Jump to content
Sign in to follow this  
ΚΠ

Επικοινωνία με την εταιρεία. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

Recommended Posts

Έχω μερικές μέρες που προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους και να ζητήσω υποστήριξη χωρίς αποτέλεσμα.

Πέρασα ώρες με το τηλέφωνο στο αυτί, να ακούω μια καής ποιότητας μουσική, και ένα μήνυμα στείλτε email / fax.

Δυστυχώς για 2 λεπτά τηλεφωνικής επικοινωνίας έχω χάσει μερικές ώρες.

Θυμάμαι μερικούς συναδέλφους παλαιότερα που εξυμνούσαν την υποστήριξη...

Τι άλλαξε από τότε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω μερικές μέρες που προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους και να ζητήσω υποστήριξη χωρίς αποτέλεσμα.

Πέρασα ώρες με το τηλέφωνο στο αυτί, να ακούω μια καής ποιότητας μουσική, και ένα μήνυμα στείλτε email / fax.

Δυστυχώς για 2 λεπτά τηλεφωνικής επικοινωνίας έχω χάσει μερικές ώρες.

Θυμάμαι μερικούς συναδέλφους παλαιότερα που εξυμνούσαν την υποστήριξη...

Τι άλλαξε από τότε;

Προφανώς μετακόμισε, συνάδελφε. Απόδειξη ότι πάλιωσε και ο τηλεφωνητής τους...Αλλά για ποια εταιρεία μιλάς;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάδελφε,

έχεις δίκιο και τον τελευταίο καιρό θέλει τεράστια υπομονή για να βγάλεις γραμμή.

Εγώ τους στέλνω mail και με παίρνουν αυτοί τηλ, συνήθως την ίδια μέρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα για τη Union.

Σε αυτό το topic ποστάρω.

To ίδιο πρόβλημα έχω και γω και να σκεφτείτε ότι ο βασικότερος λόγος που παρέμεινα και παραμένω ήταν (και είναι?????????) η τηλεφωνική υποστήριξη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Πάντως μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα ανταποκρίνονταν.Ισως να είχαν άτυπη ημιαργία σήμερα.Είδωμεν....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά όλα τα παραπάνω είναι κατανοητά, αλλά εμείς τώρα τους θέλουμε και αυτούς και την Epsilon, και όλους.

Μπορώ φυσικά να στείλω email ή φαξ και να με πάρουν, αλλά εγώ πρέπει να είμαι στημένος μπροστά στην οθόνη και να μην πάω να κάνω εξωτερικές δουλειές.

Ας πληρώσουν και καμία υπερωρία επιτέλους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγαπητοί συνεργάτες,

Σε απάντηση των προβληματισμών σας για την καθυστέρηση – αναμονή στο τηλεφωνικό μας κέντρο, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αυτό οφειλόταν στο φόρτο των τελευταίων ημερών και των καταληκτικών ημερομηνιών σε Ικα και Εφορία. Δυστυχώς, οι τελευταίες αλλαγές στις υπηρεσίες αυτές και η συνεπαγόμεη αύξηση του όγκου εργασίας για τα λογιστικά γραφεία, έχουν επιφέρει πολλά ερωτήματα προς την τεχνική μας υποστήριξη. Δικαιολογημένα οι συνάδελφοι λογιστές λόγω των πολλών ασαφειών του εκάστοτε νόμου/εγκυκλίου προσπαθούν να επιλύσουν τα ερωτήματά τους τηλεφωνόντας στην εταιρεία μας ,πολλές φορές και για θέματα που δεν εμπίπτουν στην αρμοδιότητά μας.Ως εκ τούτου, το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι ιδιαίτερα φορτωμένο αυτο το διάστημα. Αντιλαμβάνεστε πως παρόλο που τα άτομα της υποστήριξής μας είναι πολλά , όταν πολλές από τις κλήσεις που δεχόμαστε αφορούν ακόμα και την ανάγνωση των ενημερωτικών των εκδόσεων που αποστέλουμε, θα υπάρχει αδυναμία στο να αντιμετωπίσουμε τον τεράστιο όγκο των τηλεφωνικών κλήσεων που δεχόμαστε. Για το λόγο αυτό, παρακαλούμε όπως πρώτα να διαβάζετε τις οδηγίες , οι οποίες είναι απλες και κατανοητές και έπειτα να καλείτε για τυχόν διευκρινήσεις που χρειάζεστε.

Λυπούμαστε αν κάποιοι απο εσάς ταλαιπωρηθήκατε προσπαθώντας να επικοινωνήσετε μαζί μας αλλά να είστε σίγουροι ότι πάντα προσπαθούμε για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας. Άλλωστε οι υπηρεσίες υποστήριξης που προσφέρουμε επεκτείνονται και σε άλλα θέματα, οι οποίες διαφοροποιούν την ποιότητα υποστήριξής μας με  αποτέλεσμα να διαθέτουμε περισσότερο χρόνο για τους πελάτες μας.

 

Φιλικά,

Αβραμόπουλος Αβρααμ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Χρησιμοποιώ την Μισθοδοσία της Union αρκετά χρόνια και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την υποστήριξή της.  Τα τηλέφωνα απαντούν πάντα και αρκετά γρήγορα και είναι άκρως κατατοπιστικά, ε τώρα αν κάποια φορά άργησαν ας σκεφτούμε το πόσο συχνές είναι οι αλλαγές τον τελευταίο καιρό και πόσοι συνάδελφοι ζητούν την βοήθειά τους …     

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Καλησπέρα,

 

 

Χρησιμοποιώ την Μισθοδοσία της Union αρκετά χρόνια και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την υποστήριξή της.  Τα τηλέφωνα απαντούν πάντα και αρκετά γρήγορα και είναι άκρως κατατοπιστικά, ε τώρα αν κάποια φορά άργησαν ας σκεφτούμε το πόσο συχνές είναι οι αλλαγές τον τελευταίο καιρό και πόσοι συνάδελφοι ζητούν την βοήθειά τους …     

 

ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.

ΕΓΩ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ UNION. ΕΣΟΔΑ-ΕΞΟΔΑ, ΓΕΝΙΚΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ, ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ , ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ. ΔΕΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ 5 ΧΡΟΝΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥΣ . ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ . ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΟΙ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΙ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΗΜΕΡΑ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×