Jump to content
  • 0
Sign in to follow this  
gus

xml-pinakas

Question

xml-pinakas


Το Τaxheaven με γνώμονα πάντα την καλύτερη εξυπηρέτηση των συναδέλφων και στην προσπάθειά του να καλύψει το κενό που δημιουργήθηκε από την ΓΓΠΣ σας προσφέρει εντελώς δωρεάν την εφαρμογή δημιουργίας αρχείου xml συνοπτικού πίνακα πληροφοριών τεκμηρίωσης τιμών ενδοομιλικών συναλλαγών.

Στην εφαρμογή περιέχονται αναλυτικές οδηγίες χρήσης καθώς και video .

Η εφαρμογή είναι συμβατή με την τελευταία έκδοση Προδιαγραφών της ΓΓΠΣ .

Η εφαρμογή θα αναβαθμίζεται αυτόματα μέσω διαδικτύου εάν προκύψουν βελτιώσεις ή αλλαγές στις προδιαγραφές του xml αρχείου από την ΓΓΠΣ.

Παρακαλούμε τους συναδέλφους να κατεβάσουν και την εφαρμογή και να διατυπώσουν τις παρατηρήσεις τους στην ειδική ενότητα της κοινότητας λογιστών όπως περιγράφουμε ανωτέρω.

Εφιστούμε την προσοχή στους συναδέλφους που θα χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή ότι σε κάθε περίπτωση το αρχείο xml που δημιουργεί αυτόματα η εφαρμογή θα πρέπει να ελέγχεται ΠΡΙΝ την υποβολή του, από την εξειδικευμένη εφαρμογή της ΓΓΠΣ την οποία μπορείτε να κατεβάσετε εδώ.

Σχετικές διατάξεις για την υποχρέωση υποβολής συνοπτικού πίνακα ενδοομιλικών συναλλαγών:

-ΠΟΛ.1179/18.7.2013
-Συνοπτικός πίνακας υπόδειγμα
-διάταξη του άρθρου 39Α του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος
-διάταξη του άρθρου 39 του Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος

Υπενθυμίζεται ότι ο φάκελος τεκμηρίωσης καταρτίζεται και οι σχετικές καταστάσεις υποβάλλονται στην ΓΓΠΣ μέχρι τις 16 Αυγούστου 2013, σύμφωνα με την παράγραφο 17 άρθρου 11 του νόμου 4110/2013, όπως τροποποιήθηκε και με τους ν. 4170/2013 και ν. 4172/2013.

 

Υλικό σχετικά με τις ενδοομιλικές συναλλαγές
 


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0
Guest Βαγγέλης

Πολλούς κωδικούς χωρών μπορούμε να εισάγουμε στον συνοπτικό πίνακα της υποβάλ. επιχείρησης ενώ στις συναλλαγές με τις της συνδεδεμέν. επιλέγουμε μία χώρα

Αυτό ακριβώς εννοώ.

Στον συνοπτικό πίνακα για τις συνδεδεμένες επιχειρήσεις έχει περιορισμό 17.

Τι θα κάνουμε στην περίπτωση που έχουμε περισσότερες;

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Καλησπέρα σας.

Σας είμαστε υπόχρεοι για την προσπάθεια που καταβάλλετε όλοι σας.

Μου εμφανίζει το εξής μήνυμα στον έλεγχο του αρχείου

ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 297 ΣΤΗΛΗ 13: Expected elements `[email protected]http://www.gsis.gr/tp/v1.0 [email protected]://www.gsis.gr/tp/v1.0` before the end of the content in element [email protected]://www.gsis.gr/tp/v1.0

Ο ΚΑΔ που έχω καταχωρίσει είναι σωστός.

Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Αυτό ακριβώς εννοώ.

Στον συνοπτικό πίνακα για τις συνδεδεμένες επιχειρήσεις έχει περιορισμό 17.

Τι θα κάνουμε στην περίπτωση που έχουμε περισσότερες;

θα το κοιτάξω ώστε να υπάρχει η δυνατότητα έχετε πολλές καμιά 100σταριά

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Καλησπέρα σας.

Σας είμαστε υπόχρεοι για την προσπάθεια που καταβάλλετε όλοι σας.

Μου εμφανίζει το εξής μήνυμα στον έλεγχο του αρχείου

ΣΦΑΛΜΑ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ 297 ΣΤΗΛΗ 13: Expected elements `[email protected]http://www.gsis.gr/tp/v1.0 [email protected]http://www.gsis.gr/tp/v1.0` before the end of the content in element [email protected]://www.gsis.gr/tp/v1.0

Ο ΚΑΔ που έχω καταχωρίσει είναι σωστός.

Μήπως μπορείτε να με βοηθήσετε?

 

 

Ευχαρίστως πάρτε με τηλέφωνο στο 6979009630

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.

Διορθώθηκε. Το σφάλμα ήταν σε έναν ΚΑΔ από την συνδεδεμένες.

Σας ευχαριστώ θερμά και πάλι

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Βγαζει αυτο το σφάλμα... 

 

Duplicate key "ΑΦΜ..........." for unique constaint  '[email protected]http://www.gsis.gr/tp/v1.0'

 

Καμία ιδέα;;   

 

Μα το λέει από μόνο του. Έχετε εισάγει το ίδιο ΑΦΜ σε περισσότερες από μία εταιρείες ... ΣΙΓΟΥΡΑ

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest EUGE

Μα το λέει από μόνο του. Έχετε εισάγει το ίδιο ΑΦΜ σε περισσότερες από μία εταιρείες ... ΣΙΓΟΥΡΑ

Ναι... γιατί υπάρχει π.χ. μια εταιρεία με την οποία πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από μια συναλλαγές, π.χ. & Marketing & τόκοι & ... &...  καθώς και με διαφορετικό τρόπο τεκμηρίωσης και ποσό, βέβαια. 

Άρα; Δεν πρέπει να την επαναλάβω; 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest EUGE

Ναι... γιατί υπάρχει π.χ. μια εταιρεία με την οποία πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από μια συναλλαγές, π.χ. & Marketing & τόκοι & ... &...  καθώς και με διαφορετικό τρόπο τεκμηρίωσης και ποσό, βέβαια. 

Άρα; Δεν πρέπει να την επαναλάβω; 

Για να το ξεκαθαρισω: υπάρχει μια εταιρεία στον τομεα Εμπορεύματα, με 2 ποσα και καθε ποσό με διαφορετική μεθοδο τεκμηρίωσης. Ακόμα κ αν προσέθετα τα ποσά αυτά, θα επρεπε να επιλέξω κάπως την μεθοδο τεκμηρίωσης. Αλλα πως;;;  

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Ναι... γιατί υπάρχει π.χ. μια εταιρεία με την οποία πραγματοποιήθηκαν περισσότερες από μια συναλλαγές, π.χ. & Marketing & τόκοι & ... &...  καθώς και με διαφορετικό τρόπο τεκμηρίωσης και ποσό, βέβαια. 

Άρα; Δεν πρέπει να την επαναλάβω; 

Εφόσον η κάθε γραμμή περιέχει όλες τις συναλλαγές ( π.χ. & Marketing & τόκοι & ... &.. ) γιατί να το ξανά καταχωρήσετε ως εταιρεία ???

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Παρακαλώ πάρτε με τηλέφωνο στο 6979009630 σε λίγο θα ανέβει η έκδοση ver.4 με περισσότερους κανόνες validation

Σε ευχαριστώ πολύ, ξαναπροσπάθησα και είναι Ο.Κ.

Σας ευχαριστούμε για την βοήθεια που μας δίνεται

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Για να το ξεκαθαρισω: υπάρχει μια εταιρεία στον τομεα Εμπορεύματα, με 2 ποσα και καθε ποσό με διαφορετική μεθοδο τεκμηρίωσης. Ακόμα κ αν προσέθετα τα ποσά αυτά, θα επρεπε να επιλέξω κάπως την μεθοδο τεκμηρίωσης. Αλλα πως;;;  

μα υπάρχει μήνυμα όπου επιλέγουμε με διπλό κλικ την μέθοδο τεκμηρίωσης ώστε να επιλέξουμε από λίστα την μέθοδο τεκμηρίωσης.

εναλλακτικά μπορούμε να εισάγουμε και απευθείας την τιμή π.χ. 1 ή και άλλες μεθόδους τεκμηρίωσης π.χ. 12 δηλαδή της μέθοδο 1 και την 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest EUGE

μα υπάρχει μήνυμα όπου επιλέγουμε με διπλό κλικ την μέθοδο τεκμηρίωσης ώστε να επιλέξουμε από λίστα την μέθοδο τεκμηρίωσης.

εναλλακτικά μπορούμε να εισάγουμε και απευθείας την τιμή π.χ. 1 ή και άλλες μεθόδους τεκμηρίωσης π.χ. 12 δηλαδή της μέθοδο 1 και την 2

Ευχαριστούμε πολύ τόσο για το πρόγραμμα, όσο και για την άμεση (ιντερνετική αλλά και τηλεφωνική) εξυπηρέτηση.  

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest todo83

Ευχαριστούμε πάρα πολύ για την βοήθεια...

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest Sodin

Καλησπέρα, στις προδιαγραφές του συνοπτικού πίνακα, στις Λειτουργίες και κινδύνους, υπάρχει η Εξυπηρέτηση Πελατών και οι Δοικητικές Υπηρεσίες που στην εφαρμογή σας δεν μου τις εμφανίζει.

Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω αν στις Συνδεδεμένες επιχειρήσεις και Μόνιμες Εγκαταστάσεις, θα πρέπει να βάλουμε και την υποβάλουσα εταιρεία δηλ. εφόσον η υποβάλουσα εταιρεία είναι ελληνική να βάλουμε 1 και GR στο πεδίο Ελλάδα και από κάτω την συνδεδεμένη επιχείρηση π.χ. μία Γαλλική εταιρεία?

Τέλος, στον πίνακα αν βάλουμε στη χώρα GR, στο ΑΦΜ χρειάζεται να βάλουμε μόνο τον αριθμό του ΑΦΜ ή να βάλουμε και το EL μπροστά?

Ευχαριστώ πολύ

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Καλησπέρα, στις προδιαγραφές του συνοπτικού πίνακα, στις Λειτουργίες και κινδύνους, υπάρχει η Εξυπηρέτηση Πελατών και οι Δοικητικές Υπηρεσίες που στην εφαρμογή σας δεν μου τις εμφανίζει.

Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω αν στις Συνδεδεμένες επιχειρήσεις και Μόνιμες Εγκαταστάσεις, θα πρέπει να βάλουμε και την υποβάλουσα εταιρεία δηλ. εφόσον η υποβάλουσα εταιρεία είναι ελληνική να βάλουμε 1 και GR στο πεδίο Ελλάδα και από κάτω την συνδεδεμένη επιχείρηση π.χ. μία Γαλλική εταιρεία?

Τέλος, στον πίνακα αν βάλουμε στη χώρα GR, στο ΑΦΜ χρειάζεται να βάλουμε μόνο τον αριθμό του ΑΦΜ ή να βάλουμε και το EL μπροστά?

Ευχαριστώ πολύ

καλησπέρα,

εγώ βλέπω στην φόρμα και το τσεκ Εξυπηρέτηση Πελατών και το τσεκ Διοικητικές Υπηρεσίες.

επίσης στο δεύτερο ερώτημα σας ΝΑΙ ενώ στο τρίτο δεν έχει πρόβλημα εάν βάλετε το EL μπροστά. Πάντως προσωπικά εγώ στις δικές μου τις ελληνικές δεν έβαλα το EL αλλά απευθείας το ελληνικό ΑΦΜ από συνήθεια.

 

Σε κάθε περίπτωση δοκιμάστε το καθώς μπορείτε να δημιουργήσετε το αρχείο και να το υποβάλετε χωρίς να επιλέξετε οριστικοποίηση. μετά θα επιλέξετε διαγραφή.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0
Guest sodin

καλησπέρα,

εγώ βλέπω στην φόρμα και το τσεκ Εξυπηρέτηση Πελατών και το τσεκ Διοικητικές Υπηρεσίες.

επίσης στο δεύτερο ερώτημα σας ΝΑΙ ενώ στο τρίτο δεν έχει πρόβλημα εάν βάλετε το EL μπροστά. Πάντως προσωπικά εγώ στις δικές μου τις ελληνικές δεν έβαλα το EL αλλά απευθείας το ελληνικό ΑΦΜ από συνήθεια.

 

Σε κάθε περίπτωση δοκιμάστε το καθώς μπορείτε να δημιουργήσετε το αρχείο και να το υποβάλετε χωρίς να επιλέξετε οριστικοποίηση. μετά θα επιλέξετε διαγραφή.Θθα ξανακατεβάσω την εφαρμογή να δω μήπως τα εμφανίσει.

Θα ξανακατεβάσω την εφαρμογή μήπως τα εμφανίσει. 'Αλλη μία ερώτηση, στον πίνακα εκεί που αναφέρει Επιδότηση εννοεί την Επιδότηση-Διαγραφή χρεών που υπάρχει στις προδιαγραφές?

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Συγχαρητήρια για την δουλειά σας. Όπως πάντα είσαστε δίπλα μας και σας ευχαριστώ για αυτό. Γνωρίζεται αν θα βγει εγκύκλιος που πραγματικά να δίνει απαντήσεις και όχι να είναι απλά μια επανάληψη του νόμου?

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Καλησπέρα,

 

Συγχαρητήρια για το έργο σας. Ελεγκτική εταιρία μου ζήτησε πολλά για τεχνική βοήθεια προκειμένου

να το μετατρέψει σε xml αρχείο. Μας λύσατε τα χέρια. Το xml από την τέταρτη version αναγνωρίζεται

πλήρως από το gsis.

 Eπίσης θα ήθελα να ενημερώσω για όποιον έχει συναλλαγές με Ολλανδία, ότι ο κωδικός NL

είναι οι Κάτω Χώρες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Καλημέρα,

διαθέσιμη είναι η αναβάθμιση της εφαρμογής ( ver.5) όπου θα σας προταθεί αυτόματα κατά το άνοιγμα της εφαρμογής από την λειτουργία του live update.

Σε αυτή την αναβάθμιση προστέθηκαν νέοι κανόνες επικύρωσης όπου δεν είναι δεσμευτικά αλλά πληροφοριακά μηνύματα π.χ. "Πρέπει να επιλέξετε οπωσδήποτε μία λειτουργία της επιχείρησης." ή "Πρέπει να επιλέξετε οπωσδήποτε έναν κίνδυνο της επιχείρησης.". κλπ

Επίσης προστέθηκε η δυνατότητα εκτύπωσης του παραρτήματος ακριβώς ίδιο με την γραμμογράφηση της ΠΟΛ.1179

Σύντομα θα προστεθεί ( ver.6) εκτός της υπάρχουσας οριζόντιας καταχώρησης των συναλλαγών και δυνατότητα κάθετης καταχώρησης των συναλλαγών.

όλες οι υπόλοιπες λειτουργίες δεν πειράχθηκαν καθώς μέσα από τις επικοινωνίες που έχουμε με τους συναδέλφους όλα δουλεύουν χωρίς πρόβλημα.

 

Καλό ΣΚ

 

( Δείτε συννημένο )

post-1453-0-27965200-1375529685_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Δεν βλέπω να αναφέρεται καθόλου η υποχρεωση των εταιρειών που η διαχειριστική χρήση τους ΛΗΓΕΙ (καλύτερα ΕΛΗΞΕ) στις 30 Ιουνίου 2013 να υποβάλλουν τον Συνοπτικό Πίνακα Πληροφοριών μέχρι και τις 19/8/2013. Μια παρατήρηση γενικότερη που θα ήθελα να κάνω είναι οτι ο Νόμος (ως έχει για την χρήση 2012) μιλάει για προθεσμία 50 ημερών από το ΚΛΕΙΣΙΜΟ της διαχειριστικής χρήσης και ΟΧΙ από την ΛΗΞΗ της. Λογικά ΚΛΕΙΣΙΜΟ είναι η οριστικοποίηση όλων των εγγραφών στα βιβλία και η έκδοση των Οικονομικών Καταστάσεων και όχι η 31 Δεκεμβρίου ή η 30 Ιουνίου. Έχετε άποψη πάνω σε αυτό το θέμα;

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Καλησπέρα,

 

Έχω εγκαταστήσει την εφαρμογή σε desktop στο σπίτι, όπου παρουσάζει το εξής πρόβλημα: Στη σελίδα "Ένημέρωση στοιχείων επιχείρησης" δεν εμφανίζονται τα στοιχεία που πληκρολογώ κατά τη στιγμή που τα πληκτρολογώ στο συγκεκριμένο πεδίο, π.χ. "Επώνυμο/μια επιχείρησης", παρά μόνο όταν κάνω κλικ σε διπλανό κελλί. Στην "Ενημέρωση του συνοπτικού πίνακα πληροφοριών" εμφανίζεται κανονικά ότι πληκτρολογώ. Όπου αλλού έχω καταβάσει την εφαρμογή, laptop, desktop γραφείου, δεν μου παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα. Παρακαλώ αν μπορείτε να μου υποδείξετε πως διορθώνεται.

 

Με εκτίμηση

 

Θανάσης

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Καλησπέρα,

 

Συγχαρητήρια για το έργο σας. Ελεγκτική εταιρία μου ζήτησε πολλά για τεχνική βοήθεια προκειμένου

να το μετατρέψει σε xml αρχείο. Μας λύσατε τα χέρια. Το xml από την τέταρτη version αναγνωρίζεται

πλήρως από το gsis.

 Eπίσης θα ήθελα να ενημερώσω για όποιον έχει συναλλαγές με Ολλανδία, ότι ο κωδικός NL

είναι οι Κάτω Χώρες.

 

Φαντάζομαι πολλαπλάσια της συνδρομής στο Taxheaven 

Share this post


Link to post
Share on other sites
  • 0

Καλησπέρα,

 

Έχω εγκαταστήσει την εφαρμογή σε desktop στο σπίτι, όπου παρουσάζει το εξής πρόβλημα: Στη σελίδα "Ένημέρωση στοιχείων επιχείρησης" δεν εμφανίζονται τα στοιχεία που πληκρολογώ κατά τη στιγμή που τα πληκτρολογώ στο συγκεκριμένο πεδίο, π.χ. "Επώνυμο/μια επιχείρησης", παρά μόνο όταν κάνω κλικ σε διπλανό κελλί. Στην "Ενημέρωση του συνοπτικού πίνακα πληροφοριών" εμφανίζεται κανονικά ότι πληκτρολογώ. Όπου αλλού έχω καταβάσει την εφαρμογή, laptop, desktop γραφείου, δεν μου παρουσιάζεται αυτό το πρόβλημα. Παρακαλώ αν μπορείτε να μου υποδείξετε πως διορθώνεται.

 

Με εκτίμηση

 

Θανάσης

 

 

Πρέπει να έχετε πειράξει τις ρυθμίσεις εμφάνισης των windows ( συνήθως αλλαγή γραμματοσειράς με μεγαλύτερο μέγεθος κλπ, άλλο χρώμα  ) για αυτό το λόγο δουλεύει κανονικά στους άλλους Η/Υ που έχετε.

Ειλικρινά δεν ξέρω τι έχετε αλλάξει ( εσείς το ξέρετε ) πάντως εάν επιλέξετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων  μετά από επανεκκίνηση θα επανέλθουν

post-1453-0-39535600-1375603053_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...