Jump to content
Sign in to follow this  
NICKOLAS

Βεβαίωση αναπηρίας +67% με ισχύ μικρότερη του έτους

Recommended Posts

Ανάπηρος με αναπητία +67% έχει βεβαίωση από την  α' βαθμια επιτροπή που λήγει Μάρτιο 2012.

Έχει την ωφέλεια του αφορολογήτου των 2000,00 για την φετεινή δήλωση ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανάπηρος με αναπητία +67% έχει βεβαίωση από την  α' βαθμια επιτροπή που λήγει Μάρτιο 2012.

Έχει την ωφέλεια του αφορολογήτου των 2000,00 για την φετεινή δήλωση ? 

Αν δεν έχει νέα βεβαίωση οχι

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ με βεβαίωση αναπηρίας 80% από την α' βαθμια επιτροπή που έληξε τον Απρίλιο του 2012 έχω προβληματιστεί αρκετά τι να κάνω. Με συναδέλφους που έχω μιλήσει μου λένε ότι δεν προκύπτει από πουθενά ότι πρέπει να έχει ισχύ για όλη την διάρκεια του έτους...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ έχω περίπτωση με ισχύ ως το Σεπτέμβριο του 2012 και τον έβαλα κανονικά ανάπηρο, μετά από παρότρυνση και κάποιου συναδέλφου εδώ στο Φόρουμ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω δεν την εβαλα εληγε τον οκτωβριο του 12, θα κανω συμπληρωματικη οταν περασει απο επιτροπη. δεν εχει προστιμο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν έχει νέα βεβαίωση οχι

Από που προκύπτει αυτό; Αν υπάρχει διάταξη που να ορίζει το χρονικό διάστημα θα ήθελα κάποιος να κάνει τον κόπο να την ανεβάσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοιτάξτε, δεν υπάρχει νομική διάταξη.

 

Είμαι της άποψης, πως επειδή τα ΑμεΑ ανήκουν στις ιδιαίτερα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες,

πως πρέπει να χειριστούμε τις υποθέσεις τους από τη θέση της εύνοιας, δηλαδή να λάβουμε υπόψη την απόφαση που τα ευνοεί.

 

Αν θέλει το Υπουργείο, ας προβλέψει για τα ΑμεΑ να δηλώνουν τα ετήσια εισοδήματα τους σε δύο "ταχύτητες", έτσι όπως τα έχει κάνει...
ή ας κάνει ο έφορος αυτή τη ...δουλειά, αν του το επιτρέπει η συνείδηση του, φυσικά.

 

 

Εμείς ας τα δηλώσουμε σε μία: Την ευνοϊκότερη για εκείνα.

 

Αλλωστε, δεν στέκει τον έναν μήνα να έχεις ποσοστό αναπηρίας 67% και τον επόμενο 66%, ειδικά σε πολλές περιπτώσεις όπου από τις ιατρικές εξετάσεις εμφανίζεται επιδείνωση της υγείας του παθόντος.

 

Το φαινόμενο μειώσεων των ποσοστών αναπηρίας έχει αυξηθεί εκρηκτικά, διότι σε εποχές οικονομικών κρίσεων,

ο τομέας της Κοινωνικής Πρόνοιας είναι αυτός που πληρώνει τη νύφη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως θα ήταν σωστό , τα ίδια  τα άτομα που έχουν γνωμάτευση αναπηρίας και δεν συμπεριλαμβάνει όλο το χρόνο, να απευθύνονται στις αρμόδιες υπηρεσίες για ανανέωση της γνωμάτευσης πριν αυτή λήξει; 

 

 

Εγκύκλιος Ο.Α.Ε.Ε. Αρ. 41/16.9.2011
Νέα διαδικασία διαπίστωσης – βεβαίωσης αναπηρίας
Αθήνα, 16/09/2011

 

"....- Πολίτες που ζητούν να καθοριστεί το ποσοστό αναπηρίας τους για οποιαδήποτε άλλη χρήση πλην της συνταξιοδότησης ή της χορήγησης επιδομάτων από τον Οργανισμό (πχ μειωμένα εισιτήρια, χαρακτηρισμός ΑΜΕΑ, μείωση φορολογίας) θα πρέπει να απευθύνονται μόνοι τους στις υπηρεσίες ΚΕΠΑ, αναλαμβάνοντας το κόστος εξέτασης το οποίο ανέχεται σε 46,14 ευρώ και σε καμία περίπτωση δεν θα χορηγείται παραπεμπτικό από τον Οργανισμό."

 

 

Επίσης από βιβλίο οδηγιών συμπλήρωσης δήλωσης :

"Αντίθετα, αν ισχύει για ορισμένο χρόνο,πρέπει να υποβάλλεται νέα απόφασημετά τη λήξη της πρώτης. Σημειώνεται ότι οι ήδη

εκδοθείσες γνωματεύσεις (πριν την 01.09.2011) από τις Πρωτοβάθμιες Υγειονομικές
Επιτροπές των νομαρχιών, μπορούν να χρησιμοποιούνται για την αναγνώριση
φορολογικών ελαφρύνσεων επ’ αόριστον, αν πρόκειται για επ’ αόριστον κρίση, ή αλλιώς
μέχρι την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους, (χωρίς να απαιτείται οι ενδιαφερόμενοι
να εξετάζονται εκ νέου από τις Υγειονομικές Επιτροπές του ΚΕΠΑ, όπως επισημαίνεται
στην αριθμ. πρωτ. Φ80000/οικ.30002/1896/14.12.2011 εγκύκλιο του Υπουργείου
Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης), μόνο εφ’ όσον έχουν εκδοθεί σύμφωνα με τα
προβλεπόμενα στις υφιστάμενες σχετικές φορολογικές διατάξεις. Σε περίπτωση που
έχουν εκδοθεί ελλιπείς γνωματεύσεις, ή γνωματεύσεις από αναρμόδιες, βάσει του
ισχύοντος νομοθετικού πλαισίου, υγειονομικές επιτροπές, δεν είναι δυνατό να γίνουν
δεκτές για την αναγνώριση φορολογικών ελαφρύνσεων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koιτάξτε, τα ΑμεΑ απευθύνονται στα ΚΕ.Π.Α. - τα οποία δεν δημοσιεύουν τα τηλέφωνα τους - κατόπιν αρκετής γραφειοκρατίας στο θέμα των δικαιολογητικών τους

και περιμένουν πολλούς μήνες μέχρι να εξεταστούν από τις Υγειονομικές Επιτροπές, καμιά φορά ακόμα και χρόνο.

 

Αφού εξεταστούν, περιμένουν λίγους μήνες ακόμα μέχρι να τους γνωστοποιηθεί το αποτέλεσμα και δεν είναι λίγες οι φορές που η εκδιδόμενη απόφαση μειώνει σε σημαντικό βαθμό το ποσοστό αναπηρίας τους, πράγμα που τους κάνει να προσφεύγουν με ένσταση στη Δευτεροβάθμια Υγειονομική Επιτροπή, η οποία συνήθως αργεί πολύ περισσότερο, ακόμα και πάνω από έτος μέχρι να τους καλέσουν για εξέταση και μέχρι να τους γνωστοποιηθεί κι από εκεί το αποτέλεσμα, ζήσε Μάη μου...

 

Ελλάς, η κόλαση των ΑμεΑ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα
 
τελικά κάθε χρόνο και πιο δύσκολα..
 
φορολογούμενος με +67% αναπηρία, υπάρχει βεβαίωση από ΚΕΠΑ, η οποία ορίζει την αναπηρία από 5/2013 εως 11/2014, στο taxis βγάζει μήνυμα :

 

"Από τα αρχεία της υπηρεσίας μας δεν προκύπτει η ένταξή σας στην κατηγορία των αναπήρων. Μπορείτε να συνεχίσετε την υποβολή της δήλωσής σας η οποία θα εκκαθαριστεί αφού προσκομίσετε για έλεγχο τα σχετικά δικαιολογητικά πιστοποίησης της αναπηρίας."

 

προκύπτει τελικά από κάπου ότι η βεβαίωση πρέπει να έχει όλο το έτος?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα..

 

φορολογούμενος με +67% αναπηρία, υπάρχει βεβαίωση από ΚΕΠΑ, η οποία ορίζει την αναπηρία από 5/2013 εως 11/2014, στο taxis βγάζει μήνυμα :


"Από τα αρχεία της υπηρεσίας μας δεν προκύπτει η ένταξή σας στην κατηγορία των αναπήρων. Μπορείτε να συνεχίσετε την υποβολή της δήλωσής σας η οποία θα εκκαθαριστεί αφού προσκομίσετε για έλεγχο τα σχετικά δικαιολογητικά πιστοποίησης της αναπηρίας."


προκύπτει τελικά από κάπου ότι η βεβαίωση πρέπει να αναφέρει όλο το έτος?

 

πως το αντιμετωπίζεται συνάδελφοι? υποβάλλεται τη δήλωση κανονικά και προχωράτε σε έλεγχο και ότι προκύψει??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την υποβάλλεις και στο τέλος θα σου βγάλει ειδοποίηση ότι πρέπει να στείλεις επικυρωμένο αντίραφο με συστημένη επιστολή στα κεντρικά, την διεύθυνση την αναγράφει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την στελνεις κανονικα και αν σε καλεσουν για ελεγχο θα σου την δεχτουν γιατι το ειχε πανω απο εξαμηνο μεσα στο 2013!το ειχα ρωτησει αε εφορια και αυτο μου απαντησαν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...