Αποτελέσματα live αναζήτησης

Α.1082/2020 Εγγραφή νέων χρηστών και επανεγγραφή χρηστών στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TAXISnet

Σχόλια: Όπως τροποποιήθηκε με την Α.1094/2020 και την Α.1077/2021.



Κατηγορία: Κώδικας Φορολογικών διαδικασιών (Κ.Φ.Δ.), Μητρώο (Δ/νση φορολ. ελέγχων)
Αφορά : Νέα διαδικασία απόδοσης κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως - Εγγραφή νέων χρηστών και επανεγγραφή χρηστών στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TAXISnet

Α.1082/2020
Εγγραφή νέων χρηστών και επανεγγραφή χρηστών στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TAXISnet


Α.1082/2020 Εγγραφή νέων χρηστών και επανεγγραφή χρηστών στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TAXISnet

Taxheaven
Αποφάσεις - αρθρογραφία
Αθήνα, 10 Απριλίου 2020
Αριθμ. πρωτ.: Α.1082

(ΦΕΚ Β' 1303/11-04-2020)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Α. ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΛΕΓΧΩΝ
Β. ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (Δ.ΥΠΗ.ΔΕΔ.)
ΤΜΗΜΑ ΣΤ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ (ΔΙ.ΕΠΙ.ΔΙ.)
Α' ΥΠΟΔ/ΝΣΗ - ΤΜΗΜΑ Δ

Ταχ. Δ/νση: Χανδρή 1 και Θεσσαλονίκης
Ταχ. Κώδικας: 18346
Τηλέφωνο: 2131621000
Url: www.aade.gr

Α 1082/2021

ΘΕΜΑ: «Εγγραφή νέων χρηστών και επανεγγραφή χρηστών στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TΑXISnet»

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΑΑΔΕ


Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 4, του άρθρου 15, της παραγράφου 2 του άρθρου 18 και της παρ. 3 του άρθρου 19 του ν. 4174/2013 (ΦΕΚ 170 Α').

2. Τις διατάξεις του ν. 4389/2016 (ΦΕΚ 94 Α') «Επείγουσες διατάξεις για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων και άλλες διατάξεις».

3. Την Δ. ΟΡΓ.Α 1036960 ΕΞ 2017 (ΦΕΚ 968 Β') απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)», όπως ισχύει.

4 . Την 1/20.1.2016 (ΦΕΚ 18 Υ.Ο.Δ.Δ.) πράξη του Υπουργικού Συμβουλίου «Επιλογή και διορισμός Γενικού Γραμματέα της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών», σε συνδυασμό με τις διατάξεις της παραγράφου 10 του άρθρου 41 του ν. 4389/2016, όπως ισχύουν, την 39/3/30.11.2017 (ΦΕΚ 689 Υ.Ο.Δ.Δ.) απόφαση του Συμβουλίου Διοίκησης της A.A.Δ.Ε. «Ανανέωση θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων», καθώς και την 5294 ΕΞ 17-01-2020 απόφαση του Υπουργού Οικονομικών «Ανανέωση της θητείας του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων» (ΦΕΚ 27 Υ.Ο.Δ.Δ./17.1.2020).

5. Τη διαπίστωση ότι η προβλεπόμενη διαδικασία εγγραφής νέων χρηστών στο TAXISnet, επανεγγραφής χρηστών και έκδοσης κλειδαρίθμου, δημιουργεί φόρτο στις Δ.Ο.Υ. της χώρας και πρόσθετο διοικητικό βάρος στους πολίτες, με αποτέλεσμα την ενδεχόμενη αδυναμία έγκαιρης εξυπηρέτησης των υποψήφιων χρηστών του TAXISnet.

6. Το γεγονός ότι από την απόφαση αυτή δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1
Διαδικασία εγγραφής στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των νέων χρηστών του TAXISnet

 
Για την εγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες των νέων χρηστών του TAXISnet απαιτείται η υποβολή σχετικής ηλεκτρονικής αίτησης στο δικτυακό τόπο της Α.Α.Δ.Ε. (www.aade.gr), στην οποία ο ενδιαφερόμενος δηλώνει το όνομα (username) και τον κωδικό πρόσβασης (password) που επιθυμεί να έχει ως χρήστης του συστήματος.
 
Στην ίδια αίτηση ο ενδιαφερόμενος συμπληρώνει επίσης τα στοιχεία επικοινωνίας του (σταθερό τηλέφωνο, κινητό τηλέφωνο καθώς και e-mail).
 
Για την ολοκλήρωση της εγγραφής είναι απαραίτητη η απόδοση κλειδαρίθμου, ο οποίος δύναται να χορηγείται είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία του φορολογούμενου ή του νόμιμου εκπροσώπου αυτού στην περίπτωση νομικών προσώπων/οντοτήτων στη Δ.Ο.Υ., είτε μέσω βιντεοκλήσης. Εναλλακτικά η απόδοση κλειδαρίθμου στα φυσικά πρόσωπα δύναται να χορηγείται εξ αποστάσεως μέσω κινητού τηλεφώνου και/ή με e-mail.
 
Σε περίπτωση επιλογής από τον φορολογούμενο της εξ αποστάσεως απόδοσης κλειδαρίθμου, ο φορολογούμενος οφείλει να συμπληρώσει επιπλέον στην αίτηση τον πάροχο κινητής τηλεφωνίας που εξυπηρετεί τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που έχει δηλώσει στην αίτηση του καθώς και τον αριθμό λογαριασμού ΙΒΑΝ που διαθέτει στον πάροχο υπηρεσιών πληρωμής με τον οποίο συνεργάζεται.
 
Για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας απόδοσης κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως, όπου προβλέπεται και εφόσον επιλεγεί από τον φορολογούμενο, απαιτείται η επαλήθευση, μέσω διαδικτυακής υπηρεσίας ελέγχου, των στοιχείων της αίτησης με τα στοιχεία που διαθέτει, αντίστοιχα, ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών ή/και ο πάροχος κινητής τηλεφωνίας που έχει δηλώσει ο φορολογούμενος στην αίτηση του, κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στο άρθρο 3 της παρούσας. Αν δεν επιβεβαιωθούν τα στοιχεία, ως ανωτέρω, ο φορολογούμενος δύναται να παραλάβει τον κλειδάριθμο εξ αποστάσεως υπό τις προϋποθέσεις και με τη διαδικασία του άρθρου 3α της παρούσας. Εναλλακτικά, ο φορολογούμενος μπορεί να διεκπεραιώσει την παραλαβή του κλειδαρίθμου αυτοπροσώπως στη Δ.Ο.Υ. κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 2 της παρούσας.
 
Σε περίπτωση παραλαβής του κλειδαρίθμου από τη Δ.Ο.Υ, ο φορολογούμενος λαμβάνει σημείωμα στο οποίο αναγράφονται ο Α.Φ.Μ., η ημερομηνία και η ώρα υποβολής της αίτησης καθώς επίσης και η προθεσμία μέσα στην οποία πρέπει να ολοκληρωθεί η διαδικασία εγγραφής.


Άρθρο 2
Αυτοπρόσωπη παραλαβή κλειδαρίθμου στη Δ.Ο.Υ.

 
Κατά την αυτοπρόσωπη παραλαβή κλειδαρίθμου από τη ΔΟΥ ο φορολογούμενος, φυσικό πρόσωπο, μεταβαίνει στο τμήμα Διοικητικής και Μηχανογραφικής Υποστήριξης οποιασδήποτε Δ.Ο.Υ. για την έγκριση της αίτησης του. Εφόσον πρόκειται για νομικό πρόσωπο/ νομική οντότητα ο νόμιμος εκπρόσωπος αυτού δύναται να παραλάβει τον κλειδάριθμο από οποιαδήποτε Δ.Ο.Υ. υπό την προϋπόθεση ότι η σχέση του ως εκπροσώπου είναι καταχωρημένη στα στοιχεία του φορολογικού μητρώου του νομικού προσώπου/νομικής οντότητας. Σε αντίθετη περίπτωση παραλαμβάνει τον κλειδάριθμο αποκλειστικά από την αρμόδια Δ.Ο.Υ.
 
Απαιτούμενο στοιχείο για την παραλαβή του κλειδαρίθμου είναι ο Α.Φ.Μ. και το έγγραφο ταυτοποίησης (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.) του φυσικού προσώπου ή του νομίμου εκπροσώπου του νομικού προσώπου/νομικής οντότητας, το οποίο πρέπει να είναι καταχωρημένο στο Υποσύστημα ΜΗΤΡΩΟΥ TAXIS.
 
Εξαιρούνται της αυτοπρόσωπης παρουσίας τα φυσικά πρόσωπα για τα οποία ο νόμος ορίζει εκπρόσωπο (ανήλικο, φορολογικό εκπρόσωπο για τον κάτοικο εξωτερικού, δικαστικό συμπαραστάτη κ.λπ.), καθώς και για τις μη εγκατεστημένες στην Ελλάδα επιχειρήσεις της Ε.Ε. Για τα φυσικά πρόσωπα που εκ του νόμου εκπροσωπούνται, προσέρχεται ο εκπρόσωπος τους τα στοιχεία του οποίου πρέπει να υπάρχουν καταχωρημένα στο Υποσύστημα ΜΗΤΡΩΟΥ TAXIS.
 
Για την περίπτωση που ένα φυσικό πρόσωπο ή ο νόμιμος εκπρόσωπος του νομικού προσώπου/νομικής οντότητας αδυνατεί να προσέλθει στη Δ.Ο.Υ. για να παραλάβει τον κλειδάριθμο και να ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής, προσκομίζεται Ειδικό Πληρεξούσιο για τη συγκεκριμένη διαδικασία εγγραφής χρονικής διάρκειας τεσσάρων μηνών.
 
Εφόσον η αίτηση εγκριθεί, εκδίδονται δυο βεβαιώσεις, εκ των οποίων στη μια αναγράφεται ο κλειδάριθμος και χορηγείται στον φορολογούμενο, η δε δεύτερη, στην οποία δεν αναγράφεται ο κλειδάριθμος, υπογράφεται από τον φορολογούμενο ή το πρόσωπο που παρέλαβε τη βεβαίωση, σύμφωνα με τα ανωτέρω, και τηρείται σε ειδικό φάκελο στο αρχείο της Δ.Ο.Υ.
 
Για τις εγκατεστημένες επιχειρήσεις σε άλλο κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, η διαδικασία ολοκληρώνεται υποχρεωτικά ηλεκτρονικά χωρίς τη διαμεσολάβηση Δ.Ο.Υ. Δεν απαιτείται επίσης προσέλευση σε Δ.Ο.Υ. για την ειδική κατηγορία των αλλοδαπών συναλλασσόμενων με τα Τελωνεία οι οποίοι δεν υποχρεούνται να έχουν Α.Φ.Μ. αλλά αριθμό EORI, σύμφωνα με τις διατάξεις της υπό στοιχεία ΑΥΟ 5024905/3083/Α0019/30-06-2009. Ο κλειδάριθμος αποστέλλεται στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η οποία δηλώθηκε στην αίτηση εγγραφής.


Άρθρο 3
Παραλαβή από φυσικά πρόσωπα κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως

Για την παραλαβή του κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως, ελέγχεται η ταυτότητά του μέσω της «Διαδικτυακής Υπηρεσίας Ελέγχου ΙΒΑΝ ΑΦΜ», με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών που έχει υποδείξει στην αίτηση εγγραφής του και, σε περίπτωση ταύτισης, ακολουθεί η διασταύρωση των εξής:

Α) Μέσω της «Διαδικτυακής Υπηρεσίας Ελέγχου ΑΦΜ Ταυτότητας Κινητού τηλεφώνου» με την εταιρία παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας που έχει υποδείξει ο φορολογούμενος.


Στην περίπτωση αυτή, τα στοιχεία της αίτησης Α.Φ.Μ., τύπος και αριθμός ταυτότητας και αριθμός κινητού τηλεφώνου διασταυρώνονται ηλεκτρονικά μέσω ασφαλούς σύνδεσης με την εταιρία παροχής υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας που έχει υποδείξει ο φορολογούμενος και μετά τον απαιτούμενο αυτόματο έλεγχο, επιστρέφεται η πληροφορία ότι ο ΑΦΜ ή ο ΑΔΤ ταυτότητας και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου «ταυτίζονται» ή «δεν ταυτίζονται» με αυτά που διαθέτει η συγκεκριμένη εταιρία στο Μητρώο πελατών της. Προς τον σκοπό αυτό, θεσπίζεται με την παρούσα έννομη, υποχρέωση των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας να προβαίνουν στην αναγκαία επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων των πελατών τους.

ή

Β) Μέσω της «Διαδικτυακής Υπηρεσίας Ελέγχου ΑΦΜ Κινητού τηλεφώνου», με τον πάροχο υπηρεσιών πληρωμών που έχει υποδείξει ο φορολογούμενος.

Στην περίπτωση αυτή, διασταυρώνονται μέσω διαλειτουργικότητας τα στοιχεία της αίτησης (ο Α.Φ.Μ. και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου) με αυτά που διαθέτουν οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών. Μετά τον απαιτούμενο αυτόματο έλεγχο, επιστρέφεται η πληροφορία ότι ο ΑΦΜ και ο αριθμός κινητού τηλεφώνου «ταυτίζονται» ή «δεν ταυτίζονται» με αυτά που διαθέτει ο πάροχος υπηρεσιών πληρωμών.
Για την ανάγκη υλοποίησης των ελέγχων δημιουργούνται από την ΑΑΔΕ οι ακόλουθες εφαρμογές διαλειτουργικότητας:
i) «Διαδικτυακής Υπηρεσίας Ελέγχου ΑΦΜ Ταυτότητας Κινητού τηλεφώνου», στην οποία έχουν πρόσβαση οι πάροχοι κινητής τηλεφωνίας που λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα και
ii) «Διαδικτυακής Υπηρεσίας Ελέγχου ΑΦΜ Κινητού τηλεφώνου», στην οποία έχουν πρόσβαση οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών που λειτουργούν νόμιμα στην Ελλάδα.
Οι πάροχοι υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και οι πάροχοι υπηρεσιών πληρωμών χρησιμοποιούν τα στοιχεία που τους διαβιβάζονται ηλεκτρονικά από την ΑΑΔΕ, αποκλειστικά και μόνο για την υλοποίηση της διαδικασίας επαλήθευσης των στοιχείων των φορολογουμένων/υποψηφίων χρηστών, σύμφωνα με τα προαναφερθέντα και μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας διαγράφουν τα διαβιβασθέντα δεδομένα από τα αρχεία τους.
Σε περίπτωση επιβεβαίωσης της κατοχής του συγκεκριμένου αριθμού κινητού τηλεφώνου από τον φορολογούμενο κατά τα προαναφερόμενα, το σύστημα TAXISnet αποστέλλει αυτόματα:
με ηλεκτρονικό μήνυμα στο e-mail που συμπληρώθηκε από τον υποψήφιο στην αίτηση εγγραφής, το πρώτο μέρος του κλειδαρίθμου και μέσω sms, το δεύτερο μέρος του κλειδαρίθμου
Σε περίπτωση μη επιβεβαίωσης των απαιτούμενων στοιχείων αυτόματα και ηλεκτρονικά για την εξ’αποστάσεως εγγραφή ή επανεγγραφή του φορολογούμενου στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TΑXISnet, ο φορολογούμενος ακολουθεί μία από τις εναλλακτικές διαδικασίες, ήτοι την παραλαβή από φυσικά πρόσωπα κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης του άρθρου 3α ή την αυτοπρόσωπη παραλαβή του κλειδαρίθμου στη Δ.Ο.Υ. του άρθρου 2.

Άρθρο 3α
Παραλαβή από φυσικά πρόσωπα κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως μέσω βιντεοκλήσης

 
Σε περίπτωση μη επιβεβαίωσης των απαιτούμενων στοιχείων αυτόματα και ηλεκτρονικά για την εξ αποστάσεως εγγραφή ή επανεγγραφή στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες TΑXISnet και παραλαβή κλειδαρίθμου κατά το άρθρο 3 της παρούσας, δίνεται η δυνατότητα στο φορολογούμενο επικοινωνίας με τη Φορολογική Διοίκηση κατόπιν ραντεβού μέσω βιντεοκλήσης.
 
Εφόσον ο φορολογούμενος επιλέξει τη δυνατότητα αυτή, προωθείται στην εφαρμογή «Ραντεβού βιντεοκλήσης» όπου καταχωρεί τα στοιχεία του και τα στοιχεία επικοινωνίας του.
 
Στη συνέχεια επιλέγει από λίστα διαθέσιμων ραντεβού και υποβάλλει το αίτημά του.
 
Με την καταχώρηση του αιτήματος του φορολογούμενου, αποστέλλεται στον φορολογούμενο μήνυμα επιβεβαίωσης ραντεβού σε στοιχεία επικοινωνίας που έχει δηλώσει ο ίδιος στην αίτησή του.
 
Κατά τον ως άνω προκαθορισμένο και συμφωνημένο χρόνο, ο εκπρόσωπος της Φορολογικής Διοίκησης προβαίνει σε ταυτοπροσωπία του προσώπου που αιτείται τον κλειδάριθμο με βάση το έγγραφο ταυτοποίησης (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.) που θα επιδεικνύει ο ίδιος ο φορολογούμενος, καθώς και σε επιβεβαίωση των στοιχείων του, με βάση τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η Φορολογική Διοίκηση. Η συνομιλία βιντεοσκοπείται και το αρχείο παραμένει στη διάθεση της Φορολογικής Διοίκησης, για λόγους απόδειξης του ελέγχου ταυτοπροσωπίας.
 
Με την επιτυχή ολοκλήρωση των ελέγχων βάσει των επιδεικνυόμενων εγγράφων και βάσει των στοιχείων που έχει στη διάθεσή της η Φορολογική Διοίκηση, ο εκπρόσωπος της Φορολογικής Διοίκησης εγκρίνει την έκδοση και αποστολή του κλειδαρίθμου. Σε περίπτωση μη επιτυχούς ολοκλήρωσης των ελέγχων ταυτοπροσωπίας και επιβεβαίωσης των στοιχείων του φορολογούμενου, ενημερώνεται ο φορολογούμενος και ακολουθείται η διαδικασία του άρθρου 2.

Άρθρο 3β
Παραλαβή από νομικά πρόσωπα/νομικές οντότητες κλειδαρίθμου μέσω βιντεοκλήσης.

 
Η παραλαβή κλειδαρίθμου από νομικά πρόσωπα/νομικές οντότητες με βιντεοκλήση διενεργείται κατόπιν επικοινωνίας του νόμιμου εκπροσώπου αυτών με τη Φορολογική Διοίκηση.
 
Εφόσον ο νόμιμος εκπρόσωπος του νομικού προσώπου/νομικής οντότητας επιλέξει την επικοινωνία μέσω βιντεοκλήσης, εισέρχεται στην εφαρμογή «Ραντεβού βιντεοκλήσης» όπου καταχωρεί τα προσωπικά του στοιχεία, τα στοιχεία επικοινωνίας του καθώς και τον Α.Φ.Μ. του νομικού προσώπου/νομικής οντότητας που εκπροσωπεί.
 
Στη συνέχεια επιλέγει από λίστα διαθέσιμων ραντεβού και υποβάλλει το αίτημά του.
 
Με την καταχώρηση του αιτήματος, αποστέλλεται μήνυμα επιβεβαίωσης σύμφωνα με τα δηλωθέντα στοιχεία επικοινωνίας.
 
Κατά τον ως άνω προκαθορισμένο και συμφωνημένο χρόνο, ο εκπρόσωπος της Φορολογικής Διοίκησης προβαίνει σε ταυτοπροσωπία του νομίμου εκπροσώπου του νομικού προσώπου/νομικής οντότητας που αιτείται τον κλειδάριθμο με βάση το έγγραφο ταυτοποίησης (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κ.λπ.) που θα επιδεικνύει ο νόμιμος εκπρόσωπος, καθώς και σε επιβεβαίωση των στοιχείων του, συμπεριλαμβανομένης της ιδιότητας της εκπροσώπησης που πρέπει να είναι καταχωρημένη στο Υποσύστημα ΜΗΤΡΩΟΥ TAXIS, με βάση τα στοιχεία που έχει στη διάθεση της η Φορολογική Διοίκηση.
 
Η συνομιλία βιντεοσκοπείται και το αρχείο παραμένει για δέκα (10) έτη στη διάθεση της Φορολογικής Διοίκησης, για λόγους απόδειξης του ελέγχου ταυτοπροσωπίας.
 
Με την επιτυχή ολοκλήρωση των ελέγχων βάσει των επιδεικνυόμενων εγγράφων και βάσει των στοιχείων που έχει στη διάθεση της η Φορολογική Διοίκηση, ο εκπρόσωπος της Φορολογικής Διοίκησης εγκρίνει την έκδοση και αποστολή του κλειδαρίθμου. Σε περίπτωση μη επιτυχούς ολοκλήρωσης των ελέγχων ταυτοπροσωπίας και επιβεβαίωσης των στοιχείων, ενημερώνεται ο νόμιμος εκπρόσωπος του νομικού προσώπου/νομικής οντότητας και δύναται να ακολουθηθεί η διαδικασία του άρθρου 2.

Άρθρο 4
Ενεργοποίηση Λογαριασμού Χρήστη (User Account)


Ο λογαριασμός του φορολογούμενου (χρήστη του TAXISnet) ενεργοποιείται ηλεκτρονικά, με τη χρήση τριών (3) κωδικών: του ονόματος χρήστη (username) και του κωδικού πρόσβασης (password) που συμπλήρωσε ο φορολογούμενος κατά την υποβολή της αίτησης εγγραφής του καθώς και του κλειδαρίθμου, τον οποίο παρέλαβε είτε αυτοπροσώπως στη Δ.Ο.Υ. είτε μέσω sms και e-mail, κατά τα προαναφερόμενα.
Κατά τη διαδικασία ενεργοποίησης, το σύστημα TAXISnet ζητά από τον χρήστη να αλλάξει τον αρχικό του κωδικό πρόσβασης (password), για λόγους ασφάλειας.

Άρθρο 5
Διαδικασία επανεγγραφής


Στην περίπτωση που ο φορολογούμενος απωλέσει τον κωδικό πρόσβασης, η ανάκτησή του γίνεται με τη χρήση του κλειδαρίθμου. Σε περίπτωση που έχει απωλέσει και τον κλειδάριθμο, πρέπει να υποβάλει νέα αίτηση εγγραφής και ακολουθείται η ως άνω διαδικασία.

Άρθρο 6
Έναρξη ισχύος και μεταβατικές διατάξεις.


1. Oι ρυθμίσεις της παρούσας δεν επηρεάζουν τους υφιστάμενους χρήστες του TAXISnet.

2. Η παρούσα απόφαση ισχύει από τη δημοσίευση της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως και εφαρμόζεται για όλες τις αιτήσεις εγγραφής νέων χρηστών του TAXISnet και για τις αιτήσεις επανεγγραφής που υποβάλλονται εφεξής.

3. Για τις εκκρεμείς, κατά την έναρξη ισχύος της παρούσας, αιτήσεις, οι φορολογούμενοι δύνανται είτε να παραλάβουν αυτοπροσώπως τον κλειδάριθμο από τη Δ.Ο.Υ, είτε να υποβάλουν νέα αίτηση, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρούσα, για την απόδοση του κλειδαρίθμου εξ αποστάσεως.

4. Η ΠΟΛ.1178/2010 (ΦΕΚ 1916 Β'/9.12.2010) εφαρμόζεται συμπληρωματικά, για όσα θέματα δεν ρυθμίζονται ειδικά στην παρούσα.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.



Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΑΡΧΗΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΙΤΣΙΛΗΣ


Want to see comments? Unfortunately this feature requires cookies currently not allowed by your settings. You may click here to change them if you wish to use this feature.

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης