Jump to content

Recommended Posts

Καλή σας ημέρα.

Εχω την εξής περίπτωση με το Α21 στο σημείο όπου αναγράφουμε τον αριθμο της οικογενειακής μερίδας ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ στο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης του συζυγου η συζυγος έχει ενδεικτική εγγραφή άρα δεν είναι σωστό να εγγραφεί της συζύγου η οικογειανειακή μερίδα επειδή είναι ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΗ; (Ανήκουν σε διαφορετικό Δήμο)


Χρειάζεται μηπως να ζητήσω και πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης της συζυγου απο τον δικό της δήμο για να είναι ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ;



Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Create New...