Αποτελέσματα live αναζήτησης

31653/24.5.2021 Καθορισμός της διαδικασίας κοινοποίησης των διοικητικών πράξεων του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) και άσκησης ενδικοφανών προσφυγών κατά πράξεων των οργάνων του με ηλεκτρονικά μέσα


Δημοσιεύθηκε στις : [ 01-06-2021 ]
Κατηγορία: Κοινωνική Αλληλεγγύη - Πρόνοια - ΔΥΠΑ, Λοιπά , Σχέσεις κράτους - πολίτη

31653/24.5.2021
Καθορισμός της διαδικασίας κοινοποίησης των διοικητικών πράξεων του Οργανισμού Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) και άσκησης ενδικοφανών προσφυγών κατά πράξεων των οργάνων του με ηλεκτρονικά μέσα


Αριθμ. οικ. 31653/2021

(ΦΕΚ Β' 2266/31-05-2021)

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ - ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ - ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις:
α. Του άρθρου 46 του ν. 4520/2018 «Μετεξέλιξη του Οργανισμού Γεωργικών Ασφαλίσεων σε Οργανισμό Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) και λοιπές διατάξεις» (Α` 30), όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 16 του ν. 4756/2020 «Μέτρα ενίσχυσης των εργαζομένων και ευάλωτων κοινωνικών ομάδων, κοινωνικοασφαλιστικές ρυθμίσεις και διατάξεις για την ενίσχυση των ανέργων» (A΄ 235).
β. Του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων αυτών και την κατάργηση της οδηγίας 95/46/ΕΚ (L119/1).
γ. Του ν. 4624/2019 «Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680» (Α’ 137).
δ. Του ν. 4623/2019 «Ρυθμίσεις του Υπουργείου Εσωτερικών, διατάξεις για την ψηφιακή διακυβέρνηση, συνταξιοδοτικές ρυθμίσεις και άλλα επείγοντα ζητήματα» (Α’ 134) και ιδίως το άρθρο 47.
ε. Του ν. 4727/2020 «Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις» (Α’ 184) και ιδίως του Κεφαλαίου Στ΄ του Μέρους Α΄ του νόμου αυτού.
στ. Των άρθρων 16 και 17 του ν. 4704/2020 «Επιτάχυνση και απλούστευση της ενίσχυσης οπτικοακουστικών έργων, ενίσχυση της Ψηφιακής Διακυβέρνησης και άλλες διατάξεις» (Α’ 133).
ζ. Του ν. 3607/2007 «Σύσταση και Καταστατικό της «Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Κοινωνικής Ασφάλισης Α.Ε.» (Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.) και λοιπές ασφαλιστικές και οργανωτικές διατάξεις» (Α’ 245).
η. Του άρθρου 90 του Π.Δ.63/2005 «Κωδικοποίηση της Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα» (Α΄ 98), σε συνδυασμό με την παρ. 22 του άρθρου 119 του ν. 4622/2019 (Α΄ 133).
θ. Του Π.Δ.134/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» (Α΄ 168).
ι. Του Π.Δ.40/2020 «Οργανισμός του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης» (Α’ 85).
ια. Του Π.Δ.81/2019 «Σύσταση, συγχώνευση, μετονομασία και κατάργηση Υπουργείων και καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους Μεταφορά υπηρεσιών και αρμοδιοτήτων μεταξύ Υπουργείων» (Α΄ 119).
ιβ. Του Π.Δ.83/2019 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 121).
ιγ. Της υπό στοιχεία Υ6/9-7-2019 απόφασης του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υπουργό Επικρατείας» (Β΄ 2902).
ιδ. Της υπό στοιχεία 33168/Δ1. 11369/25-7-2019 κοινής απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στην Υφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Δόμνα Μαρία Μιχαηλίδου» (Β΄ 3053).
ιε. Της υπ΄ αρ. 1033/7.1.2021 κοινής απόφασης του Πρωθυπουργού και του Υπουργού Επικρατείας «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Υφυπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Γεώργιο Γεωργαντά» (Β΄ 22).
ιστ. Την υπό στοιχεία 29810 ΕΞ 23.10.2020 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Διαδικασία αυθεντικοποίησης υπαλλήλων του δημοσίου τομέα σε ψηφιακές δημόσιες υπηρεσίες» (Β’ 4798).
ιζ. Την υπό στοιχεία 5620 ΕΞ 26-02-2021 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Ρύθμιση ειδικότερων θεμάτων για την υποβολή αιτήσεων και την έκδοση εγγράφων μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr ΕΨΠ) καθώς και για τη χρήση των θυρίδων φορέων και χρηστών που τηρούνται σε αυτή» (B’ 849).
ιη. Την υπό στοιχεία 6810 ΕΞ 2021/09.03.2021 απόφαση του Υπουργού Επικρατείας «Λειτουργία Εθνικού Μητρώου Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.)» (Β’ 988).

2. Την υπ’ αρ. 29951/19.5.2021 εισηγητική έκθεση Δημοσιονομικών Επιπτώσεων του Γενικού Διευθυντή Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

3. Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της παρούσας απόφασης δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1
Κοινοποίηση των διοικητικών πράξεων των οργάνων του Ο.Π.Ε.Κ.Α. μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής κάθε παροχής


1. Στις περιπτώσεις παροχών του ΟΠΕΚΑ, η αίτηση για την χορήγηση των οποίων υποβάλλεται και διεκπεραιώνεται μέσω ειδικής προς τούτο ηλεκτρονικής εφαρμογής, προσβάσιμης μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ), η κοινοποίηση των διοικητικών πράξεων των οργάνων του Ο.Π.Ε.Κ.Α. προς τους αιτούντες/ωφελούμενους, με τις οποίες γίνονται δεκτές ή απορρίπτονται οι υποβληθείσες αιτήσεις για την χορήγηση παροχής ή αποφασίζεται η διακοπή ή η ανάκληση ή η τροποποίηση των πράξεων χορήγησης της και ο καταλογισμός ή συμψηφισμός ποσών σε βάρος των ωφελουμένων συντελείται, εφόσον η πράξη κοινοποιηθεί ηλεκτρονικά στον λογαριασμό/αίτηση του αιτούντος/ωφελουμένου στην οικεία ηλεκτρονική εφαρμογή, η οποία είναι επίσης προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ) ή εφόσον αναρτηθεί στην προσωπική θυρίδα του φυσικού προσώπου–χρήστη που τηρείται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – EΨΠ), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 26 του ν. 4727/2020. Το ίδιο ισχύει και στις περιπτώσεις της κοινοποίησης των αποφάσεων που εκδίδονται επί των ενδικοφανών προσφυγών της παρ. 5 του άρθρου 46 του ν. 4520/2018.

2. Της κοινοποίησης της παρ. 1 και προς ενημέρωση του αιτούντος/ωφελούμενου έπεται αρχικά η αποστολή σε αυτόν της περιληπτικής περιγραφής του περιεχομένου της εκδοθείσας πράξης με σχετικό μήνυμα (sms) στον δηλωθέντα, με την αίτησή του, αριθμό κινητού τηλεφώνου ή στον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει καταχωρίσει στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (Ε.Μ.Επ.). Του προαναφερθέντος μηνύματος (sms) έπεται η αποστολή σχετικής ειδοποίησης στη δηλωθείσα με την αίτησή του διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) του αιτούντος/ωφελούμενου ή στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) που αυτός έχει καταχωρίσει στο Ε.Μ.Επ.. Το μήνυμα στον δηλωθέντα αριθμό κινητού τηλεφώνου (sms) του αιτούντος/ωφελούμενου οφείλει να προηγείται της ειδοποίησης στη δηλωθείσα διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του (email) ή σε κάθε περίπτωση να αποστέλλεται την ίδια ημέρα με αυτό. Στις περιπτώσεις αυτές, η πράξη θεωρείται ότι έχει νομίμως κοινοποιηθεί μετά την παρέλευση δέκα (10) ημερών από την πρώτη ημερομηνία αποστολής είτε του μηνύματος στον δηλωθέντα ή καταχωρισθέντα στο Ε.Μ.Επ. κατά τα ανωτέρω αριθμό κινητού τηλεφώνου (sms) του αιτούντος/ωφελούμενου είτε της ειδοποίησης στη δηλωθείσα ή καταχωρισθείσα κατά τα ανωτέρω στο Ε.Μ.Επ. διεύθυνση του ηλεκτρονικού του ταχυδρομείου (email) ή της ανάρτησής της στην προσωπική θυρίδα του φυσικού προσώπου-χρήστη που τηρείται στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη της Δημόσιας Διοίκησης (gov. gr-EΨΠ), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 26 του ν. 4727/2020. Αν ο αιτών/ωφελούμενος δεν έχει δηλώσει με την αίτησή του τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του ή δεν την έχει καταχωρίσει στο Ε.Μ.Επ., αρκεί για την εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου μόνο η ειδοποίηση στον δηλωθέντα ή καταχωρισθέντα στο Ε.Μ.Επ. αριθμό κινητού τηλεφώνου του (sms). Το τεκμήριο νόμιμης κοινοποίησης που προβλέπεται στα δύο προηγούμενα εδάφια, είναι μαχητό και ανατρέπεται, εφόσον ο διοικούμενος αποδείξει ότι δεν έλαβε το μήνυμα (sms) ή την ειδοποίηση (email) στο χρονικό σημείο, από το οποίο εκκινεί η ανωτέρω προθεσμία των δέκα (10) ημερών.

3. Μετά την ειδοποίηση που λαμβάνει σύμφωνα με την παρ. 2, ο αιτών/ωφελούμενος δύναται να προσέρχεται στο Κέντρο Κοινότητας του τόπου κατοικίας του ή στις αρμόδιες υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή σε Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.), σε περίπτωση που η κοινοποιηθείσα πράξη αφορά σε παροχή του Ο.Π.Ε.Κ.Α., η αίτηση για την χορήγηση της οποίας διεκπεραιώνεται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής, με την οποία τα Κ.Ε.Π. είναι ηλεκτρονικά διασυνδεδεμένα και να παραλαμβάνει από εξουσιοδοτημένο χρήστη της ηλεκτρονικής εφαρμογής της οικείας παροχής την κοινοποιηθείσα πράξη σε έντυπη μορφή.

4. Οι αποφάσεις που εκδίδονται επί των ενδικοφανών προσφυγών της παρ. 5 του άρθρου 46 του ν. 4520/2018 κοινοποιούνται στον λογαριασμό/αίτηση του αιτούντος/ ωφελουμένου στην οικεία ηλεκτρονική εφαρμογή από εξουσιοδοτημένους χρήστες της αρμόδιας υπηρεσίας του Ο.Π.Ε.Κ.Α., εφαρμοζομένων αναλόγως των παρ. 2 και 3, με εξαίρεση τη δυνατότητα παραλαβής των αποφάσεων αυτών σε έντυπη μορφή, η οποία παρέχεται μόνο με τη συνδρομή εξουσιοδοτημένων χρηστών των Κέντρων Κοινότητας και των δήμων. Από την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της ηλεκτρονικής εφαρμογής του άρθρου 2, η κοινοποίηση γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής αυτής.

5. Μέχρι την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας των ηλεκτρονικών εφαρμογών του Ο.Π.Ε.Κ.Α. ως προς τη διαδικασία των προηγούμενων παραγράφων, οι κοινοποιήσεις διενεργούνται σύμφωνα με τις ειδικές σχετικές προβλέψεις για κάθε παροχή, στις περιπτώσεις δε που η κοινοποίηση γίνεται εγγράφως, εφαρμόζονται οι παρ. 3 και 4 του άρθρου 46 του ν. 4520/2018. Για την ημερομηνία έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας του προηγούμενων εδαφίων για έκαστη παροχή του Ο.Π.Ε.Κ.Α. ενημερώνονται οι αιτούντες/ωφελούμενοι με ανακοίνωση του Διοικητή του Ο.Π.Ε.Κ.Α., η οποία αναρτάται στον ιστότοπό του.

Άρθρο 2
Ηλεκτρονική υποβολή ενδικοφανούς προσφυγής κατά των πράξεων του Ο.Π.Ε.Κ.Α.

1. Η προβλεπόμενη στην παρ. 5 του άρθρου 46 του ν. 4520/2018 ενδικοφανής προσφυγή κατά των διοικητικών πράξεων των οργάνων του Ο.Π.Ε.Κ.Α. δύναται να ασκείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής προς τούτο ηλεκτρονικής εφαρμογής, προσβάσιμης μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr-ΕΨΠ), με την συμπλήρωση του τυποποιημένου σχεδίου του Παραρτήματος της παρούσας και με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (κωδικοί TAXISnet). Μετά την οριστικοποίηση της υποβολής της, ο προσφεύγων δύναται να λαμβάνει ηλεκτρονικά, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλώσει με την αίτησή του ή έχει καταχωρίσει στο Ε.Μ.Επ., αντίγραφο της προσφυγής του, στο οποίο αναγράφεται ο αριθμός κατάθεσης και η ημερομηνία υποβολής της. Με την συμπλήρωση του τυποποιημένου σχεδίου του Παραρτήματος της παρούσας υποβάλλονται και οι ενδικοφανείς προσφυγές που δεν υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην εφαρμογή του πρώτου εδαφίου.

2. Η υποβολή της προσφυγής είναι δυνατόν να διενεργείται με την συνδρομή εξουσιοδοτημένου χρήστη του Κέντρου Κοινότητας του τόπου κατοικίας του προσφεύγοντος ή της αρμόδιας υπηρεσίας του οικείου Δήμου, αν στον τόπο κατοικίας του δεν λειτουργεί Κέντρο Κοινότητας. Στην περίπτωση του προηγούμενου εδαφίου, στο Κέντρο Κοινότητας ή στον Δήμο δύναται να προσέλθει προς υποβολή της ενδικοφανούς προσφυγής και τρίτο πρόσωπο ειδικά προς τούτο εξουσιοδοτημένο από τον προσφεύγοντα. Στις περιπτώσεις των δύο προηγούμενων εδαφίων, ο εξουσιοδοτημένος χρήστης της ηλεκτρονικής εφαρμογής εκτυπώνει και χορηγεί αντίγραφο της υποβληθείσας προσφυγής στον προσφεύγοντα ή στον από αυτόν εξουσιοδοτηθέντα, εφόσον τούτο ζητηθεί.

3. Κατά την υποβολή της προσφυγής, ο προσφεύγων δηλώνει υποχρεωτικά τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του (email), τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής του (Α.Μ.Κ.Α.) και τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου του (Α.Φ.Μ.).

4. Για την υποβαλλόμενη σύμφωνα με τις προηγούμενες παραγράφους προσφυγή αποστέλλεται, σε ορισμένη από την αρμόδια υπηρεσία του Ο.Π.Ε.Κ.Α. διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email), ειδοποίηση για την υποβολή κάθε ενδικοφανούς προσφυγής, στην οποία συμπεριλαμβάνεται κατ’ ελάχιστον το ονοματεπώνυμο του υποβάλλοντος την προσφυγή, το ονοματεπώνυμο τυχόν εκπροσώπου του, καθώς και ο Α.Μ.Κ.Α. και ο Α.Φ.Μ. του προσφεύγοντος και του τυχόν εκπροσώπου του. Η υποβαλλόμενη προσφυγή διαβιβάζεται στο αποφαινόμενο όργανο από την αρμόδια υπηρεσία του Ο.Π.Ε.Κ.Α..

5. Από την έναρξη της παραγωγικής λειτουργίας της ηλεκτρονικής εφαρμογής της παρ. 1 και εντεύθεν, οι αποφάσεις που εκδίδονται επί των ενδικοφανών προσφυγών, είτε οι τελευταίες υποβάλλονται μέσω της ανωτέρω ηλεκτρονικής εφαρμογής είτε όχι, κοινοποιούνται από εξουσιοδοτημένους χρήστες της αρμόδιας υπηρεσίας του Ο.Π.Ε.Κ.Α. σε λογαριασμό του προσφεύγοντος που τηρείται στην ηλεκτρονική αυτή εφαρμογή, τηρουμένης αναλόγως της παρ. 2 του άρθρου 1. Μετά την ειδοποίηση που λαμβάνει σύμφωνα με την αναλόγως εφαρμοζόμενη παρ. 2 του άρθρου 1, ο προσφεύγων δύναται να προσέρχεται στο Κέντρο Κοινότητας του τόπου κατοικίας του ή στις αρμόδιες υπηρεσίες του οικείου Δήμου και να παραλαμβάνει από εξουσιοδοτημένο χρήστη της ηλεκτρονικής εφαρμογής της οικείας παροχής την κοινοποιηθείσα πράξη σε έντυπη μορφή.

6. Για την εφαρμογή των παρ. 2 και 5, ως εξουσιοδοτημένοι χρήστες των Κέντρων Κοινότητας και των Δήμων νοούνται οι εξουσιοδοτημένοι χρήστες για την υποβολή και την διεκπεραίωση των αιτήσεων για τη χορήγηση των παροχών που προβλέπονται στο άρθρο 4 του ν. 4520/2018. Για την υποβολή ενδικοφανών προσφυγών κατά πράξεων οργάνων του ΟΠΕΚΑ που εκδίδονται κατ’ εφαρμογή της υπό στοιχεία Δ11/οικ.28711/1021/13.7.2020 κοινής υπουργικής απόφασης «Καθορισμός της διαδικασίας χορήγησης της ετήσιας εισοδηματικής ενίσχυσης οικογενειών ορεινών και μειονεκτικών περιοχών» (Β΄ 2882) και την κοινοποίηση των αποφάσεων που εκδίδονται επί των προσφυγών αυτών, εξουσιοδοτούνται ως χρήστες της ηλεκτρονικής εφαρμογής της παρ. 1 υπάλληλοι των Κέντρων Κοινότητας και των Δήμων, σύμφωνα με την περ. γ΄ της παρ. 2 του άρθρου 7 του ν. 4756/2020. Οι εξουσιοδοτούμενοι δυνάμει των προηγούμενων εδαφίων χρήστες δύναται να αντικαθίστανται από έτερους υπαλλήλους των Δήμων ή των Κέντρων Κοινότητας και να προστίθενται σε αυτούς και έτεροι υπάλληλοι των Δήμων ή των Κέντρων Κοινότητας, κατ’ εφαρμογή της περ. γ΄ της παρ. 2 του άρθρου 7 του ν. 4576/2020.

7. Την ηλεκτρονική εφαρμογή του προηγούμενου εδαφίου διαχειρίζεται, συντηρεί και αναβαθμίζει, αν απαιτείται, από την έναρξη της λειτουργίας της, η εταιρεία «Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση Κοινωνικής Ασφάλισης Α.Ε.» (Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.).

8. Για την ημερομηνία έναρξης της παραγωγικής λειτουργίας της ηλεκτρονικής εφαρμογής της παρ. 1, ενημερώνονται οι προσφεύγοντες με ανακοίνωση του Διοικητή του ΟΠΕΚΑ, η οποία αναρτάται στον ιστότοπό του.

Άρθρο 3
Έναρξη ισχύος


Η παρούσα ισχύει από τη δημοσίευσή της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 24 Μαΐου 2021

Οι Υπουργοί

Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων
ΔΟΜΝΑ-ΜΑΡΙΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ

Υφυπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑΣ

Επικρατείας
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ

Συνημμένα:

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης