Jump to content
ΓΙΩΡΓΟΣ(ΚΕΡΚΥΡΑ)

Έναρξη ατομικής επιχείρησης φορολογικού κατοίκου εξωτερικού στην Ελλάδα

Recommended Posts

Συνάδελφοι καλημέρα,

 

Πηγαίνοντας σήμερα στη Δ.Ο.Υ., τμήμα Μητρώου, να υποβάλλω έναρξη επιτηδεύματος (ενοικιαζόμενα διαμερίσματα) σε ένα φυσικό πρόσωπο κάτοικο εξωτερικού, μου είπαν ότι τους έχουν ενημερώσει τηλεφωνικά (sic!!!) από το Υπουργείο ότι σε ανάλογες περιπτώσεις θα πρέπει ο αλλοδαπός να δηλώνεται πια ως μόνιμος κάτοικος Ελλάδος, αλλιώς ΔΕΝ μπορούν να προβούν στην έναρξη εργασιών και αν έχουμε οποιαδήποτε απορία να επικοινωνήσουμε με το τμήμα Διεθνών Σχέσεων του Υπουργείου Οικνομικών.

 

Γνωρίζει κανείς αν όντως έχει εκδοθεί κάποια ανάλογη εγκύκλιος για αυτό το θέμα?

 

Με εκτίμηση

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι θέμα μεταφοράς ζωτικών συμφερόντων στην Ελλάδα και καλά. Νομίζω, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, ότι υπάρχει απόφαση δικαστηρίου για το θέμα. Σε τέτοιες περιπτώσεις (αν έχει ατομική επιχείρηση) δεν μπορεί να γίνει και μεταφορά κατοίκου από Ελλάδα στο εξωτερικό. Θα σου πρότεινα να δεις την ΠΟΛ 1260/19-12-2014 και κυρίως το άρθρο 2 το "γ", που αφορά τη φορολογική κατοικία. Ψάξε το με εταιρεία. Δε μου χει τύχει να κάνω, αλλά είναι η μόνη λύση που βλέπω!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι θέμα μεταφοράς ζωτικών συμφερόντων στην Ελλάδα και καλά. Νομίζω, χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, ότι υπάρχει απόφαση δικαστηρίου για το θέμα. Σε τέτοιες περιπτώσεις (αν έχει ατομική επιχείρηση) δεν μπορεί να γίνει και μεταφορά κατοίκου από Ελλάδα στο εξωτερικό. Θα σου πρότεινα να δεις την ΠΟΛ 1260/19-12-2014 και κυρίως το άρθρο 2 το "γ", που αφορά τη φορολογική κατοικία. Ψάξε το με εταιρεία. Δε μου χει τύχει να κάνω, αλλά είναι η μόνη λύση που βλέπω!!!

Ναί ισχύει δυστυχώς αυτό. Το κράτος σου λέει ότι από τη στιγμή που έχει ατομική επιχείρηση ή συμμετέχει πάνω από κάποιο ποσοστό σε νομική οντότητα εδώ στην Ελλάδα δεν μπορεί να είναι φορολογικά κάτοικος εξωτερικού.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα τον κανεις κατοικο Ελλαδας φορολογικα. Ομως προσεξε μερικα σημεια. Πρωτον, θα προσκομισεις στοιχεια στον οαεε για απαλλαγη απο την ασφαλεια, το εντυπο Α1, δηλαδη ασφαλισμενος στο εξωτερικο. Αυτο αποτελει μια ενδειξη για το που βρισκονται τα ζωτικα του συμφεροντα. Δευτερον, φερνεις σε επαφη τη δου του εξωτερικου με την αντιστοιχη Ελληνικη ισως και σε επιπεδο υπουργειων, υπαρχει σχετικη διαδικασια, και ας τα βρουν μονοι τους. Τριτον, το δευτερο το κανεις εφοσον δεν προβλεπει κατι η αντιστοιχη ΣΑΔΦ, εφοσον υπαρχει τετοια. Τεταρτον, ενημερωσε τον πελατη σου να συμβουλευτει και το λογιστη του στα εξωτερικα. Δεν ειναι η Ελλαδα το μπ....... που νομιζουν. Αλλου τα πραγματα ειναι πιο σφιχτα και αυστηρα. Ασχετα ομως με το οτι θα γινει φορολογικος κατοικος λογω ατομικης επιχειρησης, δεν σημαινει οτι τα ζωτικα του συμφεροντα ειναι εδω. Στην εσχατη περιπτωση τα υπουργεια θα λυσουν το θεμα. Εσυ και ο αλλοδαπος συναδελφος, πιθανοτατα, θα συμβουλευσετε τα ιδια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΟΛ 1260/19-12-2014 

 

..................4. Τέλος, εφόσον κατά τα ανωτέρω αποδειχθεί ότι ο φορολογούμενος είναι πραγματικά φορολογικός κάτοικος κράτους με το οποίο δεν υφίσταται ΣΑΔΦΕ, θα έχουν εφαρμογή, σε κάθε περίπτωση, ως προς τη φορολόγηση του εισοδήματος που αποκτά από πηγές Ελλάδας, οι διατάξεις της εσωτερικής νομοθεσίας.

 

Εάν ο φορολογούμενος είναι πραγματικά φορολογικός κάτοικος κράτους με το οποίο υφίσταται ΣΑΔΦΕ, τότε θα έχουν εφαρμογή, ως προς τη φορολόγηση του εισοδήματος που αποκτά από πηγές Ελλάδας, οι διατάξεις της εσωτερικής νομοθεσίας, υπό την επιφύλαξη, όμως, των διατάξεων των ΣΑΔΦΕ (π.χ. η προσαύξηση περιουσίας φορολογείται στην Ελλάδα στην πρώτη περίπτωση (μη ύπαρξη ΣΑΔΦΕ) ενώ στην δεύτερη φορολογείται εφόσον αυτό επιτρέπεται από τις διατάξεις της οικείας ΣΑΔΦΕ).

Σημειώνεται ότι, και στις δύο προηγούμενες περιπτώσεις ο φορολογούμενος δεν θα υπόκειται σε φορολογία εισοδήματος στη χώρα μας για το εισόδημα που αποκτά στην αλλοδαπή. 

Ακριβές Αντίγραφο 
Ο Προϊστάμενος Αυτοτελούς Τμήματος Διοίκησης  Η ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΕΣΟΔΩΝ  
ΑΙΚ. ΣΑΒΒΑΪΔΟΥ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η φορολογική κατοικία στους ''παγκόσμιους πολίτες''

 

Αιτία του σημερινού μας άρθρου είναι η περίπτωση πολιτών για τους οποίους δεν μπορεί ευκρινώς να προσδιοριστεί η φορολογική τους κατοικία,

 επειδή τόπος εργασίας τους είναι «ο πλανήτης γη» και συνήθως αναφερόμαστε σε στελέχη πολυεθνικών επιχειρήσεων που προσφέρουν τις υπηρεσίες τους κατά τη διάρκεια του φορολογικού έτους σε υποκαταστήματα των εταιρειών τους σε όλον τον κόσμο για λίγους μήνες κάθε έτος. Στο σημερινό άρθρο θα προσπαθήσουμε να εντοπίσουμε τη χώρα όπου οριοθετείται ως φορολογική του κατοικία και είναι υπόχρεος για την δήλωση και φορολόγηση των παγκόσμιων εισοδημάτων του. 

    Σύμφωνα με το άρθρο 3 του Ν. 4172/2013 Κ.Φ.Ε., ορίζεται ότι: 

    Σύμφωνα με το άρθρο 8 του προαναφερθέντος νόμου, ορίζεται ότι: 

2. Ένα φυσικό πρόσωπο που βρίσκεται στην Ελλάδα συνεχώς για χρονικό διάστημα που υπερβαίνει τις εκατό ογδόντα τρεις (183) ημέρες…» 

    Σύμφωνα με την ΠΟΛ. 1260/19.12.2014 εγκύκλιο διαταγή, σχετικά με την φορολογική κατοικία, ορίζεται μεταξύ των άλλων ότι: 

«2. Οι ελεγχόμενοι φορολογούμενοι, οι οποίοι έχουν ήδη υποβάλει μέρος των δικαιολογητικών ή δεν τα έχουν υποβάλει καθόλου, υποχρεούνται σε κάθε περίπτωση, να προσκομίσουν τα ακόλουθα δικαιολογητικά, από τα οποία θα προκύπτει ότι όντως είχαν μεταφέρει το κέντρο του οικογενειακού τους βίου (οικογενειακή εστία) ή το κέντρο του επαγγελματικού τους βίου, της ύπαρξής τους και των βιοτικών τους σχέσεων (κέντρο ζωτικών συμφερόντων), στην αλλοδαπή: 

(α) Στοιχεία που αποδεικνύουν ότι οι φορολογούμενοι και τα μέλη της οικογένειάς τους (σύζυγος/τέκνα), εάν αυτά υφίστανται, διαμένουν σε μόνιμη και σταθερή βάση στην αλλοδαπή (π.χ. βεβαίωση από δημοτική/δημόσια/άλλη αναγνωρισμένη αρχή, αποδεικτικά εκπαίδευσης/φοίτησης τέκνων ή μισθωτήριο συμφωνητικό κατοικίας ή αποδεικτικό ιδιόκτητης κατοικίας στην αλλοδαπή, εφόσον αυτή υφίσταται). 

(β.1.) Πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας που εκδίδεται από την αλλοδαπή φορολογική αρχή, από το οποίο θα προκύπτει ότι είναι φορολογικοί κάτοικοι αυτού του άλλου κράτους. Εάν οι φορολογούμενοι έχουν εγκατασταθεί σε κράτος με το οποίο υφίσταται Σύμβαση Αποφυγής Διπλής Φορολογίας Εισοδήματος (ΣΑΔΦΕ) και εφόσον αποκτούσαν εισόδημα στη χώρα μας, μπορούν να προσκομίσουν, αντί του πιστοποιητικού, την προβλεπόμενη Αίτηση για την Εφαρμογή της Σύμβασης Αποφυγής Διπλής Φορολογίας Εισοδήματος όπου είναι ενσωματωμένο το πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας (δίγλωσσα έντυπα) και για την οποία δεν απαιτείται η επισημείωση της Χάγης. Επίσης, δεν απαιτείται η επισημείωση της Χάγης για τα πιστοποιητικά φορολογικής κατοικίας που εκδίδουν οι φορολογικές αρχές των ΗΠΑ και της Τουρκίας, στο πλαίσιο της ΣΑΔΦΕ που έχει συναφθεί με τη χώρα μας. 

(β.2.) Σε περίπτωση που οι φορολογούμενοι έχουν εγκατασταθεί σε κράτος με το οποίο δεν υφίσταται Σύμβαση Αποφυγής Διπλής Φορολογίας Εισοδήματος, οφείλουν να προσκομίσουν πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας, εφόσον προβλέπεται η έκδοσή του από την αλλοδαπή φορολογική αρχή, ή σε περίπτωση που δεν προβλέπεται η έκδοσή του, αντίγραφο της εκκαθάρισης της δήλωσης φορολογίας εισοδήματός τους, που υπέβαλαν στο άλλο κράτος ή ελλείψει εκκαθάρισης, αντίγραφο της σχετικής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος 

(γ) Στοιχεία σχετικά με τον επαγγελματικό βίο [π.χ. σύμβαση εξηρτημένης εργασίας με αλλοδαπό εργοδότη ή βεβαίωση εργασίας από τον εν λόγω εργοδότη. Σε περίπτωση μη εξηρτημένης απασχόλησης, αποδεικτικό της επαγγελματικής δραστηριότητας στην αλλοδαπή (π.χ. έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας, συμμετοχή σε αλλοδαπές εταιρείες)].» 

    Περαιτέρω, σύμφωνα με το άρθρο 4 του μοντέλου του Ο.Ο.Σ.Α., σχετικά με τις Σ.Α.Δ.Φ., ορίζεται πυραμιδική αξιολόγηση της πραγματικής φορολογικής κατοικίας ενός φυσικού προσώπου. Σύμφωνα με αυτή, ισχυρότερη προϋπόθεση της χώρας που ορίζεται ως φορολογική κατοικία από τον ενδιαφερόμενο, είναι η ύπαρξη σε αυτή του κέντρου του οικογενειακού του βίου (οικογενειακή εστία) ή του κέντρου του επαγγελματικού του βίου, της ύπαρξής του και των βιοτικών του σχέσεων (κέντρο ζωτικών συμφερόντων). 

    Τέλος, στην περίπτωση που με βάση των ανωτέρω δεν μπορεί να διαπιστωθεί η φορολογική κατοικία, ισχύει η αρχή της υπηκοότητας. Δηλαδή φορολογική κατοικία και χώρα της οποίας κάποιος είναι υπήκοος, ταυτίζονται. 

    Σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 1 του άρθρου 2 του Ν.2238/1994, όπως ίσχυαν πριν από την κατάργησή τους με τις διατάξεις του άρθρου 72 του Ν.4172/2013 και εφαρμόζονταν για φορολογικά έτη που άρχισαν πριν από την 01.01.2014, οριζόταν ότι «σε φόρο για το παγκόσμιο εισόδημά του υπόκειται κάθε φυσικό πρόσωπο, το οποίο έχει την κατοικία ή τη συνήθη διαμονή του στην Ελλάδα. Σε φόρο για το εισόδημα που προκύπτει στην Ελλάδα υπόκειται κάθε φυσικό πρόσωπο, ανεξάρτητα από τον τόπο κατοικίας του ή της συνήθους διαμονής του. Αν ο υπόχρεος σε δήλωση μεταφέρει την κατοικία ή τη συνήθη διαμονή του σε κράτος που εμπίπτει στον κατάλογο των κρατών που περιέχεται στην παράγραφο 4 του άρθρου 51 Α, θεωρείται ότι έχει την κατοικία του στην Ελλάδα και υπόκειται σε φόρο για το παγκόσμιο εισόδημά του σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 2 του Ν. 2238/1994» 

    Από τα παραπάνω εκτεθέντα, καταλήγουμε στα εξής συμπεράσματα: 

·         Αν υπήρξε μεταφορά κατοικίας σε μη συνεργάσιμο φορολογικά κράτος, το φυσικό πρόσωπο ήταν υπόχρεο σε φορολόγηση των παγκοσμίων εισοδημάτων του στην Ελλάδα, έως και την 31/12/2013. Από 1/1/2014 και σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4172/2013 περί Κ.Φ.Ε., δεν υφίστανται πλέον παρόμοιες διατάξεις 

·         Αν υφίσταται κέντρο οικογενειακού βίου στην Ελλάδα, ο ενδιαφερόμενος είναι φορολογικός κάτοικος Ελλάδος 

·         Αν δεν μπορεί να προσδιοριστεί κέντρο επαγγελματικού βίου λόγω συνεχούς αλλαγής χωρών εργασίας, ο ενδιαφερόμενος είναι φορολογικός κάτοικος Ελλάδος λόγω υπηκοότητας 

·         Σύμφωνα με το με αριθμό πρωτ. Δ6Δ 1095210 ΕΞ 2014/ 25 Ιουνίου 2014 έγγραφο της Γενικής Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, με θέμα «Παρέχονται διευκρινίσεις σε θέματα που αφορούν στο κύρος των αλλοδαπών δημοσίων εγγράφων, που προσκομίζονται από τους ενδιαφερόμενους στις Δ.Ο.Υ.», μεταξύ των άλλων ορίζεται ότι: 

«α) Με την αριθ. 233/2000 γνωμοδότηση της Ολομέλειας του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους (Ν.Σ.Κ.), η οποία έγινε αποδεκτή από τον Υπουργό Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης, διευκρινίζεται ότι «…Έγγραφα τα οποία προέρχονται από την αλλοδαπή, και μάλιστα δημόσια, συντεταγμένα σε οποιαδήποτε γλώσσα, δεν μπορούν να γίνουν δεκτά στο εσωτερικό της χώρας μας παρά μόνο αν η γνησιότητα τους βεβαιώνεται κατά τα διεθνή νόμιμα». 

   Στην ίδια γνωμοδότηση επισημαίνεται, επίσης, ότι «…αλλοδαπά δημόσια έγγραφα των οποίων η γνησιότητα δεν βεβαιώνεται σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από την Σύμβαση της Χάγης, ή, εφόσον προέρχονται από χώρα που δεν έχει συμβληθεί στην Σύμβαση αυτή, των οποίων η γνησιότητα δεν βεβαιώνεται κατά τα διεθνή νόμιμα (προξενική διαδικασία), δεν μπορούν να γίνουν δεκτά παντάπασιν από τις ελληνικές διοικητικές αρχές».

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς ενημέρωση του θέματος....

 

Θα βγει κάποια στιγμή επίσημο έγγραφο που κατά πάσα πιθανότητα θα λύσει αυτό το πρόβλημα που δημιουργούν στους κατοίκους εξωτερικού όταν ανοίγουν ατομική επιχείρηση,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς ενημέρωση του θέματος....

 

Θα βγει κάποια στιγμή επίσημο έγγραφο που κατά πάσα πιθανότητα θα λύσει αυτό το πρόβλημα που δημιουργούν στους κατοίκους εξωτερικού όταν ανοίγουν ατομική επιχείρηση,

Για να δούμε..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρότυπη δίκη στο ΣτΕ σχετικά με φορολόγηση μόνιμου κάτοικου Γερμανίας στην Ελλάδα

 

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ

ΠΡΑΞΗ 3/2016 της Επιτροπής του άρθρου 1 παρ. 1 του ν. 3900/2010

Η Επιτροπή του άρθρου 1 παρ. 1 του ν. 3900/2010, αποτελούμενη από τον Πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας Νικόλαο Σακελλαρίου, τον αρχαιότερο Αντιπρόεδρο Δημοσθένη Πετρούλια και την Αντιπρόεδρο Ειρήνη Σαρπ, Πρόεδρο του αρμοδίου καθ’ ύλην Β΄ Τμήματος 

αφού έλαβε υπ’ όψιν:

α) το άρθρο 1 του ν. 3900/2010,

β) την από 29.2.2016 αίτηση (ΠΑ 2/1.3.2016) του ........................., με την οποία ζητείται να εισαχθεί ενώπιον του Συμβουλίου της Επικρατείας, κατ’ επίκληση του άρθρου 1 παρ. 1 του ν. 3900/2010, η εκκρεμής ενώπιον του Διοικητικού Πρωτοδικείου Αθηνών από 29.2.2016 προσφυγή του (ΠΡ 3187/2016) κατά της υπ΄αριθμ. 59/2016 πράξεως της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων, απορριπτικής ενδικοφανούς προσφυγής του αιτούντος κατά της υπ΄αριθμ. αρνητικής απαντήσεως του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ Χολαργού επί της επιφυλάξεως που ο ανωτέρω αιτών υπέβαλε στην (κοινή, κατά νόμο, μετά της συζύγου του) δήλωσή του φορολογίας εισοδήματος, φορολογικού έτους 2014, για το λόγο ότι, ως μόνιμος κάτοικος και εργαζόμενος Γερμανίας- και ανεξαρτήτως της ανάπτυξης προσωπικών δεσμών στην Ελλάδα (λόγω σύναψης γάμου με Ελληνίδα, δικαστική λειτουργό και δημιουργίας οικογένειας)-δεν έχει τη φορολογική κατοικία του στην Ελλάδα και, επομένως, για το στη Γερμανία κτηθέν (εκ της εργασίας του), κατά το πιο πάνω φορολογικό έτος, εισόδημά του δεν υπέκειτο σε φορολόγηση στη χώρα (ούτε, συνεπώς, και στην υποβολή φορολογικής δηλώσεως) . Με την υπό κρίση αίτηση προβάλλεται ότι τίθενται εν προκειμένω τα γενικότερου ενδιαφέροντος ζητήματα της ερμηνείας των διατάξεων των άρθρων 3,4,9 και 67 του ν.4172/2013 «Φορολογία Εισοδήματος […] και άλλες διατάξεις» (Α 167 ) εν συνδυασμώ προς αυτές των άρθρων 1386 και 1387 ΑΚ , καθώς και της συμφωνίας των πιο πάνω διατάξεων του ν. 4172/2013 προς τις υπερνομοθετικής ισχύος διατάξεις της Συμφωνίας μεταξύ Ελλάδος και Γερμανίας περί αποφυγής διπλής φορολογίας (κυρωθείσας νομοθετικώς με τον ν. 52/1967, Α 134) αλλά και τις διατάξεις των άρθρων 4 και 21 του Συντάγματος (καθ΄ο μέρος δεν προβλέπεται η υποβολή χωριστής φορολογικής δηλώσεως μόνον από τον ένα σύζυγο στην περίπτωση που οι σύζυγοι δεν συμβιώνουν και, συνεπώς, δεν έχουν κοινή κατοικία), τα οποία (ζητήματα) έχουν συνέπειες για ευρύτερο κύκλο προσώπων. 

γ) το γεγονός ότι για την αίτηση αυτή έχει κατατεθεί το νόμιμο παράβολο (υπ΄αριθμ. Α/Α 2028/1.3.2016 τύπου Α, διπλότυπο είσπραξης σειράς Θ 0632942 της Δ.Ο.Υ Δ Αθηνών), 

α π ο φ α σ ί ζ ε ι 

να γίνει δεκτό το ανωτέρω αίτημα, διότι συντρέχουν οι προϋποθέσεις εφαρμογής του άρθρου 1 του ν. 3900/2010, και

δ ι α τ ά σ σ ε ι 

1. Να εισαχθεί στο Συμβούλιο της Επικρατείας η προσφυγή του ........................ κατά του Ελληνικού Δημοσίου (με αριθμό καταχώρισης ΠΡ 3187/1.3. 2016) ).

2. Η πράξη αυτή να δημοσιευθεί στις ημερήσιες εφημερίδες «ΤΑ ΝΕΑ» και «ΕΣΤΙΑ» και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του Συμβουλίου της Επικρατείας. 

Η παρούσα πράξη συνεπάγεται την αναστολή εκδίκασης των εκκρεμών υποθέσεων στις οποίες τίθεται το ίδιο ζήτημα. 

Αθήνα, 24 Μαρτίου 2016

Ν. Σακελλαρίου
Δ.Πετρούλιας
Ε.Σάρπ

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπερα συναδελφοι.

Εχει τυχει σε καποιον προσφατα κατοιτκος  φορολογικος βουλγαριας(ελληνας)μετοχος σε εταιρια εκει στην βουλγαρια,<<κανει δηλωση και στην ελλαδα για καποια ακινητα που εχει>>,θελει να ανοιξει ατομικη επιχειρηση εμποριας ρουχων στην ελλαδα.

Γνωριζει καποιος αν γινετε ,και τι προυποθεσεις-ενεργειες χρειαζονται για οαεε(εφκα) -δου??

 

ευχαριστω

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 ώρες πριν, Georgenikolo είπε

καλησπερα συναδελφοι.

Εχει τυχει σε καποιον προσφατα κατοιτκος  φορολογικος βουλγαριας(ελληνας)μετοχος σε εταιρια εκει στην βουλγαρια,<<κανει δηλωση και στην ελλαδα για καποια ακινητα που εχει>>,θελει να ανοιξει ατομικη επιχειρηση εμποριας ρουχων στην ελλαδα.

Γνωριζει καποιος αν γινετε ,και τι προυποθεσεις-ενεργειες χρειαζονται για οαεε(εφκα) -δου??

 

ευχαριστω

Καλησπέρα,

Ξεκινάμε πρώτα από το γεγονός ότι θα πάψει να είναι φορολογικός κάτοικος Βουλγαρίας. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×