Αποτελέσματα live αναζήτησης

Κ.Υ.Α. αριθμ. οικ. 30651/23.6.2014 Εξειδίκευση των προδιαγραφών, του τρόπου παροχής και συντήρησης, των διαδικασιών και αδειών ηλεκτρονικής πρόσβασης και εισαγωγής πληροφοριών καθώς και κάθε αναγκαίας λεπτομέρειας για την οργάνωση, υλοποίηση και λειτουργία του Ηλεκτρονικού Περιβαλλοντικού Μητρώου (ΗΠΜ), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 18 παράγραφος 5 του Ν.4014/2011 (ΦΕΚ Α' 209) - Κωδικοποιημένη


Σχόλια:

Όπως τροποποιήθηκε με την ΥΠΕΝ/ΔΙΠΑ/84932/5821/19.08.2022.



Δημοσιεύθηκε στις : [ 03-07-2014 ]
Κατηγορία: Λοιπά

Κ.Υ.Α. αριθμ. οικ. 30651/23.6.2014
Εξειδίκευση των προδιαγραφών, του τρόπου παροχής και συντήρησης, των διαδικασιών και αδειών ηλεκτρονικής πρόσβασης και εισαγωγής πληροφοριών καθώς και κάθε αναγκαίας λεπτομέρειας για την οργάνωση, υλοποίηση και λειτουργία του Ηλεκτρονικού Περιβαλλοντικού Μητρώου (ΗΠΜ), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 18 παράγραφος 5 του Ν.4014/2011 (ΦΕΚ Α' 209)


Αριθμ. οικ. 30651

(ΦΕΚ Β' 1817/02-07-2014)

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ - ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 18 παράγραφος 5 του Ν. 4014/2011 «Περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων, ρύθμιση αυθαιρέτων σε συνάρτηση με δημιουργία περιβαλλοντικού ισοζυγίου και άλλες διατάξεις αρμοδιότητας Υπουργείου Περιβάλλοντος» (Α' 209),

2. Τις διατάξεις του άρθρου 90 του Κώδικα Νομοθεσίας για την Κυβέρνηση και τα Κυβερνητικά όργανα, που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του Π.Δ. 63/2005 (Α' 98).

3. Τη με αριθμ. 2876/7.10.2009 απόφαση του Πρωθυπουργού «Αλλαγή τίτλου Υπουργείων» (Β' 2234).

4. Το Π.Δ. 189/2009 «Καθορισμός και ανακατανομή αρμοδιοτήτων των Υπουργείων» (Α' 221), όπως τροποποιήθηκε με το π.δ. 24/2010 (Α' 56).

5. Το Π.Δ. 119/2013 «Διορισμός Αντιπροέδρου Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών» (ΦΕΚ Α' 153).

6. Τη με αριθμ. 1958/13.1.2012 απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής «Κατάταξη δημόσιων και ιδιωτικών έργων και δραστηριοτήτων σε κατηγορίες και υποκατηγορίες σύμφωνα με το άρθρο 1 παράγραφος 4 του Ν. 4014/2011 (ΦΕΚ Α' 209)» (ΦΕΚ Β' 21), όπως ισχύει.

7. Τη με αριθμ. 167563/ΕΥΠΕ/15.4.2013 απόφαση του Υπουργού και του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής «Εξειδίκευση των διαδικασιών και των ειδικότερων κριτηρίων περιβαλλοντικής αδειοδότησης των έργων και δραστηριοτήτων των άρθρων 3, 4 5, ,6 και 7 του Ν. 4014/2011, σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 2 παράγραφος 13 αυτού, των ειδικών εντύπων των ανωτέρω διαδικασιών, καθώς και κάθε άλλου σχετικού με τις διαδικασίες αυτές θέματος» (ΦΕΚ Β' 964).

8. Τη με αριθμ. 1649/45/14.1.2014 απόφαση Υπουργών Εσωτερικών και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής «Εξειδίκευση των διαδικασιών γνωμοδοτήσεων και τρόπου ενημέρωσης του κοινού και συμμετοχής του ενδιαφερόμενου κοινού στη δημόσια διαβούλευση κατά την περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων της Κατηγορίας Α' της απόφασης του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής με αριθμ. 1958/2012 (ΦΕΚ Α' 21), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 19 παράγραφος 9 του Ν. 4014/2011 (ΦΕΚ Α' 209), καθώς και κάθε άλλης σχετικής λεπτομέρειας» (ΦΕΚ Β'45).

9. Την υπ' αριθμ. ΥΑΠ/Φ.40.4/1/989/10.4.2012 (Φ.Ε.Κ 1301/Β/ 12-04-2012) υπουργική απόφαση «Κύρωση Πλαισίου Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης» όπως ισχύει.

10. Την υπ' αριθμ. ΥΑΠ/Φ.40.4/3/1031/23.4.2012 (Φ.Ε.Κ. 1317/Β/2012) υπουργική απόφαση «Ρυθμίσεις για το Ηλεκτρονικό Δημόσιο Έγγραφο» όπως ισχύει.

11. Την υπ' αριθμ. ΥΑΠ/Φ.60/86/1435/13.6.2012 (Φ.Ε.Κ 1876/Β/13.06.2012) υπουργική απόφαση «Καθορισμός διαδικασιών υποβολής αιτήσεων έκδοσης, ανάκλησης, ανανέωσης ψηφιακών πιστοποιητικών καθώς και ανάκτησης του ψηφιακού πιστοποιητικού κρυπτογράφησης μέσω των ΚΕΠ (Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών) ως Εντεταλμένων Γραφείων».

12. Την υπ' αριθμ. ΥΑΠ/Φ.40.4/163/7.2.2013 (ΦΕΚ 401/Β'/2013) υπουργική απόφαση «Ρυθμίσεις για α) τη διαδικασία και τον τρόπο ηλεκτρονικής επιβεβαίωσης της λήψης και της ασφαλούς χρονοσήμανσης, β) τις προδιαγραφές και τα πρότυπα του συστήματος για τη γνωστοποίηση εγγράφων σε φυσικά πρόσωπα ή ΝΠΙΔ με χρήση ΤΠΕ και γ) την ηλεκτρονική διακίνηση εγγράφων μεταξύ φορέων του δημοσίου τομέα και των φυσικών προσώπων ή ΝΠΙΔ.

13. Το γεγονός ότι από την παρούσα απόφαση δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του κρατικού προϋπολογισμού,

Άρθρο 1
Σκοπός


Με την παρούσα απόφαση, εξειδικεύονται οι προδιαγραφές, ο τρόπος παροχής και συντήρησης, οι διαδικασίες και άδειες ηλεκτρονικής πρόσβασης και εισαγωγής πληροφοριών καθώς και κάθε αναγκαία λεπτομέρεια για την οργάνωση, υλοποίηση και λειτουργία του Ηλεκτρονικού Περιβαλλοντικού Μητρώου (ΗΠΜ), σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 18 παράγραφος 5 του Ν.4014/2011 (ΦΕΚ Α' 209).

Άρθρο 2
Ορισμός και λειτουργίες


1. Στο Υπουργείο ΠΕΚΑ εγκαθίσταται το Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο εφεξής αποκαλούμενο ως «ΗΠΜ», το οποίο αποτελεί ένα πληροφοριακό σύστημα σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 18 παράγραφος 5 του ν. 4014/2011 (ΦΕΚ Α' 209).

Το ΗΠΜ συμμορφώνεται πλήρως με τους κανόνες και πρότυπα σχεδιασμού, ανάπτυξης και λειτουργίας διαδικτυακών τόπων, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα της ΥΑΠ/Φ.40.4/1/989/10.4.2012 (ΦΕΚ Β'1301) «Κύρωση Πλαισίου Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης».

2. Το ΗΠΜ αναλύεται σε ένα σύνολο διακριτών λειτουργιών και περιλαμβάνει κατ' ελάχιστον τις ακόλουθες:

α) Πρόσβαση πιστοποιημένων χρηστών.

β) Ηλεκτρονικό Περιβαλλοντικό Μητρώο για τις διαδικασίες Περιβαλλοντικής αδειοδότησης των έργων και δραστηριοτήτων της Α κατηγορίας της 1958/13.1.2012 υπουργικής απόφασης, όπως ισχύει και τις διαδικασίες υπαγωγής σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) των έργων και δραστηριοτήτων της Β κατηγορίας της 1958/13.1.2012 υπουργικής απόφασης και ειδικότερα:

αα) Ηλεκτρονική Υποβολή Μελετών Περιβάλλοντος για τα έργα και δραστηριότητες της Α κατηγορίας της υπουργικής απόφασης 1958/2012, όπως ισχύει, παρακολούθηση και διεκπεραίωση της 'Εκδοσης του Προκαταρκτικού Προσδιορισμού Περιβαλλοντικών Απαιτήσεων (ΠΠΠΑ), της Απόφασης Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ), της απόφασης ανανέωσης ΑΕΠΟ, της απόφασης τροποποίησης ΑΕΠΟ, της αξιολόγησης Τεχνικής Περιβαλλοντικής Μελέτης (ΤΕΠΕΜ).

ββ) Ηλεκτρονική διαχείριση των ροών εργασίας και εγγράφων / εντύπων των διαδικασιών που περιγράφονται στη με αριθμ. 167563/ΕΥΠΕ/15.4.2013 απόφαση του Υπουργού και του Αναπληρωτή Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΦΕΚ Β' 964), καθώς και στη με αρ. 1649/45/14.1.2014 απόφαση Υπουργών Εσωτερικών και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΦΕΚ Β'45).

γγ) Ηλεκτρονική υποβολή των δηλώσεων υπαγωγής σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) για τα έργα και δραστηριότητες της Β κατηγορίας της υπουργικής απόφασης 1958/13.1.2012, όπως ισχύει, της παραγράφου 2 του άρθρου 8 του Ν. 4014/2011, καθώς και υπαγωγή των έργων και δραστηριοτήτων αυτών σε ΠΠΔ, σύμφωνα με τις κατ' εξουσιοδότηση της παραγράφου 3 του άρθρου 8 του ν. 4014/2011 εκδοθείσες υπουργικές ή κοινές υπουργικές αποφάσεις.

γ) Ηλεκτρονικό πρωτόκολλο και δημιουργία και λήψη για την περιβαλλοντική αδειοδότηση κάθε έργου ή δραστηριότητας Α ή Β κατηγορίας της υπουργικής απόφασης 1958/13.1.2012, όπως ισχύει, ενός μοναδικού χαρακτηριστικού αριθμού που καλείται Περιβαλλοντική Ταυτότητα (ΠΕΤ) και που παραμένει αμετάβλητος ακόμη και σε περίπτωση ανανέωσης ή τροποποίησης ή κατάργησης της αντίστοιχης ΑΕΠΟ ή των ΠΠΔ ή αλλαγής του φορέα του έργου ή της δραστηριότητας.

δ) Μητρώο πιστοποιημένων αξιολογητών ΜΠΕ του άρθρου 16 του Ν. 4014/2011

ε) Ταξινόμηση των αποφάσεων των εδαφίων (αα) και (γγ) της παραγράφου 2.β. του παρόντος άρθρου και έκδοση των σχετικών στατιστικών στοιχείων με πολλαπλά κριτήρια επιλογής.

στ) Διασύνδεση και διαλειτουργικότητα με ηλεκτρονικά μητρώα άλλων δημόσιων αρχών μέσω διαδικτύου.

ζ) Διαδικτυακή πύλη

3. Στο ΗΠΜ καταχωρίζονται όλες οι ενέργειες και πληροφορίες για όλα τα στάδια των διαδικασιών έκδοσης, ανανέωσης, τροποποίησης, των Αποφάσεων Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) των έργων και δραστηριοτήτων της Α κατηγορίας της υπουργικής απόφασης 1958/13.1.2012, όπως ισχύει, των διαδικασιών υπαγωγής σε Πρότυπες Περιβαλλοντικές Δεσμεύσεις (ΠΠΔ) των έργων και δραστηριοτήτων της Β κατηγορίας της υπουργικής απόφασης 1958/13.1.2012, όπως ισχύει, καθώς και το σύνολο των πληροφοριών που αναφέρονται στην πέραν αυτών περιβαλλοντική επίδοση ενός έργου ή μίας δραστηριότητας κατά τη διάρκεια του συνολικού κύκλου ζωής τους, συμπεριλαμβανομένων των αποτελεσμάτων των τυχόν περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων του άρθρου 20 του Ν. 4014/2011.

4. Στο ΗΠΜ αναρτώνται και οι αποφάσεις που έχουν ληφθεί από άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή συμβαλλόμενο μέρος της Σύμβασης του Espoo, εφόσον έχει προηγηθεί διαβούλευση με τις αρμόδιες ελληνικές αρχές και πρόκειται για έργο ή δραστηριότητα που ενδέχεται να έχει σημαντικές διασυνοριακές επιπτώσεις στην ελληνική επικράτεια, με την προϋπόθεση ότι οι αποφάσεις αυτές καθώς και κάθε άλλο σχετικό στοιχείο έχουν κοινοποιηθεί στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας.

Άρθρο 3
Διαχείριση και δομή


1. Η διαχείριση του ΗΠΜ, ασκείται από την υπηρεσία Πληροφορικής του ΥΠΕΚΑ, ο συντονισμός και η εποπτεία λειτουργίας και εφαρμογής είναι αρμοδιότητα της Διεύθυνσης Περιβαλλοντικής Αδειοδότησης του Υπουργείου ΠΕΚΑ κατά τις ειδικότερες προβλέψεις του οργανισμού του Υπουργείου ΠΕΚΑ.

Η διαδικτυακή πύλη του ΗΠΜ θα είναι προσβάσιμη από την ηλεκτρονική διεύθυνση http://eprm.ypeka.gr την οποία θα χρησιμοποιούν όλοι οι εμπλεκόμενοι στις διαδικασίες περιβαλλοντικής αδειοδότησης φορείς και Υπηρεσίες της Διοίκησης (αρμόδιες περιβαλλοντικές αρχές, γνωμοδοτούντες φορείς, κλπ) οι φορείς των έργων και δραστηριοτήτων και οι μελετητές τους καθώς και το ενδιαφερόμενο κοινό.

2. Στη διαδικτυακή πύλη του ΗΠΜ η δομή, το περιεχόμενο και οι διαδικασίες διαχείρισης του περιεχομένου αντιμετωπίζονται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 5 του Παραρτήματος Ι της ΥΑΠ/Φ.40.4/1/989/10.4.2012 (ΦΕΚ Β' 1301) «Κύρωση Πλαισίου Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης».

Άρθρο 4
Δικαιώματα χρήσης, διαδικασία εγγραφής και τρόπος πρόσβασης


1. Το σύστημα εφαρμόζει συγκεκριμένη πολιτική ασφαλείας και κατάλληλες τεχνικές διαχείρισης των δεδομένων, σύμφωνα με τις ειδικότερες διατάξεις της παρ. 3 του άρθρου 18 του Ν. 4014/2011, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη λειτουργία του ως ασφαλούς πληροφοριακού συστήματος, στο οποίο έχουν πρόσβαση οι κατηγορίες χρηστών σύμφωνα με τα αναφερόμενα στις παραγράφους 2 και 3 του παρόντος άρθρου.

Η προσβασιμότητα στη διαδικτυακή πύλη του ΗΠΜ γίνεται σύμφωνα με την παράγραφο 7 του Παραρτήματος Ι της ΥΑΠ/Φ.40.4/1/989/10.4.2012 (ΦΕΚ Β'/1301/12-4-2012) «Κύρωση Πλαισίου Παροχής Υπηρεσιών Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης».

2. Χρήστες του ΗΠΜ είναι οι φορείς των έργων και δραστηριοτήτων και οι μελετητές τους, οι αρμόδιες περιβαλλοντικές αρχές της παρ. 1 του άρθρου 3 και της παρ. 1 του άρθρου 4 του Ν. 4014/2011, οι γνωμοδοτούντες φορείς της παρ. 6 του άρθρου 3 της κοινής υπουργικής απόφασης 1649/45/14.1.2014 (ΦΕΚ Β'45), το κοινό και το ενδιαφερόμενο κοινό, οι αρμόδιες αρχές υπαγωγής σε ΠΠΔ, σύμφωνα με τις κατ' εξουσιοδότηση της παραγράφου 3 του άρθρου 8 του Ν. 4014/2011 εκδοθείσες Υπουργικές ή Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, όπως ισχύουν, οι αρμόδιες αρχές της παρ. 3 του άρθρου 20 του Ν. 4014/2011, καθώς και οι πιστοποιημένοι αξιολογητές ΜΠΕ του άρθρου 16 του ν. 4014/2011. Ειδικά για το σύνολο των φορέων του δημόσιου τομέα χρήστες είναι οι εμπλεκόμενοι με τις σχετικές διαδικασίες υπάλληλοι των φορέων αυτών, οι οποίοι θα χρησιμοποιούν το ΗΠΜ στο πλαίσιο άσκησης των καθηκόντων τους.

3. Η κατηγοριοποίηση και διαχείριση χρηστών αντιμετωπίζονται σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 12 του Παραρτήματος Ι και του Παραρτήματος ΙΙΙ της ΥΑΠ/Φ.40.4/1/989/10.4.2012 (ΦΕΚ Β'1301). Το σύστημα υποστηρίζει διαβαθμισμένη πρόσβαση με την απόδοση διαφορετικών δικαιωμάτων χρήσης στις αντίστοιχες κατηγορίες χρηστών σύμφωνα με τα παρακάτω:

α) Απλοί Χρήστες του ΗΠΜ: Η ομάδα αυτή περιλαμβάνει φυσικά και νομικά πρόσωπα, η πρόσβαση των οποίων στο σύστημα πραγματοποιείται χωρίς να απαιτούνται ειδικές διαδικασίες, ταυτοποίησης και αναγνώρισής τους. Οι ανωτέρω χρήστες έχουν πρόσβαση αποκλειστικά και μόνο στον ελεύθερα προσβάσιμο χώρο της παραγράφου 4.α του παρόντος άρθρου

β) Πιστοποιημένοι χρήστες του ΗΠΜ. Η ομάδα αυτή περιλαμβάνει τους ακόλουθους χρήστες, η πρόσβαση των οποίων στο σύστημα πραγματοποιείται κατόπιν ειδικής διαδικασίας εγγραφής, ταυτοποίησης και αναγνώρισής τους και ανάλογα με τα δικαιώματα πρόσβασης που έχουν αιτηθεί και τους έχουν δοθεί από τους διαχειριστές του συστήματος, στο πλαίσιο των κανόνων ασφαλείας του:

αα. Πιστοποιημένοι χρήστες των αρμόδιων περιβαλλοντικών αρχών: η ομάδα αυτή περιλαμβάνει υπαλλήλους των αρμόδιων περιβαλλοντικών αρχών της παρ. 1 του άρθρου 3 και της παρ. 1 του άρθρου 4 του Ν. 4014/2011 που πραγματοποιούν μέσω του ΗΠΜ λειτουργίες σχετικές με την περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων της ομάδας Α της υπουργικής απόφασης 1958/13.1.2012, όπως ισχύει,

ββ. Πιστοποιημένοι χρήστες των γνωμοδοτούντων φορέων: η ομάδα αυτή περιλαμβάνει υπαλλήλους των γνωμοδοτούντων φορέων της παρ. 6 του άρθρου 3 της κοινής υπουργικής απόφασης 1649/45/14.1.2014 (ΦΕΚ Β'45), που γνωμοδοτούν σχετικά με την περιβαλλοντική αδειοδότηση έργων και δραστηριοτήτων ομάδας Α- της υπουργικής απόφασης 1958/13.1.2012, όπως ισχύει.

γγ. Πιστοποιημένοι χρήστες των αρμόδιων αρχών υπαγωγής σε ΠΠΔ: η ομάδα αυτή περιλαμβάνει υπαλλήλους των υπηρεσιών υπαγωγής σε ΠΠΔ, σύμφωνα με τις κατ' εξουσιοδότηση της παραγράφου 3 του άρθρου 8 του Ν.4014/2011 εκδοθείσες Υπουργικές ή Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις, όπως ισχύουν ΠΠΔ

δδ. Πιστοποιημένοι χρήστες των φορέων των έργων και δραστηριοτήτων ή των εξουσιοδοτημένων μελετητών τους. Η ομάδα αυτή περιλαμβάνει χρήστες που έχουν ελεγχόμενη πρόσβαση σε στοιχεία ενδιαφέροντός τους σχετικά με τις μελέτες περιβάλλοντος (ΠΠΕ, ΜΠΕ, κλπ) ή τις δηλώσεις υπαγωγής σε ΠΠΔ που έχουν υποβάλει. Κάθε φορέας έργου ή δραστηριότητας ή κάθε αντίστοιχος μελετητής έχει πρόσβαση μόνο στα δικά του στοιχεία.

εε. Πιστοποιημένοι αξιολογητές μελετών περιβάλλοντος του άρθρου 16 του Ν. 4014/2011. Η ομάδα αυτή περιλαμβάνει χρήστες που έχουν ελεγχόμενη πρόσβαση σε στοιχεία ενδιαφέροντός τους σχετικά με τις μελέτες περιβάλλοντος που τους έχουν ανατεθεί και τις διαδικασίες αξιολόγησής τους.

στστ. Πιστοποιημένοι χρήστες των αρμόδιων αρχών για την διεξαγωγή των περιβαλλοντικών επιθεωρήσεων σύμφωνα με την παράγραφο 3 του άρθρου 20 του Ν.4014/2011.

ζζ) Ενδιαφερόμενο κοινό. Η ομάδα αυτή περιλαμβάνει χρήστες που έχουν ελεγχόμενη πρόσβαση σε στοιχεία ενδιαφέροντός τους σχετικά με τις μελέτες περιβάλλοντος που έχουν τεθεί σε διαβούλευση

γ) Διαχειριστές του συστήματος ΗΠΜ: στην ομάδα αυτή περιλαμβάνονται υπάλληλοι του υπηρεσίας Πληροφορικής του ΥΠΕΚΑ που έχουν αυξημένα δικαιώματα πρόσβασης στα υποσυστήματα, στους σχετικούς πόρους του πληροφοριακού συστήματος και στις υποδομές του και ασχολούνται με τον έλεγχο καλής λειτουργίας των συστημάτων και των υπηρεσιών του, την παραμετροποίηση και την εν γένει συντήρησή τους.

4. Ελεύθερα προσβάσιμος χώρος: πρόκειται για τις σελίδες της διαδικτυακής πύλης στις οποίες η πρόσβαση επιτρέπεται ελεύθερα. Στο χώρο αυτόν περιλαμβάνονται ιδίως τα εξής στοιχεία:

• Ο οδηγός χρήσης του ΗΠΜ

• Οι διαδικασίες πρόσβασης, εγγραφής, ταυτοποίησης και αναγνώρισής των χρηστών ανάλογα με τα δικαιώματα πρόσβασης

• Το σχετικό με τις περιβαλλοντικές αδειοδοτήσεις νομοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο

• Τα ηλεκτρονικά έντυπα του άρθρου 11 της κοινής υπουργικής απόφασης 167563/ΕΥΠΕ/15.4.2013 (ΦΕΚ Β'964) και του άρθρου 9 της κοινής υπουργικής απόφασης 1649/45/14.1.2014 (ΦΕΚ Β'45)

• Οι Μελέτες Περιβάλλοντος με την επιφύλαξη της παραγράφου 4 του άρθρου 4 της υπουργικής απόφασης 170225/2014 (ΦΕΚ Β' 135)

• Οι γνωμοδοτήσεις των φορέων της παρ. 6 του άρθρου 3 της κοινής υπουργικής απόφασης 1649/45/14.1.2014 (ΦΕΚ Β'45) και οι απόψεις του ενδιαφερόμενου κοινού επί των παραπάνω μελετών στο πλαίσιο της δημόσιας διαβούλευσης.

• Οι γνωμοδοτήσεις ή αποφάσεις Προκαταρκτικού Προσδιορισμού Περιβαλλοντικών Απαιτήσεων (ΠΠΠΑ), οι αποφάσεις Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ), ανανέωσης ΑΕΠΟ, τροποποίησης ΑΕΠΟ, αξιολόγησης Τεχνικής Περιβαλλοντικής Μελέτης (ΤΕΠΕΜ), κλπ

• Οι αποφάσεις υπαγωγής σε ΠΠΔ σύμφωνα με την παράγραφο 2 του άρθρου 8 του Ν. 4014/2011

• Οι αποφάσεις της παραγράφου 3 του άρθρου 10 του Ν. 4014/2011

5. Για την εκχώρηση των ανωτέρω δικαιωμάτων οι χρήστες αιτούνται την εγγραφή τους παρέχοντας τις απαραίτητες πληροφορίες και αποδεχόμενοι τους όρους χρήσης του ΗΠΜ, ταυτοποιούνται μέσω του συστήματος πιστοποίησης της δημόσιας διοίκησης ΕΡΜΗΣ, τουλάχιστον με επίπεδο εμπιστοσύνης 1, όπως αυτό ορίζεται στο Παράρτημα ΙΙΙ της ΥΑΠ/Φ.40.4/1/989/10.4.2012 (ΦΕΚ Β'1301). Εφόσον γίνει η ταυτοποίηση, ο αρμόδιος διαχειριστής του ΗΠΜ εγκρίνει την εγγραφή τους ως χρηστών.

α. Ο υποψήφιος χρήστης ενημερώνεται από το ΗΠΜ ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετικά με την εξέλιξη του αιτήματος εγγραφής του. Εφόσον το αίτημα εγγραφής εγκριθεί, ο υποψήφιος χρήστης λαμβάνει σύνδεσμο ενεργοποίησης λογαριασμού ως πιστοποιημένος χρήστης και προβαίνει στην ενεργοποίηση του λογαριασμού του.

β. Οι φορείς των δραστηριοτήτων ή οι μελετητές υποβάλουν ηλεκτρονικά το αίτημα εγγραφής μέσω του ΗΠΜ ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τη χρήση ψηφιακής υπογραφής χορηγούμενη από πιστοποιημένη αρχή παροχής ψηφιακής υπογραφής.

γ. Η παραπάνω διαδικασία ταυτοποίησης υλοποιείται σε εφαρμογή του πλαισίου κανόνων του ευρωπαϊκού έργου STORK 2.0 (https://www.eid-stork2.eu) και παρέχεται από το σύστημα πιστοποίησης της δημόσιας διοίκησης ΕΡΜΗΣ ως υπηρεσία διαδικτύου.

Άρθρο 5
Έναρξη λειτουργίας ΗΠΜ


Το ΗΠΜ τίθεται σε υποχρεωτική λειτουργία εντός ενός (1) έτους από τη δημοσίευση της παρούσας απόφασης.

Άρθρο 6
Μεταβατικές διατάξεις


1. Μετά την έναρξη λειτουργίας του ΗΠΜ, το ενδιαφερόμενο κοινό δύναται να συνεχίσει να υποβάλλει εγγράφως τα σχόλια του, στο πλαίσιο των διαβουλεύσεων που προβλέπονται από τη με αρ. 1649/45/14.1.2014 απόφαση Υπουργών Εσωτερικών και Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (ΦΕΚ Β'45).

2. Από την έναρξη λειτουργίας του ΗΠΜ και για περίοδο ίση με δυο (2) έτη η αρμόδια περιβαλλοντική αρχή υποχρεούται είτε να ψηφιοποιεί και να αναρτά στο ΗΠΜ τις πληροφορίες που λαμβάνει σε έντυπη μορφή είτε να ζητά από το φορέα του έργου να αναρτά αυτές τις πληροφορίες στο ΗΠΜ.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 23 Ιουνίου 2014

ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ

ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ
ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΛΙΜΑΤΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ
 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης