Αποτελέσματα live αναζήτησης

ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ./1692/27.6.2006 Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ.

Σχόλια:

Όπως τροποποιήθηκε με την ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/25.7.2011, την ΔΙΑΔΠ/Φ.Β.10/1492/11.2.2013 και την ΔΙΔΑΔ/Φ. 70Α/29/1329/31-01-2020.



Κατηγορία: Λοιπά

ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ./1692/27.6.2006
Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ.


ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ./1692/27.6.2006 Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών κ

Taxheaven
Αποφάσεις - αρθρογραφία

Αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/οικ./1692

Καθιέρωση ωρών προσέλευσης και αποχώρησης των υπαλλήλων των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ, ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΣΗΣ

Έχοντας υπόψη:

(α) Τις διατάξεις του άρθρου 1 παρ. 6 του ν. 1157/1981 (ΦΕΚ 126/Α) «Περί κυρώσεως της από 29 Δεκεμβρίου 1980 Πράξεως Νομοθετικού Περιεχομένου του Προέδρου της Δημοκρατίας “περί καθιερώσεως πενθημέρου εβδομάδος εργασίας των δημοσίων εν γένει υπηρεσιών και ρυθμίσεως συναφών θεμάτων” και τροποποιήσεως διατάξεων ταύτης.».

(β) Τις διατάξεις των παραγράφων 1 και 2 του άρθρου 23 του ν.1735/1987 (ΦΕΚ 195/Α) «Προσλήψεις στο Δημόσιο Τομέα, κοινωνικός έλεγχος κ.τ.λ.».

(γ) Τις διατάξεις της υπ’ αριθμ. ΔΙΟΔ./Φ.62/237/6260/23.7.1987 (ΦΕΚ 451/Β) απόφασης του Υπουργού Προεδρίας της Κυβέρνησης «Καθορισμός των ωρών εργασίας των Δημοσίων Υπηρεσιών, Ν.Π.Δ.Δ. κ.λπ.» όπως συμπληρώθηκε με την υπ’ αριθμ. ΔΙΑΔΠ/Γ2γ/6492/9.3.1995 (ΦΕΚ 163/Β) απόφαση Υπουργού Προεδρίας της Κυβέρνησης «Καθορισμός των ωρών εργασίας των υπαλλήλων στο δημόσιο και Ν.Π.Δ.Δ. Κλάδου Πληροφορικής σε Μηχανογραφικά Κέντρα ή σε Υπηρεσίες Πληροφορικής.»

(δ) Τις διατάξεις του π.δ.320/1988 (ΦΕΚ 149/Α) «Οργανισμός Υπηρεσιών του Υπ. Προεδρίας της Κυβέρνησης», όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε μεταγενέστερα.

(ε) Τις διατάξεις του άρθρου 24 παρ. 1 του ν.3200/2003 (ΦΕΚ 281/Α) «Θέματα Γενικής Γραμματείας Δημόσιας Διοίκησης και λοιπές διατάξεις».

(στ) Την ανάγκη προσαρμογής του ωραρίου των δημοσίων υπηρεσιών και των Ν.Π.Δ.Δ. στο ωράριο των υπηρεσιών της Ευρωπαϊκής Ένωσης με σκοπό την διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ των υπηρεσιών της χώρας μας και αυτών της Ε.Ε.

(ζ) Την ανάγκη καλύτερης εξυπηρέτησης των πολιτών, σε συνδυασμό και με το ωράριο λειτουργίας του ιδιωτικού τομέα.

(η) Το γεγονός ότι από τις διατάξεις της απόφασης αυτής δεν προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού,

αποφασίζουμε:

Άρθρο 1

1. Κατ’ εφαρμογή του άρθρου 41 του ν. 3979/2011 (A΄138) αυξάνονται σε σαράντα (40) από τριάντα επτά και μισή (37 και ½) οι εβδομαδιαίες ώρες εργασίας των μονίμων υπαλλήλων και του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου του Δημοσίου, των Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού και λοιπών Ν.Π.Δ.Δ. και όσων κατηγοριών προσωπικού υπηρεσιών και φορέων του Δημοσίου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα ακολουθούν το ωράριο αυτών και η ώρα προσέλευσης και αποχώρησης, κατ’ επιλογή των υπαλλήλων, ορίζεται ως εξής:

α) Ώρα προσέλευσης: 07.00
Ώρα αποχώρησης: 15.00
β) Ώρα προσέλευσης: 07.30
Ώρα αποχώρησης: 15.30
γ) Ώρα προσέλευσης: 08.00
Ώρα αποχώρησης: 16.00
δ) Ώρα προσέλευσης: 08.30
Ώρα αποχώρησης: 16.30
ε) Ώρα προσέλευσης: 09.00
Ώρα αποχώρησης: 17.00.

Η επιλογή του ωραρίου εργασίας γίνεται με δήλωση των υπαλλήλων στη Διεύθυνση Διοικητικού της οικείας υπηρεσίας, η οποία υποβάλλεται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του μηνός Ιουνίου κάθε έτους. Η δήλωση αυτή είναι δεσμευτική και ανέκκλητη και ισχύει μέχρι 30 Ιουνίου του επόμενου έτους. Κατά την πρώτη εφαρμογή του ανωτέρω ωραρίου η δήλωση θα υποβληθεί από τη δημοσίευση της παρούσας έως και 8 Αυγούστου 2011.

(Η παράγραφος 1 τέθηκε όπως αντικαταστάθηκε με την ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/25.7.2011)

2. Από το ανωτέρω ωράριο εξαιρούνται:

(α) Το Εθνικό Τυπογραφείο για όλο το προσωπικό της πρωινής φυλακής εργασίας (βάρδιας) που απασχολείται από 07.00 έως 14.30, το προσωπικό της απογευματινής φυλακής εργασίας του μικτού κλιμακίου σύνθεσης του Τμήματος Στοιχειοθεσίας και το προσωπικό όλων των κλιμακίων του Τμήματος Πιεστηρίων που απασχολείται από 14.30 έως 22.00.

(Η περίπτωση α' της παραγράφου 2 τέθηκε όπως αντικαταστάθηκε με την ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/25.7.2011)

(β) Η Κρυπτογραφική Υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών για το προσωπικό που απασχολείται σε φυλακές εργασίας (βάρδιες).

(γ) Η Εθνική Υπηρεσία Πληροφοριών για τους υπαλλήλους του Κλάδου οδηγών αυτοκινήτων που απασχολούνται σε φυλακές εργασίας (βάρδιες) από 05.30΄ μέχρι 16.00΄ και μέσα στα όρια του νόμιμου ωραρίου.

(δ) Τα νοσηλευτικά ιδρύματα του ΕΣΥ, τα εξωτερικά ιατρεία τους, τα Κέντρα Υγείας του ΕΣΥ, τα Ειδικά Κέντρα Υγείας, τα Περιφερειακά Ιατρεία, τα Ειδικά Περιφερειακά Ιατρεία, τα Πολυδύναμα Ιατρεία, τα νοσοκομεία, Κέντρα Υγείας και Υπηρεσίες Υγείας των Οργανισμών Κοινωνικής Ασφάλισης καθώς και οι λοιποί φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας που συνδέονται με το ΕΣΥ.

(ε) Τα ιδρύματα της Ανώτατης Εκπαίδευσης, τα σχολεία των λοιπών βαθμίδων της δημόσιας εκπαίδευσης και η Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος.

στ) Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) των Δήμων στα οποία υπηρετούν τρεις (3) και περισσότεροι μόνιμοι υπάλληλοι του κλάδου Διεκπεραίωσης Υποθέσεων Πολιτών ή προσωπικό άλλου κλάδου ή ειδικότητας του Δήμου, ή με συμβάσεις τις οποίες εγκρίνει το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, λειτουργούν για την εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιχειρήσεων από Δευτέρα ως και Παρασκευή από 8.00 π.μ. έως 7.30 μ.μ. και το Σάββατο από 8.00 π.μ. έως 1.30 μ.μ.
Το προσωπικό των ΚΕΠ αυτών απασχολείται από Δευτέρα έως και Παρασκευή από 07.30 έως 20.00 και το Σάββατο από 08.00 έως 14.00.
Η κατανομή των εργαζομένων κατά τη διάρκεια του ημερήσιου ωραρίου εργασίας του προηγούμενου εδαφίου γίνεται ως εξής:
Οι δύο εργάζονται σε πρωινή βάρδια από 07.30 έως 14.00.
Ο ένας, εκ περιτροπής, εργάζεται σε απογευματινή βάρδια από 13.30 έως 20.00.
Το Σάββατο εργάζεται ο ένας, εκ περιτροπής, από 08.00 έως 14.00.

(Η περίπτωση στ' της παραγράφου 2 τέθηκε όπως αντικαταστάθηκε με την ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/25.7.2011 και τροποποιήθηκε με την ΔΙΔΑΔ/Φ. 70Α/29/1329/31-01-2020)

3. Εξουσιοδοτούμε:

α) Τους οικείους Υπουργούς να καθορίζουν με απόφασή τους τις ώρες έναρξης εργασίας του προσωπικού των υπηρεσιών των περ. β΄, δ΄ και ε΄ της προηγούμενης παραγράφου.

β) Τους κατωτέρω Υπουργούς να καθορίζουν με απόφασή τους τις ώρες έναρξης εργασίας του προσωπικού των ακόλουθων Υπηρεσιών του Υπουργείου τους και των εποπτευόμενων από αυτά ΝΠΔΔ, λόγω της ιδιαιτερότητας της φύσης του έργου τους:

(αα) Τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας, για το προσωπικό των Στρατιωτικών Μονάδων.

(ββ) Τον Υπουργό Ανάπτυξης για το προσωπικό του Ταμείου Λαϊκών Αγορών που απασχολείται στους χώρους λειτουργίας των Λαϊκών Αγορών.

(γγ) Τον Υπουργό Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας για το προσωπικό των εκπαιδευτικών μονάδων του ΟΑΕΔ και το προσωπικό του Ταμείου Ασφαλίσεως Προσωπικού της Εμπορικής Τράπεζας της Ελλάδος, προκειμένου το ωράριό του να εναρμονιστεί με το ωράριο των Τραπεζών λόγω ειδικών συνθηκών εργασίας του. Επίσης απογευματινό ωράριο εργασίας, εκ περιτροπής, για πέντε (5) ελεγκτές ιατρούς των Αθηνών, δύο (2) Θεσσαλονίκης και ένα (1) Πειραιώς του Ταμείου Ασφαλίσεως Επαγγελματιών και Βιοτεχνών της Ελλάδος (ΤΕΒΕ) λόγω ειδικών καθηκόντων των ελεγκτών− ιατρών του Ταμείου αυτού.

(δδ) Τον Υπουργό Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης για το προσωπικό των Μονάδων Κοινωνικής Φροντίδας και των Τεχνικών Επαγγελματικών Εκπαιδευτηρίων (ΤΕΕ) Α΄ Κύκλου Ειδικότητας Βοηθού Νοσηλευτή.

(εε) Τον Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων για το προσωπικό του Ινστιτούτου Α.Τ.Σ.Α., καθώς και απογευματινό ωράριο για έναν (1) υπάλληλο του Κλάδου ΠΕ1 Γεωπονικού, έναν (1) υπάλληλο του Κλάδου ΠΕ10 Οικονομικού και δύο (2) υπαλλήλους του Κλάδου ΔΕ4 Διοικητικού−Λογιστικού.

(στστ) Τον Υπουργό Δικαιοσύνης, για το προσωπικό των Ιατροδικαστικών Υπηρεσιών, των Καταστημάτων Κράτησης, των Ειδικών Καταστημάτων Κράτησης Νέων, των Θεραπευτικών Καταστημάτων, της Κεντρικής Αποθήκης Υλικού Φυλακών, των Ιδρυμάτων Αγωγής Ανηλίκων και των Δικαστηρίων και λοιπών Δικαστικών Υπηρεσιών.

(ζζ) Τον Υπουργό Πολιτισμού, για το προσωπικό των Μουσείων και Αρχαιολογικών χώρων.

(ηη) Τον Υπουργό Μεταφορών και Επικοινωνιών, για το προσωπικό της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Κεντρικής και Περιφερειακών).

(θθ) Τον Υπουργό Δημόσιας Τάξης, για το προσωπικό της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών του Υπουργείου αυτού.

γ) Τους Γενικούς Γραμματείς Περιφερειών, για τον καθορισμό με απόφασή τους των ωρών έναρξης εργασίας των υπηρεσιών τους, των εποπτευόμενων από την Περιφέρεια νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, καθώς και των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α΄ και β΄ βαθμού της περιφέρειάς τους πλην των σχολικών μονάδων της δημόσιας εκπαίδευσης.

δ) Τους Γενικούς Γραμματείς των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων για τον καθορισμό με απόφασή τους της εργασίας των υπαλλήλων των κλάδων ΔΕ Δασοφυλάκων, ΔΕ Οδηγών και ΔΕ Τεχνικών Οδηγών, ΤΕ και ΔΕ Τεχνικών Δομικών Έργων, ΔΕ Τεχνικών Χειριστών Μηχανημάτων, ΥΕ Δασοφυλάκων, ΥΕ Υπαλλήλων Δασοπροστασίας, ΤΕ και ΔΕ Εργοδηγών των Δασικών Υπηρεσιών των Αποκεντρωμένων Διοικήσεων κατά τις απογευματινές ώρες των εργάσιμων ημερών, τις νυχτερινές ώρες, καθώς και τα Σάββατα, τις Κυριακές και τις εξαιρέσιμες ημέρες.

(Η περίπτωση δ', τέθηκε όπως προστέθηκε με την απόφαση ΔΙΑΔΠ/Φ.Β.10/1492/11.2.2013)

4. Για τις υπηρεσίες που εφαρμόζουν πενθήμερη εβδομαδιαία εργασία οι ώρες εργασίας κάθε ημέρα ανέρχονται σε οκτώ (8) και, συνολικά, σε σαράντα (40) την εβδομάδα. Για το προσωπικό που εξαιρείται από την εφαρμογή της πενθήμερης εβδομαδιαίας εργασίας, οι ώρες εργασίας κάθε ημέρας ορίζονται σε έξι ώρες και σαράντα λεπτά (6 ώρες και 40’) και, συνολικά, σε σαράντα (40) την εβδομάδα. Ειδικά ωράρια εργασίας που καθορίζονται από ειδικές διατάξεις και ορίζουν ημερήσιο ή εβδομαδιαίο χρόνο εργασίας για ορισμένες κατηγορίες προσωπικού κατά παρέκκλιση εξακολουθούν να ισχύουν.

(Η παράγραφος 4 τέθηκε όπως αντικαταστάθηκε με την ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/25.7.2011)

5. ....................

(Η παράγραφος 5 καταργήθηκε με την ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/25.7.2011)

6. Από την ισχύ της παρούσας απόφασης η είσοδος του κοινού στις δημόσιες υπηρεσίες, τα ΝΠΔΔ και τους ΟΤΑ α’ και β’ βαθμού για τις οποίες δεν ίσχυε περιορισμένο ωράριο εισόδου του κοινού (12.00 – 14.30) θα γίνεται κάθε εργάσιμη ημέρα από 09.00 – 15.00. Η είσοδος του κοινού στις υπηρεσίες που ίσχυε περιορισμένο ωράριο (12.00−14.30) θα γίνεται κάθε εργάσιμη ημέρα από 12.00−15.00.
Ειδικότερες ρυθμίσεις που καθιερώνουν περισσότερες ώρες εισόδου του κοινού την ημέρα εξακολουθούν να ισχύουν. Ειδικά για τις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ.) και τις δημόσιες διαχειρίσεις, το πέρας εισόδου του κοινού ορίζεται στις 14.30, χωρίς να θίγεται η καθορισμένη ώρα έναρξης εισόδου του κοινού. Η είσοδος του κοινού στα γραφεία πρωτοκόλλου και στα Γραφεία Υποδοχής Πολιτών επιτρέπεται από 07.30−15.30. Η ρύθμιση της παραγράφου αυτής δεν ισχύει για τα Γραφεία των Υπουργών, Υφυπουργών, Προέδρων Διοικητικών Συμβουλίων ή Διοικητών και Υποδιοικητών ΝΠΔΔ, καθώς και για την Κεντρική Υπηρεσία των Υπουργείων Εθνικής Άμυνας και Εξωτερικών, για τα οποία ισχύουν οι ειδικά καθοριζόμενες από αυτά ημέρες και ώρες υποδοχής του κοινού.

(Η παράγραφος 6 τέθηκε όπως αντικαταστάθηκε με την ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/25.7.2011)

Άρθρο 2

1. ........................

2. ........................

3. ........................

(Οι παράγραφοι 1, 2 και 3 καταργήθηκαν με την ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/25.7.2011)


4. Στις υπηρεσίες στις οποίες, λόγω ιδιαιτερότητας των συνθηκών λειτουργίας τους ή του είδους και της μορφής εργασίας τους, έχει καθορισθεί ωράριο σε φυλακές εργασίας (βάρδιες), αυτό εξακολουθεί να ισχύει.

Άρθρο 3

.....................................

(Το άρθρο 3 καταργήθηκε με την ΔΙΑΔΠ/ΦΒ1/14757/25.7.2011)


Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αθήνα, 27 Ιουνίου 2006

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΡΟΚΟΠΙΟΣ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

Want to see comments? Unfortunately this feature requires cookies currently not allowed by your settings. You may click here to change them if you wish to use this feature.

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Προσωπικές σημειώσεις για αυτή την απόφαση

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Πρόσφατες αποφάσεις στην κατηγορία

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

 

Η υπηρεσία ή η ενέργεια που ζητήσατε, είναι διαθέσιμη μόνο στα εγγεγραμμένα μέλη του κόμβου με πρόσβαση στη συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων».

Εάν δεν έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να εγγραφείτε σαν μέλος, μπορείτε να επιλέξετε πάνω δεξιά την επιλογή «Εγγραφή».

Αν είστε εγγεγραμμένο μέλος, έχετε κάνει είσοδο (login) στον κόμβο και θέλετε να αποκτήσετε πρόσβαση στις συνδρομητικές υπηρεσίες πατήστε εδώ.

Δείτε όλα όσα προσφέρει η συνδρομητική υπηρεσία «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων» του κόμβου με χρέωση μόνο 100,00 ευρώ το χρόνο (πλέον Φ.Π.Α.)

Δείτε τις λοιπές συνδρομητικές υπηρεσίες και τα προϊόντα του κόμβου:

► «Επίλυσις» (υπηρεσία απάντησης προσωπικών ερωτημάτων)

► «Webinars» (υπηρεσία παρακολούθησης διαδικτυακών σεμιναρίων)

► «Full pack» (όλες οι υπηρεσίες «Αρχείο Νόμων και Αποφάσεων», «Επίλυσις» και «Webinars» σ' ένα οικονομικό «πακέτο»)

Εφαρμογές «Cloud CRM & myData», «Ψηφιακό ωράριο», «Express ισολογισμός».

Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας σ' έναν από τους παρακάτω τηλεφωνικούς αριθμούς:

210 67 73 722, 210 82 23 705, 216 70 02 616, 216 70 02 617 και 216 70 02 618

 

Δημιουργία νέας κατηγορίας

Κατηγορίες προσωπικής βιβλίοθήκης