Jump to content

Recommended Posts

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟ ΕΞΗΣ  ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΨΕΙ ΕΝΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΜΕ ΞΥΛΑ ΣΤΙΣ 15.12.2014 ΣΕ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ,ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΑΝΑΓΡΑΦΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΞΥΛΩΝ,ΩΣΤΟΣΟ Η ΕΞΑΓΩΓΗ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΜΗΜΑΤΙΚΑ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΦΟΥΝ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ ΛΟΓΩ ΚΑΙΡΟΥ Η ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ(ΤΑ ΞΥΛΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ).ΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΟΜΩΣ ΖΗΤΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΤΗΓΟ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΑΡΝΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η  ΜΕΤΑΦΟΡΑ.ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΟΥ ΑΝΑΙΦΕΡΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΣΧΕΤΙΚΗ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΚΑΘΕ ΦΟΡΤΙΟ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ Δ.Α. ΜΕ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΧΕΤΙΚΟΥ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟΥ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΑΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΕΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΦΑΟΥΛ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο τη στιγμή που έχει εκδοθεί ΔΑ για κάθε φορτίο είσαι καθ'όλα νόμιμος και και δεν χρειαζόταν να εκδόσεις άμεσα το τιμολόγιο παρά μόνο με το τελευταίο φορτίο ή και αργότερα μέχρι τις 15 του επόμενου μήνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο τη στιγμή που έχει εκδοθεί ΔΑ για κάθε φορτίο είσαι καθ'όλα νόμιμος και και δεν χρειαζόταν να εκδόσεις άμεσα το τιμολόγιο παρά μόνο με το τελευταίο φορτίο ή και αργότερα μέχρι τις 15 του επόμενου μήνα.

ΕΓΩ ΕΚΟΨΑ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ 15-12-2014 ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΣΤΟ ΤΕΛΩΝΕΙΟ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ Η ΕΞΑΓΩΓΗ ΑΜΕΣΑ (ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ)ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΞΑΓΩΓΗ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΜΕ,ΜΕ ΠΑΡΕΠΕΜΨΑΝ  KAI ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΕΞΑΓΩΓΗ ΚΑΘΕ ΦΟΡΤΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΟ,ΤΗΝ ΔΙΑΣΑΦΗΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΑ ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΜΕΣΩ ΤΡΑΠΕΖΑΣ.ΑΛΛΙΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΛΑΘΡΕΜΠΟΡΙΟ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×