Jump to content
Sign in to follow this  
alterna

Μπορεί ο λογιστής να εκδίδει για Γ' κατηγορίας βιβλία ετήσια απόδειξη

Recommended Posts

μα μόνη η έκφραση ¨αμοιβή κάθε μήνα¨ σημαίνει μια συνέχεια  

 

και συναλλαγή (για μενα) δεν είναι η έκδοση ΤΠΥ 

 

και (έτσι για να το κάνουμε πιο ενδιαφέρον) παρακράτηση έχουμε ανά πληρωμή (άσχετη με την έκδοση παραστατικού) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιάννη, γενικεύεις....

 

Ή που μεγαλώνεις, ή που κάνεις πολύ παρέα με ελεγκτές.......... :)

 

 

Υγ1: η δουλειά σπάει μια χαρά.. σε ένα σύλλογο κάνω μόνο τη μισθοδοσία, σε άλλο πελάτη δίνω το Ε3 για να κάνει αλλού τη δήλωσή του, αν κάνω πρόγραμμα οαεδ χρεώνω παραπάνω, αν συντάξουμε αποθήκη χρεώνουμε παραπάνω....

 

Το ότι δεν μπορεί να γίνει έλεγχος με γενικούς κανόνες, δεν σημαίνει ότι μπορούν να έρθουν και να επιβάλλουν έκδοση αποδείξεων ανά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Αν το θέλανε έτσι, ας το περνάγανε σε νόμο...... Η αγορά δεν έχει γενικούς κανόνες, τα πάντα υπάρχουν, άσε τους μέσους όρους και τα γενικά. Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή... Το αν γενικεύουν οι ελεγκτές γιατί δεν μπορούν να κάνουν αλλιώς έλεγχο ή γιατί θέλουν να βγάλουν έτσι πρόστιμα, αυτό είναι άλλο πράγμα......

 

 

Υγ2: τι μου θύμισες τώρα, πότε ολοκληρώνεται η υπηρεσία... Ανάλογα πράγματα έχουμε με τις δηλώσεις... οι ελεγκτές θέλουν απυ με την υποβολή, άσχετα αν έχουμε ολοκληρώσει την παροχή ή όχι (να παραδώσουμε αντίγραφο της δήλωσης, να ενημερώσουμε κατ' ιδίαν το ποσό φόρου/δόσεις/τρόπους πληρωμής κτλ, αυτά δεν εμπίπτουν στην υπηρεσία).......... Δεν μπορούν να το τσεκάρουν Γιάννη διαφορετικά, χρεώνουν ότι μπορούν και όπου μπορέσουν......................

 

Στέφανε 

δεν μίλησα για το πότε θα εκδώσουμε τα παραστατικά (εγώ πλην των διπλογραφικών βιβλίων, εκδίδω συνήθως μια φορά τον χρόνο ή δύο) 

μιλάω για το αν θα υπάρξει θέμα παρακράτησης ή όχι 

και ναι, υπάρχουν και άλλες δουλειές που ανέφερες και συ αλλά νομίζω ότι η κυρίως δουλειά μας (όσο και να την ξεφτιλίσουμε) κοστίζει πάνω από 300€

 

να δεχτώ ότι για την λογιστική μου εργασία (πχ 1.500,00 €) θα μου γίνει παρακράτηση και για μια απόδειξή μου στον ίδιο πελάτη για πχ ένταξη σε κάποιο πρόγραμμα 250,00 € δεν , αλλά ρε Στέφανε, ούτε και στην βασική σου αμοιβή ? 

 

και θα συμφωνήσω απόλυτα με το θέμα που έβαλες για τις δηλώσεις, εγώ τόχω πει , έλα την πρώτη του επόμενου έτους και αν μου βρεις δηλώσεις χωρίς απόδειξη .............

 

όσο δε για την παρέα μου με ελεγκτές θα πω ότι δεν έχεις άδικο αλλά ...... εκεί να δεις κόντρες 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στέφανε 

δεν μίλησα για το πότε θα εκδώσουμε τα παραστατικά (εγώ πλην των διπλογραφικών βιβλίων, εκδίδω συνήθως μια φορά τον χρόνο ή δύο) 

μιλάω για το αν θα υπάρξει θέμα παρακράτησης ή όχι

 

και ναι, υπάρχουν και άλλες δουλειές που ανέφερες και συ αλλά νομίζω ότι η κυρίως δουλειά μας (όσο και να την ξεφτιλίσουμε) κοστίζει πάνω από 300€

 

να δεχτώ ότι για την λογιστική μου εργασία (πχ 1.500,00 €) θα μου γίνει παρακράτηση και για μια απόδειξή μου στον ίδιο πελάτη για πχ ένταξη σε κάποιο πρόγραμμα 250,00 € δεν , αλλά ρε Στέφανε, ούτε και στην βασική σου αμοιβή ? 

 

και θα συμφωνήσω απόλυτα με το θέμα που έβαλες για τις δηλώσεις, εγώ τόχω πει , έλα την πρώτη του επόμενου έτους και αν μου βρεις δηλώσεις χωρίς απόδειξη .............

 

όσο δε για την παρέα μου με ελεγκτές θα πω ότι δεν έχεις άδικο αλλά ...... εκεί να δεις κόντρες

 

Έχεις δίκιο, ξέχασα να διευκρινήσω ότι (και εγώ) θεωρώ ότι συναλλαγή = παραστατικό. Ολοκλήρωση συναλλαγής = έκδοση παραστατικού.

 

Δεν τα ανάγω σε ετήσια, γιατί η συμφωνία είναι ανά μήνα ή ανά τρίμηνο.

 

 

Να στο πάω κι εγώ αλλιώς, αφού εκδίδεις μια φορά το χρόνο, δεν έχεις θέμα με τον έλεγχο για το ότι δεν κόβεις παραστατικό ανά μήνα ή ανά τρίμηνο που θέλουνε και δεν αποδίδεις τον ΦΠΑ νωρίτερα...???

 

(Παράβαση: μη έκδοση παραστατικού ένώ έχει ολοκληρωθεί η παροχή της υπηρεσίας....)

 

 

Υγ: τελειωμό δεν έχει αυτή η συζήτηση, και για όλα φταίει ο κερατάς ο φορολογικός νομοθέτης............ το μόνο σίγουρο........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Με το δεύτερο εδάφιο της παρ. 2 του άρθρου 64 ορίζεται ότι οι φορείς γενικής κυβέρνησης εξαιρούνται από την υποχρέωση παρακράτησης φόρου εισοδήματος όταν:

αα) Προμηθεύονται αγαθά ή τους παρέχονται υπηρεσίες από φυσικά ή νομικά πρόσωπα και δεν απαιτείται από τις ισχύουσες διατάξεις η κατάρτιση σύμβασης, εφόσον η καθαρή αξία αυτών, κατά συναλλαγή, δεν υπερβαίνει το ποσό των εκατόν πενήντα (150) ευρώ. Κατά συνέπεια, όταν καταβάλλεται ή εκδίδεται εντολή πληρωμής της αξίας τιμολογίων που αφορούν σε προμήθεια αγαθών ή παροχή υπηρεσιών για τις οποίες δεν συνάπτεται σύμβαση, δεν διενεργείται παρακράτηση, εφόσον τα τιμολόγια αυτά δεν υπερβαίνουν, κατά συναλλαγή, τα εκατόν πενήντα (150) ευρώ. Αντίθετα,

όταν υπάρχει σύμβαση για την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών διενεργείται παρακράτηση φόρου εισοδήματος, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 64 του ν. 4172/2013, ακόμα και αν το ποσό της συναλλαγής δεν υπερβαίνει τα εκατόν πενήντα (150) ευρώ.

 

 

Εχω την εντύπωση ότι όλο το μπλέξιμο υπάρχει γιατί γίνεται αναφορά στο παραπάνω εδάφιο για την ύπαρξη γραπτής σύμβασης με το αν υπάρχει υποχρέωση παρακράτησης ή όχι. Αφορά όμως τους φορείς γενικής κυβέρνησης. 

 

Σε κανένα άλλο σημείο του 4172 ή της ΠΟΛ.1120 δεν γίνεται αναφορά σε ύπαρξη σύμβασης μεταξύ εμάς και πελατών μας, αναφορά σε ετήσια αμοιβή ή σε αναγωγή σε ετήσια αμοιβή παρά μόνο για "συναλλαγή". 

 

Μπορεί βέβαια κάποιος να ερμηνεύει ή να θεωρεί την αμοιβή του σε ετήσια βάση και με την ολοκλήρωση όλων των υποχρεώσεων του με τη σύνταξη Ε3-εκκαθαριστική-ισολογισμό κλπ, κλπ  (άσχετα αν εκδίδει ΤΙΜ μηνιαία) οπότε να υπόκειται σε παρακράτηση, άλλος όμως να θεωρεί αμοιβή του την μηνιαία πληρωμή του.

Οπως γράφει και ο stefanos_her δεν το αναφέρουν πουθενά και κανένας ελεγκτής δεν θα με αναγκάσει να θεωρήσω ότι πληρώνομαι με το χρόνο (με μηνιαίες τμηματικές καταβολές) και όχι με το μήνα, επειδή αυτός ερμηνεύει ότι γουστάρει σε ανύπαρκτες διατάξεις.

 

Αν ψάχνουν λεφτά ας τα βρουν με άλλο τρόπο κι όχι κάνοντας το άσπρο-μαύρο κι ερμηνεύοντας ότι του  φανεί του κάθε αγχωμένου για λαβράκι-έσοδα-αποτελεσματικότητα ελεγκτή. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέχρι πέρυσι ήμουν φανατικός κατήγορος της παρακράτησης του 20% στις αμοιβές μας..

Έτσι όταν έκοβα Τιμολόγιο κάτω των 300,00 ευρώ, δεν υπήρχε θέμα παρακράτησης..

Όταν όμως είδα τι θα πληρώσω για το 2013 ... αλλαξοπίστησα.. :lol:

 

Από 01/01/14, παρακράτηση από 0,01 ...

 

Τα υπόλοιπα είναι εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος..

 

Όταν "ισορροπήσει" πάλι η φορολογική κλίμακα των (τέως) ελευθέρων επαγγελματιών, θα επανέλθω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να το ρωτησω διαφορετικα?

 

Οτι εχω συνεργασια με μια επιχειρηση  σημερα κ στο τελος του μηνα εκδοσω απδ με αμοιβη κατω των 300,00 κ το επαναλαβω κ τον 2ο μηνα θα πρεπει να κανω παρακρατηση τον 3ο γιατι προκειται για επαναλαμβονομενη παροχη?

Μα ποιος οριζει οτι τον 3ο μηνα θα συνεχισω να συνεργαζομαι με αυτη την επιχειρηση?

Οτι θα συνεχισει να υφισταται σαν επιχειρηση?

Η ακομα καλυτερα οτι καπιοιος απ τους δυο δεν θα πεθανει ας πουμε....κλπ κλπ

 

Εαν εγω δεν θελω να κανω συμφωνητικο,  γιατι ειναι λαθος να κοπει μια αμοιβη στο τελος του χρονου?Κ σαφως εαν ειναι πανω απο 300,00 να γινει η παρακρατηση κανονικα?

Επισης ,οι εργασιες που θασυμβουν την επομενη χρονια κ αφορουν την χρηση που κλεινει ποτε θα να συμπεριληθουν στο ΤΠΥ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

eleni1981 ,ποτέ ο έλεγχος δεν γίνεται στο παρόν αλλά στο παρελθόν.

 

Οταν αυτός δει 200 ευρώ κάθε μήνα για 12 μήνες για 3 χρόνια και ΕΧΕΙ και μία "εντολή" 100 χιλ. το κεφάλι ,έλα και πες του το 2016 και που ήξερα εγώ τον Μάρτιο του 2014 ,ότι θα τον είχα και τον Απρίλιο του 2014 και που ήξερα εγώ τον Μάιο ότι θα τον είχα και τον Ιούνιο του 2014 κ.ο.κ.

 

εσύ μπορεί να μην ήξερες ,αλλά έλα που εγώ μετά Χριστόν προφήτης το ξέρω και έλα που πρέπει να μαζέψω και 100 χιλ.?

 

 

οι εργασίες τέλους χρήσης παρέχονται τον Μάρτιο-Απρίλιο της επόμενης χρονιάς ,αρκεί να είναι πάγιος ο χρόνος τιμολόγησης. όχι την μία έτσι και την άλλη αλλιώς.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει και η Πολ 1135/4-10-2010 , άρθρο  6  παρ 12 (που αναφέρεται βέβαια στον καταργηθέντα 2238)

….

12. Με την παράγραφο 11 του άρθρου αυτού, τροποποιήθηκε το πρώτο εδάφιο της παραγράφου 1 του άρθρου 58 του Κ.Φ.Ε. Μετά την τροποποίηση αυτή, η παρακράτηση του φόρου με συντελεστή είκοσι τοις εκατό (20%) στο  ακαθάριστο εισόδημα από ελευθέρια επαγγέλματα, θα γίνεται από τις δημόσιες υπηρεσίες, τους ΟΤΑ, τα ΝΠΔΔ, κοινωφελή ιδρύματα, δημόσιες επιχειρήσεις, επιχειρήσεις κοινής ωφελείας, τράπεζες και πιστωτικά ιδρύματα, συλλόγους και επιχειρήσεις γενικά  όταν η συναλλαγή  υπερβαίνει τα τριακόσια  ευρώ (300). Για το όριο των τριακοσίων ευρώ (300) λαμβάνεται υπόψη, η αξία του εισοδήματος κατά συναλλαγή, με βάση  το προβλεπόμενο στοιχείο που εκδίδεται  σύμφωνα με τις διατάξεις του Κ.Β.Σ., χωρίς να λαμβάνεται υπόψη ο ΦΠΑ.  Επίσης, το όριο των τριακοσίων ευρώ ανά συναλλαγή, συνδέεται με την αξία της πράξης ή των παρεχόμενων υπηρεσιών, όπως προκύπτει από την τυχόν υπογραφείσα σύμβαση ή οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο στοιχείο (Υπουργικές αποφάσεις περί ελαχίστων αμοιβών κλπ.) και όχι με την τμηματική εξόφληση της συναλλαγής. Οι παραπάνω διατάξεις ισχύουν σύμφωνα με την περίπτωση η΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 92 του νόμου αυτού, για συναλλαγές που γίνονται από 1/1/2011 και μετά.

…………………………………..

Ερμηνεύοντας στενά  την διάταξη αυτή λέει ότι το όριο των τριακοσίων ευρώ (300) λαμβάνεται υπόψη

με βάση  την έκδοση του  προβλεπόμενου στοιχείοι ή αν υπάρχει  υπογραφείσα σύμβαση με βάση αυτή

 

βέβαια ως θέμα πραγματικό  σε ορισμένα επαγγέλματα τίθεται θέμα αν ο  χρόνος έκδοσης της ΑΠΥ, συμπίπτει με τον χρόνο κατά τον οποίο ολοκληρώνεται η παροχή.

 

Η γνώμη μου είναι ότι αν δεν υπάρχει υπογραφείσα σύμβαση η ΑΠΥ και η παρακράτηση πρέπει να συνδέεται μόνο με το μέρος της υπηρεσίας που παρασχέθηκε χωρίς  να εξετάζεται τυχόν διάρκειά της,

ενώ αν υπάρχει  υπογραφείσα σύμβαση η ΑΠΥ και η παρακράτηση πρέπει να συνδέονται με την διάρκειά της όπως αυτή ρητά ορίζεται

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέχρι πέρυσι ήμουν φανατικός κατήγορος της παρακράτησης του 20% στις αμοιβές μας..

Έτσι όταν έκοβα Τιμολόγιο κάτω των 300,00 ευρώ, δεν υπήρχε θέμα παρακράτησης..

Όταν όμως είδα τι θα πληρώσω για το 2013 ... αλλαξοπίστησα.. :lol:

 

Από 01/01/14, παρακράτηση από 0,01 ...

 

Τα υπόλοιπα είναι εγκυκλοπαιδικού ενδιαφέροντος..

 

Όταν "ισορροπήσει" πάλι η φορολογική κλίμακα των (τέως) ελευθέρων επαγγελματιών, θα επανέλθω...

 

Εσύ ίσως θα ήταν μια καλή εποχή τώρα να ξεκινήσεις να περνάς κανένα έξοδο στα βιβλία σου, όχι μόνο έσοδα................

 

Λες κι είσαι μπλοκάκιας...............

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικά δεν βγάζω άκρη. Ασφαλώς και γίνεται ο διάλογος που επιθυμούσα. ακόμα και ο αντίλογος, αλλά , λυπάμαι, δεν είναι γόνιμος. Το τι θα πει ο έλεγχος όταν έλθει και βρει συνεχόμενα και τακτικά επαναλαμβανόμενα ΤΠΥ, χωρίς συμφωνητικό, όπως και αν κάνει ετήσια αναγωγή της αμοιβής, είναι θέμα που παίζει στο "να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας". Το γνωρίζω, γιατί το πλήρωσα ακριβά...

 Επαναλαμβάνω αυτά που έγραψα το μεσημέρι σήμερα : Φέρτε λοιπόν μια ΠΟΛ, μια εγκύκλιο, ένα ρημαδόχαρτο , που να διευκρινίζει κάτι παραπάνω από όσα λέμε εδώ μέσα, για να λήξει το θέμα, όχι μόνο για εμάς , αλλά και για το σύνολο των συναδέλφων που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα.

Και παρακαλώ, όποιον από τους συναδέλφους, που κατά τεκμήριο γνωρίζουν το θέμα και εννοώ εκείνους που κάνουν σεμινάρια, όπως και τους τηλεαστέρες των πρωϊνάδικων , εάν μας παρακολουθούν, να κάνουν παρέμβαση. Το ίδιο ισχύει και για τους αγαπητούς συνδιαχειριστές του forum. Για να συνεχίσουμε να δουλεύουμε ήρεμοι..

Share this post


Link to post
Share on other sites

μάλιστα , δεν ειναι λέει γόνιμος ο διάλογος 

μα τι να φέρει κάποιος , ποια ΠΟΛ, διαταγή ειτε οτιδήποτε άλλο αφου δεν υπάρχει 

 

και αφου δεν μπορούμε να συμφωνήσουμε ούτε στο απλό 

 

ότι συνήθως όταν μιλάμε και όταν κλείνουμε μια δουλειά δεν το κάνουμε με ορίζοντα μήνα 

 

αυτά 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ξεχωρίζει η έκτακτη δουλειά από την μόνιμη και διαρκή.

 

θα πεις δεν έχω σύμβαση και άρα δεν ήξερα αν θα τον έχω και τον επόμενο μήνα και τελικά τον έχεις 5 χρόνια.

 

και δεν έχεις σύμβαση ? άρα εκτεθειμένος εσύ και ο πελάτης.

 

γενικά μιλάω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν μιλάω σε τρίτο πρόσωπο, αυτό εννοώ ότι δεν είναι γόνιμος ο διάλογος. Και αφού δεν υπάρχει κανένα κολόχαρτο δεν χρειάζεται να συνεχίσουμε. Ο καθένας ας κάνει ότι θέλει , αλλά δεν χρειάζεται να απαξιώνει τους άλλους...

Καληνύχτα και καλή τύχη, όπως έλεγε μια ψυχή....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην όλη κουβέντα δεν λάβατε υπ' όψιν το πνεύμα του νομοθέτη!

 

το οποίο συνέχεια εδώ και χρόνια διαστέλλεται! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν μιλάω σε τρίτο πρόσωπο, αυτό εννοώ ότι δεν είναι γόνιμος ο διάλογος. Και αφού δεν υπάρχει κανένα κολόχαρτο δεν χρειάζεται να συνεχίσουμε. Ο καθένας ας κάνει ότι θέλει , αλλά δεν χρειάζεται να απαξιώνει τους άλλους...

Καληνύχτα και καλή τύχη, όπως έλεγε μια ψυχή....

 

 

ναι αλλά δεν διαβάζεις αυτά που σου γράφουν 

 

μπορούμε να συμφωνήσουμε σε κάτι απλό ?

 

οι περισσότερες των περιπτώσεων ΔΕΝ είναι μηνιαίες εργασίες και διαρκούν συνήθως όχι μόνο πολλούς μήνες αλλά πολλά χρονια 

 

ναι ή όχι ?  

 

αν συμφωνήσουμε σε αυτό θα δεις ότι δεν μπορείς να τις αντιμετωπίσεις σαν μηνιαία παροχή 

 

(και μην ξανακυνηγάς μάγισσες  ) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ναι αλλά δεν διαβάζεις αυτά που σου γράφουν 

 

μπορούμε να συμφωνήσουμε σε κάτι απλό ?

 

οι περισσότερες των περιπτώσεων ΔΕΝ είναι μηνιαίες εργασίες και διαρκούν συνήθως όχι μόνο πολλούς μήνες αλλά πολλά χρονια 

 

ναι ή όχι ?  

 

αν συμφωνήσουμε σε αυτό θα δεις ότι δεν μπορείς να τις αντιμετωπίσεις σαν μηνιαία παροχή 

 

(και μην ξανακυνηγάς μάγισσες  ) 

 

 

Ξαναλέω Γιάννη, γενικεύεις.....

 

Κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή.....

 

Όπως είναι γραμμένος ο νόμος, δεν ανάγει σε γενικεύσεις...

 

Θα χαρακτηρίσεις (ως προς το χρόνο) μια συναλλαγή που ξεκινάς σήμερα ως ετήσια επειδή ο γενικός κανόνας είναι ότι οι συναλλαγές αυτές διαρκούν έτη....????

 

Δεν μπορείς να δεις ότι είναι διακριτές οι εργασίες και μπορούμε να συμφωνήσουμε αμοιβή ανά μήνα, ανά τρίμηνο, ανά έτος ή ακόμα και φατούρα....????? Η συμφωνία αυτή, δεν είναι μέρος της συναλλαγής μας...???

 

Και κάτι ακόμα.... Φροντιστήριο (αν θυμάμαι καλά) είχες.... αποδείξεις κόβονται ανά μήνα ή ανά έτος (με τον περιορισμό της χρήσης) για την διευκόλυνση της επιχείρησης και μόνο, κατά πάγια θέση της διοίκησης....... εφόσον το φροντιστήριο έχει συμφωνήσει αμοιβή ανά μήνα και εκδίδει παραστατικό ανά μήνα, θα μίλαγες για παρακράτηση (κάνε την υπόθεση καθηγητή ελ.επαγγελματία και συνεργαζόμενου φροντιστηρίου, μη κολλήσεις στη λιανική)...???? Επίσης, τους λες να κάνουν καταθέσεις σε τράπεζα τα δίδακτρα σε όσους περνάνε τα 1500..?????

 

 

Υγ1: όπως είπα, επιχειρήματα υπάρχουν και από τις δυο μεριές, θεωρώ όμως ότι αυτά που χρησιμοποιείς γενικεύουν και βολεύουν κυρίως στον έλεγχο.

 

Υγ2: θα μπορούσε κάποιος σύλλογος να κάνει ένα ερώτημα στην διοίκηση, αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα απαντήσουν και θα τα θέλουν όλα δικά τους......................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με την παράγραφο 8 ορίζεται ότι σε περίπτωση που ο λήπτης της αμοιβής σύμφωνα με την περίπτωση δ' της παραγράφου 1 του άρθρου 62 είναι φορολογικός κάτοικος Ελλάδας, παρακράτηση φόρου σύμφωνα με την παράγραφο 1 ενεργείται μόνον εφόσον η συναλλαγή υπερβαίνει τα τριακόσια (300) ευρώ.

 

Χρόνος έκδοσης του τιμολογίου

Στην περίπτωση παροχής υπηρεσίας, το τιμολόγιο εκδίδεται με την ολοκλήρωση της παροχής (Συνήθως η π.υ. ολοκληρωνεται στο τέλος του έτους 31/12 ,τότε που κλείνει και το φορολογικό έτος). Όταν η παροχή υπηρεσίας διαρκεί(όπως στους λογιστές), εκδίδεται τιμολόγιο κατά τον χρόνο, που καθίσταται απαιτητό μέρος της αμοιβής,(απαιτητό μέρος της αμοιβής κάθε μήνα λέω εγώ στους πελάτες μου ) για το μέρος αυτό και την υπηρεσία που παρασχέθηκε. Πάντως, το τιμολόγιο δεν μπορεί να εκδοθεί πέραν της διαχειριστικής περιόδου, που παρασχέθηκε η υπηρεσία. Δλδ τπυ κάθε μήνα αφού τότε γίνεται απαιτητό μέρος της αμοιβής π.χ. π.υ. επαναλαμβανόμενη κάθε μήνα με ολοκλήρωση της π.υ. 31/12 σύνολο αμοιβής 1200 ευρώ. Απαιτητό μέρος της αμοιβής κάθε μήνα δλδ τπυ 100 ευρώ όχι παρακράτηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...