Jump to content

Recommended Posts

Συνάδελφοι χαιρετώ, παίρνω το θάρρος να ξεκινήσω ένα νέο θέμα, σχετικά με την εύρεση κατάλληλου προγράμματος οργάνωσης και διαχείρισης πελατών κι εργασιών λογιστικού γραφείου. Αναφέρομαι σε πρόγραμμα τύπου CRM ή κάτι παρόμοιο, κι όχι στα προγράμματα που χρησιμοποιούμε για τη μηχανογραφική τήρηση των βιβλίων των πελατών μας, ακόμη κι αν έχουν ένα υποτυπώδες modules ή υπομενού. Μπορώ να πω πως έχω διαβάσει παλιότερα θέματα σχετικά με προγράμματα CRM λογιστικού γραφείου, αλλά δεν είμαι βέβαιος εάν υπάρχουν ακόμα τα προγράμματα αυτά κι αν έχουν αναβαθμιστεί. Δυστυχώς δεν πρόλαβα να δοκιμάσω παλιότερα προγράμματα, προκειμένου να έχω σφαιρική αντίληψη για τα CRM λογιστικών γραφείων.

Έτσι ρωτώ τους κατόχους οποιουδήποτε προγράμματος διαχείρησης πελατών (server-client, cloud, access, ή single user), εάν είναι ικανοποιημένοι από το πρόγραμμα και την υποστήριξή του, όπως επίσης να μας αναφέρουν τις ιδιαιτερότητες που έχει το πρόγραμμά τους.

 

ΥΓ Θα εκτιμούσα γνώμες/συμβουλές πρώην ή νυν κατόχων κάποιου προγράμματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SmartKey με κλειστά μάτια  smart-key.gr

 

μονο αν σου κανουν παρουσιαση θα καταλαβεις για το το λεω. ευκολο - γρηγορο -αμεσο -  οτι αλλο να πω ειναι λιγο  

Σου κάνει τη ζωή εύκολη και χωρίς άγχος όταν ψάχνεις κάτι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smartkey όχι μόνο σε επίπεδο CRM αλλα όλο το πακέτο των προγραμμάτων( Διαχείρηση εργασιών Λογιστικού Γραφείου  - Ψηφιακή Αρχειοθέτηση - Διαχείριση Φορ.Δηλώσεων ),

Xρησιμοποιώ τα προγράμματα από το 2005 και πραγματικά έχω σωθεί!!!!

Προτείνω να ρίξετε μια ματιά και στη νέα τους εφαρμογή smartpay!!!!  Θα σας λύσει τα χέρια.

 

www.smart-key.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάδελφοι Καλησπέρα. Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια για τις Εφαρμογές μας. Συνάδελφε Auditor, σίγουρα δεν αναφέρεσαι σε εμπορεύσιμη εφαρμογή της εταιρίας μας μιας και  όλες τις εγκαταστάσεις των εφαρμογών μας τις κάνω προσωπικά εγώ. Ποτέ μου δεν συνάντησα οποιοδήποτε πρόβλημα με κάποιο αντιικό πρόγραμμα. Βέβαια αρκετές εταιρίες ζητούν κατά την εγκατάσταση προγραμμάτων να έχει απενεργοποιηθεί η προστασία. Ισως, να εννοείς κάποια από ττις free εφαρμογές μας, για τις οποίες σου εγγυούμαι προσωπικά, ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Ενδεχομένως κάποια απο τις εκδόσεις του Avast να θεώρησε ύποπτο κάποιο Installation. Πάντως, αν συνεχίζεται το προβλημά σου, επικοινώνησε ελεύθερα μαζί μου. Θα χαρώ να βοηθήσω.

 

Με Συναδελφική Εκτίμηση

 

Για την SmartKey

Χολέβας Αλέξης

 

2104812129 - 2104833766 - 6970013101

 

www.smart-key.gr

 

www.taxview.gr

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και η epsilon έχει το δικό της CRM όμως το έχει παραμελήσει ιδιαίτερα με αποτέλεσμα να έχει μείνει πίσω και είναι σχετικά δύσχρηστο. Ωστόσο δεδομένου ότι επικοινωνεί με όλα τα προγράμματα της ίδιας εταιρίας θα μπορούσε να είναι το Ν1. 

Πολύ ενδιαφέρον θέμα δεδομένου ότι η ροή εργασιών είναι μεγάλη και η ευθύνη μας καθοριστική.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eΛογιστής από την OptWin Software

 

Δωρεάν demo για να το δοκιμάσετε χωρίς χρονικό περιορισμό, χωρίς κόστος αγοράς μόνο ετήσια συνδρομή.

 

Ιστοσελίδα:

http://www.optwinsoftware.com/gr/elogistis.htm

 

Συνοπτική Περιγραφή:

Εφαρμογή Διαχείρισης Εργασιών, Πελατολογίου και οικονομικής διαχείρισης για Λογιστικά Γραφεία, Λογιστές, Οικονομικούς Συμβούλους. Σκοπός της εφαρμογής, είναι να καλύψει τις ανάγκες πληροφόρησης και διαχείρισης ενός σύγχρονου λογιστικού γραφείου, που έχει να διαχειριστεί πελάτες, αυξημένες εργασίες, συνεργάτες, προμηθευτές, υπόλοιπα πελατών, πληρωμές σε προμηθευτές και συνεργάτες, και ταυτόχρονα πληροφόρηση για τα οικονομικά αποτελέσματα του γραφείου του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eΛογιστής από την OptWin Software

 

Δωρεάν demo για να το δοκιμάσετε χωρίς χρονικό περιορισμό, χωρίς κόστος αγοράς μόνο ετήσια συνδρομή.

 

Ιστοσελίδα:

http://www.optwinsoftware.com/gr/elogistis.htm

 

Συνοπτική Περιγραφή:

Εφαρμογή Διαχείρισης Εργασιών, Πελατολογίου και οικονομικής διαχείρισης για Λογιστικά Γραφεία, Λογιστές, Οικονομικούς Συμβούλους. Σκοπός της εφαρμογής, είναι να καλύψει τις ανάγκες πληροφόρησης και διαχείρισης ενός σύγχρονου λογιστικού γραφείου, που έχει να διαχειριστεί πελάτες, αυξημένες εργασίες, συνεργάτες, προμηθευτές, υπόλοιπα πελατών, πληρωμές σε προμηθευτές και συνεργάτες, και ταυτόχρονα πληροφόρηση για τα οικονομικά αποτελέσματα του γραφείου του.

 

 

Tο κόστος της ετήσιας συνδρομης ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συνάδελφοι,

Αξίζει πραγματικά να ρίξετε μία ματιά , στη SmartKey ( www.smart-key.gr )

Βρήκα μέσα από τις Εφαρμογές της, την αμεσότητα , τους αυτοματισμούς και την πλήρη Οργάνωση που αναζητούσα για την καθημερινότητα του  γραφείου μου.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 ώρες πριν, STONE said:

Συνάδελφοι,

Αξίζει πραγματικά να ρίξετε μία ματιά , στη SmartKey ( www.smart-key.gr )

Βρήκα μέσα από τις Εφαρμογές της, την αμεσότητα , τους αυτοματισμούς και την πλήρη Οργάνωση που αναζητούσα για την καθημερινότητα του  γραφείου μου.

 

Συναδελφοι !!

ΠΡΟΣΦΟΡΑ !!!! Κρατήστε μακριά τα ενοχλητικά ένφια, τα επιδοματα πετρελαιου και τις διαφημισεις απο συναδελφους με την έξυπνη σίτα! Προλάβετε! Αποκτήστε 2 σίτες και 2 πόρτες μόνο με 9,99€!

Τοποθετήστε γρήγορα και εύκολα την ΕΞΥΠΝΗ ΣΙΤΑ στα παράθυρά σας και κρατήστε τα ενοχλητικά ένφια έξω από το γραφειο σας. 

Προσαρμόζεται εύκολα σε όλες τις πόρτες και είναι φτιαγμένη έτσι ώστε με το που περνάτε να κλείνει πάλι πίσω σας στην στιγμή χάρη στα εννέα ζευγάρια μαγνητών που διαθέτει.

Ιδανική για το σπίτι και απαραίτητη για το εξοχικό, το τροχόσπιτο, το κάμπινγκ, την σκηνή

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τέτοιο fan club η Smart Key.... να μπαίνουν όλοι μέσα και η πρώτη τους δημοσίευση να είναι για το πόσο καλά εξυπηρετεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα τους λογιστές....

 

Μου θυμίζει το "ΑΝΕΛΠΙΣΤΟ" του θρούμπα, που απαντούσε στις έκπληκτες ασφαλισμένες του ΙΚΑ, που έπαιρναν να κλείσουν ραντεβού τηλεφωνικά

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 λεπτά πριν , PETROMANOF said:

κάποια νεώτερη άποψη στο θέμα ?

 Εμείς έχουμε ένα στο γραφείο. Πιο πριν είχαμε το πρόγραμμα ενός συναδέλφου από εδω (σε access). Πήραμε τώρα ένα πιο σύγχρονο. Δεν θα γράψω ποιο. Καλό φαίνεται, είναι και φτηνό.

Ψάξτε στο internet, δεν υπάρχουν πολλά άλλωστε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλό πρέπει να ειναι το πρόγραμμα  SmartKey αλλα τα κολακευτικά τα ..τυχαία με μοναδικό σχόλιο εδώ μέσα εε μάλλον υποτιμουν το συγκεκριμενο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το crm  το παλαιό της epsilon ήταν πολύ καλό από ότι έχω ακούσει αλλά το παράτησε. Πάντως υπάρχουν νέες απαιτήσεις πλέον και νέες ανάγκες.

Το λογιστικό γραφείο χρειάζεται:

Χώρο αποθήκευσης δεδομένων = υπάρχει με τον μήνα από την google 9.99 για 1 terabyte

εμαιλ: πάλι google με 4ε ανά μήνα / ανά λογαριασμό

Cloud windows server (από 120/μήνα) 

λογιστικό πακέτο που να δέχεται δεδομένα από πελάτες και για διπλογραφικά αλλά και απλογραφικά / από 20ε / μήνα 

Έτσι παμε σύνολο για 9,99+120+4+20= 160 ? τον μήνα αλλά ξεχνάμε εξοπλισμό και συντήρηση και δουλεύεις από παντού.

Βάζεις και μια εμπορική διαχείριση στον πελάτη όπως αυτή του i-spirit που είναι τζαπέ και κερδίζεις από συντηρήσεις - χρόνο - μου χαλάσαν δεν μου χαλάσαν κοκ και δουλεύεις από το laptop σου και από παντού.

Επίσης βρίσκεις και μια υπηρεσία για cloud office (τηλέφωνο- τηλεφωνητής-scanner- διαχείριση εγγράφων, crm κοκ) και συνδέει τα κινητά με το σταθερό (έχει και ο ΟΤΕ αλλά και άλλοι τέτοιες λύσεις και γλυτώνεις ενοίκια, συντηρήσεις, τεχνικούς, καφέδες, καθαρίστριες,υπαλλήλους, χρόνο).

Αλλιώς δεν βγαίνει με τίποτα  

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 ώρες πριν, invoice said:

Το crm  το παλαιό της epsilon ήταν πολύ καλό από ότι έχω ακούσει αλλά το παράτησε. Πάντως υπάρχουν νέες απαιτήσεις πλέον και νέες ανάγκες.

Το λογιστικό γραφείο χρειάζεται:

Χώρο αποθήκευσης δεδομένων = υπάρχει με τον μήνα από την google 9.99 για 1 terabyte

εμαιλ: πάλι google με 4ε ανά μήνα / ανά λογαριασμό

Cloud windows server (από 120/μήνα) 

λογιστικό πακέτο που να δέχεται δεδομένα από πελάτες και για διπλογραφικά αλλά και απλογραφικά / από 20ε / μήνα 

Έτσι παμε σύνολο για 9,99+120+4+20= 160 ? τον μήνα αλλά ξεχνάμε εξοπλισμό και συντήρηση και δουλεύεις από παντού.

Βάζεις και μια εμπορική διαχείριση στον πελάτη όπως αυτή του i-spirit που είναι τζαπέ και κερδίζεις από συντηρήσεις - χρόνο - μου χαλάσαν δεν μου χαλάσαν κοκ και δουλεύεις από το laptop σου και από παντού.

Επίσης βρίσκεις και μια υπηρεσία για cloud office (τηλέφωνο- τηλεφωνητής-scanner- διαχείριση εγγράφων, crm κοκ) και συνδέει τα κινητά με το σταθερό (έχει και ο ΟΤΕ αλλά και άλλοι τέτοιες λύσεις και γλυτώνεις ενοίκια, συντηρήσεις, τεχνικούς, καφέδες, καθαρίστριες,υπαλλήλους, χρόνο).

Αλλιώς δεν βγαίνει με τίποτα  

Το επεκτείνω κι άλλο. Όλο αυτό το κάνεις με έδρα στη Βουλγαρία, ξεχνάς ΕΦΚΑ, φόρο, τέλη κυκλοφορίας.

Κάνεις όλη τη δουλειά από τη χέστρα του σπιτιού σου κλέβοντας internet από τον γείτονα που είναι τζαπέ και σου μένουν όλα τα φράγκα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×