390/24.4.2021 κοινής απόφασης των Υπουργών Προστασίας του Πολίτη, Εθνικής Άμυνας, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Υγείας, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Δικαιοσύνης, Εσωτερικών, Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και Επικρατείας «Εφαρμογή του υποχρεωτικού μέτρου του διαγνωστικού ελέγχου νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19 σε υπαλλήλους του Δημοσίου που παρέχουν εργασία με φυσική παρουσία στον τόπο εργασίας» (Β' 1686), όπως τροποποιήθηκε με τις υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ.28499/7.5.2021 (Β' 1870), Δ1α/ΓΠ.οικ.32207/24.5.2021 (Β' 2183), Δ1α/ΓΠ.οικ.35097/4.6.2021 (Β' 2373) και Δ1α/Γ.Π.οικ. 41305/2.7.2021 (Β' 2890) και Δ1α/ΓΠ.οικ.48483/30.7.2021 (Β' 3491) κοινές υπουργικές αποφάσεις.

• Ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία καθορίζεται με βάση τη φύση των καθηκόντων των εργαζομένων και τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας στο ποσοστό που έχει προσδιοριστεί με το πλάνο εργασιών κάθε υπηρεσίας μέχρι την έναρξη ισχύος της παρούσας.

• Οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 2.1 - 2.9. της περ. 2 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17-9- 2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών, Β' 4011), επανέρχονται στην εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία.

• Οι υπάλληλοι του Δημοσίου που ανήκουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου (υποπερ. 1.1 - 1.11. της περ. 1 της υπό στοιχεία ΔΙΔΑΔ/Φ.64/420/16446/17-9- 2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Εσωτερικών), επανέρχονται στην εργασία τους με αυτοπρόσωπη παρουσία, σε θέσεις που δεν έχουν επαφή με κοινό.

• Ειδικά για το ιατρονοσηλευτικό προσωπικό θα κρίνεται από την Διοίκηση κάθε φορέα η αξιοποίησή του στις κατάλληλες θέσεις αναλόγως της κατηγορίας κινδύνου που ανήκει.

• Η εξυπηρέτηση του κοινού γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού, τηρουμένων πάντα των μέτρων προστασίας και της αναλογίας ενός ατόμου ανά 16 τ.μ. και με υποχρεωτική χρήση μάσκας ακόμα και σε εξωτερικό χώρο εφόσον δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις.

• Τήρηση απόστασης ενάμισι (1,5) μέτρου.

• Συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων και διενέργεια συναντήσεων εργασίας είτε μέσω τηλεδιάσκεψης, είτε τηρουμένης της απόστασης του ενάμισι (1,5) μέτρου και με τη συμμετοχή έως επτά (7) ατόμων. Κατά τη λειτουργία συλλογικών οργάνων που διενεργούν διαδικασίες στις οποίες προβλέπεται συνέντευξη, αυτή διενεργείται είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων χωρίς τη φυσική παρουσία του καλούμενου σε συνέντευξη είτε δια ζώσης εφόσον πληρούται το ως άνω όριο. Σε περίπτωση διενέργειας συνέντευξης εξ αποστάσεως το συλλογικό όργανο ορίζει τους αναγκαίους όρους και τις προϋποθέσεις για τη διασφάλιση της αξιοπιστίας της διαδικασίας αναφορικά με την ταυτοπροσωπία του καλούμενου και τη μη υποβοήθησή του από εξωγενείς παράγοντες.

• Συνεδριάσεις συλλογικών οργάνων με φυσική παρουσία χωρίς τον περιορισμό ατόμων του προηγούμενου σημείου αποκλειστικά για πλήρως εμβολιασμένους σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10 και νοσήσαντες το τελευταίο εξάμηνο σύμφωνα 3 του άρθρου 10 τηρουμένων των υγειονομικών μέτρων [απόσταση ενάμισι (1,5) μέτρου μεταξύ των παρευρισκομένων, αναλογία του ενός (1) ατόμου ανά πέντε (5) τ.μ., χρήση μάσκας και αντισηπτικού].
 


 
2. Με τις διατάξεις της νέας ως άνω ΚΥΑ προβλέπεται εκ νέου η υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου και ειδικότερα στην παρ. 4 του άρθρου 10 επαναλαμβάνονται οι εξαιρέσεις που προβλέπονται από την εν λόγω υποχρέωση.

Επισημαίνεται ότι από 30/8/2021 έως και 6/9/2021 το προσωπικό που έχει υποχρέωση διενέργειας διαγνωστικού ελέγχου δύναται να προμηθευτεί δωρεάν από τα φαρμακεία δύο (2) αυτοδιαγνωστικούς ελέγχους για τις εβδομάδες από 30.8.2021 έως 5.9.2021 και 6.9.2021 έως 12.9.2021.

Υπενθυμίζεται ότι επειδή έχουν εντοπιστεί κάποιες δυσχέρειες ως προς τον εντοπισμό των δικαιούχων υπαλλήλων για προμήθεια αυτοδιαγνωστικών ελέγχων, παρακαλούνται οι αρμόδιες Υπηρεσίες προσωπικού να ενημερώσουν - επικαιροποιήσουν και επανελέγξουν τον ΑΜΚΑ των υπαλλήλων τους, όπως αυτός καταγράφεται στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού του Ελληνικού Δημοσίου.

3. Όσον αφορά τη στελέχωση των υπηρεσιών του Δημοσίου επισημαίνεται ότι για το διάστημα από 30.8.2021 έως 6.9.2021 ο αριθμός των εργαζομένων με τηλεργασία καθορίζεται με βάση τη φύση των καθηκόντων των εργαζομένων και τις ανάγκες κάθε υπηρεσίας, στο ποσοστό που έχει προσδιοριστεί με το πλάνο εργασιών κάθε υπηρεσίας μέχρι την έναρξη ισχύος της νέας ΚΥΑ. Ως εκ τούτου εξακολουθεί να ισχύει το ίδιο ποσοστό τηλεργασίας που είχε προσδιοριστεί βάσει του πλάνου εργασιών κάθε Υπηρεσίας έως τις 30.8.2021.

4. Σε ό,τι αφορά τις εκλογές των αιρετών εκπροσώπων στα υπηρεσιακά και πειθαρχικά συμβούλια, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 5 του αρ. 1 της ισχύουσας ΚΥΑ προβλέπεται εκ νέου ότι «5. Εκλογές ανάδειξης αιρετών εκπροσώπων των υπαλλήλων του Δημοσίου στα υπηρεσιακά και πειθαρχικά συμβούλια δύνανται να διενεργούνται δια ζώσης αποκλειστικά εφόσον οι εκλογείς δεν υπερβαίνουν τους εκατόν πενήντα (150) και επιδεικνύουν πιστοποιητικό εμβολιασμού [με ολοκληρωμένο τον εμβολιασμό για κορωνοϊό COVID-19 προ τουλάχιστον δεκατεσσάρων (14) ημερών, σύμφωνα με την παρ. 2 του άρθρου 10] ή αρνητικό διαγνωστικό τεστ νόσησης για κορωνοϊό COVID-19 (self-test ή PCR ή rapid test, σύμφωνα με την παρ. 3 το άρθρου 10). Στο ως άνω όριο δεν συμπεριλαμβάνονται εκλογείς που έχουν ψηφίσει ήδη δια αλληλογραφίας κατά τις κείμενες διατάξεις».

5. Βάσει των ισχυουσών ρυθμίσεων και σε συνέχεια των σχετικών με το θέμα εγκυκλίων σχετικά με τα μέτρα που αφορούν στην πρόληψη, την προστασία και την αναγκαιότητα περιορισμού της διασποράς του κορωνοϊού, σας γνωρίζουμε ότι ισχύουν τα αναφερόμενα στις αριθ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/168/οικ.13727/5-7-2021 (50η) και ΔΙΔΑΔ/φ.69/171/οικ. 14578/19.07.2021 (52η) εγκύκλιους της Υπηρεσίας μας δεδομένου ότι δεν έχει επέλθει αλλαγή στα προβλεπόμενα μέτρα για τις δημόσιες υπηρεσίες σε σχέση με τα μέτρα αντιμετώπισης της διασποράς του COVID-19 που ίσχυαν κατά την προηγούμενη εβδομάδα.

6. Όσον αφορά τις συνεδριάσεις των συλλογικών οργάνων επισημαίνεται ότι εφόσον δεν πληρούνται οι προϋποθέσεις για συμμετοχή όλων των μελών αυτών δια ζώσης είναι δυνατή η συμμετοχή δια ζώσης μόνο όσων πληρούν τις προϋποθέσεις εμβολιασμού ή νόσησης και η συμμετοχή των υπολοίπων μέσω τηλεδιάσκεψης.

7. Υπενθυμίζεται ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 2 της ως άνω ΚΥΑ επιβάλλεται η υποχρέωση χρήσης μη ιατρικής μάσκας, σε όλη την επικράτεια: α) σε όλους τους εσωτερικούς χώρους, συμπεριλαμβανομένων και των χώρων εργασίας, εξαιρουμένων όσων εργάζονται σε ατομικό χώρο χωρίς την παρουσία οποιουδήποτε άλλου προσώπου και β) σε όλους τους εξωτερικούς χώρους όπου παρατηρείται συνωστισμός.

Β. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ

Κατ' εξουσιοδότηση της διάταξης της περ. α' της παρ. 7 του άρθρου 206 του ν.4820/2021 εκδόθηκε η αριθ. Δ1α/Γ.Π.οικ.52796/27.8.2021 Κοινή Απόφαση των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων, Υγείας, Εσωτερικών και Επικρατείας «Παρακολούθηση και τρόπος ελέγχου της συμμόρφωσης με την υποχρέωση εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού COVID-19» (Β' 3959), με τις διατάξεις της οποίας προβλέπονται τα εξής:

Β.1. ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 1 της ως άνω ΚΥΑ προβλέπεται ότι οι διατάξεις αυτής εφαρμόζονται για όλα τα φυσικά πρόσωπα που υπόκεινται σε υποχρεωτικό εμβολιασμό κατά τους ορισμούς του άρθρου 206 του ν. 4820/2021(Α' 130) και της κείμενης νομοθεσίας, καθώς και για όλες τις δημόσιες και ιδιωτικές δομές που έχουν την υποχρέωση ελέγχου συμμόρφωσης της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού.

Με την παρ. 2 του άρθρου 1 επεκτείνονται οι κατηγορίες των προσώπων που υποχρεούνται σε εμβολιασμό και καθορίζεται ο χρόνος έναρξης της υποχρέωσης αυτής για τα εν λόγω πρόσωπα. Συγκεκριμένα:

Το προσωπικό κατά την έννοια της παρ. 3 του άρθρου 206 του ν. 4821/2021 που απασχολείται:
- στις Μονάδες Ψυχικής Υγείας του ν. 2716/1999 (Α' 96),
- στους εγκεκριμένους οργανισμούς και φορείς απεξάρτησης του άρθρου 51 του ν. 4139/2013 (Α' 74), στους συμβουλευτικούς σταθμούς και θεραπευτικά κέντρα του άρθρου 58 του ν. 4139/2013,
- στα Κέντρα Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του άρθρου 61 του ν. 3459/2006 (Α' 103), καθώς και
- στα Κέντρα Ανοικτής Προστασίας Ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ) εμβολιάζεται υποχρεωτικά κατά του κορωνοϊού COVID-19 για επιτακτικούς λόγους προστασίας της δημόσιας υγείας. Το υπόχρεο προσωπικό του προηγούμενου εδαφίου πρέπει να έχει λάβει την πρώτη ή τη μοναδική δόση έως τις 15 Σεπτεμβρίου 2021, η δε ολοκλήρωση του εμβολιαστικού κύκλου πρέπει να γίνει σύμφωνα με τις προβλεπόμενες διαδικασίες και στον προβλεπόμενο χρόνο.

Για την υποβολή αιτήσεων απαλλαγής από τον υποχρεωτικό εμβολιασμό για ιατρικούς λόγους από το προσωπικό των ανωτέρω φορέων σύμφωνα με την υπό στοιχεία Δ1α/Γ.Π.οικ.50933/13.8.2021 υπουργική απόφαση (Β' 3794) η προθεσμία των τριών εργάσιμων ημερών της παρ. 7 του άρθρου 2 της εν λόγω απόφασης αρχίζει από την ημερομηνία δημοσίευσης της παρούσας και δεδομένου ότι το ΦΕΚ της εν λόγω ΚΥΑ κυκλοφόρησε 28/8/2021 από τη Δευτέρα 30/8/2021.

Δεδομένου ότι για τους ανωτέρω φορείς η υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού ξεκινά από 15/9/2021, οι αρμόδιες διευθύνσεις προσωπικού καλούνται να ενημερώσουν με κάθε πρόσφορο τρόπο τους υπαλλήλους τους σχετικά. Επιπλέον, καλούνται να ενημερώσουν τους υπαλλήλους/εργαζόμενους, οι οποίοι δεν έχουν ακόμα εμβολιαστεί, να προβούν στις προβλεπόμενες ενέργειες κατά τα οριζόμενα στην σχετική ΥΑ, ήτοι την υποβολή της αίτησης απαλλαγής από την υποχρέωση εμβολιασμού, εφόσον ο εργαζόμενος κρίνει ότι υπάγεται στις διατάξεις περί εξαιρέσεως.

Για τους υπόχρεους κατά τα ανωτέρω υπαλλήλους/εργαζομένους στους φορείς της παρ. 2 της ως άνω ΚΥΑ, οι οποίοι κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του μέτρου του υποχρεωτικού εμβολιασμού (15/9/2021) απουσιάζουν με άδεια ή σε κάθε περίπτωση δεν παρέχουν κατά την ημερομηνία έναρξης του μέτρου εργασία με αυτοπρόσωπη παρουσία λόγω νόμιμης απουσίας, η προθεσμία για την υποβολή της σχετικής αιτήσεως άρχεται με την επάνοδό τους στην Υπηρεσία. Αντίστοιχα, για τους νεοπροσλαμβανόμενους στους φορείς των παρ. 1 και 2 του αρ. 206 του ν. 4820/2021, η σχετική προθεσμία άρχεται από την ανάληψη υπηρεσίας. Ωστόσο, ο αρμόδιος προϊστάμενος προσωπικού καλείται να ενημερώσει και τους υπαλλήλους που απουσιάζουν με άδεια ή για άλλη αιτία κατά την έναρξη ισχύος των σχετικών διατάξεων της Υ.Α. για την υποχρέωσή τους αυτή, καθώς και τους νεοπροσλαμβανόμενους, για τους οποίους επίκειται η ανάληψη καθηκόντων, προκειμένου να συγκεντρωθούν άμεσα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και να κατατεθεί η σχετική αίτηση άμεσα με την εμφάνισή τους στην Υπηρεσία χωρίς να επέλθει ουδεμία δυσμενής συνέπεια (σχετικές και οι 56η και 57η εγκύκλιος).

Σε περίπτωση μη τήρησης της υποχρέωσης εμβολιασμού επέρχονται οι συνέπειες της παρ. 6 του άρθρου 206 του ν. 4820/2021.

Β.2. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΥ

Σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 2 της ΚΥΑ, για την υλοποίηση του σκοπού ελέγχου της συμμόρφωσης του υπόχρεου προσωπικού του δημόσιου κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 206 του ν. 4820/2021 (Α' 130), αλλά και του άρθρου 1 της εν λόγω ΚΥΑ, ο διοικητικός προϊστάμενος κάθε δημόσιας δομής καταρτίζει λίστα φυσικών προσώπων υποχρέων εμβολιασμού του οικείου φορέα.

Σύμφωνα με την παρ. 2 του ίδιου άρθρου, η λίστα των υποχρέων ανά φορέα περιέχει τα εξής:
α) στοιχεία ταυτοποίησης ως εξής:
ονοματεπώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, Αριθμό Φορολογικού Μητρώου (Α.Φ.Μ.), Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α.) ή Προσωρινό Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Π.Α.Μ.Κ.Α.) και
β) στοιχεία ως προς τη συμμόρφωσή τους με την υποχρέωση εμβολιασμού ως εξής:
βα) εάν είναι πλήρως εμβολιασμένοι,
ββ) εάν έχουν νοσήσει και πότε, προκειμένου να διαπιστωθεί η παρέλευση έξι (6) μηνών από τη θετική διάγνωση,
βγ) εάν έχουν προγραμματίσει πρώτη ή δεύτερη δόση εμβολιασμού και σε ποια ημερομηνία,
βδ) εάν έχουν υποβάλλει αίτηση εξαίρεσης από τον υποχρεωτικό εμβολιασμό για ιατρικούς λόγους σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία παρέχοντας και κάθε αναγκαίο αποδεικτικό στοιχείο ως προς την κατάθεσή της και
βε) εάν έχουν λάβει απάντηση από την αρμόδια υγειονομική επιτροπή ως προς την αίτηση εξαίρεσης από τον υποχρεωτικό εμβολιασμό.

Περαιτέρω, σύμφωνα με την παρ. 1 του άρθρου 3 της ΚΥΑ για την επίτευξη του σκοπού του ελέγχου της συμμόρφωσης προς την υποχρεωτικότητα του εμβολιασμού, μπορούν να πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές διασταυρώσεις με τις αντίστοιχες εγγραφές στα μητρώα και πληροφοριακά συστήματα του δημοσίου τομέα. Στις επόμενες παραγράφους του ίδιου άρθρου περιγράφεται η διαδικασία των ως άνω διασταυρώσεων.

Κατόπιν των ανωτέρω παρέχονται οδηγίες για την κατάρτιση της ανωτέρω λίστας ως εξής:

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ


Κατόπιν των ανωτέρω και σε συνέχεια των οδηγιών που δόθηκαν στις αρμόδιες Δ/νσεις Προσωπικού με την 58η εγκύκλιο της Υπηρεσίας μας, σας γνωρίζουμε τα εξής:
Εφόσον οι αρμόδιες Δ/νσεις Προσωπικού έχουν καταχωρίσει τους υπόχρεους σε εμβολιασμό, όσους έχουν παραπεμφθεί στις Επιτροπές για απαλλαγή από την υποχρέωση και όσους έχουν απαλλαγεί από την υποχρέωση με απόφαση της αρμόδιας Επιτροπής σύμφωνα με τις οδηγίες που περιλαμβάνονται αναλυτικά στην 58η εγκύκλιο της Υπηρεσίας μας, η παρακολούθηση συμμόρφωσης με την υποχρέωση εμβολιασμού μέσω του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα δύναται να γίνεται ως εξής:

Για την παρακολούθηση της Υποχρέωσης Εμβολιασμού ο Διευθυντής Προσωπικού ή ο Διαχειριστής Προσωπικού μεταβαίνει στα Στατιστικά και επιλέγει «Εκτέλεση 2785281 ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ-ΟΟνίϋΙΘ: Παρακολούθηση Υποχρέωσης Εμβολιασμού». Εμφανίζονται έξι (6) κριτήρια αναζήτησης: Υποχρέωση Εμβολιασμού, ΑΦΜ, Ημερομηνία, Υπάρχουν στοιχεία εμβολιασμού, Κατάσταση Εμβολιασμού, Πρόσφατη νόσηση.

Προκειμένου η Υπηρεσία να δει όλους τους Υπόχρεους σε Εμβολιασμό επιλέγει μόνο την τιμή «Υπόχρεος σε Εμβολιασμό». Εξάγεται πίνακας με Επώνυμο, Όνομα, Όνομα Πατρός, Όνομα Μητρός, ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Ημερομηνία, Υποχρέωση. Επιπλέον, στο πλαίσιο της προβλεπόμενης από την ΚΥΑ διαλειτουργικότητας των πληροφοριακών συστημάτων, κατόπιν διασταύρωσης των στοιχείων ο πίνακας περιλαμβάνει συνολικά τις εξής στήλες:
• Στοιχεία Εμβολιασμού: (τιμές: ΝΑΙ, ΟΧΙ) Με τη στήλη αυτή επιβεβαιώνεται ότι αντλήθηκαν στοιχεία για τον συμπληρωμένο από την Υπηρεσία ΑΜΚΑ
• Κατάσταση εμβολιασμού (τιμές: Πλήρως εμβολιασμένος, Μερικώς εμβολιασμένος, Μη εμβολιασμένος)
• Νόσηση κατά το τελευταίο εξάμηνο (τιμές: ΝΑΙ , ΟΧΙ)
• Εμβολιασμός ή νόσηση (τιμές: ΝΑΙ , ΟΧΙ). Με τη στήλη αυτή σε περίπτωση που τιμή είναι ΝΑΙ επιβεβαιώνεται εάν ο υπάλληλος έχει εμβολιαστεί με τη μοναδική ή και με τις δόσεις του εμβολιασμού ή εάν έχει νοσήσει κατά το τελευταίο εξάμηνο ή εάν έχει εμβολιαστεί με μία δόση του εμβολίου και επιπλέον έχει νοσήσει, ανεξάρτητα από το εάν έχουν παρέλθει 14 ημέρες από την ολοκλήρωση του εμβολιασμού.
• Απαιτούμενες δόσεις του εμβολίου (τιμές:1,2)
• Ημερομηνία 1ης δόσης του εμβολίου
• Ημερομηνία 2ης δόσης του εμβολίου
• Ημερομηνία τελευταίας νόσησης
• Ημερομηνία τελευταίας ενημέρωσης: Αφορά την τελευταία ημερομηνία και ώρα ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων

Η ενημέρωση των στοιχείων στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου για τους νέους εμβολιασθέντες γίνεται μία ημέρα μετά την καταχώριση του εμβολιασμού στο πληροφοριακό σύστημα της ΗΔΙΚΑ.

Επισημαίνεται ότι η επιλογή «Υπόχρεος σε Εμβολιασμό» περιέχει όλους τους υπαλλήλους που είναι υπόχρεοι, ανεξάρτητα από τον τρόπο που έχουν οριστεί ως Υπόχρεοι, και περιλαμβάνει όλες τις παρακάτω τιμές:
■ Υπόχρεος σε εμβολιασμό με Επιλογή Υπαλλήλου
■ Υπόχρεος σε εμβολιασμό με απόφαση Επιτροπής
■ Υπόχρεος σε εμβολιασμό με Επιλογή Διεύθυνσης

Εάν επιθυμεί να δει μόνο τους υπαλλήλους που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια κάνει την αντίστοιχη αναζήτηση.

Εάν δεν επιλεγεί κανένα κριτήριο και επιλεγεί «Εκτέλεση» τότε ο κατάλογος θα περιέχει όλες τις καταχωρίσεις που έχουν γίνει στο Στατιστικό «ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟΙ-COVID19:Καταχώριση Υποχρέωσης» και ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες:
■ Υπόχρεος σε εμβολιασμό με Επιλογή Υπαλλήλου
■ Υπόχρεος σε εμβολιασμό με απόφαση Επιτροπής
■ Υπόχρεος σε εμβολιασμό με Επιλογή Διεύθυνσης
■ Παραπομπή σε Επιτροπή για Απαλλαγή
■ Απαλλαγή με Απόφαση Επιτροπής

Για τη συμπλήρωση στην καταρτιζόμενη λίστα του στοιχείου βγ) της παρ. 2 του άρθρου 2 της ΚΥΑ που αφορά το εάν οι υπόχρεοι υπάλληλοι έχουν προγραμματίσει πρώτη ή δεύτερη δόση εμβολιασμού και σε ποια ημερομηνία, σύμφωνα με τα δύο τελευταία εδάφια της παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ, «Για την εφαρμογή της υποπερ. βγ) της παρ. 2 κατατίθεται από τον υπόχρεο υπεύθυνη δήλωση για τον προγραμματισμό μοναδικής/πρώτης ή δεύτερης δόσης εμβολιασμού και η ημερομηνία αυτής και επιδεικνύεται το σχετικό αποδεικτικό προγραμματισμού ραντεβού. Η κατά τα ανωτέρω δήλωση υπέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης και επισύρει τις νόμιμες κυρώσεις σε περίπτωση ψευδούς δήλωσης».

Σύμφωνα με την παρ. 6 του άρθρου 3 της ΚΥΑ, τα ανωτέρω διαβιβαζόμενα δεδομένα υποχρέων φυσικών προσώπων σε εμβολιασμό, αξιοποιούνται από τους διοικητικούς προϊσταμένους των αντίστοιχων δομών και κάθε συναρμόδιο όργανο για την επιβολή των προβλεπόμενων κυρώσεων των περ. α και β της παρ. 6 του άρθρου 206 του ν. 4820/2021 (Α' 130) σε περίπτωση μη συμμόρφωσης προς την υποχρέωση εμβολιασμού.

Στο σημείο αυτό υπενθυμίζεται ότι νια την ενημέρωση του Μητρώου Ανθρώπινου Δυναμικού Ελληνικού Δημοσίου νια τη θέση υπαλλήλου σε αναστολή καθηκόντων του αρ. 206 του ν. 4820/2021, ο Διαχειριστής Προσωπικού μεταβαίνει στο εικονίδιο «Διαχείριση Προσωπικού», κάνει αναζήτηση του υπαλλήλου και μεταβαίνει στην ένδειξη «Ένταξη σε Ειδικό Καθεστώς». Στο πεδίο «Ειδικό Καθεστώς» επιλέγει «Αναστολής καθηκόντων λόγω μη εκπλήρωσης υποχρέωσης εμβολιασμού» και στο πεδίο «Ημερομηνία» επιλέγει την ημερομηνία ισχύος της αναστολής. Προκειμένου για την απένταξη από την αναστολή καθηκόντων, ο Διαχειριστής Προσωπικού μεταβαίνει στο εικονίδιο «Διαχείριση Προσωπικού» κάνει αναζήτηση του υπαλλήλου, μεταβαίνει στην ένδειξη «Απένταξη από Ειδικό Καθεστώς» και επιλέγει «Απένταξη από αναστολή καθηκόντων λόγω εκπλήρωσης υποχρέωσης εμβολιασμού».

Στο σημείο αυτό διευκρινίζεται ότι για τους υπαλλήλους που υπηρετούν με απόσπαση ή μετακίνηση σε φορείς, το προσωπικό των οποίων είναι υπόχρεο σε εμβολιασμό, ο έλεγχος συμμόρφωσης με την εν λόγω υποχρέωση θα διενεργείται από τον φορέα όπου υπηρετεί ο υπάλληλος κατά τον κρίσιμο χρόνο (υπηρεσία υποδοχής), σε περίπτωση δε μη συμμόρφωσης με την υποχρέωση αυτή η απόφαση περί επιβολής του μέτρου της αναστολής άσκησης καθηκόντων εκδίδεται από την υπηρεσία υποδοχής, με κοινοποίηση της απόφασης αυτής και στην υπηρεσία προέλευσης για ενημέρωσή τους ή τυχόν περαιτέρω ενέργειες σε περιπτώσεις που η μισθοδοσία καταβάλλεται από τον φορέα προέλευσης.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι δυνατή η επαλήθευση των στοιχείων που αφορούν την κατάσταση εμβολιασμού του υπαλλήλου μέσω της διαλειτουργικότητας των πληροφοριακών συστημάτων κατά τα ανωτέρω (π.χ. για τους απασχολούμενους μέσω Προγραμμάτων του ΟΑΕΔ, οι οποίοι δεν είναι απογεγραμμένοι στο Μητρώο Ανθρώπινου Δυναμικού Δημοσίου Τομέα), τα στοιχεία που αφορούν την κατάσταση εμβολιασμού ή νόσησης των υπόχρεων σε εμβολιασμό υπαλλήλων, σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 2 της ΚΥΑ, ελέγχονται ως εξής: «...Για τη συμπλήρωση των στοιχείων των υποπερ. βα) και ββ) της περ. 6' της παρ. 2 οι υπόχρεοι του άρθρου 1 υποχρεούνται, όπως παρέχουν κάθε αναγκαία συνδρομή, ειδικότερα υποχρεούνται, όπως προβαίνουν σε επίδειξη προς τον διοικητικό τους προϊστάμενο του Ψηφιακού Πιστοποιητικού COVID-19 της Ε.Ε. (EU Digital COVID Certificate - EUDCC) του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/953 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 14ης Ιουνίου 2021 και του άρθρου πρώτου της από 30.5.2021 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α' 87), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 1 του ν. 4806/2021 (Α' 95) με πληροφορίες σχετικά με την κατάσταση του φυσικού προσώπου-κατόχου του όσον αφορά στον εμβολιασμό ή στη νόσηση από τον κορωνοϊό COVID-19, ή βεβαίωσης εμβολιασμού της παρ. 5 του άρθρου 55 του ν. 4764/2020 (Α' 256), ή βεβαίωσης θετικού διαγνωστικού ελέγχου της παρ. 1 του άρθρου 5 της υπ' αρ. 2650/10.4.2020 (Β' 1298) κοινής απόφασης των Υπουργών Υγείας και Επικρατείας, ή ισοδύναμου πιστοποιητικού ή βεβαίωσης τρίτης χώρας, τα οποία ελέγχονται κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 205 του ν. 4820/2021.». Επισημαίνεται ότι για τις περιπτώσεις αυτές η ειδική ηλεκτρονική εφαρμογή για τον έλεγχο των πιστοποιητικών ή των βεβαιώσεων είναι προσβάσιμη μέσω του συνδέσμου https://covidfree.gov.gr/, όπου και παρέχονται οδηγίες για την εφαρμογή της.

Τέλος, στις διατάξεις του άρθρου 5 της ΚΥΑ περιλαμβάνονται ρυθμίσεις σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα και ειδικότερα προβλέπεται ότι για τους σκοπούς εφαρμογής του άρθρου 3, η ανώνυμη εταιρεία μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με την επωνυμία «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ Ανώνυμη Εταιρεία» και τον διακριτικό τίτλο «ΗΔΙΚΑ ΑΕ», η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (Γ.Γ.Π.Σ.Δ.Δ.) και τα αρμόδια Υπουργεία, όπως και το αρμόδιο προσωπικό που διενεργεί τους ελέγχους συμμόρφωσης λαμβάνουν, κατά την επεξεργασία και διαβίβαση των δεδομένων, όλα τα απαραίτητα τεχνικά και οργανωτικά μέτρα για την ασφάλεια αυτών.

Σκοπός της επεξεργασίας των προσωπικών δεδομένων είναι ο έλεγχος της υποχρεωτικής υποβολής σε εμβολιασμό κατά τα οριζόμενα στο άρθρο 206 του ν. 4820/2021 (Α' 130) και η επιβολή κυρώσεων σε περίπτωση μη συμμόρφωσης, ενώ προβλέπεται ότι ο χρόνος τήρησης των ανωτέρω δεδομένων τόσο στα προαναφερόμενα πληροφοριακά συστήματα όσο και στις Διευθύνσεις Προσωπικού δεν υπερβαίνει την 31η .12.2022.

Γ. ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΜΒΟΛΙΑΣΜΟ

Η ενημέρωση των αρμόδιων προϊσταμένων προσωπικού σχετικά με τη συγκρότηση των υγειονομικών επιτροπών, την παραπομπή σε αυτές καθώς και για κάθε στοιχείο που αφορά την σχετική επικοινωνία, θα γίνεται από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας.

Δ. ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ COVID 19

Υπενθυμίζεται η υποχρέωση των Υπηρεσιών για τη συμπλήρωση σε ημερήσια βάση του παρουσιολογίου COVID 19, σύμφωνα με τις αναλυτικές οδηγίες που έχουν παρασχεθεί με τις εγκυκλίους της Υπηρεσίας μας.

Ε. ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

1. Οι αποδέκτες της παρούσας εγκυκλίου παρακαλούνται να την κοινοποιήσουν, με κάθε πρόσφορο τρόπο, στους υπαλλήλους και σε όλους τους φορείς που υπάγονται ή εποπτεύονται από αυτούς.

2. Οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Προσωπικού, στις οποίες υπάγονται δεδομένου ότι είναι αδύνατη η υπαγωγή των πραγματικών περιστατικών στις εφαρμοστέες κατά περίπτωση έκτακτου χαρακτήρα ρυθμίσεις από την Υπηρεσία μας.

3. Ερωτήματα που αφορούν στην υπαγωγή ή μη συγκεκριμένων Υπηρεσιών του Δημοσίου ή συγκεκριμένων κατηγοριών προσωπικού στις διατάξεις του αρ. 206 του ν. 4820/2021 περί της υποχρεωτικότητας του εμβολιασμού ή την εξαίρεση υπαλλήλων από την εν λόγω υποχρέωση για λόγους υγείας θα πρέπει να απευθύνονται στο Υπουργείο Υγείας (σχετικές οι αρ. 53η, 54η και 56η εγκύκλιοι της Υπηρεσίας μας).

4. Ειδικότερα σε ό,τι αφορά την υποχρεωτική τηλεργασία, η Υπηρεσία μας σε καμία περίπτωση δεν είναι αρμόδια για τον υπολογισμό του προβλεπόμενου ποσοστού, καθώς η πραγματική κατάσταση και οι ανάγκες κάθε Υπηρεσίας, όπως αυτές έχουν διαμορφωθεί κατά το χρόνο έναρξης ισχύος του εν λόγω μέτρου, τελούν σε αποκλειστική γνώση και κρίση της οικείας Υπηρεσίας.

5. Εφόσον ανακύπτουν ερωτήματα, τα οποία δεν καλύπτονται από τις οδηγίες που έχουν δοθεί με τις σχετικές εγκυκλίους, οι Διευθύνσεις Προσωπικού αποκλειστικά θα απευθύνονται για περαιτέρω πληροφορίες ή διευκρινίσεις στην Υπηρεσία μας, στους αριθμούς που αναγράφονται στην παρούσα εγκύκλιο. Κατόπιν των ανωτέρω, η Υπηρεσία μας θα επιλαμβάνεται επί μεμονωμένων ερωτημάτων υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, μόνο εφόσον αποδεικνύεται ότι έχει λάβει σχετικώς γνώση η Υπηρεσία του υπαλλήλου ή εφόσον συνοδεύονται από την άποψη της Υπηρεσίας, όπου και θα εκτίθενται τα πραγματικά περιστατικά.

6. Οι Διευθύνσεις Προσωπικού για θέματα του προσωπικού και των Υπηρεσιών του Δημοσίου θα αποστέλλουν κατά προτεραιότητα τυχόν ερωτήματα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: [email protected]

7. Ειδικότερα, όσον αφορά στην αποστολή ερωτημάτων που αφορούν σε υπαλλήλους και υπηρεσίες ΟΤΑ, οι υπάλληλοι θα απευθύνονται αποκλειστικά στη Διεύθυνση Προσωπικού του φορέα τους. Σε περιπτώσεις που οι αρμόδιες υπηρεσίες προσωπικού κρίνουν ότι δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν ζητήματα που ανακύπτουν κατά την εφαρμογή των εγκύκλιων οδηγιών, θα απευθύνονται αποκλειστικά στις οικείες Αποκεντρωμένες Διοικήσεις και, εφόσον κριθεί απαραίτητο, οι Αποκεντρωμένες Διοικήσεις θα επικοινωνούν με τη Διεύθυνση Προσωπικού Τοπικής Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου για περαιτέρω διευκρινίσεις μέσω της ηλεκτρονικής διεύθυνσης [email protected] ή στους σχετικούς τηλεφωνικούς αριθμούς για τους ΟΤΑ που αναγράφονται στις πληροφορίες της παρούσας. Κατόπιν των ανωτέρω, επισημαίνεται ότι μεμονωμένα ερωτήματα υπαλλήλων, τα οποία αποστέλλονται απευθείας στο Υπουργείο, δεν θα απαντώνται.

8. Η Υπηρεσία μας δεν επιλαμβάνεται ερωτημάτων για θέματα της παρούσας εγκυκλίου που αφορούν τους δικαστικούς υπαλλήλους, το πάσης φύσεως ένστολο προσωπικό, τους εκπαιδευτικούς και το διοικητικό προσωπικό των σχολικών μονάδων, τους εργαζομένους που υπηρετούν στο Υπουργείο Υγείας, σε φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας, στο Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου, στις ανώνυμες εταιρείες ΟΑΣΑ, ΣΤΑΣΥ, ΟΣΥ, ΟΣΕ, ΟΑΣΘ, Αττικό Μετρό, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και Εγνατία, καθώς και στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, καθώς εν προκειμένω αρμόδιοι αποκλειστικά είναι οι φορείς, στους οποίους ανήκουν οργανικά οι εν λόγω υπάλληλοι.

9. Υπενθυμίζεται ότι κατά λόγο αρμοδιότητας κάθε προϊστάμενης αρχής για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού που υπηρετεί σε αυτήν, θα πρέπει οι αρμόδιοι προϊστάμενοι, σταθμίζοντας την υποχρέωση αφενός προστασίας της υγείας των υπαλλήλων, αλλά και της δημόσιας υγείας γενικότερα και αφετέρου εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος, να προβαίνουν στο πλαίσιο της συνετής χρήσης της διακριτικής τους ευχέρειας σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για τη διασφάλισή τους τηρώντας τις ισχύουσες διατάξεις καθώς και τις παρασχεθείσες οδηγίες από την Υπηρεσία μας.

10. Η παρούσα εγκύκλιος έχει αναρτηθεί κεντρικά στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών, www.ypes.gr , καθώς και στη διαδρομή «Ανθρώπινο Δυναμικό Δημοσίου Τομέα - Οδηγίες COVID 19».




Η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΓΙΑΝΝΗ




ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ:
ΕΓΚΥΚΛΙΟΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ:


1) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/108/οικ.7874/12.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΦΠΩ46ΜΤΛ6-87Χ),
2) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/109/οικ.8000/16.3.2020 (ΑΔΑ: ΩΤΣΟ46ΜΤΛ6-6Ι1),
3) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/110/οικ.8189/20.3.2020 (ΑΔΑ: 6Δ8Ι46ΜΤΛ6-8ΞΩ),
4) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/111/οικ.8196/23.3.2020 (ΑΔΑ: 6 Ω4Υ46 ΜΤΛ6 -ΖΕΒ),
5) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/112/οικ. 8632/2.4.2020 (ΑΔΑ: ΩΗ5446ΜΤΛ6-ΟΩΧ),
6) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/113/9246/29.4.2020 (ΑΔΑ:6ΣΜ046ΜΤΛ6-014),
7) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/114/9708/8.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΘΓΘ46 ΜΤΛ6-ΘΘΦ),
8) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/115/9670/18.5.2020 (ΑΔΑ: ΨΩ4446 ΜΤΛ6-ΠΡΧ),
9) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/116/10486/26.5.2020 (ΑΔΑ: 62Η746ΜΤΛ6-ΓΜΛ),
10) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/118/11134/29.5.2020 (ΑΔΑ: ΩΒ3Π46ΜΤΛ6-Ε9Ψ),
11) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/119/οικ.11682/9.6.2020 (ΑΔΑ: 9Β3Π46ΜΤΛ6-Χ5Α),
12) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/120/12705/30-6-2020 (ΑΔΑ: 6ΙΤΠ46ΜΤΛ6-ΙΡΘ),
13) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/123/14268/29.7.2020 (ΑΔΑ: ΩΛΟΟ46ΜΤΛ6-ΘΜΨ),
14) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/124/οικ.15984/17.8.2020 (ΑΔΑ: 9ΠΙ946ΜΤΛ6-ΝΟΒ),
15) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/125/16452/31.8.2020 (ΑΔΑ: Ψ6Μ246ΜΤΛ6-ΜΕΦ),
16) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/126/16316/20.9.2020 (ΑΔΑ: ΩΩΔΩ46ΜΤΛ6-2ΞΧ),
17) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/127/17682/22-09-2020 (ΑΔΑ: ΨΧ6Θ46ΜΤΛ6-8Ε0),
18) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/128/17765/2.10.2020 (ΑΔΑ: 9ΣΧΒ46ΜΤΛ6-Ρ3Π),
19) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/129/18771/13.10.2020 (ΑΔΑ: 9 Π ΨΤ46ΜΤΛ6 -ΧΞΤ),
20) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/131/οικ.19907/23.10.2020 (ΑΔΑ: 66Κ046ΜΤΛ6-ΤΙ9),
21) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/132/οικ.20413/3.11.2020 (ΑΔΑ: Ω2Δ946ΜΤΛ6-72Η),
22) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/133/οικ. 20764/7.11.2020 (ΑΔΑ: Ψ48Γ46ΜΤΛ6-ΛΣΡ),
23) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/οικ. 21190/13.11.2020 (ΑΔΑ: ΨΞ8046ΜΤΛ6-5ΩΙ).
24) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/136/οικ. 22080/30.11.2020 (ΑΔΑ:ΩΓ3Π46ΜΤΛ6-ΑΘ1),
25) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/137/οικ.22414/07.12.2020 (ΑΔΑ:ΨΝΣΚ46ΜΤΛ6-5Ξ2),
26) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/138/οικ.22959/14-12-2020 (ΑΔΑ: 60ΝΣ46ΜΤΛ6-Α1Χ),
27) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/139/οικ.431/11-01-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΥΡ46ΜΤΛ6-4ΧΣ),
28) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/140/οικ.1031/20.01.2021 (ΑΔΑ: ΨΒ3Τ46ΜΤΛ6-ΩΝ10),
29) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/141/οικ.1387/25-01-2021 (ΑΔΑ: 6ΤΝΧ46ΜΤΛ6-ΝΔ4),
30) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/142/οικ.1813/01.02.2021 (ΑΔΑ: ΩΙΤΘ46ΜΤΛ6-9Φ1),
31) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/143/οικ.2343/08-02-2021 (ΑΔΑ: 620346ΜΤΛ6-ΝΙ1),
32) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/144/οικ.2605/11-02-2021 (ΑΔΑ: 9ΣΦΕ46ΜΤΛ6-ΞΑ4),
33) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/146/οικ.3713/01-03-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΩΞ46ΜΤΛ6-ΨΚΔ),
34) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/147/οικ. 4166/08.03.2021 (ΑΔΑ: 93ΓΗ46ΜΤΛ6-4Α0),
35) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/148/οικ.4600/16-03-2021 (ΑΔΑ: 67Β046ΜΤΛ6-156),
36) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/149/οικ.5132/23-03-2021 (ΑΔΑ: ΨΛΤΧ46ΜΤΛ6-ΣΔΗ),
37) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/151/οικ.5525/29-03-2021 (ΑΔΑ: 6ΑΠ646ΜΤΛ6-89Χ),
38) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/ 154/οικ. 6020/05-04-2021 (ΑΔΑ: ΨΒΒΔ46ΜΤΛ6-6Ψ3),
39) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/155/οικ.6602/13-04-2021 (ΑΔΑ: 9ΖΝΗ46ΜΤΛ6-ΕΟΟ),
40) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/156/οικ.6988/20-04-2021 (ΑΔΑ: Ψ2ΛΟ46ΜΤΛ6-ΔΘΦ),
41) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/157/οικ.7330/23-04-2021 (ΑΔΑ: 647Δ46ΜΤΛ6-0ΝΞ),
42) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/158/οικ.7423/26-04-2021 (ΑΔΑ: Ω29046ΜΤΛ6ΔΘΝ),
43) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/160/οικ.8032/10.05.2021 (ΑΔΑ: Ω1Γ846ΜΤΛ6-50Ξ),
44) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/161/οικ.8599/17-5-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΒ946ΜΤΛ6-ΟΦΚ),
45) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/162/οικ.9207/24-5-2021 (ΑΔΑ: 6Ω2Ξ46ΜΤΛ6-ΓΡΠ).
46) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/163/οικ.10556/01-06-2021 (ΑΔΑ:ΨΑΨΒ46ΜΤΛ6-ΠΩΟ),
47) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/164/οικ.11266/08.06.2021 (ΑΔΑ: ΨΖΕ946ΜΤΛ6-7ΚΣ),
48) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/166/οικ.12332/14-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΠΓΧ46ΜΤΛ6-8ΩΤ),
49) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/167/οικ.13250/28-6-2021 (ΑΔΑ: 6ΓΣ646ΜΤΛ6-2Γ8),
50) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/168/οικ.13727/5-7-2021 (ΑΔΑ: 6ΚΦ346ΜΤΛ6-23Φ),
51) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/170/οικ.14187/13.07.2021 (ΑΔΑ: ΩΔ0Ε46ΜΤΛ6-Γ18),
52) αρ. ΔΙΔΑΔ/φ.69/171/οικ. 14578/19.07.2021 (ΑΔΑ: ΩΣΖ946ΜΤΛ6-Φ4Γ),
53) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/172/οικ. 15287/28.7.2021 (ΑΔΑ: Ψ3ΞΣ46ΜΤΛ6-ΟΧ9),
54) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/174/οικ. 15591/02.08.2021 (ΑΔΑ: 60ΨΥ46ΜΤΛ6-ΛΞΡ),
55) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/175/οικ. 15910/09.08.2021 (ΑΔΑ:ΨΥΣ946ΜΤΛ6-6Α0),
56) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/176/οικ. 16259/16-8-2021 (ΑΔΑ: 94Η846ΜΤΛ6-Γ4Τ),
57) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/177/οικ.16474/23.8.2021 (ΑΔΑ: 6Γ7Ν46ΜΤΛ6-6ΣΘ),
58) αρ. ΔΙΔΑΔ/Φ.69/178/οικ. 16663/26.8.2021 (ΑΔΑ: 9ΚΗΩ46ΜΤΛ6-ΕΜ2).


Want to see comments? Unfortunately this feature requires cookies currently not allowed by your settings. You may click here to change them if you wish to use this feature.

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης