Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
lami

μια συμβουλή για διορθωση ή όχι σε έναν πολύ δύσκολο πελάτη

Question

μέχρι το 2010 αν και στην οικοδομική άδεια υπήρχε αποθήκη, στο ε9 λόγω χρήσης σαν κατοικία δηλώθηκε κατοικία...όταν λοιπόν άρχισαν να έρχονται τα φαπ κλπ και μετά απο πολλούς καβγάδες .....το 2011 διορθώσαμε το ε9 με βάση την άδεια σε αποθηκη ενώ συνεχίστηκε να χρησιμοποιείται σαν κατοικία . σήμερα ο πελάτης θέλει να κάνει αλλαγή χρήσης στην αποθήκη ως κατοικία και κατόπιν συμφωνίας με τον μηχανικό (για να αποφύγει τα πρόστιμα της αλλαγής) θέλει να φαίνεται ως κατοικία. τι να κάνω?? να το αλλάξω σήμερα ή να περιμένω τον ενφια και τις αλλαγές του???????? (εννοείται ότι ο πελάτης είναι ενημερωμένος ότι κάνει μ@@@ συνέχεια και έχει μάθε τα υπέρ και τα κατά)

Share this post


Link to post
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

και με τι δικαιολογητικό????

Τι δικαιολογητικό να έχει για την αυθαίρετη αλλαγή χρήσης?

Τίποτα. Εσείς όμως πρέπει να δηλώσετε την πραγματική κατάσταση.

Όταν με το καλό κάνει και την τακτοποίηση με τον μηχανικό του, θα μπορεί να κοιμάται ήσυχος στην 《αποθήκη》 του.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

το θέμα είναι πόσα θα του πάρεις για την αλλαγή στο Ε9;;;

εκτός από δύσκολος είναι και τσιγγούνης και σε πολλές περιπτώσεις μου έχει πει "σιγά να μη σε πληρώσω για αυτό που έκανες"!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

εκτός από δύσκολος είναι και τσιγγούνης και σε πολλές περιπτώσεις μου έχει πει "σιγά να μη σε πληρώσω για αυτό που έκανες"!!!!!!!!!!!!

 

Καλημέρα, χωρίς να θέλω να σου υποδείξω τι πρέπει να κάνεις, στην περίπτωση που ένας πελάτης μου έλεγε κάτι τέτοιο, τότε θα έφευγε απ΄το γραφείο με συνοπτικές διαδικασίες. Ξέρω πως είναι δύσκολοι καιροί για όλους και ότι το κάθε ευρώ είναι αναγκαίο, όμως έχουμε και μια αξιοπρέπεια την οποία δεν πρέπει να τσαλακώνουμε για κανέναν πελάτη. Εκπτώσεις στον τομέα αυτόν δεν πρέπει να κάνουμε. Αν λοιπόν ο πελάτης δεν θέλει να πληρώσει να πάει αλλού ή να το κάνει μόνος του αφού είναι απλό γι΄αυτόν.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Καλημέρα, χωρίς να θέλω να σου υποδείξω τι πρέπει να κάνεις, στην περίπτωση που ένας πελάτης μου έλεγε κάτι τέτοιο, τότε θα έφευγε απ΄το γραφείο με συνοπτικές διαδικασίες. Ξέρω πως είναι δύσκολοι καιροί για όλους και ότι το κάθε ευρώ είναι αναγκαίο, όμως έχουμε και μια αξιοπρέπεια την οποία δεν πρέπει να τσαλακώνουμε για κανέναν πελάτη. Εκπτώσεις στον τομέα αυτόν δεν πρέπει να κάνουμε. Αν λοιπόν ο πελάτης δεν θέλει να πληρώσει να πάει αλλού ή να το κάνει μόνος του αφού είναι απλό γι΄αυτόν.

μέχρι αργά το βράδυ τον είχα πάνω από το κεφάλι μου που πονούσε.........και για να πούμε και κάτι για να γελάσουμε όταν ήρθε να κάνει την δήλωση τον ρώτησα αν έχει αποδείξεις από γιατρούς και μου λέει "όχι, γιατί στον καρδιολόγο που πηγαίνω δεν πληρώνω"...............άντε του λέω ........καλά σαράντα!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

εκτός από δύσκολος είναι και τσιγγούνης και σε πολλές περιπτώσεις μου έχει πει "σιγά να μη σε πληρώσω για αυτό που έκανες"!!!!!!!!!!!!

ε τότε τι τον έχεις ακόμα πελάτη?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

ε τότε τι τον έχεις ακόμα πελάτη?

 ΕΤΣΙ  ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΟΙ ΦΟΒΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΚΟΥΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΟΥ ΤΥΧΑΙΑ ΙΣΩΣ ΤΙ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ   ΕΣΕΝΑ  ΚΑΙ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΕ

ΟΠΟΙΟ  ΛΟΓΙΣΤΗ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΕ ΜΕΝΑ , ΤΟΝ ΠΕΤΑΣ ΜΕ ΜΠΟΥΝΙΕΣ ΕΞΩ , ΑΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΜΗ ΧΑΣΗΣ 1 ΕΥΡΩ ΤΟΤΕ ΜΗ ΜΙΛΑΣ !

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

αχ αχ.. άνοιξα πληγές... 

 

το οικονομικό ζήτημα δεν αποτελεί μόνο μέσο βιοπορισμού-πλουτισμού, αλλά κι "ελέγχου ροής".

 

Τι εννοώ, αν όλα "τζάμπα", τότε  για ψύλου πήδημα θα έχεις τηλέφωνα, ερωτήσεις, αλλαγές κλπ..

Αν χρεώνεις έστω κάτι τότε θα το σκεφτούν 2 φορές :)

 

Μπορεί να επιλέγεις να κρατάς "φύρα" πελάτη για συστάσεις... αξιολογείς τελικά αν σου αποδίδει.

 

Δεν είναι ανάγκη να το κάνεις δηλαδή για τα λεφτά... αλλά για την ψυχική σου ηρεμία.

 

πχ βάλε ένα κουτί υπέρ του χαμόγελου του παιδιού κ ζήτα 1 ευρώ  για κάθε μικρό κ χαζό.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

μέχρι αργά το βράδυ τον είχα πάνω από το κεφάλι μου που πονούσε.........και για να πούμε και κάτι για να γελάσουμε όταν ήρθε να κάνει την δήλωση τον ρώτησα αν έχει αποδείξεις από γιατρούς και μου λέει "όχι, γιατί στον καρδιολόγο που πηγαίνω δεν πληρώνω"...............άντε του λέω ........καλά σαράντα!!!!!!!!!!

χε χε

και επειδή δεν πληρώνει στον καρδιολόγο, δεν θα πληρώνει και τον λογιστή ???

Εγώ συνάδελφε θα τον είχα σουτάρει και να μην είχαν τα παιδιά μου να φάνε..... για πες μου, κανα πελάτη σου έφερε που του έχεις κάνει τόσες εξυπηρετήσεις??????...... να σου πω και γω τα είχα κάνει αυτα και όταν κάθησα να αξιολογήσω την εργατοώρα μου τότε κατάλαβα τι μ@@@@@@ έκανα... και ξέρεις γιατί??? ενω όλοι είναι ευχαριστημένοι, να πει σε κανα γνωστό του για σένα δεν το κάνει...... αρα είναι ευχαριστημένοι για άλλους λόγους (γιατι τα κάνουμε τσάμπα).

 

Λοιπον το υπουργείο έχει δίκιο ... τιμοκαταλογος αναρτημένος (εγω θα τον βάλω και σε ψηφιακό ταμπλο να είναι και μούρη!!!!!)

ελα Κύριε Πελάτη τοσο κάνει... το χρήμα στο τραπέζι και μετά ξεκινάμε .... δεν έχουμε βγάλει τα μάτια μας και τα συκώτια μας για να καθορίζει αυτος

πόσο και πως θα δουλεψουμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×