Αποτελέσματα live αναζήτησης

Αριθμ. οικ. 60134/786/2017 Αριθμ. οικ. 60134/786/2017 - Κωδικοποιημένη


Σχόλια:

Όπως τροποποιήθηκε με την Δ13/οικ. 54905-2718/19-10-2018 και την Δ13/οικ.27917-615/19-06-2019.



Δημοσιεύθηκε στις : [ 21-12-2017 ]
Κατηγορία: Εργατικά - Απασχόληση

Αριθμ. οικ. 60134/786/2017
Καθορισμός των όρων και των προϋποθέσεων υλοποίησης Προγράμματος με τίτλο: «Στέγαση και Εργασία για τους αστέγους».


Αριθμ. οικ. 60134/786

(ΦΕΚ Β' 4545/21-12-2017)

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ
ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου δωδέκατου του ν. 4506/2017 ανανέωση τροποποίηση -κωδικοποίηση της σύμβασης «περί παροχής ειδικής άδειας εκμετάλλευσης του αποκλειστικού δικαιώματος του Ελληνικού Δημοσίου στη πρόσβαση και χρήση της ονομαστικής θέσης των 39ο ανατολικώς επί της τροχιάς των τεχνητών γεωστατικών δορυφόρων της Γης και των συσχετισμένων αυτής ραδιοσυχνοτήτων τηλεπικοινωνίας δια της κατασκευής, εκτόξευσης, λειτουργίας και εμπορικής εκμετάλλευσης ενός συστήματος δορυφορικών τηλεπικοινωνιών πανελλήνιας και διασυνοριακής εμβέλειας υπό την επωνυμία: ΕΛΛΑΣ SAT (HELLAS SAT) και άλλες διατάξεις» (Α΄ 191).

2. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του «Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά Όργανα» που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του π.δ. 63/2005 (Α΄ 98).

3.Τις διατάξεις του ν. 4270/2014 «Αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης και εποπτείας (ενσωμάτωση της Οδηγίας 2011/85/ ΕΕ)-δημόσιο λογιστικό και άλλες διατάξεις»(Α΄ 143).

4. Τις διατάξεις των παραγράφων 4 και 5 του άρθρου 6 του ν. 3920/2011 (Α΄ 33), όπως τροποποιήθηκαν με τις διατάξεις του άρθρου 18 του ν. 4337/2015 «Μέτρα για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και δημοσιονομικών στόχων και διαθρωτικών μεταρρυθμίσεων» (Α΄ 129).

5. Τις διατάξεις του Π.Δ.80/2016 «Ανάληψη υποχρεώσεων από τους Διατάκτες» (Α΄ 145).

6. Τις διατάξεις του Π.Δ.134/2017 «Οργανισμός Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης» (Α΄ 168).

7. Το Π.Δ. 73/2015 «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (Α΄ 116).

8. Την υπ’ αριθμ. Υ29/8.10.2015 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση αρμοδιοτήτων στον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών Γεώργιο Χουλιαράκη» (Β΄ 2168).

9. Την υπ’αριθμ. Υ28/8.10.2015 απόφαση του Πρωθυπουργού «Ανάθεση Αρμοδιοτήτων στην Αναπληρώτρια Υπουργό Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης Θεανώ Φωτίου» (Β΄ 2168), όπως τροποποιήθηκε με την υπ’αριθμ. Υ70/11.11.2015 απόφαση του Πρωθυπουργού (Β΄ 2441) και με την υπ’ αριθμ. Υ43/3.5.2017 απόφαση του Πρωθυπουργού (Β΄ 1510).

10. Την υπ’ αριθμ. 6548/7.12.2017 «Αίτημα Χρηματοδότησης του ΕΙΕΑΔ με ποσό 5.000.000€ για το σχεδιασμό, υλοποίηση, εκτέλεση και διαχείριση του προγράμματος για την ομάδα των αστέγων».

11. Την υπ’ αριθμ 60117/11831/15.12.2017 απόφαση ανάληψης δέσμευσης.

12. Την υπ’ αριθμ. 59561/689 εισηγητική έκθεση της προϊσταμένης της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικών Υπηρεσιών του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

13. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση προκαλείται δαπάνη ποσού ύψους πέντε εκατομμυρίων ευρώ (€ 5.000.000), η οποία θα βαρύνει τον Φ. 33-220, ΚΑΕ 2559,

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1
Αρχή Διαχείρισης Δικαιούχοι Φορείς


1. Το Πρόγραμμα «Στέγαση και Εργασία για τους αστέγους», εφεξής Πρόγραμμα, υλοποιείται σε Δήμους με πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων, σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας απογραφής.

2. Ως Αρχή Διαχείρισης του Προγράμματος με τίτλο «Στέγαση και Εργασία για τους αστέγους» ορίζεται το Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού (ΕΙΕΑΔ).

3. Δικαιούχοι Φορείς που έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν Αιτήσεις για την χρηματοδότηση Σχεδίων, μόνοι τους ή συνεργαζόμενοι, είναι:
– Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ βαθμού.
– Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου, εποπτευόμενα από τη Γενική Γραμματεία Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

3. Ο Δικαιούχος Φορέας συμπράττει, για τους σκοπούς υλοποίησης του Σχεδίου, με Διαχειριστή Φορέα, ο οποίος δύναται να είναι Αναπτυξιακή Επιχείρηση Οργανισμού Τοπικής Αυτοδιοίκησης Α΄ βαθμού ή Κοινωφελής Δημοτική Επιχείρηση ή Πιστοποιημένο από το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης σύμφωνα με το ν. 2646/1998 (Α΄ 236) Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, που αποδεδειγμένα δραστηριοποιείται στην παροχή υπηρεσιών για την ομάδα - στόχο. Ο Δικαιούχος Φορέας διατηρεί την αποκλειστική αρμοδιότητα της υποβολής όλων των απαραίτητων δικαιολογητικών και εκθέσεων προς την Αρχή Διαχείρισης του άρθρου 6 και την ευθύνη της συνολικής υλοποίησης του Σχεδίου, συνυπογράφοντας όλες τις δαπάνες του έργου.

Άρθρο 2 Ωφελούμενοι

Το Πρόγραμμα στοχεύει σε:

– Οικογένειες και άτομα που φιλοξενούνται σε Κοινωνικούς Ξενώνες Αστέγων ή Υπνωτήρια.

– Οικογένειες και άτομα που έχουν καταγραφεί ως άστεγοι που διαβιούν στο δρόμο, από τις κοινωνικές υπηρεσίες των Δήμων.

– Γυναίκες που φιλοξενούνται σε Ξενώνες Γυναικών θυμάτων βίας.

– Άτομα που φιλοξενούνται σε Δομές Παιδικής Προστασίας, έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους, δεν σπουδάζουν και δεν έχουν πρόσβαση σε κατοικία.

Άρθρο 3 Δικαιολογητικά Ένταξης Ωφελούμενων στο Πρόγραμμα

Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται, κατ’ ελάχιστον, ώστε οι ωφελούμενοι να ενταχθούν στο Πρόγραμμα είναι τα εξής:

– Βεβαίωση διαμονής σε Κοινωνικό Ξενώνα Βραχυχρόνιας Φιλοξενίας, Υπνωτήριο ή Ξενώνα Γυναικών θυμάτων βίας ή Δομή Παιδικής Προστασίας ή βεβαίωση από την Κοινωνική Υπηρεσία του Δήμου ότι ο ωφελούμενος διαβιεί στο δρόμο ή σε ακατάλληλα καλύματα.

– Έκθεση του Κοινωνικού Λειτουργού των ανωτέρω δομών ή της Κοινωνικής Υπηρεσίας του Δήμου που τεκμηριώνει τη δυνατότητα ένταξης στο πρόγραμμα.

– Έκθεση αξιολόγησης από Κοινωνικό Λειτουργό του Δικαιούχου Φορέα.

Ο Δικαιούχος Φορέας φέρει την αποφασιστική αρμοδιότητα για την ένταξη του ωφελούμενου στο πρόγραμμα.

Άρθρο 4
Κατηγορίες ενεργειών


1. Ορίζονται δύο κατηγορίες ενεργειών που καλύπτονται από το Πρόγραμμα: Ενέργειες Στέγασης και Ενέργειες Εργασιακής Επανένταξης.

Α. Ενέργειες Στέγασης

Ως Ενέργειες Στέγασης ορίζονται οι κάτωθι:

– Κάλυψη ενοικίου έως του ποσού των 180 ευρώ μηνιαίως για έναν (1) ωφελούμενο, έως 240 ευρώ μηνιαίως για δύο (2) ωφελούμενους και έως 300 ευρώ μηνιαίως για τρεις (3) ή περισσότερους ωφελούμενους.

– Δαπάνες οικοσκευής έως του ποσού των 750€ άπαξ για έναν (1) ωφελούμενο, 900€ άπαξ για δύο (2) ωφελούμενους και 1.000€ άπαξ για τρεις (3) ή περισσότερους ωφελούμενους.

– Λειτουργικές δαπάνες έως του ποσού των 750€ άπαξ για έναν (1) ωφελούμενο, 900€ άπαξ για δύο (2) ωφελούμενους και 1.000€ άπαξ για τρεις (3) ή περισσότερους ωφελούμενους.

Β. Ενέργειες Εργασιακής Επανένταξης

Ως ενέργειες Εργασιακής Επανένταξης ορίζονται οι κάτωθι:

- Ενέργειες που αφορούν στην απόκτηση εργασιακής εμπειρίας και στην οποία μπορούν να συμμετάσχουν όλες οι ιδιωτικές επιχειρήσεις και γενικά εργοδότες του ιδιωτικού τομέα. Στο πλαίσιο αυτό γίνεται σύναψη συμφώνου συνεργασίας μεταξύ του Διαχειριστή/Δικαιούχου Φορέα και του εργοδότη, καθώς και σύμβασης εργασίας του ωφελούμενου και του εργοδότη, για την απόκτηση εργασιακής εμπειρίας. Οι συμβάσεις εργασίας είναι ορισμένου χρόνου, έχουν διάρκεια όχι μεγαλύτερη των δώδεκα (12) μηνών και διέπονται από τις γενικές διατάξεις περί συμβάσεων εργασίας ορισμένου χρόνου.
Ως ποσό χρηματοδότησης υπολογίζεται το ποσό που αντιστοιχεί στο ύψος του κατώτατου βασικού μισθού, όπως ορίζεται κάθε φορά από τις κείμενες διατάξεις, με τις αντίστοιχες ασφαλιστικές εισφορές (εργαζόμενου και εργοδότη).

- Ενέργειες που αφορούν στην υποστήριξη για τη δημιουργία επιχείρησης ή στη δυνατότητα αυτοαπασχόλησης ή στη δημιουργία μικρής επιχειρηματικής ή αγροτικής μονάδας.
Ως ποσό χρηματοδότησης ορίζεται το ποσό των ασφαλιστικών εισφορών για διάστημα μέχρι δώδεκα (12) μήνες, και στην περίπτωση της επιχειρηματικής δραστηριότητας, η επιδότηση ενοικίου επαγγελματικού χώρου και η αγορά του βασικού εξοπλισμού, συνολικά μέχρι του ποσού των 6.000 ευρώ.
Για την αγροτική μονάδα, ως ποσό χρηματοδότησης ορίζεται η επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών και η ενοικίαση αγροτεμαχίου καθώς και η αγορά βασικού εξοπλισμού, συνολικά μέχρι του ποσού των 6.000 ευρώ.

2. Για την έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας απαιτείται υποβολή επιχειρηματικού σχεδίου και έγκριση αυτού από την Αρχή Διαχείρισης. Σε περίπτωση ίδρυσης συνεταιρισμού ή σύστασης εταιρίας ή σύστασης κοινωνικής συνεταιριστικής επιχείρησης η Αρχή Διαχείρισης αποφασίζει και για το συνολικό ποσό επιχορήγησης.

3. Με απόφαση της Αρχής Διαχείρισης τα όρια της παρ.1 δύναται να τροποποιούνται, ανάλογα με τις ανάγκες του ωφελούμενου και μετά από αιτιολογημένο αίτημα του Δικαιούχου Φορέα.

4. Κανένα Σχέδιο δεν πρέπει να έχει ενταχθεί σε άλλη πηγή χρηματοδότησης για το ίδιο διάστημα.

5. Το ύψος των λειτουργικών δαπανών για κάθε Σχέδιο συναρτάται με τον αριθμό των ωφελούμενων που θα ενταχθούν σε αυτό και εξειδικεύεται περαιτέρω στην πρόσκληση.

Άρθρο 5
Διαδικασία Επιλογής

1. Εντός δύο (2) μηνών από την δημοσίευση της παρούσας, η Διεύθυνση Καταπολέμησης της Φτώχειας της Γενικής Διεύθυνσης Κοινωνικής Αλληλεγγύης εκδίδει Πρόσκληση υποβολής Αιτήσεων Χρηματοδότησης Σχεδίων, στην οποία θα εξειδικεύονται οι όροι και οι προϋποθέσεις για ένταξη στο Πρόγραμμα.

2. Η επιλογή των Αιτήσεων Χρηματοδότησης γίνεται από τριμελή Επιτροπή Αξιολόγησης, η οποία αποτελείται από τον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Καταπολέμησης της Φτώχειας του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, τον Προϊστάμενο του Τμήματος Κοινωνικών Πολιτικών Στέγασης της ίδιας Διεύθυνσης και τον Προϊστάμενο της Διαχειριστικής Αρχής του ΕΙΕΑΔ, με τους αναπληρωτές τους.

3. Η Επιτροπή Αξιολόγησης προβαίνει σε έλεγχο τυπικών και ουσιαστικών στοιχείων του Σχεδίου, όπως αυτά θα προσδιοριστούν στην Πρόσκληση. Κάθε Δικαιούχος Φορέας δύναται να υποβάλλει μια Αίτηση Χρηματοδότησης σύμφωνα με την Πρόσκληση που θα δημοσιευθεί και θα εξειδικεύει τους όρους και προϋποθέσεις ένταξης στο Πρόγραμμα.

4. Η υλοποίηση των Σχεδίων ξεκινάει μετά την υπογραφή Προγραμματικών Συμβάσεων μεταξύ του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, της Αρχής Διαχείρισης και του Δικαιούχου Φορέα, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.

Άρθρο 6
Παρακολούθηση του προγράμματος


1. Για την παρακολούθηση της ορθής υλοποίησης του προγράμματος συγκροτείται τριμελής Επιτροπή Παρακολούθησης, η οποία αποτελείται από δύο (2) υπαλλήλους της Διεύθυνσης Καταπολέμησης της Φτώχειας του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και έναν (1) υπάλληλο του ΕΙΕΑΔ, με τους αναπληρωτές τους.

2. Η Επιτροπή Παρακολούθησης είναι υπεύθυνη για τη συστηματική παρακολούθηση της υλοποίησης του προγράμματος, τη σύνταξη εξαμηνιαίων αναφορών προόδου του οικονομικού και φυσικού αντικειμένου καθώς και τη σύνταξη της έκθεσης ολοκλήρωσης του προγράμματος. Όλες οι αναφορές υποβάλλονται στο Δικαιούχο Φορέα και στη Γενική Διεύθυνση Κοινωνικής Αλληλεγγύης.

3. Η Επιτροπή Παρακολούθησης δύναται να διενεργεί τακτικούς ή έκτακτους ελέγχους στις εγκαταστάσεις που πραγματοποιείται το πρόγραμμα για την επαλήθευση της προόδου υλοποίησης του σύμφωνα με σχέδιο δράσεων του προγράμματος.

Άρθρο 7
Χρηματοδότηση του Προγράμματος


1. Για την υλοποίηση του Προγράμματος, χρηματοδοτοτείται το Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού (ΕΙΕΑΔ) με το ποσό των πέντε εκατομμυρίων (5.000.000) ευρώ.

2. Η χρηματοδότηση καλύπτει το κόστος υλοποίησης του προγράμματος για την περίοδο 2018-2021. Το συνολικό ποσό για τη χρηματοδότηση του Προγράμματος καταβάλλεται εντός του 2017 και κατατίθεται σε λογαριασμό ταμειακής διαχείρισης της Τραπέζης της Ελλάδος, του ΕΙΕΑΔ. Η κίνηση του λογαριασμού παρακολουθείται διακριτά από τις υπηρεσίες του ΕΙΕΑΔ και οι πληρωμές για την υλοποίηση του προγράμματος πρέπει να αποδεικνύονται μέσω της κίνησης του τραπεζικού λογαριασμού.

3. Πριν από την έναρξη υλοποίησης του προγράμματος, το ΕΙΕΑΔ καταρτίζει και υποβάλλει στο Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης τεκμηριωμένο αίτημα για την έγκριση χρήσης διαθεσίμων από τον τηρούμενο λογαριασμό του Προγράμματος στην Τράπεζα της Ελλάδος, η οποία επιτρέπεται μετά από απόφαση του Υπουργού Οικονομικών.

Το αίτημα συνοδεύεται με το αναλυτικό σχέδιο δράσεων του Προγράμματος, στο οποίο αναλύονται οι επί μέρους ενέργειες, η αντίστοιχη δαπάνη των ενεργειών που βαρύνουν τους εμπλεκόμενους φορείς και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής τους.

4. Το αναλυτικό σχέδιο δράσεων του Προγράμματος και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του δύνανται να επικαιροποιείται από το ΕΙΕΑΔ ενημερώνοντας τις υπηρεσίες του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης και του Υπουργείου Οικονομικών.

5. Οι δαπάνες για την υλοποίηση του Προγράμματος και των επί μέρους ενεργειών εγγράφονται στον προϋπολογισμό του ΕΙΕΑΔ στους αντίστοιχους Κωδικούς Αριθμούς Εξόδων και παρακολοθούνται διακριτά.

6. Εντός έξι (6) μηνών από την ολοκλήρωση του Προγράμματος, συντάσσεται έκθεση από την Επιτροπή Παρακολούθησης, με τα απολογιστικά στοιχεία του οικονομικού και φυσικού αντικειμένου του προγράμματος, προκειμένου να επιστραφούν τυχόν αδιάθετοι πόροι είτε στο τακτικό αποθεματικό είτε σε ειδικό κωδικό του Κρατικού Προϋπολογισμού.

Άρθρο 8

Η απόφαση αυτή ισχύει από την ημερομηνία δημοσίευσής της.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.


Αθήνα,15 Δεκεμβρίου 2017

Οι Υπουργοί

Αναπληρώτρια Υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
ΘΕΑΝΩ ΦΩΤΙΟΥ

Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης
ΕΥΤΥΧΙΑ ΑΧΤΣΙΟΓΛΟΥ

Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΧΟΥΛΙΑΡΑΚΗΣ

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης