Jump to content
Sign in to follow this  
SofiaSpy

βοηθεια για επιλογη λογιστικων προγραμματων !

Recommended Posts

καλησπέρα ! είμαι αρχάρια ! τώρα ξεκίνησα την ενημέρωση μου ,για να ανοίξω λογιστικό γραφείο και δεν ξέρω από που να ενημερωθώ και να ξεκινήσω. :blink: θα ήθελα την βοήθεια σας ,σας παρακαλώ! τι προγράμματα θα χρειαστώ ? και σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ για να με ενημερώσει-και για την αγορά αυτών? Επίσης,τα σεμινάρια που γίνονται σε φροντηστήρια για αρχάριους λογιστές αξίζουν τον κόπο?μπορώ να κάνω καπου σεμινάριο μόνο στα προγράμματα που θέλω να χρησιμοποιήσω?

Ευχαριστώ πολύ!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα. Πριν από ένα μήνα ήμουν στην ίδια φάση όσον αφορά την αγορά προγράμματος.

Επέλεξα το πρόγραμμα εσόδων-εξόδων της Union τόσο για την τιμή του όσο και για την απλότητα και λειτουργικότητα του(Είχα δουλέψει τη μισθοδοσία του πολλά χρόνια).

Αν είσαι Αθήνα κάνουν αρκετά συχνά σεμινάρια για τα προγράμματα τους. Εγώ επειδή είμαι Κρήτη εκπαιδεύτηκα τηλεφωνικά και με Teamviewer.

 

Παλιά είχα παρακολουθήσει και διάφορα σεμινάρια που γίνονται πχ για έναρξη λογιστικών γραφείων που κάνει το ΚΕΛΕ.

Δε μπορώ να πω ότι με βοήθησαν κάπου καθώς τα περισσότερα που έλεγαν τα γνώριζα. Ανάλογα το επίπεδο σου θα κρίνεις αν θα πας. Επίσης μπορείς να τους ζητήσεις ένα πρόγραμμα εκπάιδευσης για να δεις αναλυτικά τι θα σου διδάξουν και τι από αυτά δε ξέρεις.

 

Όπως και να έχει αυτά που μαθαίνεις στη πράξη και στο δρόμο δε στα μαθαίνουν πουθενά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγώ ήμουν στην ίδια φάση πριν ένα χρόνο, Τελικά αν και είδα διάφορα προγράμματα σε γνωστούς μου λογιστές και πήρα γνώμες κατέληξα στα έσοδα-έξοδα της Union παρ' όλο που δεν το είχα δει σε κανένα γνωστό μου αφού και από τα βίντεο που είδα ήταν απλό, φαινόταν λειτουργικό (και είναι) και νομίζω είναι σε καλή τιμή. Μπορώ πλέον να πω ότι και η υποστήριξη είναι πολύ καλή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για τα προγράμματα που θα χρειαστείς πάντως έχει σχέση και με την πελατεία σου αλλά και με σένα.

Λογικά 3 ειδών προγράμματα μπορεί να σε ενδιαφέρουν αρχικά αφού λογικά δεν θα ασχολείσαι με διπλογραφικά:

1. Για την φορολογία Εισοδήματος

2. Έσοδα-Έξοδα

3, ΜΙσθοδοσία

 

1.Το πρώτο αρχικά μπορείς να το παραλείψεις (γνώμη μου) όσο οι πελάτες είναι λίγοι στην αρχή μπορείς να κάνεις τις δηλώσεις και τις μεταφορές σε αυτές χωρίς πρόγραμμα, το οποίο άλλωστε μπορείς να πάρεις μόλις το χρειαστείς.

2. Το Έσοδα-Έξοδα θα σου είναι απαραίτητο εφ' όσον αναλάβεις επιχειρήσεις με απλογραφικά,

3. Πρόγραμμα μισθοδοσίας μπορείς να περιμένεις να πάρεις μόλις αναλάβεις κάποια επιχείρηση με προσωπικό.

 

Τώρα αναλόγως και τι είδους πελάτες θα έχεiς και αν χρειαστείς κάτι έξτρα θα φανεί φαντάζομαι στο μέλλον αλλά αυτά είναι τα βασικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σίγουρα η επιλογή προγραμμάτων εξαρτάται από το είδος της πελατείας όμως  επειδή « η αρχή είναι το ήμισυ του παντός»  θα σου πρότεινα  να κινηθείς προς μια εταιρεία η οποία θα μπορεί να σε καλύψει  σε 3 σημαντικούς παράγοντες


1.       Δυνατά προγράμματα


2.       καλή υποστήριξη


3.       εκπαιδευτικά σεμινάρια


για αυτούς τους λόγους θα σου περιγράψω τη δική μου πρόσφατη εμπειρία, αγόρασα έσοδα – έξοδα και μισθοδοσία από τη data, πολύ λειτουργικά προγράμματα και τα δύο Μια εβδομάδα μετά την αγορά παρακολούθησα μέσω internet 2 δίωρα σεμινάρια βασικής εκπαίδευσης, το καλύτερο βέβαια είναι τα ηχογραφημένα που έχουν με τα οποία συνδέεσαι απευθείας μέσα από την εφαρμογή και βρίσκεις την απάντηση τη στιγμή που τη χρειάζεσαι. Αν θέλεις μίλα μαζί τους δεν χάνεις τίποτα


 


και……. καλή συνέχεια στον ΚΟΠΙΑΣΤΙΚΟ δρόμο που ξεκίνησες


Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ δουλεύω τα προγράμματα της PROSVASIS από το 2006. Η συγκεκριμένη εταιρεία για μένα έχει την καλύτερη και πιο ευγενική υποστήριξη. Το λέω διότι έχω συνεργαστεί με διάφορες εταιρείες (EPSILON, DATA, UNION κλπ) τέτοια υποστήριξη δεν είχα από καμία. Επίσης έχω δουλέψει από διάφορες εταιρείες και ΕΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ και ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ και ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ. Αυτό που κατάλαβα σε σχέση με τις άλλες εταιρείες είναι ότι τα προγράμματα της PROSVASIS δεν κρύβουν EXTRA MODULES, που είναι απαραίτητα για την πλήρη λειτουργία των προγραμμάτων αλλά και την πλήρη κάλυψη των όποιων αναγκών σου προκύψουν, κάτι που σημαίνει και ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΧΡΕΩΣΗ, και επίσης μπορούν να χρησιμοποιήσουν ταυτόχρονα τα προγράμματα απεριόριστοι χρήστες επίσης χωρίς EXTRA ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ EXTRA ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ

 

Επίσης προσφέρει εγκατάσταση των προγραμμάτων αλλά και εκμάθηση αυτών για όσο χρόνο χρειαστεί.

 

Σημαντικό να προσθέσω είναι ο χρόνος που γλιτώνουμε κάνοντας πιο εύκολα και γρήγορα την δουλειά μας διότι πλέον για μας ο χρόνος είναι πολυτέλεια… Μείωσα κατά πολύ τον απαιτούμενο χρόνο εργασίας μου και αυτό είναι το κυριότερο όφελος.

Αν προσθέσω και τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες Go Cloud τότε εξοικονομούμε και χρήματα αλλά έχουμε και το κεφάλι μας ήσυχο από άποψη backup.

 

Οι τιμές είναι πάρα πολύ καλές και προσιτές αλλά καλύτερα να μιλήσεις μαζί τους

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα πω ποια εφαρμογή χρησιμοποιώ αλλά, πιστεύω ότι όποια κι αν χρησιμοποιεί ο καθένας μας, αποτελεί μία από τις καλύτερες της αγοράς... :)

 

Καλημέρα, καλή αρχή και καλή δύναμη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπέρα ! είμαι αρχάριος ! τώρα ξεκίνησα την ενημέρωση μου ,για να ανοίξω λογιστικό γραφείο και δεν ξέρω από που να ενημερωθώ και να ξεκινήσω. :blink: θα ήθελα την βοήθεια σας ,σας παρακαλώ! τι προγράμματα θα χρειαστώ ? και σε ποιον πρέπει να απευθυνθώ για να με ενημερώσει-και για την αγορά αυτών? Επίσης,τα σεμινάρια που γίνονται σε φροντηστήρια για αρχάριους λογιστές αξίζουν τον κόπο?μπορώ να κάνω καπου σεμινάριο μόνο στα προγράμματα που θέλω να χρησιμοποιήσω?

Ευχαριστώ πολύ!

Κάτι μου θυμίζει αυτό.....να δείς πότε ήταν....ούτε που θυμάμαι...Παιδιά κουράγιο και καλή τύχη.Μιά συγκίνηση μου τη δώσατε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εμείς στο γραφείο χρησιμοποιούμε τα προγράμματα της UNION.

Αρχικά βάλαμε ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ, μετά ΕΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ και τέλος την ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ.

Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι από αναβαθμίσεις και τηλεφωνική υποστήριξη.

 

Τώρα όσο για σεμινάρια, ότι μπορείς κάνε. Όλα όσα μαθαίνεις χρήσιμα είναι.

Κάνε σε πρώτη φάση ένα για Απλογραφικά και μετά αν έχεις επιχειρήσεις με μισθοδοσία κάνε και ένα για Εργατικά-Ασφαλιστικά.

Σε κάθε περίπτωση νομίζω οτι χρειάζεται πολύ διάβασμα και ένα σεμιναριάκι κάθε χρόνο για κάθε βασικό αντικείμενο της δουλειάς,

δηλαδή, ΕΛΠ, ΦΠΑ, Εισόδημα, Εργατικά κλπ...

 

Ελπίζω να βοήθησα,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα πω ποια εφαρμογή χρησιμοποιώ αλλά, πιστεύω ότι όποια κι αν χρησιμοποιεί ο καθένας μας, αποτελεί μία από τις καλύτερες της αγοράς... :)

 

Καλημέρα, καλή αρχή και καλή δύναμη.

ακριβώς.

 

3 εταιρίες έχω αλλάξει, και οι 3 έχουν τα καλά και τα κακά τους.

 

Ας πούμε εμένα με ενδιαφέρει να "τραβάει" αρχεία από τα εμπορικά προγράμματα και μία εταιρία που θεωρείται κορυφαία, το παλεύαμε 2 χρόνια και τελικά δεν τα κατάφερε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,

ήρθε...... επιτέλους η ώρα να πάρω λογιστικό πρόγραμμα,

(το αφεντικό μου το είχε ξαναπεί, αλλά δεν έγινε, τώρα όμως είναι γεγονός)

μέχρι τώρα κρατώ τα βιβλία χειρόγραφα,

εμπορικό πρόγραμμα έχουμε το Κεφάλαιο 4

 

βρήκα λοιπόν το Soft1 200  με 60 ευρώ το χρόνο

 

το ξέρει κάποιος; ας μου πει παρακαλώ,

γιατί στη βράση κολλάει ............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα,

ήρθε...... επιτέλους η ώρα να πάρω λογιστικό πρόγραμμα,

(το αφεντικό μου το είχε ξαναπεί, αλλά δεν έγινε, τώρα όμως είναι γεγονός)

μέχρι τώρα κρατώ τα βιβλία χειρόγραφα,

εμπορικό πρόγραμμα έχουμε το Κεφάλαιο 4

 

βρήκα λοιπόν το Soft1 200  με 60 ευρώ το χρόνο

 

το ξέρει κάποιος; ας μου πει παρακαλώ,

γιατί στη βράση κολλάει ............

 

Προσοχή. Δεν είναι 60 ευρώ το χρόνο. Ή μάλλον είναι αλλά για λίγες εταιρίες και λίγες δυνατότητες. Ότι παραπάνω δυνατότητες θες τις πληρώνεις αδρά.

Εγώ το έχω δωρεάν για ένα χρόνο, αλλά μόλις είδα τη τιμή μετά το χρόνο για αυτά που θέλω, το άφησα στην άκρη και αγόρασα άλλο.

 

Είναι πολύ καλό με πολλές δυνατότητες αλλά τις πληρώνεις καλά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προσοχή. Δεν είναι 60 ευρώ το χρόνο. Ή μάλλον είναι αλλά για λίγες εταιρίες και λίγες δυνατότητες. Ότι παραπάνω δυνατότητες θες τις πληρώνεις αδρά.

Εγώ το έχω δωρεάν για ένα χρόνο, αλλά μόλις είδα τη τιμή μετά το χρόνο για αυτά που θέλω, το άφησα στην άκρη και αγόρασα άλλο.

 

Είναι πολύ καλό με πολλές δυνατότητες αλλά τις πληρώνεις καλα

Δεν θέλω ακριβό πρόγραμμα

και μάλλον το  soft1 το απορρίπτω απο αυτά που μου λέτε,

συνεχίζω το ψάξιμο

ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

για την εφαρμογή " Λογιστής έσοδα-έξοδα" του ομίλου Τότση, ΤΙ ΛΕΤΕ,

το έχει κάποιος ;

το είδα σε φίλη που το χρησιμοποιεί στο λογιστικό της γραφείο και μου είπε πως εχει την demo έκδοση , πανω απο 1 χρόνο

πως γίνετε αυτό.......... Πάντως το είδα καλό και ευχρηστο.

Αλλά η γνώμη και η εμπειρία σας μετράει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το 2016 είναι χρονιά με πολλές ψηφιακές αλλαγές για τον επιχειρηματικό κόσμο. Τα «περιθώρια» λάθους είναι πλέον ανύπαρκτα για τον ελεύθερο επαγγελματία και τις μικρές οντότητες κατά τα Ελληνικά λογιστικά πρότυπα. Η «τιμωρία» πλέον δεν είναι τα υπέρογκα πρόστιμα. Είναι όμως η «στέρηση» άσκησης της επαγγελματικής δραστηριότητας και η απώλεια της άδειας εξασκήσεως επαγγέλματος. 


Το πρόγραμμα ηλεκτρονικής τιμολόγησής i-spirit, με σύγχρονες ψηφιακές μεθόδους και με ελάχιστο κόστος, οργανώνει την Ελληνική επιχείρηση και να προστατεύει τον Έλληνα επαγγελματία. Μερικά από τα πλεονεκτήματα της χρήσης του λογισμικού είναι τα παρακάτω:


  • Διασφάλιση και διαφάνεια στις συναλλαγές (διασταύρωση στοιχείων) 
    • ​Το λογισμικό οριστικοποιεί την συναλλαγή και δεν την διαγράφει. Με αυτόν το τρόπο ο επιχειρηματίας δεν βρίσκεται ποτέ υπόλογος.

    • Οι διαδικασίες ακύρωσης ενός παραστατικού ή η έκδοση πιστωτικού είναι μοναδικές, έτσι ώστε αν παραπέσει κάποιο παραστατικό σας σε «λάθος» χέρια ο επιχειρηματίας και ο λογιστής του, είναι σε θέση να αποδείξει την ορθότητα της συναλλαγής.


  • Συμφωνία με τραπεζικούς λογαριασμούς.
    • Η μέθοδος πληρωμής είναι αναπόσπαστο μέρος του παραστατικού πώλησης. Με μια κίνηση ξεμπερδεύεται από πολύπλοκες μεθόδους συμφωνίας. 

    • Μέχρι το παραστατικό σας να εξοφληθεί έχει την ένδειξη προτιμολόγιο ή pro-forma.  


  • Στηρίζει τη σχέση με το λογιστή σας 
    • Σας προσφέρει διαφάνεια στις συναλλαγές σας αποστέλλοντας του ηλεκτρονικά το αρχείο των συναλλαγών σας.


  • Μηδενίζει το κόστος αγοράς και εξαφανίζει τα κρυφά κόστη υποστήριξης 
    • Από 149€ που συμπεριλαμβάνει το πρόγραμμα και ένα έτος καθολικής υποστήριξης (δείτε τις παροχές)  το i-spirit σας καλύπτει το κύκλωμα των πωλήσεων και πελατών σας. 

    • Σας παρέχει επίσης δωρεάν υπολογιστικά φύλλα και κειμενογράφο

    • Σας διασφαλίζει από παγίδες πλαστών παραστατικών 

    • Οργανώνει τον χρόνο σας με το ηλεκτρονικό ημερολόγιο

    • Δημιουργεί αυτόματα τα αντίγραφα ασφαλείας σας.

    • Κοστίζει κατά 70% λιγότερο από οποιαδήποτε desktop εφαρμογή
      • Το  i-spirit δεν έχει μεσάζοντες.
        • Η εγκατάσταση, η προσαρμογή και η παραμετροποίηση είναι υπόθεση 5 λεπτών.




Η προσφορά μας λήγει την 28/2/2016. Επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected] 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Το σύγχρονο πληροφοριακό εργαλείο του ελεύθερου επαγγελματία και των εταιρειών παροχής υπηρεσιών που σας παρέχει:


«Ασφάλεια στις συναλλαγές σας, οργάνωση των τιμολογίων σας και άμεση πληροφόρηση για την οικονομική πορεία της επιχείρησης σας»


Οι εκδόσεις της εμπορικής διαχείρισης i-spirit περιλαμβάνουν:


  • Έκδοση, καταχώρηση παραστατικών πωλήσεων και αποστολή ηλεκτρονικού τιμολογίου
  • Καταχώρηση παραστατικών αγορών, δαπανών παγίων εσωτερικού και εξωτερικού

  • Οικονομική διαχείριση πελατών και προμηθευτών (καρτέλες, στατιστικά) και min C.R.M στα στοιχεία πελατών και προμηθευτών

  • Έλεγχο και αποστολή δεδομένων στη Γ.Γ.Π.Σ (Μ.Υ.Φ και διασύνδεση λιανικών συναλλαγών)

  • Αρχειοθέτηση και εκτύπωση απλογραφικών βιβλίων (βιβλίου εσόδων και εξόδων), αποστολή αρχείου (csv) για τη διασύνδεση με το πρόγραμμα του λογιστή που συνεργάζεστε 

  • Εργαλείο εκτυπώσεων (reporting tools) για στατιστικά και αναφορές (grid, pivot table)

  • Εξαγωγή αρχείων σε όλα τα δημοφιλή format (pdf, excel, csv)

  • Αυτόματη δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας σε διαφορετική συσκευή ή στο προσωπικό σας χώρο στο internet

  • Χρήση κειμενογράφου και υπολογιστικών φύλλων συμβατά με microsoft office (excel, word) μέσα από την εφαρμογή

  • Ένα χρόνο υπηρεσίας υποστήριξης (τηλεφωνική υποστήριξη, αναβαθμίσεις και απομακρυσμένη υποστήριξη).

Δείτε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της εφαρμογής εδώΆμεσα διαθέσιμο 


 


video:



Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόταση προς τους διαχειριστές:

Δημιουργήστε ένα topic για το συγκεκριμένο θέμα, δηλαδή για επαγγελματίες που θέλουν να προβάλουν τις εφαρμογές τους με τον τρόπο αυτό. Και στην περίπτωσή τους βάλτε και ένα ανώτατο όριο χαρακτήρων, πχ 300.

Νομίζω πως είναι η καλύτερη λύση, αφού τα συγκεκριμένα post δεν ανταποκρίνονατι στο σκοπό του υπόλοιπου forum, δηλαδή της ανταλλαγής απόψεων μεταξύ συναδέλφων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρόταση προς τους διαχειριστές:

Δημιουργήστε ένα topic για το συγκεκριμένο θέμα, δηλαδή για επαγγελματίες που θέλουν να προβάλουν τις εφαρμογές τους με τον τρόπο αυτό. Και στην περίπτωσή τους βάλτε και ένα ανώτατο όριο χαρακτήρων, πχ 300.

Νομίζω πως είναι η καλύτερη λύση, αφού τα συγκεκριμένα post δεν ανταποκρίνονατι στο σκοπό του υπόλοιπου forum, δηλαδή της ανταλλαγής απόψεων μεταξύ συναδέλφων.

 

Έχετε απόλυτο δίκαιο.

 

Η δυνατότητα δωρεάν προβολής εταιρειών με αυτόν τον τρόπο είναι σε βάρος όλων όσων προβάλονται μέσω των διαφημιστικών banner στην ιστοσελίδα του taxheaven, όπως εμείς, και καταβάλουν το αντίσοιχο κόστος, το οποίο κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητο είναι.

 

Χαιρόμαστε ιδιαιτέρως που κάνατε αυτή την παρατήρηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×