Προς το περιεχόμενο
ΔΗΜΗΤΡΗΣ_Ζ

ΓΓΠΣ-ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΔ, οι κωδικοι username κλπ δεν γινονται δεκτοι.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΠΕΛΑΤΗΣ ΜΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΜΕ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ (ΜΠΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΤΟ TAXIS) ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕ ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΔ.

 

ΑΠ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΓΓΠΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ.

ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ (USERNAME ΚΛΠ ) ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΓΓΠΣ.

 

ΤΟ ΕΧΕΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ?

 

ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΚΑΔ?

 

ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΜΠΩ.

 

..... ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ 15515 ΤΗΣ ΓΓΠΣ ΜΕ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ 45 ΛΕΠΤΑ.

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζουμε τους παλιούς κωδικούς προ κλειδάριθμου για να μπούμε στην εφαρμογή.

 

ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΝΕΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ..... USERNAME ΕΧΕΙ WW...... ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΕΟΙ ΑΡΧΙΚΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ.

 

ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΚΑΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ (ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ) ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ "ΣΤΟΚΟΙ" ΣΤΗΝ ΓΓΠΣ ΠΟΥ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ?

 

ΚΑΙ? ΤΙ ΚΑΝΩ Σ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω στην εφαρμογή αυτή μπαίνω με user WW.....   και κωδικό αυτόν που είχα πριν τον αλλάξω όταν πήρα τον κλειδάριθμο.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΣΕ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΟΥ ΕΒΓΑΛΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΝΜ

 

HTTP Status 400 - Invalid direct reference to form login page

type Status report

message Invalid direct reference to form login page

description The request sent by the client was syntactically incorrect (Invalid direct reference to form login page).

Apache Tomcat/5.5.23

 

ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?

 

ΕΧΩ ΠΕΛΑΓΩΣΕΙ

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΕΙΧΕ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Μ ΑΥΤΟΥΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΝΜ

 

HTTP Status 400 - Invalid direct reference to form login page

type Status report

message Invalid direct reference to form login page

description The request sent by the client was syntactically incorrect (Invalid direct reference to form login page).

Apache Tomcat/5.5.23

 

 

ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΙΔΕΑ?

 

Η ΠΛΑΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΖΗΤΑΕΙ Η ΔΟΥ (ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΚΑΔ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ) ΔΙΟΤΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΙΑΚΟΠΗ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ Η ΑΛΛΑΓΗ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την αλλαγή δε μπορεί να τη κάνει το μητρώο?Νομιζω οτι μπορεί.Απλως εσυ βρες τους καινούργιους καδ κ φτιαξε ενα Μ2.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν λέμε την ίδια εφορμογη Υπηρεσίες προς επιχειρήσεις- Δήλωση αλλαγής ΚΑΔ μόλις δοκίμασα αυτό που σου είπα και μπήκα τώρα αν θα σε αφήσει να κάνεις αλλαγη δεν ξέρω.

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΗΤΡΩΟΥ
Καλωσήρθατε στις Υπηρεσίες Μητρώου Φορολογουμένων του Υπουργείου Οικονομικών. Από αυτή την εφαρμογή έχετε τη δυνατότητα να δείτε τους Κωδικούς Αριθμούς Δραστηριότητας που έχετε ήδη δηλώσει στο μητρώο της Δ.Ο.Υ. σας καθώς και τους νέους Κ.Α.Δ. 2008 που ισχύουν από 1η Δεκεμβρίου 2008. Μπορείτε επίσης να δηλώσετε τους νέους Κ.Α.Δ. 2008 για την έδρα και τις εγκαταστάσεις (υποκαταστήματα κλπ) της επιχείρησής σας. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την αλλαγή δε μπορεί να τη κάνει το μητρώο?Νομιζω οτι μπορεί.Απλως εσυ βρες τους καινούργιους καδ κ φτιαξε ενα Μ2.

 

ΜΠΟΡΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ. ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΩ INTERNET ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΗ (ΕΤΣΙ ΕΙΧΑΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ)

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημήτρη έχω το μέηλ μαλλον του κατάλληλου ανθρώπου στη ΓΓΠΣ ο οποίος θα σε βοηθήσει να στείλεις τη δήλωσή σου χρησιμοποιώντας τους παλιούς κωδικούς. Στείλε μου ΠΜ να σου δωσω το μέηλ. Ισως έχω κρατήσει και τηλέφωνο. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία δήλωσης αλλαγής ΚΑΔ, απαιτούνται οι παλαιοί κωδικοί πρόσβασης (αυτοί που ίσχυαν μέχρι την εποχή που η συγκεκριμένη υπηρεσία ήταν τυπικά σε λειτουργία). 

 

Αν τους έχετε χάσει ή ο πελάτης σας δεν τους θυμάται, μπορείτε να αποστείλετε σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα στο Taxisnet. Θα σας αποσταλούν σε 2-3 μέρες προσωρινοί κωδικοί, που θα τους χρησιμοποιήσετε μόνο για τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην περίπτωση που δε πιάσει τίποτα απ' ότι προανέφεραν οι συνάδελφοι, πάρε στο 2104802552, αν είσαι η τυχερή γραμμή. (δεν είμαι βέβαιος αν ισχύει το νούμερο ακόμα, γιατί τις τελευταίες μέρες είναι off). Γενικώς εξυπηρετούσαν μέχρι πρότινος, αλλά έχω καιρό να πάρω.

Αν δε βγάλεις λύση με τους κωδικούς, θα πας στην εφορία με το Μ2, διακοπή κι έναρξη ΚΑΔ αυθημερόν. Αν το παίξουν ζόρικοι ανέβα τη σκάλα της "ηγεσίας".
Μια καλή ιδέα θα ήταν να τους βάλεις να επικοινωνήσουν εκείνοι με το taxis και να διορθωθεί από τη ΔΟΥ. Εκτύπωσε και τη βλακεία που σου βγάζει, να τη δίξεις...θα σου δώσει ένα level "κύρους", με κάτι τέτοια ψαρώνουν...γενικά ότι έχεις σε χαρτί...κι εφημερίδα να τους δείξεις, θα σε προσέξουν περισσότερο...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ,

 

ΤΕΛΙΚΑ ΒΡΗΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑ ΤΟΥΣ ΚΑΔ.

 

ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΗ ΕΠΙΧ/ΣΗΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΚΟΛΛΗΣΑΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΥΣ ΚΑΔ ΟΤΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ (ΑΥΤΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΓΙΝΟΤΑΝ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΞΙΣ) ΓΙ ΑΥΤΟ "ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ" ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΗ ΔΟΥ.

 

ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ,

 

ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΕΧΡΙ ΑΥΤΗ Η ΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΚΑΔ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΗ ΔΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ (ΠΑΡ ΟΛΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΔΩΣΑ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΩΝ ΚΑΔ ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΑΝ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ).

 

ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΣ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε, ναι !!!

 

το σύστημά τρέχει με ταχύτητες σαλιγκαριού

 

άντε στην καλύτερη περίπτωση: χελώνας !!!

 

:D  :D  :D

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημήτρη έχω το μέηλ μαλλον του κατάλληλου ανθρώπου στη ΓΓΠΣ ο οποίος θα σε βοηθήσει να στείλεις τη δήλωσή σου χρησιμοποιώντας τους παλιούς κωδικούς. Στείλε μου ΠΜ να σου δωσω το μέηλ. Ισως έχω κρατήσει και τηλέφωνο. 

αν σου είναι εύκολο στείλε το και σε εμένα.

 

 

Για να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία δήλωσης αλλαγής ΚΑΔ, απαιτούνται οι παλαιοί κωδικοί πρόσβασης (αυτοί που ίσχυαν μέχρι την εποχή που η συγκεκριμένη υπηρεσία ήταν τυπικά σε λειτουργία). 

 

Αν τους έχετε χάσει ή ο πελάτης σας δεν τους θυμάται, μπορείτε να αποστείλετε σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα στο Taxisnet. Θα σας αποσταλούν σε 2-3 μέρες προσωρινοί κωδικοί, που θα τους χρησιμοποιήσετε μόνο για τη συγκεκριμένη υπηρεσία.

Από που το στέλνουμε αυτό το μήνυμα;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως για ιδια περίπτωση έκανα αίτηση μεσω τoυ λογαριασμού του πελάτη στο taxisnet, στα "ερωτήματα προς ΓΓΠΣ". Σε λίγες μέρες μου έχτειλαν στο mail επικοινωνίας που ήταν δηλωμένο στην μερίδα του πελάτη τους προσωρινούς κωδικούς και έτσι έκανα την δουλειά μου... :rolleyes:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρει κάποιος μετά από πόσες μέρες γίνεται η αντιστοίχιση ΚΑΔ απ τη στιγμή που θα ανεβάσουμε το αρχείο..?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, kotlistianos είπε

Ξέρει κάποιος μετά από πόσες μέρες γίνεται η αντιστοίχιση ΚΑΔ απ τη στιγμή που θα ανεβάσουμε το αρχείο..?

δεν κάνει πολλή αν όχι αμέσως  άντε μια μέρα πως το τσεκάρεις  μπαίνεις μετά στην εικόνα taxis μητρώο επιχ/σης και το τσεκάρεις . 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 ώρες πριν, kotlistianos είπε

Ξέρει κάποιος μετά από πόσες μέρες γίνεται η αντιστοίχιση ΚΑΔ απ τη στιγμή που θα ανεβάσουμε το αρχείο..?

Εξαρτάται από το πόσο συχνά κάνει ο υπάλληλος refresh στις εκκρεμότητές του. Πάρε τηλέφωνο το πρωί να σου το κάνει αμέσως.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Σύνδεση τώρα

  • Πλοηγούταν πρόσφατα   0 μέλη

    Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένοι χρήστες που να βλέπουν αυτή τη σελίδα.

×