Προς το περιεχόμενο

Αρχειοθέτηση μεγάλου όγκου παραστατικών παραστατικών


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά, είμαι νέα στον χώρο και θα ήθελα την βοήθειά σας.

 

Σε εταιρεία 3ης κατηγορίας υπάρχει συγκεκριμένος τρόπος καταχώρησεις των παραστατικών (έξοδα-αγορές) μέσα στα κλασέρ?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην διανοηθείς να τα βάλεις ανά ημερομηνία καταχώρησης.

 

ΠΑΝΤΑ ανά προμηθευτή/πιστωτή.

 

Δεν έχει νόημα να κάνεις αρχειοθέτηση ανά είδος δαπάνης, αυτό προκύπτει από την καταχώρηση στα βιβλία σου.

 

Υ.Γ. Το ίδιο να κάνεις και για ΦΠΑ,ΦΜΥ,ΚΕΠΥΟ κλπ, δηλαδή σε ένα κλασέρ όλες οι Δηλώσεις ΦΜΥ (με τις εξοφλήσεις τους για διευκόλυνση στον έλεγχο), οι δηλώσεις ΦΠΑ (Περιοδικές και Εκκαθαριστική έτους μαζί) για να έχεις ολοκληρωμένη εικόνα έτους... Διαφορετικά θα κάνεις ένα κλασέρ ΑΝΑ ΕΤΟΣ και θα έχεις μέσα ΟΛΕΣ τις δηλώσεις που αφορούν το έτος αυτό. (Δεν προτιμώ τον τελευταίο τρόπο αρχειοθέτησης προσωπικα).

 

Αποφασίζεις και επιλέγεις.

Επεξεργασμένο από gkazan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε τι ακριβώς θα σε εξυπηρετήσει μια αρχειοθέτηση ανά ημερομηνία, έναντι αρχειοθέτησης ανά προμηθευτή, πχ σε περίπτωση ελέγχου της καρτέλλας προμηθευτή, όπως εμφανίζεται στο λογιστικό σου πρόγραμμα;

 

Αν σου πει για παράδειγμα ο πελάτης σου "Βρες μου από τα τιμολόγια της κινητής τηλεφωνίας πόσα ξοδέψαμε στον τάδε αριθμό"... Θα κάτσεις να κατεβάσεις ΟΛΑ τα κλασέρ του έτους, εφόσον τα έχεις ανα ημερομηνία, για να βρεις τους λογαριασμούς και μετά από την ανάλυση κάθενός, να βρεις αυτό που σου ζήτησε; Το βρίσκεις (πέραν του λογικού) πρακτικό;

 

Εκτός και αν θέλεις να παιδεύεσαι...και πρέπει να θυμάσαι ανά ημερομηνία τι πλήρωσες και τι καταχώρησες.

 

Κρίνεις και αποφασίζεις, ειδικά από το γεγονός ότι έχεις μεγάλο όγκο παραστατικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα το καλύτερο είναι,1κλασέρ= τα τιμ. των πελατών ανά αριθμ. παραστατικού/ημερομηνία, 2ο=των προμηθευτών , ανά προμηθευτή,

3ο=τα ΦΠΑ, εκκαθαριστικές,δηλώσεις....κλπ. με τις πληρωμές τους,  σε ένα κλασέρ,με πλαστικά χωρίσματα

έχω αλλάξει το αρχείο τουλάχιστον πέντε φορές και κατέληξα σε αυτόν τον τρόπο, είναι πιο εύχρηστος και βρίσκω πάντα αυτό που χρειάζομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την ίδια συμβουλή σου δίνει και η συνάδελφος MaryKotsaki.

 

Πάθαμε και μάθαμε για να καταλήξουμε σε αυτό τον τρόπο. Προσωπικά τον θεωρώ τον πλέον πρακτικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά κ γενικότερα το ζητούμενο είναι να βρίσκεις αυτό που θέλεις όσο γίνεται πιο γρήγορα. 

Οπότε επιλέγεις εσύ τον βέλτιστο τρόπο.

Μέχρι κ ηλεκτρονικό αρχείο μπορείς να δημιουργήσεις με σάρωση των εγγράφων ή κ ηλεκτρονική αποθήκευση σε pdf πχ λογαριασμών κινητής ή κινήσεων τραπεζικών λογαριασμών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.
×
×
  • Δημιουργία νέου...