Προς το περιεχόμενο
  • 0

ασφαλιση ΙΚΑ - αμοιβη οδηγού ΤΑΞΙ


diamantissyka

Ερώτηση

υπάρχουν 3 τρόποι ασφάλισης-αμοιβής οδηγού ΤΑΞΙ

1) ενοίκιο οχήματος με υποχρέωση έναρξης σε Δ.ο.υ.-ΟΑΕΕ απο τον οδηγό και του ταξίμετρο στο όνομα του - συμφωνητικό με ιδιοκτήτη κατατεθειμενο σε Δ.ο.υ.

2) παραχώρηση εκμετάλλευσης του ΤΑΞΙ απο τον ιδιοκτήτη στον οδηγό με συμβαση προσοδοφόρου πράγματος κατατεθειμένη στην Δ.ο.υ., ασφαλιση στο ΙΚΑ με τεκμαρτής αποδοχές,όχι προσληψη-πίνακας-συμβαση. εκκαθαριση μηνιαίως βάσει σύμβασης και έκδοση τίτλου κτήσης Με παρ. 20% & χαρτοσήμανα 3,6% - δεν υπολογίζονται επίδομα άδειας & δώρα στην ασφαλιση βάσει εγκυκλίου ΙΚΑ κάθε φορά

3) εξαρτημένη σχέση με προσληψη,πίνακα,συμβαση εργασιας , σταθερό ώραριο, δώρα/επιδόματα

ερωτήσεις επι των ανωτέρω

2) μετά τους 2 μήνες εκκαθάρισης και έκδοσης τίτλου κτήσης για την αμοιβη του οδηγού δεν υποχρεούται αυτός σε έναρξη στην δ.ο.υ. ως επιτηδευματίας????

αφού δεν ειναι εξαρτημένη σχέση δεν θα υποβάλλουμε έντυπο Ε11 για την αδεια ληφθείσα με το κίνδυνο να επιβληθεί το οποίο πρόστιμο στο μέλλον....???

3) το ΙΚΑ δεν δέχεται δώρα,επιδόματα παρότι ειναι εξαρτημένη σχέση εργασιας ενώ το σεπε το θεωρεί υποχρεωτικό και μετα απο έλεγχο το ΙΚΑ τα επιστρέφει με έκδοση απόδοσης επιστροφής αχρεωστητως καταβληθεντων εισφορων

Συνάδελφοι, έχεις κάνει ιδέα τι συμβαίνει απο 01/01/2014 γιατί με την ΤΡΟΪΚΑ του ελληνικού δημοσίου(ΔΟΥ-ΙΚΑ-ΣΕΠΕ) και να θες να υπογραψεις μνημόνιο πρέπει να εχει μέσο στο "πρωτόκολλο"!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 0

καλημερα το θεμα με την παρακρατηση του φορου στα ταξι ειναι τρομερα μπερδεμενο ουτε απο το υπουργειο μπορουν με σαφηνεια να απαντησουν, τωρα για τα αλλα καθε ικα και καθε επιθεωρηση λεει τα δικα της, γενικα τα ταξι ειναι σαν ναρκοπεδιο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

υπάρχουν 3 τρόποι ασφάλισης-αμοιβής οδηγού ΤΑΞΙ

1) ενοίκιο οχήματος με υποχρέωση έναρξης σε Δ.ο.υ.-ΟΑΕΕ απο τον οδηγό και του ταξίμετρο στο όνομα του - συμφωνητικό με ιδιοκτήτη κατατεθειμενο σε Δ.ο.υ.

2) παραχώρηση εκμετάλλευσης του ΤΑΞΙ απο τον ιδιοκτήτη στον οδηγό με συμβαση προσοδοφόρου πράγματος κατατεθειμένη στην Δ.ο.υ., ασφαλιση στο ΙΚΑ με τεκμαρτής αποδοχές,όχι προσληψη-πίνακας-συμβαση. εκκαθαριση μηνιαίως βάσει σύμβασης και έκδοση τίτλου κτήσης Με παρ. 20% & χαρτοσήμανα 3,6% - δεν υπολογίζονται επίδομα άδειας & δώρα στην ασφαλιση βάσει εγκυκλίου ΙΚΑ κάθε φορά

3) εξαρτημένη σχέση με προσληψη,πίνακα,συμβαση εργασιας , σταθερό ώραριο, δώρα/επιδόματα

ερωτήσεις επι των ανωτέρω

2) μετά τους 2 μήνες εκκαθάρισης και έκδοσης τίτλου κτήσης για την αμοιβη του οδηγού δεν υποχρεούται αυτός σε έναρξη στην δ.ο.υ. ως επιτηδευματίας????

αφού δεν ειναι εξαρτημένη σχέση δεν θα υποβάλλουμε έντυπο Ε11 για την αδεια ληφθείσα με το κίνδυνο να επιβληθεί το οποίο πρόστιμο στο μέλλον....???

3) το ΙΚΑ δεν δέχεται δώρα,επιδόματα παρότι ειναι εξαρτημένη σχέση εργασιας ενώ το σεπε το θεωρεί υποχρεωτικό και μετα απο έλεγχο το ΙΚΑ τα επιστρέφει με έκδοση απόδοσης επιστροφής αχρεωστητως καταβληθεντων εισφορων

Συνάδελφοι, έχεις κάνει ιδέα τι συμβαίνει απο 01/01/2014 γιατί με την ΤΡΟΪΚΑ του ελληνικού δημοσίου(ΔΟΥ-ΙΚΑ-ΣΕΠΕ) και να θες να υπογραψεις μνημόνιο πρέπει να εχει μέσο στο "πρωτόκολλο"!!!!

καλημέρα,

δεν υπάρχει παρακράτηση φόρου 20% στα ταξί μόνο χαρτόσημο 3,6%επι της αμοιβής (όπως αναφέρεται στον τίτλο κτήσης)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

τα ταξί είναι μπερδεμένα και θέλω την άποψη σας. Παλιά το ΙΚΑ έβγαζε εγκυκλιο και όριζε τι εισφορές θέλει για δώρα Πασχα & Χριστουγεννων, Επίδομα αδείας όχι, οι οδηγοί πήγαιναν στο ΙΚΑ και έκαναν αίτηση να πάρουν άδεια, το ΙΚΑ την ενέγκρινε, και για τις ημέρες εκείνες δεν πλήρωναν εισφορές τακτικές ούτε επίδομα, όμως εδώ και χρόνια (από 2009 νομίζω) δεν χορηγούν άδειες.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι συμφωνεί μαζί τους η Επιθεώρηση Εργασίας, υπάλληλος μου είχε πει δεν τους αγγίζουν λόγω συνδικαλισμού, αλλά κανονικά οι οδηγοί ταξί είναι α) ελεύθεροι επαγγελματίες και πάνε στον ΟΑΕΕ ή β) μισθωτοί (όπως οι υπόλοιποι) και η επιθεώρηση εργασίας θέλει δώρα - επιδόματα και η Επιθεώρηση εργασίας αδιαφορεί αν το ΙΚΑ λαμβάνει εισφορές.

 

Εγώ στο 2014 δεν έβγαλα επιδόματα - δώρα και σκέφτομαι να κάνω το εξής: βγάζω επίδομα με μηδενικές εισφορές, στέλνω Ε11 και το διαγράφω για να βγει σωστά η βεβαίωση αποδοχών (να μην διαφωνώ με προσωρινές φόρου)

Από 2015 θα βγάζω δώρα - επιδόματα (μηδενικό ΙΚΑ), υποβολή ΦΜΥ με όλα μέσα (14 μισθοί στις προσωρινές) και ίδια σε βεβαίωση αποδοχών.

 

Συμφωνείτε συνάδελφοι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

τα ταξί είναι μπερδεμένα και θέλω την άποψη σας. Παλιά το ΙΚΑ έβγαζε εγκυκλιο και όριζε τι εισφορές θέλει για δώρα Πασχα & Χριστουγεννων, Επίδομα αδείας όχι, οι οδηγοί πήγαιναν στο ΙΚΑ και έκαναν αίτηση να πάρουν άδεια, το ΙΚΑ την ενέγκρινε, και για τις ημέρες εκείνες δεν πλήρωναν εισφορές τακτικές ούτε επίδομα, όμως εδώ και χρόνια (από 2009 νομίζω) δεν χορηγούν άδειες.

Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι συμφωνεί μαζί τους η Επιθεώρηση Εργασίας, υπάλληλος μου είχε πει δεν τους αγγίζουν λόγω συνδικαλισμού, αλλά κανονικά οι οδηγοί ταξί είναι α) ελεύθεροι επαγγελματίες και πάνε στον ΟΑΕΕ ή β) μισθωτοί (όπως οι υπόλοιποι) και η επιθεώρηση εργασίας θέλει δώρα - επιδόματα και η Επιθεώρηση εργασίας αδιαφορεί αν το ΙΚΑ λαμβάνει εισφορές.

 

Εγώ στο 2014 δεν έβγαλα επιδόματα - δώρα και σκέφτομαι να κάνω το εξής: βγάζω επίδομα με μηδενικές εισφορές, στέλνω Ε11 και το διαγράφω για να βγει σωστά η βεβαίωση αποδοχών (να μην διαφωνώ με προσωρινές φόρου)

Από 2015 θα βγάζω δώρα - επιδόματα (μηδενικό ΙΚΑ), υποβολή ΦΜΥ με όλα μέσα (14 μισθοί στις προσωρινές) και ίδια σε βεβαίωση αποδοχών.

 

Συμφωνείτε συνάδελφοι?

 

 

κάποια άποψη στο παραπάνω?

εσείς στα ΤΑΞΙ θα στείλετε Ε11?Η επιθεώρηση έδωσε ακριβώς την ίδια απάντηση σε εμένα και πως αν δεν στείλουν θα έχουν τις ανάλογες κυρώσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

κάποια άποψη στο παραπάνω?

εσείς στα ΤΑΞΙ θα στείλετε Ε11?Η επιθεώρηση έδωσε ακριβώς την ίδια απάντηση σε εμένα και πως αν δεν στείλουν θα έχουν τις ανάλογες κυρώσεις...

Συνάδελφοι, έχει κανείς άποψη, πείτε κάτι να δούμε τι θα κάνουμε.... για τώρα και πως να το χειριστούμε για το 2015.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

 

υπάρχουν 3 2 τρόποι ασφάλισης-αμοιβής οδηγού ΤΑΞΙ
1) ενοίκιο οχήματος με υποχρέωση έναρξης σε Δ.ο.υ.-ΟΑΕΕ απο τον οδηγό και του ταξίμετρο στο όνομα του - συμφωνητικό με ιδιοκτήτη κατατεθειμενο σε Δ.ο.υ.
2) παραχώρηση εκμετάλλευσης του ΤΑΞΙ απο τον ιδιοκτήτη στον οδηγό με συμβαση προσοδοφόρου πράγματος κατατεθειμένη στην Δ.ο.υ., ασφαλιση στο ΙΚΑ με τεκμαρτής αποδοχές,όχι προσληψη-πίνακας-συμβαση. εκκαθαριση μηνιαίως βάσει σύμβασης και έκδοση τίτλου κτήσης Με παρ. 20% & χαρτοσήμανα 3,6% - δεν υπολογίζονται επίδομα άδειας & δώρα στην ασφαλιση βάσει εγκυκλίου ΙΚΑ κάθε φορά
3) εξαρτημένη σχέση με προσληψη,πίνακα,συμβαση εργασιας , σταθερό ώραριο, δώρα/επιδόματα
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

 

 

υπάρχουν 3 2 τρόποι ασφάλισης-αμοιβής οδηγού ΤΑΞΙ

1) ενοίκιο οχήματος με υποχρέωση έναρξης σε Δ.ο.υ.-ΟΑΕΕ απο τον οδηγό και του ταξίμετρο στο όνομα του - συμφωνητικό με ιδιοκτήτη κατατεθειμενο σε Δ.ο.υ.

2) παραχώρηση εκμετάλλευσης του ΤΑΞΙ απο τον ιδιοκτήτη στον οδηγό με συμβαση προσοδοφόρου πράγματος κατατεθειμένη στην Δ.ο.υ., ασφαλιση στο ΙΚΑ με τεκμαρτής αποδοχές,όχι προσληψη-πίνακας-συμβαση. εκκαθαριση μηνιαίως βάσει σύμβασης και έκδοση τίτλου κτήσης Με παρ. 20% & χαρτοσήμανα 3,6% - δεν υπολογίζονται επίδομα άδειας & δώρα στην ασφαλιση βάσει εγκυκλίου ΙΚΑ κάθε φορά

3) εξαρτημένη σχέση με προσληψη,πίνακα,συμβαση εργασιας , σταθερό ώραργοα

η διαγραφη του 2 που βασιζεται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Τελικά συνάδελφοι στην τεκμαρτη ασφάλιση οδηγών ταξί θα υποβάλλεται Ε11. Εγώ σκέφτομαι να υποβάλλω με δικαιούμενες 0 με χορηγούμενες 0 με αποδοχές στο επίδομα αδείας μιας και ασφαλίστηκαν για αυτό και με παρατήρηση οδηγοί ταξί τεκμαρτή ασφάλιση. Ποια η γνώμη σας? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Σ.Νιαρχου

πρακτικος οδηγος .....

εκδοση 2011

(ισχύουν και σήμερα)

σελ 517-521

καλησπέρα,

θα μπορούσες να παράθεσεις το αντίστοιχο κείμενο απο τον Νιάρχο.

σχετικά με την συμβαση προσοδοφόρου πράγματος, ειναι μια λογική που ισχύει και εφαρμόζεται εδώ και χρόνια απο ιδιοκτήτες-οδηγούς ταξι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

καλησπέρα,

θα μπορούσες να παράθεσεις το αντίστοιχο κείμενο απο τον Νιάρχο.

σχετικά με την συμβαση προσοδοφόρου πράγματος, ειναι μια λογική που ισχύει και εφαρμόζεται εδώ και χρόνια απο ιδιοκτήτες-οδηγούς ταξι

καλησπέρα,

θα ηθελα να μαθω σχετικα με τους οδηγους ταξί πως τους αντιμετωπιζεται...

εμεις τους εχουμε με συμβαση προσοδοφορου πραγματος και αμοιβονται με τιτλο κτησης(παρακαρατηση 20% και χαρτ/μο 3,6%)

θα υποβαλεται τελικα εντυπο Ε11 με μηδενικα ποσα?

ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Καλησπέρα,

 

Εγώ λέω να τους στείλω 0 δικαιούμενες 0 χορηγούμενες και ποσά στο επίδομα αδείας διότι για επίδομα εμείς τους ασφαλίζουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

καλησπέρα,

θα ηθελα να μαθω σχετικα με τους οδηγους ταξί πως τους αντιμετωπιζεται...

εμεις τους εχουμε με συμβαση προσοδοφορου πραγματος και αμοιβονται με τιτλο κτησης(παρακαρατηση 20% και χαρτ/μο 3,6%)

θα υποβαλεται τελικα εντυπο Ε11 με μηδενικα ποσα?

ευχαριστω

παρακράτηση 20% δεν υπάρχει , μόνο το χαρτ/μο έχει απαντηθεί 100 φορές στο forum

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

παρακράτηση 20% δεν υπάρχει , μόνο το χαρτ/μο έχει απαντηθεί 100 φορές στο forum

Θα μπορουσες να παραθεσεις καποιες απαντησεις/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Βλέπε και περιοδικό «Μάγκαζιν Μάρτιος 2015» σελ 8 http://www.pim.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8028:martios2015&catid=19:2009-06-23-08-02-50&Itemid=135

 

 

 

Σας γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με το αριθμ. Πρωτ. Α73798/5595/17-12-2014 έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δεν χορηγήθηκε οικονομική ενίσχυση, για τις εορτές Χριστουγέννων 2014, στους οδηγούς Επιβατικών Δημόσιας Χρήσης (ΤΑΞΙ) αυτοκινήτων. Επειδή το κόμιστρο κάθε διαδρομής (Ε.Δ.Χ. - ΤΑΞΙ) αυτοκινήτου δεν επιβαρύνθηκε λόγω χορήγησης τέτοιας ενίσχυσης, για το προαναφερόμενο διάστημα, δεν θα καταβληθούν ασφαλιστικές εισφορές για Δώρο Χριστουγέννων οδηγών ταξί, που αμείβονται με κυμαινόμενες αποδοχές, έτους 2014

 

Σημείωση:

Οι οδηγοί ως μισθωτές, χρήστες, εκμεταλλευτές επιβατικών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης (ΤΑΞΙ), εφόσον προσκομίσουν συμβολαιογραφική ή άλλη επίσημη πράξη ή ιδιωτικό συμφωνητικό που έχει κατατεθεί στην αρμόδια ΔΟΥ στην οποία υπάγεται ο ιδιοκτήτης ή οι ιδιοκτήτες, καθώς και στην αρμόδια Υπηρεσία της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας στην οποία υπάγεται το αυτοκίνητο, από 1-7-10 υπάγονται στην ασφάλιση του ΟΑΕΕ (Άρθρο 1 παρ. 1 περ. η.ββ του Π.Δ. 258/05, όπως αντικαταστάθηκε με τα Άρθρα 3 του Π.Δ. 5/07, 51 του Ν. 3996/11, Εγκ. ΟΑΕΕ 44/11).

Αντιθέτως, «οι οδηγοί επιβατικών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης που έχουν συνάψει σχέση εξαρτημένης εργασίας με τον ιδιοκτήτη, καθώς και οι περιστασιακά εργαζόμενοι ως οδηγοί επιβατικών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης ασφαλίζονται στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (Άρθρο 51 περ. εε του Ν. 3996/11).

Συνεπώς, βάσει των ανωτέρω διατάξεων, οι οδηγοί που παρέχουν τις υπηρεσίες τους με σχέση εξαρτημένης εργασίας, δικαιούνται τις αναλογούσες παροχές Δώρου Χριστ/νων 2014, με υποχρέωση ασφάλισης στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ενώ το ΓΕ Α42/1/8-1-2015 αφορά τους οδηγούς ΤΑΞΙ που συνδέονται με σύμβαση μίσθωσης πράγματος, οι οποίοι έχουν ενταχθεί στους αμειβόμενους με κυμαινόμενες αποδοχές, μη υποχρεούμενοι σε καταβολή αποδοχών Δώρου Χριστ/νων 2014

Με τη σύμβαση της μίσθωσης πράγματος ο εκμισθωτής (π.χ. ο ιδιοκτήτης ή οι ιδιοκτήτες των επιβατικών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης) έχει υποχρέωση να παραχωρήσει στο μισθωτή (π.χ. οδηγό) τη χρήση του πράγματος (ΤΑΞΙ) για όσο χρόνο διαρκεί η σύμβαση και ο μισθωτής να καταβάλει το συμφωνημένο μίσθωμα».

Από το συνδυασμό των διατάξεων του Π.Δ. 258/05, όπως ισχύει, και του Άρθρου 574 του ΑΚ, συνάγεται ότι οι οδηγοί επιβατικών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης (ΤΑΞΙ), που πληρούν τις εν λόγω διατάξεις, υπάγονται στην ασφάλιση του ΟΑΕΕ, εξαιρούμενοι, κατά την άποψή μας, από την ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, εκτός αυτών που παρέχουν αποδεδειγμένα εξαρτημένη εργασία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΧΩ ΕΝΑΝ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΤΑΞΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΕΝΑΝ ΟΔΗΓΟ (ΚΟΛΛΑΕΙ ΕΝΣΗΜΑ) ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ Ο ΟΔΗΓΟΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ 01/04/2015 ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ 27 ΜΕΡΕΣ ΔΗΛ. ΘΑ ΞΑΝΑΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΙΣ 28/04/2015 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΠΟΛΥΣΗ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ;ΠΩΣ ΘΑ ΔΗΛΩΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΝΟ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Αρα ουσιατικα η  συμβαση προσοδοφορου πραγματος δεν εχει κανενα νοημα πια  αφου από ότι καταλαβα θα πρεπει να γινει προσληψη και να θεωρηθει ως εξαρτημενη εργασια .

Αρα δεν αμοιβονται με τιτλο κτησης,σωστα?

Δηλαδη εχουμε δυο επιλογες για τους οδηγους ταξι

1)εναρξη στη ΔΟΥ ο οδηγος και ασφαλιση στον ΟΑΕΕ και

2)προσληψη ως υπαλληλος με όλα τα δικαιωματα (αδειες,δωρα,αποζημιωσεις κτλ) και ασφαλιση τεκμαρτα στο ΙΚΑ

Καταλαβα σωστα?

Ευχαριστω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

Αρα ουσιατικα η  συμβαση προσοδοφορου πραγματος δεν εχει κανενα νοημα πια  αφου από ότι καταλαβα θα πρεπει να γινει προσληψη και να θεωρηθει ως εξαρτημενη εργασια .

Αρα δεν αμοιβονται με τιτλο κτησης,σωστα?

Δηλαδη εχουμε δυο επιλογες για τους οδηγους ταξι

1)εναρξη στη ΔΟΥ ο οδηγος και ασφαλιση στον ΟΑΕΕ και

2)προσληψη ως υπαλληλος με όλα τα δικαιωματα (αδειες,δωρα,αποζημιωσεις κτλ) και ασφαλιση τεκμαρτα στο ΙΚΑ

Καταλαβα σωστα?

Ευχαριστω.

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΆ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

ΠΡΟΣΟΧΗ

για την ένταξη σε κλάση, θα λάβεις υπ όψην την ΕΓΣΣΕ + προυπηρεσία έως 14/2/12

το ημερομίσθιο της ΕΓΣΣΕ θα είναι αυτό του 6ημερου δλδ ότι λέει ο πίνακας και όχι η αναγωγή του σε 8ωρο, όυτε οι προσαυξήσεις νύχτας, κυριακής ή αργίας

οπότε αν ταξιτζής ΔΕΝ έχει προυπηρεσία (δεν την δήλώσε) οπότε ημερομίσθιο 26,18

ένταξη στην 7η ΑΚ και ασφάλιση με αυτή δλδ με 26,76

οπότε αν εργαστεί ο ταξιτζής 1 ημέρα 8ωρες και είναι κυριακή, θα έχει αμοιβή 1*26,18*1,2*1,75=55,76

και στην ΑΠΔ θα έχεις αμοιβή 1*26,76=26,76

κατανοητό;

ΑΛΛΑ

θα έχεις και ΔΠ ΔΧ & ΕΑ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

ΠΡΟΣΟΧΗ

για την ένταξη σε κλάση, θα λάβεις υπ όψην την ΕΓΣΣΕ + προυπηρεσία έως 14/2/12

το ημερομίσθιο της ΕΓΣΣΕ θα είναι αυτό του 6ημερου δλδ ότι λέει ο πίνακας και όχι η αναγωγή του σε 8ωρο, όυτε οι προσαυξήσεις νύχτας, κυριακής ή αργίας

οπότε αν ταξιτζής ΔΕΝ έχει προυπηρεσία (δεν την δήλώσε) οπότε ημερομίσθιο 26,18

ένταξη στην 7η ΑΚ και ασφάλιση με αυτή δλδ με 26,76

οπότε αν εργαστεί ο ταξιτζής 1 ημέρα 8ωρες και είναι κυριακή, θα έχει αμοιβή 1*26,18*1,2*1,75=55,76

και στην ΑΠΔ θα έχεις αμοιβή 1*26,76=26,76

κατανοητό;

ΑΛΛΑ

θα έχεις και ΔΠ ΔΧ & ΕΑ

το ικα περιστεριου μου ειπε οχι σε αγορα επιδοματος αδειας σε μισθωτο οδηγο ασφαλισμενο - τεκμαρτα στο ικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

πότε καταργήθηκε η ΠΟΛ.1096/21.6.2010

"...Όταν ο εκμεταλλευτής απασχολεί οδηγό μισθωτό,

1)ο εκμεταλλευτής καταχωρεί στο τηρούμενο βιβλίο του όλα τα έσοδα και όλα τα έξοδα, μεταξύ των οποίων και το μισθό του μισθωτού οδηγού, που καταβάλλεται με μισθοδοτική κατάσταση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του Κ.Β.Σ. (ΜΙΣΘΩΤΟΣ)

2)Επί απασχόλησης «οδηγού», μη μισθωτού ο οποίος δεν έχει την ιδιότητα του επιτηδευματία από άλλη αιτία, τα δε έξοδα λειτουργίας του ΤΑΞΙ βαρύνουν τον εκμεταλλευτή, γεγονός που αποδεικνύεται από κατατεθειμένο στη Δ.Ο.Υ. ιδιωτικό συμφωνητικό, ο εκμεταλλευτής εκδίδει απόδειξη δαπάνης για την καταβολή της αμοιβής αυτής (ανεξαρτήτως ύψους αυτής), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του Κ.Β.Σ., με αναγραφή σ’ αυτή και των τυχόν φόρων και των λοιπών φορολογικών επιβαρύνσεων, την οποία καταχωρεί στα βιβλία του. (παρακράτηση φόρου εισοδήματος 10% και χαρτόσημο πλέον ΟΓΑ 3.6%). Το ποσό αυτό δηλώνεται από τον οδηγό μη μισθωτό στο σύνολό του, ως εισόδημα μη κατονομαζόμενης πηγής.   (ΜΗ ΜΙΣΘΩΤΟΣ) ΙΚΑ ΤΕΚΜΑΡΤΑ  (δεν αναφέρομαι στην παρακράτηση που καταργήθηκε αλλά στην κατηγορία)

3)Αντίθετα στην περίπτωση παραχώρησης εκμετάλλευσης ΤΑΞΙ, υποχρέωση τήρησης βιβλίων έχει τόσο ο πραγματικός εκμεταλλευτής όσο και ο ιδιοκτήτης αυτού. (ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΣ)"

 

Για την περίπτωση 2 η επιθεώρηση εξαίρει την κατάσταση  από ότι ξέρω (509/11-06-2013 με τον τίτλο Διευκρινήσεις αναφορικά με την διαδικασία υποχρεωτικής υποβολής εντύπων αρμοδιότητας ΣΕΠΕ

....ΑΛΙΕΡΓΑΤΕΣ – ΤΑΞΙ (για οδηγούς που δεν απασχολούνται με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας)

Δεδομένου ότι στις περιπτώσεις αυτές ενώ δεν υπάρχει υποχρέωση υποβολής πίνακα προσωπικού από την επιχείρηση, ζητείται να προβεί σε αναγγελία πρόσληψης, στο έντυπο Ε3 Αναγγελία πρόσληψης του ΟΑΕΔ, στο πεδίο «ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕΠΕ», ο εργοδότης συμπληρώνει την υπηρεσία που θα κατέθετε τον πίνακα εφόσον υποχρεούταν.άρα για ποιο Ε11 μιλάμε;;;

 

Από την άλλη μεριά όταν καταργήθηκε η παρακράτηση δεν δόθηκαν διευκρινήσεις για το πως θα φορολογείται αυτή η κατηγορία γιατί ούτε παίρνουν μισθό ούτε είναι επαγγελματίες

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

πότε καταργήθηκε η ΠΟΛ.1096/21.6.2010

"...Όταν ο εκμεταλλευτής απασχολεί οδηγό μισθωτό,

1)ο εκμεταλλευτής καταχωρεί στο τηρούμενο βιβλίο του όλα τα έσοδα και όλα τα έξοδα, μεταξύ των οποίων και το μισθό του μισθωτού οδηγού, που καταβάλλεται με μισθοδοτική κατάσταση σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του Κ.Β.Σ. (ΜΙΣΘΩΤΟΣ)

2)Επί απασχόλησης «οδηγού», μη μισθωτού ο οποίος δεν έχει την ιδιότητα του επιτηδευματία από άλλη αιτία, τα δε έξοδα λειτουργίας του ΤΑΞΙ βαρύνουν τον εκμεταλλευτή, γεγονός που αποδεικνύεται από κατατεθειμένο στη Δ.Ο.Υ. ιδιωτικό συμφωνητικό, ο εκμεταλλευτής εκδίδει απόδειξη δαπάνης για την καταβολή της αμοιβής αυτής (ανεξαρτήτως ύψους αυτής), σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 15 του Κ.Β.Σ., με αναγραφή σ’ αυτή και των τυχόν φόρων και των λοιπών φορολογικών επιβαρύνσεων, την οποία καταχωρεί στα βιβλία του. (παρακράτηση φόρου εισοδήματος 10% και χαρτόσημο πλέον ΟΓΑ 3.6%). Το ποσό αυτό δηλώνεται από τον οδηγό μη μισθωτό στο σύνολό του, ως εισόδημα μη κατονομαζόμενης πηγής.   (ΜΗ ΜΙΣΘΩΤΟΣ) ΙΚΑ ΤΕΚΜΑΡΤΑ  (δεν αναφέρομαι στην παρακράτηση που καταργήθηκε αλλά στην κατηγορία)

3)Αντίθετα στην περίπτωση παραχώρησης εκμετάλλευσης ΤΑΞΙ, υποχρέωση τήρησης βιβλίων έχει τόσο ο πραγματικός εκμεταλλευτής όσο και ο ιδιοκτήτης αυτού. (ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΣ)"

 

Για την περίπτωση 2 η επιθεώρηση εξαίρει την κατάσταση  από ότι ξέρω (509/11-06-2013 με τον τίτλο Διευκρινήσεις αναφορικά με την διαδικασία υποχρεωτικής υποβολής εντύπων αρμοδιότητας ΣΕΠΕ

....ΑΛΙΕΡΓΑΤΕΣ – ΤΑΞΙ (για οδηγούς που δεν απασχολούνται με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας)

Δεδομένου ότι στις περιπτώσεις αυτές ενώ δεν υπάρχει υποχρέωση υποβολής πίνακα προσωπικού από την επιχείρηση, ζητείται να προβεί σε αναγγελία πρόσληψης, στο έντυπο Ε3 Αναγγελία πρόσληψης του ΟΑΕΔ, στο πεδίο «ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΣΕΠΕ», ο εργοδότης συμπληρώνει την υπηρεσία που θα κατέθετε τον πίνακα εφόσον υποχρεούταν.άρα για ποιο Ε11 μιλάμε;;;

 

Από την άλλη μεριά όταν καταργήθηκε η παρακράτηση δεν δόθηκαν διευκρινήσεις για το πως θα φορολογείται αυτή η κατηγορία γιατί ούτε παίρνουν μισθό ούτε είναι επαγγελματίες

 

Από την άλλη μεριά όταν καταργήθηκε η παρακράτηση δεν δόθηκαν διευκρινήσεις για το πως θα φορολογείται αυτή η κατηγορία γιατί ούτε παίρνουν μισθό ούτε είναι επαγγελματίες.......

 

Συνεχίζοντας ....αμοιβή πήραν ...... άρα θα στείλουμε βεβαιώσεις αμοιβών με κωδ 06 ( σαν απαλλασομενοι ,μη τηρούντες ) και άς μην έγινε παρακρατηση 20% ??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 0

 

Βλέπε και περιοδικό «Μάγκαζιν Μάρτιος 2015» σελ 8 http://www.pim.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=8028:martios2015&catid=19:2009-06-23-08-02-50&Itemid=135

 

 

 

Σας γνωρίζουμε ότι, σύμφωνα με το αριθμ. Πρωτ. Α73798/5595/17-12-2014 έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, δεν χορηγήθηκε οικονομική ενίσχυση, για τις εορτές Χριστουγέννων 2014, στους οδηγούς Επιβατικών Δημόσιας Χρήσης (ΤΑΞΙ) αυτοκινήτων. Επειδή το κόμιστρο κάθε διαδρομής (Ε.Δ.Χ. - ΤΑΞΙ) αυτοκινήτου δεν επιβαρύνθηκε λόγω χορήγησης τέτοιας ενίσχυσης, για το προαναφερόμενο διάστημα, δεν θα καταβληθούν ασφαλιστικές εισφορές για Δώρο Χριστουγέννων οδηγών ταξί, που αμείβονται με κυμαινόμενες αποδοχές, έτους 2014

 

Σημείωση:

Οι οδηγοί ως μισθωτές, χρήστες, εκμεταλλευτές επιβατικών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης (ΤΑΞΙ), εφόσον προσκομίσουν συμβολαιογραφική ή άλλη επίσημη πράξη ή ιδιωτικό συμφωνητικό που έχει κατατεθεί στην αρμόδια ΔΟΥ στην οποία υπάγεται ο ιδιοκτήτης ή οι ιδιοκτήτες, καθώς και στην αρμόδια Υπηρεσία της Διεύθυνσης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Περιφέρειας στην οποία υπάγεται το αυτοκίνητο, από 1-7-10 υπάγονται στην ασφάλιση του ΟΑΕΕ (Άρθρο 1 παρ. 1 περ. η.ββ του Π.Δ. 258/05, όπως αντικαταστάθηκε με τα Άρθρα 3 του Π.Δ. 5/07, 51 του Ν. 3996/11, Εγκ. ΟΑΕΕ 44/11).

Αντιθέτως, «οι οδηγοί επιβατικών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης που έχουν συνάψει σχέση εξαρτημένης εργασίας με τον ιδιοκτήτη, καθώς και οι περιστασιακά εργαζόμενοι ως οδηγοί επιβατικών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης ασφαλίζονται στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ (Άρθρο 51 περ. εε του Ν. 3996/11).

Συνεπώς, βάσει των ανωτέρω διατάξεων, οι οδηγοί που παρέχουν τις υπηρεσίες τους με σχέση εξαρτημένης εργασίας, δικαιούνται τις αναλογούσες παροχές Δώρου Χριστ/νων 2014, με υποχρέωση ασφάλισης στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, ενώ το ΓΕ Α42/1/8-1-2015 αφορά τους οδηγούς ΤΑΞΙ που συνδέονται με σύμβαση μίσθωσης πράγματος, οι οποίοι έχουν ενταχθεί στους αμειβόμενους με κυμαινόμενες αποδοχές, μη υποχρεούμενοι σε καταβολή αποδοχών Δώρου Χριστ/νων 2014 ( δηλαδή το ΙΚΑ θέλει ασφάλιση με πρόσφατο εγγραφο)

 

Με τη σύμβαση της μίσθωσης πράγματος ο εκμισθωτής (π.χ. ο ιδιοκτήτης ή οι ιδιοκτήτες των επιβατικών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης) έχει υποχρέωση να παραχωρήσει στο μισθωτή (π.χ. οδηγό) τη χρήση του πράγματος (ΤΑΞΙ) για όσο χρόνο διαρκεί η σύμβαση και ο μισθωτής να καταβάλει το συμφωνημένο μίσθωμα».

Από το συνδυασμό των διατάξεων του Π.Δ. 258/05, όπως ισχύει, και του Άρθρου 574 του ΑΚ, συνάγεται ότι οι οδηγοί επιβατικών αυτοκινήτων δημόσιας χρήσης (ΤΑΞΙ), που πληρούν τις εν λόγω διατάξεις, υπάγονται στην ασφάλιση του ΟΑΕΕ, εξαιρούμενοι, κατά την άποψή μας, ( κάπου αρχίζω και το "χάνω"....) από την ασφάλιση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, εκτός αυτών που παρέχουν αποδεδειγμένα εξαρτημένη εργασία.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...