Προς το περιεχόμενο

Προς Κρηθεα - Νοηματικη γλωσσα-


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή για σένα θα έπρεπε να είναι σημαντικό, για να βγάλεις πιο σφαιρικά συμπεράσματα, θεώρησα δεδομένο ότι τους είχες ρωτήσει ήδη. Εμένα δε μου καίγεται καρφί επί του προκειμένου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μου δημιουργείς κανένα προβλημα . Εγω διάλογο θέλω . Διάλογος όμως δεν γίνεται έχει με δημοσιεύσεις τέτοιου είδους . Αν το καταλάβεις έχει καλώς . Αν πάλι όχι άστο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τοποθέτησή μου εξ΄αρχής είχε ουσία. Αν θες κάνεις ένα κόπο να τη σκεφθείς. Αλλοιώς μπορείς να την αγνοήσεις. Δε θα με πειράξει. :huh:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τοποθέτησή μου εξ΄αρχής είχε ουσία. Αν θες κάνεις ένα κόπο να τη σκεφθείς. Αλλοιώς μπορείς να την αγνοήσεις. Δε θα με πειράξει. :huh:

Επειδή είναι περασμένη η ώρα και το μυαλό κουρασμένο μήπως θα μπορούσες να μου τονίσεις την ουσία της ερωτήσεως σου , η οποία ήταν : " Άρχαία Ιαπωνικά ξέρανε ? "

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ευχαρίστως... :huh:

Ας πάρουμε δεδομένο ότι δε γνωρίζουν τελικά...

Κάποιος που ενδιαφέρεται τόσο πολύ για κάποιον άλλο αρχαίο πολιτισμό, αλλά δε νοιώθει το ίδιο για το δικό του, με κάνει να προβληματίζομαι για το αν θα πρέπει να λάβω σοβαρά αυτό του το ενδιαφέρον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισως και να μην ενδιαφέρει πολλούς ή και να λοιδωρηθεί ακόμα αλλά η παρακάτω συγγραφή από φίλη σε άλλη ιστοσελίδα μου είναι αρκετά ενδιαφέρουσα μιά και μιλάμε περί Ελλάδος.

Το μη τυχαίο του Ελληνικού Αλφαβήτου

Η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνηση τους δεν είναι καθόλου τυχαία αλλά πίσω από αυτήν υπολανθάνει μία πλήρης γραμματική, συντακτική και νοηματική συνέχεια, ανωτέρας συλλήψεως. Σύμφωνα με αυτήν την γνωστή μας εκφώνηση, τα ελληνικά γράμματα (αφού προσθέσουμε και το εξαφανισμένο σήμερα έκτο γράμμα: Στίγμα ή Δίγαμμα) ακούγονται και γράφονται ως εξής:

ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ-ΓΑΜΑ-ΔΕΛΤΑ-ΕΨΙΛΟΝ-ΣΤΙΓΜΑ-ΖΗΤΑ-ΗΤΑ-ΘΗΤΑ-ΙΩΤΑ-

ΚΑΠΠΑ-ΛΑΜΒΔΑ-ΜΙ-ΝΙ-ΞΙ-ΟΜΙΚΡΟΝ-ΠΙ-ΡΟ-ΣΙΓΜΑ-ΤΑΥ-ΥΨΙΛΟΝ-ΦΙ-ΧΙ-ΨΙ-ΩΜΕΓΑ. Αποκωδικοποιώντας την γνωστή αυτή διάταξη, που έγινε σύμφωνα με τις αρχές της Ερμητικής φιλοσοφίας, έχουμε τα ακόλουθα:

ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α)ΜΑ ΔΕ (Ε)Λ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ, ΣΤ(Η) ΙΓΜΑ, ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ,

ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ, ΔΑ, ΜΗ ΝΥΞ Η, Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΥ (Ε)Ψ ΙΛΩΝ,

ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ.

Εν συνεχεία, αφού προσθέσουμε τα εννοούμενα συνδετικά και ρήματα

που παραλείπονται, έχουμε την ανάδυση μιας θαυμάσιας κοσμογονικής

προσευχής - επίκλησης προς την πηγή του φωτός.

ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ! ΑΜΑ ΔΕ ΕΛ ΤΑ ΕΨΙΛΩΝ, ΣΤΗ ΙΓΜΑ ΚΑΤΑ ΠΑΛΛΑΝ ΔΑ (ΙΝΑ) ΜΗ ΝΥΞΗ, Ο ΜΙΚΡΟΝ (ΕΣΤΙ) ΠΥΡΟΣ (ΔΕ) ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ ΕΨΙΛΩΝ, ΦΥ(ΟΙ) ΨΥΧΗ, Ο ΜΕΓΑ (ΕΣΤΙ). Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ:

Αλ=Ο νοητός ήλιος

Φα-ος=Το φως

Βη=προστακτική του ρήματος βαίνω (βαδίζω, έρχομαι)

Τα=Δοτική άρθρου δωρικού τύπου τη, εις την

Γα=Γη (δωρικός τύπος)

Αμα=(επιρρ.) συγχρόνως

Έλ= ο ορατός Ήλιος, ο Ερχόμενος

Έψ=ρήμα έψομαι, εψ-ημένος, ψημένος.

Ιλών=Ιλύς (ουσιαστικό), λάσπη, πηλός

Στή=προστακτική ρήματος ίστημι.

Ίγμα=καταστάλαγμα, απόσταγμα.

Ζή=προστακτική ρήματος ζω.

Η=υποτακτική ρήματος ειμί, είμαι

Θη=προστακτική ρήματος θέτω.

Ιώτα=τα ίωγα, τα Εγώ.

Παλάν=Ρήμα πάλλω (δονούμαι, περιστρέφομαι) επίθετο

παλλάς-πάλλουσι,περιστρεφόμενη (πρβλ: Παλλας Αθηνά).

Δά=άλλος τύπος της Γα, Γης (πρβλ: Δαμήτηρ, Δημήτηρ,

Δήμητρα=Μητέρα γη).

Νύξ=νύκτα.

Ο=το οποί! ο, που

Φυ(οι)=ευκτική ρήματος φύω (φυτρώνω, αναπτύσσομαι).

Κ.Ο.Κ.

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ...( ; )

ΑΛ, ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΣ, ΕΛΑ ΣΤΗ ΓΗ! ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΛ ΡΙΞΕ ΤΙΣ

ΑΚΤΙΝΕΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ

ΙΛΥ ΠΟΥ ΨΗΝΕΤΑΙ (που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού). ΑΣ ΓΙΝΕΙ

ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΑ (μία ξηρά) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΕΓΩ ΝΑ

ΖΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ. ΑΣ ΜΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ Η

ΝΥΚΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΨΕΙ ΝΑ ΤΑΦΗ (να σβήσει, να χαθεί) ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΡΑΖΟΥΣΑ ΙΛΥ, ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ Η ΨΥΧΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ, ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ!

Διά την αντιγραφή από το www.age-30-45.gr

Ηλίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ισως και να μην ενδιαφέρει πολλούς ή και να λοιδωρηθεί ακόμα αλλά η παρακάτω συγγραφή από φίλη σε άλλη ιστοσελίδα μου είναι αρκετά ενδιαφέρουσα μιά και μιλάμε περί Ελλάδος.

Το μη τυχαίο του Ελληνικού Αλφαβήτου

Η διαδοχή των γραμμάτων στην πλήρη εκφώνηση τους δεν είναι καθόλου τυχαία αλλά πίσω από αυτήν υπολανθάνει μία πλήρης γραμματική, συντακτική και νοηματική συνέχεια, ανωτέρας συλλήψεως. Σύμφωνα με αυτήν την γνωστή μας εκφώνηση, τα ελληνικά γράμματα (αφού προσθέσουμε και το εξαφανισμένο σήμερα έκτο γράμμα: Στίγμα ή Δίγαμμα) ακούγονται και γράφονται ως εξής:

ΑΛΦΑ-ΒΗΤΑ-ΓΑΜΑ-ΔΕΛΤΑ-ΕΨΙΛΟΝ-ΣΤΙΓΜΑ-ΖΗΤΑ-ΗΤΑ-ΘΗΤΑ-ΙΩΤΑ-

ΚΑΠΠΑ-ΛΑΜΒΔΑ-ΜΙ-ΝΙ-ΞΙ-ΟΜΙΚΡΟΝ-ΠΙ-ΡΟ-ΣΙΓΜΑ-ΤΑΥ-ΥΨΙΛΟΝ-ΦΙ-ΧΙ-ΨΙ-ΩΜΕΓΑ. Αποκωδικοποιώντας την γνωστή αυτή διάταξη, που έγινε σύμφωνα με τις αρχές της Ερμητικής φιλοσοφίας, έχουμε τα ακόλουθα:

ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ, (Α)ΜΑ ΔΕ (Ε)Λ ΤΑ ΕΨ ΙΛΩΝ, ΣΤ(Η) ΙΓΜΑ, ΖΗ ΤΑ, Η ΤΑ,

ΘΗ ΤΑ ΙΩΤΑ ΚΑ ΠΑΛΑΜ, ΔΑ, ΜΗ ΝΥΞ Η, Ο ΜΙΚΡΟΝ, ΠΥΡΟΣ ΙΓΜΑ ΤΑΦΥ (Ε)Ψ ΙΛΩΝ,

ΦΥ ΨΥΧΗ Ο ΜΕΓΑ.

Εν συνεχεία, αφού προσθέσουμε τα εννοούμενα συνδετικά και ρήματα

που παραλείπονται, έχουμε την ανάδυση μιας θαυμάσιας κοσμογονικής

προσευχής - επίκλησης προς την πηγή του φωτός.

ΑΛ ΦΑ, ΒΗ ΤΑ ΓΑ! ΑΜΑ ΔΕ ΕΛ ΤΑ ΕΨΙΛΩΝ, ΣΤΗ ΙΓΜΑ ΚΑΤΑ ΠΑΛΛΑΝ ΔΑ (ΙΝΑ) ΜΗ ΝΥΞΗ, Ο ΜΙΚΡΟΝ (ΕΣΤΙ) ΠΥΡΟΣ (ΔΕ) ΙΓΜΑ ΤΑΦΗ ΕΨΙΛΩΝ, ΦΥ(ΟΙ) ΨΥΧΗ, Ο ΜΕΓΑ (ΕΣΤΙ). Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ:

Αλ=Ο νοητός ήλιος

Φα-ος=Το φως

Βη=προστακτική του ρήματος βαίνω (βαδίζω, έρχομαι)

Τα=Δοτική άρθρου δωρικού τύπου τη, εις την

Γα=Γη (δωρικός τύπος)

Αμα=(επιρρ.) συγχρόνως

Έλ= ο ορατός Ήλιος, ο Ερχόμενος

Έψ=ρήμα έψομαι, εψ-ημένος, ψημένος.

Ιλών=Ιλύς (ουσιαστικό), λάσπη, πηλός

Στή=προστακτική ρήματος ίστημι.

Ίγμα=καταστάλαγμα, απόσταγμα.

Ζή=προστακτική ρήματος ζω.

Η=υποτακτική ρήματος ειμί, είμαι

Θη=προστακτική ρήματος θέτω.

Ιώτα=τα ίωγα, τα Εγώ.

Παλάν=Ρήμα πάλλω (δονούμαι, περιστρέφομαι) επίθετο

παλλάς-πάλλουσι,περιστρεφόμενη (πρβλ: Παλλας Αθηνά).

Δά=άλλος τύπος της Γα, Γης (πρβλ: Δαμήτηρ, Δημήτηρ,

Δήμητρα=Μητέρα γη).

Νύξ=νύκτα.

Ο=το οποί! ο, που

Φυ(οι)=ευκτική ρήματος φύω (φυτρώνω, αναπτύσσομαι).

Κ.Ο.Κ.

ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ...( ; )

ΑΛ, ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟ ΦΩΣ, ΕΛΑ ΣΤΗ ΓΗ! ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΛ ΡΙΞΕ ΤΙΣ

ΑΚΤΙΝΕΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ

ΙΛΥ ΠΟΥ ΨΗΝΕΤΑΙ (που βρίσκεται σε κατάσταση αναβρασμού). ΑΣ ΓΙΝΕΙ

ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΑ (μία ξηρά) ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΕΓΩ ΝΑ

ΖΗΣΟΥΝ, ΝΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΓΗ. ΑΣ ΜΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ Η

ΝΥΚΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΝ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΨΕΙ ΝΑ ΤΑΦΗ (να σβήσει, να χαθεί) ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΛΑΓΜΑ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΒΡΑΖΟΥΣΑ ΙΛΥ, ΚΑΙ ΑΣ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ Η ΨΥΧΗ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ, ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟ ΟΛΩΝ!

Διά την αντιγραφή από το www.age-30-45.gr

Ηλίας

Το "κόππα" και το "σαμπλί" τι έγιναν αδέρφια; Γιατί, τι περισσότερο έχει το "δίγαμμα" ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ευχαρίστως... :huh:

Ας πάρουμε δεδομένο ότι δε γνωρίζουν τελικά...

Κάποιος που ενδιαφέρεται τόσο πολύ για κάποιον άλλο αρχαίο πολιτισμό, αλλά δε νοιώθει το ίδιο για το δικό του, με κάνει να προβληματίζομαι για το αν θα πρέπει να λάβω σοβαρά αυτό του το ενδιαφέρον.

Το σκεπτικό σου Dimitris K κατά την ταπεινή μου άποψη δεν είναι σωστό . Το να ενδιαφέρεται κάποιος για έναν άλλον αρχαίο πολιτισμό περα απο τον δικό του σημαίνει πάρα πολλά για μένα . Και φυσικά ( κατά την γνώμη μου πάντα ) δεν φωτογραφίζει αυτή του η ενέργεια,άνθρωπο που δεν πρέπει να ληφθεί σοβαρά .Το αντίθετο μάλιστα .

Να σημειώσω εδώ πως σε κάθε χώρα διδάσκονται την αρχαία τους γλώσσα . Ετσι συνέβη και μ αυτούς ( τους Ιάπωνες εννοώ ) . Την είχαν διδαχθεί και πίστεψε με την γνωρίζουν καλά .

Στο δια ταύτα όμως . Επι της ουσίας .Μετά την παρένθεση περί Ιαπώνων . Κανείς δεν σχολίασε το σύγγραμμα του καθηγητού του Καίμπριτζ . Πέρασε στα ψιλά .....Δεν απαιτώ φυσικά απο κάποιον να το πράξει . Απλή παρατήρηση είναι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανείς δεν σχολίασε το σύγγραμμα του καθηγητού του Καίμπριτζ . Πέρασε στα ψιλά .....Δεν απαιτώ φυσικά απο κάποιον να το πράξει . Απλή παρατήρηση είναι .

Αν αυτός ήταν ο σκοπός σου και όχι η ενημέρωσή μας, τότε να σου κάνω την χάρη :rolleyes: :

Ο καθηγητής του Καίμπριτζ έγραψε κάτι σοβαρό αλλά δεν το απέδειξε, άρα ως γνώμη είναι σεβαστή αλλά η ιστορία γράφεται με αποδείξεις.

Οι δύο συμπατριώτες του καθηγητού, ο Βεντρις και ο Τσάντγουικ αποκρυπτογράφησαν την γραμμική Β το 1952 και έγραψαν ιστορία.

Ως τότε ο κάθε καθηγητής έλεγε την γνώμη του για την γραμμική Β...

doctor

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν αυτός ήταν ο σκοπός σου και όχι η ενημέρωσή μας, τότε να σου κάνω την χάρη :rolleyes: :

Ο καθηγητής του Καίμπριτζ έγραψε κάτι σοβαρό αλλά δεν το απέδειξε, άρα ως γνώμη είναι σεβαστή αλλά η ιστορία γράφεται με αποδείξεις.

Οι δύο συμπατριώτες του καθηγητού, ο Βεντρις και ο Τσάντγουικ αποκρυπτογράφησαν την γραμμική Β το 1952 και έγραψαν ιστορία.

Ως τότε ο κάθε καθηγητής έλεγε την γνώμη του για την γραμμική Β...

doctor

Δημήτρη καλημέρα . Ο σκοπος της αρχικής μου δημοσιευσης για τον καθηγητή του Καίμπριτζ ήταν φυσικά η ενημέρωση . Μόνον αυτό . Τίποτε παραπάνω . Ουτε φυσικά απαιτώ απο τους συνομιλητές μου πάντα τον σχολιασμό .

Και φυσικά δεν το θεωρώ σε καμία περίπτωση χάρη ... :)

Απλά προτιμώ να μένουμε επι της ουσίας .

Τώρα σχετικά με τις αποδείξεις όντως έχεις δίκιο . Δεν βρήκε και τα οστά του Απόλλωνα εκεί ο καθηγητής ώστε να πει με βεβαιότητα πως εκεί λατρευόταν ο θεός αυτός . :)

Απο ιστορικές πηγές εξάγει τα συμπεράσματα του .

Εγώ θα πω πάντως επειδή ξέρω πως σου αρέσει το διάβασμα (όπως και μένα άλλωστε ) να ρίξεις μια προσεκτική ματιά στην Ιστορική βιβλιοθήκη του Διόδωρου Σικελιώτη κατά πρώτον και κατά δεύτερον στην περίφημη Ωγυγία του Αθ. Σταγειρίτου . Εκεί θα βρεις αρκετά στοιχεία για το θέμα αυτό και για την λατρεία του Θεού Απόλλωνος από τους Υπερβόρειους .

Αν πάλι δεν έχεις τα σχετικά βιβλία ( ειδικά το δεύτερο - Η συγκεκριμένη έκδοση της Ωγυγίας - είναι δύσκολο να το βρεις και νιώθω πολύ τυχερός που το βρήκα σε παλαιοπωλείο ) , θα ανεβάσω εγω τα σχετικά εδάφια κάποια στιγμή . Για ενημέρωση και πάλι . :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημήτρη καλημέρα . Ο σκοπος της αρχικής μου δημοσιευσης για τον καθηγητή του Καίμπριτζ ήταν φυσικά η ενημέρωση . Μόνον αυτό . Τίποτε παραπάνω . Ουτε φυσικά απαιτώ απο τους συνομιλητές μου πάντα τον σχολιασμό .

Και φυσικά δεν το θεωρώ σε καμία περίπτωση χάρη ... :rolleyes:

Απλά προτιμώ να μένουμε επι της ουσίας .

Τώρα σχετικά με τις αποδείξεις όντως έχεις δίκιο . Δεν βρήκε και τα οστά του Απόλλωνα εκεί ο καθηγητής ώστε να πει με βεβαιότητα πως εκεί λατρευόταν ο θεός αυτός . :)

Απο ιστορικές πηγές εξάγει τα συμπεράσματα του .

Εγώ θα πω πάντως επειδή ξέρω πως σου αρέσει το διάβασμα (όπως και μένα άλλωστε ) να ρίξεις μια προσεκτική ματιά στην Ιστορική βιβλιοθήκη του Διόδωρου Σικελιώτη κατά πρώτον και κατά δεύτερον στην περίφημη Ωγυγία του Αθ. Σταγειρίτου . Εκεί θα βρεις αρκετά στοιχεία για το θέμα αυτό και για την λατρεία του Θεού Απόλλωνος από τους Υπερβόρειους .

Αν πάλι δεν έχεις τα σχετικά βιβλία ( ειδικά το δεύτερο - Η συγκεκριμένη έκδοση της Ωγυγίας - είναι δύσκολο να το βρεις και νιώθω πολύ τυχερός που το βρήκα σε παλαιοπωλείο ) , θα ανεβάσω εγω τα σχετικά εδάφια κάποια στιγμή . Για ενημέρωση και πάλι . :D

Βέβαια, αυτό που θα έχουμε επιπροσθέτως των όσων ξέρουμε μέχρι τώρα, είναι το τι πίστευαν οι Αρχαίοι Έλληνες, για τους υπερβόρειους και τη λατρεία τους για τον Απόλλωνα, και όχι για το τι πίστευαν οι ίδιοι οι "υπερβόρειοι", όποιοι και να ήταν αυτοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και όχι για το τι πίστευαν οι ίδιοι οι "υπερβόρειοι", όποιοι και να ήταν αυτοί.

Καλησπέρα Σταύρο...

Δεν φταίμε εμείς.... αν ανακάλυψαν τη γραφή αιώνες μετά...

Ας μην έπαιζαν όλη μέρα με τα χαριτωμένα σκιουράκια... :)

Αλήθεια Υπερβόρειοι ποιοί ήταν αυτοί? Τους έχει καταγράψει η ιστορία... εκεί που ζούσαν στην

ύστατη Θούλη?

Θούλη?... τι είναι πάλι αυτό?

θόλωσα :rolleyes: σταματάω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βέβαια, αυτό που θα έχουμε επιπροσθέτως των όσων ξέρουμε μέχρι τώρα, είναι το τι πίστευαν οι Αρχαίοι Έλληνες, για τους υπερβόρειους και τη λατρεία τους για τον Απόλλωνα, και όχι για το τι πίστευαν οι ίδιοι οι "υπερβόρειοι", όποιοι και να ήταν αυτοί.

Σταύρο θα σου έλεγα να διαβάσεις πρώτα τα συγκεκριμένα βιβλία που υπέδειξα . Μετά απ αυτό θα έχεις απάντηση και στο παραπάνω που γράφεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η αρχαία Θούλη είναι ένα νησί που αναφέρει ο αρχαίος έλληνας ερευνητής Πυθέας τον 4ο αιώνα π.Χ.

Το 325 π.Χ. περίπου ταξίδεψε από τη νότια Ισπανία στη Μεγάλη Βρετανία. Σύμφωνα με τα γραπτά του η Θούλη βρίσκεται στον ακραίο βορρά, έξι μέρες βόρεια της Βρετανίας. Για τον λόγο αυτό, το όνομα της Θούλης συμβολίζει από την εποχή της αρχαιότητας την πιο βόρεια άκρη του κόσμου (λατ. ultima thule).

Δυστυχώς από τα βιβλία του Πυθέα περί Ωκεανού και Γης σώζονται μόνο αποσπάσματα. Συνεπώς υπάρχουν διάφορες υποθέσεις σχετικά με το ποιά ήταν η Θούλη. Μάλλον πρόκειται για την Ισλανδία, τη Νορβηγία, τις Νήσους Φερόες ή τις Νήσους Σέτλαντ.

Νομίζω [;] ότι πρόκειται [;] για τις νήσους Φερόες.

http://en.wikipedia.org/wiki/Faroe_Islands

Ένα από αυτά τα νησιά ονομάζεται Μυκήνες (βλ.επισυναπτόμενη φωτογραφία):

Όμως -όπως σωστά γράφει και ο Θεόφιλος- οι Υπερβόρειοι δεν εγνώριζαν τότε γραφή και ανάγνωση ώστε να καταγράψουν το γεγονός της επίσκεψης του Πυθέα.

post-3019-1164636933_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα από αυτά τα νησιά ονομάζεται Μυκήνες (βλ.επισυναπτόμενη φωτογραφία):

Όμως -όπως σωστά γράφει και ο Θεόφιλος- οι Υπερβόρειοι δεν εγνώριζαν τότε γραφή και ανάγνωση ώστε να καταγράψουν το γεγονός της επίσκεψης του Πυθέα.

Είπαμε, είχαν άλλες προσφιλείς ενασχολήσεις το "πάλαι ποτέ"... :)

Δημήτρη, ούτε ο Κρηθέας.... ούτε ο Κρηθέας...

πολλές συμπτώσεις...

Kάτι λέγαμε για τους Μυκηναίους...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σταύρο θα σου έλεγα να διαβάσεις πρώτα τα συγκεκριμένα βιβλία που υπέδειξα . Μετά απ αυτό θα έχεις απάντηση και στο παραπάνω που γράφεις .

Δεν μπορείς να μας τα εξηγήσεις με δικά σου λόγια Κώστα;

Θα έχεις διαβάσει και τα κομμάτια εκείνα όπου περιγράφουν το ταξίδι στους υπερβόρειους μέσω Βοσπόρου και πέραν (ή υπεράνω, δεν θυμάμαι) του ωκεανού.

Και, στο κάτω κάτω τι είναι αυτό που γράφω που χρήζει απάντησης. Ότι και να βρούμε στον Διόδωρο, είναι τι πίστευε ο Διόδωρος, όχι, απαραίτητα, τι πραγματικά υπάρχει.

Μια και θα βρίσκεσαι στη γειτονιά, εξήγησέ μας γιατί ο Διόδωρος ο Σικελιώτης επέλεξε να ονομάσει το έργο του Ιστορική Βιβλιοθήκη. Και όχι Ιστορία ή Ιστορίαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα Σταύρο...

Δεν φταίμε εμείς.... αν ανακάλυψαν τη γραφή αιώνες μετά...

Ας μην έπαιζαν όλη μέρα με τα χαριτωμένα σκιουράκια... :)

Αλήθεια Υπερβόρειοι ποιοί ήταν αυτοί? Τους έχει καταγράψει η ιστορία... εκεί που ζούσαν στην

ύστατη Θούλη?

Θούλη?... τι είναι πάλι αυτό?

θόλωσα :huh: σταματάω...

Από την άλλη πλευρά, δε μπορούμε παρά να έχουμε επιφυλάξεις ως προς την ιστορική πραγματικότητα πληροφοριών που αντλούμε από βιβλίο το οποίο πραγματεύεται τους Έλληνες Θεούς και Ήρωες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από την άλλη πλευρά, δε μπορούμε παρά να έχουμε επιφυλάξεις ως προς την ιστορική πραγματικότητα πληροφοριών που αντλούμε από βιβλίο το οποίο πραγματεύεται τους Έλληνες Θεούς και Ήρωες.

Είπα εγώ να μην έχουμε?

Η σκέψη μας ωστόσο οφείλει να είναι συνδυαστική, και σε καμία περίπτωση μονόπλευρη ή

κοντόφθαλμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορείς να μας τα εξηγήσεις με δικά σου λόγια Κώστα;

Θα έχεις διαβάσει και τα κομμάτια εκείνα όπου περιγράφουν το ταξίδι στους υπερβόρειους μέσω Βοσπόρου και πέραν (ή υπεράνω, δεν θυμάμαι) του ωκεανού.

Και, στο κάτω κάτω τι είναι αυτό που γράφω που χρήζει απάντησης. Ότι και να βρούμε στον Διόδωρο, είναι τι πίστευε ο Διόδωρος, όχι, απαραίτητα, τι πραγματικά υπάρχει.

Δεν έγραψε ότι πίστευε ο Διόδωρος ο Σικελιώτης Σταύρο . Ο Οκταβιανός του ανέθεσε αυτό το μεγάλο έργο . Έκανε δηλαδή καταγραφή των ιστορικών γεγονότων αφού πρώτα είχε επισκεφτεί όλες τις τότε μεγάλες βιβλιοθήκες ( Αλεξανδρείας , Εφέσου , Αθηνών κλπ ) .Ότι βρήκε εκεί το κατέγραψε . Οι πηγές του Διοδώρου είναι πολύ σημαντικές γιατί εκεί υπάρχουν αναφορές σε χαμένα έργα που τότε υπήρχαν .

Μια και θα βρίσκεσαι στη γειτονιά, εξήγησέ μας γιατί ο Διόδωρος ο Σικελιώτης επέλεξε να ονομάσει το έργο του Ιστορική Βιβλιοθήκη. Και όχι Ιστορία ή Ιστορίαι.

O λόγος που ονόμασε το έργο του Ιστορική Βιβλιοθήκη είναι διότι κατέγραψε την τότε παγκόσμια ιστορία . Δεν κατέγραψε μόνο την Ελληνική ιστορία αλλά και την ιστορία των υπολοίπων λαών . Είναι σαν μια εγκυκλοπαίδεια της εποχής .

Επίσης την ίδια περίπου δουλειά έκανε και ο Αθ. Σταγειρίτης στην Ωγυγία .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα
  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    • Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×
×
  • Δημιουργία νέου...